Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Tottenham - Manchester United

» 10 kwietnia 2016, 22:03 - Autor: Bart - źródło: MEN
Z nokautu na White Hart Lane nie można wyciągnąć zbyt wielu pozytywów. Jedynym zawodnikiem, który zasługuję na pochwałę był młodziutki Timothy Fosu-Mensah. Nietypowa taktyka Van Gaala jak i fatalne występy kilku Diabłów przyczyniły się do kiepskiego wieczoru w Londynie.
Oceny pomeczowe: Tottenham - Manchester United
» Młody defensor MU zasłużył na pochwałę
David de GeaDavid de Gea
Hiszpan nie miał realnych szans na obronę strzałów Tottenhamu po tym, jak defensywa United zawiodła go po raz kolejny.
MEN: 6 DevilPage.pl: 6.83

Timothy Fosu-MensahTimothy Fosu-Mensah
Najlepszy piłkarz United tego spotkania. Kandydat na zawodnika meczu, zmuszony do zejścia z boiska. Po tym Czerwone Diabły skapitulowały. Dodawał mocy nijakiemu zespołowi.
MEN: 7 DevilPage.pl: 7.57

Chris SmallingChris Smalling
Dobrze radził sobie z Kane'em przez godzinę. Nie można go winić za żadną ze straconych bramek
MEN: 5 DevilPage.pl: 5.22

Daley BlindDaley Blind
Rozpoczął pewnie, ale potwornie zaspał przy golu Alliego. Świetna forma w ostatnich tygodniach stanęła pod znakiem zapytania.
MEN: 5 DevilPage.pl: 4.29

Marcos RojoMarcos Rojo
Zdeklasowany przez Toby'ego Alderweirelda. Nie stanowił wsparcia dla Martiala w ofensywie. Nie jest wystarczająco dobry na Manchester United.
MEN: 5 DevilPage.pl: 2.27

Michael CarrickMichael Carrick
Mieszana gra Carricka przeciwko kreatywnej pomocy Tottenhamu. Ten mecz ukazywał zbliżający się koniec kariery Anglika.
MEN: 5 DevilPage.pl: 3.80

Morgan SchneiderlinMorgan Schneiderlin
Grał walecznie, ale brakowało mu Herrery do partnerstwa. Stał się ofiarą złego zestawienia na boisku z Carrickiem.
MEN: 5 DevilPage.pl: 3.92

Juan MataJuan Mata
Zmarnowany na skrzydle. Wcale nie wpłynął na grę. Wizja Van Gaala z Lingardem jako rozgrywającym była nonsensowna.
MEN: 4 DevilPage.pl: 3.38

Jesse LingardJesse Lingard
Jego błyskotliwy występ przeciwko City był anomalią. Nie jest wystarczająco mądry piłkarsko, aby wygryźć Matę na pozycji playmakera.
MEN: 4 DevilPage.pl: 3.13

Marcus RashfordMarcus Rashford
Niezasłużenie zmieniony już w przerwie. Męczył się jednak przeciwko najlepszej defensywie w Premier League. Zapewne w kolejnych meczach usiądzie na ławce rezerwowych.
MEN: 4 DevilPage.pl: 3.83

Anthony MartialAnthony Martial
Francuz był najbardziej wyróżniającym się zawodnikiem ofensywnym Manchesteru United. Po przerwie sprawił wiele kłopotów Walkerowi.
MEN: 6 DevilPage.pl: 6.09

Zmiennicy:
Ashley YoungAshley Young
(Za Rashforda) Nie mógł w żaden sposób zagrozić Alderweireldowi czy Vertonghenowi jako napastnik.
MEN: 5 DevilPage.pl: 3.43

Matteo DarmianMatteo Darmian
(Za Fosu-Mensah) Tragiczna zmiana Włocha.
MEN: 3 DevilPage.pl: 3.30

Memphis DepayMemphis Depay
Obejrzał aż dwa gole, czekając przy linii bocznej na wejście na boisko...
MEN: 5 DevilPage.pl: 3.88


TAGI


« Poprzedni news
Schneiderlin: To my ponosimy odpowiedzialność
Następny news »
Czerwone Diabły zostaną ukarane za spóźnienie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


jajecko: Opisy MEN nadzwyczajnie prawdziwe
» 11 kwietnia 2016, 15:43 #51
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2016 15:06

Darmian, Rojo OUT powinni dostać notę 1 a Fosu-Mensah powinien grać w pierwszym składzie
» 11 kwietnia 2016, 15:05 #50
devious: Strzelone gole:

Tottenham 60
Manchester City 58
Leicester 57
Arsenal 55
West Ham United 52
Everton 52
(...)

