Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Real Madryt złożył pierwszą ofertę za De Geę

» 19 maja 2015, 07:33 - Autor: matheo - źródło: Marca
Przedstawiciele Realu Madryt mają nadzieję, że w najbliższych tygodniach uda im się sfinalizować transfer Davida de Gei. Według dziennika Marca, Królewscy złożyli ofertę w wysokości 20 milionów euro.
Real Madryt złożył pierwszą ofertę za De Geę
» David de Gea latem może odejść do Realu Madryt
Manchester United za swojego bramkarza chciałby otrzymać przynajmniej 50 milionów euro. Pozycję Czerwonych Diabłów w negocjacjach osłabia jednak fakt, że umowa De Gei z klubem z Old Trafford jest ważna tylko do czerwca 2016 roku.

Real Madryt zdaje sobie sprawę, że pierwszą ofertą nie nakłoni Manchesteru United do sprzedaży Hiszpana. Królewscy są w stanie wyłożyć za De Geę 30 milionów euro.


TAGI


« Poprzedni news
West Bromwich obserwuje Jamesa Wilsona
Następny news »
Petr Cech chce odejść z Chelsea

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (133)


Szczota: 20 baniek to śmieszna cena. Minimum 60 niech bulą to wtedy pogadamy. Takiego golkipera nie oddadzą przecież za takie "marne grosze".
» 21 maja 2015, 10:06 #126
y07k2: Przecież gość ma rok kontraktu, nikt za niego nie da ponad 40 mln...
» 21 maja 2015, 10:50 #125
Manager: Real prawdopodobnie podzieli los Barcelony i zostanie ukarany przez FIFA zakazem dokonywania transferów na dwa okienka. Według mediów kara jest już podobno przesądzona, ale ma obowiązywać dopiero od września, więc jeśli Real chce kupić DDG to musi to zrobić teraz a to oznacza, że można wyciągnąć za niego niezłą kase.
» 19 maja 2015, 19:53 #124
Vipol94: Obyś miał rację ;) Jak ma odejść to za dużą kasę!!
» 20 maja 2015, 23:22 #123
Mati177: za mało 60 milionów funtów. i może wtedy iść
» 19 maja 2015, 19:31 #122
BarclaysPL: Nie nieodchoć tyle lat byłeś w Manchesterze a teraz chcesz odejść w Manchesterze 2 razy więcej zarobisz niż w Realu
Manchesterowi jest potrzebny bramkarz jak ty
Nieodchodz!!
» 19 maja 2015, 18:00 #121
uzarczyq: na pewno to przeczyta
» 19 maja 2015, 18:34 #120
paradais: Uzarczyq ale men z ciebie, ulżyło ci że dowaliłeś nastolatkowi ?
» 19 maja 2015, 21:29 #119
Kopec91: Niestety ten fakt, że kontrakt trwa tylko do końca następnego sezonu jest kluczowy. Lepiej dostać za Davida 30-35 mln w tym okienku, niż oddać za darmo jak Pogbę za rok. Tak czy siak szkoda...wielka szkoda. Jak dla mnie najgorszy do zniesienia transfer, zaraz obok Becksa...
» 19 maja 2015, 17:43 #118
Gallacher: Myślałem że wszyscy mocniej odczuli odejście Ronaldo chociaż bardziej było odczuwalne odejście Fergiego.
» 19 maja 2015, 17:45 #117
Gallacher: Sądzę że Real nie będzie chciał czekać i da nam tyle ile my oczekujemy bo przecież oni bez pucharów żyć nie potrafią.
» 19 maja 2015, 17:43 #116
w124amg: Potrafią i już się przyzwyczaili, że to Camp Nou jest miejscem do składowania pucharów.
» 19 maja 2015, 18:06 #115
1996kutno: 50 mln to raczej minimum, drugi najlepszy bramkarz na swiecie jest wart tej ceny
» 19 maja 2015, 16:37 #114
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2015 16:14

