Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sky Sports: Real Madryt rezygnuje z Paula Pogby

» 10 lipca 2016, 15:55 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Jak informuje Sky Sports, Real Madryt z "powodów ekonomicznych" porzucił zainteresowanie Paulem Pogbą. Wobec takich wydarzeń, faworytem do pozyskania reprezentanta Francji wydaje się Manchester United.
Sky Sports: Real Madryt rezygnuje z Paula Pogby
» Jak informuje Sky Sports, Real Madryt z "powodów ekonomicznych" porzucił zainteresowanie Paulem Pogbą. Faworytem do pozyskania reprezentanta Francji wydaje się więc Manchester United. Źródła zbliżone do negocjacji przekonują, że niezwykła potęga finansowa Manchesteru United może okazać się decydującym czynnikiem.
Źródła zbliżone do negocjacji klubu z Old Trafford z Juventusem przekonują, że niezwykła potęga finansowa Manchesteru United stanowi przewagę, która może zapewnić zespołowi wzmocnienie w postaci Paula Pogby.

Negocjacje w sprawie tego transferu miały się rozpocząć od 85 milionów funtów, jednak dziennikarze spekulują, że ta kwota może jeszcze wzrosnąć.

Manchester United chce zaproponować zawodnikowi pięcioletni kontrakt, w ramach którego Francuz pobierałby wynagrodzenie w wysokości 250 tysięcy funtów tygodniowo.





TAGI


« Poprzedni news
Zawodnicy otrzymają nowe numery na koszulkach?
Następny news »
Blackett i Varela wystawieni na sprzedaż

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (261)


Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 20:34

Moja 11 EURO:
4:4:2

Bramkarz:
Rui Patricio

Stoperzy:
Bonucci
Pepe

Boczni obrońcy:
Raphael Guerreiro
Kimmich

Środkowi pomocnicy:
Renato Sanches
Ramsey


Skrzydłowi:
Payet
Bale

Napastnicy:
Griezmann
Ronaldo

Postawiłem na wielu graczy młodego pokolenia którzy pokazali się z dobrej strony z zespołów które awansowały przynajmniej do ćwierćfinału.
» 11 lipca 2016, 20:32 #257
RedDevils4life: Hahaha, Kimmich w 11 EURO? W ogóle ta cała 11 z prawym obrońcom niemieckim na czele to jakiś żart?
» 11 lipca 2016, 19:56 #256
dzik5: Wstawilbys tu ta 11 bo mi się szukać nie chce
» 11 lipca 2016, 20:05 #255
dzik5: Moja 11:

Fabiański
Bale-bonucci-pazdan-jedrzejczyk
Griezmann-krychowiak-jodlowiec-payet-nani
Ronaldo
» 11 lipca 2016, 20:12 #254
Matias: Kimmich pokazał się z dobrej strony jak na 21 latka.
» 11 lipca 2016, 20:19 #253
Joker7: to cale euro to bylo jakis zart skoro Portugalia jest "mistrzem"
» 11 lipca 2016, 20:23 #252
RedDevils4life: Patricio
Guerreiro - Pepe - Boateng - Kimmich
Kroos - Allen
Griezmann - Ramsey - Payet
Ronaldo

Nie ze wszystkim się zgodzę, ale mogłaby być lepsza.
» 11 lipca 2016, 20:27 #251
pawelisto2: Nani ze srebrnym butem ^^ Tak trzymać, dumny jestem :)
» 11 lipca 2016, 18:44 #250
pictor: Paul pogba -najlepszy asystent 2015/16
» 11 lipca 2016, 15:10 #249
Kortney: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 13:19

Patrzcie w ostatnich latach Transfery realu i Barcelony te blisko 100 mln euro.

Ronaldo 94 mln - najlepszy zawodnik premier league 07/08, 08/09
Bale -100 mln - najlepszy zawodnik premier league 12/13

Suarez - 88 mln - najlepszy zawodnik premier league 13/14.

To zawodnicy co grali sezony przed transferem na kosmicznym poziomie. Pogba przepraszam bardzo Ale na takim nie jest w tej chwili. Dla mnie jak wielu tu mówi Max 60 mln .

Nie mówię , że trzeba ściągnąć mhareza bo w tym sezonie nie odskoczyl reszcie ligi bo prawie tak samo dobrze indywidualnie zagrali payet, vardy i 2,3 innych ale poczekać do następnego sezonu, zobaczyć czy ktoś zje ta ligę w sezonie 16/17 i jak taki się znajdzie to na niego za wszelka cenę się rzucić .
» 11 lipca 2016, 13:18 #248
atos1987: Dokładnie to samo twierdzę.
» 11 lipca 2016, 14:13 #247
DjTED: Jak już mamy rzucać 100 mln funtów to może na jakiegoś geniusza... Neymar albo ktuś...
» 11 lipca 2016, 16:24 #246
RedDevils4life: W końcu ludzie, którzy to rozumieją. Cieszę się. :)
» 11 lipca 2016, 16:42 #245
scierwojad: Wszystko sie zgadza tylko ze wtedy Pogba warty bylby jak mowicie 60 mln a teraz Ronaldo (z tamtego okresu oczywiscie) wart bylby te 120 mln spokojnie. Nw dlaczego tak wazny aspekt jest bagatelizowany
» 11 lipca 2016, 16:50 #244
RedMops: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 16:58

Fajnie, że sobie tutaj rozmawiacie ile wy byście dali za takiego zawodnika :) Niestety nie mamy na to wpływu i mam gdzieś za ile go kupią ... ważne by kupili.
» 11 lipca 2016, 16:58 #243
Michal12371: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 18:02

Porównuje Pogbe jako defensywnego pomocnika(bo tak grał na ME) do Napastników no nie mam pytań..
» 11 lipca 2016, 17:59 #242
Kortney: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 18:44

Porównuje żeby pokazać . Bale zaczynał jako lewy obrońca, Ronaldo jako skrzydłowy. Jedynie Suarez jest napastnikiem . Pogba jako def jest tylko na tym turnieju tak jest zawsze najbardziej ofensywnym że środkowych. W pierwszym okresie w Juve grał przed vidalem i Pirlo, teraz przed marchisio i khedira więc przestań pieprzyc o porownaniach defa do napastników. Zidane potrafil byc najlepszy nie będąc napastnikiem ani skrzydlowym .
» 11 lipca 2016, 18:42 #241
Timmy: @Kortney

Oczywiście, że Pogba nie jest wart W TEJ CHWILI 120 dużych baniek, ale te 120 mln jest raczej inwestycją w przyszłość a nie w 100% w teraźniejszość. To nie jest zakład w Lotto, gdzie dzisiaj wkładasz 3 zeta a jutro wciągasz miliony. Chłopak ma 23 lata i tylko Neymar (posługując się Twoimi przykładami) był w chwili transferu młodszy.

Z czwórki, którą wymieniłeś, tylko dwójka była 'warta' takich pieniędzy: Ronaldo i Suarez. Obaj wtedy starsi od Pogby o parę lat.

Neymar był (wtedy) jednak kotem w worku; teraz wiemy, że był wart takich pieniędzy, ale wtedy wątpliwości było co najmniej tyle, co w przypadku Pogby. Pogba gra przynajmniej w wielkim europejskim klubie, Neymar przyjechał prosto z Brazylii. Mogło nie wypalić? Mogło.

Do tej pory są wątpliwości, czy Bale rzeczywiście zasłużył na miano człowieka, za którego zapłacono najwięcej.

Patrząc na to w ten sposób, to transfer Pogby do MU nie jest żadnym obłędem. Bale poszedł do Realu z Totków, z którymi nic właściwe nie osiągnął. A rekord transferowy pobił.

No i nie sugerowałbym się grą Pogby na EURO. Turnieje reprezentacyjne to prehistoria i w dzisiejszych czasach o niczym nie świadczą. Jeśli Mou uważa, że PP jest wart takich pieniędzy, to pewnie jest wart.

PS. Nie jestem fanem Pogby, mam go gdzieś, ale jesli Mou wyda na niego 120mln, to coś musi być na rzeczy.
» 11 lipca 2016, 20:07 #240
dzik5: Neymar będzie kosztował 200
» 11 lipca 2016, 20:19 #239
Kortney: No timmy po części się z Tobą zgodzę. W sumie Ronaldo jak szedł do RM miał 24 lata to nie wiele więcej od pogby:-) Bale myślę , że z perspektywy czasu jest udanym transferem. Jeśli teraz Ronaldo jest kilerem strzelajacym mnostwo goli to bale jest takim człowiekiem od wygrywania pojedynków 1 na 1 i stwarzanii przewagi :-)
» 11 lipca 2016, 20:43 #238
kocio10: Dla Fergusona Ronaldo to jest jak syn. Widać to było gołym okiem.
» 11 lipca 2016, 11:55 #237
piter100000: w drugą stronę też to działa. Ferguson dla Ronaldo był jak ojciec. zresztą sam Cristiano wielokrotnie powtarzał, że SAF to dla niego coś więcej niż tylko trener
» 11 lipca 2016, 19:18 #236
wisla2108: Sissoko najlepszy gracz Francji w finale
» 11 lipca 2016, 11:32 #235
RedDevils4life: Jedyne czego możemy żałować, że nie wygrał żaden z naszych diabełków.
» 11 lipca 2016, 10:02 #234
scierwojad: A wydawalo sie to takie prawdopodobne patrzac na ta "lepsza" drabinke ;d. No nic i tak bywa
» 11 lipca 2016, 10:21 #233
GGMUU18: Za to dwóch byłych wygrało, a gdyby Francja wygrała, to puchar wznieśloby dwoch obecnych i jeden byly, zasluzony Diabeł, wiec jako tako status quo. Piękne zachowanie CR7 po meczu. Nie zapomnial chlop kto go w pilke grac nauczyl :)

