Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal nie stawił się na treningu United

» 27 grudnia 2015, 16:50 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Jak informuje Sky Sports, Louis van Gaal nie pojawił się w Aon Training Complex na niedzielnym treningu Manchesteru United.
Van Gaal nie stawił się na treningu United
» Nad głową Louisa van Gaala zgromadziły się iście czarne chmury
Dziennikarze przebywali przed wjazdem do ośrodka i rejestrowali za pomocą kamer kolejnych graczy pojawiających się na trening. Zajęcia poprowadził Ryan Giggs.

Van Gaal wydaje się być coraz bliżej zwolnienia z klubu. Jedna z firm bukmacherskich - Paddy Power - rozpoczęła już nawet wypłacanie pieniędzy osobom, które postawiły swoje fundusze na to, iż to właśnie Holender będzie kolejnym szkoleniowcem w Premier League, który straci pracę.


TAGI


« Poprzedni news
Rojo wśród kibiców na Britannia Stadium
Następny news »
Schweinsteiger: Podoba mi się w Manchesterze

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (99)


mirked7201: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 28 grudnia 2015, 06:59 #89
mpowerm3: Jupp Heynckes !!
» 28 grudnia 2015, 01:51 #88
JackHarper: Prawdę mówiąc też mi się wydaje odpowiednim kandydatem. Ma charakter, doświadczenie, odbudował BM. Tylko, że on chyba już zakończył karierę. Nie wiem czy w wieku 70 lat odważyłby się podjąć takie wyzwanie.
» 28 grudnia 2015, 11:06 #87
WiKaRy: Van gal out. Kolejny trener ma wrócić szybkie kontry w grze United tego brakuje!
» 28 grudnia 2015, 00:50 #86
WiKaRy: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 28 grudnia 2015, 00:49 #85
VelDan: Okey, rzadko się tu odzywam, ale... w końcu trzeba :)

Po kolei. Nie lubię gościa, sądzę, że jest słabym trenerem ale nie zgadzam się z wieloma Waszymi pretensjami i opiniami dotyczącymi drużyny(nie trenera).
Po pierwsze - transfery. Nie chce nawet mówić ile MU miało nietrafionych transferów w całej swojej historii - Fergusona także. Było mnóstwo zawodników którzy przychodzili, nie sprawdzali się albo mieli być wielkimi talentami i po sezonie odchodzili.
I nie zgodze się co do transferów, które przeprowadził LvG. Kupił dobrych zawodników - tylko, że nie potrafi z nimi nic zrobić.

ABSOLUTNIE NIE ZGADZAM SIĘ z tym, że obecna drużyna to "średniaki". Mamy - jak na razie niestety tylko na papierze - skład, który spokojnie powinien walczyć o mistrza.
Wybaczcie, wymieńmy kilku z każdej formacji - bramka -de Gea - komentować chyba nie trzeba
Obrona - Luke - teraz kontuzja, niestety, ale wedlug mnie wroci do formy jak tylko bedzie zdrowy. Młody chłopak i na pewno sobie poradzi. Smalling - zamknijcie sie, błagam. Bo jak mu jeden mecz nie wyszedł to zesrani że brak formy, a pół sezonu grał super to wielki fundament...
A teraz Ci, któy grają słabo, a nie powinni... W pomocy mamy dwóch bardzo kreatywnych chłopaków, Mata i Herrera. Skrzydła powinny być obsadzone i to nieźle... Depay - no nie mówcie mi że sie nie nadaje.... Potrafi grać 1vs1(niestety nie wiem czemu ale mu nie idzie, może wina trenera ze nie pozwala mu na to) poza tym za mało używa swojej szybkości, do tego Young i Valencia... Atak - wystarcza sam Martial, niech ktoś powie że to nie był dobry transfer...

Druzyna ma z czym wygrywac, a lecimy tylko w dół.
Trener? Druzyna? Ciezko powiedziec
» 28 grudnia 2015, 00:40 #84
Klimaa: Coś jest na rzeczy więc chyba trzeba przygotować Giggsa do poprowadzenia klubu przynajmniej do końca sezonu.
» 27 grudnia 2015, 23:58 #83
iMaras: Jedno co wiem i to na 100% ze mecz z chealsa nie oficjalnie poprowadzi Gigs.
I to zadecyduje o LVG badz nie :)
» 27 grudnia 2015, 22:02 #82
Wave: pisz po polsku
nieoficjalnie poprowadzi Giggs?

