Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bartomeu: Neymar nie może odejść

» 25 sierpnia 2015, 08:06 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Spekulacje na temat przenosin Neymara nie mają końca. Josep Maria Bartomeu twierdzi jednak, że FC Barcelona niedługo zasiądzie do rozmów z Brazylijczykiem i będzie chciał podpisać z nim kontrakt na kolejne 5 lub 10 lat.
Bartomeu: Neymar nie może odejść
» Bartomeu nie ma zamiaru pozbywać się Neymara
- Nie chcemy, aby Neymar odchodził. Jest bardzo młody i chcemy, aby zakończył karierę w naszym klubie - komentował prezydent klubu.

- Za kilka miesięcy rozpoczniemy negocjacje z Neymarem. On musi z nami zostać, nie tylko na kolejne 3 sezony, ale na pięć lub dziesięć lat - zakończył Bartomeu.


TAGI


« Poprzedni news
Wypożyczenie Januzaja mało prawdopodobne
Następny news »
Przed losowaniem 3. rundy Capital One Cup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (75)


Klimaa: Cała sprawa z Neymarem ma na celu podpisanie nowej umowy przez Brazylijczyka więc darujmy sobie ten temat ;)
» 25 sierpnia 2015, 22:43 #70
HDMIMOD: Jak ten sen wariata sie spelni i zaplaca za tego pilkarza takie pieniadze , to bedzie szczyt glupoty .
» 25 sierpnia 2015, 18:50 #69
Misiek87: Nawet byłbym za, Manchester United jest wyjątkowym klubem, tutaj powinni grać tacy wyjątkowi gracze...a pieniądze? pieniądze to żecz nabyta, raz są raz ich nie ma.
» 25 sierpnia 2015, 17:10 #68
pawell91: "Żecz" w tym, że ten gracz nie pasuje do United :)
» 25 sierpnia 2015, 18:02 #67
UNITED1717: Podobno jak zdecydujemy się wziąć Neymara Suareza i Messiego za jednym razem to całą trójkę dostaniemy w cenie dwóch. Taka promocja jak w Żabce
» 25 sierpnia 2015, 16:37 #66
RonaldoNaniBack: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2015 15:48

OMG DAWAĆ GO!! Wyobrażacie to sobie?? Neymar może grać w ataku bo tak gra w Brazylii z Depayem na lewej i tylko żeby Nani na prawej strony... CO BY SIĘ DZIAŁO TO NIE MAM PYTAŃ!! Błagam Dziadzio van gaal kup go obojętnie za ile będę cię kochał wybaczę ci że puściłeś Naniego i nie kupiłeś Ronaldo, Ibry, Ramosa, Vidala i Aubumeyanga... Tylko nam go daj... Te popisówki i triki marzenie :D w United brakuje nam takich kopaczy
» 25 sierpnia 2015, 15:46 #65
RedMan97: Nie karmić trolla
» 25 sierpnia 2015, 16:10 #64
Freddie: klazula 190 mln a United daje ponoc 240 :D bajki jakies :D
» 25 sierpnia 2015, 14:41 #63
Freddie: ale mi chodzi ze bajki o tym ze United zlozylo taka oferte ;)
» 25 sierpnia 2015, 16:04 #62
qwe123qwe: Z podatkiem 52% jaki obowiązuje w Katalonii to było by ponad 285 mln. Tak czy inaczej ostatnie słowo należy do Neymara. W ogóle news rodem science fiction.
» 25 sierpnia 2015, 16:50 #61
jassaj: jak ktoś sie chce pośmiać to polecam wp i "artykuł" według którego chcemy kupić Neymara za 190 mln , absurd nie zna granic :D
» 25 sierpnia 2015, 13:56 #60
0ptimus: Po co nam Neymar, mamy Januzaja.
» 25 sierpnia 2015, 13:18 #59
RedRevolta: Jeśli to prawda, że United oferuje taką kasę za Neymara, to nie wiem ale coś mi się wydaje, że LVG przerzuca dobry towar z Amsterdamu do Manchesteru.
» 25 sierpnia 2015, 13:17 #58
RedMan97: Ed podobno zamówił więcej.
» 25 sierpnia 2015, 16:11 #57
b90: To przyszłość Barcy. 2-3 lata i otrzyma Złotą Piłkę. Niech skończy się tylko hegemonia Messiego i CR
» 25 sierpnia 2015, 12:45 #56
Arkin: Edzio po cichaczu załatwia nam Błaszczykowskiego :>
» 25 sierpnia 2015, 11:51 #55
xiondz: A najlepsze jest to że NAWET jeśli MU aktywuje klauzule sprzedaży (190mln euro?? czy ile on tam ma w kontrakcie) to nie daje nam ŻADNEJ gwarancji że o kupimy. Nawet jeśli MU zaproponuje Neymarowi że da mu tygodniówkę dwa razy większą niż ma Roo .. to jeśli Neymar nie będzie chciał odejść to i tak nie podpisze z nami kontraktu...
Wg mnie to zwykła plotka i mam nadzieję ze w tym czasie Woodward negocjuje kontrakt zupełnie innego zawodnika...
» 25 sierpnia 2015, 11:03 #54
keef: Dziwi mnie zachowanie klubów pokroju Barcelona i United, że bawią się w takie gierki z mediami i plotkom nie ma końca. Trzeba zająć jasne stanowisko a tymczasem udzielają niejasnych odpowiedzi, wracają na każdej konferencji do tego tematu i saga transferowa, która nie będzie miała miejsca NIGDY trwa i trwa.
Szlag mnie trafia jak widzę takie nagłówki...
» 25 sierpnia 2015, 10:57 #53
Skowron: Neymar negocjuje nowy kontrakt -> jego agent siejąc ploty o możliwości jego odejścia i zainteresowaniu nim wielkich klubów podbija wartość kontraktu, z czego sam ma profit. a komu przypisać zainteresowanie Neymarem za "190 milionów" jeśli nie klubowi, który rok temu był jedynym na świecie, którego byłoby stać na Messiego? transferem Neymara nawet nie warto się interesować, ploty
» 25 sierpnia 2015, 11:13 #52
AdaMUFC: Serio? Neymar? Piłkarz niesamowity, ale nie do wyjecia po pierwsze cena, po drugie po co on by chciał do nas odejść, po trzecie nie ma nikogo w barcy co mógłby go zastapic.
» 25 sierpnia 2015, 10:53 #51
kralo11: To tak jakby United chcieli kupić Jamesa z Realu.
» 25 sierpnia 2015, 10:20 #50
Byku97: Mi się wydaję, że w tym momencie nie ma sensu może za rok lub dwa spróbować jak on sam będzie chciał odejść, a teraz zbytnio nie chce, więc nie ma co się męczyć :)
» 25 sierpnia 2015, 10:16 #49
Muuuuuuuuuuu: Na Independent podają, że taka oferta kosztowałaby MU 240mln. 165mln transfer + podatki. Ktoś musiałby nieźle upaść na łeb by rozważać taki zakup. Nawet Messi nie jest tyle wart a za nim jest długo nic, później Krystyna R. a później...nie wiem gdzie jest Neymar.
» 25 sierpnia 2015, 10:09 #48
Insanity: Co ty pieprzysz? Neymar nie odstaje ani od Messiego ani od Ronaldo -.-
» 25 sierpnia 2015, 10:30 #47
xiondz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2015 10:59

