Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United spokojni o koszty odpadnięcia z Ligi Mistrzów

» 8 grudnia 2015, 07:24 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Działacze Manchesteru United nie martwią się ewentualnymi stratami wynikającymi z przedwczesnego odpadnięcia z Ligi Mistrzów. Włodarze klubu z Old Trafford szacują tę kwotę na 5 milionów funtów – informuje The Guardian.
United spokojni o koszty odpadnięcia z Ligi Mistrzów
» Brak udziału Manchesteru United w fazie pucharowej Ligi Mistrzów będzie kosztował klub około 5 milionów funtów
Czerwone Diabły muszą we wtorek pokonać VfL Wolfsburg, aby awansować do 1/8 finału Ligi Mistrzów i nie oglądać się na wynik spotkania PSV Eindhoven – CSKA Moskwa. Jeśli drużynie Van Gaala powinie się noga, to w przyszłym roku zagrają w Lidze Europejskiej.

Księgowi z Old Trafford szybko policzyli, że gra w Lidze Europejskiej oraz niewypłacone bonusy dla zawodników z tytułu braku awansu do fazy pucharowej Ligi Mistrzów, zaowocują stratą jedynie 5 milionów funtów.

Dla Manchesteru United, który jest na dobrej drodze, aby jako pierwszy angielski klub w historii zarobić 500 milionów funtów w jednym sezonie, nie jest to z pewnością wygórowana kwota.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Martial wkrótce znów zacznie strzelać
Następny news »
YL: Być albo nie być Czerwonych Diabłów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


RedMan97: Klub jest spokojny o koszty odpadnięcia z LM. Czyli rozumiem, że im to wisi i powiewa czy wejdziemy do fazy pucharowej, czy też nie? Motywem przednim powinni być kibice i chwała klubu, a nie pieniądze. Ale co ja tam wiem...
» 8 grudnia 2015, 15:39 #43
grandes: Fajnych musi mieć United księgowych (co najmniej jasnowidzów) bo na moje oko nie da się tego policzyć.

Po pierwsze nie da się przewidzieć do jakiej fazy dojdzie United. Po drugie sukces zawsze rodzi pieniądze oni policzyli może nagrody jakie daje UEFA ale tego jak będą sprzedawały się koszulki i inne pierdoły tego nie da się tak łatwo policzyć.

Warto jeszcze zwrócić uwagę na jedną kwestię. Skąd Guardian ma te informacje ? Jeśli bezpośrednio od klubu i na drodze oficjalnej to Manchester staje się żałosnym klubem.
» 8 grudnia 2015, 15:28 #42
Radosny: Co się stało z tym klubem. Szkoda klawiatury.
» 8 grudnia 2015, 13:10 #41
is200: Nie opowiadajcie glupot ze się wyniki nie liczą dla wlascicieli i zarządu. Jakby tak bylo to Sir Moyes dalej bylby trenerem. Nie wiadomo jakie SA stosunki z LVG ale to dobry trener z dobrym stylem i taktyka tylko jeszcze raz powtarzam do niej trzeba mieć technicznych pilkarzy na każdej pozycji.

Kupi odpowiednich pulkarzy zobaczucie ze będzie hulalo.

Co do newsa United jest moim zdaniem najbogatszym klubem świata skoro kreci wyniki niewiele mniejsze nie grając w pucharach od Realu czy Barcy którzy albo je wygrywają albo SA co roku w pol finale.
» 8 grudnia 2015, 12:57 #40
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2015 13:04

Kupi odpowiednich piłkarzy....

Kupił di Marię, Martiala, Herrerę, Depaya. I co? Dobre pierwsze 5 meczy a potem nasiąknęli filozofią i klepią piłkę cały mecz. Poza tym wypieprzył Groszka i Naniego, dwóch boguduchawinnych ludzi. Wszędzie dobrze, gdzie nie ma van Gaala
» 8 grudnia 2015, 13:03 #39
is200: Tak Na niego i chixharito masz racje. Trener Tez potrzebuje czasu być może więcej niż w takim klubie jak Barcelona. Ma praktycznie nowy sklad to tez trzeba brać pod uwagę. Poza tym jest tylko jeden trener godny uwagi który jest być może wolny to Ancelotti.

