Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Redknapp: Najgorszy Manchester United odkąd pamiętam

» 14 grudnia 2015, 07:24 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Jamie Redknapp w ostrych słowach skrytykował Manchester United za postawę w meczu z Bournemouth. Czerwone Diabły w kiepskim stylu przegrały z beniaminkiem Premier League 1:2.
Redknapp: Najgorszy Manchester United odkąd pamiętam
» Louis van Gaal w ostatnich dniach musi liczyć się ze wzmożoną krytyką swojej pracy w Manchesterze United
– To najgorszy zespół Manchesteru United, który widziałem, odkąd zacząłem oglądać futbol. Jeśli ta drużyna grałaby tak co tydzień, to walczyłaby o pozostanie w lidze – stwierdza Redknapp na łamach Daily Mail.

– W ich futbolu nie ma radości. Nikt nie gra z uśmiechem na twarzy. Jako piłkarz zawsze byłem zdesperowany, aby zdjąć uśmiech z twarzy ich zawodników, bo oni doskonale sobie zdawali sprawę z jakości, którą mieli w drużynie. Teraz wyglądają na graczy bojących wyrażać się na boisku czy popełniać błędy. Jeśli grasz ze strachem, to nie masz szans.

– Oczywiście, że była to niedoświadczona jedenastka i ci zawodnicy mogą ostatecznie stać się niezłymi piłkarzami. Ten mecz pokazuje jednak jak istotny dla United jest powrót do gry wielkimi nazwiskami.

Redknapp dodaje także, że tylko zdobycie jakiegoś pucharu przez Manchester United w tym sezonie usprawiedliwi dotychczasową pracę Louisa van Gaala na Old Trafford.

– W sobotę John Terry powiedział na antenie Sky Sports, że niezwykle trudno gra się ligowy mecz po spotkaniu w środku tygodnia. Przyznał też, że problemem jest, kiedy nie znasz wyjściowej jedenastki i czekasz na liście kontuzjowanych – mówi Redknapp.

– Trzeba zastanowić się, czy wszystkie te kontuzje w Manchesterze United są wynikiem zbyt ciężkich treningów Louisa van Gaala. Kontuzje nie są jednak wymówką, szczególnie kiedy wydajesz 250 milionów funtów na transfery.

– Manchester United musi teraz zrobić coś wyjątkowego. Van Gaal potrzebuje trofeum, aby udowodnić, że nie zmarnował ostatnich dwóch lat – dodaje Redknapp.


TAGI


« Poprzedni news
Valencia chciała Giggsa przed Neville'em
Następny news »
Carrick: Nie lubię się usprawiedliwiać

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


welllone: Dwa tygodnie temu kompromitował nas styl, z wynikami było lepiej.
Teraz styl jest jeszcze gorszy, wyniki również przepadły.
Nie ma usprawiedliwiania tego w kontuzjach.
Po wydaniu 250 mln i wyprzedaniu 3/4 składu sam się LvG prosił o taką sytuację.
Najbardziej drażni mnie to, że nikt nie może zagrać z finezją i ryzykiem nawet pod bramką rywali.
Jak oni mają strzelać? Widać to jak na dłoni, że Mata, Roo, Martial i Depay hamują się i zastanawiają.
Widać to praktycznie w każdej akcji. Zero nieprzewidywalności tylko oklepane łatwe do rozpracowania schematy.
» 14 grudnia 2015, 20:12 #41
manchester1878r: Lekka przesada, na pewno nie walczyłby o utrzymanie. LVG sieje strach według jego schematu i notesu !
To jest problem.
» 14 grudnia 2015, 20:10 #40
szabo1878: "Kontuzje nie są jednak wymówką, szczególnie kiedy wydajesz 250 milionów funtów na transfery."