MU 39
Stoke 37
Sunderland 36
Crystal Palace 35
Norwich 35
Swansea 34


Noooo 32 kolejki za pasem i mamy całe 39 goli strzelonych - całe 3 więcej od Sunderlandu, który zapewne spadnie z ligi WOW :)

Walczący o mistrza Tottenham ma bilans bramkowy +35 - tymczasem MU ma +9. Tyle co 14 w tabeli Everton i raptem o 1 bramkę na plus więcej od przeżywającej straszny kryzys Chelsea :)

No cóż, van Gaal odwala kawał dobrej roboty. Dajmy mu jeszcze 5 lat i może coś z tego będzie! :)
» 11 kwietnia 2016, 11:18 #49
Mucha7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2016 10:11

Powiem tak az mnie rwie co piszecie takie jest Zycie raz na wozie sami wiecie dalej.od 92 roku jestem kibicem MU to znaczy na dobre i na zle i pamietajcie zawsze jest nowy sezon.A pamietajcie ze Liverpool trzeba nienawidzic i zeby zawsze byli pod nami w tabeli a reszta to pryszcz.kazda zmiana prowadzi do malych komplikacji.Glory dla Prawdziwych Fanow Zapomnialem Do Boju LISY cos pieknego moze wygra pilka a nie kasa tego sezonu
» 11 kwietnia 2016, 10:09 #48
piotrz7: Jeszcze pamiętam jak po takich porażkach pisano "SAF do zwolnienia, ten starzec nie nadaje się już na trenera, trzeba zatrudnić kogoś nowego, jak tak można przegrać" ano można. To jest BPL najsilniejsza liga świata, gdzie jest bardzo wyrównany poziom. Zmiana trenera tylko spowolni proces budowania nowej drużyny. Łatwo jest oceniać z perspektywy telewizora. Skoro przegrali to pół składu trzeba sprzedać, bo zagrali źle. Trenera wywalić, bo jego zespół zagrał źle. Zatrudnić Mourinho i kupić (lista z fify) i to rozwiąże problem.

Ludzie ogarnijcie się. Nawet nim Barcelona zaczęła dominować miała okres gdzie ledwo do pucharów się łapała. Tam też został przebudowany skład było kilka suchych lat, ale to zaprocentowało. Na sukces się pracuje latami. Tak jak SAF budował swoją potęgę przez kilka pierwszych lat. Tak teraz LVG buduje drużynę dla swojego następcy i trzeba być totalnym bucem i ignorantem, żeby tego nie widzieć.

Wydał mnóstwo pięniędzy, ale na piłkarzy, którzy dopiero się rozwijają i dopiero za kilka lat będą stanowili o sile zespołu. Jedynym piłkarzem, który z miejsca mógł dać coś kadrze jest Bastian. Reszta została sprowadzona by się oczyć i ogrywać dla przyszłego bossa. Wprowadził młodzież do zespołu. Nie wszyscy z tych młodych się sprawdzili, ale z kilku może być naprawdę wielki pożytek.

Piszecie o głupich wyborach LVG jak ustawienie Younga na szpicy, a zapominacie, że SAF też miał podobne pomysły. (jak chociażby wystawienie Rafaela jak ŚP zamiast Pogby). Takie nieprzewidziane ustawienie to też kłopot dla przeciwnika, bo nie wie czego ma się spodziewać. Być może taki wariant był ćwiczony na treningach i było to przemyślane rozwiązanie.

Więcej wiary i wsparcia dla zespołu, a mniej krytyki i hejtu!

Wierni po porażce, dumni po zwycięstwie!
» 11 kwietnia 2016, 07:13 #47
tarzanowiczt: Zresztą akurat krytyka na LvG w tym meczu jest kompletnie niezrozumiała. Ustawianie z wahadłowymi przynosiło efekty, Totenham był jak pies bez zębów owszem warczał, ale ugryźć nie miał jak. Potem kontuzja i konieczność zmiany ustawienia no i każdy widział co się stało, ale co ma do tego LvG?
» 11 kwietnia 2016, 08:31 #46
Slawek7: piotrz7: Przebrnalem przez ta brednie.
Zmiana trenera tylko spowolni proces budowania nowej drużyny.Przeciez LVG nie buduje a niszczy MU,niszczy wszystko co zostalo zbudowane przez prawie 3 dekady,cale dziedzictwo SAF zostalo zbeszczeszczone i zhanbione,o zadne j budowie nie ma mowy.Nowy menager zastanie spalona ziemi i zgliszcza.

Skoro przegrali to pół składu trzeba sprzedać, bo zagrali źle. Trenera wywalić, bo jego zespół zagrał źle.Mamy na ten moment poza Martialem,DDG,Small,Shawem i srednisklad.To,ze kibice chca sie pozbyc danego zawodnika to nie na podstawie jednego meczu jak piszesz akilku lat a na ich podstawie mozna wyciagnac nikogo nie krzywdzace a prawdziwe wnioski.

Co do LVG:To nawet nie jest smieszne.Cwierc miliarda wydane,hanba w LM,kompromitacja w LE i PL,najmniej goli strzelonych u siebie od ponad 20 lat,2 lata kompromitacji i zrobienia z klubu sredniaka.Filozof ma kibicow za idiotow i wciska im te swoje kocopoly,ze jest dobrze,bo MU zaszedl dalej w CCup,no zenada.Poza 7-8 meczami sama do niczego nieprowadzaca zenada i nieporadnosc no ku,,,,wa czy trzeba czegos wiecej bo go wystrzelic z katapulty?Bylbym zapomnial Ed i LVG nowotwory United WON!!

SAF objal zespol alkoholikow i z dolnych rejonow tabeli,wiem,ze na wszystko potrzeba czasu,alefilozof mial nieograniczony budzet i wystarczajacy sklad i czas na prace by sie choc nie kompromitowac,ZAWIODL na calej lini,nie zbudowal druzyny przez 2 lata!Ranieri??Tuchel??Pierwszy sezon i co da sie??
Piekne alibi wymysliles dla tego ignoranta buduje druzyna dla swojego nastepcy,czyli wybaczamy wszystko,zapominamy bo on bubuje dla nastepnego heeheehe a teraz co?Festiwal zenady i hanby nalezy akceptowac ??NIEDORZECZNE.TRzeba byc oderwanym od rzeczywistosci,zaslepionym,patrzacym przz rozowe okulary fanbojem Holendra by wciskac takie brednie jak Ty.

