Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Carragher: Kibice MU nie powinni krytykować Ramosa

» 23 czerwca 2015, 13:41 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Były obrońca Liverpoolu, a obecnie ekspert Sky Sports, Jamie Carragher, nie rozumie obiekcji kibiców Manchesteru United dotyczących ewentualnego transferu Sergio Ramosa.
Carragher: Kibice MU nie powinni krytykować Ramosa
» Były obrońca Liverpoolu nie rozumie krytyki pod adresem Sergio Ramosa
Hiszpan ma przybyć na Old Trafford w zamian za Davida de Geę oraz 30 milionów euro.

- Jestem nieco zdziwiony krytyką, która spadła na Sergio Ramosa. Ten gość wygrał już wszystko, gra dla jednego z najlepszych klubów na świecie oraz jest członkiem jednej z najlepszych reprezentacji w historii. Czasem ma swoje momenty szaleństwa i jest zbyt emocjonalny, to zawsze był jego problem. Nie zapominajmy jednak, iż dotyczy to także choćby Wayne‘a Rooneya - podkreślił Anglik.

- Nie martwi mnie to, czy Manchester United go pozyska oraz czy byłoby to dobre wzmocnienie. Jeżeli on nie jest postrzegany jako jeden z najlepszych środkowych obrońców na świecie, to kogo można określić takim mianem? Jeśli nie przemawiają za niego zdobyte trofea, to jakie szanse mam ja czy inni obrońcy z Premier League? Myślę, że to brak szacunku. Ramos zagrał w reprezentacji prawie 130 razy! On nie gra dla zespołu Mickey Mouse.

- Słyszałem głosy, że Ramos nie zachowuje się dobrze pod presją i popełnia błędy. Który defensor ich nie robi? Jeżeli Real Madryt mógłby znaleźć lepszego obrońcę, to by to zrobił. Ramos gra regularnie, Real wygrywa wszystko, a ludzie i tak narzekają. Klasowi światowi obrońcy to ginący gatunek w stosunku do tego, co działo się jeszcze kilka lat temu. Jeżeli United go nie kupią, to kogo innego mogliby kupić? - podsumował Carragher.


TAGI


« Poprzedni news
David De Gea + 30 milionów euro = Sergio Ramos?
Następny news »
Nani już po rozmowach z Fenerbahce Stambuł

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2015 21:58

Ramos to nie jest zaden najlepszy obrona(dla mnie osobiscie tym kims jest Thiago Silva, ktory praktycznie nigdy ponizej pewnego poziomu nie schodzi) na swiecie, jednak w topie najlepszych obroncow napewno sie znajduje. Tylko ignorant bedzie uwazal Hiszpana za slabego. Tam na dole widze, ze ktos jeszcze pisze, ze Ramos bylby nawet naszym oslabieniem, no normalnie facepalm... Sam nie trawie Realu(szczegolnie tych ich gimbusowych kibicow, ktorzy mysla, ze sa nie wiadomo kim, pomimo, ze ostatnich latach waznych pucharow zdobyli jak na lekarstwo) jednak doceniam klase ich pilkarzy i pewnie jak wiekszosc 3/4 ich skladu widzialbym u nas, bo wiem, ze ci pilkarze realnie mogliby wzmocnic nasz sklad. Wracajac do Ramosa, to akurat Real to taki klub, ktory bez mrugniecia pozbywa sie pilkarzy, ktorzy sa za slabi na gre u nich.
» 23 czerwca 2015, 21:54 #25
Diabelred: ucielo mi koncowke

Wracajac do Ramosa, to akurat Real to taki klub, ktory bez mrugniecia pozbywa sie pilkarzy, ktorzy sa za slabi na gre u nich. Jednak jak wiadomo Hiszpan gra juz u nich od 10 lat, a jesli faktycznie mialby jakims cudem odejsc, to nie dlatego, ze jest slaby, tylko dlatego, ze Perez ma sztywny komin placowy.
» 23 czerwca 2015, 22:15 #24
Pomarancz: To dopiero deal, oddajemy top3 bramkarzy i dodajemy 30 mln ojro xD Przecież Ramos to żaden kozak, do tego jest bardzo niestabilny, podpala się w złych momentach i łapie głupie kartki. Ma 29 lat, lepszy już nie będzie, on tak na prawdę nie chce odchodzić z sklepu, to standardowy sposób żeby wydoić klub. Mamy kupować kolejnego typa, który będzie tu grał jak za karę? A gadanie że to nie mój hajs, to głupota, bo własnie po to jest ta stronka, by można było komentować sprawy związane z United. Jeszcze nie dawno sciągalismy młodych którzy stawali się kocurami, teraz na siłę mamy kupować jakis czosnków bo typ z klubu który przez 25 lat nie wygrał mistrza Anglii, twierdzi że jest w stanie pouczać taką potęgę jak United jak się wygrywa. Jeden już taki był, dziwnym trafem to też był Scouser, cytując klasyk przypadek? nie sądzę.
» 23 czerwca 2015, 17:04 #23
ziomboy777: "Real wygrywa wszystko" --> temu Panu już podziękujemy...
aczkolwiek co do Ramosa ma trochę racji... z tym, że Sergio ma już prawie 30 lat :/... nie lepiej by było wyciągnąć Varane'a?
» 23 czerwca 2015, 16:00 #22
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2015 21:41

