Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United rozczarowany decyzją UEFA

» 17 września 2015, 00:32 - Autor: lewd13 - źródło: The Guardian
Manchester United jest rozczarowany decyzją UEFA, która wybrała Hectora Moreno najlepszym zawodnikiem wtorkowego spotkania, nie zwracając na fakt, że po jego wślizgu Luke Shaw złamał nogę.
Manchester United rozczarowany decyzją UEFA
» Howard Webb ocenił sytuację, po której Luke Shaw złamał nogę
Incydent z 15 minuty tego spotkania nie wpłynął na ocenę postawy obrońcy, który zapoczątkował pogoń po straconej bramce i wyrównał stan spotkania po strzale głową.

- To dziwne i rozczarowujące, że UEFA wybrała go zawodnikiem spotkania po tym, co się stało z Lukiem - oceniła sytuację osoba z otoczenia kierownictwa Manchesteru United.

Do tej fatalnej sytuacji i kontrowersyjnej decyzji postanowił się także odnieść były słynny sędzia piłkarski Howard Webb.

- Kontuzja Luke'a Shawa była okropna i życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia, jednak muszę przyznać, że sędzia podjął w tym momencie odpowiednią decyzję. Luke ma dużego pecha, że miało to właśnie takie konsekwencje, jednak sędzia dokonał dobrego wyboru - przyznał Webb dla BT Sport.

Sam Moreno szczerze przeprosił Shawa za swoją interwencję, z całego piłkarskiego świata Anglik otrzymał wyrazy wsparcia i współczucia, jednak nie zrekompensuje mu to ogromnego bólu i czasu, który będzie musiał poświęcić na powrót do pełnego zdrowia.


TAGI


« Poprzedni news
Pochettino: Rozmawiałem rano z Shawem
Następny news »
Doktor Kal Palmer o kontuzji Luke'a Shawa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (23)


Wiciu1987: Pojeb... przepisy a jak atakujesz gościa dwoma wyprostowanymi nogami i trafiasz w piłkę to jest czerwień. A co z nadmierna agresją ? on leciał na niego z taką prędkością, że wiadomo nawet jak trafił w piłkę to i tak go skasował to było nie uniknione
» 17 września 2015, 20:51 #23
szabo1878: A jakby moreno messiemu tak noge polamal, to chyba by go powiesili
» 17 września 2015, 16:26 #22
MANUGLORy: ciekawe czego mu gratulowali wykluczenia najlepszego zawodnika United w tym sezonie i zatrzymanie jego dobrze rozwijającej się kariery ?
» 17 września 2015, 15:33 #21
kazak8: Brawo UEFA! Dobrze, że Moreno nie połamał mu obydwu nóg, bo zostałby jeszcze graczem całej kolejki... A tak na serio - tracę już wiarę w uczciwość w futbolu...
» 17 września 2015, 14:25 #20
Gale: Przecież Liga Mistrzów jest od kilku lat taka uczciwa.
» 17 września 2015, 14:47 #19
Chicharito2000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 12:17

Sędzia dokonał dobrego wyboru, serio? Webbowi chyba coś się pomyliło. Prawda jest taka gdyby Shaw nie dziubną piłki to by wogule w nią nie trafił, to powinna być czerwona kartka i kilkanaście meczów zawieszenia, takie wejścia powinny byc ostro karane.
» 17 września 2015, 12:16 #18
michael18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 12:03

Wszechstronny ten Moreno..
Najpierw noge połamie potem nawet gola strzeli..
» 17 września 2015, 12:02 #17
UrbannLegend: Przecież to jest totalna głupota, UEFA się skompromitowała.
» 17 września 2015, 09:16 #16
ManchesterUtd: Pewnie gdybyśmy byli zespołem z ligi hiszpańskiej, to UEFA zamknęłaby Moreno w więzieniu za to co zrobił
» 17 września 2015, 08:21 #15
Marti24: Proszę... Nawet Graham "3 żółte kartki" Poll stwierdził, że tam był karny i min. żółta kartka. Czerwień ewidentna:
1.) siła i pęd ataku Moreno były obłędne,
2.) Moreno nie trafił w piłkę, to Shaw upadając kopnął ją o nogę Moreno,
3.) Shaw wystrzelił w powietrze; nurkowanie nigdy tak nie wygląda.

