Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Depay poprosił Van Gaala o koszulkę z numerem 7

» 5 sierpnia 2015, 22:03 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Memphis Depay poprosił Louisa van Gaala o koszulkę Manchesteru United ze słynnym numerem siedem – czytamy w Daily Mail.
Depay poprosił Van Gaala o koszulkę z numerem 7
» Memphis Depay chce grać w koszulce z numerem 7
Czy Memphis Depay powinien dostać koszulkę z numerem 7?
W ostatnim sezonie trykot z siódemką na plecach zakładał Angel Di Maria. Argentyński skrzydłowy po roku pobytu na Old Trafford przeniesie się do PSG. Umowa z Francuzami ma zostać sfinalizowana jeszcze w tym tygodniu.

Koszulka z siódemką ma w Manchesterze United szczególne znaczenie. W przeszłości z tym numerem grali tak znakomici zawodnicy jak George Best, Bryan Robson, Eric Cantona, David Beckham i Cristiano Ronaldo.

Od czasu odejścia z klubu Ronaldo trykot nie może znaleźć odpowiedniego właściciela. W ostatnich sezonach zakładali go Michael Owen, Antonio Valencia i Di Maria. Niestety żaden z nich nie nawiązał do osiągnięć wielkich poprzedników.

Louis van Gaal jest pozytywnie zaskoczony prośbą Memphisa Depaya. Holender cieszy się, że jego młody rodak ma odpowiednią pewność siebie i ambicje.

Depay na przedsezonowym tournée po USA grał w trykocie z numerem 9. Oficjalna lista z numerami Czerwonych Diabłów na sezon 2015/2016 będzie dopiero zgłaszana.


TAGI


« Poprzedni news
Shaw: Fajnie jest mieć Schweinsteigera w szatni
Następny news »
Liga Mistrzów: Na kogo może trafić Manchester United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


