Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United aktywuje klauzulę w umowie Pedro?

» 18 lipca 2015, 15:08 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Pedro Rodriguez znalazł się na celowniku Manchesteru United. Czerwone Diabły są gotowe aktywować klauzulę w kontrakcie zawodnika Barcelony, która wynosi 22 miliony funtów.
Manchester United aktywuje klauzulę w umowie Pedro?
» Pedro Rodriguez ma w swoim kontrakcie klauzulę odstępnego w wysokości 22 milionów funtów
Czy Pedro sprawdziłby się w Manchesterze United?
Louis van Gaal po odejściu z klubu Radamela Falcao i Robina van Persiego w najbliższych tygodniach będzie próbował wzmocnić siłę ataku Czerwonych Diabłów. Zdaniem The Guardian jedną z opcji jest pozyskanie reprezentanta Hiszpanii.

Van Gaal chciałby przejść na ustawienie 4-3-3, a Pedro, który może występować w roli skrzydłowego lub napastnika, przydałby się Holendrowi w takim systemie.

Pedro w ubiegłym sezonie nie grał w Barcelonie tak często jakby chciał, bo Luis Enrique stawiał na Luisa Suareza. Szkoleniowiec katalońskiego klubu wolałby jednak zatrzymać 27-letniego piłkarza.

Pedro w ubiegłym miesiącu podpisał nowy kontrakt z Barceloną, co mogłoby sugerować, że nie planuje opuszczać Hiszpanii. Z drugiej strony klauzula odstępnego w umowie zawodnika została zmniejszona ze 109 do 22 milionów funtów.

Piłkarzem Barcelony jest zainteresowany nie tylko Manchester United. Sytuację Pedro monitoruje także Chelsea.


TAGI


« Poprzedni news
De Boer obawia się odejścia Cillessena
Następny news »
Pearson i Rothwell wypożyczeni do Barnsley

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (79)


tomek94: nieeeee..........
» 19 lipca 2015, 16:47 #75
UrbannLegend: Oby nie, to w ogóle cud, że on się tyle czasu w FCB ostał...
» 19 lipca 2015, 12:41 #74
cnk: ale po co nam hiszpanski szrot?
» 19 lipca 2015, 02:11 #73
Muuuuuuuuuuu: Oddać ADM i kupić Pedro - no genialne.
Chyba nawet LvG nie jest na tyle szalony by dokonać takiej zamiany. Pedro to nie jest gość od kończenia akcji a do grania kreatywnego mamy teraz całą armię świetnych zawodników.
» 18 lipca 2015, 23:09 #72
Bena1878: w takim wypadku Perdo in AdM out
zle czy to dobry pomysl wdg mnie nie !
» 18 lipca 2015, 22:20 #71
uzil25: Van Gaal mówił, że każdy nowy gracz jest porównywany do obecnych i musi coś znosić i być lepszy niż zawodnicy już będący w składzie. Nie ma transferów dla transferów więc takiego słabiak nie kupimy, wymysł mediów...
» 18 lipca 2015, 22:13 #70
orion: United potrzebuje raczej egzekutora niż takiego wolnego elektronu. Po odejscu van Persiego Przydał by się ktoś kto świetnie wykańcza akcje, ktos pokroju RvN......
» 18 lipca 2015, 21:44 #69
Diabelred: Nikt z naszych skrzydłowych/napastnikow nie wygryzlby nikogo z MSN(zresztą obecnie tylko jeden piłkarz na swiecie moglby wygryzc kogos z tej trojki, a mianowicie Ronaldo Neymara), także darujcie sobie komentarze, ze Pedro to tylko rezerwowy, ze to żadne wzmocnienie itd. Poza tym przypominam tylko, ze Sanchez czy Fabregas tez byli niechciani w Barcelonie, a dziś sa czołowymi postaciami w swoich zespolach. Jeśli ADM ostatecznie by odszedł to Pedro jest dobra alternatywa, na pewno lepsza niż taki Gaitan. I nie piszczcie mi nic o symulkach Hiszpana bo i u nas Rooney, Januzaj, Young, ADM swieci nie sa.
» 18 lipca 2015, 21:05 #68
arek12121: True true. Pedro spoko grajek, swietny do tej tiki taki, jesli odszedlby di Maria to do walki z Mata o sklad na prawym skrzydle jak najbardziej. A po za tym swietnie gra bez pilki, to jest to czego nam mega brakuje. Jedynie warunki fizyczne troche moga niepokoic.
» 18 lipca 2015, 23:59 #67
SYSTEM: Jestem na Nie!
» 18 lipca 2015, 19:37 #66
BartekMU10: Tylko nie on...
» 18 lipca 2015, 18:45 #65
Stringer: Większość fanów Barcelony uważa, że za taką kwotę powinni go jak najszybciej sprzedać. Niestety, ale on od 2-3 sezonów jest bez formy. Chociaż w sumie lepszy Pedro niż Gaitan.
» 18 lipca 2015, 18:35 #64
sagnol32: O widzę jest paru obrońców Pedro a po Valdesie czy Alvesu to wszyscy równo jechali a obydwaj mają bądź mieli o wiele większy wkład w sukcesy Barcelony. Nie uważam oczywiście Pedro za słabego piłkarza ale czy nie lepiej dać szanse dla Hernandeza ?
» 18 lipca 2015, 18:33 #63
EnJoy: Chyba dla cb :-)
» 18 lipca 2015, 19:18 #62
rafax17: witam chcialbym sie zarejestrowac do fantasy prermier league ale jak juz jestem przy przedostatnim krokiem o nazwie partner communications to nie moge klknac napisu nastepny tylko pod tym pojawia mi sie male prostokacik czarny i jak go klkne to mi sie cos do poprzedniego kroku czy ktos wie czemu nie moge przejsc dalej?
» 18 lipca 2015, 18:16 #61
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2015 17:58