PS:RonaldoNaniBack w ekstazie :)
» 11 lipca 2016, 10:23 #232
RedDevils4life: Zawsze się pięknie patrzy na takie obrazki. :) Nawet CR7 time był.
» 11 lipca 2016, 10:54 #231
Krzywicki: Za Pogbe można dać max 60 mln funtów + ewentualnie przy okazji dorzucić jakiegoś zawodnika, którego Mourinho chce się pozbyć. 120 mln euro to można płacić za Griezmanna, Neymara czy Payeta gdyby miał już kilka takich sezonów za sobą i był kilka lat młodszy, a nie za gościa, który na Euro powinien grzać ławę. A co jeśli Pogba u nas będzie tak grał jak we Francji? To byłaby kompromitacja nr 1 w historii futbolu.
» 11 lipca 2016, 09:50 #230
Slawek7: Sadze tak samo, max cena za Pogbe to 60 baniek.Zaden pilkarz procz Ronaldo i Messeigo nie jest wart ponad 100 mln.Za CR7 Real zaplacil prawie 100,byl najlepszy,po zlotej pilce,jak ma sie do tego Pogba?
» 11 lipca 2016, 10:02 #229
scierwojad: Moze Pogba obniza swoja cene ;d
» 11 lipca 2016, 10:22 #228
Mexicanos1990: W 100% się zgadzam, do tego jak można płacić tyle za pomocnika... 100 baniek to może kosztować zawodnik, który ładuje 40 bramek na sezon i sam potrafi wygrywać mecze.
» 11 lipca 2016, 10:23 #227
Slawek7: Portugalia grala nudna,siermiezna pilke to jest fakt,ale wygrali i to dla fanow tej repry sie liczy.Francuzi poza meczem z Islandia tez nie grali nie wiadomo czego.Mozna mowic,ze Portugalczycy wygrali 1 mecz zgoda,ale zadnego tez nie przegrali z drugiej strony.Skoro sa tacy slabi to jaka jest Polska i inne ekipy,ktore nie daly rady CR7 i splce.Euro nie wygrywa sie przez przypadek,oczywiscie szczescie jest potrzebne,tak jak i w milosci i zyciu ,pilka nie jest inna.Oddajmy krolowi co krolewskie i nie besztajmy zwyciezcow,to inni maja problem,ze nie podołali ''slabej''Portugali.Gratuluje im zwycieztwa i ciesze sie ,ze CR7 zagral dobry turniej.
» 11 lipca 2016, 09:42 #226
karolj: Mógłbyś stawiać spacje po przecinkach? Lepiej by się czytało. Nie wiem czemu, ale mnie to drażni, wybacz.
» 11 lipca 2016, 09:50 #225
Joker7: ".Skoro sa tacy slabi to jaka jest Polska i inne ekipy,ktore nie daly rady CR7"
nie CR7 tylko CRY7!
on to nic nie pokazal na tym Euro byl najslabszym zawodnikiem Portugalii jak on gral to Por druzyna grala w 10!
Najslabszy "Mistrz" w historii...
» 11 lipca 2016, 09:56 #224
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 10:06

Nie byl to jego wybitny,genialny turniej,ale zdobyl 3 gole i asysty.Uprawiasz teraz po prostu hejt na CR i Portugalie.Polska to najslabszy cwiercfinalista w historii.Nasi tez mozna powiedzeiec,ze grali w 10 bo Lewandowski byl niewidoczny.Strzelil 1 gola a CR7 3 i mial 3 asysty.
» 11 lipca 2016, 10:04 #223
Slawek7: Nie,musisz z tym zyc:-).
» 11 lipca 2016, 10:05 #222
MessiManchester: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 10:16

jak to nic nie grał? a kto strzelił 2 bramki Węgrom? gdyby nie jego gole Portugalia przegrała by tamten mecz,a kto strzelił gola Walii,zaliczył asyste i został zawodnikiem meczu?
» 11 lipca 2016, 10:16 #221
Joker7: wow strzelil REP Wegier 2 bramki wow ktora grala w rezerwowym skladzie szacun...
on wlasnie slynie ze strzela takim druzyna jak wegry itp jak lepszy rywal to CRY7 juz nie ma!
» 11 lipca 2016, 10:43 #220
pawelisto2: Wow, a jak Lewandowski nic nie grał bo "ściągał na siebie uwagę przeciwnika" to Polska cebula była zafascynowana ile to on miejsca robi Milikowi.

Jestem przekonany, że reszta reprezentacji postanowiła nie kryć Ronaldo, bo jest za słaby, tylko cały turniej krzywdzić biednego Roberta.
» 11 lipca 2016, 10:53 #219
MessiManchester: podpisuje się pod postem pawelisto2
» 11 lipca 2016, 11:15 #218
Krzywicki: Ciekawe jakby Polska wygrała w takim stylu co by ludzie pisali. Portugalia była najlepszą drużyną na tym Euro i takie są fakty. Nikt nie potrafił ich pokonać, bo byli świetnie zorganizowaną drużyną. Jeżeli chodzi o fazę grupową to oni tam niesamowicie cisnęli w każdym meczu i tylko pech sprawił, że nie udało się wygrać meczu. I wielkie brawa dla Ronaldo i Naniego, naszych chłopaków. Niektórzy wygrywają Euro, a inni pudłują karnego w finale Copa America i grozi im więzienie za przekręty podatkowe.
» 11 lipca 2016, 09:31 #217
atos1987: Cały turniej bez szału w wykonaniu Pogby.
» 11 lipca 2016, 09:28 #216
MessiManchester: Portugalia słaba,Ronaldo jest słaby nie zasłużyli łeeeeee tylko się nie popłaczcie skoro wygrali to znaczy,że byli najlepszą drużyną na turnieju przypominam,że jako jedyni nie przegrali meczu.
» 11 lipca 2016, 09:13 #215
Joker7: my tez nie przegralismy! cwaniaczku...
a ta Portugalia to jakis zart ile oni wygrali meczy? jeden z walia !
» 11 lipca 2016, 09:27 #214
Krzywicki: I co z tego, że wygrali jeden mecz? To jak słaba musi być Francja, skoro im nawet bramki nie strzeliła?
» 11 lipca 2016, 09:32 #213
MessiManchester: jeden mecz? z tego co wiem pokonali Polske,Chorwacje,Walie,Francje i nie przegrali żadnego meczu cwaniaczku.
» 11 lipca 2016, 09:39 #212
MessiManchester: karne też liczą się jako porażka przykro mi
» 11 lipca 2016, 09:51 #211
Joker7: Polska nie przegrala zadnego meczu!
to my za LvG tez wszystko wygrywalismy po 0:0 albo 1;1?
cwaniaczki!
» 11 lipca 2016, 09:53 #210
MessiManchester: to czemu odpadliśmy w ćwierćfinale? przecież nie przegraliśmy
» 11 lipca 2016, 10:00 #209
pawelisto2: Joker to jeden z tych pewnie co na swoim fb umieścił ten śmieszny # powtórki meczu Portugalia - Polska, bo bramkarz wyszedł przed linię :D:D

Joker, czyli co skoro Polska nie przegrała żadnego meczu to rozumiem grają dalej? Kiedy półfinał? A no i jeszcze czekam na ćwierćfinał Szwajcarów - Shaqiri w akcji zapowiada się ekscytująco, bo przecież oni też nie przegrali 1/8 z Polakami, bo KARNE SIĘ NIE LICZĄ -.-
» 11 lipca 2016, 10:56 #208
TheRipper: "skoro wygrali to znaczy,że byli najlepszą drużyną na turnieju"

W prześlizgiwaniu się do finału po doliczonym czasie gry na pewno :D
» 11 lipca 2016, 12:51 #207
MessiManchester: Nikt nie bronił Polsce i Chorwacji tak się prześlizgiwać.
» 11 lipca 2016, 14:00 #206
TheRipper: Gdyby Polska wyszła na boisko z mentalnością zwycięzcy to nawet nie musielibyśmy się prześlizgiwać, bo byliśmy od Portugalczyków lepsi. Przegraliśmy ten mecz przede wszystkim taktycznie, cofając się po golu pod własne pole karne i poza pojedynczymi zrywami liczyliśmy na dowiezienie wyniku co się na nas niestety zemściło. Szkoda, bo w pierwszych minutach Portugalczycy nie wiedzieli co się w ogóle dzieje, i gdybyśmy zdobyli kolejną bramkę to całkiem możliwe że moglibyśmy wygrać ten mecz już w pierwszej połowie. Niestety, przez głupie założenia taktyczne Nawałki, Portugalczycy nas zdominowali w tamtym meczu i tylko szczęście sprawiło że nie wbili nam kolejnej bramki. W tamtym meczu byli od nas lepsi, ale czysto piłkarsko w niczym im nie ustępowaliśmy. No cóż, zadział kompleks niższości i w efekcie to Portugalia znalazła się w finale a nie Polska.
» 11 lipca 2016, 14:26 #205
UniteDKanzaS: Wygląda na to, że trafimy do księgi rekordów guinnessa. Polska - jedyny zespół, który nie przegrał żadnego meczu i nie wygrał Euro.

Co Wy macie w baniach, żeby na takie coś wpaść? Nie można stosować takiego skrótu myślowego, że nie przegraliśmy meczu.
Prawdą jest, że:
A. Nie przegrywaliśmy przez ani jedną minutę na tym euro
B. (wynika z A) Nikt nie okazał się od nas lepszy w przeciągu 90/120 minut.

Co do Portugalii jeszcze, to ja osobiście zawsze ciesze się, gdy drużyna spisywana przez większość na straty sięga po trofeum. Oczywiście jeśli zrobi to trzymając się reguł, a tak zrobiła Portugalia. A płacz o to, że wyszli z 3 miejsca (tak płacz i niech nikt mi tu nie mówi, że nie jest to płacz ;) to jest już komedia do kwadratu. Wiecie czemu wyszli z 3 miejsca? Bo mogli.

A jeszcze temat, że 24 zespoły, a nie 16 i że ogórki grały przez to na euro. Gdyby nie ten fakt to: Polska, Walia, Islandia, Chorwacja, Albania grałyby baraże, a Węgrzy by do tych baraży nie weszli. Tak sobie prywatnie uważam, że szkoda by była jakby którejś z powyższych reprezentacji zabrakło na tym euro, np nas...

Ja euro oceniam na duży plus i mam nadzieję, że formuła z 24 zespołami się zachowa, tylko może ogarnąć taki system jak na mundialu 82', żeby nie było płaczu, że Polska wygrała euro 2020 zajmując 3 miejsce w grupie. A nie, zapomniałem, wtedy by przecież nie było płaczu...
» 11 lipca 2016, 20:02 #204
rizx: Dla wszystkich narzekających na poprzednie wyniki Portugalii.

Liczy się tylko zwycięstwo . Nie ważne ile mieli punktów w grupie i ile dogrywek potrzebowali. To Portugalia wygrała Euro a nie Niemcy, Hiszpanie czy nawet rewelacja fazy grupowej Chorwacja
» 11 lipca 2016, 02:01 #203
pawelisto2: Najzabawniejsze jest to, że połowa tutaj cieszyli się niesamowicie kiedy to w sezonie 2012/2013 Manchester zdobył mistrzostwo po wymęczonych zwycięstwach 3:2, czy porażkach z Norwich 0:1, graliśmy wtedy brzydko, ale kto o tym pamięta tak na poważnie? Liczy się tytuł.
» 11 lipca 2016, 10:58 #202
przemcio94: No to za kilka dni zapominamy o Euro i wraca pilka klubowa. Juz nie moge sie doczekac!
» 11 lipca 2016, 01:31 #201
TheRipper: Mam nadzieję że już niedługo bo brakowało mi dobrej piłki :)
» 11 lipca 2016, 12:41 #200
MessiManchester: Piątek EKSTRAKLASA! nareszcie futbol na poziomie
» 11 lipca 2016, 15:59 #199
TheRipper: Pod względem beki na pewno :D
» 11 lipca 2016, 16:11 #198
Kilerek7: Dla mnie i tak najlepszym, a raczej najśmieszniejszym momentem tego turnieju były karne w meczu Włochy - Niemcy i festiwal kiksów:)
» 11 lipca 2016, 01:13 #197
Prawilniak: Albo jak Błaszczykowski nie strzelił :)
» 11 lipca 2016, 01:41 #196
dzik5: Hahaha no ja też się śmiałem jak nie strzelił. Nie obchodzi mnie euro i reprezentacja ^^
» 11 lipca 2016, 01:44 #195
Prawilniak: Polakom to tylko na Igrzyskach Olimpijskich bede kibicowal
» 11 lipca 2016, 01:46 #194
MessiManchester: A kogo to obchodzi? dla mnie możecie kibicować Senegalowi.
» 11 lipca 2016, 09:16 #193
kuboollo: Idz byc prawilniakiem gdzies indziej
» 11 lipca 2016, 10:42 #192
UniteDKanzaS: No i pięknie :) Beka z tych wszystkich, którzy mówili, że to jest niemożliwe żeby Portugalia sięgnęła po trofeum. A oni nie dość, że to zrobili to zrobili to bez Ronaldo!