Ja mimo wszystko poczekalbym na pepa. Przyjdzie Carlo i zmiana taktyki o cale kolo. Nie ma gwarancji ze ruszy gre z miejsca.
» 8 grudnia 2015, 13:52 #38
TheRipper: I to jest głównym problemem MU. Tak jak pisałem wcześniej pod innym newsem, United to ogromna marka generująca gigantyczne przychody, więc dopóki hajs się zgadza to działacze będą mieli w dupie ten klub i kibiców. Historia i wyniki się dla nich nie liczą bo i tak stracą 5 milionów co w obliczu 500 znaczy tyle co nic. Żebyście się tylko k***a za bardzo na tym interesie nie przeliczyli. Szkoda że najbardziej na tym wszystkim cierpi klub, zawodnicy i kibice.
» 8 grudnia 2015, 11:23 #37
Matejko: Nie rozumiem, gdzie na tym cierpia kibice? To, ze nie sa oni zagorzalymi kibicami MU nie zmienia faktu, ze od strony finansowej robia wszystko co moga aby bylo jak najlepiej. Budzet transferowy mozna powiedziec nieograniczony, to samo jesli chodzi o pensje dla zawodnikow. I dla nich tez lepiej jesli United bedzie wygrywac wszystko, bo wtedy pieniedzy bedzie wiecej, przeciez nikt nie naklania pilkarzy do przegrywania spotkan.

I nie boj zaby, nie przelicza sie na pewno na tym. Manchester United bije na glowe kazdy inny klub swiata jezeli chodzi o finanse.
» 8 grudnia 2015, 11:52 #36
TheRipper: Jak to na czym cierpią? Po roku nieobecności dostaliśmy najłatwiejszą grupę LM i można powiedzieć że wzorowo daliśmy ciała. Teraz pozostaje nam walka o życie w Wolfsburgu i drżenie o wynik w Eindhoven. O naszym stylu gry można by wydać już książkę, jesteśmy nudni, przewidywalni, nie umiemy wykorzystywać szans, gramy zbyt ostrożnie i boimy się dużo słabszych rywali. Statystyki to potwierdzają. United zdecydowanie NIE ZMIERZA w dobrym kierunku. Mamy 4 miejsce w grupie ale zawdzięczamy to niesamowitemu szczęściu i ogólnie słabej grze rywali. Głupio remisujemy, marnujemy szanse i tracimy potrzebne punkty. Zawodnicy są kompletnie bez formy, trener nie daje nam żadnej motywacji. Od United oczekuje się więcej. My powinniśmy spokojnie być pretendentem do tytułu i bez problemu wyjść z grupy. A póki co przypominamy bardziej jakiś przeciętny, europejski zespół który w dodatku boi się grać pewnej i odważnej piłki. Co do hajsu, może i się nie przeliczą i klub dalej będzie generować gigantyczne zyski ale obawiam się że sportowo sporo na tym straci.
» 8 grudnia 2015, 12:21 #35
Matejko: Rozumiem co sie dzieje, ale dalej nie widze w tym winy ludzi odpowiadajacych za finanse.
» 8 grudnia 2015, 12:46 #34
Puchaczeue: @Matejko

kibice mają gdzieś wydawaną kasę. Ja nie siadam co weekend do oglądania meczu, żeby usłyszeć ile United ma kasy, ile płaci piłkarzom, kogo chce kupić. Chcę obejrzeć stary, miażdżący Europę Manchester United. Szkoda, że czekamy na niego już trzeci rok...
» 8 grudnia 2015, 13:06 #33
Matejko: Zgadzam sie, mnie tez to nie interesuje, ale dalej nie jestem w stanie zrozumiec co to wszystko ma do rzeczy? Chodzi mi tylko o to, ze jedno nie ma zwiazku z drugim.
» 8 grudnia 2015, 13:19 #32
Rotx: Od strony czysto biznesowej United prosperuje bardzo dobrze ale jak się raz w miesiącu podopisuje umowę sponsorską z mniejszą firmą za za same umowy za nazwanie centrum treningowego od AON'u 25 mln rocznie, Chevrolet 47 mln rocznie,Adidas 70 mln rocznie,mniejsi sponsorzy także wspomagają klub.
Za bilety koszą z ludzi ile mogą ale nie widać by liczba kibiców na meczach drastycznie spadała.
We are Manchester United,We want attack- krzyczeć krzyczą , ale na mecze chodzą i dobrze bo z tego United ma kasę.
Najlepsi właściciele jacy tylko mogą być , dają kasę nie wtrącają się do klubu.
» 8 grudnia 2015, 13:38 #31
NexaT: A co Glazerowie mają niby robić? Nie wtrącają się w poczynania trenera, dają praktycznie nieograniczony budżet na piłkarzy i to wystarczy.
Mają zmieniać trenera, który de facto wypełnił swoje zobowiązania z pierwszego roku, tylko dlatego, że teraz gra jest nudna? Przecież zwolnienie go i zatrudnienie kogoś innego to o wiele większe ryzyko.
» 8 grudnia 2015, 17:12 #30
laskavvv: Nie podoba mi się kierunek jaki obiera mój ukochany Klub :((( Dla MU to podstawa grać w LM i dążyć do bycia w elitarnym gronie najlepszych klubów świata. Mimo to dalej wierzę, że pociśniemy dziś wolfsburg! GGMU!!
» 8 grudnia 2015, 11:19 #29
Rakusz: W dupie mam sprawy materialne.