dokladnie tak samo jak kilku bystrzakow tutaj, pisali kibice arsenalu rok temu jak pojawily sie informacje o alexisie. nie, tylko nie on, slaby, lepszy jest ox, lepiej grac (i tu wymienili genialnych swoich brytoli?).
ale coz. polscy kibice angielskich druzyn nie maja przeciez obowiazku znac sie na futbolu.

pedro to pilkarz lepszy od kazdego napastnika jaki gra obecnie w united. mistrz swiata, kilkukrotny zdobywac LM, mistrz europy, fantastycznie utalenowany technicznie, pilke odebrac opedro jest praktycznie niemozliwe. do tego kapitalny w szybkiej grze, klepa, podania, z pilka przy nodze blyskawica. reasumujac jeden z najlepszych skrzydlowych europy.
» 18 lipca 2015, 17:55 #60
Rotx: przy tiki tace Van Gaala odnajdzie sie znacznie lepiej niż połowa zawodników United włącznie z Di Marią,Depayem i Rooneyem.
Zawodnik urodzony do takiej gry i skoro Louis preferje taka gre to ja w pierwszej kolejnosci wybrałbym
1)Przyjście Pedro w ciemno i I jedenastka dla niego
2) I jedenastka dla Maty mimo świetnego ostatniego sezonu.
» 18 lipca 2015, 18:17 #59
Dryblas: @DEPE: dokładnie, pójdzie do Chelsea i jeszcze powiększą przewagę nad nami. Dobrze, że (wbrew powszechnej opinii) to nie eksperci z dewilpejdża decydują o transferach.
» 18 lipca 2015, 18:34 #58
soldier: Masz rację to świetny zawodnik. Pytanie jednak gdzie będzie grał i czy to nie będzie oznaczać odejścia jednego ze skrzydłowych.
» 18 lipca 2015, 18:59 #57
Hoodys: soldier - Nie, bo raczej będzie on w zastępstwie za Rooneya, a nie za któregoś ze skrzydłowych.
» 18 lipca 2015, 19:39 #56
soldier: Możliwe. Tylko, że tu pojawia się problem. Van Gaal zapowiedział, że kapitan zawsze ma gra w pierwszym składzie. A więc Pedro (jeśli przyjdzie) na ławkę? Rooney od czasu do czasu do pomocy?
» 19 lipca 2015, 00:18 #55
Reusik: Po co Rooney ma grać w pomocy skoro mamy już tylu pomocników?
» 19 lipca 2015, 00:50 #54
champione2013: przestań pić
» 19 lipca 2015, 10:21 #53
soldier: Oczywiście że gra Roo w pomocy nie ma sensu. Piszę tylko co jeśli Pedro miałby ma grać na ataku.
» 19 lipca 2015, 10:54 #52
szabo1878: po co nam on? nie dosc, ze cienias i nurek, to w dodatku mamy teraz przeciez mocne skrzydla. oby nie doszlo do tego transferu
» 18 lipca 2015, 17:51 #51
night76: o jezu.. ta kaleka w united/ Z NIEGO TAKI NAPASTNIK JAK Z WAWRZYNIAKA..
» 18 lipca 2015, 17:37 #50
Kopec91: Proszę tylko nie ta miernota!
» 18 lipca 2015, 17:33 #49
Pady: Nigdy w zyciu ! Wolalbym Wilsonem caly sezon grac. Jedyny pilkarz z Barcelony jaki moglby do nas trafic to Messi.
» 18 lipca 2015, 17:09 #48
micsie03339: Ja tym Mascherano nie pogardził ;p
» 18 lipca 2015, 17:36 #47