Też macie wrażenie, że po kontuzji Ronaldo do końca pierwszej połowy zarówno Francuzi jak i Portugalczycy nie wiedzieli co mają robić? Dopiero w przerwie im trenery ogarnęli reorganizację gry :P
» 11 lipca 2016, 00:58 #191
pawelisto2: Żałuję, że archiwum komentarzy sięga tak blisko, albo po prostu to ja za dużo piszę i nie znajdę mojego komentarza przed EURO pisząc, że dla mnie finał będzie Portugalia-Belgia, to większość mnie wyśmiała, a ja zawsze zaznaczam fakt, że Ronaldo to piłkarz jakiego świat nie widział, on nie odpuścił by nikomu i przywiózłby medal złoty lub srebrny.
» 11 lipca 2016, 01:07 #190
UniteDKanzaS: Propsy za czuja, ja już przestałem się bawić w przewidywania przed turniejami, bo nic z nich nie wychodzi. Na chłopski rozum mistrzem powinien zostać ktoś z trójki: Niemcy, Hiszania, Francja. No ale cóż, to jest piłka, za to ją kochamy, ale i często nienawidzimy :)
» 11 lipca 2016, 01:11 #189
TheRipper: Wow... drużyna która niesamowitemu szczęściu i zmianie przepisów zawdzięcza wyjście z grupy, wygrywając jeden jedyny mecz w regulaminowym czasie gry z osłabioną Walią, wygrywa Mistrzostwa Europy. To już nawet nie jest śmieszne, to jest żałosne że tak słabo grająca Portugalia zdobywa mistrza po prawdopobnie najnudniejszym meczu finałowym jaki kiedykolwiek widziałem. Ale co się dziwić, poziom tego Euro i grających na nim drużyn to żenada i dno. Jaki poziom Euro taki triumfator ;) Jedyne drużyny które zapadły mi w pamięci to Polska (bynajmniej nie poprzez styl gry), Włochy, Islandia i Walia. Poza tym Euro niemiłosiernie nudne i po prostu na słabym poziomie. Generalnie, rozgrywki do zapomnienia. To co Francja zrobiła w finale to kryminał i Deschamps powinien polecieć. No ale jak się powołuje Gignaca zamiast Gameiro/Lacazetta to tak już jest. Gratulacje dla miszczuf, pokazaliście że grając najgorszy futbol na Euro można wygrać turniej. I tylko najbardziej smutne jest w tym wszystkim to że za kilka lat ludzie zapamiętają tytuł a nie styl...
» 11 lipca 2016, 00:58 #188
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 01:05

Zacytuje jednego z demotów: Remisujesz wszystkie mecze w grupie, prześlizgujesz się do 2 rundy z 3 miejsca. Na 7 meczów w regulaminowym czasie, wygrywasz 1 i zostajesz mistrzem Europy: Całe życie na farcie:P a co do Francji to najbardziej zawiódł moim zdaniem Pogba, który miał być największą gwiazdą trójkolorowych.
» 11 lipca 2016, 01:04 #187
UniteDKanzaS: Smutny to jest ból pewnej części ciała u wielu osób, ale w sumie mnie to nie smuci, a bawi. Zawsze przy okazji zwycięstw drużyn, które nie grają zapierającego dech w piersiach futbolu pojawia się ta sama śpiewka. Dla mnie ważna jest jedna zasada: cel uświęca środki. No, ale zdaje sobie sprawę, że nigdy nie przekonam do swoich racji kogoś kto uważa, że lepiej pięknie przegrać niż brzydko wygrać.

Portugalia jako jedyna drużyna na tym euro nie przegrała meczu. Przeczytaj sobie to zdanie parę razy, niech Ci utkwi w pamięci.

A jeszcze jakby ta Francja grała jakiś mega futbol na tym euro, a najśmieśniejsze jest to, że zagrali jeden ładny dla oka mecz. Ten z Islandią. Portugalia również zagrała jeden ładny mecz, z Węgrami.

Mimo wszystko pozdrawiam i dobrej nocy życzę! :)
» 11 lipca 2016, 01:05 #186
TheRipper: No Pogba już nawet pomijając dzisiejszy mecz udowodnił że w żadnym wypadku nie jest wart takiej chorej kwoty. To jest dobry zawodnik, ale nie przesadzajmy, wydając taką kwotę wyjdziemy na frajerów.
» 11 lipca 2016, 01:07 #185
TheRipper: @UniteDKanzaS

Ano tak, zapomniałem że wyrażenie swojej własnej opinii to w dzisiejszych czasach "ból pewnej części ciała". Najlepiej zakrzywić rzeczywistość i uparcie twierdzić że Portugalczycy byli fantastyczni :) Wtedy jesteśmy w porządku, bo oczywiście na jakąkolwiek krytykę nie ma miejsca "bo przecież wygrali". W którym miejscu napisałem nieprawdę? Nie oszukujmy się Portugalia na Euro grała brzydko i słabo i dla mnie to porażka że drużyna grająca taki futbol zostaje zwyciężcą. Ale cóż piłka nożna, bywa niesprawiedliwa.

Również pozdrawiam ;)
» 11 lipca 2016, 01:19 #184
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 01:49

Grała futbol uporządkowany taktycznie co w świecie w którym liczba goli jest wyznacznikiem poziomu meczu jest chyba trudne do zrozumienia. Postawiła na defensywe i wygrała - 12 lat temu grająca pięknie Portugalia przegrała z defensywnie grającą Grecją. Futbol to sport, a w sporcie liczą się rezultaty. Nie ma żadnego wstydu, że Portugalia wygrała to EURO. Skoro ktoś potrafi wykorzystywać błędy rywali to jedynie dobrze o nim świadczy
» 11 lipca 2016, 01:43 #183
scierwojad: TheRipper

Gdzie tu ktokolwiek stwierdzil ze Portugalczycy byli fantastyczni? Az tak cie boli to ze wygrala slabsza druzyna zeby zaklinac rzeczywistosc? To jak twoim zdaniem powinien wygladac futbol? Najlepsze kluby z Anglii, Hiszpanii, Niemiec, Wloch czy Francji a reszta co? Nie ma prawa grac w pilke a co "gorsza" wygrywac? Zastanow sie co ty piszesz. Jakby te "slabsze" druzyny faktycznie byly slabe to te "pieknie grajace" poradzilyby sobie z nimi bez problemu nie uwazasz?
» 11 lipca 2016, 07:40 #182
piter100000: żałosne to są drużyny, które nie potrafiły wygrać z Portugalią. skoro inne zespoły były takie fantastyczne to dlaczego nie zostały mistrzami Europy
» 11 lipca 2016, 07:57 #181
TheRipper: Nie chce mi się odpisywać każdemu po kolei, więc napiszę to ogólnie w jednym poście:

Nie rozumiem skąd tu takie oburzenie na kilka słów prawdy o tegorocznym "triumfatorze". Nigdzie nie napisałem przecież że sędzia im pomógł, nawet nie napisałem że nie zasłużyli. Wygrali a raczej prześlizgiwali się z meczu na mecz i tak aż do finału w pełni zasłużenie. Wydaje mi się że po prostu niektórych ludzi boli kilka słów gorzkiej prawdy na temat Portugalczyków. Przecież to była jedna z najgorszych reprezentacji na tym Euro. Gdyby nie durne przepisy pozwalające awansować z 3 miejsca w grupie takim "potęgom" jak Portugalia, Irlandia Północna, Irlandia czy Słowacja to "miszczowie" pakowaliby manatki już po fazie grupowej. Same remisy w słabej grupie, później awans po nudnym meczu z Chorwacją, wygrana po karnych z Polską (w meczu w którym wyraźnie byliśmy lepsi, ale zawiodły taktyczne założenia Nawałki zakładające grę na 1:0 i cofnięcie się pod własne pole karne praktycznie od pierwszej minuty), potem wygrana z osłabioną Walią bez Ramseya w składzie i gol w finale w dogrywce po kolejnym wyjątkowo nudnym meczu z Francją. Po prostu świetny mistrz, nie ma co. I nawet jeżeli Reusik ma trochę racji z tym że podeszli do tych meczów odpowiednio przygotowani taktycznie i defensywnie (chociaż ta defensywa w meczu z Polską to w pierwszych minutach nieźle się gubiła) to i tak nie sposób oprzeć się wrażeniu że momentami mieli też sporo szczęścia. Zresztą niech każdy sobie szczerze sam odpowie: na 7 meczów rozegranych w regulaminowym czasie gry wygrany tylko jeden i to w dodatku z Walią która grała w osłabieniu. Więcej nie mam nic do dodania. Jasne, że liczą się rezultaty, jasne że za parę lat większość i tak nie będzie tego pamiętać, jednak dla mnie to po prostu słaby mistrz, wyjątkowo słabego Euro. To moja opinia, nikt nie musi się z nią zgadzać, jeżeli kogoś to boli, to już nie mój problem.
» 11 lipca 2016, 12:39 #180
scierwojad: Jakiej prawdy czlowieku? Co ty bredzisz to ja nie mam pojecia. Wygrali to wygrali po co takie gadanie?
» 11 lipca 2016, 16:52 #179
TheRipper: No to się jaraj dalej Portugalią, najgorszym mistrzem od lat. Ja mam swoje zdanie na ten temat.
» 11 lipca 2016, 17:07 #178
scierwojad: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 18:23