DOKLADNIE.
» 14 grudnia 2015, 17:37 #39
Ziyo: Święta prawda
» 14 grudnia 2015, 18:32 #38
Diabolo: Naszym największym problemem jest brak zespołu. Nie ma chemii między naszymi zawodnikami. Piłkarze leicester grają ze sobą w fife nawet jak są już po treningu. sa jedna wielką rodzina i widać to na boisku. U nas tego niestety nie ma
» 14 grudnia 2015, 16:22 #37
Rotx: Najgorszy jaki ja pamiętam to chyba nie bo ten z sezonu 2005/2006 też był do niczego
-jedno zwycięstwo w grupie CL gdzie były także Villarreal,Lille i Benfica.
-początek końca Van Nistelrooya w United a w końcu dzięki niemu trafiłem na ta stronę i zostałem fanem klubu
-bajzel w klubie spowodowany atmosferą pomiędzy Fergusonem a Keane'm
Ale z drugiej strony w tamtym sezonie nastąpił początek poważnej gry Ronaldo i Rooneya
a także w tamtym czasie sprowadzono tu trzy przyszłe legendy -Evrę , Vidicia i Van der Sara.
Były wtedy wyniki w lidze ale sama gra była straszna.
» 14 grudnia 2015, 15:58 #36
MU1212: United gra tak że aż oczy bolą od patrzenia i rzygać się chce
» 14 grudnia 2015, 15:48 #35
vanderToki: Rozumiem, że Redknapp zaczął oglądać futbol dosyć późno. Bo nie sądzę, by United byli silniejsi, kiedy był nastolatkiem. Jedenaste miejsce w lidze w 1987 i 1989, trzynaste w 1990 - rzeczywiście, była moc. Choć ten ostatni sezon był niezły, zdobyty FA Cup i dzięki temu PZP rok później - ale 1:5 w derbach czy 0:4 z Nottingham to nie były wyniki silnego zespołu, czyż nie?
» 14 grudnia 2015, 14:07 #34
parada: Można przegrać nawet 1-6 z City honorowo. Teraz gramy bez zaangażowania, bez radości z gry. Piłkarze grają źle i źle się ogląda mecze United. Tu nie chodzi tylko o wyniki tylko szeroko pojęty styl.
» 14 grudnia 2015, 14:47 #33
vanderToki: Ja tylko mówię, że moim zdaniem pod koniec lat 80. United byli słabsi, niż teraz. Również biorąc pod uwagę szeroko pojęty styl. Ale może Redknapp wtedy futbolu nie oglądał. Mimo że miał 16-19 lat. Do czasów, kiedy miał lat 11-12, nie wrócę, ale wtedy MU grał w drugiej lidze.
» 14 grudnia 2015, 19:13 #32
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 19:27

Nie mogę dopisać do poprzedniego komentarza, dlatego muszę napisać kolejny: akurat w tym meczu przegranym 1:6 też zbyt wiele zaangażowania zespół przez większą część spotkania nie pokazał. Chociaż za tę późno strzeloną bramkę rzeczywiście należy się plus.
Edit: literówki poprawiłem. ;]
» 14 grudnia 2015, 19:26 #31
MarcinZy1: Moja opinia na to jest taka. Mamy w tej chwili bardzo średnich piłkarzy, nie ma co się oszukiwać. Blind, Mata, Herrera, Depay, Martial, Rooney (w obecnej formie), Schweinsteiger (w tym wieku), Schnederlin, Darmien, Lindegard... część z nich w przyszłości może być świetna ale jak na razie to zwykli średniacy mający od czasu do czasu jakiś przebłysk.

Z tą kadrą nawet Ferguson nic by nie ugrał. Nie ugra też Guardiola ani Ancelotti.

Problem natomiast z Van Gaalem jest taki, że w wyniku wypowiedzi różnych ekspertów i piłkarzy oraz w wyniku stylu jaki prezentuje obecnie United ma on bardzo złą opinię wśród piłkarzy. Sądzę, że żaden w tej chwili topowy piłkarz nie zaryzykuje przyjścia do tego zespołu i wsadzenia w ramy "filozofii".

United potrzebuje jakości. Potrzebuje szybkich, kreatywnych, dobrze wyszkolonych piłkarzy, którzy z miejsca wniosą dużo umiejętności do tej drużyny.

