Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Keane: Wejście Moreno było świetne

» 17 września 2015, 07:48 - Autor: Bart - źródło: The Daily Mail
Roy Keane uważa, że Manchester United musi wzmocnić swoją linię obrony, jeżeli chce powalczyć w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Irlandczyk określił ostatni mecz z PSV Eindhoven jak słaby, w wykonaniu Czerwonych Diabłów.
Keane: Wejście Moreno było świetne
» Irlandczyk uważa, że United potrzebuje stoperów
- Defensywnie nadal uważam, że Manchester United jest w lesie. Pieniądze, które zainwestowali w linię ofensywną sprawią, że tu sobie poradzą. W pomocy też nie są najgorsi, ale klub definitywnie potrzebuje stoperów, jednego lub dwóch - mówił Keane.

- Tak długo jak Blind, Jones i nawet Smalling, bo co do niego nadal nie jestem pewny, będą grali na środku obrony, to United będzie się męczyć, szczególnie w meczach z dużymi klubami w Lidze Mistrzów.

- Ostatni mecz z PSV był bardzo słaby. United straciło proste bramki. Mieli okazje, aby wywieźć coś z tego meczu. To rozczarowujący wieczór dla Diabłów.

Keane wypowiedział się również na temat wślizgu Moreno na Shawie: - Uważam, że to było świetne wejście. Kocham fizyczny aspekt tej gry. Zawodnicy nie zareagowali od razu, a byli najbliżej całego zajścia, deklarując, że było to nieczyste wejście. Przy takich szybkich rajdach i zdecydowanej obronie, kontuzje będą się zdarzać. Jestem zaskoczony, że nie ma ich więcej. To był bardziej wypadek związany z dochodzącą nogą Moreno.


TAGI


« Poprzedni news
Doktor Kal Palmer o kontuzji Luke'a Shawa
Następny news »
Jackett: United nie wypożyczy Wilsona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (93)


Dubek: Pewnie zrobił nie raz ale nogi nie złamał, Shaw miał pecha.
» 18 września 2015, 10:38 #55
Ronal: No to trochę przegięcie najeżdżać na np. Smallinga, który jest obecnie jednym z najlepszych obrońców w Pl.
» 18 września 2015, 06:47 #54
andrev1331: po tej wypowiedzi przyszło mi do głowy - wybita piła i połamane dwie kości przeciwnika ( jednego z najlepszych na boisku ) bez najmniejszych strat własnych ( bez kartki , o karnym nie wspomnę ) - czyli wejście po prostu wyśmienite
» 17 września 2015, 22:35 #53
zyxzyx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 19:23

Mógł równie dobrze napisać podobnie jak jeden z komentujących na stronie - sport(.)pl, jeśli chodzi o decyzję sędziego:

"Bardzo dobra decyzja sędziego.Shaw ewidentnie przyaktorzył , mając nadzieję na karnego. Niestety nie jest to pierwszy przypadek gdy takie teatralne upadki kończą się fatalnie."
» 17 września 2015, 19:22 #52
zyxzyx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 19:47

...ironia co do interpretacji tego zdarzenia przez sędziego.
» 17 września 2015, 19:46 #51
welllone: Keane uważa, że był to dobry wślizg bo zatrzymał akcję i nie zakończył się kartką.
On tak grał i nie raz czy dwa mu wtedy klaskaliśmy. Shaw miał pecha, ale należy pamiętać, że Moreno gra w obecnych czasach.
Gra ma być nie tylko bezkontaktowa ale i bez narażania na zdrowie.
Jeden i drugi rodzaj piłki lubię, każdy ma swoje plusy i minusy.
W tym meczu to nasz zawodnik miał ogromnego pecha.
Złość tym większa, że Luke to niesamowity zawodnik, a ma trochę ponad 20 lat. On cały czas może być jeszcze lepszy i sprawia wrażenie, że po niżej pewnego poziomu nie zejdzie w żadnym meczu.
Ogromne płuca, dobry w ofensywie, gładko w defensywie i jeszcze na takiej pozycji.
Nie zakładam nawet opcji, że nie wróci do gry. Jest młody kości mają jeszcze sporo energii.
Poprzedni rok był dla niego pechowy, ten okazał się jeszcze bardziej. Wróci silniejszy!
» 17 września 2015, 18:42 #50
drymoN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 17:32

