Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Griezmann dostał atrakcyjną propozycję z United

» 6 stycznia 2017, 10:29 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United przygotował lukratywną propozycję kontraktu dla Antoine'a Griezmanna – czytamy w The Sun.
Griezmann dostał atrakcyjną propozycję z United
» Antoine Griezmann może latem trafić do Manchesteru United
Angielski dziennik twierdzi, że w tym tygodniu odbyły się rozmowy działaczy Manchesteru United i przedstawicieli Griezmanna.

Czerwone Diabły są skłonne zaoferować Francuzowi kontrakt w wysokości 220 tysięcy funtów tygodniowo oraz liczne bonusy. To ta sama oferta, którą zaakceptował Paul Pogba.

Jeżeli transfer doszedłby do skutku, to Griezmann byłby wraz z Pogbą najlepiej zarabiającym piłkarzem w United.

Do uzgodnienia pozostaje natomiast kwota odstępnego za 25-letniego piłkarza. Atletico Madryt będzie domagać się 86 milionów funtów, które są zapisane w kontrakcie Francuza.


TAGI


« Poprzedni news
Manolas zamiast Lindelofa na Old Trafford?
Następny news »
Nowa umowa dla Carricka coraz bliżej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (87)


Klimaa: Griezmann byłby wreszcie skrzydłowym z krwi i kości jakiego potrzebujemy. Przede wszystkim potrzeba LM w kolejnym sezonie więc do roboty bo nie każdego da się namówić na grę w Lidze Europy.
» 7 stycznia 2017, 10:56 #85
Kilerek7: Wierzę mega w ten transfer, raz że gramy coraz lepiej, dwa trochę Francuzów w kadrze. Pogba go namówi:) Griezmann, Ibra, Miki, Pogba - Kosmos:)
» 6 stycznia 2017, 19:27 #84
kuba25: I Martial
» 6 stycznia 2017, 22:17 #83
JestemBogiem: Kolejna plotka, przez to ze nie gramy w LM Griezmann wybierze Arsenal. Mourinho nie kupi zima skrzydłowego bo jest Armen i Lingard na prawej, lewa Martial i Rashford
» 6 stycznia 2017, 19:23 #82
dexteo: HAHAHA, może i nie przejdzie do nas ale NA PEWNO nie wybierze Arsenalu, jeśli tak się stanie to zatańczę jak baletnica i wrzucę filmik na youtube...
» 6 stycznia 2017, 20:27 #81
krzysiek1239: Raczej też myślę, że nie wybierze Arsenalu ale... Screenshot jest ;)
» 6 stycznia 2017, 21:43 #80
JestemBogiem: No to kupią aubameyanga bo tańszy hehe

Do nas to nawet nie wiem kto teraz może przyjść, jakiś mniej znany talent za gruby hajs tak jak było z Martialem, może znowu z ligue 1 jakiś grajek? Ten Ounas z bordeux? Na pewno nikt lepszy nie przyjdzie, hamesa z realu tez nie chce, ewentualnie Cristiano ale to nie fifa
» 7 stycznia 2017, 05:00 #79
Radekk: Mam przeczucie, że Mourinho spróbuje zastąpić Carricka Rooney'em w środku. Myślę, że ten pomysł mógłby wypalić. Na kilka lat granie w środku nim, Anderem i Pogbą mogłoby dać dobre skutki. Myślę, że z przodu byłby niezły ogień - Martial, wysunięty Antoine i Miki. Oczywiście jest jeszcze Zlatan, ale myślę, że zostanie z nami do 2018 roku. Poza tym nie możemy zapomnieć o Rashfordzie, ale niewiadomo też jak Miki będzie się sprawował (oby wahania formy były efektem problemów z kontuzjami).
» 6 stycznia 2017, 15:35 #78
Chara4: Mówimy o tym samym Carricku? Zawodnika grajacego bardzo inteligentnie, który swoją gre defensywną opiera na ustawieniu, chcesz zastąpić kimś kogo mocna stroną nie jest myślenie a fizyczność? Ciekawie. Ale według mnie to nie wypali.
» 6 stycznia 2017, 21:49 #77
Radekk: Masz rację, pod względem inteligencji Carrick dystansuje Wayne'a, ale młodszy z Anglików broni się dynamiką. Kto wie, może Bastian dostanie jeszcze szansę.
» 6 stycznia 2017, 22:15 #76
Marti24: Ten gość do nas trafi, o ile zagramy w Lidze Mistrzów.
Jednak jego przyjście będzie wiązało się z odejściem Rooney'a.
» 6 stycznia 2017, 14:45 #75
M4GIK1990MU: a co ma do tego Rooney? Anglik jest obecnie rezerwowym
» 6 stycznia 2017, 14:49 #74
Rakusz: Ja nie widzę problemu z ustawieniem. Nawet przy 1-4-2-3-1. Pogba i Griezman graliby jak we Francji:

DeGea - Obrona - Carrick, Pogba - Martial, Griezman, Miki - Dybala

Roo i Ibra Chiny.
» 6 stycznia 2017, 14:41 #73
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2017 14:48

1) Pogba się nie nadaje na 8, widzieliśmy jak tam grał.
2) Roo i Ibra mają tu coś jeszcze do zrobienia (zwłaszcza Wazza).
3) Gdzie Herrera?
» 6 stycznia 2017, 14:45 #72
Rakusz: 1. W reprezentacji Francji właśnie tak gra i wychodzi to super.
2. Co do Roo i Ibry to był raczej żart z mojej strony.
3. No cóż... wszyscy grać nie mogą. Jest jeszcze ktoś potrzebny na ławkę. Ja Herrerę bardzo lubię. Lubiłem go jeszcze jak grał u Basków. Ale lepsze jest wrogiem dobrego.

A tak w ogóle, to zakładając, że ten news jest prawdą i Griezman do nas przyjdzie, to czy to nasze zmartwienie, czy trenera jak będzie grać? Skoro Mou go chce, to ma jakiś plan.
» 6 stycznia 2017, 14:56 #71
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2017 15:13

1. wychodzi super? Pamiętam ostatnie Euro i krytykę w stronę Pogby. Wówczas broniono go argumentem, że... gra za głęboko i dlatego się męczy.
3. Tylko, że Herrera świetnie się odnajduje na 8, ma tyrać jak wół na ofensywny kwartet i to robi. Jak Pogba tam grał, to rywale co chwilę mieli syt. podbramkowe. Jak myślisz? Przez kogo?

To, że the Sun tak napisał, nie znaczy, że Mou go chce...
» 6 stycznia 2017, 15:11 #70
Rakusz: A widziałeś ostatnie mecze Francji w eliminacjach? Pogba zachwycał. Zawsze też można Griezmana na skrzydle zamiast Mikiego. Wtedy jest miejsce i dla Herrey i dla Pogby na 10.


The Sun to skopiował po Marce i Mundo Depotrivo. A czy to w ogóle jest jakakolwiek prawda to ja nie wiem, dlatego napisałem "zakładając"

Ja tam uważam, że Griezman nie jest nam aż tak bardzo potrzbny. Najpierw trzeba wzmocnić prawą i lewą obronę. Przydałby też się jakiś topowy stoper i defensywny pomocnik.
» 6 stycznia 2017, 15:20 #69
M4GIK1990MU: Eliminacje to nie mistrzostwa, na ostatnich el. to i Rooney zachwycał.

"Zawsze też można Griezmana na skrzydle zamiast Mikiego."

Tylko wówczas jaki był sens kupowania Mikiego?

"Najpierw trzeba wzmocnić prawą i lewą obronę. Przydałby też się jakiś topowy stoper i defensywny pomocnik."