Do ciebie czlowieku naprawde nic nie dociera. Co ty masz w tej glowce? Nie "jaram" sie Portugalia, ty to sobie ubzdurales zeby dalej cisnac po druzynie ktora wygrala turniej a ty nie chciales zeby wygrala. Skoncz sie zalic i pogodz sie z tym ze Portugalia wygrala Euro, ze Leicester wygral BPL itd. Teraz wedlug ciebie "jaram" sie Lisami pewnie.
» 11 lipca 2016, 18:22 #177
TheRipper: I widać jak na dłoni kto w istocie ma ból pośladów :) Nikomu nie cisnę, wyraziłem tylko swoje zdanie, ale wiadomo że jak ktoś nie propsuje Portugalii to już jest hejterem. Piszesz że się żalę po tym jak wyraziłem swoje zdanie na ten temat gdzie wyraźnie napisałem co mi się nie podoba, a ty dalej płaczesz jak 5-cio letnie dziecko któremu rodzice nie kupili lizaka. No cóż, można i tak. I co w ogóle Leicester ma niby wspólnego z Portugalią? Dla twojej wiadomości, cieszę się ze zwycięstwa Leicester w BPL i nie widzę żadnego związku między reprezentacją a klubem. Co to jest za porównanie w ogóle.
» 11 lipca 2016, 18:58 #176
Kilerek7: Podsumowując dzisiejszy mecz, okazało się jaka piłka jest nieprzewidywalna. Portugalia, która zaczęła kiepsko i każdy się dziwił, że doszła do finału wygrała Euro z Francją która szła jak burza. Można powiedzieć, że Polacy byli najbliżej pokonania Portugalczyków, a końcem końców okazało się, że przegraliśmy z mistrzami Europy. Wydaje mi się, że Portugalczycy rośli z meczu na mecz, a Francuzi osłabli i chyba byli zbyt pewni siebie. Portugalczycy nie mieli wielu gwiazd, a Eder to zwykły średniak a jednak przesądził o losie meczu, to było w stylu niczym gol Shaqiriego, poprostu z niczego i wyszło. Wydawało się, że bez Ronaldo, Portugalia ulegnie, ale Francja nie miała coś pomysłu na obronę Portugalską, widać odpoczynek pomógł Pepe. Co do Francji podobał mi się Sissoko, ogólnie kolejny raz utwierdziłem się w przekonaniu, że Pogba nie jest wart 120 baniek, on ma warunki fizyczne, ale nie ma tego czegoś, gwiazdorzy jak Balotelli, te jego śmieszne dryblingi. Kante czy Matuidi o wiele więcej dawali Francji w tym turnieju. Zachowanie Ronaldo tez było wręcz komiczne, a czasami zalatywało głupotą, jak Raphael zszedł z kontuzją, ten go wygnał na murawę, jak dyrygował przy trenerze, to zacząłem się zastanawiać kto rządzi tą kadrą trener czy Ronaldo? U SAFA byłoby to nie do pomyślenia, najpierw płacz potem niemal się posikał z podniety, aż pucharu nie chciał nikomu dać:P Niemal pewne jest, że wygrał tym sobie kolejną złotą piłkę. To był naprawdę szok zapewne dla Francuzów, finał u siebie, we Francji na Francuskim stadionie, wszystkie miasta gotowe do fety a tutaj Portugalia zniszczyła im święta, masakra, ale Portugalczykom Grecja zrobiła to samo, więc w sumie jakaś równowaga została przywrócona. Cóż nikt się nie spodziewał takiego obrotu sprawy, sam obstawiałem od początku, że Francja wygra, ale wystarczy 1 strzał, jedna akcja i wszystko się sypie. Zapewne Francja wygrałaby 9 na 10 meczy z Portugalią, ale ten jeden akurat im nie wyszedł. Dziwnie się oglądało dekoracje i oprawę, ale taki jest ten sport. I po Euro:)
» 11 lipca 2016, 00:20 #175
Neymar12: Francja szła jak burza? W fazie pucharowej rozegrali jeden tak na prawdę dobry mecz z Islandią

Tak na prawdę gdyby patrzeć na samą jakość gry to najlepiej wyglądali Niemcy i Włosi. Francuzi w półfinale mieli tyle farta i o tak wielu sprawach decydował przypadek że murowanym kandydatem na pewno nie byli
» 11 lipca 2016, 00:28 #174
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 00:31

Zacytuj mi jedną rzecz która nie jest prawdą? To moja opinia to raz a dwa dobrze, że nie czytasz, bo nie interesuje mnie opinia trolli. Napewno lepiej się prezentowali niż Portugalia, gdyby grali tak źle, to Griezmann nie zostałby królem strzelców.
» 11 lipca 2016, 00:30 #173
rizx: Ronaldo pokazał naprawdę wielką wolę walki. Mimo kontuzji do końca starał się być na boisku i pomóc drużynie. Nawet po kontuzji wrócił na boisko (zazwyczaj zawodnicy zostają w szatni) i starał się motywować drużynę do dalszej walki. Co do sytuacji z Guerreiro to wszyscy dobrze wiemy, że żadnej kontuzji nie było (117 minuta dogrywki i bronienie wyniku) tylko chciał zagrać na czas- w każdej końcówce dziwnym trafem pojawiają się urazy, zwłaszcza gdy drużyna musi się bronić
» 11 lipca 2016, 00:35 #172
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 00:38

gdyby grali tak źle, to Griezmann nie zostałby królem strzelców.

Tu powiedziałeś coś głupiego i nie prawdziwego. Przypomnę ci że tyle samo goli co król strzelców EURO 2012(przez asysty) mieli Mandżukić i Dżagojew których drużyny.... nie wyszły z grupy. Takie nagrody indywidualne o grze drużyny nie świadczą. Francja grupe wygrała po męczarniach
» 11 lipca 2016, 00:36 #171
Kilerek7: Ronaldo owszem miał wielką wolę walki, ale ocierało się to o jakąś cieczkę. Osobiście nie podobało mi się to jak się zachowywał, zwłaszcza przy linii z trenerem.
» 11 lipca 2016, 00:39 #170
Kilerek7: Tu powiedziałeś coś głupiego i nie prawdziwego.

Nie moja wina, że nie potrafisz zrozumieć tego co piszę, ale nie zmuszam cię do wysilania komórek, chodziło mi o to, że to iż strzelił dużo goli, świadczy o tym, że Francja jednak coś strzelała, Niemców opykała, Islandię rozgromiła, początki miała trudne, ale końcem końców wygrywała i nikt zapewne po półfinale nie wierzył, że nie wygrają finału. Nie pisałem, że ilość goli Griezmanna przekłada się na repę, ale ta naprawdę grała nieźle, a już napewno lepiej niż zwycięzca Euro. Jestem tutaj od ponad 2 lat, zawsze fajnie się tu gadało, ale od pewnego czasu, Reusiki, Neymary czy inne trolle nie pozwalają się wypowiedzieć, bo zaraz jest krytyka, każdy uważa, że jest najmądrzejszy, a jak już ktoś inny ma swój punkt widzenia, to głupi, pierrredoli czy zostaje obrażany. Jeśli to tak dalej ma wyglądać, to z żalem, bo jednak lubię tą stronę, chyba przeniosę się na inną stronę, bo już nie chce mi się tłumaczyć z własnych opinii i użerać się z mądralami o wielkim ego. Zjedzcie snickersa i przestańcie wkurzać ludzi.
» 11 lipca 2016, 00:55 #169
Wave: nie z przymiotnikami razem
co do meczyku
trener zawalil mecz Francuzom i tyle, podobnie jak Anglikom

szkoda tylko naszych bo medal byl w zasiegu spokojnie, a bylo troszke za asekuracyjnie
» 11 lipca 2016, 01:11 #168
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 01:49

Nie moja wina, że nie potrafisz zrozumieć tego co piszę - gdyby grali tak źle, to Griezmann nie zostałby królem strzelców.? a co w tym trudnego do zrozumienia? Jakie to żałosne że gdy nie potrafisz się obronić zaczynasz skomleć.

Jeśli to tak dalej ma wyglądać, to z żalem, bo jednak lubię tą stronę, chyba przeniosę się na inną stronę, bo już nie chce mi się tłumaczyć z własnych opinii

Opinie trzeba umieć uzasadnić bo w przeciwnym razie nią nie jest. Ty nie umiesz dlatego "twoje wyrażanie opini" jest jedynie śmieszne. Skoro gadasz głupoty to co w tym dziwnego że ktoś na nie reaguje? Nie udzielaj się skoro ci to przeszkadza
» 11 lipca 2016, 01:46 #167
scierwojad: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 07:46

Kilerek

"Nie moja wina, że nie potrafisz zrozumieć tego co piszę, ale nie zmuszam cię do wysilania komórek, chodziło mi o to, że to iż strzelił dużo goli, świadczy o tym, że Francja jednak coś strzelała"