youtube.com/watch?v=itpLsAwnyXA

Dla tych którzy twierdzą że kupiliśmy nikomu nieznanego bramkarza z Atletico Madryt za 20 mln a teraz Real chce dać za niego te same pieniądze.
On już w pierwszym swoim sezonie miał genialne interwencje więc czy ja wiem czy się tak rozwinął.
Po prostu teraz okrzyknięto go największą gwiazdą na Wyspach i stąd to zainteresowanie.
» 19 maja 2015, 16:12 #113
BarclaysPL: Myśle,że De Gea nieodejdzie...
» 19 maja 2015, 18:02 #112
dawidlp92: Perez to by na kasztany jezdzil razem z modelkami do arabskich krajów byle by hajs sie zgadzal
» 19 maja 2015, 16:04 #111
nikolajw: Taka oferta to jest brak szacunku dla piłkarza i klubu, jak oni tak z nami to trzeba im zaproponować De Gea za Bale'a.
» 19 maja 2015, 15:59 #110
Taurus: Tymi 20 milionami niech sobie 4 litery podetrą..
» 19 maja 2015, 15:35 #109
Lukasz7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2015 15:10

http:/ / zapodaj. net/109fb7bac58f2.jpg .html
» 19 maja 2015, 15:09 #108
BriT: panowie teraz mozemy sobie pogadac mleko sie rozlalo albo teraz za 20-30 mln albo za rok pojdzie za darmo to jest ta sama sytuacja co z lewandowskim w borussi. Chociaz sadze ze skonczy sie na 40 bańkach i nikt nie bedzie marudzil. Transferowo popelnilismy ogromne bledy w tym sezonie a to jest tylko ciag dalszy.
» 19 maja 2015, 15:08 #107
Arvanis: Ale na miejscu MU w sumie odrzuciłbym ofertę Realu, nawet gdyby to oznaczało puszczenie go za rok za darmo. W tym czasie sprowadziłbym nowego bramkarza do pierwszego składu, De Geę posadził na trybunach (tak że przez rok zapomniałby jak się kopie piłkę), a Real w tym okienku i tak musiałby poszukać etatowego bramkarza, więc a nuż trafiłby tak, że DDG już by ich za rok nie interesował.
» 19 maja 2015, 15:00 #106
BriT: ale po co byc wrednym? nie myslmy po POlsku
» 19 maja 2015, 15:10 #105
Arvanis: Dla Realu można zrobić wyjątek.
» 19 maja 2015, 15:12 #104
kckMU: a na tym wszystkim najbardziej ucierpimy my i De Gea, a Real w międzyczasie kupi sobie Leno, który za rok maksymalnie się pewnie rozwinie.
» 19 maja 2015, 15:29 #103
AUDIoooo: Arvanis dobry pomysł,udupić import-export $real
» 19 maja 2015, 15:38 #102
redjerzy: Inni zawodnicy zobaczą jak traktujemy piłkarzy, którzy chcą odejść i na pewno będą chcieli trafić do takiego klubu BRAWO.
» 19 maja 2015, 15:44 #101
Mata8: Z niewolnika nie ma pracownika i kropka chce odejść? Trudno smutek na pewno i trochę żalu ,ale wiem jedno nigdy ,ale to nigdy chyba nie uronię łzy jak będzie jakiś piłkarz z United odchodził , ale kiedy Ferguson ogłosił że to koniec... Wówczas łzy były nie do powstrzymania po prostu siła wyższa... także tego nie ma co się załamywać itp :)
P.S. Petr Cech to jest mój faworyt do pozyskania absolutnie numer 1 na liście on może byc drugim Edvinem :)
» 19 maja 2015, 14:59 #100
w124amg: Niewolnik za 200k na tydzien, ok
» 19 maja 2015, 17:07 #99
Gallacher: Wystarczy popatrzeć jak potraktowali Raula którego bardzo lubiłem jako piłkarza bo na takich się wychowałem.Real to klub zdesperowany który musi być ciągle na szczycie dlatego muszą kupować bo taką manie mają i tyle.Różnica pomiędzy nami a Realem jest taka że działacze i kibice są w stanie przeczekać cierpliwie na sukcesy a w Realu dla nich określenie"cierpliwość" wręcz nie istnieje zresztą już widać jak real gra bez Ronaldo i jakie są wyniki i strach pomyśleć co będzie jak ten gracz pójdzie na emeryturę bo z wiekiem zacznie tracić szybkość itd.
» 19 maja 2015, 14:59 #98
SergioAuditore: Chyba sobie żarty z nas robią. Mają Castille... niech sobie tam szukają.
» 19 maja 2015, 14:34 #97
TomcioGGMU: Nie potrafią sobie wyprodukować gwiazdy tylko jak przyjdzie kryzys albo kogoś potrzebują to MY ..... Beckham,RvN,Ronlado i teraz pewnie DDG
» 19 maja 2015, 14:22 #96
Hardwell: becks i rvn odeszli bo musieli odejść po kłótniach z fergim
» 19 maja 2015, 14:57 #95
Mucha7: ponoc dodaja Coentrao obronce ktory nic niegra tak nas cenia wiesniaki z realu
» 19 maja 2015, 14:15 #94
kckMU: ostatnie 25 lat - DWUKROTNY triumf w CDR
ostatnie 15 lat - pięciokrotny triumf w lidze krajowej