Sędziowie powinni pójść na kurs medyczny i nauczyć się szacować faul także na podstawie obrażeń. Jak powiedział ten lekarz: "taka kontuzja powstaje wtedy, gdy zawodnik ma nogę na ziemi, a drugi wpada w niego z siłą np. z boku".
» 17 września 2015, 07:29 #14
Arioch: Do tego prawidłowo wykonany wślizg, to wślizg po ziemi, a moreno poprostu naskoczył na Shawa z dużym impetem i to jeszcze korkami w stronę nogi.
» 17 września 2015, 11:56 #13
romario11: Nagradzają gościa normalnie cyrk na kółkach...
» 17 września 2015, 07:29 #12
emil1986x: swoj swojego zawsze bedzie bronil naniemu dali czerwien za nic i tez sedziego turasa bronili a teraz kany i czerwien ewidentna a tu co? nabieraja wszyscy wody w usta...skandal mafia na maxa :/
» 17 września 2015, 06:59 #11
Fenek: Na prawdę tego nie pojmuję. Biegnie zawodnik z piłką i piłkę ma przy nodze, jakiś idiota ważący koło 80 kg postanawia wślizgiem wjechać w piłkę. Więc nie jest wstanie się domyślić, że na 99% siłą impetu wpadnie także w nogi zawodnika? Przecież to trzeba być skończonym idiotą, żeby nie zdawać sobie sprawy z tego, że jak taki koleś 80 kg z rozpędem wpadnie w czyjeś nogi to je zmasakruje. Czego niby spodziewał się moreno? że Shaw ma nogi z waty? Po za tym nie rozśmieszajcie mnie takim hasłem, że faulu nie było. Ile razy jakiś pajac ma piłkę przy nodze ktoś go lekko trąci lub groźniej spojrzy i od razu jest faul ale w polu karnym to chyba, żeby odgwizdać cokolwiek to trzeba mieć znajomego wśród arbitrów. Kpina jeśli MU to tak zostawi to LvG pokaże, że ma w d.. MU. SAF by walczył, Roo by walczył gdyby była na boisku. A tak same ciepłe kluchy. Banda najemników i zlepek osobistości.
» 17 września 2015, 06:33 #10
b90: Webb to gbur i tyle. Za złamanie nogi od razu powinna być czerwona kartka bez żadnych pierdół i nie ważne czy go trafił, czy chciał czy nie chciał to złamał i to się liczy. Po tym jak długo Shaw zwijał się z bólu sędzia powinien wskazać na wapno i wypi... Meksykanina z boiska ale nie chciał się przyznać do błędu. Później sobie zdał sprawę że źle zrobił.
» 17 września 2015, 01:37 #9
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 01:21

Zgadzam się z Howardem, ale jednak, że sędzia nie dał za to żółtej kartki było absurdem. No i z czystej przyzwoitości można by dać komuś innemu zawodnika meczu, też jestem tym trochę poirytowany(oczywiście nie tak jak ludzie z DP, dali ponad 7,5 Luke-owi za jeden kontakt z piłką), ale z czystej przyzwoitości, bramkarz PSV, albo jakikolwiek inny obrońca.

A tak poza tym śmieszą mnie ludzie, którzy myśleli, że Moreno chciał złamać mu nogę, haha. Takie wypadki się zdarzają, chodzę po tym świecie trochę więcej niż 30 lat i nie jeden gorszy faul widziałem.

Moreno szczerze tego żałuje i bardzo dobrze, bo ma czego w najgorszym wypadku mógł chłopakowi odebrać karierę, ale dobrze, że żałuje tego i nie sądzę, aby zrobił to specjalnie. Wślizg jak wślizg.
» 17 września 2015, 01:17 #8
b90: Jakie wypadki człowieku. Pewnie że nie chciał mu złamać nogi bo z pewnością gdyby chciał to by mu to nie wyszło. Ciężko jest umyślnie złamać komuś nogę na boisku. Wszedł ostro i niezgodnie z przepisami gry w piłkę. Czerwona i karny + kilka meczów zawieszenia po informacji o złamaniu nogi rywalowi.
» 17 września 2015, 01:41 #7
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2015 07:18

"Zgadzam się z Howardem, ale jednak, że sędzia nie dał za to żółtej kartki było absurdem. "
H.Web: "sędzia podjął w tym momencie odpowiednią decyzję"
Potrzebujesz korepetycji z logiki?
» 17 września 2015, 07:17 #6
pawelisto2: Właśnie miałem edytować zgadzam się z Howardem w większości tylko nie z tym, że nie dał za to żółtej kartki...

Ale niestety nie mogłem drugi raz edytować wypowiedzi, wybacz.
» 17 września 2015, 12:44 #5
Domelo: Dobry żarcik...
» 17 września 2015, 00:42 #4
jassaj: dobra nie lińczujmy tego Moreno , podejrzewam że faktycznie nie chodziło mu o połamanie Luka bo to są profesjonaliści i wgl ale decyzje Uefy są naprawde "chore" raz arbiter który nawet nie dał żółtka , chociaż czasami czerwo dostają zawodnicy za sam zamiar a tutaj był czyn , 2 że wybrali go najlepszym piłkarzem meczu , mógł zagrać dobrze ale taki incydent rzuca sie cieniem na cały występ i naprawde nie rozumiem czy nie dało sie z czystej przyzwoitości wybrać kogoś innego ?
» 17 września 2015, 00:37 #3
piter100000: gdyby ktoś tak wjechał w Ronaldo albo Messiego to by go na pół roku zdyskwalifikowali, bo dla UEFA Real i Barca to święte krowy, a reszta to jest traktowana jak dzieci z sierocińca. no i dla mnie MOTM to był ten blondyn na lewym skrzydle co tak Darmianem kręcił
» 17 września 2015, 08:47 #2
andrev1331: wybrali go na MOTM żeby się sędzia tłumaczyć za bardzo nie musiał z decyzji
» 17 września 2015, 09:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.