A i przepraszam ze osmielilem sie naruszyc twoja jakze wymagajaca filozofie ;)
To nie mogles tak napisac od razu? Bo w tym zdaniu: "gdyby grali tak źle, to Griezmann nie zostałby królem strzelców." ewidentnie postawiles warunek, czyli jakby Francja grala troche gorzej to Griezmann nie zostalby krolem strzelcow. Przykro mi ale innej interpretacji nie widze.
» 11 lipca 2016, 07:45 #166
MessiManchester: "Zachowanie Ronaldo tez było wręcz komiczne, a czasami zalatywało głupotą, jak Raphael zszedł z kontuzją, ten go wygnał na murawę," co ty pieprzysz motywował on go żeby walczył z bólem przecież zostało tak niewiele czasu do końca.
» 11 lipca 2016, 09:09 #165
Kilerek7: Przecież wiem, że go motywował w stylu idź i chociaż stój bylebyś grał, tylko, że chłopak zwijał się z bólu a Ronaldo coś w stylu Mourinho gdy Hazard na chwilę schodził.
» 11 lipca 2016, 16:44 #164
Joker7: Mistrzostwo dla Portugalii to jeszcze wiekszy wstyd jak Grecja bo tamci przynajmniej wygrywali po 1;0...
» 11 lipca 2016, 00:14 #163
miloszek5555: Jak dobrze słyszałem w radiu na jedynce komentatorzy meczu mówili o Pogbie że w zeszłym sezonie grał w Juventusie a w tym przeszedł do MU? może już jest coś klepnięte o czym my jeszcze nie wiemy.
» 11 lipca 2016, 00:02 #162
rizx: Mówili, że Pogba i Matuidi to może być nasz przyszły środek pola i, że Real się ponoć wycofał
» 11 lipca 2016, 00:37 #161
redzgred: Widac ze Ed jest na maksa zdeterminowany i coraz bardziej wierze w ten transfer.
» 11 lipca 2016, 00:00 #160
miloszek5555: masz racje, dostali szanse i ja wykorzystali ;)
» 10 lipca 2016, 23:57 #159
Xchrisx7: Coś jak Chelsea i liga mistrzów w 2012
» 11 lipca 2016, 00:02 #158
Neymar12: Podejrzewam że gdyby Polska w taki sam sposób wygrała - ryczał byś z radości. Styl nie ma znaczenia. Za kilka lat ludzie będą widzieć jedynie medale
» 11 lipca 2016, 00:04 #157
Gale: @Neymar12 Więcej ludzi z takim podejściem, proszę, a nie: Polska wygrywa w karnych ze Szwajcarią = zasłużona wygrana, przegrywa w karnych z Portugalią = Portugalia gra najbrzydszy football i wygrywa w karnych na farcie.
» 11 lipca 2016, 00:45 #156
vanderToki: Będą też pamiętać styl, wszak Greków nadal pamiętamy. Niemniej jednak uważam, że były na tym turnieju drużyny grające brzydziej. ;] A Portugalczycy zagrali mądrze.
» 11 lipca 2016, 00:47 #155
Sancho: Pogba wcale nie zachwycił na tym turnieju, zagrał przeciętnie. Czarnowidzę że prawdopodobnie będzie u nas grał tak samo, oby transfer nie wypalił.
» 10 lipca 2016, 23:52 #154
vanderToki: Martial też nie zachwycił.
» 10 lipca 2016, 23:57 #153
Sancho: Martial grał ogony, albo wcale nie wchodził na boisko. Często nie miał czasu wejść w mecz
» 11 lipca 2016, 00:00 #152
Joker7: sancho
a kto zachwycil ? ronaldo lewy muller zlatan?
tylko griezmann trzymal poziom ...
» 11 lipca 2016, 00:11 #151
Sancho: Joker7
Masz rację, z tym że Ci piłkarze (oprócz Zlatana) nie są przymierzani do nas w kontekście przyszłej gry klubowej, więc można powiedzieć nie nasz cyrk, nie nasze małpy.
» 11 lipca 2016, 00:18 #150
10wazzar10: Co do Pogby - Deschamps to idiota, który go wystawił na pozycji "6", wcale mnie nie dziwi jego słaba gra... Reasumując na pewno 120 mln to o połowę jego wartości realnej za dużo...
» 10 lipca 2016, 23:45 #149
Sancho: Niebotyczne 120 mln powinen być wart piłkarz któy potrafi być liderem każdego zespołu, kreować sytuacje, strzelać hat-tricka i parzyć wodę na herbatę jednocześnie. A nie snuć się przeciętnie po boisku i od czasu do czasu podać czy uderzyć niecelnie na bramkę
» 10 lipca 2016, 23:57 #148
Joker7: deschamps pewnie uczyl sie od LvG taktyki... jak robil to z roo
» 11 lipca 2016, 00:12 #147
miloszek5555: gdyby nie zmiana przepisów to nawet aktualny mistrz nie grałby w tym turnieju
» 10 lipca 2016, 23:45 #146
kuboollo: Mozna powiedziec ze dostali bilet od zycia i druga szanse i nie zyebali tego :D
» 10 lipca 2016, 23:48 #145
vanderToki: Ale przepisy zmienili, grali i wygrali. Też nie jestem tym zachwycony, ale gratuluję.
Kiedyś na Euro grały po cztery zespoły, a Włosi zagrali w finale dzięki rzutowi monetą i zdobyli trofeum; przepisy mają to do siebie, że się zmieniają. ;) Jedyny wyrzut, jaki miałem wobec Portugalczyków, to narzekanie Ronaldo na Islandię wobec wcale nie fajerwerkowego własnego stylu gry czy wyników; ale ile można narzekać na to samo.
» 10 lipca 2016, 23:56 #144
miloszek5555: masz racje, dostali szanse i ja wykorzystali ;)
» 11 lipca 2016, 00:00 #143
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2016 00:50

I trzeba powiedzieć, że wykorzystali po - nomen omen - mistrzowsku. Drabinkę również.
Tylko boli jedno - pomyśleć, że w tym finale mogła grać Polska, Chorwacja, albo nawet ta Walia... ;)
» 11 lipca 2016, 00:49 #142
2Fast4You: Czuję żenadę, pzdr
» 10 lipca 2016, 23:39 #141
Prawilniak: Czemu pepe po meczu się zrzygal? Pili coś ze Sławkiem?
» 10 lipca 2016, 23:38 #140
Kortney: Jakby Kowalczyk był we Francji to wiedzialbym kogo to sprawka. Myślę , że to z emocji i związanej z nimi burza w organizmie
» 10 lipca 2016, 23:41 #139
vanderToki: Zdzisiu Kręcina maczał palce w finale.
» 10 lipca 2016, 23:57 #138
cantona96: Nietrudno puścić pawia przy takim zmęczeniu, Beckhamowi też się np zdarzyło na którymś turnieju z reprezentacją
» 11 lipca 2016, 00:09 #137
utdpunx: Leo Messi nie lubi tego
» 10 lipca 2016, 23:38 #136
kuboollo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 23:40

Messi przegrywajacy CA, pograzony w podatkach do tego jeszcze ta marna akcja Barcy ze wspieraniem go i do tego wisienka na torcie w postaci Portugali (i Ronaldo) wygrywajacego mistorzostwo Europy. C-c-c-combo BREAKER!
» 10 lipca 2016, 23:37 #135
Kortney: Najbardziej tak po ludzku żal mi griezmana . Gość przegrał bbyc może dwa najważniejsze finały e swoim życiu. Z drugiej strony nie przypominam sobie by ktoś w jednym sezonie przegrał finał LM i mistrzostw Europy. A nie. Przypomniało mi si, Michael Ballack również był takim pechowcem w 2008
» 10 lipca 2016, 23:37 #134
JMourinho: Nani kapitan prowadzi Portugalię do złota!! BRAWO Nani,brawo Ronaldo,brawo Portugalia! :)
» 10 lipca 2016, 23:35 #133
Ronnie: Już po Francji . Dziękuję, dobranoc.
» 10 lipca 2016, 23:31 #132
Prawilniak: Brawo Portugalia :D
» 10 lipca 2016, 23:31 #131
Xchrisx7: Cristiano byłby świetnym trenerem! :D
» 10 lipca 2016, 23:30 #130
Gallacher: Chyba od masowania kobiet na fitnessie :)
» 10 lipca 2016, 23:43 #129
Kortney: Mógłby być trenerem aktorstwa i uczyć chucka Norrisa jak się zachowywac w scenach płaczu. Ponoc tylko do tych scen chuck używa kaskaderow .
» 10 lipca 2016, 23:47 #128
DolphZiggler: Smiesza mnie komentarze typu,ale slaba ta Portugalia,a Polska to niby jak grala? tez obrona i gra z kontry Portugalia gra nudny futbol ale skuteczny i nalezy docenic ich gre defensywna.
» 10 lipca 2016, 23:30 #127
piter100000: dokładnie tak. skoro Portugalia taka słaba to jak naszą reprezentację nazwać skoro z nimi odpadliśmy
» 10 lipca 2016, 23:36 #126
dzik5: Czy Martial gral w tym filmie doktor dollittle?
» 10 lipca 2016, 23:25 #125
piter100000: Brawo Portugalia!! pięknie
» 10 lipca 2016, 23:19 #124
LvG: no kibice Realu mogą odetchnąć z ulgą,ten transfer to będzie kompromitacja MU
» 10 lipca 2016, 23:01 #123
Kuba1878MU: Najlepszym piłkarzem po 90 minutach finału Mistrzostw Europy jest zawodnik spadkowicza Premier League
#PremierLeague> LigaHiszpańska
» 10 lipca 2016, 22:55 #122
karolj: Gignac ponad martiala? To jest śmieszne moim zdaniem, ale to nie ja jestem trenerem i wciąż mam nadzieje ze Anthony wejdzie.
» 10 lipca 2016, 22:37 #121
piter100000: myślę, że Kante prędzej wejdzie do środka pola niż Martial na skrzydło
» 10 lipca 2016, 22:45 #120
Zevran: Kolejny "świetny" występ Paula Pogby. Ewidentnie widać, że to właśnie ten gracz ma kosztować 120 mln euro.
» 10 lipca 2016, 22:37 #119
Zevran: No sorry, ale gość ma być najdroższym zawodnikiem na świecie, a na tym euro jest jednym ze słabszych ogniw w reprezentacji. Dramat.
» 10 lipca 2016, 22:44 #118
piter100000: Milik, Lewy, czy David Silva też byli słabi na Euro, ale czy to coś zmienia? inna sprawa, że nikt nie jest wart 120mln, bez znaczenia, czy jest to Pogba, Messi albo Ronaldo
» 10 lipca 2016, 22:55 #117
Zevran: Zgadzam się, że ci zawodnicy nie popisali się na euro, jednak skoro Pogba ma być najdroższym piłkarzem świata to jednak wydaje mi się, że taki zawodnik powinien być wyróżniającym się piłkarzem w swoim zespole. On tutaj jest jednym ze słabszych. Dla mnie zdecydowanie nie wart takich pieniędzy.
» 10 lipca 2016, 23:00 #116
piter100000: co do tego, że jest jednym ze słabszych w swojej kadrze na tych mistrzostwach to się zgadzam. mam wrażenie, że gra trochę za nazwisko
» 10 lipca 2016, 23:07 #115
DjTED: piter100000 Jak Pogba jest wart 120 to Messi 300
» 11 lipca 2016, 00:02 #114
Kortney: Nie jestem przesadny, ale wierzę w coś takiego jak karma. Ronaldo jest piłkarzem wybitnym Ale nie ma w sobie żadnej skromności itp jest osobą butną i pyszną. Na początku turnieju wypowiedział sie z pogardą o islandczykach a teraz z pogardą potraktował go los w może najważniejszym dla niego meczu.
» 10 lipca 2016, 22:10 #113
2Fast4You: Beznadziejna ta połowa, oby 2 była lepsza
» 10 lipca 2016, 22:03 #112
Prawilniak: Oby karne były
» 10 lipca 2016, 22:04 #111
pawelisto2: Nie wiem nawet co powiedzieć...
Strasznie mi żal, przykro i płakać się chce.

Trzymaj się Cristiano!
» 10 lipca 2016, 21:56 #110
piter100000: smutna ta sytuacja z Ronaldo. ze względu na niego jestem za Portugalią, ale wielka szkoda, że musiał zejść szybciej. moim zdaniem dwa celowe wejścia Payeta, żeby wyeliminować CR7 z gry
» 10 lipca 2016, 22:36 #109
HarryPOD: 120 baniek za ten śmieszny drybling a'la Zaza przy karnym. Parodia. ^^
» 10 lipca 2016, 21:41 #108
Insanity: Nie, za zawodnika 23 letniego jednego z najbardziej perspektywistycznych środkowych pomocników. Step over zwyczajny jak milion których wykonał C.Ronaldo.
» 10 lipca 2016, 21:49 #107
HarryPOD: Z taką różnicą, że zazwyczaj Cristiano w wieku 23 lat, to miał step overy wykonywane na bardzo wysokim procencie skuteczności i miał naprawdę wpływ na grę drużyny. Gdzie jest Pogba, bo nie mogę go znaleźć? 120 baniek to można zapłacić za gościa, który potrafi jednym podaniem odmienić losy meczu, a nie za typa, któremu najzwyczajniej robi się marketing. Czekaj, za ile to Ronaldo czy Bale przeszli do Realu? Ronaldo już miał nawet złotą piłkę na koncie.
» 10 lipca 2016, 21:54 #106
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 21:57

Zapłacą tyle za ile jest wyceniany przez Mou czy Woodwarda. Jak się nie podoba to możesz zmienić klub, nikt ci nie każe zostawać przy United i nie broni iść gdzie indziej.
Z tą różnicą, że Bale czy Ronaldo grali w ataku. Jak nie pamietasz ile oboje partolili akcji to krótka masz pamięć.
» 10 lipca 2016, 21:57 #105
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 22:05

Ale co to ma być za tekst w ogóle "jak się nie podoba to możesz zmienić klub" :D

Kibic to taka osoba, która patrzy przez różowe okulary i wszystko musi w danym klubie podziwiać, kochać, szanować? Ja rozumiem, że można tak było pisać do tych jopków co pisali "Van Gaal to gu*no" itd, bo obrażanie swojego klubu, zawodników, czy trenerów to jakieś chore jest, ale jeśli ktoś wyraża swoją krytykę na dany temat to w czym problem?