,,nie lepiej by było wyciągnąć Varane'a?"

Nie wiem czy byloby lepiej przyszlosciowo ok jednak patrzac na terezniejszosc, to Varane nie jest generalem obrony jakiego nie mamy od czasu odejscia Vidicia i Rio. Na chwile obecna nam potrzeba jakiegos bardziej doswiadczonego obroncy, ktory juz teraz posiada cechy przywodcze kogos w typie Ramosa, Otamendiego.

Co do samego Varana:

po 1 Real nie pusci go, to jest ich inwestycja na przyszlosc
po 2 Francuz jest tam szczesliwy
po 3 Varane ma wazny kontrakt do 2020, takze w najblizszych 3-4 latach raczej nie bedzie renegocjowana jego nowa umowa przez co nie bedzie narazie takich problemow z jego nowa umowa jak teraz z Ramosem
» 23 czerwca 2015, 21:37 #21
CRfan: Wolałbym oddać De Geę i 30 mln za Varane'a. Młodszy, wyższy, silniejszy i co najmniej tak samo dobry jak Ramos.
» 23 czerwca 2015, 14:47 #20
Diabelred: to teraz minusy Varane:

- nie jest doswiadczony, przez co bardzo czesto zdarza mu sie popelniac proste bledy
- nie widze w nim takiego typu przywodcy jak Otamendi czy Ramos

Wiadomo, ze Varane bylby lepszy zawodnikiem na przyszloc, na terazniejszoc jednak niekoniecznie. Mamy juz swojego mlodziaka Jonesa, mysle ze jeden wystarczy.
» 23 czerwca 2015, 21:56 #19
mantup89: Ja chcę Ramosa w United i twoj komentarz (Janks7) jest żenujący.
» 23 czerwca 2015, 14:29 #18
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2015 14:17

Scouser broni Ramosa, bo by chciał żeby United się osłabiło za grubą kasę...
Ramos w porównaniu z takim Pique, to trofeów w życiu widział bardzo mało i myślę, że tutaj też widać różnice pomiędzy tymi panami, wiadomo Barcelona to stabilniejszy klub niż Real, ale Pique gdyby nie Shakira to spokojnie byłby numerem 1 wśród stoperów, a przez miłość troszkę forma osłabła chociaż ostatni sezon iście mistrzowski i nawiązanie do najlepszych lat...
Pique to w ogóle gość, który przeszedł 2 szkoły w tym zdecydowanie lepszą dla obrońców szkołę Brytyjską, a Ramos to gość który całe życie siedział w Hiszpanii i powiem tylko tyle, gdy był prawym obrońcą to uznawałem go za najlepszego prawego obrońcę obok Daniego Alvesa, bo tam to rzeczywiście jego zapędy ofensywne, gorąca głowa nie były wcale takie złe, ale środkowy obrońca ? Dla mnie na tej pozycji nie jest wart takiej kasy o jakiej się mówi i mam nadzieję, że do nas za taką kasę nie trafi.
Tyle pieniędzy i taką tygodniówkę to można zdecydowanie lepiej zainwestować, po prostu takie jest moje zdanie, tym bardziej, że Ramos kocha Madryt, a te zagrywki są tylko po to by uzyskał to czego chce w Realu, nawet jeżeli Real mu tego nie da i się go pozbędzie, to będzie kolejnym przykładem piłkarza który jest myślami gdzieś indziej i forma z Madrytu gdzieś uleciała (Ozil, Di Maria).
» 23 czerwca 2015, 14:15 #17
Janek23: Następny "specjalista" od transferów. Co mnie obchodzi ile on będzie kosztował. Brać i kasy nie żałować bo takim tokiem myślenia to my na stałe będziemy walczyć ale o Ligę Europejską. Biadolenie ile to będzie kosztował, ile zarabiał powoduje u mnie wymioty. To są twoje pieniądze, że tak o nie się martwisz. Takie teraz są realia, że za prawie każdego zawodnika się teraz przepłaca a jeśli tego nie rozumiesz to zmień dyscypliny bo to już się nie zmieni. Trzeba nam doświadczenia w obronie a nie młodych niedoświadczonych szrotów za wcale nie mniejsze pieniądze.
» 23 czerwca 2015, 14:25 #16
Janks7: "Młody, niedoświadczony szrot" to przyjmie zarobki od 3, do 5 razy mniejsze niż Ramos, a na dodatek może posłużyć wiele lat, a w razie czego, zostanie odsprzedany ze sporym zyskiem, a Ramosa już nie sprzedamy, a najgorsze rozwiązanie byłoby wtedy, gdyby Ramos okazał się na wyspach totalnym niewypałem i co zrobić wtedy z takim niewypałem jak Ramos zarabiającym 12 mln euro rocznie? Wcale bym się nie zdziwił, gdyby Ramos okazał się takim Falcao, tylko oczywiście w tyłach... Falcao na całe szczęście był wypożyczony, a Ramos ma przyjść na stałe i tego już się nie odwróci.
» 23 czerwca 2015, 14:32 #15
Janek23: A ten dalej swoje. To będzie problem klubu a nie twój czy mój. Mnie interesuje to co widzę na boisku a ten człowiek nam gwarantuje odpowiednią jakość. Jak jesteś taki mądry to napisz kogo byś kupił a nie tylko narzekał bo ja jak na razie nie widzę za dużo kandydatów a szczególnie z twojej strony.
» 23 czerwca 2015, 14:38 #14
Janek23: Jeszcze może napisz, że Schweinsteiger jest za stary i za drogi i też będzie za słaby na nasz "Dreamteam"
» 23 czerwca 2015, 14:40 #13
sagnol32: Gościu skąd ty takie rzeczy wiesz ze przez Shakire grał słabo ?
Janusz ma rację jest mnóstwo kasy to brać i się nie zastanawiać i nie gadać ze kupujemy tylko nazwiska bo na to musiał jednak zapracować.
Ps. Jak chcesz odsprzedać ze sporym zyskiem gracza który u nas by się nie sprawdził ? Akurat nasza "zdolna młodzież " co roku opuszcza United za marne grosze.
» 23 czerwca 2015, 14:48 #12
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2015 14:56