Rozumiem ze gdybyś teraz gral w UTD w meczu z PSV to przy całym zajściu byś podszedł i pogratulowal Moreno świetnego wślizgu. Ręce opadają.
» 17 września 2015, 17:32 #49
HDMIMOD: Dlaczego legenda jest tylko asystentem?
Bo sie nie zna i jest laikiem , o czym swiadczy jego wypowiedz na temat formacji MU
» 17 września 2015, 17:16 #48
Dubek: Czy każdy kiedyś zajebisty piłkarz musi zostać dobrym trenerem? Odpowiedź, nie, rzadko się to zdarza, dlatego jest tylko asystentem.
» 17 września 2015, 17:22 #47
HDMIMOD: marnym i sfrustrowanym
» 17 września 2015, 18:22 #46
Gallacher: Może on nie przepada za Anglikami stąd ta wypowiedź.
» 17 września 2015, 16:59 #45
Arkin: Keane kolejną wypowiedzią pokazuje ból dupska :)
Ale zaraz zjedzą mnie jego obrońcy, hah.
» 17 września 2015, 15:22 #44
Arkin: Chodzi Ci zapewne o Mattielo z Chievo.
» 17 września 2015, 15:21 #43
Mariushek1993: Poprzestawialo w glowie to jest malo powiedziane :/
» 17 września 2015, 15:06 #42
Alaan: Legendy United dzielą się na dwie grupy - pierwsza, która mocno kibicuje Manchesterowi, klub zakorzenił się głęboko w ich sercu i zawsze, co by się nie działo, będą pozytywnie wypowiadać się na temat Czerwonych Diabłów, oczywiście potrafiąc przy tym konstruktywnie skrytykować jakiś aspekt. Druga to właśnie taki typ Keane'a, uważają, że najlepsze lata drużyna ma już za sobą bo oni odeszli, nic nigdy im się nie podoba i wiecznie marudzą.

Wślizg był oczywiście fatalny. Shaw na pełnym sprincie, Moreno z miejsca wchodzi mu w nogi, zablokowane obydwa kolana, Luke cały ciężar na lewej, kłóciłbym się, czy pierwszy kontakt był z piłką czy z rywalem. Powinna być czerwona i karny, równie dobrze można komuś wybić futbolówkę a drugą stopą uderzyć w twarz, czysto, bo pierw piłka?
» 17 września 2015, 14:49 #41
pilsudczyk: Kiedyś ochraniacze osłaniały kostki i sięgały od kostki pod kolano gdyby Shaw miał takie ochraniacze to pewnie zamortyzowałyby wejście Moreno i skończyło by się na lekko poturbowanej nodze. Dzisiejsze ochraniacze to żałosne małe deseczki wciskane za skarpete nie wiadomo co chroniące. Jak dla mnie Moreno wszedł ostro i zdecydowanie ale nie miał żadnych złych intencji i na żółtej powinno się skończyć.
» 17 września 2015, 14:30 #40
kazak8: A ja uważam, że Keane powinien udać się do psychiatry. I to migiem!
» 17 września 2015, 14:16 #39
pawelisto2: Haha, a jak on robił takie wślizgi nawet gorsze to wszyscy go na rękach nosili i nie było to nic złego :D
» 17 września 2015, 14:32 #38
pawelisto2: Haha, najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że gdyby było "Według Keana ten wślizg był okropny" to nie padłaby tutaj ani jedna obelga na niego, powiedział nie to co chcą usłyszeć ludzie z DevilPage i jest płacz...
» 17 września 2015, 12:50 #37
Dubek: Dokładnie tak jest, żal mi Shawa ale Moreno specjalnie tego nie zrobił, takich wślizgów co tydzień jest tysiące we wszystkich ligach świata a złamania są rzadkością, Luke miał po prostu wielkiego pecha i tyle.
» 17 września 2015, 13:03 #36
orion: Jest wielu byłych graczy, którzy krytykują United, ale robią to konstruktywnie. Roy wyładowuje chyba swoją frustracje za to, że mu się średnio ułożyło po zakończeniu kariery.
» 17 września 2015, 11:45 #35
Dubek: Podobno to fake.
» 17 września 2015, 12:26 #34
Fenek: Gdybym nie znał historii Keane i przeczytałbym kilka jego wypowiedzi, to pomyślałbym że to były piłkarz Liverpoolu albo Arsenalu plujący jadem na odwiecznego rywala.
» 17 września 2015, 10:14 #33
frelik: Można go szanować za to co zrobił dla MU. Poza tym gosciu to totalny cham zresztą nie od dziś to wiadomo. Ma brak szacunku wobec byłego klubu i jego wypowiedzi są po prostu żałosne. Jak dla mnie brak honoru
» 17 września 2015, 10:46 #32
Dubek: A powiesz mi co on takiego żałosnego tutaj powiedział?
» 17 września 2015, 10:49 #31
brennt: @Dubek