raven1983: Ja bym ich całą pierwszą jedenastką nie pogardził
» 18 lipca 2015, 17:38 #46
antoniovalencia: To może po prostu zacznij raven1983 kibicować Barcelonie :)
Ja osobiście nie chciałbym widzieć Pedro w Manchesterze United, a Messiego ani tyle :)
» 18 lipca 2015, 17:44 #45
marsin7: Naprawdę trzeba być i.diotą mówiąc, że nie chciałoby się mieć Messiego w zespole... To najlepszy piłkarz świata, który gwarantowałby przynajmniej 40 goli w sezonie... Powiedz mi w takim razie, po co my w ogóle robimy jakieś transfery, nie lepiej postawić na wychowanków ?
» 18 lipca 2015, 18:04 #44
Hoodys: to nie tylko najlepszy piłkarz świata. To najlepszy piłkarz w historii i najlepszy rozgrywający aktualnie. Nie ma zespołu który by go nie chciał
» 18 lipca 2015, 19:40 #43
Insanity: To nie jest najlepszy piłkarz w historii, proszę Cię. Umiejętnościami mieści się wysoko, ale nie najwyżej.
» 19 lipca 2015, 04:19 #42
antoniovalencia: marsin7 myślisz, że jakby Messi przeszedł do Ligi Angielskiej to strzelałby tyle samo goli co w lidze hiszpańskiej ? Liga angielska to nie liga Hiszpańska. Masz choć trochę wyobraźni. Gdyby Messi trafił do Premier League to mity typu: Messi to najlepszy piłkarz świata, najlepszy w historii i najlepszy w ogóle szybko zostałyby obalone :)
» 19 lipca 2015, 17:25 #41
qwe123qwe: Jasne bo w finale CL z United Messi został tak mocno stlamszony ze strzelił gola glowa mając obok siebie mitycznego wielkiego obrońcę z ligi angielskiej. Śmieszne są jeszcze zdania ze Messi by się nie odnalazł w BPL. Ale co ja bede dyskutował ze znawcami którzy to samo mówili o Alexisie, Torresie, Aguero i wielu innych. Myślę ze Messi w Anglii by zweryfikował poziom ligi, a nie odwrotnie. Pozdrawiam, życzę miłego dnia i apeluje o ostrożne wycieczki wyobrazniowe w ktore wybierają się wszyscy znawcy z dość ciasna glowa.
» 19 lipca 2015, 20:58 #40
antoniovalencia: LM to nie BPL... i nawet mi się nie chce na ten temat więcej rozpisywać. A że mu piłka spadła prosto na zarośnięty łeb to strzelił tego gola głowa w finale LM, bo przecież nie skoczył wyżej niż Ferdinand. A to, ze Begovic strzelił gola Borucowi to ma oznaczać, że od razu trzeba przesunąć Begovica do ataku ??
» 20 lipca 2015, 07:09 #39
marsin7: qwe123qwe
100% racji
antoniovalencia
LM to nie BPL, masz rację, bo LM jest o wiele trudniejsza... Nie skoczył wyżej, bo nie musiał skakać, wystarczy odpowiednio się ustawić, tylko dlaczego akurat jemu ta sztuka się udała ? A to ostatnie zdanie z porównaniem jest kompletnie nie na miejscu i bez sensu...
» 20 lipca 2015, 12:25 #38
Fenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2015 17:04