Jeśli chodzi o lewą, to cały czas liczę, że Shaw się ogarnie z tymi kontuzjami, na prawą zmiennik dla Antka (a w zasadzie następca) to mus, na def. pom. podobnie jak z Carrickiem.
» 6 stycznia 2017, 15:54 #68
chaberinho7: Opowiadasz o tym co zrobiłeś w Fifie?
» 6 stycznia 2017, 19:30 #67
Rakusz: Jeżeli to było do mnie, to uwierz mi ... w ostatnią Fifę jaką grałem to była FIFA 96 20 lat temu
» 6 stycznia 2017, 23:06 #66
Rakusz: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 6 stycznia 2017, 14:40 #65
M4GIK1990MU: Widzę wielu ten niedorzeczny news pasuje. Dlaczego niedorzeczny? A gdzie waszym zdaniem upchalibyśmy Griezmanna? Zastanówmy się; Mou jest przyspawany do 4-2-3-1, a jakby kiedykolwiek zmieniał, to na pewno nie na 4-4-2, które powszechnie jest uważane za archaiczne. Skoro więc gramy i będziemy grać na jednego napastnika, jasnym jest, że na szpicy dalej będzie występował Ibra i na zmianę Rash (choć w rzeczywistości Marcus jak wchodzi to na skrzydło). Pomoc? Na 10 Pogba i tu się nic szybko nie zmieni. Pozostają skrzydła, gdzie na jednym gra Martial, na drugim Miki - oboje grać muszą, więc.... co pozostaje? Ano ławka... a ktoś takiej klasy jak Griezmann na ławie siedzieć nie będzie.
» 6 stycznia 2017, 14:21 #64
zbanowany5x: ale to są tylko twoje spekulacje co do tego gdzie kto gra w United
» 6 stycznia 2017, 14:53 #63
zbanowany5x: a poza tym nie wiadomo czy Ibra zostanie na nastepny sezon, ewidentnie czeka z decyzją do końca sezonu i luknięciem jakie miejsce zajmie United.
Jak poza 4-ką to jak myślisz jakie sa szanse aby został bez LM drugi sezon?
» 6 stycznia 2017, 15:11 #62
M4GIK1990MU: "ale to są tylko twoje spekulacje co do tego gdzie kto gra w United"

Nie bardzo rozumiem, o co ci chodzi. Jakie spekulacje? Przecież widać kto gdzie gra.

Jak Ibra odejdzie, w jego miejsce wchodzi Rash, a i Martial pewnie też byłby chętny. Jakby przyszedł Antek na szpicę, to o ile ten drugi mógłby pozostać na skrzydle, ale co z Rashfordem? Prośba o transfer request i sprzedaż? Nie, dziękuję za taki scenariusz.
» 6 stycznia 2017, 15:18 #61
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2017 15:20

jak Ibra odchodzi to jest własnie miejsce dla Griezmanna który jest póki co lepszy niz Rash.
O to gdzie kto gra to biega mi w sensie, że Mou może jeszcze tak poprzestawiać w razie kupna francuza [ i zostania Ibry ] ze gały nam powypadają.
» 6 stycznia 2017, 15:19 #60
M4GIK1990MU: I co z tego, że Griezmann jest lepszy? To znaczy, że mamy pozbywać się najlepszego wychowanka od czasu... Pogby? I to jeszcze Anglika?
» 6 stycznia 2017, 15:57 #59
zbanowany5x: czy ja mówiłem o pozbywaniu sie Rashforda kolo? wyluzuj i czytaj ze zrozumieniem
» 6 stycznia 2017, 21:59 #58
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2017 07:51