Głównie dlatego powinniśmy zmienić trenera. Guardiola czy Ancelotti będą w stanie być może namówić kilka gwiazd do przejścia do swojego zespołu. Jeśli u sterów zostanie Van Gaal to w przyszłym okienku znów kupimy kilku średniaków za których będziemy musieli zapłacić cenę dużo powyżej rynkowej.
» 14 grudnia 2015, 13:02 #30
Arvanis: Nie pitol, bo Fergie grywał gorszymi zespołami, niż to, co ma teraz do dyspozycji Van Gaal. Mamy jeden z najsilniejszych składów w lidze... Tylko nic z tego nie wynika.
» 14 grudnia 2015, 13:08 #29
MarcinZy1: Nie zgodzę się. Ferguson nawet w ostatnim sezonie 2012/2013 miał do dyspozycji takich piłkarzy jak Vidic, Ferdinand, Evra, Scholes, Giggs, RvP, który został królem strzelców, Rooney w lepszej niż teraz formie, Hernandez, Carrick w najlepszym wydaniu....

To był moim zdaniem o niebo lepszy skład niż ten, którym dysponuje obecnie Van Gaal.
» 14 grudnia 2015, 13:16 #28
manick: Arvanis jaki mamy skład? A kto niby taki pro w nim jest? Na podstawie ostatniego meczu: akademia, młodzi + trochę doświadczenia. Ale gdzie tam Twoje gwiazdki ?
» 14 grudnia 2015, 13:37 #27
olek1143: Chyba nie mówicie serio.. Każdy piłkarz który wchodził do zespołu zaliczał dobry start.. mniej więcej 3-5 meczów potem już siadali.. No więc co jest tego powodem ?
Nie mówię żeby tak było z 1-2 piłkarzami ale tu każdy tak miał. Nie mówcie mi tylko że Angielskie boiska są ciężkie itp. jak na początku umieli grać a teraz nie potrafią. Po prostu nie ma prawdziwego przywódcy. Każdemu zmieniło się nastawienie i sposób myślenia na temat gry.
» 14 grudnia 2015, 14:10 #26
vanderToki: Myślę, że obaj koledzy mają po trochu racji. Martial, Herrara czy Depay nie są tacy źli teoretycznie, mają jeszcze potencjał powiedzmy. Schweinsteiger to było nie było gwiazda, może drugoplanowa, ale jednak. Schneiderlin - solidny zawodnik. Mata swego czasu moim zdaniem bardzo dobry, w United też miewał błyski, teraz przygasł. Blind niestety nie powinien grać jako środkowy obrońca moim zdaniem, bardziej tak, jak grywał wcześniej - środkowy pomocnik, ewentualnie lewy obrońca. Ferguson miewał zawodników podobnego kalibru. Gwiazdy były i pod koniec jego kariery - van Persie, Rooney w lepszej formie. Ferdinand, Vidić, Scholes, Giggs w ostatnich sezonach to już niestety nie było to... nie tylko trener się zestarzał - zespół generalnie potrzebował świeżej krwi. Niestety myślę, że Ferguson zachował się trochę jakby opuszczał tonący okręt, podobnie do Mourinho odchodzącego z Interu. Oczywiście, nie należy go winić, bo to zrozumiałe, że chciał odpocząć, być może np. nie miał już sił na następną rewolucję. Fakt, że można było pewne sprawy po 2013 r. poprowadzić inaczej, ale nie wiem, czy zupełnie uniknęlibyśmy takiego bajzlu, jaki nastąpił. Raczej byłby tylko mniejszy. Jego źródła nie leżą wyłącznie w Moyesie, van Gaalu, Edzie czy decyzjach zarządu po odejściu Fergusona, ale również we wcześniejszych posunięciach.
» 14 grudnia 2015, 14:17 #25
Kilerek7: A ja popieram Marcina, w końcu ktoś zauważył, że mamy kadrę średniaków. Jak pisałem, że trzeba nakupić graczy takich jak Griezmann, Calhanoglu, Stones, nawet ten Mahrez czy Cavani to hejty na mnie, że pół kadry bym wymienił. I mam to w pompie bo tak bym wymienił. Tylko ślepi i zapatrzeni w statystki wierzą w tych piłkarzy, nie zwalajcie wszystkiego na LvG, bo sami piłkarze też by się wzieli w garść i coś grali. Taka Barca gra sama, a na ławce może siedzieć nawet Smuda a i tak trzymają poziom. Graczy tacy jak Rooney, Mata, Carrick, Young, Fellaini, Blind są średni i wątpie, że odnajdą cudowną formę. Bastian ma swoje lata i juz wirtuozem nie będzie jak za czasów Bayernu. Darmian i Depay to narazie pomyłki, Schneiderlin tez 4 liter nie urywa. Tylko Smalling, DDG, Shaw z przed kontuzji i Martial trzymają poziom, ale i Francuz obniża loty, ale jeszcze widać, że mu się chce i będą z niego ludzie. Większość jednak wierzy w tą ekipe i przytacza SAFa. Tylko, że SAF się nie patyczkował, piłkarze gryźli trawę by mu się przypodobać, czuli respekt i strach, za Fergiego był zespół jak dzisiaj Leicester przykładowo, ale opierał on się na jakiś wybitnych graczach, jak nie Cantona, to Beckham potem Ronaldo. A dziś każdy wierzy w Rooneya, który większość kariery był popychadłem Ronaldo. Dzisiaj nie ma takiego chociaż 1 gracza co by poderwał te sieroty, nie ma gracza z charakterem i raczej takiego nie kupimy bo kto do nas teraz przyjdzie, my już nie jesteśmy atrakcyjni to nawet Liverpool będzie lepszym wyborem. Musimy stworzyć zespół z graczy w formie, zacząć grać dobrą piłkę no i mieć trenera z jajami a nie dyktatora.