LOL.

@ Muuuuuuuuuuu

Po pierwsze to faktycznie (zgadzam się) cena jaką w mediach podaje się za Neymara jest totalnie zawyżona (nie jest on wart nawet 100mln a co dopiero mówić o 165+)

Po drugie to totalnie NIE ZGADZAM się z twoją opinią że "Messi jest najlepszy....potem długo długo nic a potem Cristiano Ronaldo"

*facepalm*

Jestem fanem Manchesteru United od jakichś...27lat... ale to co teraz napiszę nie będzie stronnicze.

W mojej opinii Cristiano Ronaldo jest LEPSZY od Messiego (nie będę tu wymieniał liczb bo pisanie że jest on "dwa" lub "pięć razy lepszy" to przystoi chyba raczej tylko "dzieciom FIFY")

Pisząc że CR7 JEST lepszy of LM nie mam na myśli statystyk, ilości dryblingów na mecz, procentowej celnej liczbie strzałów na bramkę na mecz itp. itd.
Moim zdaniem CR7 JEST lepszy bo... zaczynał karierę w Portugalii, za młodu trafił do MU, sprawdził się u nas i bardzo rozwinął, przeszedł do Realu (czytaj: zmienił ligę) a tam nie spuścił z tonu, nadal się rozwija, gra rewelacyjnie, bije kolejne rekordy strzeleckie itp....

a Messi??

cóż... od zawsze gra TYLKO dla Barcy. Nie mam zamiaru ujmować mu talentu, szybkości, przeglądu pola, refleksu, instynktu strzeleckiego itp... ALE.. on "od zawsze" gra dla Barcy a Barca niemalże od zawsze gdy ma go tylko w składzie gra "na Messiego" jestem w 100% przekonany i mogę iść o zakład o każde pieniądze że Messi nie poradziłby sobie w innej lidze (nie będę tu wymieniał niemieckich czy włoskich lig...) bo na pewno nie poradził by sobie w lidze Angielskiej i to bez znaczenia czy miałby grać dla Chelsea czy Man City czy dla innego Liverpoolu... co kilka meczy leczyłby kontuzje, obrońcy w lidze angielskiej by się z nim nie patyczkowali, sami wiecie jak wielu brutali mamy w lidze angielskiej + sędziowie w lidze angielskiej czasami WCALE nie gwiżdżą fauli za które w takiej lidze hiszpańskiej byłaby żółta kartka.
Ja nie twierdzę że Messi niczego by w naszej lidze nie osiągnął. Chodzi mi bardziej o to iż nie miałby tutaj takich osiągnięć/statystyk jakie on ma teraz w Barcelonie i śmiem twierdzić że nie byłby w stanie w lidze Angielskiej dorównać osiągnięciom jakie miał tutaj CR7 gdy grał w Anglii.