czytam ze zrozumieniem i czytam, że twoim zdaniem Griezmann mógłby przyjść w miejsce Zlatana... co równałoby się pozbyciu Rashforda. No chyba, że naprawdę myślisz, że młody kolejne 4-5 lat siedziałby grzecznie na ławce, czekając na swoją szansę.
» 7 stycznia 2017, 07:51 #57
MR09KARO: Powiem Ci tak, jak przyjdzie Griezmann to i tak i tak go gdzieś upchniemy i to nawet jeżeli Zlatan zostanie. Martial może grać na skrzydłach i ataku, to samo rashford czy Griezzman. Miki może grać na ŚPO jeszcze. Pogba może grac na pozycji 8 czy 10. Rotacji jest dużo, a jeżeli chcemy grać w Lidze Mistrzów o najwyższe cele oraz w lidze to nie tylko potrzebujemy silnej 11 ale i bardzo dobrej ławki. Czy taki ktoś jak James i Isco zasługują by siedzieć na ławce ? Odpowiedź brzmi nie ! A mimo to dalej są w Realu. Coś tam od czasu do czasu psioczą, ale dalej tam są i jak wchodzą to Real nie traci na jakości. Trzeba jeszcze dodać, że w Anglii są 2 puchary a nie 1 jak w Hiszpani więc jeszcze więcej meczów. I serio chciałbyś, żeby w przypadku odejśćia po tym sezonie miejsce na ataku dać młodemu Rashfordowi ? Jasne, że on potrzebuje minut, ale bez przesady oprzeć zdobywanie bramek na młodym chłopaku. On nigdzie nie ucieknie, jest bardzo bardzo młody i jeżeli w przyszłym sezonie będzie tak inteligentnie wprowadzany do składu jak w tym to nic mu się nie stanie. Zobacz, że teraz strzela mniej niz w tamtym sezonie - nauczyli się go troszeczkę ;)
» 7 stycznia 2017, 16:51 #56
Looserpol: taa Neymar,Griezmann ida do MU bic sie o top 4 i nie pewne wystepy w LM,jakos w to nie wierze
» 6 stycznia 2017, 13:44 #55
M4GIK1990MU: nie masz kolegów, że non stop tutaj spamujesz?
» 6 stycznia 2017, 14:07 #54
SieLodreiP: To trol! On życia nie ma.
» 6 stycznia 2017, 14:31 #53
arczibald: Zakładając że przyjdzie do nas, ma ktoś jakiś pomysł żeby pomieścić w składzie Ibre, Martiala, Rasha, Mikiego, Pogbe, Mate i jeszcze Antka?
» 6 stycznia 2017, 13:25 #52
Zmorson: rotacja skladem;)
» 6 stycznia 2017, 13:37 #51
M4GIK1990MU: rotacja? u Mourinho? Portugalczyka zawsze dąży do żelaznej 11, a nikt z wyżej wymienionych (no może poza Rashem i ew. Matą) nie zgodzi się na ławkę
» 6 stycznia 2017, 14:10 #50
LvG: Lepiej Neymara
» 6 stycznia 2017, 13:17 #49
tygrys26: po co ci ten Neymar?? żeby miał więcej żółtych kartek za symulacje niż obrońca za faule??
» 6 stycznia 2017, 13:41 #48
SieLodreiP: LvG Neymara to sobie weź do łóżka.
» 6 stycznia 2017, 14:51 #47
Inspirator: nie sondze by miał do nasz przejść w najbiższym czasie moim wymarzony transferem oczywiście poza powrotem Ronaldo jest Harry Kane świetny bramkoszczelny napastnik a po za tym sprawdzony w PL gwarancja 20 goli w sezonie.
» 6 stycznia 2017, 13:10 #46
M4GIK1990MU: jedno słowo: Rashford

PS. sĄdzę
» 6 stycznia 2017, 14:11 #45
mh81: T H E S U N...
... to tyle w temacie
» 6 stycznia 2017, 12:28 #44
zbanowany5x: Nie wiedziałem że 220 tys to najwięcej w United.
A ileż to ma Roo?
» 6 stycznia 2017, 12:13 #43
Obsliniak: A co Cię to obchodzi?
» 6 stycznia 2017, 12:15 #42
zbanowany5x: Obchodzą mnie mało rzetelne info w tym artykule, masz jakiś problem gościu?
» 6 stycznia 2017, 12:38 #41
Obsliniak: Problem? Nie. Jedynie uważam za żenujące wtykanie nosa w nie swoje sprawy i zaglądanie innym w portfel. Zachowanie godne prawdziwego Polaka Cebulaka. Hehe...
» 6 stycznia 2017, 12:46 #40
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2017 12:48

jakie zaglądanie? to pytanie zadałem ironicznie odnośnie nieprawdziwej informacji, ale jak nie umiesz czytac ze zrozumieniem to nie moja wina.
Żenujące jest twoje przypierd.... się cebulaku
» 6 stycznia 2017, 12:47 #39
Daro93: Własnie obsliniak to ty zachowujesz sie jak cebulak akurat :P Roo zarabia chyba z 300 tys tygodniowo :)
» 6 stycznia 2017, 13:01 #38
Obsliniak: Hehe... No rzeczywiście, istny mistrz ironii z Ciebie...
» 6 stycznia 2017, 13:06 #37
felek00789: Wygląda na to, że tylko Ty nie zrozumiałeś co @zbanowany5x miał na myśli i się spinasz...
» 6 stycznia 2017, 13:57 #36
zbanowany5x: luknij na jego posty i wsio jasne
» 6 stycznia 2017, 14:48 #35
Obsliniak: No i się zaczęło. Trzepacze gruch powyłazili i się upubliczniają. Zluzujcie bo wam ciśnienie jądra rozsadzi. Hehe.