» 14 grudnia 2015, 14:27 #24
sinedd91: To, że mamy przeciętnego trenera to jedna i owszem mamy zespół, który gra przeciętnie. Zawodnicy ewidentnie nie są w formie i nie potrafią się znaleźć w Van Gaalowej taktyce tysiąca i jednego podania. Nie spodziewaj się, że Mata czy Herrera błysną geniuszem w sytuacji gdzie albo zawodnicy ofensywni stoją z nim w linii albo chowają się za obrońcami jakby bali się, że piłkę przypadkiem dostaną.
Ale z drugiej strony. Zostało wydane przez te 2 sezony z 300 mln (na oko nie chce mi się liczyć). Ok. Lwia część tej sumy została wydana na piłkarzy z myślą o przyszłości (Shaw, Depay i Martial, który jest naszym jednym napastnikiem).
Natomiast ozostała na:
Herrere, który pogrywa a nie gra (pomijam jego kontuzję w tej chwili)
Blinda, który zamiast grać na swojej naturalnej pozycji, gdzie wnosiłby dużo do zespołu gra jako DC.
itd.
Do tego nie mamy żadnego porządnego lidera defensywy. Tak wszyscy się jarają Smallingiem, który fakt faktem czyści ale to nie umie wyprowadzić piłki (wg mnie Jones jest od niego lepszy, tylko ciągle kontuzjowany). A oprócz tego gramy w defensywie jakieś eksperymenty, które się sprawdzają statystycznie tylko tak się zastanawiam bo przy 60%+ utrzymywania się przy piłce to średnio zespoły powinny mięc kilka dobrych akcji na mecz, czyli jak damy sobie zaaplikować jedną czy dwie bramki to defensywa popełnia procentowo dość dużo błędów.
I w końcu mamy skrzydłowych, którzy są dramatycznie słabi na tle przeciętnych zespołów ligi :)
Tak pewnie Fergie by z tym nic nie ugrał, ale Fergie nie wydałbym tez 300 baniek na taki szrot jak m.in. Depay :) A nawet gdyby zastał taki zespół to podejrzewam, że zrobiłby szybo porządek.
No i w końcu w ostatnim sezonie argumentowanie, że miał Vidica i Ferdinanda, który grali na zmianę i też błędy popełniali, Evre, na którego wszyscy narzekali pod koniec, Scholesa, któego sciągnął z emertytury, Giggsa (tutaj ok), Hernadneza, który nie grywał za często. Różnica między Fergim a vG polega na tym, że SAF układał piłkarzy przeciętnych nawet a LvG psuje piłkarzy dobrych.
» 14 grudnia 2015, 14:28 #23
Kilerek7: 300 baniek na transfery, jakby zrobił to Ancelotti czy Guardiola to dzisiaj mielibyśmy mega pakę za taki hajs a mamy co?
Blind - gracz solidny ale na każdej pozycji średni, na obronę brak warunków fizycznych i szybkość, na SPD też pokurcz, jedyne co mi się u niego podoba to podania i inteligencja ale dla mnie to za mało.
Depay - no ten transfer to mnie mega rozczarował, a można było oddać go PSG albo Bayernowi i kupić Coste, zobaczcie sami jaka jest między nimi różnica. Depay przychodził jak najlepszy w swoim wieku, a nie gra nic, aż mam wrażenie, że te mięśnie mu przeszkadzają, zero dryblingu, wszystko chaotyczne, to Zaha w CP lepiej sobie radzi. Owszem jest młody ale nie widzę w nim tego potencjału, już w reprze na MS szału nie robił wielkiego.
Schneiderlin - też przychodził jako jeden z najlepszych SPD w lidze i jak narazie idzie w kratke, a można było kupić Carvalho albo Krychowiaka chyba byłoby to o wiele lepsze, ale kto wiedział.
Schweinsteiger - pisałem to kiedyś, z 3, 4 lata wcześniej jak byśmy go kupili to bym skakał z radości, dziś to już weteran co napewno nie pociągnie sam naszej gry, przy nim powinien grać jakiś młody kozak, a tak gra a to z Carrickiem albo Morganem i jest dziura między pomocą a atakiem.
Darmian - tutaj tez jestem mega rozczarowany, miał być taki super PO, a gra niczym dziecko zagubione we mgle, a każdy śmiał się pamiętam z Clyne a gra o wiele lepiej. Coleman byłby idealny to szkoda było się targować. Miał wygryść Valencie, ale jak Antoś wróci to czuje, że będzie mieć podstawę.
Rojo - też taki wytwór z reprezentacji, niby ok ale jako zmiennik i też raczej super stoperem nie będzie.
Di Maria - tutaj nie ma co pisać, bo chłop się zagubił, nie podobało mu się w Anglii, w dodatku te włamanie i psycha siadła.
Falcao - była podjarka a okazała się klapa, z kasy brał niebotyczną kasę, a okazał się tragiczny, ten piłkarz już dawno się skończył, a gra w Chelsea tylko to potwierdza.

