Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Daily Mail: Barcelona zatrzyma Pedro do 11 sierpnia

» 6 sierpnia 2015, 10:22 - Autor: Rio5fan - źródło: dailymail.co.uk
Jak informują dziennikarze Daily Mail, Manchester United wkrótce aktywuje klauzulę w kontrakcie Pedro, która pozwoli sprowadzić go na Old Trafford za 22 miliony euro.
Daily Mail: Barcelona zatrzyma Pedro do 11 sierpnia
» Wygląda na to, że 28-latek pozostanie piłkarzem Barcelony jeszcze przez kilka dni
Wiele wskazuje jednak na to, iż Hiszpan nie zmieni barw klubowych przed 11 sierpnia, bowiem na ten dzień zaplanowano rozegranie meczu o Superpuchar Europy, w którym Barcelona zmierzy się z Sevillą.

- Ostatni mecz Pedro? Nie wiem nic na ten temat. Nie otrzymaliśmy żadnej oferty i trenerzy na niego liczą. To kluczowy zawodnik - powiedział prezes Barcelony, Josep Bartomeu.


TAGI


« Poprzedni news
Balague: Nie będę zaskoczony transferem Pedro
Następny news »
Diabelskie tweety #1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


InSaneR: Mam nadzieję, że ani jego ani Gaitana nie zobaczymy w naszym klubie. Przeciętni piłkarze, wolałbym żeby juz Januzaj Lingard i Pereira dostawali szanse zamiast ściągac taki szrot.
» 6 sierpnia 2015, 15:24 #51
b90: Też mi jakoś tu nie pasuje i myślę że będzie niewypałem transferowym. Nie za te pieniądze. Jego cena spada wraz z kolejnym sezonem więc czemu mamy płacić taką cenę. Piłkarzem jest dobrym ale jego miejsce jest w Barcelonie, a nie u nas.
» 6 sierpnia 2015, 18:09 #50
marmal: Niby czemu sa nawet zdj z Londynu . Podobnie jak Robert do Bayernu zamaskowany ale sylwetka podobna . I sie nie mądruj.
» 6 sierpnia 2015, 15:06 #49
barietta: Przecież to ten sam dziennikarz napisał, który podał w zeszłym roku, że Vargas jest w drodze do Arsenalu i że Manolas przeszedł właśnie testy medyczne. Zobacz kto miał grać 3 lata temu 2 lata temu i rok temu. W Arsenalu już miał grać Cavani, Higuain, Reus, Lewy, Suarez i teraz Benzema
» 6 sierpnia 2015, 15:10 #48
barietta: Przecież to ten sam dziennikarz napisał, który podał w zeszłym roku, że Vargas jest w drodze do Arsenalu i że Manolas przeszedł właśnie testy medyczne. Zobacz kto miał grać 3 lata temu 2 lata temu i rok temu. W Arsenalu już miał grać Cavani, Higuain, Reus, Lewy, Suarez i teraz Benzema
» 6 sierpnia 2015, 15:10 #47
marmal: 4letni kontrakt i 9mln rocznie grubo.
» 6 sierpnia 2015, 15:04 #46
marmal: Podobno benzema w Arsenalu za 40mln. Czekam na oficjalke .
» 6 sierpnia 2015, 14:56 #45
barietta: No to raczej się nie doczekasz ;]
» 6 sierpnia 2015, 15:02 #44
Kilerek7: Jeśli to prawda to przegrywamy walkę o solidnego snajpera.
» 6 sierpnia 2015, 18:05 #43
AUDIoooo: Tiaaaa I podobno Pogba wraca do Nas :)
» 6 sierpnia 2015, 22:08 #42
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 14:27

Przyda się Pedro dojdzie Gaitan i byc może Harry Keane zima defensor na srodek LM nasza :D
Barca to kombinatorzy tak samo jak Real :P
» 6 sierpnia 2015, 14:24 #41
dzaru: Raczej Gaitan nie będzie nam potrzebny a co do Kane'a wątpię żeby przyszedł
» 6 sierpnia 2015, 14:28 #40
Domestos: Ryzykowny transfer, ale ,,jakiś'' napastnik nam potrzebny. Ja się pytam co z obrońcą? Wydaje mi się że na jeden transfer robimy krok do przodu i dwa do tyłu.
» 6 sierpnia 2015, 13:26 #39
Moskwa: Szczerze, wydaje mi się, że Van Gaal odpuścił obrońcę.
Ma tam rotację - Jones, Smalling, Rojo, Evans, Blind, Carrinck - oni wszyscy mogą u niego wyjść na środku obrony.
Pomijam oczywiście ich jakość, bo sam marzę o transferze Otamendiego, ale sami widzicie jak się sprawy mają.