zrodlo? rozmawiales z nim czy co :p
» 27 grudnia 2015, 22:23 #81
ptasior: kali jeść,kali pić
» 27 grudnia 2015, 22:46 #80
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 21:32

jestem przekonany, że nasza pozycja i gra jest odzwierciedleniem dzisiejszych czasów. nie mam zamiaru usprawiedliwiać van gaala, ale zawodnicy united są nazbyt rozpuszczeni i zmiana szkoleniowca nic tu nie wskóra - no chyba, że byłby to taki simeone, który dla przykładu wywaliłby połowę tych gwiazdorów.

sam ferguson wiele razy powtarzał, że nigdy, przenigdy nie można sobie pozwolić na utratę kontroli. zawodnicy nie mogą decydować o przebiegu treningów, taktyce, rozkładzie dnia a już na pewno nie mogą poczuć się silniejsi od szkoleniowców. odnoszę wrażenie, że po odejściu fergusona tak się niestety stało ... pozwoliliśmy piłkarzom wejść sobie na głowę tracąc swój charakter.

tak niewielu to dostrzega a oczy wam się otworzą jak już nie będzie co ratować. no ale spoko, bawcie się dalej w zwalnianie van gaala :) to teraz takie na topie ...
» 27 grudnia 2015, 21:30 #79
ro7: A co zawodnicy Realu, Bayernu czy Barcelony nie są rozpieszczeni? Grają za średnią krajową? Na pewno piłkarze za dużo zarabiają, no ale tak jest wszędzie, więc to raczej nie to. LVG jest jak najbardziej odpowiedzialny za wyniki, to on ustawia taktykę, styl gry, to on przeprowadzał transfery, to on sprzedawał, to on kupował... Nikt tego za niego nie zrobił. Piłka nożna na poziomie profesjonalnym to w 80% gra schematów, których trzeba się wyuczyć na treningu i 20% improwizacji. A to wszystko jest w kwesti managera. Dostał półtora roku, zawiódł, wszyscy stracili w niego wiarę. On nie ma tu już przyszłości.
» 27 grudnia 2015, 22:52 #78
janpodgorski: @is200 wytłumacze Ci obiektywnie. Kadrowo ten zespół jest ciut lepszy niż zespół, który miał Ferguson przy swoim ostatnim mistrzostwie. City było bardziej naszpikowane gwiazdami, Chelsea nie mniej, nawet Arsenal miał wielkie nazwiska. Kapitalny pod względem strzeleckim sezon Robina, dobra współpraca ówcześnie grających piłkarzy (bez urazy ale żadne wielkie gwiazdy) ale przede wszystkim doświadczenie i umiejętność złączenia tego w sukces przez TRENERA - Glory Sir Alex.

Szkot nie raz nie dwa pokazywał jak wygrywa mistrzostwo zespół a nie gwiazdy. I tu jest ta różnica, że Van Gaal nie ma tu, żadnego pomysłu. Nigdy na Manchester United go nie miał. Gdy tylko usłyszałem, że ma zostać on trenerem United, powiedziałem: NIE. Z tym człowiekiem nic nie ugramy.

Piłkarze przy nim zapomnieli jakimi piłkarzami są. Radość z gry zabita do zera. Tak jego filozofia jeszcze nie sięgnęła zenitu - stanie się tak gdy De Gea zagra na skrzydle lub w napadzie. Tak to właśnie jest proces i rzeczywiście wymaga on czasu. Rooney już nie jest napastnikiem. Martial pewnie już się dowiedział, że nie ma sensu by nim był - lepiej gra się komuś stworzonemu do strzelania goli na skrzydle albo na środku. Young nie musi grać tam gdzie lubi. Herrera nie musi być rozgrywającym. Broń boże by piłkarze stworzeni do swoich nominalnych pozycji gdzie gra ich cieszy tam pozostali. Balans i jeszcze raz balans. Groszek i Nani rzeczywiście musieli odejść. By strzelać i podawać na zawołanie w innych klubach. W MU van Gaala to nie jest konieczność. Ten człowiek ściąga za grube bańki piłkarzy, którzy totalnie robią w jego kunszcie trenerskim co innego. U niego nikt nie cieszy się grą wiec jak mówić tu o szukaniu motywacji w piłkarzach.

Manchester United przestał grać w piłkę. Przestał cieszyć kibiców grą, do której przyzwyczaił cały piłkarski świat. Nawet w sezonach bez wielkich zwycięstw. Ale i tak warto było oglądać ich gre przez 90 minut. Bo a nuż przyjdzie w końcowych minutach Fergie Time.

Dziś mam ochotę wyłączyć tv po 15 minutach. Piłkarze są zgaszeni, pogubieni bez wizji totalnie przewidywalni. Bo nie robią tego co kochają najbardziej - tylko wcielają w piłkarską murawę balans i filozofie swojego trenera.