O Martialu, Herrerze, Shaw i Romero nie pisze nic, bo uważam, że te transfery są ok. Pierwszy ma mega potencjał, drugi byłby niczym Modrić, gdyby dostawał szanse, trzeci będzie jednym z najlepszych LO, a bramkarz na rezerwę idealny.
» 14 grudnia 2015, 14:45 #22
HarryPOD: @Kilerek7

Blind - to jest piłkarz uniwersalny, jak niegdyś O'Shea. Udany transfer za nieduże pieniądze. Jeśli myślałeś, że on tu przychodzi do roli Scholes'a, to możesz być rozczarowany.

Depay - jest młody i sporo w nim do poukładania. Trochę brakuje chyba chłopakowi pokory. Nie gra obecnie wybitnie, ale ma potencjał na poziom Sancheza. Napisałeś też głupotę, że na MŚ nic nie grał. No bzdura kompletna.

Schneiderlin - jeden z lepszych DP w lidze. Myślę, że za 2-3 lata top DP w Europie.

Schweini - pisanie, że to weteran, który w wieku 31, podkreślam, 31 lat nie pociągnie sam zespołu jest głupie, bo po pierwsze, to w wieku 31 lat na środku można grać spokojnie i jeszcze 3 lata więcej, a po drugie to nie on sam ma ciągnąć grę zespołu, bo do pomocy to ma jeszcze 9 innych kolegów w polu.

Darmian - zaczął świetnie i przygasł. Pokonała go liga? Nie sądzę, że raptem się przestraszył i zaczął grać, jak pipa. Kwestia taktyki i formy zawodnika.

Rojo - to akurat jest nieporozumienie.

Di Maria - zniszczony przez taktykę, kwestie psychologiczne (mam nadzieję, że nie mieszka w pobliżu Bataclan) oraz być może tak mocno chciał do Paryża i United było po prostu przystankiem.

Falcao - żałuję, że mu nie wyszło, bo piłkarz wielki, aczkolwiek już nie dziś.

Generalnie w dwóch przypadkach się zgadzam.

P.S.