POTĘGA, po prostu boiskowy potwór. To jest jawna żenada. Lecą na tych 10 pucharach europy, gdzie dopiero rok temu, po 12 latach kompromitacji i robienia wszystkiego co możliwe, zdobyli ten ostatni. Wielki real to melodia przeszłości, która jak widać gra do dzisiaj w uszach i głowach wszystkich niezbyt inteligentnych piłkarzy.

Powtórzę to trzeci raz w temacie tego transferu - pogwiżdżą, obrzucają jego samochód kamieniami i będą go wywalać z klubu po kilku nieudanych meczach, to się nauczy. Nie wszystko złoto, co się świeci, ale lecą tam wszyscy jak nienormalni.
» 19 maja 2015, 14:05 #93
listek007: Nic dodać nic ująć, chce to niech jedzie tam choćby i dzisiaj, tylko niech potem nie wypowiada się o Man United bo do legend takich jak Schmeichel czy VDS nawet się nie umywa.
» 19 maja 2015, 14:58 #92
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2015 15:00

Twój komentarz bardzo mi się podoba. Nie odnoszę tych statystyk do MU, ale na boisku hiszpańskim rzeczywiście radzą sobie słabo. Tzn słabo jak na ten wielki hajp.

A że hajp na Real jest wielki wpływają dwa aspekty:
- Wielkie transfery za dużą (niekoniecznie odpowiednią) kasę
- Kristiano Ronaldo
» 19 maja 2015, 15:00 #91
Bena1878: a moze wymiana na Varane lub Isco(z mala doplata) :)
» 19 maja 2015, 13:55 #90
Bossicky: "Wielki Real", jednak stawia na swoim...
» 19 maja 2015, 13:36 #89
Czmielu211: Zakładając że DDG nas opuści , dlaczego nie wziąć z Realu Casilliasa i np. 10 mln euro ? Bramkarz dobry , wiem wiem .. Wiekowy i gorszy niż David ,ale może jakby odpoczął psychicznie od gwizdów to mógłby pograć jeszcze 2-3 lata na dobrym poziomie ...
» 19 maja 2015, 13:31 #88
Bossicky: Valdes>Cassilias
» 19 maja 2015, 13:37 #87
Kopec91: Cassillas jest kompletnie bez formy. Wystarczy wspomnieć ostatni śmieszny mundial w jego wykonaniu. Jeden z najlepszych bramkarzy w historii...ale obecnie tier 3 jeśli chodzi o bramkarzy.
» 19 maja 2015, 17:46 #86
Gallacher: Już podczas meczu z Juve kibice Realu wychodzili bo nie wierzyli w swój klub gdy były ostatnie minuty meczu a Real potrzebował jednej bramki by była dogrywka.
» 19 maja 2015, 13:06 #85
YaMU: Real Madryt -
* klub który dla pieniędzy pozbył się krzyża z własnego herbu
* kupuje same super gwiazdy np rvn,ronaldo,becks,james,modric,bale itd...wydając przy tym absurdalne kwoty.
* kibice klubu......no właśnie kibic powinien wspierać swoich zawodników na dobre i na złe. A jak widzę relacje miedzy np casillas,ronaldo,bale a swoimi "kibicami" to szlak człowieka zalewa ....