Fenek: 7 powinna być obecnie bez obstawy. Za rok czy dwa jeśli ktoś udowodni, że jest diabłem a nie najemnikiem może dostać 7.
» 6 sierpnia 2015, 16:40 #63
b90: No ta, niech leży sobie. Numer jak numer, skończcie już z tym. Skoro Valencia i Owen mieli to czemu miałby Depay nie mieć.
» 6 sierpnia 2015, 18:13 #62
uzi103: Zmienianie numerów zawodników jest według mnie trochę bez sensu, bo zawodnik powinien być identyfikowany z numerem, z którym gra na koszulce, a nie "wynagrodzeniem" za swoją formę, tak jak to było w przypadku Valencji. Poza tym Memphis ma to, co mieli wybitni gracze z nr 7, a czego do końca nie mieli zawodnicy, którzy nosili ją po odejściu Ronaldo: młodość, umiejętności, potencjał, charyzmę i przede wszystkim ogromny talent który wciąż się rozwija. 7., która nosił ADM pozostawiam bez komentarza..
» 6 sierpnia 2015, 23:26 #61
sensi: Dokładnie numer jak numer, nie kumam zastrzeżenia numeru na koszulce, co to ma za znaczenie... bueheh
» 8 sierpnia 2015, 09:49 #60
Biscuit: Ma chłopak jaja i bardzo dobrze powinien dostać nr 7 bez dwóch zdań i pokazać w tym sezonie że mu sie należy.
» 6 sierpnia 2015, 15:53 #59
adamecki7: najmniej istotna rzecz a wszyscy maja tyle do powiedzenia, co to za różnica czy zagra z 7 czy z 77 ważne żeby dobrze dla nas grał i tyle w temacie
» 6 sierpnia 2015, 14:50 #58
patrykmufc: Jak najbardziej powinien występować z siódemeczką
» 6 sierpnia 2015, 13:29 #57
MU1212: Dawać Depayowi siódemkę i nie ma o czym gadać
» 6 sierpnia 2015, 12:03 #56
JasnaLiryka: Juz wczesniej mialem pisac,ze jak 7 to tylko dla niego... da sobie rade chlopak
» 6 sierpnia 2015, 09:31 #55
Rucinski92: Popieram :)
» 6 sierpnia 2015, 11:16 #54
pequ89: Z całym szacunkiem dla Depaya, ale wydaje mi się, że trochę przesadził. Rozumiem jego ambicje i motywację do gry, ale wydaje mi się, że nr 7 powinien być dla zawodnika nagrodą. Jeśli jego pierwszy sezon będzie dobry, to w przyszłym sezonie dlaczego nie. Póki co nie wiemy jak sobie poradzi w PL.
» 6 sierpnia 2015, 08:55 #53
Kuntakinte: masa mięśniowa a umiejętności czysto piłkarskie to dwie inne rzeczy , póki co Depay naprawde nie urywa dup*y swoimi meczami, a robi z siebie gwiazde światowego formatu odrazu chce 7 ... niech najpierw coś pokaże liga Holenderska jest dużo słabsza od Angielskiej o czym sie przekona bardzo szybko
» 6 sierpnia 2015, 10:05 #52
pequ89: Przyznam, że nie widziałem go nigdy na żywo, ale nawet jeśli w lidze holenderskiej był gwiazdą to w PL tak być nie musi. Skoro jest taki dobry, to niech to pokaże a po sezonie pogadamy o numerze 7. Wszyscy się nim zachwycają, a za jakiś czas jak mu nie pójdzie to będzie hejt... Ja wolę być sceptyczny, żeby potem być pozytywnie zaskoczonym, a nie rozczarowanym.
» 6 sierpnia 2015, 13:35 #51
andrev1331: jakie to ma znaczenie , ADM dostał siódemkę to dlaczego Depay nie może tym bardziej , że sam chce a wie jaki to "ważny" nr. albo się sprawdzi albo nie a to tylko nr na koszulce , zawodnik gra a nie żaden numer.
» 8 sierpnia 2015, 10:57 #50
mercury: Ja mysle, ze w tym sezonie nikt nie powinien miec siodemki, niech rozgrywki pokaza, czy ktos zasluguje
» 6 sierpnia 2015, 08:55 #49
SzmuLik: Numery co prawda nie grają, ale grać z legendarną 7 na plecach to dodatkowy kopniak motywacyjny. Jeśli nie młody, świetnie grający Memphis to kto inny? ;)
Bardziej ciekawi mnie, kto wtedy dostanie numer 9 - bo ktoś przecież na pewno przyjdzie, Schneiderlin nie jest zawodnikiem ofensywnym a dziewiątka to taki właśnie symboliczny dla napadziora numer, Bastian tak samo... Wilson? Wątpię, ale dlaczego nie miałby go przejąć, powiedzmy, Lingard? Młody, wychowanek - niech zaczyna pisać nową historię dla numeru, na którym tak naprawdę nie spoczywa taki wielki ciężar. Memphis prosząc o siódemkę na pewno ma świadomość, kim był Cantona, Best, Beckham, Ronaldo - zawodnicy, którzy tworzyli historię United.
Memphis 7, Lingard 9, Januzaj 11. Tak widzę przyszłość w czerwonej i jedynej słusznej części Manchesteru ;)
» 6 sierpnia 2015, 05:00 #48
69eyes: Numer jak numer, jeśli jest wolny to nie widzę przeszkód, już nie róbmy z 7 jakiegoś zakazanego owocu. Już lepiej jak będzie go nosił młody utalentowany piłkarz z dużymi ambicjami niż najemnik, który ma przed oczami tylko kasę. Januzaj dostał 11 po legendarnym Giggsie to i niech Memhis bierze 7 i piszę własną historię w Manchesterze.
» 6 sierpnia 2015, 02:27 #47
RedDevils4life: Fajnie pasuje do niego ta 9, którą miał na tournee. Ale najważniejsze żeby grał na skrzydle.
» 6 sierpnia 2015, 00:56 #46
AdaMUFC: Chyba z wszystkich zawodników najbardziej pasowała by mu ''7'' . Wolałbym żeby była u niego, niz u Pedro który najprawdopodobniej bedzie u nas.
» 6 sierpnia 2015, 00:21 #45
darek15: ciekawe czy za 3 lata zagra w realu:) przecież od dziecka o tym marzył ale jeszcze nie wie :)
» 5 sierpnia 2015, 23:57 #44
IMMM: Jak dla mnie za wcześnie.
» 5 sierpnia 2015, 23:52 #43
Rekin: Cris też dostał bardzo wcześnie
» 5 sierpnia 2015, 23:55 #42
Lynryx: "W ostatnich sezonach zakładali go Michael Owen, Antonio Valencia i Di Maria. Niestety żaden z nich nie nawiązał do osiągnięć wielkich poprzedników".