Jeśli ktoś się ze mną nie zgadza to pozwolę sobie wam przypomnieć co kiedyś SAF odpowiedział gdy zapytano go: "Kto jest lepszy CR7 czy Messi"
Wiecie co SAF odpowiedział??

Odpowiedział coś w tym stylu:

"Cristiano poradziłby sobie nawet grając dla West Bromwich Albion i nawet dla nich strzelałby hattricki" a gdy zapytano się go o Messiego SAF odpowiedział:
"No cóż, Messi jest tylko zawodnikiem Barcelony"

Możecie mnie krytykować i podawać wasze argumenty rodem z FIFY że Messi jest naj naj... ale ktoś taki jak SAF zjadł zęby na futbolu i on tylko na ławce trenerskiej spędził więcej lat niż.. większość z was (czytelników DP) żyje na tej ziemi więc skoro SAF twierdzi coś takiego (nie zapominajcie że miał CR7 pod swoimi skrzydłami więc wie na co go stać) to chyba coś musi być na rzeczy...

Amen.
» 25 sierpnia 2015, 10:58 #46
GandiGanda: fakt SAF ma zawsze racje
» 25 sierpnia 2015, 12:05 #45
Diabelred: xiondz,

,,i mogę iść o zakład o każde pieniądze że Messi nie poradziłby sobie w innej lidze (nie będę tu wymieniał niemieckich czy włoskich lig...) bo na pewno nie poradził by sobie w lidze Angielskiej i to bez znaczenia czy miałby grać dla Chelsea czy Man City czy dla innego Liverpoolu... co kilka meczy leczyłby kontuzje, obrońcy w lidze angielskiej by się z nim nie patyczkowali, sami wiecie jak wielu brutali mamy w lidze angielskiej + sędziowie w lidze angielskiej czasami WCALE nie gwiżdżą fauli za które w takiej lidze hiszpańskiej byłaby żółta kartka."


Tak nie poradzilby sobie jak Mata, Silva, Hazard, Oscar, Aguero i wielu innych... Poza tym warto tez przypomniec, ze Messi strzelal nam bramke w kazdym z finalow LM, gdzie przeciez na obronie gral najlepzy duet obroncow na Wyspach Vidic - Rio, ktorzy ani go wtedy nie polamali, do tego dwa razy go nie upilnowali. No i wydaje mi sie, ze muskulature Messi ma lepsza niz Mata, Silva czy Oscar. To co daje ogromna przewage Argentynczykowi, Hazardowi i Aguero to jest ich wzrost, przez co sa szybcy, zwinni i naprawde ciezko im zabrac pilke. Do tego sa w miare silni.



Co do tego ktory lepszy Messi czy Ronaldo, to patrzac na umiejetnosci czysto pilkarskie to Argentynczyk jest lepszy. Obaj potrafia swietnie wykonczyc, jednak Messi ma ta przewage, ze posiada tez swietny drybling(co Ronaldo juz zatracil) jak i potrafi tak rozegrac pilke, ze jego byly kolega z zespolu Xavi by sie nie powstydzil. Poza tym Messi czesto bierze odpowiedzialnosc gry na siebie, czego nie mozna powiedziec o Ronaldo, gdzie jesli Real gra slabo, to i Ronaldo staje sie kompletnie niewidoczny.

Tez kiedys uwazalem Ronaldo za lepszego do czasu az blizej przyjrzalem sie grze Messiego. Gosc nawet jak gra slabo to i tak jest jednym z najlepszych na boisku. Czesto nawet balansem ciala czy asysta 2 stopnia potrafi zrobic duza przewage na boisku. Swietnie to bylo widac chociazby na ostatnim CA, gdzie niby Messi nie zagral jakiegos wielkiego turnieju, jednak kto ogladal mecze Argentyny ten wie, ze bez niego Argentyna nie zaszlaby by tak daleko.

