Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

5 pomeczowych wniosków: Crystal Palace

» 1 listopada 2015, 17:23 - Autor: aruna12 - źródło: MEN
Trzeci bezbramkowy remis z rzędu nie jest z pewnością powodem do radości. Sprawdźmy, o jakie wnioski możemy pokusić się po spotkaniu z Crystal Palace.
5 pomeczowych wniosków: Crystal Palace
» Braki szybkościowe przeszkadzają Darmianowi
1. Czas porzucić 4-2-3-1
Być może brak skuteczności wymusi na Van Gaalu zmianę taktyki, która najwyraźniej nie przynosi rezultatów. Holender dobrze zorganizował defensywę, ale musi zostawić więcej wolności zawodnikom ofensywnym. Próbował to zrobić już w meczu z Middlesbrough, ale tam w pierwszym składzie pojawiło się sporo nowicjuszy, więc trudno ocenić jak wypadł ten eksperyment.

W rundzie wiosennej ubiegłego sezonu United grało efektownie w systemie 4-3-3 i nie wiadomo dlaczego Van Gaal porzucił to ustawienie. Chyba czas do niego wrócić, bo w sobotę to Crystal Palace grało ładniejszy futbol, zwłaszcza w drugiej połowie.

2. Nic nie przemawia za wystawianiem Rooneya
W ciągu kilku dni Wayne Rooney doświadczył tego, do czego przyzwyczaił się za czasów Fergusona. Był rzucany po pozycjach.

Z Boro zaczął na środku ataku, po czym został cofnięty do pomocy. Spotkanie z Palace kończył na lewej flance. W 2013 roku poskarżył się sir Alexowi na takie traktowanie, ale tym razem siedzi cicho. Ma sporo szczęścia, że wciąż łapie się do składu, a próbując go na innych pozycjach, Van Gaal próbował usprawiedliwić jego obecność w jedenastce. Bezskutecznie.

W drugiej połowie był moment, w którym David de Gea rozważał wznowienie gry dalekim wykopem do najbardziej wysuniętego zawodnika. Spostrzegł jednak, iż jest nim Rooney i zmienił zdanie. Dołek kapitana wpływa na jego kolegów.

3. De Gea to jedyny piłkarz światowej klasy w United
Jego interwencja po strzale Bolasiego w pierwszej połowie była niemal tak dobra, jak powstrzymanie Balotelliego przed dziesięcioma miesiącami. Spośród Czerwonych Diabłów, Hiszpan jako jedyny sprawiał wrażenie niewzruszonego dopingiem londyńskich kibiców.

Jest w genialnej dyspozycji od prawie trzech lat. To jedyny zawodnik United, o którym można z czystym sumieniem powiedzieć: piłkarz światowej klasy. Również on cierpi na sztywnym stylu Van Gaala. Gracze ofensywni są tak statyczni, że ograniczają Hiszpanowi opcje wybijania piłki spod bramki.

4. Darmianowi brakuje szybkości
W swoich pierwszych spotkaniach spisywał się świetnie. Ale wówczas Włoch nie musiał mierzyć się z rywalami bazującymi na szybkości. Później przyszły pojedynki z Luciano Narsinghiem, Sadio Mane, Alexisem Sanchezem i Wilfriedem Zahą.

Gdy mierzyli się ze sobą, Zaha wyglądał jak rozbrykany dzieciak, który chce zebrać jak najwięcej słodyczy w halloweenową noc, zaś Darmian przypominał poirytowanego emeryta, zmuszanego do wstawania do drzwi co pięć minut.

Przed sezonem Van Gaal mówił, że to Antonio Valenica będzie numerem jeden na prawej obronie. Niewykluczone, iż powróci do tej koncepcji, gdy Ekwadorczyk dojdzie do pełnej sprawności.

5. Young zasługuje na szansę
Jego pierwsze dośrodkowanie wylądowało w trybunach, ale Anglik wniósł przynajmniej nieco ożywienia do monotonnej gry United.

Wobec kontuzji Depaya, Young powinien powrócić do pierwszego składu. Pozwoliłoby to na przesunięcie Anthony'ego Martiala do ataku, gdzie jest efektywniejszy. Korzystnie wpłynęłoby to na formację ofensywną, bo podczas gdy Francuz, ze względu na swój spokój w polu karnym, nazywany jest przez swoich kolegów "Człowiekiem z lodu", Wayne Rooney sprawia wrażenie zamrożonego na kość.