Do transferu daleka droga. I nie chcę się wdawać w dyskusje czy Francuz wart jest takich pieniędzy i czy powinien otrzymać takie zarobki. Może tak, może nie. Bardziej istotne jest czy Boss widzi go w swojej drużynie? W jaki sposób wpłynie to na jej balans (tak, użyłem tego złego słowa!)? No i przede wszystkim czy Antoine wypali w lidze angielskiej? Choć na to ostatnie py tanie nikt nie zna odpowiedzi na tą chwilę.
» 6 stycznia 2017, 12:08 #34
GrympisGT: "Bardziej istotne jest czy Boss widzi go w swojej drużynie?" Skoro jest nim zainteresowanie to kto niby go chce? Pogba żeby miał z kim pogadać po francusku??
» 6 stycznia 2017, 12:32 #33
Obsliniak: E tam. To, że ten czy inny brukowiec napisze o zainteresowaniu nie znaczy, że od razu to prawda. Jak się zaczną pojawiać sygnały z bardziej rzetelnych źródeł (jak było w przypadku Pogby właśnie) to wtedy inna bajka.
» 6 stycznia 2017, 12:47 #32
Ekspertinio: Mourinho już rozmawiał z Griezmannem i Francuz chce dołączyć do Manchesteru United. Pytanie tylko czy trzeba będzie wpłacić klauzule czy może da radę wytargować taniej (mniejsza kwota+jakiś zawodnik).
» 6 stycznia 2017, 13:17 #31
pszemuh: Tak i jeszcze raz tak.
Jest to chyba ostatnia część układanki ofensywywnej United.

Boję się myśleć co się będzie działo gdy on przyjdzie.
Drużyna idealna.
Pogba,Anthony, Miki, Zlatana, Wayne, Ander, Juan, Marcus, Carrick i do tego Antoine?

Toż to ku*wa coś nieprawdopodobnego.
» 6 stycznia 2017, 11:10 #30
PanWolodyjowski: W ciul idealna. Taka idealna, że Griezmann gra na tej samej pozycji co Rooney (cofnięty napastnik) i przyjście Griezmanna oznaczałoby definitywne odejście Rooneya, poza tym stawiasz go w jednym szeregu z Pogbą i Griezmannem, a on jest już niestety dwa poziomy niżej.

Z Griezmannem gralibyśmy pewnie 4-4-2 (jak nie odnalazłby się na skrzydle), więc z Matą też byłoby cienko.
» 6 stycznia 2017, 11:59 #29
pszemuh: A kto napisał że trzeba ich wszystkich upchnąć w jedenastce?

Sezon długi a konfiguracja zawodników których wymieniłem może być bardzo różna.

Poza tym czytam komentarze w tym Twoje więc wybacz ale z Tobą nie będę wchodził w dyskusję bo to nie ma sensu.
Pozdrawiam.
» 6 stycznia 2017, 13:30 #28
M4GIK1990MU: a widzisz syt., że Griezmann przychodzi do United siedzieć na ławie, bo gra Pogba, gra Zlatan, gra Martial? Bo ja nie.
» 6 stycznia 2017, 14:14 #27
NeverGiveUpGGMU: Zamiast niego wolałbym Bale'a ;) Oczywiście za rozsądną cenę.
» 6 stycznia 2017, 10:56 #26
sisinho: Bale? Serio? Nie dość że starszy to i moim zdaniem cofnął się w stosunku do gry z Tottenhamu.
» 6 stycznia 2017, 11:30 #25
Gale: Zgadzam sie z sisinho Bale'a trzeba było brać z Tottenhamu.
» 6 stycznia 2017, 12:16 #24
NeverGiveUpGGMU: Pewnie ;)
» 6 stycznia 2017, 12:28 #23
N17: Ibra|Martial-Griezmann-Miki| + Rashford, Mata