Messi to jest pilkarz kompletny w pelnym tego slowa znaczeniu. On nawet z banki potrafi swietnie przymierzyc, jezeli ma taka okazje:

youtube.com/watch?v=mNJ8Ab6swW0 ---> 2:20
» 25 sierpnia 2015, 12:22 #44
qwe123qwe: Sorry xiondz ale piszesz jak potłuczony. Kibicujesz United 27 lat i używasz argumentów totalnie wyssanych z palcga ktore nie są w żaden sposób zweryfikowane "co kilka meczy leczyłby kontuzje, obrońcy w lidze angielskiej by się z nim nie patyczkowali, sami wiecie jak wielu brutali mamy w lidze angielskiej"? Poważnie? Po tych wypocinach i wycieczkach w swojej wyobraazni to ja bym się zastanawiał czy Ty w ogóle żyjesz na tym świecie więcej niż 20 lat.
» 25 sierpnia 2015, 17:01 #43
Muuuuuuuuuuu: Neymar nie odstaje od Messiego i Ronaldo, doprawdy?
Nie jestem fanem ani Messiego ani tym bardziej Ronaldo ale choć mam już pod 40tke to takich ofensywnych graczy jak Ci dwaj nie było w piłce za moich czasów. Byli Romario, Ronaldo czy nawet Maradona ale nikt z nich nie dawał drużynie aż tyle przez tak długi okres. Insanity powiedz mi dziecko ile to Neymar wygrał sam meczów Barcie? Ronaldo i Messi pewnie mają takich meczów na pęczki. To, że Neymar zna lepsze sztuczki niż Messi nie oznacza, że jest tak samo wartościowym zawodnikiem. Ci dwaj to geniusze futbolu, którzy grając w jakimkolwiek klubie na świecie w jakimkolwiek czasie byliby ich liderami. A Neymar? Nie jest nawet liderem w Barcelonie i to chyba tłumaczy co różni go od Messiego i Ronaldo.

Messi nie dałby sobie rady w Anglii, to już doprawdy jakiś żart. Po pierwsze byłby chroniony przed zabójcami obrońcami co jest typowe w EPL. Sędziowie nie pozwoliliby na "zabicie" największej gwiazdy ligi. Po drugie Messi mimo tego, że gra praktycznie w każdym meczu jakoś kontuzji zbyt wielu nie łapie. A przecież grał i przeciwko MU i Chelsea.
I tak jak tutaj pisał kolega: Aguero, Hazard a zwłaszcza chudziutki Silva jakoś dali rady a Messi miałby nie dać? A jakim cudem możecie wyciągać takie wnioski?
» 25 sierpnia 2015, 19:59 #42
Muuuuuuuuuuu: Co do wypowiedzi SAFa - a co miał powiedzieć? Że jego największa gwiazda jest słabsza od gwiazdy Barcelony? Przecież Krystyna płakałaby z miesiąc po takiej wypowiedzi.
» 25 sierpnia 2015, 20:01 #41
qwe123qwe: Zgadzam się z kolega Muuuuuu. Dodam jako ciekawostkę dotyczaca kontuzji ze Messiego seria pełnych oficjalnych meczów w Barcelonie z rzędu wynosi do dzis 36 w pełnym wymiarze minut. Strzelał w tym czasie 36 bramek. Dokladna średnia 1 gol na mecz. Ostatnim meczem w którym zabrakloArgentynczyka było spoktanie z Elche 15 stycznia tego roku. Od tamtej pory ziomek jest nie do zaajechania. Leo jest Bogiem futbolu i kto twierdzi inaczej albo jest totalnym ignorantem i hejtuje dla zasady albo zwyczajnie nie ogląda piłki nożnej.
» 25 sierpnia 2015, 23:44 #40
xiondz: @ Diabelred

"Mata, Silva, Hazard, Oscar, Aguero i wielu innych" poradziło sobie w PL.

Ja wiem. I ja wcale nie napisałem że Messi NIC by u nas nie osiągnął... napisałem przecież:

"Ja nie twierdzę że Messi niczego by w naszej lidze nie osiągnął. "

Mi chodziło o to że liga angielska jest lepsze i trudniejsza niż liga hiszpańska i gdyby Messi trafiłby do naszej ligi to na pewno nie miał by takich rezultatów jak w ma w Hiszpanii. Nie zdobywałby tylu bramek, nie zdobyłby tyle razy ligi mistrzów, nie zdobyłby tyle razy "złotej piłki" itp itd.

Dalej piszesz:

"Messi strzelal nam bramke w kazdym z finalow LM, gdzie przeciez na obronie gral najlepzy duet obroncow na Wyspach Vidic - Rio, ktorzy ani go
wtedy nie polamali, do tego dwa razy go nie upilnowali."

LOL. No właśnie. Zagrał z nami 2 mecze. Tylko dwa mecze w przeciągu całego sezonu. A teraz wyobraź sobie co by było jakby taki Messi trafił Do np. Man City... i musiałby rozegrać w lidze angielskiej te 40-50 meczy w sezonie (licząc ligę i puchary angielskie) Wiadomo, każdy napastnik w końcu strzeli bramkę i "ucieknie" jakiemuś obrońcy ale dalej zdania nie zmienię. Messi miał by o wiele gorsze wyniki/rekordy/średnie w naszej lidze niż wykręca w lidze hiszpańskiej. Poza tym część z rekordów które wyśrubował Messi to w pewnej mierze zasługa Xaviego i Iniesty którzy całe lata grali na Messiego...

