Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani: Van Gaal traktował nas jak dzieci

» 10 kwietnia 2016, 11:29 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Nani nie wspomina miło swojej współpracy z Louisem van Gaalem w Manchesterze United. Portugalczyk stwierdził, że holenderski menadżer traktował zawodników Czerwonych Diabłów jak dzieci.
Nani: Van Gaal traktował nas jak dzieci
» Nani nie znalazł wspólnego języka z Louisem van Gaalem i odszedł z Manchesteru United
Nani odszedł z Manchesteru United latem ubiegłego roku do Fenerbahce. Wcześniej Portugalczyk został wypożyczony do Sportingu Lizbona, bo Van Gaal uznał, że zawodnik nie figuruje w jego planach.

– W meczach przedsezonowych Van Gaal ze mnie praktycznie nie korzystał. Byłem piłkarzem, który dostał najmniej czasu we wszystkich spotkaniach. Czułem, że trener na mnie nie liczy. On i jego asystenci krzyczeli na piłkarzy tak jakby ci byli dzieciakami i mieli po osiemnaście lat – mówi Nani.

– Pomyślałem sobie wtedy: „nie powinniśmy być tak traktowani, bo jesteśmy profesjonalistami. Trenuję każdego dnia, nie robię nic złego i przykładam się do zajęć”.

Nani przyznaje także, że patrząc na obecny skład Manchesteru United nie poznaje drużyny, która jeszcze kilka lat temu święciła sukcesy.

– Teraz, kiedy spojrzycie na Manchester United, to nie jest to Manchester United. Z całym szacunkiem dla zawodników, którzy tam są, ich osobowość i mentalność jest inna. Czerwone Diabły wychodzące na boisko to teraz zupełnie nowa era – stwierdza Nani.

– Kilka lat temu mieliście wielkie nazwiska, doświadczonych piłkarzy, którzy reprezentowali klub przez lata. Teraz widzicie zawodników, dla których jest to pierwszy sezon lub pierwszy rok w Premier League. To nowy zespół – dodaje Nani.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Wciąż jesteśmy atrakcyjni dla piłkarzy
Następny news »
Co z przyszłością Michaela Carricka?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


b90: Wychodzą powoli brudy, a jak buc odejdzie to się dopiero zacznie. Szkoda że Rio nie ma w klubie bo on by na pewno niczego nie ukrywał. Van Gaal to idiota i przy tym pozostanę. Nie pasuje w ogóle do tego klubu i nie wyobrażam sobie żeby został na kolejny rok.
» 10 kwietnia 2016, 16:44 #50
Hoodys: Żebyście sie nie zdziwili z tym, że jakie to kwiatki nie wyjdą. Już to widzę jak Mourinho pozwala na publicznie oczernianie swojego przyjaciela i mentora van Gaala. No chyba że taki ktoś będzie chciał grzać ławę w u21 do końca kontraktu
» 10 kwietnia 2016, 16:11 #49
yokowal18: A najlepsze ze jeden kolo tutaj pisze w co drugim komentarzu i sra się do Ludzi hehehe, ciekawe kto to:D
» 10 kwietnia 2016, 15:25 #48
JackHarper: Najbardziej mi Naniego szkoda. Fakt, że grał słabiej niż za swoich najlepszych lat i wykłócał się o pensję. Ale patrząc na nasze mizerne skrzydła to po prostu Nani by się przydał.
Do tego sprzedajesz piłkarza ze światową renomą z wielkiego klubu jak MU i bierzesz za niego "worek ziemniaków" kpina -.-
» 10 kwietnia 2016, 13:49 #47
jaratkow: I co w tym dziwnego? Każdy zespół, powtarzam KAŻDY, co jakiś czas musie przez to przechodzić. Nie jestem fanem ani LvG ani tego co obecnie przedstawia sobą United. Ale... przecież era sir Alexa to też nie było pasmo nieprzerwanych sukcesów. Nawet jeśli zgadzam się z Nanim co do tego, że dotawał przed swym odejściem zbyt mało szans na zaprezentowanie swej przydatności do drużyny to... gdzie jest to co ma do zaoferowania dzisiaj swojej nowej drużynie? Jakoś nie słychać żeby podbijał świat... W United tak jak w każdym klubie nowy trener wybrał "swoją metodę" i Nani miał tego pecha, że nie pasował do nowej "filozofii". Szkoda, bo lubiłem go tak samo jak choćby Chicharito czy Rafaela. Niestety, przyszła miotła i wymiotła. A skoro Portugalczyk uważa się za takiego "profesjonalistę" to niech teraz to udowodni a nie płacze w mediach jak baba
» 10 kwietnia 2016, 13:57 #46
Kundziu: Nani zachowywał się jak małe dziecko, więc tak był traktowany. Żałuję tylko tego, że Nani zamiast się rozwijać i stać się chociaż w części tak dobry jak Ronaldo, to stanął w miejscu, ciągłe kontuzje, walka o kasę. Dzisiaj nic wielkiego by nie zdziałał u nas. W tureckiej lidze nawet nie gra bajecznie, a chce do Anglii wracać?
» 10 kwietnia 2016, 14:12 #45
zapertinio16: @Kundziu gdzie on powiedział że chce wracać?!