Mlodziesz wprowadzil bo zycie go do tego zmusilo,gdyby nie kontuzje to nie wiedzialbyc kto to jest Raszford czy inny Mensa

Wybory LVG sa tragiczne ,sabotuje zespol,chce pokazac jaki on to nie jest genialny i wystawia zawodnikow,wszedzie tylko nie tam gdzie trzeba.

Wiecej wiary Ci zycze w to,ze bedzie lepiej i wsparcia dla zespolu,mniej krytyki i hejtu dla kibicow ,ktorzy chca dobrze.
» 11 kwietnia 2016, 09:40 #45
czesty1: Co za bzdury... Myślisz, że kibicie po tym jednym meczu nagle naskoczyli na MU. To z meczu na mecz się kumuluje, bo nic nie gramy. LvG nic nie buduje, jego filozofia się nie sprawdza w PL, a jedyne co to tylko niszczy psychicznie zawodników. Di Maria u nas grał świetnie na samym początku pobył trochę czasu z LvG i miał dość. Poszedł do PSG i gra w LM. Depay przychodził jak gwiazda ligi holenderskiej, a nie jako noname. Początek obiecujący a potem siadł i został jego cień. Schneiderlin i Herrera wyróżniające się grajki w Southampton/Bilbao u nas nic nie grają. To są zawodnicy którzy z miejsca powinni dawać różnicę MU. Darmian i Rojo to dramat i nie mam pojęcia co oni tutaj robią. Jak można zamienić Rafaela czy Evre (który gra sobie z powodzeniem w LM) na takie kalafiory. Schweinsteiger widać, że przyszedł sobie tutaj na emerytuje i nic nie daje drużynie cennego, po nim spodziewałbym się 5 razy więcej (ma ogromne doświadczenie) Blind, dla mnie znak zapytania, ponieważ gra na środku obrony nie mając na to warunków fizycznych (tym bardziej na PL), ogrania na tej pozycji, dlatego ciężko go obiektywnie oceniać. Jedynie Martial i Shaw to mega transfery ale nie oszukujemy się, wydaliśmy na nich tyle kasy, że pewnie moglibyśmy kupić cała drużynę Leicester City. Co to za trener, który ma przyjść na chwile, nie wierzy w swoich zawodników i ma coś budować dla swojego następcy? I Ty to podajesz jako argument. Wprowadził młodzież do zespołu bo było mnóstwo kontuzji i nie miał wyjścia jeśli, Ty widzisz to jako geniusz LvG to gratuluje! Szkoda, że jeszcze nie wspomniałeś o ustawieniu 3-5-2, że to jest ćwiczone w ukryciu i w kolejnym sezonie zaszokujemy świat. My nie jesteśmy Stoke City tylko Manchester United, którego jeszcze nie tak dawno bały się wszystkie kluby na świecie, ile trzeba popełnić błędnych decyzji mając tyle kasy i taką markę aby w ciągu 3 lat doprowadzić się do takiego stanu, gdzie drużyna staje się co raz bardziej bezbarwna. Jak LvG odejdzie to drużyna odżyje (bo już głębiej w gównie być nie można) i to będzie jedyna ale jakże kluczowa zmiana dla drużyny ,którą będzie można podawać w gazetach jako pozytywy po odejściu LvG.
» 11 kwietnia 2016, 09:52 #44
tarzanowiczt: Panowie up myśleli, że po odejściu SAF'a United bd zgarniało majstra co sezon? do tego finały LM i może jakiś puchar na okrase? Prawda jest taka, że SAF był wybitny, wyjątkowy ale pozostawił nam skład którego filary były częściowo, lub całkowicie wypalone. W każdej formacji United miało wtedy gracza światowej klasy, ale oni albo skończyli się z wiekiem albo przez kontuzje. Teraz widać, że powoli rosną fialry naszego składy mamy Chrisa, przed którym naprawdę widzę świetlaną przyszłosć. Na skrzydle Shaw zapowiadający się naprawdę dobrze, Marial mówi sam za siebie. Po za tym LvG naprawdę jest inteligentym człowiekiemm wie co robi. Przygotowanie taktyczne United jest naprawdę dobre. Zbaczycie za sezon o ile (jak co roku) nie zniszczą nas kontuzje mamy dużą szanse walczyć o majstra. Jeżeli United po sezonie zwolni LvG będzie to strzał w kolano. Każdy trener do cholery potrzebuje cierpliwość!
» 11 kwietnia 2016, 10:18 #43
Slawek7: Jezeli go nie zwolnia to strzela sobie w potylice.
» 11 kwietnia 2016, 11:07 #42
czesty1: "Panowie up myśleli, że po odejściu SAF'a United bd zgarniało majstra co sezon?" Z której mojej wypowiedzi to wywnioskowałeś? Ferguson był wybitny i nie ma co do tego wątpliwości, ale zostawił Manchester United wygrywając PL i dochodząc do ćwierćfinałów LM tym wypalonym składem o którym piszesz. Naprawdę niezłe filary jak na wydanie tyle kasy, BRAWO! Luke Shaw filar? Skąd wiesz jak będzie grał po kontuzji? Przygotowanie taktyczne? 1-2 strzały na bramkę w ciągu meczu, większość po zagraniach indywidualnych, a nie po składnej akcji uważasz za plus? "Po za tym LvG naprawdę jest inteligentym człowiekiemm wie co robi" Z czego to wywnioskowałeś? Podaj jakieś konkretne argumenty. To co będzie w kolejnym sezonie to jest na chwile obecną znak zapytania, ale uwierz mi będzie znacznie trudniej niż w tym.
» 11 kwietnia 2016, 11:08 #41
tarzanowiczt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2016 11:43