Powiedzmy sobie szczerze nie ma dziś ani procenta ducha w zespole. Holender jest do zwolnienia już na wczoraj. I dajcie kogoś kto przywróci te mecze 7-1 Roma, 3-2 z City, 2-1 z Fulham, te powroty od 0-3 na 5-3 te powroty z 0-2 na 5-2. Te porażki i remisy ale z klasą. To wszystko co sprawi, ze ziemia znów zatrzęsie przeciwnikom na OT.

Dziś łatwo nam jechać po piłkarzach. W sumie nie ma takiego, którego by skrytykować się nie dało. A skoro tak to chyba nie jest to wina piłkarzy.....

Glory Glory Man Utd!!
» 27 grudnia 2015, 21:26 #77
Wave: a co niektorzy pisza w tych swoich wspanialych przemysleniach zeby nie zmieniac trenera tylko kolejna polowe kadry :p

250 mln braklo naszemu menago, a to co zrobil z di maria to majstersztyk
» 27 grudnia 2015, 21:46 #76
grucha151289: Popieram w pełni to co mówisz. Nawet mieliśmy więcej klasy po porażce na Old Trafford z City 1-6. Pamiętam jak w tedy SAF powiedział, że gdy przegrywaliśmy i graliśmy w dziesiątkę to trzeba było zabić ten mecz i postarać się, żeby nie przegrać wyżej. Jednak zawodnicy uznali, że niezależnie, że gramy w osłabieniu to musimy grać o zwycięstwo nawet pomimo, że byliśmy dużo słabsi. Mogło się zakończyć 1-3 przykładowo ale to zawsze była porażka z City niezależnie od rozmiaru porażki. Właśnie za to się kochało ten klub. Teraz van Gall wystawia kibiców na ciężką próbę. Nie zgodzę się z tym, że mamy słaby zespół. Myślę, że po prostu nie wykorzystuje się potencjału piłkarzy w pełni. Jest zero miejsca na swobodę dla bardziej kreatywnych graczy bo każdy piłkarz porusza się schematycznie i boi się trafić do notesiku. On zabił piękno naszego klubu. Aż przykro mi mówić, że ucieszyła mnie porażka ze Stoke( tyle, że liczyłem, ze go usuną po tym meczu a z Chelsea poprowadzi nas choćby Giggs). Wydał na transfery 250 mln funtów, a na ławce nie ma nikogo kto by mógł w razie czego zagrozić przy niekorzystnym wyniku, a kontuzje aboslutnie nie są wytłumaczeniem tylko kolejnym dowodem, że coś jest nie tak (za SAF'a pomimo węższej kadry nie było takich braków kadrowych i tylu kontuzji).
Nie wiem kto by musiał objąć nas, żeby wyprowadzić zespół, ale wiem, że gorzej być nie może, bo w tym zespole nie ma nic. Zabił on całą pasję. Liczyłem na niego i dlatego boli mnie to tak bardzo. Gdyby jeszcze coś szło do przodu i przez jakieś wpadki byśmy dostawali łomot to bym to wybaczył, ale tutaj nie ma żadnego usprawiedliwienia tym bardziej, że teraz widać, że się on pogubił i nie ma już żadnego pomysłu ani na atak ani na obronę. Widać, że odszedł już nawet od swojego asekuracyjnego grania, żeby tylko coś strzeli, a i tak to nie wychodzi, a przy okazji się okazało, że jak Smalling nie ma przed sobą 2 defensywnych pomocników to już nie jest taki pewny w obronie( jednak krytyczny Kean miał rację).
Mam nadzieję, że niezależnie od wyniku z Chelsea w nowy rok wejdziemy z nowym managerem.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że mimo wyników pozostaniecie wierni największemu klubowi na świecie. Nigdy nie uwierzę, że tylko sir Alex Ferguson był w stanie wykrzesać z tego klubu tak wiele. Wiem, że jak nie w tym sezonie i jeśli nie w następnym to wyjdziemy z tego kryzysu i będziemy nadal największym i najwspanialszym klubem na świecie.