@ qwe123qwe

lolku jestem starszy od twojego ojca więc jeśli piszę że jestem fanem MU od 27 lat to tak jest bo nie widzę powodu abym miał tutaj zawyżać lub zaniżać "staż" i to od jak dawna kibicuje MU.
Do 99% argumentów i stwierdzeń na tej stronie można przypiąć łatkę "to nie poparte żadnymi faktami" Poza tym tego co napisałem (że Messi byłby u nas bardziej kontuzjogenny) nie da się zweryfikować ani też w 100% potwierdzić ANI zaprzeczyć bo do tego nie doszło i nigdy nie dojdzie bo Messi nigdy ligi nie zmieni (nawet jak jakiś szejk zaoferuje mu pensję 10mil euro/miesiąc) to on nie opuści Barcy bo sam dobrze wie że tylko tam się sprawdza. Jakby nie bał się zmiany klubu to postąpiłby tak jak 99% piłkarzy którzy jeśli w jakimś miejscu zdobyli wszystkie puchary to zmieniają klub aby w innym miejscu się sprawdzić i też coś zdobyć.
Messi się boi więc klubu nie zmieni.

@ Muuuuuuuuuuu

jw. Messi grał przeciw MU i Chelsea no fakt. to raptem powiedzmy 4 mecze w sezonie??(mecz i rewanż z każdym z tych klubów). Jakby trafił do naszej ligi to co kilka dni musiałby się mierzyć z klubami i zawodnikami dużo lepszymi niż te z Hiszpanii.

A co do wypowiedzi SAFa to on takiego wywiadu nie udzielił wtedy gdy CR7 był u nas, on użył takich sformułowań jakiś rok po zakończeniu pracy managerskiej więc wtedy miał gdzieś czy CR7 będzie płakał po jego wypowiedzi czy nie i powiedział to co myśli i poprostu wyraził swoje zdanie na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia... a skoro on (SAF) oszlifował talent CR7 i nie raz i nie dwa MU pod wodzą SAF'a musiało grać przeciw Barcy z Messim w składzie to chyba on wie i zna się lepiej niż jakaś paczka dzieci FIFY i innych Januszów futbolu z DP.
Podważania takiego autorytetu już samo w sobie świadczy o waszym poziomie wiedzy i inteligencji.

@ qwe123qwe
Zagranie w np 36 meczach z rzędu to nie jest jakiś totalnie unikalny i niepowtarzalny wynik. (w 2010 Javier Zanetti ustanowił rekord rozgrywając 137 mecz z rzędu (!!) w barwach interu) i co wy na to? miłosnicy messiego??
Wracając do tematu...średnia 1 bramka na mecz już jak najbardziej zasługuje na pochwałę...ja nie odmawiam Messiemu talentu. Ja twierdzę że Premier League NIE DAŁ BY RADY zagrać 38 meczów z rzędu w pełnym wymiarze godzin i w każdym meczu strzelić 1 bramkę... Właśnie o to mi chodzi... Messi bryluje w lidze hiszpańskiej.. bo ta liga jest słabsza niż nasza... i ten kto twierdzi inaczej (że PL nie jest najsilniejszą liga na świecie) jest ignorantem.
A to że akurat w tym sezonie w lidze mistrzów jest aż 5 zespołów z ligi hiszpańskiej nie czyni od razu z automatu z ligi hiszpańskiej tej najlepszej.

Poza tym...dziecko... daruj sobie określenia (nadużywane przez gimbusy nałogowo grające w PES i FIFE które całą futbolową wiedzę opierają na tychże właśnie grach) w stylu "Messi jest Bogiem futbolu"... Ani on ani Pele ani Maradona ani nikt inny kto był ani nikt inny kto sie w futbolu kiedyś pojawi nie zasłużył i nie zasłuży na takie miano...

Bóg jest tylko jeden i jest wszechmogący. Messi NIE JEST wszechmogący. jeszcze nie widziałem aby Messi sam wszedł na boisko i zagrał przeciwko 11 graczom i wygrał (strzelił hattricka i nie stracił bramki... LOL ) ^^