TAGI


« Poprzedni news
Evra: Ferguson zapewniał mnie, że Ronaldo wróci
Następny news »
Van Gaal na temat roli Fellainiego w zespole

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


Klimaa: Rok temu Young był świetny i pomimo że w tym roku grał mniej to i tak pokazywał przebłyski dlatego Anglik spokojnie mógłby dostać szansę na grę tym bardziej że Martial marnuje się na boku boiska.
» 3 listopada 2015, 00:22 #37
RedDevils4life: 4-3-3 Gdzie w środku pola gra jeden defensywny pomocnik - Schneiderlin a przed nim Schweinsteiger i Herrera (Carrick jest zmiennikiem Bastiana i na odwrót). Skrzydła w zależności od formy Depay/Young/Lingard - Mata a na szpicy na zmianę Martial z Rooneyem. To byłoby najsprawiedliwsze.
» 1 listopada 2015, 22:52 #36
Wave: Cala dyskusja o De Gei czy jest bramkarzem klasy swiatowej jest po prostu smieszna
Ile razy jeszcze nam to bedzie udowadnial 3 sezony malo widac
» 1 listopada 2015, 22:13 #35
Chestnut: Nie tylko De Gea jest światowej klasy, ale Smalling moim zdaniem też już wlazł na ten poziom. Martial gdyby nie to, że gra dopiero dwa miesiące. xD
» 1 listopada 2015, 19:48 #34
jajko22: Też sobie myślałem o Smallingu ale słowo "światowy" zobowiązuje. Sposób rozgrywania piłki przez niego jest.........bezradny.
» 2 listopada 2015, 10:36 #33
suuchy: laske robiles za same info o dolaczeniu Pique
» 2 listopada 2015, 17:38 #32
jajecko: Memphisowi trzeba wpoić i to na ostro, żeby zmienił styl gry. Jego trzeba gruntownie przeprogramować, pozwolić mu na dryblingi w co 4 lub co 5 akcji, tak żeby sukcesywnie przyzwyczajał się do tego jak się gra, uczył się od początku. Pod koniec sezonu będzie przynajmniej użyteczny. Na razie trzeba ryzykować Younga na skrzydle, najwyżej w wypadku kontuzji Rojo się go cofnie.
» 1 listopada 2015, 19:04 #31
duncanedwards: co do naszej taktyki to mysle ze jest dobra wiekszosc czolowych zespolow na swiecie gra dokladnie taka taktyka jaka my. problem lezy w samy van galu on psuje gre plus jego transfery ktorych dokonal.mala rotacja brak napastnikow ,brak srodkowych obroncow i powoli wychodzi to bokiem.kolejna niewytlumaczalna decyzja jest stawianie na maritala na lewej pomocy gdzie on w ataku robil kosmos. nie rozumiem tez nie wystawiania od jakiegos czasu depya z martialem wspolracowali dobrze. a teraz ciagle mamy w ataku rooneya ktory gra kibel. zanosi sie na to ze kariera weyna dobiega konca w manu. kolejnym kiblem jest tak naprawde nie stawianie na mlodierz czy mlodzieza mozna nazwac 21 letniego perrierie i lindegarda ? czemy szansy nie dostal varela fosu mensah(nowy lepszy pogba) tuanzebe przyszly lider obrony,czemu szans nie dostal callum gribbin? czemu on nimi nie gral w curling cupie?.wedlug mnie van gal do wywalenia trasfery chybione a spojrzmy na to ile on wydal!!
» 1 listopada 2015, 18:30 #30
Reusik2: depay jest kontuzjowany - jakim cudem ma grać?