GLORY GLORY MAN. UNITED
» 27 grudnia 2015, 22:06 #75
grucha151289: Popieram w pełni to co mówisz. Nawet mieliśmy więcej klasy po porażce na Old Trafford z City 1-6. Pamiętam jak w tedy SAF powiedział, że gdy przegrywaliśmy i graliśmy w dziesiątkę to trzeba było zabić ten mecz i postarać się, żeby nie przegrać wyżej. Jednak zawodnicy uznali, że niezależnie, że gramy w osłabieniu to musimy grać o zwycięstwo nawet pomimo, że byliśmy dużo słabsi. Mogło się zakończyć 1-3 przykładowo ale to zawsze była porażka z City niezależnie od rozmiaru porażki. Właśnie za to się kochało ten klub. Teraz van Gall wystawia kibiców na ciężką próbę. Nie zgodzę się z tym, że mamy słaby zespół. Myślę, że po prostu nie wykorzystuje się potencjału piłkarzy w pełni. Jest zero miejsca na swobodę dla bardziej kreatywnych graczy bo każdy piłkarz porusza się schematycznie i boi się trafić do notesiku. On zabił piękno naszego klubu. Aż przykro mi mówić, że ucieszyła mnie porażka ze Stoke( tyle, że liczyłem, ze go usuną po tym meczu a z Chelsea poprowadzi nas choćby Giggs). Wydał na transfery 250 mln funtów, a na ławce nie ma nikogo kto by mógł w razie czego zagrozić przy niekorzystnym wyniku, a kontuzje aboslutnie nie są wytłumaczeniem tylko kolejnym dowodem, że coś jest nie tak (za SAF'a pomimo węższej kadry nie było takich braków kadrowych i tylu kontuzji).
Nie wiem kto by musiał objąć nas, żeby wyprowadzić zespół, ale wiem, że gorzej być nie może, bo w tym zespole nie ma nic. Zabił on całą pasję. Liczyłem na niego i dlatego boli mnie to tak bardzo. Gdyby jeszcze coś szło do przodu i przez jakieś wpadki byśmy dostawali łomot to bym to wybaczył, ale tutaj nie ma żadnego usprawiedliwienia tym bardziej, że teraz widać, że się on pogubił i nie ma już żadnego pomysłu ani na atak ani na obronę. Widać, że odszedł już nawet od swojego asekuracyjnego grania, żeby tylko coś strzeli, a i tak to nie wychodzi, a przy okazji się okazało, że jak Smalling nie ma przed sobą 2 defensywnych pomocników to już nie jest taki pewny w obronie( jednak krytyczny Kean miał rację).
Mam nadzieję, że niezależnie od wyniku z Chelsea w nowy rok wejdziemy z nowym managerem.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że mimo wyników pozostaniecie wierni największemu klubowi na świecie. Nigdy nie uwierzę, że tylko sir Alex Ferguson był w stanie wykrzesać z tego klubu tak wiele. Wiem, że jak nie w tym sezonie i jeśli nie w następnym to wyjdziemy z tego kryzysu i będziemy nadal największym i najwspanialszym klubem na świecie.

GLORY GLORY MAN. UNITED
» 27 grudnia 2015, 22:06 #74
Vipol94: igra z ogniem piekielnym.
» 27 grudnia 2015, 20:24 #73
JakubekMU: nosz toć kur..... out !!
» 27 grudnia 2015, 20:19 #72
is200: Ludzie popatrzcie na to obiektywnie. Zwolnia v Gaala i kazdy trener jaki by nie przyszedl z topu bedzie mial najslabsza kadrowo druzyne byc moze w swojej karierze. Wy sie spodzewacie cudow po zmianie trenera ale ja sie pytam czym?

Bo ani to zespol do kontr ani do gry pozycyjnej. To juz nie jest europejski sredniak to jest ligowy sredniak.

Bez konkretnych pilkarzy to nawet zlota rybka wymieka.

Jesli przeanalizowac jakich pilkarzy mielismy jeszcze rok temu i u siebie czy na wypozyczeniu a i tak bylo slabo to jak nazwac to co mamy teraz?

Chicharito, van Persie, Falcao, di Maria, Nani, Valdes, Rafael da Silva. Jesli mielibysmy ich u sibie jeszcze dzis to jestem sklonny zaryzykowac i postawic nawet na nowego trenera i nawet niech to bedzie Mou. W tej chwili mysle ze to nic nie da.
» 27 grudnia 2015, 19:49 #71
mycka86: Pierwszy akapit jest oczywistą prawdą. Ale też jak widać idea LvG się wyczerpała i piłkarze stracili w niego wiarę. Więc zmiana jest potrzebna. Niestety, bo nie jest fanem zwalniania managerów po kilku porażkach.