Obok nazwiska Pogba słowo 120 mln euro brzmi co najmniej śmiesznie, ale jak przyjdzie to przecież się nie powieszę niech zweryfikuje tą jego wartość boisko, ja go będę wspierać jeśli zawodnikiem MU zostanie.
» 10 lipca 2016, 22:02 #104
Veggie: Zgadzam się z @HarryPOD. Nie mam nic przeciwko cenie, ale Pogba zwyczajnie nie jest wart 120 mln. Swoją grą nie udowadnia, aby można było za niego tyle zapłacić i nie mówię tutaj tylko o Euro.
» 10 lipca 2016, 22:03 #103
EpikaLirykaRojo: HarryPOD obejrzał euro i myśli, że jest znawcą. Pewnie nawet jednego meczu Juventusu w Serie A nie obejrzał.
» 10 lipca 2016, 22:03 #102
HarryPOD: Nie, zapłacą tyle, na ile wycenia go Juventus, bo powoli zaczyna to wyglądać na wojnę FCB vs RMCF za czasów obu panów w Hiszpanii. No właśnie, i to mnie boli, że nikt nie ma zamiaru obstawać przy wartościach od dawna wyznawanych przez ten klub. Jestem za United 12 lat i będę dalej, także możesz sobie oszczędzić takich tekstów, tylko moglibyśmy nie błaźnić tymi 120 milionami za zdolności marketingowe Raioli. No... To powinni tym bardziej kosztować więcej, niż te pieniądze, które za nich zapłacono. Pamiętam, zwłaszcza pamiętam, jak Ronaldo nam "napiżdżał" bramki, jedna za drugą, jak na zawołanie. Tak samo bramki strzelane w La Liga przez CR7, co roku 30 czy nawet 40+. Tak reasumując, zawodnik ofensywny, strzelający po 30+ bramek i mający 10/20+ asyst co sezon, kosztował mniej, niż gość, który tak naprawdę nic znaczącego jeszcze w piłce nie osiągnął i żadnych rekordów nie pobił. Gdzie był, kiedy Juve grało przeciwko Barcelonie w finale LM? Gdzie jest teraz? W wielkich meczach zawodzi i do tego wycenia się go na 120 mln. Jaja.
» 10 lipca 2016, 22:04 #101
HarryPOD: @Epickaliryko

No, a Ty się naczytałeś nagłówków na WP, że Raiola mówi to czy tamto o Pogbie i oceniasz go jako World Classa, czy zobaczyłeś parę highlightów na YouTube z paroma ładnymi bramkami. Idź trollować i się buraczyć dalej. Mnie to nie wzrusza. :)
» 10 lipca 2016, 22:07 #100
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 22:13

Śmieszne jest podwazanie trenera wielkości Mou.
Jak wiesz lepiej idź złóż CV, zastąpić go, złóż własną drużynę i wygraj.
Póki co to Jose wygrywa większość tego co może, jeśli uważa, że Pogba będzie u niego kluczowy to ma ku temu powód.
Zapomniałem, wiecie lepiej niż on.


HarryPOD sprawdź jego statystyki ponownie i policz ile goli strzelił w United nim palniesz głupotę o walenia bramek jednej za drugą. Nim się przełamał trochę minęło, a wiele sezonów tak strzelając też nie pogral.
Czasy się zmieniły, zobacz ile wtedy się płacili za zawodników i jakie dochody klub posiadał i porównaj do obecnych. Porównaj też deficyt zawodników klasowych. Jak i wiele innych rzeczy których nie wziąłeś podniesie, a uważasz się za omnibusa.
» 10 lipca 2016, 22:07 #99
EpikaLirykaRojo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 22:09

Akurat mój kumpel z osiedla jest fanem Juventusu i trochę meczów się razem obejrzało. Wiem na co stać Pogbe.
» 10 lipca 2016, 22:09 #98
HarryPOD: @Insanity

Ucząc się na tym, co dotychczas było z klubami Mou, to te 120, to wywalanie kasy w błoto, bo pobędzie w United 3 sezony i spiżdża. Oczywiście z naciskiem na słowo spiżdża, bo w 3 sezonie zawsze jest padaka i go zwalniają. Generalnie rzecz biorąc, nie jest powiedziane, że i tym razem tak będzie, ale trzeba mieć to na uwadze zważywszy na charakter JM. To nie jest kwestia, że "skoro tak gadasz, to idź zrób lepiej", bo widzę, że po prostu masz wszystko w dupie i co ma być to będzie z United, czyli Ci to lata, ale nie każdy ma takie podejście. Mam nadzieję, że wcale nie uważa, że będzie dla niego kluczowy, ba, mam nadzieję, że siedzi w biurze w Carrington i leje z tych doniesień medialnych.
» 10 lipca 2016, 22:11 #97
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 22:15

To niewiele widzisz. Ja ufam trenerowi który wygrał wiele. Po prostu jest mądrzejszy ode mnie w tych tematach. Ty się uważasz za bóg wie kogo.
Mnie interesuje to byśmy wrócili na szczyt. Kasa z umów jest po to byśmy wrócili. Jose jest też po to i przeprowadza transfery które mają mu pomóc. Proste.
» 10 lipca 2016, 22:15 #96
HarryPOD: @Insanity

Było mało world classów wtedy? No proszę Cię. World classów zawsze było, tylko nie zawsze była potrzeba ich kupować. Ronaldo w czasie transferu do Realu miał 24 lata. Był rok starszy, niż Pogba i jaki miał wpływ na grę drużyny przez ostatnie 3 lata na OT? OGROMNY. Nie chodzi o same rubryki asyst czy bramek, ale i o dynamikę jaką nadawał czy o sytuacje, które się tworzyły po jego podaniach (oczywiście nie mam na myśli podań ostatecznych czyt. asyst).

Pogadałbym o tym, naprawdę. Tyle, że teraz idę spać, bo rano niektórzy idą do pracy. Chociaż się z Tobą nie zgadzam, to uważam, że Ciebie na kilkadziesiąt osób tutaj stać na rzeczową dyskusję.

Do miłego.
» 10 lipca 2016, 22:20 #95
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 22:29

Wtedy było więcej dlatego naturalne cena nie była wygórowana w porównaniu do dzisiejszych czasów.
Wtedy United posiadało też wielu innych graczy jak Scholes Giggs, świetny Roo, Tevez I kilku innych. stanowilismy kolektyw kontrataku.
Mou jak ma być przez trzy lata i wygrac LM jak w Interze czy Porto, albo wygrac krajowa ligę jak wszędzie to zawsze go powitam z otwartymi rękami po tej suszy pucharowej :)
Oglądaj mecz chociaz, final jaki by nie był warto.
» 10 lipca 2016, 22:25 #94
pawelisto2: "Jak wiesz lepiej idź złóż CV, zastąpić go, złóż własną drużynę i wygraj."

A jak to się ma do tego, że HarryPOD przedstawia naprawdę konstruktywną krytykę na temat transferu Pogby? :D Wyraził swoje zdanie po prostu i uważam, że teksty typu "poszukaj sobie nowego klubu" są zbędne, zwłaszcza, że takie fora internetowe nie miałyby racji bytu gdyby każdy się ze sobą zgadzał :D

Chyba, że to nie było do mnie to wybacz.
» 10 lipca 2016, 22:59 #93
Principeazzurro: Real i zdrowy rozsądek? United i miliony na transfery...ale ta piłka sie zmienia... Mam nadzieje, że mimo wszystko nie ściągniemy tej przereklamowanej primadonny ;)
» 10 lipca 2016, 21:39 #92
m4c1eq1991: Pogba? wolę Sissoko
» 10 lipca 2016, 21:33 #91
Prawilniak: To sobie go kup w fifie i przestań oceniać po jednym meczu...
» 10 lipca 2016, 21:35 #90
bobernoob: kolega pewnie euro ogląda ?
» 10 lipca 2016, 21:45 #89
m4c1eq1991: Po jednym meczu? Mówię dlatego, bo w każdym meczu zapierdziela jak wół i takiego piłkarza brakuje w składzie MU. Tak, na Euro Sissoko wykazuje się bardzo dobrze, natomiast Pogba tak jakby boi się podejmować ryzyka, rzadko jest pod piłką. Być może takie ma zadania od trenera, że go prawie nie widać.
» 10 lipca 2016, 21:57 #88
Krystiano98: Szkoda go, zawsze poziom sportowy podnosil o wiele
» 10 lipca 2016, 21:27 #87
bobernoob: ja tego ostatnio nie zauważam
» 10 lipca 2016, 21:28 #86
Xchrisx7: Kibicuje Francji ale aż się łezka w oku kręci gdy się takie rzeczy widzi... Szkoda. Trzymaj się Cristiano!
» 10 lipca 2016, 21:26 #85
Prawilniak: Powinni w ramach rewanżu polować na Griezmanna
» 10 lipca 2016, 21:27 #84
Xchrisx7: Proszę Cię, to był czysty przypadek. Niech się na grze a nie na rewanżach skupią.
» 10 lipca 2016, 21:29 #83
HarryPOD: "Powinni w ramach rewanżu polować na Griezmanna" Czyli poziom trzymasz. Teraz wiem, jakiego typu ludzie krzyczą za Pogbą, kiedy to Sissoko pokazuje Mu jak ma grać.
» 10 lipca 2016, 21:40 #82
Insanity: Sissoko leci na pałę do przodu. Jak myślisz że Mou tak będzie grał to gratuluję :)
» 10 lipca 2016, 21:51 #81
HarryPOD: Leci czy nie leci, jego "latanie na pałę do przodu" wzbudza większy chaos w obronie przeciwnika, niż fryzura Pogby. A odnośnie Mou, zdyscyplinowanie swoją drogą, ale warto zostawić jakiś wolny elektron, który JEŚLI UMIE, to niech leci i miesza. Durnotą byłoby zabijanie czyichś umiejętności gry w piłkę.
» 10 lipca 2016, 21:57 #80
Insanity: Pokaż wolne solo elektrony u Mou.
Zespół = zespół podkreślał to i nadal to robi.
» 10 lipca 2016, 21:59 #79
HarryPOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 22:14

I dlatego dostał "manitę" na dzień dobry w LaLiga. Jak mu FCB wjeżdżało jak chciało i kiedy chciało.
» 10 lipca 2016, 22:13 #78
Insanity: Nie ma to nic wspolnego z wolnym elektronem i Sissoko. Zawsze zmieniasz temat jak brak ci argumentów?
» 10 lipca 2016, 22:17 #77
HarryPOD: @Insanity

Nie zmieniam tematów, tylko podkreślam, że czasem warto dać komuś taką pozycję. Komuś, kto faktycznie potrafi wlecieć w pole karne i zrobić zamieszanie. Kilka razy dla Mou odbiło się czkawką to jego żelazne podejście.