Evans był już łączony z Evertonem, ale rozmowy ucichły, a na torunee całkiem dobrze się zaprezentował.

Grając 4-3-3 ze środkowym pomocnikiem w postaci Morgana albo Bastiana jestem nieco bardziej spokojny o obronę.
» 6 sierpnia 2015, 14:22 #38
KojotSensei: Kluczowy zawodnik ławki rezerwowych bo pewnie w pierwszej 11 w tym meczu nie wyjdzie.
» 6 sierpnia 2015, 13:16 #37
emil1986x: hehe mylisz się i to bardzo :P
» 6 sierpnia 2015, 13:44 #36
sznaucer: Obawiam się, że może się nie odnaleźć w PremierLeague jak wielu Hiszpanów, którzy choć wyszkoleni technicznie, nie są wystarczająco twardzi. W Anglii potrzebna jest przede wszystkim siła i szybkość. Techniką się tych braków nie zniweluje. Zobaczymy jak będzie...
» 6 sierpnia 2015, 12:38 #35
Samurai: Wez gosciu nie pie rd ol mi tu tych mitów i na temat sily fizycznej a Anglii.
Ty mi podasz kilku zawodników wątłych co się nie sprawdziło a ja ci podam multum co sie sprawdziło.
» 6 sierpnia 2015, 13:21 #34
emil1986x: to bedzie koleś na miare silvy dla City..OBY :P
» 6 sierpnia 2015, 13:45 #33
sznaucer: Samurai: Przykładem może być choćby Mata, który owszem miał ostatni sezon poprawny, ale moim zdaniem nie wyróżnia się on specjalnie z tłumu. Do gry kombinacyjnej się nadaje, ale sam nie weźmie ciężaru gry na siebie, nie huknie z dystansu...Podobnie Falcao i di Maria, którzy wprawdzie nie są Hiszpanami, ale prezentują podobny styl. Obaj grali znacznie poniżej oczekiwań i kasy jaką za nich zapłacono.
» 6 sierpnia 2015, 15:32 #32
Andy1968: Masz ''racje'' Silva, Alonso, Fabregas się nie odnaleźli. Jestem na tak w przypadku transferu
» 6 sierpnia 2015, 23:49 #31
sznaucer: Ja jestem na nie. Wolę jakiegoś Anglika z West Hamu czy WBA, którzy zostawią zdrowie na boisku, niż przepłacać za hiszpańską gwiazdeczkę, która pół sezonu będzie leczyć kontuzje...
» 7 sierpnia 2015, 13:16 #30
trikos: Pedro da nam szybkość której brakuje i do tego jest super skuteczny a nie jest napastnikiem. Nie będzie kosztował kolosalnych pieniędzy jak na obecne czasy więc kolejny plus no i ma coś do udowodnienia szkoleniowcowi Barcelony. Jestem na TAK !

Off topic. Sunderland wypożyczył Yohana M'Villę ciekawy zawodnik ostatnio trapiony kontuzjami i złymi wyborami transferowymi jednakże warto będzie mu się przyglądać.
» 6 sierpnia 2015, 12:26 #29
Moskwa: Nie wiem skąd Wasz hejt na Pedro.
Wystarczy spojrzeć, że w ok. 300 meczach w Barcy włożył 100 bramek, do tego sporo meczów w reprezentacji - bardzo doświadczony gracz, który nie jest wcale taki stary.
Patrząc na obecne ceny, kwota odstępnego jest całkiem ok.

Weźcie pod uwagę, że nie każdy jest do kupienia. LvG ciągle powtarza, że będzie szukał najlepszych możliwych, DOSTĘPNYCH do jego filozofii.
Możemy się z tego śmiać, ale ja tam w niego wierze :)