'Chicharito, van Persie, Falcao, di Maria, Nani, Valdes, Rafael da Silva' Z tych zawodników tylko Chica by się nam przydał. Di Maria powinien dostawać kopa na twarz za każdym razem gdy pojawia się w okolicach Manchesteru. A reszta obecnie to tylko nazwiska.
» 27 grudnia 2015, 20:02 #70
wyspiarski: To po co trzymać menadżera, który sprzedał tych zawodników? Niech sprzeda innych a kupi kolejnych przeciętnych grajków. Przy nim każdy z zawodników gra gorzej.

P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 27 grudnia 2015, 20:02 #69
is200: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 20:12

Ok jak wszedzie zmany sa potzrebne ale co one dadza jesli nie dadza nic?

Chlop zna juz troche druzyne zna ich mozliwosci. Wie gdzie sa slabe punkty moze teraz kupi kogos kto mu pasuje do klepania.

Dalej jest o co walczyc. Przestancie tylko pisac niektorzy ze pilkarz solidny to pilkarz bardzo dobry bo to nieprawda.

Przestancie tez zwalac cala wine na trenera jak sklad jest poprostu slaby a wy oczekujecie klepania wszystkich po 3,4 do 0 i mistrzostwa i jeszcze LM.
» 27 grudnia 2015, 20:09 #68
JackHarper: Kto się niby spodziewa cudów? Ja liczę na efekt miotły. Przyjdzie ktoś z charyzmą i powie wprost, że niektórzy są za słabi i jednocześnie już od stycznia zacznie wzmacniać drużynę klasowymi piłkarzami. Tego oczekuję od nowego managera. Na sukcesy można poczekać jeśli tylko będzie widać postępy. U vG czas leci a my oprócz tego, że sprzedaliśmy kilku średników nic się nie zmieniło i nadal jesteśmy w czarnej d...
» 27 grudnia 2015, 20:39 #67
LukasDudek7: A lester jaki ma skład i gdzie jest w tabeli? Nasz skład nie jest wcale zły, tylko jest po prostu beznadziejnie zarządzany.
» 27 grudnia 2015, 21:14 #66
mally: Nie zgadzam się z pierwszymi dwoma akapitami. Ok, obrona w tym momencie jest w rozsypce, tylko, że nie ma drużyny, która po kontuzjach 4 bocznych obrońców wyglądałaby dobrze. Michael, Bastian i Morgan są w stanie zdominować każdy inny środek pola, gorzej wygląda sytuacja z ofensywą. Matę stać na więcej. Herrerę stać na więcej. Martial to gość, Rooney w końcu musi się odbić. Ciągle w kadrze mamy kilku mistrzów anglii, ciągle mamy reprezentantów swojego kraju...
» 27 grudnia 2015, 21:17 #65
lecho: @is200

Litości, jaką najsłabszą drużynę? Kadrowo ten zespół jest mocniejszy, niż z 2012/2013 z którym SAF po raz ostatni wygrał ligę. Przypomnę, że np. w środku pomocy (gdzie teraz mamy trzech bardzo dobrej klasy specjalistów + ciekawą młodzież) Fergie musiał się ratować ściąganiem Scholesa z emerytury. Skrzydła też zresztą nie istniały, a od tej pory zdążyliśmy już kupić i sprzedać di Marię.
» 27 grudnia 2015, 21:21 #64
Ziyo: @is200
Przestancie tez zwalac cala wine na trenera jak sklad jest poprostu slaby a wy oczekujecie klepania wszystkich po 3,4 do 0 i mistrzostwa i jeszcze LM.