Do miłego.
» 10 lipca 2016, 22:23 #76
Insanity: Mou miał tam CR7 najbardziej wolny elektron :) nie wiele mu pomógł dopóki nie stanowili jednosci kontratakujacej. Przypomnij sobie, że to Jose ogarnął posuche w Madrycie i on przełamał krytyczne wyniki z Barca :)
» 10 lipca 2016, 22:27 #75
Diabelred: To nie Real rezygnuje z Pogby, to po prostu Pogba woli nas hehe. Ale tak juz na serio to wcale sie nie dziwie, ze Real nie ma na niego az takiego parcia. Kogo niby Francuz mialby tam wygryzc? Modric jeszcze przynajmniej ze 2/3 lata powinien pograc na obecnym poziomie, Kroos mocno sie rozwinal w Hiszpanii i raczej nie sadze by Perez go poswiecil. Zostaje Casemiro, jednak to inny typ pomocnika niz Pogba.

Dzisiaj ostatni dzien z Euro i w koncu najprawdopodobniej agent Pogby lub sam Francuz zabierze glos w sprawie ewentualnego transferu. Zobaczymy co wybierze Pogba czy bedzie chcial sie dalej rozwijac i pojdzie do lepszej ligi czy chce po raz piaty z rzedu wygrac slaba Serie A.
» 10 lipca 2016, 21:00 #74
Cantona23: A ja jak pewnie mniejszość jestem za Portugalią. Niech Ronaldo zdobędzie coś z reprezentacją czego jednak Messi jeszcze nie zrobił. W końcu Ronaldo to nas człowiek. Chociaż jak każdy zawodnik,który od nas przechodzi do Realu traci w moich oczach i na ścianie jako ikona nie wisi:)
» 10 lipca 2016, 20:56 #73
Krystiano98: Evra, Martian i Morgan to nasi, jakoś do pierwszego bardziej sie przywiazalem niż Ronaldo.
» 10 lipca 2016, 21:07 #72
Cantona23: Ale się nagrał mogłem nic nie pisać:)
» 10 lipca 2016, 21:28 #71
Sandor: ogladałem rozgrzewkę francuzów i Evra tam motywował piłkarzy przed meczem finałowym tak mi się przypomniało widać że miał do czynienia z Keanem
» 10 lipca 2016, 20:37 #70
Vaxiu: No raczej nie mial bo sie chlopy mineli i bardzo dobrze.
» 10 lipca 2016, 21:48 #69
Sandor: ja wiem lepiej wiec morda psie
» 11 lipca 2016, 11:24 #68
Ronnie: Czy to jest jedyny ŚP na świecie? Nie można kupić innego dobrego pomocnika za normalne pieniądze? Bayern pewnie dałby radę ściągnąć go za 40 mln.
» 10 lipca 2016, 20:09 #67
Krystiano98: Za darmo od razu
» 10 lipca 2016, 20:26 #66
Walnuts: Projekt "robimy drużynę z byle kogo" realizowany w ostatnich latach nie sprawdził się. Manchester potrzebuje rewolucji, jak Real gdy byli pośmiewiskiem przez 7 sezonów w LM. To dzięki Mourinho wyszli wtedy z dołka. Nakupowali gwiazd za grubą kasę, ale z perspektywy czasu wyszli na tym na plus, wygrywając m.in. 2 razy LM, rywalizując do końca z Barceloną w lidze i regularnie dochodząc minimum do półfinałów LM.

Manchester po 3 chudych latach potrzebuje szybkiego sukcesu, a do tego są potrzebni klasowi piłkarze jak Pogba.
» 10 lipca 2016, 19:55 #65
Michal12371: Cały sezon płacz ze przegrywamy ze nie ma lm itd.. a jak w końcu pojawia się człowiek który chce ruszyć ten cały syf do przodu i sprowadzić na prawdę sensownych zawodników którzy wpłyną na naszą grę to nagle każdemu szkoda pieniędzy zastanówcie się czego wy wgl chcecie..
» 10 lipca 2016, 19:31 #64
pawelisto2: Dobrze, ale pomyślmy logicznie, czy ten chłopak jest wart rekordu transferowego?
Czy jest on chociaż w połowie tak dobry jak Ronaldo, który przechodził wtedy do Realu i przebił rekord?
Skoro Pogba jest wart 100 mln to lepiej zainwestujmy 150 mln w Kroosa.
» 10 lipca 2016, 19:38 #63
EpikaLirykaRojo: Ciekawe czy jak Pogba będzie orał tych wszystkich Fabregasów i Xhaków to czy dalej będą pojawiały się osoby narzekające na cenę zapłaconą za niego.
» 10 lipca 2016, 19:52 #62
Cantona23: @Michal12371
100% racji. To są wieczne płaczki a nie kibice
» 10 lipca 2016, 19:53 #61
Kundziu: Ten chłopak jest wart rekordu, bo taniej go nie dostaniemy a jest nam potrzebny ;-) nie ma co go porównywać do Ronaldo bo to inne pozycje ;-) i od Kroosa on jest bardziej wszechstronny ;-)
» 10 lipca 2016, 20:16 #60
pawelisto2: Nie moje pieniądze nie wtrącam się płakać nie będę jak nie przyjdzie, a jak przyjdzie to będę go wspierać tak jak każdego z naszych zawodników.

Tylko pytanie " czy ten chłopak jest wart rekordu transferowego?" było bardziej pytaniem retorycznym, że wszystko tak czy siak wyjdzie w praniu.
» 10 lipca 2016, 20:46 #59
Vaacov: Nie chciał bym go w koszulce United. Zdecydowanie przereklamowany zawodnik. Z reszta, oddać za darmo i odkupić za 100 mln, szczyt frajerstwa.
» 10 lipca 2016, 19:05 #58
Cantona23: Ale ty przynudzasz jakie frajerstwo? To Mou go sprzedał czy Ferguson? Zastanów się najpierw jak coś napiszesz. Frajerstwo to będzie kiedy nie wykorzystamy szansy na jego kupno budują trzon zespołu na lata. Kto wiedział, że będzie to topowy pomocnik świata. Pretensje to możesz mieć do Fergusona a nie do klubu
» 10 lipca 2016, 19:08 #57
Cantona23: Bogaci kupują Rolexy a biedni plastikowe zegarki na rynku. I co ciebie obchodzą ile oni wydadzą za niego. Dałeś chociaż grosz na to
» 10 lipca 2016, 19:11 #56
19th: @Vaacov
Nikt go nie oddal za darmo! Klub chciał przedłużyć z nim kontrakt. Pogba chciał dostać szansę i grać. Więc zdecydował się odejść. Jak się okazało była to słuszna decyzja. Frajerstwem było nie poznanie się na jego talencik.
» 10 lipca 2016, 19:41 #55
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 21:19

Vaacov,

Za darmo to my oddalismy gracza rezerw, a kupic chcemy czolowego gracza Juve, to jest roznica. Od czasu odejscia Pogba zrobil duze postepy. Hummels, Reus, Matic, Carvajal, Pique, Fabregas, Alba to przyklady zawodnikow, ktorzy wracali do macierzystych klubow po latach. Jak widac nie jestesmy jedyni, ktorzy chca sprowadzic z powrotem swojego bylego gracza. A ze cena spora to coz, Pogba ma jeszcze 3 lata kontraktu no, a Juve nie ma potrzeby by go sprzedawac, takze to oni dyktuja warunki. Patrzac na to ile Valencia chce za Gomesa, ktory jest znacznie mniej medialny( trzeba pamietac, ze potencjal marketingowy tez ma swoja wartosc, widac to chociazby u nas w klubie gdzie taki Rooney juz od dluzszego czasu gra kupe i gdyby nazywal sie Fletcher to juz by go u nas pewnie nie bylo, a tak Rooney jest twarza klubu, ikona takze prawdopodobnie pogra u nas jeszcze ze 2/3 sezony, po czym pojdzie na emeryture do MLS) i imo gorszy , to wcale sie nie dziwie, ze Juve(ktore wie, ze ma zlote jajko i ze jesli nikt nie wylozy 100+ mln teraz to znajda sie chetni, ktorzy zrobia to za rok ) chce tak duza kase.
» 10 lipca 2016, 21:17 #54
kondzik: Obudźcie się już media huczą,że podpisał ^^
» 10 lipca 2016, 19:04 #53
Cantona23: Dobra uciekam Narrator i fetraini atakują
» 10 lipca 2016, 18:53 #52
Domelo: Będzie jak z Pogbą.
» 10 lipca 2016, 18:49 #51
nani3210: Już mnie nudzą te niusy o Pogbie.
» 10 lipca 2016, 18:37 #50
dev13: @miociokk19 karty rozaja Ed i Mou a nie Ty kolego a co bylo to bylo tez nie pochwalam tego ze SAF oddal go za darmo ale coz mleko sie wylalo ;)
» 10 lipca 2016, 18:31 #49
miociokk19: To swiadczy tylko o tym ze karty rozdają frajerzy.
» 10 lipca 2016, 18:54 #48
miociokk19: Niemiłosiernie się wyfrajerzymy jak go kupimy.Sorry,ale taka prawda.Oddalismy 4 lata temu za darmo a teraz zrobimy z niego najdroższy transfer w historii!?Takiego frajerstwa świat piłki nożnej nie widział.
» 10 lipca 2016, 18:17 #47
Domestos: Piłkarz nie był gotowy według Fergusona do pierwszego składu i przez te 4 lata się ukształtował i teraz możemy go kupić. Fakt, że o połowę za dużo, ale to nie my decydujemy, tylko Mourinho :) No chyba, że już chcecie zwolnić naszego nowego menadżera?
» 10 lipca 2016, 19:25 #46
fetraini: Okej, ale czy Pogba będzie dla nas zbawcą? Niestety nie, ponieważ nasz trener już się wypalił, nie podąża za nowymi trendami i w efekcie jest trenerskim dinozaurem, przez co o znaczących sukcesach na ten moment możemy zapomnieć i jeden Pogba tutaj nic nie da. No niestety, ale Mourinho już się wypalił i powinien udać się na zasłużoną emeryturę, ponieważ nadaje się co najwyżej do tarcia chrzanu.
» 10 lipca 2016, 18:16 #45
Narrator: Dokładnie, 100% racji.
» 10 lipca 2016, 18:22 #44
DolphZiggler: Dodajcie taką opcje żebym mógł ukryć wszystkie komentarze tych użytkowników.PROSZĘ
» 10 lipca 2016, 18:35 #43
Zevran: Na emeryturę to może nie, ale do Chin mógłby iść. Tam by sobie kupował najemników po 100 mln, to idealne miejsce dla niego.
» 10 lipca 2016, 18:49 #42
Domelo: Mourinho da nam mistrzostwo.
» 10 lipca 2016, 18:57 #41
fetraini: No jest i Zevran, więc jesteśmy w komplecie. Ta strona jest przepełniona użytkownikami w wieku gimnazjalnym. Zastanawiam się czy ktoś z po za naszej trójki (Zevran, Narrator i ja) roumie futbol? Zero głębszych przemyśleń z waszej strony. Sugerujecie się jedynie liczbami i statystykami. Oglądacie dużo meczów, a nie widzicie jak bardzo piłka się zmienia. Mourinho kompletnie nie pasuje do nowoczesnego futbolu.
» 10 lipca 2016, 19:12 #40
TheRipper: Przecież to są trolle ględzące pod każdym newsem w kółko to samo a wy się łapiecie na takie słabe prowo.
» 10 lipca 2016, 19:16 #39
Cantona23: Ci co się na to łapią są albo naiwni i głupi albo raz na rok tu zaglądają
» 10 lipca 2016, 19:21 #38
Zevran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 19:25

Sorry, ja nie jestem trollem. Mam swoje zdanie i tyle.