Wywnioskowałem to z tego jak ruszają się nasze fomracje, zwłaszcza w defensywie, jak mało miejsca zostawiamy przeciwnikom (np. w tym meczu dopóki były wahadła gra defenysynwa kleiła się jak cholera) to LvG zaryzykował z takim ustawieniem i to się udawało. Co do filarów i wygrania ligi przez SAF jego ludzie tacy jak Vidić, Evra, Ferdinand, RvP, Scholes, do których żywię ogromny szacunek, ale po odejściu SAF' a nie było z nich już takiego pożytku czy to zestarzeli się czy zniszczyły ich kontuzje. To do cholery były filary anszej drużyny na których opieraliuśmy naszą grę ich nie da się ot tak zastąpić. Nasza drużyna często utrzymuje się przy piłce, skrzydłowi dobrze się ruszają i zazwyczaj potem następuje impas w środku pola to nie świadczy o złym przygotowaniu taktycznym do meczu a o braku rozgrywającego, kogoś kto podaniem otworzy drogę do bramki. Herera w tatym sezonie zapowiadał się obiecująco pod tym względem w tym mu niestey nie wychodzi. Co do Shawa skąd wiem że bd filarem, nie wiem :) masz rację kilka miesięcy dobrej gry, nie czyni zawodnikiem światowej klasy, ale chłopak ma ogramny potencjał by się takim zawodnikiem stać.
» 11 kwietnia 2016, 11:41 #40
tarzanowiczt: Hmmm tak dodam, przypomniało mi się jak wyglądała nasza gra jeszcze za SAFa gdy nie mielieśmy rozgrywającego i ściaganie Scholesa z emerytury i jak to zmieniło naszą grę.
» 11 kwietnia 2016, 11:52 #39
TheRipper: "To jest BPL najsilniejsza liga świata..."

Najsilniejsza liga świata to to była ale może i kilka lat temu. Obecnie Angielskie zespoły nie znaczą nic w Europejskich pucharach a najsilniejsza jest Hiszpańska czy tego chcesz czy nie. Zresztą wydaje mi się że Niemiecka również jest lepsza co widzimy np teraz Wolfsburg w 1/4 LM i nie jest to chłopiec do bicia (2:0 z Realem) wraz z Bayernem który od kilku lat jest w czołówce najlepszych klubów świata.

"gdzie jest bardzo wyrównany poziom."

Z tym się zgadzam.

"Zmiana trenera tylko spowolni proces budowania nowej drużyny."

Jaki proces chłopie? LVG buduje już drużynę 2 lata i żadnych efektów tego nie widać.

"Łatwo jest oceniać z perspektywy telewizora. Skoro przegrali to pół składu trzeba sprzedać, bo zagrali źle. Trenera wywalić, bo jego zespół zagrał źle. Zatrudnić Mourinho i kupić (lista z fify) i to rozwiąże problem."

Człowieku, to nie jest jeden mecz. My gramy padakę praktycznie od 3 lat, z kilkoma przebłyskami (4:2 City, 3:2 Arsenal czy 3:1 Liverpool). A skoro nasi grają piach to logicznym wnioskiem jest że część z tych piłkarzy się do tego klubu po prostu nie nadaje na czele z LVG. I kolejnym naturalnym krokiem jest właśnie przebudowanie składu.

"Ludzie ogarnijcie się. Nawet nim Barcelona zaczęła dominować miała okres gdzie ledwo do pucharów się łapała. Tam też został przebudowany skład było kilka suchych lat, ale to zaprocentowało. "

O którym okresie konkretnie piszesz?

"Na sukces się pracuje latami. Tak jak SAF budował swoją potęgę przez kilka pierwszych lat."

Ile razy trzeba wam powtarzać że jak SAF przychodził był młody i miał praktycznie całą karierę przed sobą? vG ma jeszcze tylko rok kontraktu a potem emeryturka. Zaprzeczasz sam sobie bo piszesz że na sukces pracuje się latami i porównujesz SAFa do vG który miał przed sobą kilkanaście lat pracy w United a nie 3 jak LVG.

"Tak teraz LVG buduje drużynę dla swojego następcy i trzeba być totalnym bucem i ignorantem, żeby tego nie widzieć. "

Tak buduje drużynę że praktycznie prawie na każdej pozycji potrzeba wzmocnień. A jego następcy który będzie musiał posprzątać ten bałagan szczerze współczuję bo to nie lada wyzwanie.

"Wydał mnóstwo pięniędzy, ale na piłkarzy, którzy dopiero się rozwijają i dopiero za kilka lat będą stanowili o sile zespołu."