Porzucam ten wątek.
Amen.
» 28 sierpnia 2015, 13:22 #39
Ronal: Mnie śmieszą te spekulację z Neymarem. Jak w ogóle rozsądnie można to rozważać? Przecież to maszynka do pieniędzy dla Barcelony. W życiu go nie oddadzą. Może pod koniec kariery odejdzie. ^^
» 25 sierpnia 2015, 10:05 #38
jari13: Trochę nie rozumiem zamieszania z "gwiazdorskimi" transferami. LVG jak narazie stawia na Januzaja, możliwe, że Pereira dostanie szansę. Moim zdaniem lepiej wydawać pieniądze na 16-18 latków i powiedzmy wschodzące gwiazdy jak Depay czy nawet Morgan Sch. Kupowanie Bale'a czy Mullera za 100 mln jest bezsensownym szastaniem kasą. 30-35 mln funtów to powinna być górna granica u nas.
» 25 sierpnia 2015, 09:48 #37
Insanity: Głupoty.
I co znowu skończyć na 4 lokacie albo niżej, bo zawodnicy się docierają, bo nie osiągneli wysokiego poziomu? Czy mamy odpadać w LM w kwalifikacjach, bo młodziki niedoświadczone?
Great Idea!
» 25 sierpnia 2015, 10:07 #36
HarryPOD: Trochę Cię popieram jari, jednakże od czasu do czasu trzeba przeprowadzić jakiś głośniejszy transfer czy dwa względem uzupełnienia kadry. Ewentualnie można trzasnąć ich z 8, tak jak my teraz, kiedy potrzebujemy przebudowania ekipy, jednakże szkolenie młodzieży, to powinna być podstawa.
» 25 sierpnia 2015, 10:12 #35
jari13: Nie napisałem, że mamy grać wyłącznie młodzieżą. Depay i Morgan kosztowali sporo i są wzmocnieniami na już, ale oni kosztowali mniej niż 30 mln i dlatego uważam ich za bardzo dobre wzmocnienia. Wiek odpowiedni, umiejętności też. Nie będzie po prostu tak, że przyjdzie Neymar i zdobędzie 50 bramek. Liczy się potencjał zespołu i forma, a nie głośne nazwiska.
» 25 sierpnia 2015, 10:24 #34
Insanity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2015 10:33

Morgan nie jest 16-18 latkiem tak samo jak nie jest nim Memphis.
Neymar w BPL to jest niewiadoma jak i większość zawodników, którzy w tej lidze nie występowali. My nie mamy kupować 16-18 latków, tylko ich wychowywać od małego we własnej szkółce. Transfery są od potężnych wzmocnień, a trzon drużyny to powinien być klub i akademia imo (jeśli na to pozwalają umiejętności akademii ofc.)

Akurat Neymar nie jest tylko głośnym nazwiskiem, a jednym z najbardziej utalentowanych piłkarzy na świecie. Gwiazdorek, ale umiejętności ma piekielnie dobre...
» 25 sierpnia 2015, 10:32 #33
HarryPOD: Popieram Insanity w kontekście niewiadomej Neymara i nawet jeśli istniał być choć malutki procent możliwości jego przenosin na wyspy, to ryzykowalibyśmy więcej, niż wcześniej Barca. Wszystko przez w ch. duzą kwotę w klauzuli.
» 25 sierpnia 2015, 10:35 #32
jari13: Problem z naszą akademią jest taki, że o ile sprowadzamy niezłych juniorów z zagranicy, tak Brytyjczyków wypuszczamy przeciętnych. Chodzi mi o to, że Memphis i Morgan przyszli za dobrą cenę i takie transfery popieram, ryzyko jest mniejsze, nie ma takiego szumu, a umiejętności nie są kilkukrotnie mniejsze porównując Depay-Neymar. Presja na np. Mullera i generalnie zespół byłaby olbrzymia, gdyby przyszedł za 100 mln. Kupujmy takich chłopaków jak Shaw, Depay, Schnederlin, Darmian, Blind i do tego takich jak Januzaj czy Perreira, bo tutaj za 10 mln funtów można mieć 5 potencjalnych gwiazd, nawet jak jeden się sprawdzi to i tak wielki sukces.
» 25 sierpnia 2015, 14:20 #31
Fenek: xD spoko, powtórka z rozrywki jak z Ramosem.
» 25 sierpnia 2015, 09:22 #30
trikos: Kane / Lukaku / Zlatan jednego z nich i ruszamy po swoje !
» 25 sierpnia 2015, 09:11 #29
kralo11: Zlatana lepiej nie to świetny zawodnik ale każdy wie jaki on jest... Kane cena nie jest adekwatna do jego umiejętności a wiec zostaje Lukaku
» 25 sierpnia 2015, 10:21 #28
GandiGanda: a za Lukaku tez by chcieli około 30mln F
» 25 sierpnia 2015, 10:35 #27
trikos: @kralo11 Każdy wie jaki jest Zlatan. Nawet Zlatan wie że Zlatan to Zlatan :) Niemniej jednak mała kwota odstępnego i mógłby być takim v Persim dającym 21 majstra United :) Potrzeba nam wielkiego potężnego napastnika bo nie mamy na kim oprzeć ataków.
» 25 sierpnia 2015, 10:37 #26
Diabelred: ,, i mógłby być takim v Persim dającym 21 majstra United"