Brrr! Aż ciarki mam.
» 6 stycznia 2017, 10:52 #22
M4GIK1990MU: a gdzie Pogba?
» 6 stycznia 2017, 14:15 #21
N17: Z Anderem z tyłu
» 6 stycznia 2017, 17:52 #20
Foxiowof: W pomocy.
» 6 stycznia 2017, 18:00 #19
kubaks16: Wszystko fajnie nawet jak by przeszedł do nas to w miejsce kogo ?? Szkoda Martiala ktory mógłby grać na szpicy a tłucze na lewej i co griezmanna za niego czy do napadu ale Ibra dla mnie jak narazie nie do ruszenia. Chyba ze na 10 gdzie tez ten pan grywał ale tam mamy klasowych zawodników (Miki i Mata) ale gdy święta krowa Rooney jest zdrowy musza Ci dwaj grać na skrzydle.. z drugiej strony warto spróbować bo Francja sprawdza sie w United.
» 6 stycznia 2017, 10:49 #18
sisinho: Antoine to typowy skrzydłowy. W repce tak grał że razem z Martialem na bokach a z przodu np Benz czy niedawno Giroud. U nas mogłoby to wyglądać tak Ibra-Martial,Miki,Griezzman-Pogba,Herrera-Obrona-BR
» 6 stycznia 2017, 11:31 #17
Rakusz: Sisinho
We Francji w meczach o punkty to on grywa jako typowa dycha. A na szpicy Gameiro.
W meczach towarzyskich grywa na prawym skrzydle.
» 6 stycznia 2017, 12:03 #16
kociak153: Ibra jeszcze sezon i koniec.
» 6 stycznia 2017, 13:04 #15
Martin: Jakoś od zawsze byłem za Francuzami na Old Trafford, w dodatku Antuan jest świetny.
» 6 stycznia 2017, 10:47 #14
piter100000: jeśli awansujemy do LM to jestem dziwnie spokojny o ten transfer. za dużo o tym się pisze. jeden z niewielu piłkarzy, których bardzo chciałbym w naszym klubie
» 6 stycznia 2017, 10:45 #13
is200: On albo Dybala to powinien byc priorytet na lato. Duzo tez zalezy od ruchow Realu, ale oni to rzuca raczej wszystko po Paulo. Mam takie wrazenie ze Real jednak bedzie chcial sprzedac Balea i to tez moze byc ciekawa opcja.

Jedno jest pewne. 100 mln to bedzie malo.
» 6 stycznia 2017, 10:44 #12
piter100000: po co Realowi Dybala jak mają Benzeme i Moratę? Benzema to zjada Dybale na podwieczorek
» 6 stycznia 2017, 10:46 #11
is200: Morata zapewne pojdzie w rozliczenie a Dybale chcabbo to Real on chce wszystko co naj a poza tym mam wrazenie ze moga chciec sie pozbyc kontuzjogennego Garetha.

Dybala to jest troche inny typ zawodnika niz Benzema. I mozesz miec racje mowiac ze Benzema zjada Dybale jako ŚN natomiast Dybala zjada Benza wiekiem potencjalem i kreatywnoscia na roznych wariantach pozycji czy to rozgrywajacy falszywy skrzydlowy lub napastnik
» 6 stycznia 2017, 11:12 #10
sisinho: Dybuś to fan FCB ale że podpisali kontrakt z Neymarem to ostatecznie chętnie dołączy do Realu.
» 6 stycznia 2017, 11:32 #9
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2017 10:42

To najlepiej zarabiającym nie jest dalej Roo? Przecież kosi więcej niż 220 tys
» 6 stycznia 2017, 10:41 #8
piter100000: pismaki gadały o 300tys. tylko ciekawe, czy na czysto, czy razem z bonusami, bo tego już nigdzie nie wyczytałem
» 6 stycznia 2017, 10:44 #7
Dexter22: Griezmann ? Nie sądzę że jest tyle wart.
» 6 stycznia 2017, 10:41 #6
RedSknerus: Brac go
» 6 stycznia 2017, 10:41 #5
RedDevils4life: Strach pomyśleć co by było jakby Mourinho dołożył ten element do swojej układanki.
» 6 stycznia 2017, 10:32 #4
UrbannLegend: Ja tam się nie boję. Niech przechodzi. :D
» 6 stycznia 2017, 10:51 #3
RedDevils4life: To raczej pozytywna strona strachu. :P
» 6 stycznia 2017, 11:35 #2
Obsliniak: @RedDevils4life Ty nie bądź taki wydyganiec! Hehe...
» 6 stycznia 2017, 12:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.