Basti ma kosztować nas tylko 7.5 mln, a na dodatek nie będzie pobierał 12 mln rocznie z klubu, dlatego transfer Bastiego popieram w 100%.
U Ramosa, te liczby są przesadzone, a kandydatów do wzmocnienia obrony za takie pieniądze jest wielu, chociażby kolega Ramosa z Realu - Varane, a ja nawet pokusiłbym się o próbę sprowadzenia Pepe, który też jest doświadczony, a byłby znacznie tańszy koszt jego sprowadzenia i też zdecydowanie mniejsza pensja niż w przypadku Hiszpana...
A z innych klubów to do wyboru do koloru - Otamendi, Laporte, Hummels, De Vrij, wymieniać można długo, chociaż jednego jestem pewien, że Ramos na całe szczęście do nas nie trafi :).
Co do Pique, to po prostu jego spadek formy, zaczął mieć miejsce, od kiedy okazało się, że jego partnerką jest Shakira, więc po prostu bardzo łatwo połączyć te fakty.
Lucho odzyskał dawnego Pique, co pomogło Barcy zdobyć Triplete, co by nie mówić to Pique z sezonu 14-15 był o wiele pewniejszym stoperem niż Ramos :).
» 23 czerwca 2015, 14:51 #11
Janek23: Na całe szczęście nie ty o tym decydujesz. Otamendi to dopiero tani zakup a co do reszty to marzenie ściętej głowy, a od Hummelsa to wolałbym już Glika chociaż więcej minut spędziłby na murawie a nie u fizjoterapeutów
» 23 czerwca 2015, 15:00 #10
sagnol32: Varane ok ale Real go nie sprzeda. Laporte i de vrij raczej naszej obrony nie wzmocnią, chyba że jako zmiennicy. Wyżej od nich cenie naszych obrońców. Co do reszty tez ok ale żaden z nich nie będzie tani a nie wydaje mi się by jakieś drobne różnice zarobkowe jak i cena transferu robiły wielki problem na OT.
» 23 czerwca 2015, 15:03 #9
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2015 15:07