Popieram Arvanisa. Fergie miał gorsze zespoły i nie piszcie tutaj o Giggsie, który częściej już bywał rezerwowym, Ferdinandzie, który był u schyłku kariery przez kontuzje czy Paulu ściągniętym z emerytury, bo to nonsens. Trzeba przyjrzeć się całej kadrze.
» 14 grudnia 2015, 15:44 #21
MarcinZy1: Dywagacje na temat tego, który skład jest silniejszy i co dany trener by z niego "wycisnął" są czysto teoretyczne i nie ma chyba sensu się o to spierać.

Fakt niezaprzeczalny jest taki, że to Manchester United i celem tego zespołu powinny być najwyższe cele.

Obecny skład jest bardzo średniacki (szczególnie kiedy myślimy o arenie międzynarodowej) i myślę, że przy normalnej dyspozycji nie mamy żadnych argumentów przeciwko takim zespołom jak Barcelona, Real, PSG, Bayern...

Dyskusja trochę zboczyła na inne tory a mi generalnie chodziło o to, że Van Gaal jest marketingowo i wizerunkowo bardzo słaby. United aby powrócić do grania na najwyższym poziomie potrzebuje wielkich nazwisk. Aby przyciągnąć wielkie boiskowe nazwiska powinni zacząć od wielkiego nazwiska na ławce. I to takiego, który ma dobre opinie wśród piłkarzy i może ich do siebie przyciągnąć.

Z tego też powodu uważam, że zatrudnianie w obecnej sytuacji na stanowisku menedżera np. Giggsa też jest bez sensu. To znów zbyt wielka niewiadoma dla piłkarzy, niepewność gry Champions League itd.
» 14 grudnia 2015, 16:25 #20
Ziyo: @MarcinZy1
Mnie to nawet nie dziwi, że marketingowo to słaby trener. Wystarczy popatrzyć na jego przepitą maskę i od razu chce się przełączyć na inny program. Ale nie można powiedzieć że to nie wielkie nazwisko bo znają go nawet laicy którzy zupełnie nie znają się na piłce.
» 14 grudnia 2015, 17:01 #19
MarcinZy1: To akurat żaden argument. Breivika też wszyscy znają. A pewnie mało kto chciałby znaleźć się z nim na jednej imprezie.
» 14 grudnia 2015, 17:05 #18
Ziyo: To nie miał być argument tylko prywatne odczucie
» 14 grudnia 2015, 17:13 #17
cebularek: Ale bredzisz człowieku. To jaki obecnie skład posiada Van Gall to jest jego k... zasługa. Miał 3 okienka i kupę forsy do wydania. Rok temu też miał zły skład? Najlepszy atak w lidze. Rooney, Falcao, Van Persie do tego Di Maria. Nawet Moyes by z nimi cos ugrał. Ten trener ciągle buja w obłokach. Nie ma pomysłu na ten klub od początku mieszał ze swoim śmiesznym ustawieniem z trzema obrońcami. Jego dni i tak są policzone. Myślę, że po Boxing Day będą go żegnać. Wyniki już dawno go nie bronią. I opcje są dwie. Albo do końca sezonu dogra to Giggs, a w międzyczasie będą czekać na Guardiolę, albo z miejsca wezmą Carlo. Innej opcji nie ma bo nie ma innych realnych trenerów, którzy choćby w małym stopniu mogli podnieść ten klub z kolan. Giggs tak jak wspomniałem, w ostateczności dadzą mu dokończyć sezon, ale na tą chwilę nie ma opcji by dali mu MU.
» 14 grudnia 2015, 17:47 #16
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 19:21