nic, ale Polacy tacy są... nie znoszą krytyki, chociaż sami lubią krytykować wszystko
» 17 września 2015, 11:43 #30
Dubek: Wiem że nic, ale wiesz, powiedział coś co nie obraża Moreno, nie powiedział że gościowi trzeba połamać nogi a sędziego wrzucić do rzeki w betonowych butach to wiece ludzie obrażeni :D Normalnie śmieję się na głos.
» 17 września 2015, 12:28 #29
pawelisto2: Popieram Cię Dubek.
» 17 września 2015, 12:46 #28
frelik: Hahaha co ludzie. Co powiedzial żalosnego? To, że wslizg moreno byl swietny? Skoro podzielacie to zdanie to pozdrawiam.
» 17 września 2015, 13:19 #27
Dubek: Gdyby noga Shawa nie pękła to po 10 minutach nie pamiętałbyś o tym wślizgu, taki był brutalny. Gdyby Smalling zrobił taki wślizg i złamał nogę przeciwnikowi to byś go bronił że dobry wślizg był pewnie ale gość przez przypadek nogę złamał :D
» 17 września 2015, 13:27 #26
Dubek: Oczywiście że nie o każdym, gdyby wjechał w Shawa sankami, obiema wyprostowanymi nogami ale nogi nie złamał to jetem pewny że jeszcze długo by o tym mówiono.
» 17 września 2015, 19:09 #25
Merand: @Reusik - 1. "W faulu liczy się nie tylko zamiar." - Tak, w faulu nie liczy się tylko zamiar.
2. "Wjechał z impetem w rozpędzonego przeciwnika." - Wślizgi w 90% są "z impetem".
3. "Naraził zdrowie piłkarza ŚWIADOMIE..." - Narażenie zdrowia było nieświadomie. Polecam poczytać definicje słów świadomie i nieświadomie. ;)

Jeśli chodzi o sam wślizg, to Moreno rozpoczął go świetnie. Jeśli chodzi o konsekwencje wślizgu, to jest zdecydowanie gorzej... Moreno tym wejściem chciał jedynie zapobiec utracie bramki, a nie połamać Luke'a. Gdyby wszedł tak jak chciał, to byłaby to jedna z najlepszych interwencji obrońców na ten sezon. Pech chciał, że złamał przeciwnikowi nogę, dlatego wejście Moreno jest surowiej oceniane. Wślizgów zdecydowanych, "z impetem", jest mnóstwo. Wystarczy wpisać na youtube: najlepsze wślizgi/perfect tackles itp., żeby sobie porównać wejścia takich zawodników jak Sergio Ramos, z wejściem Moreno.
» 17 września 2015, 23:45 #24
Dubek: Większość tutaj i tak tego nie zrozumie, dla nich Keane to legenda i idealny pomocnik który połamałby Moreno, a jak widać sam mówi że to był normalny dobry wślizg który się po prostu pechowo skończył.
» 17 września 2015, 10:18 #23
Shpongle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 11:20

W podobnej sytuacji każdy ofensywny zawodnik położyłby się wcześniej widząc impet wejścia Moreno i to, że jest w polu karnym. Wielu uratowałoby to nogi. Nie można winić napastników, że 'planują' upadek jeszcze przed kontaktem z obrońcą. Taki wyciągam wniosek.
» 17 września 2015, 11:19 #22
suuchy: Keano płaczek, który teraz ksuje bo wywalili go na zbity pysk z klubu. Nigdy go nie lubiłem Becks i inni przyćmili jego kariere a teraz sie wyżywa
» 17 września 2015, 09:28 #21
HDMIMOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 09:13

Nie kompromituj sie , sfrustrowany pajacu .
Do konca zycia juz bedziesz na peryferiach futbolu , bo jestes psycholem.
To ze jestes legenda tego klubu , nie upowaznia cie do takich idiotycznych opini bucu .
Twoja kariera trenerska jest podsumowaniem tego co soba obecnie prezentujesz - beznadzieja
» 17 września 2015, 09:12 #20
Dubek: Ale co on idiotycznego powiedział?
» 17 września 2015, 09:37 #19
HDMIMOD: Tez uwazasz , ze to bylo swietne wejscie ? Shaw nie zostal sfaulowany w wyniku twardej , meskiej gry .On zostal zdemolowany przez idiote , ktory za tak brutalny atak powinien dostac dyskwalifikacje na 10 meczy. To wszystko dzialo sie w polu karnym , a agresja i impet byly zdecydowanie za duze.
Mylisz meska , twarda i nieustepliwa gre z bandytyzmem
» 17 września 2015, 09:45 #18
Dubek: Haha :D Człowieku, takich zagrań jest tysiące i nikt nigdy nie mówi że to brutalne wejścia, gość chciał wybić piłkę, nie zrobił specjalnego ataku na nogi Shawa, jeśli ktoś decyduje się na zawodowe granie w futbol to musi się liczyć że to fizyczna i kontaktowa gra. Dlaczego uważasz że Moreno to idiota? Bo zrobił wślizg który jest częścią tej gry? To kim dla Ciebie jest Keane który nagminnie robił to wszystko specjalnie, nawet nie interesowała go piłka tylko nogi przeciwnika. Jeżeli powiesz mi że Keane jest legendą i masz do niego szacunek za to co robił to nie mamy o czym rozmawiać.
» 17 września 2015, 10:25 #17
pawelisto2: No i po raz kolejny zgadzam się z Tobą Dubek, ale ludzie tego nie zrozumieją, dla nich to było okropne, bo połamał ich ulubieńca, gdyby to Shaw połamałby Moreno to nic strasznego by nie było dla nich.