Przepraszam. Co? Darmian, który grał pierwsze skrzypce w Torino i został wybrany jednym z najlepszych obrońców w Serie A. Dalej, Schneiderlin który rozegrał ponad 200 meczów w Southampton, Depay który błyszczał w PSV i był królem strzelców. Ci wszyscy piłkarze nagle obniżyli loty i grają poniżej poziomu krytyki. To są według Ciebie piłkarze którzy powinni się rozwijać? Bo moim zdaniem to oni rozwinęli się dawno temu tylko zaliczyli ogromny regres pod skrzydłami LVG.

"Wprowadził młodzież do zespołu. Nie wszyscy z tych młodych się sprawdzili, ale z kilku może być naprawdę wielki pożytek."

Tylko ilu z tych młodych wprowadził z przymusu i w obliczu plagi kontuzji w United? O ilu z nich byśmy się nigdy nie dowiedzieli gdyby nie kontuzje Shawa, Darmiana czy Roo? Poza tym pisałem to już w innym wątku, tak młodych piłkarzy trzeba wprowadzać do składu stopniowo. Nie może być tak że 18 latek który rozegrał ledwo kilka spotkań i błyszczał może w 2-3 meczach stanowi o ataku United i gra od pierwszej minuty. Już nawet pomijając fakt że na tak młodych zawodnikach nie można opierać całej gry bo Ci zawodnicy dopiero wchodzą do gry i mają wahania formy to też żeby grać w pierwszym składzie trzeba sobie zasłużyć.

"Piszecie o głupich wyborach LVG jak ustawienie Younga na szpicy, a zapominacie, że SAF też miał podobne pomysły. "

Skoro miał, to wypadałoby nie powielać błędów swojego poprzednika. Skoro w meczu z Totkami mieliśmy wyraźną impotencję w ataku i problem ze stworzeniem sobie sytuacji to po jaką cholerę wystawiał Younga?!

"Takie nieprzewidziane ustawienie to też kłopot dla przeciwnika, bo nie wie czego ma się spodziewać."

Hahahahahhaha co takiego? Wybacz, ale się uśmiałem przy tym. Rozumiem że bronisz vG ale darowałbyś sobie takie śmieszne argumenty.

"Więcej wiary i wsparcia dla zespołu, a mniej krytyki i hejtu!"

Ludzie. Wbijcie sobie do głowy że nikt tutaj nie wchodzi tylko po to aby hejtować swój klub, bo nikt by nie marnował czasu na jakieś bzdury. Każdy z nas wspiera zespół, sezonowcy odeszli wraz z SAFem, ale skoro gramy od kilku lat ta samą padakę to nikt nie będzie tutaj stał zaślepiony i ciągle wyrażał zachwyt nad zespołem. ROZUMIECIE TO? DOCIERA TO DO WAS? Zresztą oglądanie meczów United to nie lada wyczyn i nikomu poza fanami United nie chciałoby się ich oglądać.
» 11 kwietnia 2016, 12:10 #38
milagro: Ściaganie Scholesa z emerytury i odwlekanie problemu w czasie zamiast znalezienie odpowiednio wcześniej jego dobrego następcy pokazuje, ze czasem nawet Ferguson miał problem ze znalezieniem dobrych rozwiązań ;D

A Shaw miał w pewnym sensie szczęście z tą swoją kontuzją. Nie zdążył sobie w tym sezonie tak nagrabić lipną grą żeby ludzie mu wyrzucali jakim jest łakiem za gruby hajs haha :D Znając logikę kibiców MU i to, że wystarczy, ze się komuś noga powinie i od razu jest zerem :P A na pewno gdyby grał regularnie, to swoje maniany by odwalał :D Pamiętam mecz ze Swansea z początku sezonu jak jeszcze Luke grał i sobie truchtał przy naszych dwóch golach w plecy :P Choć nie zmienia to faktu, że jego w tym sezonie mocno brak na tej lewej obronie.
» 11 kwietnia 2016, 12:15 #37
czesty1: Nikt tu nie ma pretensji do MU jak gramy w defensywie. Problem polega na tym, że tylko do defensywy się ograniczamy nie ryzykując niczym w ataku, oddając co mecz 1-2 strzały na bramkę co powoduje, że każdy nasz mecz jest mega nudny. Dodatkowo przez to, że chcemy się częściej utrzymywać przy piłce tracimy możliwość przeprowadzania kontr. Od MU powinniśmy jednak wymagać znacznie więcej niż tylko zachowawczej gry w defensywie. Teraz porównaj sobie ostatnie trzy lata MU pod wodzą Fergusona, gdzie bez problemu połączył obronę z ofensywą. Tracąc na koniec sezonu podobną liczbę bramek. Jest to ogromna przepaść, co również pokazuje, że na chwile obecną niczym szczególnym LvG się nie wyróżnił, a w ciągu roku wydał więcej kasy niż Ferguson przez wszystkie lata.
PL 2015/2016
Drużyna M Z R P B+ B- Bilans Pkt
Manchester United 32 15 8 9 39 30 +9 53
PL 2010/2011
Manchester United 38 23 11 4 78 37 +41 80
PL 2011/2012
Manchester United 38 28 5 5 89 33 +56 89
PL 2012/2013
Manchester United 38 28 5 5 86 43 +43 89
Pewnie, że z dnia na dzień się ich nie da zastąpić ale co roku do świata wielkiej piłki przybywają nowi zawodnicy, których tylko trzeba wyszukać, obserwować i kupić. U nas niestety od dłuższego czasu ten element nie funkcjonuje jak trzeba, a jakoś inne kluby są wstanie pozyskać zawodników, którzy po kilku tygodniach/miesiącach są wstanie wnieść coś do drużyny. Jednak na chwilę obecną głównym problemem MU jest filozofia LvG, który miał wystarczająco czasu aby pokazać co potrafi. Dodatkowo widać, że za nim drużyna nie wskoczy w ogień jak to było za czasów Ferusona i to jest kolejny duży minus LvG.
» 11 kwietnia 2016, 12:44 #36
Neutralized: Nie rozumiem jechania bo Blindzie i Lingardzie. Ten pierwszy pokazywał nie raz, że jest dobrym zawodnikiem. W odróżnieniu od większości obrońców nie łapie kontuzji co miesiąc, może zagrać na kilku pozycjach. W tym sezonie zaliczył 2 bramki i 3 asysty (więcej niż ktokolwiek z obrońców). Gra praktycznie w każdym meczu, w reprezentacji również. To nie jego wina, że LVG wystawia go na środku obrony, gdzie obnażane są jego braki we wzroście i sile. Moim zdaniem Blind jest idealnym defensywnym pomocnikiem, ma bardzo dobre podanie, świetnie przewiduje ruchy rywali i czyta grę, ma inteligencję boiskową i niezłą technikę. Braki w sile rekompensuje sprytem. Na lewej obronie też radzi sobie całkiem nieźle.