fosu mensah(nowy lepszy pogba) tuanzebe przyszly lider obrony,czemu szans nie dostal callum gribbin?Bo mają po 17 lat.Fizycznie to jeszcze dzieci.Takie klocki jak Barry,Shawcross itd na długo wybiły by im grę z głowy
» 1 listopada 2015, 18:35 #29
duncanedwards: a widziales filmiki jak cyka fosu mensah? koles takiego carrika zjada na sniadanie . a tuanezebe inelektem juz przewysza jonesa.oczywiscie ze masz racje bo z koniami szans nie maja ale z takimi midleboroo moga sie przeciez ogrywac:). wiem ze depay jest kontuzjowany chodzilo mi o okres gry w ktorym depay gral na lewej a martial na srodku ataku za nim roody wedlug mnie wtedy nasz atak spoko funkcjonowal
» 1 listopada 2015, 18:40 #28
Reusik2: Zobaczymy co z nich wyrośnie
» 1 listopada 2015, 18:44 #27
duncanedwards: byc moze juz klub czy tez van gall maja wobec niz powazne zamiary skoro nie kupujemy srodkowego obroncy?
» 1 listopada 2015, 18:46 #26
Reusik2: Też się zastanawiam
» 1 listopada 2015, 19:08 #25
uzio: Ja nie wiem przyszedł LVG i w pierwszym sezonie kombinował jak koń pod górę no ale takie miał prawo. Aż w końcu zaskoczyło, Mata na prawym skrzydle, Valencia na prawej obronie i Herrera w środku ten tójkąt grał świetnie i budował siłę ofensywną, do tego Young po przeciwnej stronie tez dawał radę no i Carrick w środku na zmianę z Blindem. Więc wszystko wskazywało że taki system gry zostanie, wiadomo dokupi się zawodników, coś tam się zmieni żeby poprawić wyniki i stabilność składu. Ale nie lepiej kombinować dalej z ustawieniem i wyborem personalnym, do tego kombinować i wymyślać jak np Blind na środku obrony. Ciekawe że według LVG Martial to zawodnik który przyniesie pożytek kolejnemu menadzerowi. Bo bez tego MArtiala to byśmy w środku tabeli byli, bo jakby nie patrzeć tylko on coś strzela. Ciekawe co by było gdyby LVG nie kupił Martiala... aż strach myśleć...
» 1 listopada 2015, 18:26 #24
Reusik2: Bo ten system przestał działać.Przypomni sobie takie kwiatki jak Everton czy Chelsea
» 1 listopada 2015, 18:29 #23
RedDevils4life: Z Chelsea w kwietniu zagraliśmy mega spotkanie. To, że postawili autobus i nie strzeliliśmy to co innego.
» 1 listopada 2015, 22:54 #22
Reusik2: Nic nie zagraliśmy.Dobra gra przeciwko Chelsea to bardzo mylne wrażenie.Tu wiele zespółów postawi autobus
» 2 listopada 2015, 08:54 #21
tann: jak 4-3-3 to może tak: ddg;darmian-smalling-jones-rojo; herrera-schneiderlein-schweinsteiger;martial-rooney-lingard
» 1 listopada 2015, 18:19 #20
Fenek: Co do Younga to on od pierwszych dni nowego sezonu powinien być nr 1 a Depay powinien się przy nim ogrywać. Niestety nie sądzę aby vG go wystawiał, holender na siłę chcę grać z Roo na ataku a to powoduje, że z Martiala trzeba zrobić zapchajdziurę w ofensywie i wystawić go na skrzydle, natomiast Ashley robi za zapchajdziurę na pełen etat. Raz gra jako LO innym razem jako PO, następnie jakieś minuty jako LP a grał już także w tym sezonie jako PP. Tymczasem rozwiązanie jest stosunkowo proste. Roo albo na ławę albo na ŚP (zwłaszcza, że i Bastian i Carrick nie błyszczą formą) na szpicę Martial a na skrzydło Young.
» 1 listopada 2015, 18:19 #19
Reusik2: Rooney na ŚP to chyba niezły pomysł.
» 1 listopada 2015, 18:39 #18
LTMek: W obecnej formie Rooney Ś.P. to świetny pomysł :O
» 1 listopada 2015, 19:58 #17
is200: Ja juz sam nawet nie wiem co napisać bo tak na dobra sprawę każde nowe rozwiązanie trenera czy to zmiana taktyki czy rotacja skladem nic nie wnosi. Gra jest przeważnie taka sama a zdarzają się przeblyski.

Wniosek z tego może być w takim razie jeden. Mamy po prostu przeciętnych pilkarzy do grania klepa.

Druga sprawa jest taka ze schematów gry pozycyjnej nie nauczysz się w rok czy dwa.