No tak tylko, ze RVP przyszedl do nas w wieku 29 lat, jako najlepszy strzelec ligi, do tego byl sprawdzony w lidze. A Zlatan coz, w padzierniku bedzie miec juz 34 lata, nie wiadomo jak w tym wieku zaklimatyzowalby sie w PL, ktora poziomem zjada slabiutka Ligue 1, gdzie jest mocarne PSG, niezly Lyon i potem dlugo nic. Poza tym, nie wydaje mi sie, zeby jednego wiekowego i wolnego napastnika RVP van Gaal mial zastepowac jeszcze starszym Ibra. Naprawde mocno bym sie zdziwil, gdyby Holender go chcial, patrzac na, to ze LVG ciagle narzeka na brak szybkosci z przodu, a z Ibra na napadzie mozemy juz calkowicie zapomniec o prostopadlych pilkach na dobieg. Ibra to bylby swietny transfer, ale trzeba go bylo brac kiedy odchodzil z Milanu.

Fajny bylby Lukaku, jednak patrzac na to ile chca za Stonesa strach pomyslec ile mogliby chciec za pilkarza z ofensywy...
» 25 sierpnia 2015, 11:46 #25
trikos: @Diabelred "Mógłby" ale nie musi. Znając się trochę na piłce a myślę że się coś tam znam, obecnie brakuje napastnika typu Zlatan bo szybkość mamy na skrzydłach ale brak siły w napadzie. Myślę nawet że pomysł z Fellainim na "9" by wypalił. Oczywiście dla pełnego zrozumienia wszystko zależy od przeciwnika :)
» 25 sierpnia 2015, 12:25 #24
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2015 12:37

Dlatego jezeli juz brac jakiegos tanka, to osobiscie wolalbym Lukaku, mlodszy, szybszy, ograny w lidze no i jemu nie jest jeszcze tak blisko do emerytury jak Szwedowi. Jedynym problemem bylaby cena za Belga, bo jesli Everton chce 30 mln funtow za Stonesa, to za Lukaku moga chciec 40 mln czy nawet 50 mln... Nie tyle co na skrzydkach, co konkretnie na skrzydle(gdzie gra Depay), bo Mata szybkosci na pewno nam nie daje.
Z Fellainim na napadzie to nie bylby taki glupi pomysl, gdyby mial lepsze wykonczenie( w nogach).
» 25 sierpnia 2015, 12:36 #23
trikos: @Diabelred A no to tu zdecydowanie jesteśmy zgodni Lukaku super-tank ! A i też można dodać że "chemia" z innymi zawodnikami przekłada się i na boisku czyt. Herrera-Mata / Depay-Januzaj-Shaw to widać czy Depay-Rooney a gdzieś tam były zdjęcia Depay'a z Romelu kto wie...
» 25 sierpnia 2015, 12:46 #22
klb9k: "Za kilka miesięcy siądziemy do rozmów.."- klasyk. Czyli walczymy o wyższy kontrakt puszczając do mediów informację jaką to my wysoką tygodniówkę mu chcemy dać :) olać temat i nie dodawajcie już takich bzdur.
» 25 sierpnia 2015, 08:46 #21
Insanity: Nie ma takiej możliwości żeby go wyciągnąć. Jedynie byłaby taka możliwość jakby dostał jakiś kuriozalny 20 mln funtów na rok kontrakt z masą bonusów. Przyszedłby, połamał się i siedział na kasie.
» 25 sierpnia 2015, 08:34 #20
kadM: Każdy kto napisze kolejnego newsa o Neymarze powinien dostać per bana! To jest zenada opamietajcie się. To co rozbicie z newami na tej stronę tego lata zeszlo juz poniżej poziomu faktu. Zrobiliscie szambo z najlepszej strony MU w Polsce. Dzięki wam częściej zavladam do konkurencji niż TU. Możecie sobie pogratulować.
» 25 sierpnia 2015, 08:29 #19
suuchy: zostaw go to jakis kibol liverpool'u
» 25 sierpnia 2015, 09:33 #18
NexaT: @kadM u konkurencji też jest news o Neymarze - napisany wczoraj.
» 25 sierpnia 2015, 09:41 #17
kadM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2015 10:24

Smiem twierdzić panie @suuchy ze kibicowalem MU jak Ciebie jeszcze na świecie nie było.
» 25 sierpnia 2015, 10:21 #16
Veon: Dokładnie. I jeszcze per bany dla każdego kto napisze newsa o Ronaldo,Messim,Muelerze,Bale'u i Zdziśku spod Biedronki!
» 25 sierpnia 2015, 11:00 #15
suuchy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2015 11:29