To w takim razie pytam się ciebie kto wydał 250mln na transfery. Przecież zawodników nie kupuje Giggs, Ferguson czy Moyes. Za kadrę odpowiada trener i nikt inny. Trenerem przypominam jakbyś nie pamiętasz jest Van Hemoroida nikt inny. A co do zmiany w grze nikt przy zdrowych zmysłach nie oczekuje od razu cudu. Mamy wbrew pozorom duże braki w kadrze. Brakuje nam prawego i lewego obrońcy, środkowego obrońcy, prawego pomocnika, napastnika i 10-tki (chyba że Roo się obudzi). Wychodzi na to że do wymiany mamy pół składu. I jak to się stało że wydaliśmy tyle kasy a kadrę mamy na poziomie Evertonu. W 90% za taką sytuację odpowiada Van Gaal i to on powinien ponieść konsekwencje i to tak naprawdę już po odpadnięciu z najsłabszej w tej edycji Ligi Mistrzów grupy. Nie wiem na co czekamy i to jest dla mnie zagadką godną Archiwum X.
» 27 grudnia 2015, 21:21 #63
Wave: spokojnie, wyleci vg nagle okaze sie ze kadra jest dosyc mocna a nasi zaczna wygrywac
» 27 grudnia 2015, 21:40 #62
duncanedwards: oby juz nie wrocil;:D:D:D
» 27 grudnia 2015, 19:43 #61
JakubekMU: dziwne szukam i szukam i nie mogę znaleźć na skysports tego news'a, da ktoś link?
» 27 grudnia 2015, 19:17 #60
AdAm2498: Z boku w Tweetach masz filmik jak jedzie Giggs.
» 27 grudnia 2015, 19:18 #59
JakubekMU: no a Giggs jeździł razem z LVG?
» 27 grudnia 2015, 19:42 #58
manchester1878r: Operacja zatopiony LVG rozpoczęta
» 27 grudnia 2015, 18:57 #57
damian2987: Mam nadzieje, ze JosĂŠ Mourinho przymierza już garnitur z herbem Manchesteru United na piersi...
Oby...
» 27 grudnia 2015, 18:53 #56
dawidlp92: "I made my manager disappear"
» 27 grudnia 2015, 18:52 #55
atos1987: Moim zdaniem to nadal mamy za cienki skład by mierzyć się z ustabilizowanymi zespołami z PL. Dopóki Ci piłkarze nie zaczną grać dla wyników (teraz grają tylko dla tygodniówek) to będzie tak jak teraz jest. Mam wrażenie że wychodzą po to by przetruchtać 90minut , bo biegiem tego nazwać nie można , zbić piątki po przegranym meczu i heja. Czy to bedzie LVG czy inny trener to obecnie nie widzę tu progresu.
Kibicuję United od hmmm prawie 20 lat i to co teraz musze widzieć podczas ich spotkań to jest jakaś paranoja umysłowa. Nie wiem czy ktoś się ze mną zgodzi ale tak naprawdę ta druzyna zaczeła tracić swoję siłe już po odejściu CR. Z biegiem lat to sie tylko coraz bardziej pogłebiało. Obecnie Real,Barca,Bayern nas zjadają żywcem. Piłkarze nie będą chcieli tu przychodzić bo po co ? Nie dziwię się Davidowi że będzie chciał odejść do realu bo co go czeka w United?? Walka o awans do LM . Tacy piłkarze celują w najwyższe cele a nie w półśrodki. Pisałem o tym wiele razy że obawiam się BARDZO że staniemy się drugim Milanem.
» 27 grudnia 2015, 18:49 #54
tara1982: Podobny wiek, więc przemyślenia takie same;ostatnim wielkim piłkarzem United był Cris, z jego odejściem klub stracił na renomie i blasku, pieniądze nieporównywalnie większe, tylko co z tego skoro za talent Martiala trzeba już zapłacić 50 mln. Brak w United potrzebnej jakości i tu tkwi problem, nie zatrudniono wcześniej Mourinho, bo gra defensywnie, a co Van Gaal to co niby, totalna ofensywa? paranoja.
» 27 grudnia 2015, 19:10 #53
Pr0cente: A powiem Ci, że potrzenujemy takiego powiewu świerzości, zaufanego menadżera na wiele lat np. Giggsa czy tam Braci Phil, Gary. Przed przyjściem SAF'a w klubie tez panował syf a klub i tak wrócił na ta "dobrą" ścieżkę. Według mnie trzeba trenera, który pokaże zawodniką, że mają po co gra w meczu a nie tylko biegać. Według mnie to ten plan LVG z tą taktyką mógł wypalić tylko, że brakło mu tego czegoś w szatni przed meczem czy tam w trakcie... charyzmy, czegoś co natchneło by piłkarzy w meczu do wysiłku.