Tak, bo Owen to niby przyszedł, by stać się legendąâ€Ś Siódemka honorowała tego najwyższej klasy piłkarza i tyle, chyba nikt się nie spodziewał, że to, co najlepsze ma jeszcze przed sobą. Zupełnie nie rozumiem tej spiny wokół jego numeru i utyskiwań na fakt nadania mu go. Michael Owen to bardzo szczególny przypadek, Ferguson wiedział co robi, zatrudniając Anglika i nadając mu magiczną siódemkę. Nie oczekiwał, że czegoś wielkiego dokona, może tylko na to, że dostarczy kilka równie magicznych chwil, a jedną taką powinniśmy pamiętać. Pewnym zawodnikom należy się szacunek, Owena w Liverpoolu nie szanował nikt, ciągnął bramki i to się liczyło, jego zdrowie, jego przyszłość, już nie. O etapie Realu nie wspomnę, bo zwyczajem tego klubu, został potraktowany jak pies. No cóż panie Owen, pan za mało medialny i skandaliczny, nie pogra pan.

Przepraszam, mam do tego piłkarza wyjątkowy sentyment i drażni mnie zestawianie go z kochanym, poczciwym, solidnym, ale bardzo średnim Antonio Valencią, już nie wspominając o tym argentyńskim tchórzu. Dla mnie to po prostu hańba i nie godzę się na to.

A siódemka Depaya. Cóż. Opory oporami, sensowność sensownością, ale być może należałoby mu jednak numer ten przydzielić. Bo niby co stało za tym, żeby numer, dla mnie, dzięki Giggsowi, jeszcze istotniejszy, przydzielać Januzajowi? Obiecujący sezon? No cóż, Memphis też miał taki. No dobra, przybył dopiero teraz, ale co, Piątka, świeżo pozostawiona po Rio nic nie znaczyła? Tymczasem Rojo dostał ją na dzień dobry. Siódemka ma swoje wyjątkowe znaczenie i ja to rozumiem, ale trochę się zmieniło, LvG z pewnością nie jest czcicielem naszych zwyczajów i tradycji. On jest czcicielem innych, własnych. Lubi klasyczne numery na koszulkach, taka luka z pewnością by go drażniła. Zobaczymy. Choć jeśli Depay rozwinie się zgodnie z zapowiedziami, to nie będę miał absolutnie żadnych zastrzeżeniem co do takiej, również i moim zdaniem, przedwczesnej decyzji. Louis kocha kibiców, ale słucha tylko siebie samego. Czasem wbrew wszystkim ma rację, czasem jest inaczej. Mam nadzieję, że jeśli pod napisem Memphis będzie widniała liczba 7, to decyzję ową będziemy kategoryzowali jako tę pierwszego typu.
» 5 sierpnia 2015, 23:50 #41
JuveUnited: Zgadzam sie w stu procentach . Kim w swiatowej pilce byl i jak zostanie zapamietany Michael Owen a jak Antonio Valencia. Ferguson dal numer anglikowi mysle ze glownie ze wzgledu na jego nazwisko a i na pewno liczyl ze Owen pokaze nie raz na co go stac . Mial wiele przeblyskow ale niestety kontuzje rowniez w United go nie omijaly
» 5 sierpnia 2015, 23:56 #40
YaMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2015 23:44