Lingard - może nie będzie z niego świetnego gracza, ale nadal spokojnie mógłby być wartościowym zmiennikiem. Moim zdaniem nie powinno się zaczynać ustalania składu od niego, ale zasługuje na miejsce w kadrze meczowej. Biega po całym boisku, udowodnił, że potrafi strzelać bramki. Jest wychowankiem, ma 23 - nie jest jeszcze taki stary. Powinien zostać i grać przeciwko słabszym rywalom/w pucharach z ogórkami.

Zapraszam do dyskusji! :)
» 11 kwietnia 2016, 00:32 #35
69eyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2016 00:58

Tak jak piszesz Blind to dobry piłkarz ale nie wtedy gdy gra na środku obrony, jeszcze na boku czy jako wahadłowy by się nadał ale jako stoper to nieporozumienie. W tamtym sezonie grał jako def. pomocnik i raczej z powodzeniem, dorzucając mu kogoś kreatywnego (Herrera?) za partnera mogłoby to nieźle wyglądać. Co do Lingarda nie widzę dla niego innej roli w tym klubie niż zapchajdziura, to jest gość o umiejętnościach na klub championship i tam też powinien grać, przez lata mieliśmy klasowych skrzydłowych aż tu nagle człowiek widzi takie coś jak Lingard, szanujmy się.

Ciekawi mnie jak następny trener (Mourinho), poradzi sobie z tym całym zalegającym szrotem w kadrze, 2 ostatnich trenerów nasprowadzało tego tyle, że teraz będzie problem, żeby to jakość sprawnie hurtem wypierdolić, te wszystkie rojo, darmiany, schnederliny, depaye, fellainich. Ta sama sytuacja jest w Liverpoolu, tam też nakupiono masę jakiś warzywniaków i kazali się Kloppowi z tym bujać.
» 11 kwietnia 2016, 00:57 #34
DevoMartinez: Nie sztuką wypierdolić, sztuką wyciągnąć z nich to co najlepsze, w swoich ligach i poprzednich klubach ci zawodnicy się wyrózniali. Ale to już nowy trener będzie się z tym bawił
» 11 kwietnia 2016, 02:40 #33
Siklen: Pełna zgoda z mojej strony. Blind dla mnie jeden z lepszych zawodników u nas jednak straszliwie niedoceniany a przez tą pozycje może pokazać coś koło 60% tego na co go stać. Lingard natomiast tak jak powiedziałeś - póki co zmiennik, tak koło 70 minuta powinien wchodzić za mniej efektywnego/bardziej zmęczonego skrzydłowego dając świeżość i szybkość, a nie grać 90 minut na zatłoczonym i fizycznie usposobionym środku pola.
» 11 kwietnia 2016, 03:09 #32
duncanedwards: chociaz nie wiem jakbym kolorowo widzial swiat to dla mnie lingard nie ma w sobie niczego wyrozniajacego sie.kompletny brak zagrozenia z jego strony
» 11 kwietnia 2016, 08:33 #31
milagro: 69eyes

Co do Blinda na stoperze, facet do tej pory zagrał 48 (!) meczów w tym sezonie na tej pozycji, może w 5-ciu spotkaniach zdarzyło mu się nawalić przy straconych bramkach... i serio ludzie uważają, że on na stoperze to nieporozumienie? :D Zwłaszcza porównując to z jego warunkami fizycznymi i tym, że w zasadzie chłop się uczy tej pozycji z grubsza od nowa.

A takie mecze jak ten wczoraj, te 3 gole stracone w ok 6 minut, pomimo że graliśmy większość spotkania dobrze, to bardziej zbiorowe danie ciała przez praktycznie cały zespół, a nie tego, ze sama defensywa zawaliła. Wystarczy spojrzeć na przebieg wydarzeń od tej akcji przed pierwszą bramką.
» 11 kwietnia 2016, 11:03 #30
DevoMartinez: Jakie zbiorowe? Wszystkie bramki straciliśmy po ewidentnych błędach indywidualnych. Nie oglądałeś meczu?
» 11 kwietnia 2016, 13:16 #29
Vaxiu: Nie powiesz chyba, ze pierwsza bramka to blad indywidualny? Gdzie Smalling wyskakuje do pilki i zderza sie z Blindem, pozniej w duacie ze Schneiderlin'em przegrywa przebitke z lezacym "kogutem", a w efekcie nasza obrona sklada sie ze spoznionego Darmiana i Blinda. Fatalne decyzje kilku graczy jak i samo ich ustawienie.
To samo mozna powiedziec o 3 golu, nie wyobrazam sobie aby z dwoma defensywnymi pomocnikami bronic sie we trojke.
» 11 kwietnia 2016, 14:40 #28
milagro: Dzięki Vaxiu za dobre wytłumaczenie o co chodziło mi ze zbiorową odpowiedzialnością za stracone gole.