Jak DDG chce należeć do tego cyrku to GL ;]
» 19 maja 2015, 12:47 #84
mcis: Evans, Carrick, Young, Cleverley, Welbeck. Fellaini
» 19 maja 2015, 13:16 #83
RuudVN: chodzi o kibiców na stadionie, bo Devilpage raczej oni nie czytają, Moyes na każdym meczu był witany jakby wygrał tryplet a wiemy jakie były wyniki, Real zdobywa 86-89 pkt w lidze i półfinał CL i Casillasa jadą jak burą suk.., żeby on jeszcze popełniał w luj baboli ale on wyciągał trudne piłki z Juve itp.
» 19 maja 2015, 13:31 #82
champione2013: 2 miejsce w lidze to żaden zaszczyt dla nich jak tam walczą 2 zespoły o mistrza :)
» 19 maja 2015, 14:11 #81
mcis: "Moyes na każdym meczu był witany jakby wygrał tryplet"

tylko przypomnij mi co bylo napisane na banerze przy wynajetym samolocie?? hmmm nie pamietam... czy to bulo "brawo wlasnie wygrales tryplet"? gwizdy na stadionie wystepuja w kazdym klubie. w tym sezonie LvG i pilkarze zostali wygwizdani co najmniej 3 razy
» 19 maja 2015, 14:51 #80
Kortney: Di Maria przyszedł do nas za tyle co James do nich a nie sądzę że to absurdalna kwota jak za Jamesa bo jest wyróżniającym się zawodnikiem. Jedynie absurdalne ich transfery to kaka i bale. Reszta zawodników jak u nich modric isco danilo Alonso są na poziomie naszych transferów jak herrera, Rooney, shaw. A nie wylowili perełek jak 15 mln euro ozil czy 12 mln Marcelo. U nas tez były kompromitacje jak 36 mln Veron, 33 mln euro fellaini czy tygodniowka falcao rzędu 300 000 tygodniowo. My płacimy wyższe pensje niż real. Ale takie fakty tylko przeplacajac będziemy mieć najlepszych na świecie. Nawet Chelsea i arsenal teraz będą przyciągać piłkarzy. Wszyscy się śmiali z arsenalu ze ostatnio obchodzili persie, fabs wybrał Chelsea. Ale prawda jest taka, ze teraz jak arsenal spłacil prawie stadion będzie mu łatwiej kupować graczy typu ozil czy sanchez. Londyn to niestety lepsze miejsce do życia i wielu piłkarzy wi lkiech również takie coś bierze pod uwagę. Manchester czy liverpool przyciągać mogą gwiazdy tylko przeplacajac. Liverpool skąpił to ominęli ich Costa, mchitarian, Willian. Teraz są inne czasy i inne wartości w piłce.
» 19 maja 2015, 15:46 #79
dawidlp92: Je*any real ... powinni ich zniszczyc ... wszystkich najlepszych pilkarzy od nas wykupią a najgorsze jest to ze nic nie mozna zrobic ... gdyby pilkarze mieli rozum to nigdy by nie chcieli grac dla tych frajerskich kibicow co gwizdżą na taką legende jak casillas
» 19 maja 2015, 12:41 #78
YaMU: Jeżeli to samo spotka depaya to już raczej nikt nie będzie miał złudzeń dlaczego wschodzące gwiazdy do nas przychodzą .....
» 19 maja 2015, 12:31 #77
MaciejSky: Hahaha. Boże jaki ból 4 liter ludzie mają xD Jeśli dobrze rozumiem połowa fanatyków na tej stronie uważa, że Real się ośmiesza, bo daje 20 mln. Walnijcie się w czoło. Próbują wynegocjować jak najlepszą cenę, to chyba normalne?,, Sreal jest gupi ",, Sreal sie ośmiesza " Sami się ośmieszacie. Nasz manchester też tylko kupuje od innych. Czy któryś z Was,, eksperci" temu zaprzeczy? Nikt nie każe nikomu przechodzić do realu. Jak de gea nie zechce, to nie pójdzie. Może byście tak zostawili ten Bogu ducha winny klub, bo on nie robi nic złego? Jesteś wart tyle ile ktoś za Ciebie zapłaci. I tyle.
» 19 maja 2015, 12:13 #76
jaratkow: Mam prośbę: w przyszłości pisząc nazwę naszego klubu zaczynaj używając dużej litery. Z góry dziękuję
» 19 maja 2015, 13:23 #75
Reusik: Masz racje.David jest wart min 50
» 19 maja 2015, 14:03 #74
manooch: Kiedyś United był autorytetem, wielu marzyło by tu grać. Dziś już nie jest tak kolorowo, trener raczej odrzuca a nie przyciąga - wykluczam graczy oranje. Tytułów już nie gwarantujemy, Rooney, Van Persie czy Rafael się marnują na całego...