Mourinho zrobił podział w szatni Realu, w Chelsea grali przeciwko niemu, więc u nas to jest kwestia czasu aż rozbije nam zespół.
» 10 lipca 2016, 19:24 #37
MessiManchester: Jeszcze będziecie wszystko odczekiwać
» 10 lipca 2016, 19:44 #36
Sandor: Biorąc pod uwagę wasze awatary to jesteście banda Kubusia Puchatka a nie kibicami MU mieszkacie w tym samym bloku kolesie i pijecie piwko na tej samej ławce i przesadzacie :). czy Pogba będzie zbawca? nie będzie masz racje ale będzie ważnym ogniwem w zespole, czy wart tych pieniędzy: no nie jest wart nawet połowy tej kwoty ale kto bogatemu zabroni. też nie lubie Mou ale dam mu szanse będę wieszał na nim psy po sezonie jak będzie trzeba. trochę racji macie ,rozumiem bo też mam dość klarowne poglądy na temat MU.
» 10 lipca 2016, 20:21 #35
Domelo: Chore ceny.....
» 10 lipca 2016, 18:00 #34
DolphZiggler: To są właśnie te detale
» 10 lipca 2016, 17:55 #33
UniteDKanzaS: Kolego mógłbyś mi powiedzieć o co chodzi z tym hasłem. Mam nieodparte wrażenie, że coś mnie ominęło.. ;)
» 10 lipca 2016, 18:01 #32
DolphZiggler: Nasz najlepszy komentator sportowy w Polsce Tomasz Hajto (ironia) w każdym meczu ciągle powtarza ten tekst.
» 10 lipca 2016, 18:05 #31
UniteDKanzaS: Kurcze, nie wiem jak mogło mi to umknąć.. ;) Zwróciłem jedynie uwagę, że jego ulubionym przymiotnikiem jest "fenomenalny" i stosunkowo często gada coś o głębi ;p
» 10 lipca 2016, 18:20 #30
piter100000: niedługo otworzę lodówkę, a tam też będzie Pogba
» 10 lipca 2016, 17:44 #29
Mexicanos1990: Ja się zastanawiam jak to jest z tym Finansowym Fair Play. Kupiliśmy zawodników za 80mln + 120 ewentualnie za Pogbę + obstawiam, że jeszcze ktoś przyjdzie, a ze sprzedaży Maty,Januzaja czy Schweiniego to my nie odrobimy tych pieniędzy. Orientuje się ktoś jak to wygląda?
» 10 lipca 2016, 17:41 #28
BIGGESTFANEVER: Nie ma już finansowego Fair Play.
» 10 lipca 2016, 17:47 #27
GraanManU: I My tak samo powinniśmy zrezygnować ...
» 10 lipca 2016, 17:22 #26
EpikaLirykaRojo: Wiadomo, że jesteśmy większym klubem od Realu, więc nie dziwi mnie to, że boją się z nami startować.
» 10 lipca 2016, 16:58 #25
GromkiBiceps: komediowy wpis zawsze w cenie.
» 10 lipca 2016, 17:06 #24
EpikaLirykaRojo: Dobra kolego kupcie sobie waszą opcję rezerwową Andre Gomesa, a wasz cel transferowy nr 1 Pogba idzie do nas.
» 10 lipca 2016, 17:10 #23
GromkiBiceps: Czy to źle, że angielski średniak wyręcza hiszpańskie kluby? Bardzo dobra opcja.
» 10 lipca 2016, 17:25 #22
piter100000: Real nie musi go kupować, taka jest różnica. Perez co by o nim nie mówić przywiązuje wagę do hierarchii płac w klubie, a Pogba zachwiałby tą hierarchią. co do wielkości klubu, to obecnie obiektywnie patrząc naszym jedynym argumentem są finanse, u nas nie ma żadnych gwarancji sukcesu. w Madrycie te gwarancje na chwilę obecną są większe
» 10 lipca 2016, 17:40 #21
EpikaLirykaRojo: Mają gwarancje oglądania pleców Barcelony na koniec sezonu hehe
» 10 lipca 2016, 18:46 #20
piter100000: albo wygrywania Ligi Mistrzów
» 10 lipca 2016, 23:20 #19
Arvanis: Od początku było wiadomo, że Pogba tam nie przejdzie - niby kogo miałby wygryźć ze składu, jak środek pola w realu jest jednym z najlepszych na świecie? Modrića? Kroosa? Pls. Tam brakuje tylko bardziej rozgarniętego napastnika za Benzemę i zespół jest kompletny. Może Zidane postawi na Moratę?
» 10 lipca 2016, 16:55 #18
RedDevils4life: Nie wiadomo. Skoro rzekomo odrzucili ofert Chelsea, która opierała się na 60 baniek.
» 10 lipca 2016, 17:26 #17
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 16:50

Nic juz nie pisze, bo dostane bana. Przyjdzie, bedzie fajnie. Nie przyjdzie, tez spoko. Klub jest najwazniejszy i to klubowi sie kibicuje nie Pogbom, nie Ronaldo, nie Messiemu, a klubowi. Niektorzy z was w koncu powinni to zrozumiec. GGMU! One Love, One UNITED!
» 10 lipca 2016, 16:49 #16
Lopak5: Martial w załatwianiu transferów jest nawet w najlepszy w United.
» 10 lipca 2016, 16:38 #15
Fenek: Spoko, trzeba jak najszybciej wrócić do elity. Dość już grania o 4 miejsce i szarpanie się z każdym.
Po za tym Ci którzy marudzą, że Pogba w ciągu 1-2 najbliższych sezonów straci na wartości i odejdzie do realu zdradźcie mi co ćpacie?
» 10 lipca 2016, 16:34 #14
JuveUnited: Straci na wartośći bo np nie przedłuży kontraktu i przy woli jego odejscia klub bedzie zmuszony go sprzedać taniej.
A Real i Barca sa oczywistym kierunkiem na ewentualne odejście bo niby gdzie ma przejść ? No moze do United czy City jak mu rzuca jakis chory kontrakt i sie skusi
» 10 lipca 2016, 17:02 #13
jaguar1984: co za bzdura trzy lata temu oddali go za darmo żeby teraz wydać na niego 100 milionów. za te pieniądze można kupić dwóch dobrych zawodników. Chora polityka .
» 10 lipca 2016, 16:18 #12
Michal12371: Pięciu od razu..
» 10 lipca 2016, 16:24 #11
Fenek: moja mała prośba do tych co "przeliczają" każdego pensa. Jak piszesz "można mieć dwóch dobrych" to od razu podawaj ich nazwiska.
» 10 lipca 2016, 16:35 #10
trikos: @Fenek Verrati & Hamśik ale wracając do Pogby to charakter diabła ma i wydaje się być stworzony do ligi angielskiej. Francuz jest młody ale doświadczony i bardzo pewny siebie a co do kwoty, ja nie przeliczam. Po prostu. Trochę słabo by to wyglądało gdyby załóżmy padł rekord transferowy a sezon jednak nam nie wyszedł a on uciekł... Niemam nic do kwot jedynie do chęci bycia w tym miejscu, w tym klubie. Ważne by sam zawodnik chciał być częścią United. #believe
» 10 lipca 2016, 16:50 #9
19th: Nikt go nie oddal za darmo! Chłopak zdecydował się nie przedłużyć kontraktu i odejść. Jak się okazalo była to słuszna decyzja.
» 10 lipca 2016, 16:57 #8
Puchaczeue: Za Verrattiego PSG chciałoby podobny hajs, gdyby chcieli go sprzedać. Słaby przykład
» 10 lipca 2016, 17:23 #7
trikos: @Puchaczeue Nie wiemy tego ale być może, właściciele nadziani jak trzeba. Chciałbym żeby motywacją transferu nie były tylko pieniądze.
» 10 lipca 2016, 17:52 #6
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2016 18:55

Verrati to akurat zły przykład, ponieważ Barcelona w tamtym sezonie dostała od PSG odp, ze sprzedadza za 140mln euro - oni po prostu mają kasę i jak kogoś nie chcą sprzedać to tego nie zrobią

Ale za 100-120 mln można (było) mieć dowolną dwójkę graczy z tych nazwisk:
Umtiti
Matuidi
Lukaku
Hazard
Kante
Kross
Renato Sanchez
Draxler
Bonucci
Nainggolan
Gimenez
Koke
Saul Niguez
Hamsik
Morata
Turan
Batshuayi
Lacazette
Ross Barkley
Mahrez
Shaqiri
Pjanic
Konstantinos Manolas
Alessio Romagnoli
Riccardo Montolivo

Chodzi o to, że to serio za duża kasa nawet jak na Pogbe i możnaby ją lepiej zainwestować kupując np 2 zawodników jeszcze
» 10 lipca 2016, 18:53 #5
LvG: Większość z wymienionych nawet nie pochyliłaby się nad ofertą od MU,a część z nich już zdążyła odrzucić możliwość gry na OT
» 10 lipca 2016, 23:10 #4
JuveUnited: No Real nie oszalal az tak bardzo , poza tym raczej sa pewni ze o Francuza bedzie im łatwiej powalczyć za rok lub dwa gdy cena bedzie nizsza a sam Pogba będzie chcial sie przenieść bo teraz jesli nie Real i Barca to raczej zostanie w Juve
» 10 lipca 2016, 16:02 #3
scierwojad: "poza tym raczej sa pewni ze o Francuza bedzie im łatwiej powalczyć za rok lub dwa gdy cena bedzie nizsza a sam Pogba będzie chcial sie przenieść bo teraz jesli nie Real i Barca to raczej zostanie w Juve"

Gosciu prosze cie nie mecz juz
» 10 lipca 2016, 16:17 #2
Herrera21: Pogba już chyba wybrał sądząc po filmiku haha :)
» 10 lipca 2016, 16:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.