Hahah 109 mln ostrą mieli fazę. Co do samego zawodnika to czy to nie jest ten sławny kataloński NUREK pedro? Jeśli tak to już wolałbym Krzynówka cofnąć z emerytury niż te płaczliwe aktorzyny z farcy.
» 18 lipca 2015, 16:59 #37
EnJoy: Jesli mamy kupowac piłkarZy z prawdziwego topu i na atak lub skrzydło to reus albo Friedmana a nie pedro ktory wypalił się juz 2 lata temu co was naprawdę ino nazwiska interesuja nie patrzcie na nazwiska a na to jak kto gra
» 18 lipca 2015, 16:57 #36
mario2: Kim jest friedman?
» 18 lipca 2015, 17:20 #35
jerzy666: No Stefan , grał np. w " Na kłopoty Bednarski "
» 18 lipca 2015, 17:33 #34
rc7: Alternatywy 4 chyba też . :-)
» 18 lipca 2015, 18:26 #33
becks7777: Solidny grajek, ale czy jest miejsce na niego w składzie? Czy to oznacza Januzaja na wypożyczenie czy ADM do PSG? :P
» 18 lipca 2015, 16:40 #32
micsie03339: Raczej większą sprzedaż jakieś gazety.
» 18 lipca 2015, 17:39 #31
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2015 16:29

Jak dla mnie to bardzo dobry piłkarz, trochę niedoceniany, ze względu na konkurencję w ataku Barcy. Problem jest jednak taki, czy nie mamy już za dużo piłkarzy na jego pozycję? Jest Depay, "pupilek" LVG Young, a takze Di Maria i Januzaj. A na drugim skrzydle Mata. Chyba że jako zmiennik Rooneya. Ciekawe co planuje van Gaal.
» 18 lipca 2015, 16:28 #30
soldier: "Van Gaal chciałby przejść na ustawienie 4-3-3" Chciałby przejść? Przecież całe ostatnie pół roku takim graliśmy!
» 18 lipca 2015, 16:24 #29
mcis: nie do konca. u nas to bylo raczej skakanie miedzy 451 442 i 352. klasycznego 433 nie bylo
» 18 lipca 2015, 17:21 #28
soldier: Nie masz racji. Zobacz sobie choćby na whoscoredzie jak wyglądało nasze ustawienie patrzac na rzeczywiste "uśrednione" ustawienie zawodników podczas meczu. Co mecz to samo ustawienie: 4-3-3. Skakanie między 3-5-2 a 4-1-2-1-2 i 451 na silnych rywali było w pierwszej części sezonu. Ja mówię o drugiej. Tu już była co mecz jedna formacja.
» 18 lipca 2015, 17:36 #27
Hoodys: ja widziałem przez większość sezonu 4141 i 352.
» 18 lipca 2015, 19:42 #26
soldier: Te nasze 4-1-4-1 to właśnie 4-3-3.
» 19 lipca 2015, 00:20 #25
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2015 00:29

Wygląda to co mecz mniej więcej tak:

[link usunięty]
[link usunięty]
[link usunięty]
[link usunięty]

Należy zjechać na dół i kliknąć player position w każdym z tych przykładowych linków.

Widać jak na dłoni, że gramy konsekwentnie 4-3-3.
» 19 lipca 2015, 00:24 #24
soldier: Dobra, linki są zakazane wiec wejdźcie sobie sami na whoscored.com i obczajcie w meczach United Match Report --> Player Position zamiast pisać pierdoły o tym jakim ustawieniem gra MU.
» 19 lipca 2015, 00:33 #23
Gallacher: Szybko by się nauczył twardej piłki u nas.
» 18 lipca 2015, 16:02 #22
Kopec91: Raczej szybko by go połamali...
» 18 lipca 2015, 17:34 #21
kadM: Dobry aktor bedą w duecie z Youngiem grac :D
» 18 lipca 2015, 16:02 #20
kolor: Pewnie za parę lat kluby będą grały w różnych ligach. Właściciel będzie np. mógł transferować klub do ligi hiszpańskiej. Będzie to angielski zespół ale będzie występował w lidze hiszpańskiej. Głupi świat.
» 18 lipca 2015, 15:57 #19
mcis: przeciez to juz istnieje od dekad. w ten sposob Cardiff gra w PL, a Monaco w FR. kilka lat temu gdy Szkockie kluby nalezaly do swcislej swiatowej czolowki, to Celtic i Rangers tez byli przymierzani do PL.