Powoli zostaje tylko symbol United owiany legendą wielkiego klubu z tradycjami, który dziś nie ma nic wspólnego z klubem który oglądaliśmy przez ostatnią dekadę.

Pamiętam gdy padały słowa naszego dziadka: "Jedyną rzeczą jaką możesz robić w tym klubie to wygrywać - tylko to się liczy."

Teraz padają słowa typu: "To czego dokonał Ferguson jest praktycznie nieosiągalne." - Mata. To kpina?! Gdyby zawodnik powiedział Fergusonowi, że coś jest niemożliwe chyba by go wychłostał. To tylko dowód, że tracimy tożsamość.

Chciałbym żeby trenerem był Scholes albo Koeman, lub żeby ten pierwszy był asystentem tego drugiego. Wtedy sytuacja była by inna. Mielibyśmy prawdziwego walczaka za sterami, który nienawidzi przegrywać a piłkarzy trzyma krotko za mordę jednocześnie zaznaczając, że bardzo ich szanuje. Koeman to trener z charyzmą, mam wrażenie, że pasuje do United.

LvG ma swoją koncepcją - szanuje to i nie będę na niego wjeżdżał, widać, że pomysł na grę ma. Jednak chciałbym coś rozliczyć, mianowicie aktywność transferową co wg MNIE potwierdza tezę, że stare United odeszło. Czy się to komuś podoba czy nie, zostawiam jego własnej ocenie. Dodam, że to moje subiektywne zdanie i nie chciałbym aby ktoś skakał mi do gardła. Dziękuję.

Zacznijmy więc od tego kogo kupił. Herrera, Blind, Shaw, Rojo, Di Maria.

Zrobił więc jak wiemy 5 transferów i chociaż United wydali 220 milionów funtów podczas ostatnich trzech lat, to nie jestem pewien czy mają graczy, którzy pasują do systemu jakim chce grać nasz trener. W sumie Louis van Gaal na transfery wydał już 168,5 miliona euro nie licząc Depey'a. Jego poprzednik czyli Moyes wydał więc około 51 mln kupując Felle i Mate.