Nani nie powala w tureckiej lidze? Aha, no dobra... biorąc pod uwagę tylko ligę to jego statystyki wyglądają tak: 23 mecze 7 goli i 5 asyst. Źle? A nasi skrzydłowi? Jedyny Mata jest od niego lepszy (Martiala uważam za napastnika dlatego go nie licze), ale Mata poza sezonem 11/12 zawsze był lepszy od Naniego takie jest moje zdanie.
» 10 kwietnia 2016, 14:43 #44
Neymar12: Martiala uważam za napastnika dlatego go nie licze - a kogo obchodzi co uważasz? Gra na skrzydle więc oceniaj go jako skrzydłowego
» 10 kwietnia 2016, 15:17 #43
dlabigt23: Dla mnie ten zawodnik mial to cos, umial sobie radzic w lidze angielskiej nie to co niektorzy tutaj zgromadzeni, dla mnie Nani, Groszek albo Welbeck powinni dalej grac w United
» 10 kwietnia 2016, 13:02 #42
Krystiano98: Prosze Cie, Welbeck? Zeby setki z Neuerem marnowal? Mial swoje mecze, ale ile ich bylo w sezonie?
» 10 kwietnia 2016, 13:49 #41
Neymar12: Widać niektórzy wolą Manchester United walczący o utrzymanie. Życie
» 10 kwietnia 2016, 14:00 #40
romario11: Van Gaal nowotwór United
» 10 kwietnia 2016, 12:36 #39
limak0007: Najwiekszym bledem bylo pozbywanie sie pilkarzy ze starej gwardi Fergusona, takich jak Ferdinand, Evra, Vidic, tzreba bylo dolozyc wszelkich staran zeby tu zostali i to nie ze wzgledow sportowych, ale zeby przekazali "z pokolenia na pokolenia" mentalnosc tego klubu nowym pilkarzom. Zeby byly te fundamenty pod budowe nowej druzyny. Wiadomo, ze kilku zostalo i jest Giggs, ale to za malo. Moze do Ryana powinni dolaczyc tacy ludzie jak Paul Scholes, Roy Keane, gdzies tam do sztabu szkoleniowego
» 10 kwietnia 2016, 12:32 #38
Puchaczeue: > Wyrzucajcie na siłę Carricka, bo cienias
> Płaczcie, że nie ma starej gwardii
» 10 kwietnia 2016, 12:50 #37
limak0007: pokaz mi, gdzie wyrzucalem Carricka? jak dla mnie ten gosc jest mega potrzebny.
» 10 kwietnia 2016, 12:59 #36
Gimel: No ,a ta stara gwardia miała niańczyć nowych w klubie.Jacyś niedorozwinięci ,że trzeba tłumaczyć im jakie są oczekiwania w tak wielkim klubie.Tylko Evra coś się tam trzyma w Juve cała reszta była wypalona . Potrzeba było zmian i są dalej potrzebne.Następni do odejścia Carrick i Rooney.
» 10 kwietnia 2016, 13:07 #35
limak0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2016 13:17