» 27 grudnia 2015, 19:10 #52
Kubisiek11: Jeśli do jutra go nie zwolnią potwierdzą się moje przemyślenia że VG ma nagie zdjęcia zarządu I im grozi :v
» 27 grudnia 2015, 18:46 #51
Arkin: Zwolnią go we wtorek.
» 27 grudnia 2015, 21:51 #50
UrbannLegend: Dziwne, że jeszcze nic nie ogłosili. Wygląda na to, że Giggsy będzie jutro pełnił funkcję pierwszego szkoleniowca.
» 27 grudnia 2015, 18:35 #49
karreem: Jestem za tym aby dać szansę Ryanowi do końca sezonu, jeśli poprawi grę i zajmie miejsce w pierwszej czwórce, wtedy podpisujemy z nim dłuższy kontrakt.
» 27 grudnia 2015, 18:34 #48
night76: obecnie nikt poz amourinho nic nam nie da.. simeone nie do wyjacia.. a reszta sie nadaje do pchania karuzeli a nie na trenerke.. guardiola WEZMIE CITY BO TAM NIC NIE BEDZIE MUSLA ROBI TYLKO KUP[I NEYMARA I MESSIEGPO AHAHHA
» 27 grudnia 2015, 18:16 #47
Kornel: Po prostu wziął sobie wolne przed swoim najważniejszym meczem. Co w tym dziwnego?
» 27 grudnia 2015, 18:13 #46
Kuntakinte: Wieczorem będzie informacja, że go bolał brzuch i musiał zostać w łazience :) a jutro normalnie będzie na ławie ...
» 27 grudnia 2015, 18:06 #45
hamera: Louis Van Out
» 27 grudnia 2015, 17:58 #44
marcin2121: Wkońcu.
Ja stawiam,ze sam zrezygnował.
» 27 grudnia 2015, 17:58 #43
Krystiano98: Ciekawy ten Ranieri. W wywiadzie stwierdził, że oprócz swoich metod, podpatruje też młodszych menedżerów. I o to chodzi, a nie uparcie stawiać na swoim.
» 27 grudnia 2015, 17:48 #42
UrbannLegend: Ja bym od razu szarpał Smudę.
» 27 grudnia 2015, 18:36 #41
Pr0cente: Sądzisz tak po tym wygranym meczu z Arsenalem ?
» 27 grudnia 2015, 19:24 #40
dev13: Początek końca kariery LvG jako managera United coż tak bywa raz na wozie raz pod wozem niestety Luisowi angielski klimat nie posluzyl ;)
» 27 grudnia 2015, 17:26 #39
zbillu1989: Słyszałem, że oprócz Mourinho na celowniku jest i Andre Villas Boas ale Zenit chce za dużo za jego zwolnienie z kontraktu. Również drugim kandydatem oprócz Boasa może być Brendan Rodgers ale tylko w tedy jeśli nie uda się z Mourinho.
» 27 grudnia 2015, 17:21 #38
Kale10: Rodgers hehehe;-p
» 27 grudnia 2015, 17:24 #37
RedRevolta: Bożeeeeee, jeśli Rodgers miał by zostać naszym menadżerem to ja nie wiem co ze sobą zrobię...
» 27 grudnia 2015, 17:27 #36
Kornel: Ale z tym Rodgersem serio jakieś źródła podają?
» 27 grudnia 2015, 17:32 #35
Demo2797: I kto jeszcze może Benitez?
» 27 grudnia 2015, 17:37 #34
Puchaczeue: Rodgers? No kur*a z deszczu pod rynnę
» 27 grudnia 2015, 17:37 #33
Krystiano98: Wpisałem w googlach i żadnego newsa nie spotkałem o Rodgersie, także spokojnie.
» 27 grudnia 2015, 17:42 #32
Kale10: No pewnie, że nie przyjdzie. Gościu rzucił nazwiskiem z głowy bez żadnego potwierdzenia czy źródła a niektórzy łykają od razu jak młode pelikany, spokojnie;-)
» 27 grudnia 2015, 17:49 #31
RedRevolta: JosĂŠ Mourinho: "Chelsea is a big club. Liverpool is a big club. #mufc is a SUPER big club." słowa Mourinho nie dawno wypowiedziane, jeszcze wtedy kiedy był trenerem Chelsea co ciekawe, ten chłop wie czym jest United i szanuje nasz klub, nie jestem co do niego w 100% przekonany ale mamy lepsze rozwiązanie? chyba nie, bierzmy go puki Real się jeszcze do niego nie dorwał.
» 27 grudnia 2015, 17:19 #30
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 17:22