Łatwo zauważyć czyje ruchy transferowe były bliższe "dawnemu" United. Lecz nie o tym chcę powiedzieć.

W ostatnich tygodniach van Gaal próbował, jak ja to mówię, barcelońskiego podejścia do gry. Drużyna stara się utrzymać przy piłce i wymieniać pozycję, obrońcy ze środka pola schodzą na bok a boczni wbiegają w skrzydła. Żeby tak grać, trzeba mieć naprawdę znakomitych graczy. I tu zaczyna się jazda, czyli Blind, Rojo lub Di Maria, czy oni pasują do katalońskiej gry? Wątpliwe. Do tego wystawia piłkarzy typu Fellaini do takiej gry. Musi się zastanowić czego chce, albo gramy po angielsku albo po hiszpańsku. Dla mnie jest to niespójne.

To po pierwsze primo. Po drugie, Fella i Mata, PRZESTRZAŁY Moyesa, dziś czołowi gracze? Podobno zaspał Moyes i kupił piłkarzy niepotrzebnych. Dziś brzmi to jak dobry żart. Ktoś bez Maty lub Belga wyobraża sobie końcówkę sezonu ? Pewnie nie, a piłkarze nie byli AŻ TAK mocno przepłaceni.

Trafność zaś transferów, LvG zostawia wiele do rzeczenia. Rojo mnie nie przekonuje, o Blindzie nie wspomnę ale tego nie będę oceniał bo jest czas na adaptację, ale DI MARIA to jakaś kpina. Świetny interes Realu, a nasz ? Nieszczególnie.

Podsumowując moje wypociny, których pewnie nikt nie przeczyt, oprócz Herrery i Shawa reszta jak dla mnie nie pasuję absolutnie do stylu jakim chcę grać LvG. Do tego dochodzi brak formy piłkarzy, ktorych ściągnął. Grając dalej tym stylem zdaję się konieczny dalszy atak na rynku transferowym i szukanie piłkarzy technicznych. Biorąc pod uwagę brak mistrzostwa i grania w LM wydaję się to co najmniej chory pomysł. Kupuje się zawodników, którzy wpasują się w system. Tutaj tego balansu w składzie nie widzę.

Gdzie to nas zapędzi? A pewnie w kozi róg. A co ma do tego De Gea? A to, że on jak NIKT na bramce pasuje do barcelońskiej gry, ktorą chce preferować holender. Pozbywanie się go to jak by wyrzucenie kolejnego klocka z układanki, która i tak mam wrażenie wygląda komicznie o ile układanką można to nazwać. Dzięki jak ktoś to przeczytał.
» 19 maja 2015, 12:13 #73
PDF: Beka jak dla mnie ... poczekam co powiesz jak wygramy miskę, bo wygramy w tym lub w następnym roku. Na zmiany trzeba czasu i cierpliwości i to różni MU od Realu ... w MU trener i zawodnicy dostaną czas, a klub wróci na szczyt i już wykonał pierwsze kroki w dobrą stronę.
» 19 maja 2015, 12:54 #72
DevoMartinez: "Rooney, Van Persie czy Rafael się marnują na całego... " Po tym własciwie można by już przestać czytać bo wiadomo, że dalej będą same gorzkie łzy i żale. Norma powinno być dawanie zaowdnikom 1 sezonu na zaadoptowanie się i ocenianie ich gry w kolejnym sezonie. Dlatego warto dać szanśe i Di Marii bo grać napewno potrafi i Rojo czy Blindowi. Każdy z nich pokazął w tym sezonie, że coś dobrego zespołowi potrafi dać. Co do Maty to ja wyobrażam sobie końcówkę sezonu bez niego bo poza 2 wybitnymi meczami później znów zniknął.
» 19 maja 2015, 13:37 #71
Arvanis: Przeczytałem, ale z przymrużeniem oka. Trochę śmieszności, trochę braku zrozumienia piłki nożnej, trochę chęci zgrywania znawcy.