Jeżeli nie dostanie 7 to przez cały sezon część kibiców będzie mówiła ze numer pechowy,przeklęty itd. Pamietajmy ze numer pozostaje tylko numerem.
» 5 sierpnia 2015, 23:42 #39
Rekin: gdyby numer był tylko numerem to by go nie zastrzegali w niektórych klubach :)
» 5 sierpnia 2015, 23:49 #38
Lynryx: W Bayernie co ciekawe zastrzeżona jest "dwunastka". Bo dwunasty zawodnik to kibice :)
» 5 sierpnia 2015, 23:50 #37
Rekin: w Milanie 3 i 6, a w Czikako Bulls 4, 10, 23, 33. Numer na koszulce jest mega ważny.
» 5 sierpnia 2015, 23:54 #36
b90: M7 musi mieć nr7 na plecach, to chyba normalne?
» 5 sierpnia 2015, 23:34 #35
Diablica91: Wierzę w Memphis'a oraz jego szczere intencje, ale jednak wolałabym zachować w tej kwestii powściągliwość. Tym bardziej po tym, co zrobił ostatni właściciel koszulki z tym numerem. Jeżeli Depay się wykaże i udowodni, że zasługuje by ją nosić, to już nawet za rok, być może - bardzo proszę. Ale nie teraz. Niech zawodnicy są świadomi, że naprawdę chodzi o coś więcej. Że dla kibiców i klubu to naprawdę coś znaczy...
» 5 sierpnia 2015, 23:05 #34
Kuntakinte: dajcie spokój niech najpierw coś pokaże później zróbcie z niego gwiazde!
» 5 sierpnia 2015, 22:51 #33
b90: Już jest gwiazdą i będzie gwiazdą Premier League.
» 6 sierpnia 2015, 18:11 #32
Chestnut: Za wczesnie, Ronaldo od razu też nie dostał.
» 5 sierpnia 2015, 22:47 #31
MANUGLORy: Z tego co wiem to chyba dostał. Bo jeszcze byli podobno tym nie którzy oburzeni.
» 5 sierpnia 2015, 22:50 #30
mcis: dostal natychmiast, ale o to nie prosil. to SAF zadecydowal
» 5 sierpnia 2015, 23:01 #29
Kilerek7: Patrzyłem na mecz Realu z Bayernem i powiem wam, że przydałby się nam taki Douglas Costa. Bayern może mieć z niego więcej pożytku niż my z Depaya. Co do Lewego to jest mega skuteczny, fajnie byłoby mieć Polaka w składzie.
» 5 sierpnia 2015, 22:38 #28
MANUGLORy: Zobaczysz co Depay będzie wyprawiał jeszcze ;)
» 5 sierpnia 2015, 22:48 #27
Kilerek7: OBY !!
» 5 sierpnia 2015, 22:50 #26
Reusik: Costa jest cztery lata starszy od Depaya i grał w LM od 2010 roku.Ma większe doświadczenie
» 5 sierpnia 2015, 23:06 #25
dawidlp92: Rozmieniamy na drobne ten święty numer ... mam nadzieje że kolejny przedstawiciel przywróci mu swiętność ;)
» 5 sierpnia 2015, 22:34 #24
Klimaa: Mam nadzieję że Depay wypali i stanie się z czasem ważnym ogniwem zespołu. Nie ważne jaki będzie nosić numer - ważne aby sprawdził się.
» 5 sierpnia 2015, 22:33 #23
OneFootballLove: To jest ta różnica on nie czeka aż mu ja dadzą bo zasłużył , on jej chce , to pewność siebie jakiej dotąd nie mieli zawodnicy plamiący ten NR , oni sie cieszyli gdy ja dostali ,bo klub czy trener stwierdzili ,że zasługują , on sam się po nią rwie i myślę ,że jak w niej wypali to nie będzie myślał o Realu
» 5 sierpnia 2015, 22:33 #22
Cavallas: Ronaldo jak przychodził to też od razu dostał więc nie pieprzcie głupot, że trzeba zasłużyć.
» 5 sierpnia 2015, 22:32 #21
skywarp: Tylko, że Ronaldo nie prosił o 7. Prosił o koszulkę z numerem 28. Ferguson sam mu nadał 7
» 5 sierpnia 2015, 22:39 #20
b90: a skad wiesz ze Depay prosil? bo tak napisali? Z automatu bylo wiadomo ze Di Maria odejdzie i Depay przejmie nr7.
» 5 sierpnia 2015, 23:31 #19
mario93: a dlaczego chciał 28? wie ktoś?
» 5 sierpnia 2015, 23:41 #18
Reusik: Bo taki miał w Sportingu
» 6 sierpnia 2015, 00:44 #17
skywarp: Bo taki był wtedy wolny.
» 8 sierpnia 2015, 17:25 #16
mcis: 20 lat temu za taka akcje dostalby szczoteczke do zebow i musialby wyszorowac wszystkie kible na OT.