Jedyna luźną sugestia jaka mi zostala to przesunąć jednego defensywnego do przodu.
» 1 listopada 2015, 18:05 #16
PLDan11: Z Darmianem to też komedia - sprowadziliśmy w lato tylu zawodników, a na prawej obronie lepiej spisuje się jednonożny pomocnik - Valencia. O środku obrony nawet nie mówię, bo Blind również gra w podstawowym składzie, a pasuje tam jak pięść do nosa.
» 1 listopada 2015, 17:41 #15
Demo2797: Mamy najlepszą defensywę w lidze a Ty narzekasz na Blinda
» 1 listopada 2015, 17:58 #14
Fenek: Blind się wyrobi, musi tylko nabrać masy lub szybkości. po za tym raczej naszymi stoperami będą Smalling i Jones. Po za tym jest jeszcze młody McNair. W przyszłym sezonie powinniśmy więc mieć 4 dobrej klasy obrońców a może nawet i światowej bo Smalling zapowiada się świetnie. Co do Darmiana to się zgodzę, ale vG nie potrafi robić transferów. Jest zbyt optymistycznie nastawiony. Chociażby sytuacja Depaya to pokazuje, kupił go i liczył na to, że Memphis od razu zacznie grać jak lider drużyny i nie przygotował się na plan awaryjny, a wystarczyło tylko grać z Youngiem i Depayem jako zmienikiem i już byłoby lepiej.
» 1 listopada 2015, 18:27 #13
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2015 18:37

Większość transferów była udanych.

"Chociażby sytuacja Depaya to pokazuje, kupił go i liczył na to, że Memphis od razu zacznie grać jak lider drużyny i nie przygotował się na plan awaryjny, a wystarczyło tylko grać z Youngiem i Depayem jako zmienikiem i już byłoby lepiej." - wątpie żeby na to liczył.Zresztą posadził by go i już odezwały by się głosy że marnuje wielki talent jak ten nasz Januzaj.Dostał szanse od początku.
» 1 listopada 2015, 18:32 #12
karreem: Co do szybkości Blinda to jak jej nie ma to już nie będzie jej miał, z tym trzeba się urodzić bo niewiele da się poprawić.
» 2 listopada 2015, 17:15 #11
Yaankes: 1. Taktyka przynosi nam mało bramek straconych. O to chodzi. Nic nam nie dadzą 2 bramki strzelone, jeżeli ucierpi na tym defensywa i zaczniemy tracić tyle samo bramek ile strzelamy. Zawodnicy ofensywni muszą się dotrzeć i Van Gaal musi dobrze ich ustawić, jest w trudnej sytuacji, bo Rooney, czyli kapitan jest bez formy, sadzając kapitana ryzykuje rozwalenie atmosfery w szatni. Do tego sadzając Roo na ławce nie pomoże mu w odbudowie formy, bo Roo to zawodnik, który potrzebuje gry i przełamania, jeżeli będzie siedział na ławce, to z pewnością nic dobrego z tego nie wyjdzie.

2. Zastanawia mnie czego oczekuje Van Gaal od Roo. Kibice oczekują bramek, bo na papierze Roo gra jako wysunięty napastnik, ale może Van Gaal nie oczekuje od niego tylu bramek, a doświadczenia i umiejętności dogrania genialnej piłki, a to Roo potrafi, ale przy słabszej formie Maty i reszty zawodników z ofensywy, Roo nie może rozwinąć skrzydeł, bo nie ma tak naprawdę do kogo podać.

3. Chyba nie. Światowej klasy to jest Neuer, a nie De Gea. Poza refleksem ten kiepski bramkarz nie ma nic więcej do zaoferowania, swoje mankamenty tuszuje genialnymi paradami. Nie ma żadnej osobowości, żadnego autorytetu, daleko mu do ludzi pokroju Casillasa czy Buffona. Oni w jego wieku dyrygowali obroną jak chórem kościelnym, a on poza staniem w bramce nie robi nic. Jeżeli admini tej strony piszą takie bzdury, to trudno się dziwić że w komentarzach lecą tak głupie komentarze.

4. Trudno powiedzieć, zawodnik grał dobrze, ostatnio gra nieco słabiej. Weź pod uwagę, że przyszedł z innej ligi i potrzebuje trochę czasu, żeby przywyknąć do ciężkiego terminarza Premier League i do zupełnie innego stylu gry. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia i braku sił, aniżeli braku szybkości, w obronie nie chodzi o szybkość, a o odpowiednie ustawienie.