Van Gaal wcale nie wprowadza "katalońskiego stylu gry" - jeśli ktoś oglądał United z czasów Becksa, Giggsa, Scholesa, Keane'a, Stama i pozostałych legend lat 90. i początku XXI wieku, powinien zauważyć, że Holender wraca swoim stylem do korzeni, do najlepszych lat zespołu. Jestem pewien, że w przyszłym sezonie wszyscy będą piali na jego cześć, bo jest już bliski osiągnięcia tego, do czego dąży.

Co ma do tego De Gea? Ano to, że swoim brakiem lojalności psuje atmosferę dookoła zespołu. Nikt nigdy nie mógł być większy, niż klub. Ferguson nigdy nie potrzebował najemników i nie bał się wywalić zawodników, którzy zaczęli wątpić w to, że MU jest największym i najlepszym klubem świata. I choć Szkot mocno wierzył w Hiszpana, to myślę, że za takie numery już dawno wypieprzyłby go z Manchesteru. Na DDG się świat nie kończy - LVG jest dobrym trenerem i na pewno znajdzie za niego świetnego zawodnika.
» 19 maja 2015, 13:39 #70
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2015 13:55

Arvanis - Dodalbym jeszcze, ze decyzja nalezy tak naprade do De Gea i Manchesteru. Jesli dla niego 4kk i mozliwosc gdy w swojej ojczyznie(dla uszczesliwienia dziewczyny) sa lepsze od 200k na tydzien w Angli, to naprawde szerokiej drogi dla niego. Mysle, ze jesli podejmie wlasnie taka decyzje, to za kilka lat jej pozaluje. Kariere ma sie tylko 1 i pieniadze sa jej bardzo waznym aspektem. Niewielu profesjonalnych pikarzy po zakonczeniu swojej karirey osiagnely sukces po za pilka nozna. Dla nich liczy sie to co jest teraz i tym powinien sie chlopak kierowac, a nie placzem dziewczyny... No, ale coz - pozostaje jedynie miec nadzieje, ze jego rodzina ma troche wiecej oleju w glowie.

A co do aspektu Manchesteru w tej calej sytuacji - prawda jest taka, ze MU stac na oddanie go za darmo za rok. I jesli Real zle to rozegra, to beda mieli wielkie nic... O przepraszam - Casiliasa, ktory nigdzie sie nie wybiera...
» 19 maja 2015, 13:51 #69
manooch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2015 12:42

beka nr 1
"w MU trener i zawodnicy dostaną czas," - jak np. Moyes? ; DD

beka nr 2
"Norma powinno być dawanie zaowdnikom 1 sezonu na zaadoptowanie się i ocenianie ich gry w kolejnym sezonie. " - a co ja napisałem? "ale tego nie będę oceniał bo jest czas na adaptację" więc chyba nawet ze zrozumieniem nie potrafisz czytać

beka nr 3
"Przeczytałem, ale z przymrużeniem oka. Trochę śmieszności, trochę braku zrozumienia piłki nożnej, trochę chęci zgrywania znawcy.

Van Gaal wcale nie wprowadza "katalońskiego stylu gry""

Dziękuje znawco za poprawienie mnie, przecież wiesz lepiej niż sam Scholes bo to jego opinie wygłaszam. W przeciwieństwie do Ciebie czytam słowa ekspertów i je sobie filtruje, tu masz link "znawco" do słów człowieka, który wg Ciebie nie zna się (hehehehehe):

h ttp://m anu site.pl/publicy styka/39607/scholes_-_lvg-zle-dobiera-pilkarzy-do-taktyki_.html