PS. Od lat śledzę Angielską i myślę, że Depay może być gwiazdą. Jego budowa ciała i siła wygląda imponująco. Angel nie dość, że 50kg żywej wagi to jeszcze potykał się u Nas o własne nogi.
» 6 sierpnia 2015, 12:12 #28
szarosc: tak tylko patrząc na to że Barcelona w większości spotkań strzela po 5 bramek to już nie wygląda tak korzystnie :)
» 6 sierpnia 2015, 12:26 #27
Moskwa: Oczywiście, masz rację.
Tylko na tym boisku trzeba się umieć odnaleźć.
Wiesz, strzelając nawet 2 bramki w spotkaniu gdzie Twoja drużyna strzela 5 rośnie w Tobie pewność siebie, a wg mnie jest to niezbędne do bycia skutecznym :)
» 6 sierpnia 2015, 12:28 #26
jarek87999: Jak ja czytam te teksty to mi sie śmiać chce.ze zamiast niego młodzi powinni dostać szanse.juz widze co by było w połowie sezonu teksty typu czemu nikogo nie kupił za do Marię itp wiec przestańcie pitolić koles zjada takiego younga na śniadanie
» 6 sierpnia 2015, 11:42 #25
brennt: chyba zartujesz
» 6 sierpnia 2015, 11:51 #24
kadM: Młodzi dostali szanse 26 sierpnia 2014 r. w meczu pucharu vs MK Dons i wiecie jak sie to skonczyło.
» 6 sierpnia 2015, 12:24 #23
sagnol32: Jacy młodzi? Qrwfa jak czytam te posty ze powinniśmy grać wychowankami to nóż w kieszeni się otwiera. Niektórzy chyba nie dostrzegają faktu ze w ostatnich 23 latach jedynym wartościowym piłkarzem który wyszedł z naszej akademii jest Fletcher. Chyba ze ktoś bierze na serio takie talenty jak Evans cleverley czy oshey.
» 6 sierpnia 2015, 13:05 #22
dev13: Media plota to i owo a czy Pedro jest dobry czy slaby nie mnie to oceniac ale skoro jest w kadrze 1 zespolu Barcelony to cos potrafi mozna zaryzykowac transfer taki top jak Angel Di Maria nie wypalil w United wiec moze akurat transfer Pedro bedzie trafiony.
» 6 sierpnia 2015, 11:26 #21
LewyButGiggsa: Niby doświadczenie i umiejętności kupujemy...ale obawiam się nieco bo jak ktoś w Hiszpanii ma opinię nurka tu w Anglii może być gorzej(oby nie), dodatkowo malutkie chucherko, żeby bydlaki z formacji obronnych w Premiership go mogą nam zabić:)
» 6 sierpnia 2015, 11:20 #20
DEPE: di maria byl niezaprzeczalnym krolem nurkow w lidze hiszpanskiej. i jakos przetrwal wsrod prawdziwych mezczyzn z wysp.
» 6 sierpnia 2015, 11:23 #19
LewyButGiggsa: w sumie racja chociaz ucieka z united jak tchorz...dlatego all thumbs up for pedro!!:)
» 6 sierpnia 2015, 11:25 #18
mervel: Ale brednie... skoro United ma zamiar aktywować klauzulę to co ma do gadania Barca i decydować kiedy go puszczą ?
Jak by powiedzieli że puszczą go na Boże Narodzenie to Manchester też miałby czekać ?
» 6 sierpnia 2015, 11:07 #17
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 11:26

utd nie zaplaci klauzuli bo musieliby wylozyc nie 30mln euro ale 30+56% podatku czyli ok. 48-50mln euro...
» 6 sierpnia 2015, 11:24 #16
Arkin: Nawet nie wiadomo, czy istnieje ta klauzula wynosząca 30mln.
» 6 sierpnia 2015, 11:59 #15
qwe123qwe: Tak istnieje. Z nowym kontraktem Pedro została zmniejszona ze 150 do 30 mln.

PS: podatek w Katalonii wynosi 52%.
» 6 sierpnia 2015, 12:37 #14
mervel: dlatego piszę, że to brednie :) albo klauzula, albo negocjacje i wtedy Barca ma prawo marudzić i wybrzydzać
» 6 sierpnia 2015, 12:49 #13
Arkin: qwe123qwe

a skąd wiesz, że istnieje?
» 6 sierpnia 2015, 14:06 #12
qwe123qwe: @mervel

Czemu brednie? Zrozum ze klub wplaca klauzule i jesli Barca nie stwarza problemow to w tym wypadku United placi 30 mln euro i nara, ale jesli Barca bedzie uparta to Pedro sam sobie musi wykupic konrakty, czyli klauzule + 52% podatku (oczywiscie hajs na cala transakcje dostanie od United). Wplacenie klauzuli nie oznacza od razu ze klub musi sprzedac zawodnika. Otoz nie musi, musi to pozwolic odejsc zawodnikowi jesli ten wplaci klauzule i podatek. Sytuacja z Bayernem i Thiago. Hiszpan mial klauzule 18 mln euro, poszedl za 25 mln euro. Wiecej niz klauzula ale mniej niz klauzula plus podatek. Opcja satysfakcjonujaca obie strony.