@sinedd91: "Fergie nie wydałbym tez 300 baniek na taki szrot jak m.in. Depay :)"
Ferguson wydał masę kasy na szrot w rodzaju Belliona, Jordiego Cruyffa, Blanca, Carrolla, Bosnicha, Fangzhuo, Taibiego, Bebe, a kolejne miliony na może nie szrot, ale nie zachwycających Verona, Forlana, Poborskyego, Klebersona, Andersona. 300 mln to to nie było, ale nie wiemy, ile by tacy piłkarze kosztowali przy dzisiejszych cenach. Zwłaszcza Veron.
» 14 grudnia 2015, 19:19 #15
Ziyo: @VanderToki:
To mieli być zawodnicy do uzupełnienia kadry z dobrym prognostykiem na przyszłość a nie zawodnicy do pierwszego składu. Oczywiście oprócz Verona i jak później Ferguson mówił,że nigdy nie miał szczęścia do Argentyńczyków. Bosnicha kupił prezes Martin Edwards a nie Ferguson. Alex był przeciwnikiem tego transferu. Chciał kupić Edwina van der Saara czego żałuje do dziś. Więc jak już wymieniasz kogoś to trzymaj się faktów albo trochę poczytaj
» 14 grudnia 2015, 23:49 #14
tara1982: Ale Redknapp zauważył istotny problem, brak radości, zespół jest sparaliżowany przez taktykę, nawet tacy technicy jak Herrera i Mata, nie pokazują co potrafią, bo blokuje ich taktyka stosowana przez naszego trenera.
» 14 grudnia 2015, 12:03 #13
Olo: Trudno. Nadal jest managerem United, ja stoję za nim, panie Redknapp.
» 14 grudnia 2015, 08:46 #12
Kuntakinte: a kim Ty jesteś ,że za nim stoisz? kibicem ? hahahah człowieku nie masz nic do gadania na temat tego czy jest trenerem czy też go zwolnią zejdź na ziemie
» 14 grudnia 2015, 10:12 #11
bobkos9: to nie znaczy ze nie moze wyrazic swojego zdania na temat LVG. wolnosc slowa kolego Kuntakinte...
» 14 grudnia 2015, 10:51 #10
Kuntakinte: Wolnośc słowa ok, ale niech zejdzie na ziemie gościu kim on tu jest ,że takie rzeczy wypisuje ?
» 14 grudnia 2015, 10:55 #9
vanderToki: A kim Ty jesteś? Skoro Tobie wolno być przeciwko trenerowi, to jemu równie dobrze wolno być za nim. Dlaczego niby nie? Podaj jeden powód.
» 14 grudnia 2015, 11:07 #8
romandaniel65: Sory kuntakinte ale Olo nic złego nie powiedział , wyrazil przywiazanie do klubu , ja tez stoje za LVG poniewaz jest trenerem United , swoją drogą ze nie mamy nic do gadania , sama mentalność ma duże znaczenie , zresztą pytanie , kim ty jesteś aby snuć takie komentarze?
» 14 grudnia 2015, 11:10 #7
Fenek: sam chyba sobie tego + dałeś. Koleś jawnie gwałci MU a co niektórzy go wspierają.
» 14 grudnia 2015, 11:11 #6
Mathard: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 11:22

A ty kim jesteś Kuntakinte że jesteś za jego zwolnieniem? kibicem ? hahahah człowieku nie masz nic do gadania na temat tego czy jest trenerem czy też go zwolnią zejdź na ziemie.

To apropo dziesięciu czy piętnastu ostatnich twoich postów.
» 14 grudnia 2015, 11:21 #5
Kuntakinte: Jestem wielkim przeciwnikiem trenera który jest obecnie bo pod jego wodzą United Zabija grę w piłkę
» 14 grudnia 2015, 12:50 #4
vanderToki: A powiedz, co takiego złego napisał Olo. I z jakiej racji Ty masz cokolwiek do gadania, a on nie.
» 14 grudnia 2015, 13:51 #3
Stringer: To nie wiecie, że na tej stronie nie można mieć własnego zdania? No chyba, że napisze się Van Gaal out, wtedy jest ok.
» 14 grudnia 2015, 14:17 #2
kckMU: co ta sierota ma niby wygrać?

FA Cup? skoro dwukrotnie skompromitował się nawet w Capital One Cup - czyli niby najłatwiejszym pucharkiem do wygrania w Anglii - a rok temu ledwo przeszedł w FA Preston i Cambridge (jeśli pomyliłem to wybaczcie, trochę czasu minęło)?

ligę Europy? nie ma na to szans. zaraz nas dopadnie jakaś Sevilla, która chce ustrzelić hattricka w LE czy inna Borussia, która potrzebuje sukcesów i bądź co bądź pieniędzy, bo tam 300k/tydzień to zarabia kilku piłkarzy jednocześnie, a nie bezużyteczny i pijany kapitan.

może liga krajowa? bez komentarza
» 14 grudnia 2015, 07:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.