jesli sugerujesz, ze najlepsze kluby chcialy by grac w jednej lidze, to taki pomysl pojawial sie i upadal wiele razy. Klubom nie zalezy na grze z silnymi przeciwnikami, nawet LM jest tak pomyslana, zeby prawdziwi przeciwnicy zaczynali sie od cwiercfinalow
» 18 lipca 2015, 16:17 #18
szabo1878: jakby wszystkie dobre kluby znalazly sie w jednej lidze, to wymarla by Liga Mistrzow. ponadto nie da sie zagrac 20 ciezkich meczow w sezonie, wiec kluby by prezentowaly kiepska pilke, byle dowiezc 3 punkty w kazdym meczu.

jak dla mnie to by byl chyba najgorszy pomysl w historii pilki noznej, dlatego ciesze sie, ze szanse sa na to praktycznie zerowe
» 18 lipca 2015, 17:50 #17
Joker7: TYlko nie on!
Slaby i placzek z Hollywood!
Dziwne ze Mou sie nim interesuje ale pewnie to plota !
» 18 lipca 2015, 15:39 #16
RyanScholes1878: Widze wy wybyscie kazdego rezerwowego zawodnika innej druzyny widzieli w podstawie MU.
Brawo dobre podejscie z ktorym napewno mozemy walczyc o mistrzostwa :)
» 18 lipca 2015, 15:37 #15
Insanity: Spora część naszego pierwszego składu by służyła jako rezerwa Barcelonie.
Odkupowanie graczy od zespołu z potrójną koroną za niska kasę zawsze jest pozytywne.
» 18 lipca 2015, 15:39 #14
b90: Dokładnie hehe. Akurat Pedro to świetny piłkarz ale mając w składzie Messiego, Neymara i Suareza to nikt by się nie przebił do 1 składu. Jedynie Aguero mógłby zastąpić Suareza. Pozostała dwójka nie do ruszenia. Po drugie nikt nie mówi że Pedro by grał w 1 składzie. Mógłby przyjść na roczne wypożyczenie.
» 18 lipca 2015, 18:24 #13
ManchesterUtd: Tylko nie tych żałosnych aktorów z Katalonii.
» 18 lipca 2015, 15:31 #12
b90: W United Young i Rooney nie symulują ... pierd.. o szopenie. Zejdź na ziemie dzieciaku.
» 18 lipca 2015, 18:21 #11
kralo11: 22 mln? To bardzo malo
» 18 lipca 2015, 15:29 #10
Cybson: 22 miliony za takiego zawodnika to letnia wyprzedaż, brać go
» 18 lipca 2015, 15:13 #9
mcis: tylko to jest 22mln plus 39% podatku. dlatego kluby nie chca wykupywac klauzul
» 18 lipca 2015, 15:29 #8
Cybson: je*ać system :D
» 18 lipca 2015, 16:36 #7
mcis: wyborca Kukiza?
» 18 lipca 2015, 16:53 #6
qwe123qwe: Nie 39 procent podatku tylko koło 50% i to nie jest regula. Albo United płaci 30 baniek euro i Barca nie robi problemów wtedy Pedro leci do nas za 30 baniek, albo Barca nie chce sprzedać Pedro wiec Hiszpan sam wykupuje swoja kartę za 30baniem + około 15 mln podatku (cały hajs oczywwiscie na to dostaje od Unired) albo United płaci więcej niż klauzula ale mniej ni, klauzula plus podatek o obie strony są szczęśliwe. Tak było z Alcantara. Miał klauzule 18 mln ale odszedł do Bayernu za 25.
» 18 lipca 2015, 18:04 #5
Dryblas: Przydałoby się go ściągnąć, tym bardziej jak nasi główni konkurenci są nim zainteresowani.
» 18 lipca 2015, 15:12 #4
b90: Fajny transfer by był. Pedro nie ma szans na występy w Barcelonie z wiadomych względów ale napastnikiem jest bardzo dobrym. Marnuje się tylko w Barcelonie. Na pewno jest lepszą opcją niż Hernandez.
» 18 lipca 2015, 15:11 #3
night76: to nie ejst napatsnik... to skrzydlowy... i to bardzo slaby..
» 18 lipca 2015, 17:38 #2
b90: tak ty wiesz lepiej ...
» 18 lipca 2015, 18:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.