tu nie chodzi o oczekiwania w klubie, ale o mentalnosc, tego klubu, to sa DWIE ROZNE RZECZY. a po drugie, jak ktos pisze o odejsciu rooneya to, nie widze sensu dyskutowac z taka osoba i nie chce mi sie tlumaczyc juz dlaczego, po prostu tacy ludzie sa ograniczeni. Po odejsciu sir Alexa zadnych zmian nie trzeba bylo, wystarczylo kontynuowac to co bylo, teraz trzeba wszystko naprawiac, co przez 3 lata zostalo zniszczone
» 10 kwietnia 2016, 13:16 #34
Neymar12: Po odejściu Fergiego nie trzeba było zmian? Czym mieliśmy grać? Fletcherem i Carrickiem w środku pola? Buttnerem na obronie? Zmiany były potrzebne - nie zadbał o nie Fergie to musiał je zrobić ktoś inny
» 10 kwietnia 2016, 13:48 #33
Puchaczeue: Nani i Groszek :/

Były kwiatki po zwolnieniu Moyesa (najlepszy to był ten, kiedy Moyes kazał Ferdinandowi przyglądać się grze Jagielki), to i teraz zaczyna się pocisk w Dzbana.
» 10 kwietnia 2016, 12:27 #32
romario11: Jagielka i Ferdinand no to było mocne dlatego tego Pana juz u nas nie ma...
» 10 kwietnia 2016, 12:32 #31
RedDevils4life: No skoro LvG mówi, że Zlatan jest za stary na United... To już nic mnie nie zdziwi.
» 10 kwietnia 2016, 12:08 #30
Neymar12: Zlatan ma już 35 lat rocznikowo. Bądź co bądź ma trochę racji
» 10 kwietnia 2016, 12:14 #29
RedDevils4life: Tyle, że wszędzie by go wzięli z pocałowaniem w rękę.
» 10 kwietnia 2016, 12:15 #28
Neymar12: Może ale to że jest stary jak na piłkarza chyba nie podlega dyskusji. Niektórzy wolą budować drużyne na przyszłość a nie stawiać na kogoś kto jedną nogą jest już poza karierą. W tym nie ma nic dziwnego
» 10 kwietnia 2016, 12:18 #27
Kaczor5454: Neymar - za to dziwne jest to, że United mając problem prawie na każdej pozycji w drużynie, nie chciałoby chociaż na rok, dwa ulżyć sobie na pozycji napastnika. Ibra nie musiałby grać w każdym meczu. Ale na pewno dodałby trochę optymizmu tej pozycji.
Ale w sumie po co? Prawda? Lepiej rwać włosy w każdym spotkaniu i liczyc na farta przy zdobywaniu goli. Jak przy tym z Evertonem.
» 10 kwietnia 2016, 12:31 #26
simsonson: Van Gall woli grać Lingardami :/
» 10 kwietnia 2016, 12:36 #25
walentos: Ta bądzmy jak Arsenal... Wenger od zawsze buduje druzyne na przyszłość i ta przyszłość nigdy nie nadchodzi bo jak tylko ktos sie wyróżnia to zaraz kupuje go ktos większy najczęściej barca.
Odpowiedz sobie na pytanie czy chcemy byc tymi bez trofeów którzy maja wielkie plany na przyszlosc ale często krzyżowane przez podbieranie nam zawodnikow przez Real czy Barce. Czy chcemy być na równi z Realem i Barcą i kusić zawodników nie tylko pieniędzmy ale też trofeami i grą w lidze mistrzów?
» 10 kwietnia 2016, 12:37 #24
Neymar12: Mówie jedynie że widzę w tym sens bo tak jest zwłaszcza że można pozyskać młodych napastników. Nie twierdze co jest właściwe
» 10 kwietnia 2016, 13:56 #23
szabo1878: Kolejny zawodnik ktory po zakonczeniu wspolpracy z Van Gaalem na niego narzeka.