@kadM
nie wiem czy wiesz ale jest taka opcja ILOŚĆ DNI W SERWISIE , sprawdź :) a po drugie zaraz szkoła wiec skończy się głupie pisanie
» 25 sierpnia 2015, 11:28 #14
Rion: Na cholere on tu
» 25 sierpnia 2015, 08:23 #13
kralo11: Może chce za rok do PSG
» 25 sierpnia 2015, 10:23 #12
kralo11: Może chce za rok do PSG
» 25 sierpnia 2015, 10:23 #11
kralo11: Przepraszam za dwa posty zlagowało mi internet
» 25 sierpnia 2015, 10:25 #10
mervel: Już nawet nie chodzi o tą totalną bzdurę, że United chce Neymara...ale jedno źródło podaje (gazeta o'globo czy jakoś tak) że United chciało wpłacić KLAUZULE WYKUPU, ale Barca się nei zgodziła! Jak można być takim ignorantem i takie brednie pisać ? Po to jest klauzula, że klub w tym momencie nie ma NIC do gadania.
Tak czy inaczej czołowy gracz przed którym klub powinien się wystrzegać- typowa panienka i płaczek
» 25 sierpnia 2015, 08:18 #9
woonski: To prawda, jednak brakuję nam trochę grajka, który minie 2-3 zawodników i zrobi przewagę. Depay może być takim zawodnikiem, bo widać, że ma ciąg na bramkę, ale jeden zawodnik to za mało. Kiedyś Nani i Ronaldo byli tego typu zawodnikami.
» 25 sierpnia 2015, 08:22 #8
qwe123qwe: Ignorantem to jesteś Ty kolego Mervel. Klauzula jest dla piłkarza a nie dla klubu. Klub wcale nie musi sprzedawać piłkarza za wartość klauzuli jesli nie chce. Klauzula jest po to aby nie robic z gracza niewolnika. W skrócie. Przychodzi United daje klauzule na stół i Barca albo sprzeda zawodnika albo nie. Jeśli nie chce sprzedać a zawodnik chce odejść to wtedy zainteresowany klub daje hajs piłkarzowi na wykupienie swojej karty zawodnika, jest to kwota zapisana w klauzuli + 52% podatku obowiązującego w Katalonii.

Podsumowując:
A) klub nie robi problemu i sprzedaje gracza za kwotę wpisana w klauzule wtedy nie płaci sie podatku
B) klub nie chce sprzedawać gracza wtedy on sam musi się wykupić za kwotę zapisana w klauzuli plus zapłacić podatek obowiazujacy w danym regionie (oczywiście cala operacje pokrywa zainteresowany zawodnikiem klub)
C) gracz odchodzi z klubu za kwotę wieksza niż klauzula. Klub sprzedający zarabia więcej pieniędzy, klub kupujący wydaje mniej niż w przypadku gdyby miał pokryć koszta klauzuli i podatku. Przykład Thiago Alcantara. Klauzula 18 mln, odszedł za 25. Wilk syty i owca cala.
» 25 sierpnia 2015, 10:24 #7
mervel: Sorry, ale nie masz pojęcia jak działa klauzula wykupu w takim razie. Podatek płaci się dodatkowo przy wpłacie właśnie klauzuli i klub nie ma NIC do gadania. Dlatego kluby robią podchody by płacić kwoty bliskie wykupu ale by uniknąć podatku- np. ostatnio transfer Pedro
» 25 sierpnia 2015, 11:09 #6
qwe123qwe: Chyba Ty nie wiesz o czym mówisz. Ogólnie United poskąpił 3 miliony i oferował 27 a nie tyle ile chciała Barca i ile wynosiła klauzula-30mln. To czy klub sprzeda za wartość klauzuli to jego dobra wola, wcale nie musi tego robić i powtarzam kolejny raz. Jeśli się zgodzi po chodzi się bez podatku, jesli chce utrudnić transakcje to trzeba wybulic podatek i klauzule. Przytoczyłem Ci choćby sytuacje z Alcantara gdzie klauzula wynosiła 18 a poszedł za 25. Więcej niż klauzula ale mniej niż klauzula i podatek (27 mln). Podobna sytuacja byla bodajże z Javim Martinezem? Klauzula to przepis dla zawodnika aby nie był niewolnikiem. Tyle.
» 25 sierpnia 2015, 12:25 #5
woonski: Jego przyjście do nas jest tak prawdopodobne jak transfer Messiego do Realu :] Ten kto wypuścił taką plotę chyba się czegoś nawąchał.
» 25 sierpnia 2015, 08:15 #4
grafi: to jest walka o nowy lepszy kontrakt Neymara w Barcelonie.
» 25 sierpnia 2015, 08:20 #3
kralo11: Stawiam na kontrakt
» 25 sierpnia 2015, 10:25 #2
rc7: Do końca świata i 3 dni dłużej niech podpiszą .
» 25 sierpnia 2015, 08:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.