Dzisiaj Gaal Anonim będzie musiał zmienić filozofię i zagrać na coś z przodu, a nie zero z tyłu. Innego wyjścia nie będzie. Mam nadzieję, że wygramy i menago wyciągnie odpowiednie wnioski
» 8 grudnia 2015, 11:02 #28
slaweknh: 0-0 dla nas bedzie
» 8 grudnia 2015, 10:55 #27
Sylverstone: Jedyny problem dzialaczy to hajs ! Co tam wizerunek , kibice , prestiz !
» 8 grudnia 2015, 10:55 #26
Matejko: No niestety takie jest zycie. Dla nich Manchester United to przede wszystkim biznes. A biznes robia na tym najlepszy w pilkarskim swiecie.
» 8 grudnia 2015, 11:15 #25
Kuntakinte: Dam sobie ręke uciąć, że nie strzelimy gola dziś.
» 8 grudnia 2015, 10:53 #24
Matejko: Szkoda reki. Ide o zaklad, ze dzisiaj strzelimy conajmniej 2 gole.
» 8 grudnia 2015, 11:12 #23
Kuntakinte: daje 50 zł ,że będzie 0:0 własie na bwin obstawilem taki zaklad ;)
» 8 grudnia 2015, 12:02 #22
Kuntakinte: ht tps : // [link usunięty] można pozbawić spacji ;)
» 8 grudnia 2015, 12:06 #21
Matejko: Cos te linki nie dzialaja. No to jestes 5 dych w plecy, szkoda troche. Ale to i tak lepiej niz strata reki.
» 8 grudnia 2015, 12:10 #20
Kuntakinte: wpisz sobie "teraz kur..a nie miałbym ręki" heh z youtube . Mi nie szkoda bo wiem ze będzie taki wynik na kursach we wszystkich zakładach bukm. są najwyższe kursy na zwycięstwo United :P a na remis najniższe
» 8 grudnia 2015, 12:21 #19
Fexo: Na takich maslakach jak ty buki najwiecej kasiurki trzepia.
» 8 grudnia 2015, 14:01 #18
Cielii: Mnie nie obchodza koszty odpadniecia z ligi mistrzow (finansowe) Mnie obchodza koszty odpadniecia z LM prestizowe... Jak to ejst ze United nie wychodzi z Grupy... Nawet Moyes wyszedl z grupy i dobrze se zespol radzil dopiero Bayern nas uciszyl gdzie i tam zagralismy swietne spotkanie... Wiem Wiem za Ser Alexa tez nie wyszlismy i ubolewalem nad tym... Wiec mam gdzies koszty finansowe i pisaie takich peirdol jak ten artykul Mamy wyjsc i tyle nie widze innej opcji
» 8 grudnia 2015, 10:43 #17
jajko22: Artykuł jest w całości nieprawdziwy.W Azji nikt nie ogląda Ligi Europejskiej tylko Lige Mistrzów.Tylko przez LM Azjata ocenia ( i słusznie !) jakość zespołów europejskich. MU straci na kontraktach reklamowych setki milionów funtów !!
» 8 grudnia 2015, 10:19 #16
mycka86: Zaufaj mi, Ci ludzie potrafią liczyć kasę. Jak żyd mówi 5 mln, to ja mu wierzę.
» 8 grudnia 2015, 10:26 #15
grandes: mycka a słyszałeś o fałszowaniu księgowości przez spółki akcyjne ? Nasz klub jest notowany na giełdzie, zapewniam, że to nie są wiarygodne wyliczenia.
» 8 grudnia 2015, 15:30 #14
slaweknh: A obliczyliby moze ile stracimy jak filozof nas spusci z ligi?
» 8 grudnia 2015, 10:08 #13
jassaj: spoko , rozumiem niezadowolenie , sam czuje straszne kłucie serca podczas naszych meczów ale troche popłynołeś , mamy 2 pkt straty do lidera , co mają powiedzieć w Chelsea ? LVG cudem trenerki nie jest ale nie przesadzajmy w 2 strone
» 8 grudnia 2015, 17:18 #12
slaweknh: Ku...juz wszystko poobliczane,filozof nie obiecuje awansu czytalem,ja..pi..pier,co za ambicje!!
» 8 grudnia 2015, 09:56 #11
Muuuuuuuuuuu: po pierwsze to obrotów a nie zarobku a to kolosalna różnica