Otamendi jest 2 lata młodszy od Ramosa, a w zeszłym sezonie pokazał się z o wiele lepszej strony niż Sergio, dlatego właśnie preferowałbym tego zawodnika jako wzmocnienie naszej obrony...
Ramos to gość, który praktycznie od początku kariery gra w Realu, według mnie nie warto tracić czasu na ten nierealistyczny transfer, bo on chyba odejdzie stamtąd tylko wtedy, jeżeli w Madrycie się zdenerwują i sami go stamtąd wypchną, nie godząc się na jego żądania.
De Vrij nie wzmocni naszej obrony? Przecież można go śmiało umieścić w top 3 środkowych obrońców Serie A zeszłego sezonu, który przypominam był jego debiutanckim sezonem w tej lidze...
Laporte to rzeczywiście troszkę bardziej przyszłościowe wzmocnienie, które mogłoby nie zatrybić od samego początku, dlatego United powinno skupić się na Otamendim, którego jest zdecydowanie łatwiej wyciągnąć niż Ramosa.
» 23 czerwca 2015, 15:04 #8
Janek23: Najlepiej to wyciągnąć jednego i drugiego a co do de Vrija to nie po to Lazio walczyło do ostatniej kolejki o Ligę MIstrzów, żeby teraz sprzedawać nam swojego najlepszego obrońcę. Tak to robią drużyny pokroju Legii Warszawy a nie szanującego się włoskiego klubu, który już parę ładnych lat czeka na granie w elicie więc transfer typowo onetowski.
» 23 czerwca 2015, 15:13 #7
Janek23: Janek23
do Janks7: A co do Otamendiego to zagrał jeden dobry sezon i od razu wielkie poruszenie. A co on zdobył w światowej piłce. Jak to się mówi takiemu Ramosowi to może buty lizać i zaznaczam, że nie jestem wielkim fanem Ramosa a tym bardziej zasranego Realu ale takie są fakty.
» 23 czerwca 2015, 15:18 #6
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2015 15:57

Tylko, że Ramos praktycznie całą karierę siedzi w Realu, a i tak wygrał ze 2 razy mniej, niż można było w ciemno obstawiać przed każdym jego sezonem w Realu.
Otamendi to nie jest zawodnik jednego sezonu, twierdzą tak tylko ignoranci, którzy śledzą jedynie czołowe ligi (La Liga, Premier League, Bundesliga, Serie A, Ligue 1) a przecież on grał w FC Porto i to z bardzo dobrym skutkiem, a w czasach gdy grał jeszcze w lidze Argentyńskiej już wtedy był określany wielkim talentem, właśnie na miarę tego co pokazał w ostatnim sezonie w Valencii.
Co najlepsze, to mimo tak wielkiego talentu nigdy nie grał w topowym klubie, z topowej ligi, więc można w ciemno przypuszczać, że Otamendi będzie o wiele bardziej głodny zwycięstw, niż taki Ramos, który wygrał właściwie wszystko co mógł i w klubowej i reprezentacyjnej piłce.
Właśnie dlatego wolę Otamendiego, który na wielkie sukcesy wciąż czeka, a w takiej ambitnej drużynie, jaką od zawsze jest Manchester United, te ambicje mógłby z powodzeniem zrealizować.
» 23 czerwca 2015, 15:54 #5
kralo11: Mysle ze Kibice United nie tyle ze krytykuja Ramosa tylko sam deal ktory jest kretynsko glupi moim zdaniem wymiana DDG na Ramosa juz nie jest sprawiedliwa a co gdy jeszcze mielibysmy dokladac 30 mln prosze nie pisac takich glupot gdyby on mial z 26 lat nie ma problemu ale on ma prawie 30 lat ile on pogra co mamy za zawodnika ktory jest bardzo dobry niewatpliwie ktory moze pograc jeszcze na poziomie United 2-3 lata zaplacic +/- 70 mln ? prosta matematyka 30 mln im mmielibysmy dolozyc i DDG ktory moim zdaniem spokojnie jest wart 40 mln wiec w ostatecznym rozrachunku wychodzi okolo 70 mln za zawodnika ktory nie jest ograny w BPL i przez pierwszy sezon gralby piach i lapal by czesto kontuzje czyli w sumie zawodnik na 2 lata za taka sume ze spokojnie moglibysmy np Pogbe kupic
» 23 czerwca 2015, 14:14 #4
Janek23: Następny Pogba się odezwał. Skąd ci te wyliczenia wyszły (zresztą za rok De Gea będzie wart 0 a my jak zwykle obudzimy się z ręką w nocniku).
» 23 czerwca 2015, 14:51 #3
Janek23: A co do Otamendiego to zagrał jeden dobry sezon i od razu wielkie poruszenie. A co on zdobył w światowej piłce. Jak to się mówi takiemu Ramosowi to może buty lizać i zaznaczam, że nie jestem wielkim fanem Ramosa a tym bardziej zasranego Realu ale takie są fakty.
» 23 czerwca 2015, 15:16 #2
piter100000: chłop wyjął mi to wszystko z ust. zgadzam się z Carragherem w 100%
» 23 czerwca 2015, 14:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.