@Arkin
Widzialem nagranie z konferencji jak Miguel Rico rozmawial z Pedro. Hiszpan mowil ze "klauzula wynosi 30 mln euro ale nie chce o tym rozmawiac bo jego sytuacja jest delikatna i ze rozwazy wszystkie opcje zeby wybrac tę najlepsza dla wszystkich stron".
» 7 sierpnia 2015, 00:56 #11
qwe123qwe: @mervel

Czemu brednie? Zrozum ze klub wplaca klauzule i jesli Barca nie stwarza problemow to w tym wypadku United placi 30 mln euro i nara, ale jesli Barca bedzie uparta to Pedro sam sobie musi wykupic konrakty, czyli klauzule + 52% podatku (oczywiscie hajs na cala transakcje dostanie od United). Wplacenie klauzuli nie oznacza od razu ze klub musi sprzedac zawodnika. Otoz nie musi, musi to pozwolic odejsc zawodnikowi jesli ten wplaci klauzule i podatek. Sytuacja z Bayernem i Thiago. Hiszpan mial klauzule 18 mln euro, poszedl za 25 mln euro. Wiecej niz klauzula ale mniej niz klauzula plus podatek. Opcja satysfakcjonujaca obie strony.

@Arkin
Widzialem nagranie z konferencji jak Miguel Rico rozmawial z Pedro. Hiszpan mowil ze "klauzula wynosi 30 mln euro ale nie chce o tym rozmawiac bo jego sytuacja jest delikatna i ze rozwazy wszystkie opcje zeby wybrac tę najlepsza dla wszystkich stron".
» 7 sierpnia 2015, 01:25 #10
dtomasik7: Dlaczego oni chcą go kupić... No masakra, wolę Januzaja ogrywać. Z moim kolegą, kibicem Barcy zawsze się śmialiśmy, że Pedro to najsłabszy zawodnik Barcy a teraz Manchester chce go kupić a kumpel rozradowany... No masakra się dzieje ; /
» 6 sierpnia 2015, 10:42 #9
UrbannLegend: Tak, na pewno jest gorszy od Douglasa xD
» 6 sierpnia 2015, 10:47 #8
kralo11: Smutne
» 6 sierpnia 2015, 11:04 #7
joyrider: To ogrywaj Januzaja, ktoś Ci broni ?:)
» 6 sierpnia 2015, 11:07 #6
Kundziu: W porownaniu do Messiego, Suareza i Neymara to rzeczywiscie jest slabszy. Do kogo innego nie ma co porownywac, bo graja na innych pozycjach, wiec to tak jakby porownywac lekarza do gornika i stwiedzac kto jest lepszy :-) Chlopak marnuje sie w Barcy, a nam moze pomoc i to bardziej niz Angel.
» 6 sierpnia 2015, 11:10 #5
Kundziu: W porownaniu do Messiego, Suareza i Neymara to rzeczywiscie jest slabszy. Do kogo innego nie ma co porownywac, bo graja na innych pozycjach, wiec to tak jakby porownywac lekarza do gornika i stwiedzac kto jest lepszy :-) Chlopak marnuje sie w Barcy, a nam moze pomoc i to bardziej niz Angel.
» 6 sierpnia 2015, 11:11 #4
Dubek: To kolega, kibic Barcy się słabo zna na piłce nożnej najwidoczniej.
» 6 sierpnia 2015, 11:13 #3
Magik1990MU: @Dubek

ahahahah, faktycznie słabo się zna na piłce, twierdząc, że w jego ULUBIONEJ drużynie są słabiaki i Pedro jest jednym z nich... Za to wy znacie się lepiej, bo graliście w Fifę. Tak wgl obraz kibica Barcelony krytykującego jednego z piłkarzy tego klubu jest chyba rzadszy niż obraz piłkarza Liverpoolu cieszącego się z krajowego trofeum.
» 6 sierpnia 2015, 11:23 #2
Arkin: Do Ardy Turana też "nasz" pedrito nie ma startu, a i czytając wypowiedzi kibiców Barcy, to i Sandro gra tam lepiej od niego.
» 6 sierpnia 2015, 11:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.