Dziś czytałem, że Zidane ma być trenerem po Benitezie. Tylko nie mam pojęcia, czy to prawda, czy wymysły.
Źrodło to Marca.
» 27 grudnia 2015, 17:22 #29
welllone: Patrząc na nasz skład i grę ten sezon jest i tak stracony.
Ciekawe jak to sie potoczy :D
» 27 grudnia 2015, 17:11 #28
fan2105: Wspolczuje ze juz w polowie walki poddajesz sie;)
» 27 grudnia 2015, 17:14 #27
LuisNaniXD: Moim zdaniem nadal są szanse na top 3
» 27 grudnia 2015, 17:15 #26
fan2105: Jako kibic i czlowiek powiem krotko walczymy do konca!wierzac mozemy wiele zdobyc
» 27 grudnia 2015, 17:20 #25
LuisNaniXD: ale musimy kupić napastnika niema wyjścia
» 27 grudnia 2015, 17:22 #24
pawelisto2: Moim zdaniem największy problem jest w sercu.
Czyli w środku, albo zadaniach środkowych pomocników.

Stoke podobnie jak VFL rozmontowało nas długą piłką ze środka na skrzydło.

U nas nie ma żadnego środkowego, który potrafi uruchomić całą grę jednym długim podaniem(kiedyś taki był Carrick) teraz nawet jeśli czasami skrzydłowy robi ruch to środkowy tam nie zagrywa, bo woli wycofać bezpiecznie do tyłu.
Na atak też ktoś by się przydał, owszem.
» 27 grudnia 2015, 17:26 #23
Krystiano98: Przecież długie piłki gramy tylko na Fellainiego. Broń Boże gdzie indziej.
» 27 grudnia 2015, 17:33 #22
Wave: pawelisto2 jak mozna tak myslec

po 1sze dlugie pilki potrafia zagrywac blind carrick, schweinsteiger spokojnie
po 2gie gramy tymi lagami czesto na felle
po 3cie to archaiczny footbol
po 4te mozna to stosowac na szybka gre z kontry, ale my nie gramy szybko i nie gramy z kontry
» 27 grudnia 2015, 18:03 #21
pawelisto2: No właśnie dlatego napisałem, że może być to wyłączenie z zadań środkowych pomocników dogrywania na boki.

Bo skoro potrafią dograć długą piłkę na Felle to dlaczego nigdy nie zagrają do wychodzącego na skrzydle w luke Maty, albo Lingarda?
» 27 grudnia 2015, 18:26 #20
miloszek5555: bo nie potrafia albo boja sie ryzyka ze sie nie uda badz maja zakazane ;p
» 27 grudnia 2015, 19:13 #19
LuisNaniXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 17:10

Ale tak szczerze w razie Mourinho nie dołaczy kto by mógł zostać trenerem ?
Bo ja niemam innego kandydata
» 27 grudnia 2015, 17:10 #18
Krystiano98: Giggs, Guardiola, Moyes wolny chyba.
» 27 grudnia 2015, 17:19 #17
karim: Moyes, serio? Z całym szacunkiem, ale lepiej żeby Van Gaal został, niż miałby ten pajac wrócić ;)
» 27 grudnia 2015, 17:22 #16
Kale10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 17:28

W przypadku przejścia Guardioli do City chyba najlepszym rozwiązaniem byłby Pellegrini bo Simeone z Atletico raczej nie do wyciągnięcia, tak samo Conte
» 27 grudnia 2015, 17:22 #15
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 17:04

Czyżby się szykował do zwolnienia ?
» 27 grudnia 2015, 17:04 #14
fan2105: Jezeli nie on to tylko Mourinho poki co nie jestem za Giggsem bo to nie czas na eksperymenty
» 27 grudnia 2015, 17:03 #13
Krystiano98: Rzeczywiście, przyszedł i wygrał lige. To, że go zawodnicy zwolnili, tak jak u nas sie dzieje, to nie jego wola.
» 27 grudnia 2015, 17:34 #12
mally: Giggs to eksperyment? Jako jedyny z potecjalnych "nowych" managerów zna klub, zna ośrodek, zna zawodników i cały sztab.
» 27 grudnia 2015, 18:05 #11
Krystiano98: Roy Keane zna klub i ma doswiadczenie nawet. Wezmy jego. Tu nie trzeba kolegow, tu trzeba twardej reki, nie podoba sie to wypad i tyle. Poza tym Mourinho przyciagnie dobrych zawodnikow, tak mysle.
» 27 grudnia 2015, 18:34 #10
fan2105: A jakie doswiadczenie ma na stanowisku trenerskim?(chodzi mi o Giggsa)
» 27 grudnia 2015, 18:39 #9
mally: Dobrych zawodników w styczniu przed Euro? Których?
» 27 grudnia 2015, 18:52 #8
Krystiano98: Kto napisał o styczniu?
» 27 grudnia 2015, 18:55 #7
mally: No to jak Mourinho przyjdzie po sezonie to sobie ich też ściągnie. :P
» 27 grudnia 2015, 21:19 #6
Krystiano98: Tylko juz wtedy nie do Manchesteru :)
» 27 grudnia 2015, 22:13 #5
DevilFan: ludzie pisali że Ozil mu pomagał się pakować :v
» 27 grudnia 2015, 17:03 #4
Kornel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2015 17:50

"Asystował" mu...
» 27 grudnia 2015, 17:49 #3
kckMU: jeszcze te 7 godzin jest. może Ed nam uratuje te święta.
» 27 grudnia 2015, 16:59 #2
szymon2943: zabawa :)
» 27 grudnia 2015, 16:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.