DevoMartinez jedynym golem wczoraj straconym przez czysto indywidualny błąd był 2 gol po stałym fragmencie gry, gdzie Rojo nie upilnował Alderweirelda. Gole, które straciliśmy z gry, to było napiętrzenie się wielu błędów kolejnych zawodników (nie umieć we dwóch zabrać piłki leżącemu gościowi, trochę beka) przez co powstał straszny chaos w naszych liniach (1 gol) i zbyt dużo wolnej przestrzeni dla zawodników Spurs, którzy swobodnie mogli sobie podawać piłkę przy 3 golu (serio?), a nasi tylko bawili się w obserwatorów.
» 11 kwietnia 2016, 15:05 #27
kralo11: My nie mamy obrony a zastanawiamy się czy kupić Lukaku. Mówią że zespół trzeba budować od obrony LVG buduje napięcie między nim samym a kibicami.
» 11 kwietnia 2016, 00:03 #26
milagro: Obrony nie mamy? Mamy, mamy. Wciąż 2 najlepsza w lidze. Tylko przestaje istnieć kiedy połowa ludzi na boisku przestaje robić to, co do nich należy i mamy autostradę na boisku :P
» 11 kwietnia 2016, 00:12 #25
DevoMartinez: Zasługa obrony to jakieś 33%, kolejne 33% to bramkarz a kolejne 33% to nasz styl gry i trzymanie piłki dla samego posiadania. ;)
» 11 kwietnia 2016, 13:18 #24
Klimaa: Przy obecnej formie zawodników Fosu-Mensah to murowany kandydat do wyjściowego składu gdy będzie zdrowy. Ogólnie można powiedzieć że młodzi zawodnicy z rezerw wykazują większą determinację i chęć osiągnięcia korzystnego wyniku niż zawodnicy pierwszego składu!
» 10 kwietnia 2016, 23:56 #23
limak0007: powinna zostac wprowadzona ocena trenera, to wyjasnialoby czesto beznadziejna dyspozycje zawodnikow
» 10 kwietnia 2016, 23:43 #22
Drewnialdo: A Mate to ciężko wygryźć z pozycji playmakera? Co on takiego gra?

Z Darmiana da się jeszcze coś wycisnąć, chociażby wartościowego zmiennika. Natomiast według mnie jest kilku graczy, z którymi powinniśmy się pożegnać, mianowicie: Valdes,Rojo,Jones,Varela,Lingard,Fellaini,Young,Mata i według mnie też Blind, bo jest za wolny i za niski. Nie wiem , czy dobry odbiór i podanie wystarczą na grę na takim poziomie.
» 10 kwietnia 2016, 23:34 #21
Puchaczeue: Varelę wyrzucić? To moze od razu Rashforda. Jones i Rojo to powinny być pierwsze odstrzały. Young zostaje. Mata po przyjściu Mou sam się sprzątnie.
» 10 kwietnia 2016, 23:43 #20
Drewnialdo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2016 23:47

Tak, Varelę sprzedać. Ma 22 lata i został wyciągnięty z rezerw Realu, gdzie chyba nawet pewnego miejsca nie miał. U nas grał dobrze ze słabymi rywalami, ale Coutinho już nim kręcił.

//: Chyba, że Ty myślisz, że takimi graczami jak Carrick,Varela,Young da się wygrać mistrzostwo i rywalizować w lidze mistrzów, to ci odpowiem - NIE DA SIĘ, TRZEBA MIEĆ LEPSZYCH. Ale wy dalej myślicie, że mając w 1 składzie Younga,Carricka i dwóch 18 latków da się grać na takim poziomie jak Real,Bayern. Uprzedzam "nie jestesmy Realem", to kilka lat temu byliśmy od nich lepsi.
» 10 kwietnia 2016, 23:45 #19
Puchaczeue: Co Ty brałeś gościu? Zidane mówił o nim, że gość ma nieprzeciętny talent. Evra też nie miał dobrego pierwszego sezonu. Dajmy mu zagrać a potem oceniajmy, czy sprzedać czy nie. Carras to się na 100% pożegna z klubem.
» 11 kwietnia 2016, 00:44 #18
Skiera17: Darmian moim zdaniem zagrał gorzej niż Rojo ! :)
» 10 kwietnia 2016, 23:32 #17
RonaldoNaniBack: Lubię Roja ale dziś był straszny... Chociaż dałbym mu jeszcze szansę... Zamiast Depaya zamiast Younga na Napastnika to nie....Dziadek nie ogarnął....Carrick już wypad nie mogę patrzeć jak gra tylko za zasługi....Rashford jak też mówiłem jeden dobry mecz i podjara. Znowu się nie myliłem ale wt zostawcie Carricka bo przecież dobrze zagrał dwa mecze na początku sezonu... Sezonowcy
» 10 kwietnia 2016, 23:02 #16
Puchaczeue: Cholera, po Twoim ostatnim poście miałem nadzieję, że zmądrzałeś.
» 10 kwietnia 2016, 23:07 #15
RonaldoNaniBack: No dobra może przegiełem z sezonowcami ale Carrick nie może już tu grać i gwiazdka jednego meczu Rashford spowrotem do młodzików niech odsapnie... I Young na napadzie zamiast Depaya? Serio?
» 10 kwietnia 2016, 23:16 #14
Puchaczeue: Błędem było to, że Depay dostał od razu miejsce w podstawowej jedenastce kosztem Younga, który rozegrał bardzo dobry sezon. Powinien wchodzić stopniowo. Memphis się rozhulał i myślał, że wszystko mu się należy. Sprawa została spieprzona już na samym początku.