po drugie - co to za nastawienie? trochę się szefostwu MU przez ostatnie 20 lat w tyłkach poprzewracało i żeby czasem nie skończyli z ręką w nocniku. Jeszcze kilka takich sezonów jak ostatni i stracą całe pokolenie dzieciaków, którzy jak podrosną wydają kasę na klub. Już teraz ciężko jest zobaczyć 5-10 latka kopiącego piłę w t-shircie MU.

Historia MU jest ważna dla nas, kibiców MU. Dla innych liczy się tylko styl i trofea. A ani jedno ani drugie nawet nie zbliża się do MU.
» 8 grudnia 2015, 09:52 #10
mcis: do zarobkow, bo chyba nie wiesz co to sa obroty. klub pewnie zakladal, ze dojdziemy do cwiercfinalow. kasa za bilety, nagrody itp, to pewnie jakies 20mln, po odjeciu od tego bonusow dla zawodnikow i trenerow, kosztow organizacji meczu, koszty meczow wyjazdowych zostaje 5mln ewntualnego zysku operacyjnego, obroty natomiast wynosza 35mln (20mln IN, 15mln OUT)
» 8 grudnia 2015, 13:13 #9
Fexo: Poprawiasz kogos i piszesz o kolosalnej roznicy to sie chociaz nie blaznij.
» 8 grudnia 2015, 14:03 #8
gula1992: Jak to sa spokojni, nie liczy sie nic innego jak awans! Tyle kasy w transfery i graja bardzo przecietnie, ciezko sie to oglada. Van Gaal sie tam po prostu nie nadaje !
» 8 grudnia 2015, 09:23 #7
TheOne: "Jeśli drużynie Van Gaala powinie się noga, to w przyszłym roku zagrają w Lidze Europejskiej." - ktoś może objaśnić to zdanie? Jeżeli zajmiemy trzecie miejsce w grupie to nie gramy w tym roku w LE tylko w przyszłym...?
» 8 grudnia 2015, 08:36 #6
2Fast4You: Chodzi o rok a nie sezon, faza pucharowa zaczyna się w 2016 na wiosnę.
» 8 grudnia 2015, 08:39 #5
TheOne: A racja, proste:)
» 8 grudnia 2015, 11:13 #4
wyspiarski: Co to za tekst? My kibice się nie liczymy? Pewnie nie. Dlaczego nie policzyliście strat wizerunkowych? Mam wrażenie, że pod wodzą dyrektora i menadżera MU schodzi na ....


P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 8 grudnia 2015, 07:53 #3
Matejko: Znowu ty trollu? Liczylem na to, ze odpusciles juz sobie kibicowanie MU:/
A tekst jest tylko o ewentualnych stratach finansowych i tylko o tym. Straty wizerunkowe to inna kwestia, nieobliczalna.
» 8 grudnia 2015, 08:17 #2
Fenek: Niestety ale wyspiarski ma rację, MU jest bardziej firmą niż klubem na chwilę obecną. Wyniki osiągane przez klub są sprawą drugorzędną. Liczą się przychody generowane przez klub.
» 8 grudnia 2015, 11:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.