Ciekawe co wyplynie, jak go juz wykopiemy :p
» 10 kwietnia 2016, 12:02 #22
bulwerss: Jakiej wspolpracy? LvG nawet nie dal Naniemu szansy. Szkoda ze tak sie to potoczylo, jeden z moich ulubionych pilkarzy MU
» 10 kwietnia 2016, 12:55 #21
walentos: Tak jak mówi teraz tak nie raz nam udowadniał:
youtube.com/watch?v=pFUWuWaWvU0
Kto z naszego obecnego składu pokusiłby się o taki rajd? zwróćcie uwagę skąd ruszał i jakie miał szanse. Mówiłem to wielokrotnie że sprzedanie Naniego będzie błędem to fachowcy z devilpage go skreślali i wyglądali przybycia kogos innego w jego miejsce.
» 10 kwietnia 2016, 12:02 #20
Slawek7: Nie wiem czy przez Naniego przemiawia gorycz ,ale zgadzam sie z Portugalczykiem.

Teraz, kiedy spojrzycie na Manchester United, to nie jest to Manchester United. Z całym szacunkiem dla zawodników, którzy tam są, ich osobowość i mentalność jest inna. Czerwone Diabły wychodzące na boisko to teraz zupełnie nowa era – stwierdza Nani-bardzo trafne podsumowanie.
» 10 kwietnia 2016, 11:51 #19
MU1212: Nani wg mnie lepszy od Depaya a szkoda że odszedł przez tego Van żula
» 10 kwietnia 2016, 11:47 #18
Neymar12: Nani ma już prawie 30 lat i chwalenie się że jest lepszy od 21 latka z ligi holenderskiej jest po prostu komiczne. Jak wy chcecie wrócić na szczyt skoro płaczecie za bezmózgiem który miał jeden udany sezon w klubie przez 7 lat? Valencia pozbawiony jednej nogi więcej wnosił od niego a nigdy za wybitny talent uważany nie był
» 10 kwietnia 2016, 12:01 #17
szabo1878: Taak bo Valencia mial tych udanych sezonow mnostwo :D
» 10 kwietnia 2016, 12:04 #16
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2016 12:07

Przynajmniej dwa - to i tak więcej niż Nani. Po za tym tu nie chodzi o poziom ekwadorczyka, a o to że pan na zdięciu w swoich ostatnich latach nie zasłużył niczym co pokazywał na pozostanie
» 10 kwietnia 2016, 12:06 #15
szabo1878: Nani mial jeden sezon wybitny -10/11, ale sezony 9/10 czy 11/12 tez byly dobre w jego wykonaniu. Tak naprawde przez ten czas co u nas byl to tylko sezon 12/13 zawalil na calej linii i nie pokazal nic.

wydaje mi sie ze zaslugi Naniego sa czesto umniejszane, bo wszyscy zrobili z niego drugiego Ronaldo, a jak sie okazalo, ze Nani starszemu koledze nie jest w stanie dorownac, to od razu jest beznadziejny, nic nie potrafi itd.
» 10 kwietnia 2016, 12:15 #14
Slawek7: Neymar12: Zgadzam sie nie ma co plakac na Nanim,wiecznym talentem.Mial lacznie 2 dobre sezony przez 7 lat,Valencia podobnie.
» 10 kwietnia 2016, 12:15 #13
Puchaczeue: Depay w takiej dyspozycji jeszcze długo będzie pucować buty Naniemu
» 10 kwietnia 2016, 12:30 #12
walentos: Naniemu od początku jego pobytu na OT nie można było odmówić dwóch rzeczy, umiejętności i zaangażowania. Natomiast Depay ma przebłyski umiejętności a zaangażowania mu zdecydowanie brak.

Odpowiedzcie sobie sami jaki będzie Depay za kilka lat.

Pan na zdjęciu w swoich ostatnich latach w Manchesterze zmagał się z kontuzjami bo liga go trochę zniszczyła zdrowotnie. Jednak Pan na zdjęciu zawsze dawał z siebie wszystko i na wypożyczeniu w Sportingu odbudował się. Udowodnił wszystkim że zasługuje na jeszcze jedną szansę której nie dostał.