Rojo musi wylecieć. Miał szansę w tym sezonie. Akcja z paszportem już była wstępem do jego dennej formy. Jak to jest, że piłkarz, który leczy kontuzję, nagle zbiera 5 kg. Człowiek kompletnie nieodpowiedzialny.
» 10 kwietnia 2016, 23:23 #13
DevoMartinez: Pewnie mu się kobieta nauczyła w końcu tosty robić.
» 11 kwietnia 2016, 02:45 #12
JackHarper: "Jego błyskotliwy występ przeciwko City był anomalią. Nie jest wystarczająco mądry piłkarsko, aby wygryźć Matę na pozycji playmakera." haha bez urazy ale z Maty obecnie taki playmaker że nawet ja bym go wygryzł ze składu.
» 10 kwietnia 2016, 22:49 #11
Puchaczeue: Znowu najlepszym piłkarzem United jest ktoś, kto jeszcze 2 tygodnie temu był nikim. Mało tego: on trzymał w ryzach całą dzisiejszą defensywę. Dramat po prostu.

Z tym Morganem to już przesada. Starczy już tego biadolenia: gdyby zagrał z XXX to by było lepiej.


Szlag mnie trafia jak pomyślę, że dzisiaj mija 9 lat od pociśnięcia Romy 7-1 :/
» 10 kwietnia 2016, 22:28 #10
simsonson: Jesse Lingard
Jego błyskotliwy występ przeciwko City był anomalią

to liniesta zagrał błyskotlwie w tamtym spotkaniu? Oglądałem i sobie nie przypominam ;/
» 10 kwietnia 2016, 22:24 #9
DjTED: Morgan Schneiderlin
"Grał walecznie, ale brakowało mu Herrery do partnerstwa. Stał się ofiarą złego zestawienia na boisku z Carrickiem"

Jak ja widzę takie coś to mi się nóż w kieszeni otwiera. Czyli, że jak Pan Francuz będzie grał na dm sam albo sam w środku to zawsze będzie lipa? Nie pogrążąjcie się. Koleś jest przeciętny. Dzisiaj zagrał w miarę dobrze, ale jak on ma być uzależniony od tego z kim gra na środku to ja dziękuje. Ciekawe czy Scholes, Xavi, albo Lampard mieli też takie problemy...
» 10 kwietnia 2016, 22:21 #8
2Fast4You: No fajnie ale skąd wytrzaśniemy piłkarza który by chociaż w połowie dorównywał wymienionym przez ciebie zawodników ?
» 10 kwietnia 2016, 22:34 #7
DevoMartinez: Morgan musi miec obok siebie kogos szybkiego dobrze grającego z piłką przy nodze, para Caras Morgan jest po prostu na tyle wolna w tym co robi (wychozenie na pozycjje chcoiazby), że naciskana przez rywali podaje albo na boki albo do tyłu bo już nie starcza czasu zrobić coś kreatywnego, pomijając w ogóle że Morgan kreowac nie powinnien. Nieszcześliwie w tym meczu nie mieliśmy również 10tki kreaktywnej. Może jeszcze jakby to Mata grął na 10tce ii się cofał (a często to robił) to jakoś by to wyglądało lepiej. I zapewno o to chodziło w komentarzu.
» 10 kwietnia 2016, 22:49 #6
yazam: Popieram... Morgan to nie jest poziom United, tak jak wiele zawodnikow obecnie grajacych u nas. Smiem twierdzic ze ze potrzebujemy bardziej kreatywnych pomocnikow na jego pozycje. Nawet nie bede go porownywal z Krychowiakiem, bo to nie ma wiekszego sensu. Nasz Grześ zjada go pod kazdym wzgledem. Znowu jeden celny strzal na bramke przez caly mecz. W co oni graja? W Filozofie?
» 11 kwietnia 2016, 02:13 #5
DjTED: Kante z Lester. Kroos z Realu. Nawet ten nieszczęsny aktor z Barcelony. Krychowiak.
» 11 kwietnia 2016, 06:11 #4
MalkotenciWon: w sumie calkiem ok opisy i oceny.
» 10 kwietnia 2016, 22:14 #3
sisinho: "Męczył się jednak przeciwko najsłabszej defensywie w Premier League. "

Chyba najlepszej ;o
» 10 kwietnia 2016, 22:14 #2
TheRipper: Jedynym piłkarzem którego mogę pozytywnie ocenić po meczu to Fosu-Mensah. Reszta poza indywidualnymi zrywami Martiala nie istniała na boisku.
» 10 kwietnia 2016, 22:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.