Jak ktoś wchodzi nawet w mniej profesjonalną piłkę musi mieć świadomość, że są wślizgi i jedne są mniej udane drugie bardziej, ja podtrzymuję zdanie, że za ten wślizg powinna być co najmniej żółta kartka i może nawet i karny, ale czerwień i tak jak ktoś napisał zawieszenie na 10 meczy? Absurd.
» 17 września 2015, 12:56 #16
Dubek: Karny i żółta kartka owszem, nic więcej. To nie był brutalny faul wyprostowanymi nogami.
» 17 września 2015, 13:13 #15
mikifiki: Oho, ktoś się nie zgadza z opinią 90 % kibiców na tej stronie!
Ukamienować go!

Keano zawsze miał swoje zdanie i nie bał się go wyrazić. Stąd, między innymi, jego konflikt z Fergusonem i odejście z United do Celticu. Dla mnie to jednak nadal najlepszy kapitan United jakiego pamiętam.
» 17 września 2015, 08:51 #14
HDMIMOD: i co z tego? moze pluc jadem i wygadywac glupoty?
» 17 września 2015, 09:14 #13
Dubek: Akurat żadnej głupoty nie powiedział.
» 17 września 2015, 09:33 #12
mikon70: Nie ma się co spinać. Keane był, jest i taki już będzie
» 17 września 2015, 08:46 #11
mikon70: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 17 września 2015, 08:45 #10
mikon70: Ej ja tego nie pisałem!!
» 18 września 2015, 13:08 #9
Tomczo: Joker7777
Po 1 nie obrażaj legendy klubu!
Po 2 widać, że nie wiele wiesz o Keanie i o tym jak on zachowywał się nie tylko na boisku ale i poza nim.

Pozdrawiam.
» 17 września 2015, 08:03 #8
Dubek: Na boisku zachowywał sie jak bezmózgi brutal, jeżeli komuś brakuje jego brutalnych wejść to współczuję.
» 17 września 2015, 08:32 #7
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 08:40

Dubek ten bezmózg i brutal jak to określiłeś to był jeden z najlepszych kapitanów w historii tego klubu. aspekt mentalny jaki wnosił do zespołu był bezcenny. ja się wychowałem na nim jako kapitanie i dla mnie zawsze będzie pod tym względem wzorem. brakuje nam teraz kogoś takiego. z obecnego składu nikt mu do pięt nie dorasta. dlatego nasza gra wygląda tak bezjajecznie
» 17 września 2015, 08:39 #6
Tomczo: Dokładnie, Piter i Grzes wyrazili doskonale sedno sprawy. Obecni piłkarze United są bez charakteru, przewracają się jak kobiety. Brak im waleczności. Ile bym dał za takiego drugiego Keana, wodza i dowódce, który by potrafił przywołać nasze Panienki do porządku nie tylko na meczu, ale i poza boiskiem.
» 17 września 2015, 09:00 #5
Dubek: Tez sie wychowałem kiedy on był kapitanem i uważam że był bardzo dobrym kapitanem, ale jeśli chodzi o jego zachowania na boisku był po prostu bezmózgiem i tyle. Takie faule z premedytacją to głupota i zdania nie zmienię.
» 17 września 2015, 09:36 #4
Dubek: Niby dlaczego by nie pograł?
» 17 września 2015, 12:28 #3
Dubek: Przecież sam napisał że wślizg był dobry i Shaw miał pecha, dlatego inni zawodnicy nie zareagowali, sam pewnie też by nic nie zrobił. Nie tarzałem się w pieluchach. Powiedz mi dlaczego miałby nie zagrać? Bo Keane by mu nogi połamał?
» 17 września 2015, 13:29 #2
welllone: Kiedyś był wywiad z Royem, Poulem i kimś jeszcze. Wyraźnie wszyscy twierdzili, że otaczali opieką nowych i młodych zawodników.
Gdy ktoś z przeciwników grał zbyt ostro do tej trójki należało utemperowanie jego gry. Robili to naprzemiennie i jak sami twierdzili rezultaty były natychmiastowe.
99% że z dawnymi diabłami ten Moreno załatwiłby kartkę Paulowi i Royowi jeszcze przed przerwą.
» 17 września 2015, 13:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.