Porównanie udanych sezonów Valencii i Naniego jest przezabawne. Dawno nikt mnie tak nie rozbawił na tej stronie. Ekwadorczyk majac na koncie tyle samo występów co Nani nie pokazał nawet połowy tego co Portugalczyk.
» 10 kwietnia 2016, 12:51 #11
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2016 13:45

Za wybitny talent - a to różnica. Nikt go nowym Ronaldo nie nazywał. Po za tym patrzenie na Naniego przez pryzmat Depaya jest śmieszne bo porównujemy talent do zawodnika ukształtowanego. I portugalczyk obecnie gra w lidze tureckiej w której nawet nie jest jakąś wielką gwiazdą

Pan na zdjęciu w swoich ostatnich latach w Manchesterze zmagał się z kontuzjami bo liga go trochę zniszczyła zdrowotnie. Jednak Pan na zdjęciu zawsze dawał z siebie wszystko i na wypożyczeniu w Sportingu odbudował się. Udowodnił wszystkim że zasługuje na jeszcze jedną szansę której nie dostał. - nie nie zasłużył. Nie grał nic od dłuższego czasu. Róbmy tak dalej - liczmy że ktoś nagle zacznie grać na poziomie to nigdy nie wrócimy na szczyt. W Sportingu? Bez problemu zastąpili go 26 latkiem z championship. Nie obchodzi mnie że ktoś zapie*dala jeśli nie ma z tego prawie nic. Czym konkretnie sobie zasłużył? Nikt w tym klubie nie miał obowiązku jeszcze w niego wierzyć bo ani nie był świetnym piłkarzem dawniej i nie przypominał go w niczym w momencie sprzedaży. Strzelenie paru bramek ogórom z portugalii nie jest wyznacznikiem

Z takim Valencią, czy Nanim, MU był trzykrotnie w finale LM i to wystarczy. - Z Welbeckiem i Evansem też i co z tego? Nie oni byli wtedy ciągneli ten zespół tylko Rooney i Scholes
» 10 kwietnia 2016, 13:43 #10
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.04.2016 13:58

Co ciekawe Nani w każdym z tych finałów grzał - widać taki był niezastąpiony
» 10 kwietnia 2016, 13:51 #9
Puchaczeue: Nani u Fergusona miewał nawet problemy z tym, żeby być w składzie meczowym, więc może aż tak bardzo to go nie gloryfikujmy
» 10 kwietnia 2016, 15:28 #8
walentos: Może aż tak bardzo nie opierajmy sie na własnych domysłach tylko na faktach , Nani u Fergusona grał średnio 40 meczów w sezonie.
» 10 kwietnia 2016, 20:41 #7
SaNToManUTD: Do dziś serce mi krwawi :(
» 10 kwietnia 2016, 11:44 #6
kckMU: To to jest nic. Poczekajmy na zwolnienie tego dinozaura i dopiero wypłyną ładne kwiatki.
» 10 kwietnia 2016, 11:36 #5
talir: Też jestem tego zdania. W momencie kiedy nie będą musieli obawiać się konsekwencji swoich opinii, to zaczną płynąć krytyczne uwagi dotyczące LvG z ust zawodników obecnego składu.
» 10 kwietnia 2016, 12:03 #4
Pilavek: jeden z tych których nie mogę przeboleć, zostawiał serducho na boisku kochał/kocha ten klub a Luj mu tak po prostu kazał odejść to jest nie normalne. Jak by go porównać z jakimś obecnym zawodnikiem Diabłów to Nani góruje
» 10 kwietnia 2016, 11:36 #3
bulwerss: Zgadzam sie
» 10 kwietnia 2016, 12:57 #2
uzarczyq: szkoda Naniego nigdy nie był to wielki grajek ale jednak swietnie wyszkolony i z tą mentalnością, której teraz najbardziej brakuje... Gdzie sie podziało "zawsze gramy do końca" :(
» 10 kwietnia 2016, 11:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.