Przypominaja mi sie opowiesci G.Nevilla, o tyk jak mlodzi zawodnicy musieli kiedys prac koszulki starszych zawodnikow....
» 5 sierpnia 2015, 22:31 #15
ajsztajn: Po co od razu wychodzisz z taką bulwersacja?
Bo jakiś szmatławiec napisał ze chce nr 7?
Znając życie taka sytuacja nigdy nie miała miejsca, a artykuł został wydany po to by właśnie tacy ludzie jak Ty robili sensację, a w przyszłości plotka ta zostanie przeinaczona w fakt typu "gówniarz nie umie dokładnie piłki kopnąć a już od początku palił się do gry z 7"

...

Ludzie, nie podchodzcie do newsów jakiegoś śmiesznego Daily Mirror w taki sposób bo potem sami się nakręcacie.

Pozdrawiam.
» 5 sierpnia 2015, 23:53 #14
Ghostpl: Nikt go nie powinienem dostać
» 5 sierpnia 2015, 22:27 #13
RyannMistrz: dlaczego?
» 5 sierpnia 2015, 23:40 #12
adam60: Ale po co w ogóle się adm przejmować? Kogo obchodzi jego zdanie? Po tym, jak się ostatnio zachował, niech dadzą numer Memphisowi i nie zastanawiają się...
» 5 sierpnia 2015, 22:27 #11
pszemuh: Również uważam że to zły pomysł aby dać mu 7,fajnie że ambitny itp ale najpierw pokaże się w nadchodzącym sezonie z dobrej strony i wtedy szefo pomyśli.

Takie tam moje skromne zdanie.
» 5 sierpnia 2015, 22:17 #10
Walnuts: Na 7 trzeba zasłużyć. Mam nadzieję, że nikt go nie dostanie w tym sezonie.

A co do samego Memphisa, to na ten moment nie zagrał nawet jednego meczu na takim poziomie jak Di Maria w kilku pierwszych występach. Także nie ma się co jeszcze podniecać, czas pokaże czy jest tyle wart na ile się go promuje.

Blind o ile się nie mylę, został wybrany najlepszym graczem ligi holenderskiej gdy przychodził do United. Jaki był jego poprzedni sezon nie trzeba tłumaczyć. Bez fajerwerków, być może załapałby się do trzeciej 11-stki sezonu.
» 5 sierpnia 2015, 22:16 #9
Biscuit: Blind był jednym z najsolidniejszych graczy w Untd w zeszłym sezonie i grał równą formą. Szczerze mówiąc nikt z naszych nie wyróżniał się jakoś wybitnie, wiec ciężko oceniać gracza jak cały zespół grał słaby sezon.
» 6 sierpnia 2015, 15:55 #8
Bena1878: jezeli tak ograniczony skrzydlowy jak Valencia mial koszulke z nr 7 to dlaczego nie Memphis? jezeli jest tak ambitny i sadzi ze podola a wiemy ze na to go stac to dlaczego nie ?
» 5 sierpnia 2015, 22:14 #7
misiu94rio: Wiadomo kiedy oficjalna lista numerow ?
» 5 sierpnia 2015, 22:10 #6
RobvanKlu5i: Czytamy ze zrozumieniem, tekst zawiera o tym stosowne info :)
» 5 sierpnia 2015, 22:39 #5
misiu94rio: Pytam o dokładną datę, czy wiadomo dokładnie kiedy to będzie
» 5 sierpnia 2015, 22:55 #4
Keyen: Na Manusite piszą, że kluby mają zgłosić piłkarzy z numerami najpóźniej do 12:00 w piątek, ale nie wiem czy taka lista od razu będzie podana do informacji publicznej. Tak czy inaczej, w sobotę przed meczem już wszystko będzie wiadomo.
» 5 sierpnia 2015, 23:05 #3
Triiinity: lista ma zostać zaprezentowana na konferencji przedmeczowej - czyli piątek.
» 6 sierpnia 2015, 08:54 #2
Lince: No nie wiem czy to dobry pomysł, z jednej strony dobrze że ambitny i nie boi się tej presji a z drugiej to już w ostatnich latach ten nr. był wystarczająco "zhańbiony", że może lepiej żeby na nią najpierw zasłużył
» 5 sierpnia 2015, 22:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.