5. To jedyny punkt z którym się zgadzam. To dobry zawodnik i bardzo przydatny. Zasługuje na szansę.
» 1 listopada 2015, 17:39 #10
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2015 18:00

Nie ma żadnej osobowości, żadnego autorytetu, daleko mu do ludzi pokroju Casillasa czy Buffona. - miłość do klubu nie dodaje sportowej klasy,ale ogólnie masz racje.
» 1 listopada 2015, 17:59 #9
showdark: 3) Ty tak serio? Gosc nam ratował wiele meczów, obrona pod jego wodzą obecnie gra całkiem niezle, co CI w nim nie pasuje? kiepski bramkarz? 100 razy wole miec DDG niz kogokolwiek innego, Neuerowi ustepuje tylko doswiadczeniem, a refleks ma imo lepszy i na linii gra lepiej
» 1 listopada 2015, 18:00 #8
Fenek: Neuer jest średni, zasłynął w mediach głównie tym, że dobrze gra na przed polu i często gania na linii 20-30 metra wybijając to co przepuścili obrońcy. Mnie osobiście jego styl gry denerwuje.
Co do pisania o tym, że Dawid nie ma nic po za refleksem jest bajecznie śmieszne, jeszcze wycieram monitor po tym jak go oplułem po przeczytaniu twojego posta. Ale spoko, masz prawo do własnej opinii.
» 1 listopada 2015, 18:23 #7
Reusik2: Średni na pewno nie jest.Jest bardzo dobry ale chyba troche przeceniany.
» 1 listopada 2015, 18:36 #6
Arkin: "ale może Van Gaal nie oczekuje od niego tylu bramek, a doświadczenia i umiejętności dogrania genialnej piłki, a to Roo potrafi, ale przy słabszej formie Maty i reszty zawodników z ofensywy, Roo nie może rozwinąć skrzydeł, bo nie ma tak naprawdę do kogo podać."

Te umiejętności runeja to obecnie sci-fi. Grając z nim gramy jak w 10 i to inni tracą na tym, że pan 300k/w gra w podstawie.
» 1 listopada 2015, 18:49 #5
cantona96: De Gea świetnie gra nogami, w powietrzu, na linii, niezwykły refleks, no i potrafi też dobrze bronić nogami w pozycjach "nie do obrony", dziwna opinia.
» 1 listopada 2015, 19:11 #4
jajecko: Ten trzeci punkt to mnie aż wkurzył... Mankamenty świetnymi paradami to by mógł tuszować Romero. Z tego co wiem to nasza obrona nie jest najgorsza, a chyba ważne jest to, że wyciąga niemożliwe piłki, nie? Zgadzam się, że to trochę zwiększa ekscytację nim, ale kuźwa, "kiepski"?!
» 1 listopada 2015, 19:12 #3
LTMek: Yaankes to troll. Czytałem wiele wypowiedzi tego gościa, raz czy dwa zdarzyła mi się z nim "dyskusja" na shoutboxie w trakcie meczu.
Hejt na DDG jest bezpodstawny, o dziwo widzę, że chwilowo po słabej grze nogami vs Boro nie mówisz, że Romero jest tej samej klasy ;D
VDS też nie miał jakiegoś wspaniałego autorytetu, a zaliczany był do czołówki. Ale rozumiem, że tylko ty znasz cechy, które może mieć bramkarz światowej klasy xD
Roo nie może rozwinąć skrzydeł? Jeszcze 2-3tyg temu sądziłeś przecież, że to kwestia czasu nim Roo wypali i że spokojnie strzeli koło 20 bramek :D Widzę, że teraz chcesz od niego "dogrania genialnej piłki" :D No tak, przecież Roo to drugi Pirlo i ma takie niesamowite zagrania... ;d
A i przecież do Martiala nie będzie dogrywał, bo gdzie tam Roo do jakieś gówniarzeri będzie podawał ;d
Widzę, że fanatyzm pełną gębą :D
Chodzi o mało bramek straconych, hmm...
Na razie nie graliśmy z kimś kto dysponuje w ataku odpowiednimi argumentami, a jak już ktoś taki się pojawił (Arsenal) to dostaliśmy 3 bramki. Ja spotkania z Leicester pod koniec listopada się obawiam (w ich obecnej formie ofc), ale cieszę się, że są ludzie wierzący w to, że mamy mocną obronę, przecież brak partnera do Smallinga, kontuzja Shawa i problemy na prawej obronie to niiiiic :D
Chyba więc byłeś fanem Moyes'a, on najbardziej lubił właśnie grać defensywnie ze wszystkimi, jak to się skończyło - wiemy ;)
» 1 listopada 2015, 19:27 #2
Reusik2: Tylko że gra w obronie polega na pewnej organizacji a ta jest bardzo dobra u nas
» 1 listopada 2015, 22:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.