Także tego Panie ARVANIS :D
» 21 maja 2015, 12:41 #68
thelead: Nie no naprawdę nie popadajmy w jakąś desperację. De Gea to fajny bramkarz, wiele mu zawdzięczamy, ale nie ma co rozdzierać szat. Po pierwsze dlatego że nie jest aż takim geniuszem, owszem wyjął w tym sezonie kilka niezłych piłek, ale ma poważne problemy z grą w powietrzu oraz organizacją defensywy. Po drugie bramkarza podobnej klasy nie aż tak trudno znaleźć, na wyspach jest ich przynajmniej kilku wliczając w to Polaków, a nawet Valdes od biedy mógłby wypełnić lukę po DeGeai, tym bardziej że patrz punkt 3. Po trzecie wreszcie jeżeli w przyszłym sezonie nasze wyniki mają być uzależnione od gry bramkarza to sorry ale wypadniemy na poważnie z elity europejskiej piłki.
» 19 maja 2015, 11:51 #67
kamil496: Wyniki drużyny nigdy nie powinny być uzależnione od gry bramkarza, bo to na dłuższą metę do niczego nie prowadzi.
Jeśli ktoś mówi, że takich bramkarzy jak DDG jest na pęczki w samej lidze angielskiej to nie jest z Tb najlepiej :) Jakby takich bramkarzy było dużo Real by sobie Davida odpuścił a zabierałby się za któregoś z polaków skoro reprezentują podobny poziom :)
» 19 maja 2015, 12:10 #66
thelead: No bez jaj, może nie na pęczki, ale masz Cecha i Cortouisa w Chelsea, Llorisa w Totkach, Szczęsny sprzed odwalenia sodówki, Krull, a nawet Fabiański. De Gea to klasowy bramkarz, Real chce go, bo to Hiszpan z dobrą marką, ale nie demonizujmy jego odejścia bo da się go zastąpić.

Z resztą Real może się na nim przejechać bo chłopak ma problemy z koncentracją, wszystkie głupie bramki jakie pusicił w tym sezonie, były bramkami w meczach w których mieliśmy sporą przewagę w posiadaniu piłki, a w Realu będzie miał tak w 8 meczach na 10
» 19 maja 2015, 18:26 #65
JasnaLiryka: A niech idzie już stąd bo psuje nerwy tylko... znajdzie się inny co umie bronić dostępu do bramki ;) Tylko nie za taką śmieszną kase...już widzę gdyby to działo się w drugą stronę, jak Real swojego najlepszego bramkarza w wieku 24 lat puszcza za takie pieniądze.

idź,idź,idź,idź,idź,idź,idź,idź,idź,idź,idź,idź....;) z jeszcze większą ochotą będę kibicował Atletico Madryt
» 19 maja 2015, 11:26 #64
Fenek: Clyne przecież zostaje w klubie dlatego lepiej Dawida jeśli już to wymienić na Carvajala i wynegocjować jakąś zniżkę na Bale. Co do reszty nie wiem czy sam Roo i np. Benteke udźwignęliby atak na wszystkich frontach. Jeśli RvP i Falcao odejdą to potrzebujemy jeszcze 2 napastników. No chyba, że MU kupi Ingsa to wtedy fakt Roo, Ings, np. Benteke i w razie potrzeby Wilson.
» 19 maja 2015, 11:36 #63
becks7777: Znowu piszecie o tym Ingsie czy Benteke.. zabłysnęli kilkoma meczami i już klasa światowa? proszę was.. ktoś wspomni o kimś to jak surogatki ciągle powtarzają te same nazwiska..
» 19 maja 2015, 12:02 #62
xxManUtdxx: Ty teraz trolujesz czy tak serio? Benteke to zajebisty napastnik. Szybki, silny, super gra głową i ma młotek w nodze. Do tego do wyciągnięcia za małe pieniądze. Zabłysnęli kilkoma meczami.. Nie wiem jak Ings ale Benteke odkąd przyszedł do AV to w każdym sezonie ma minimum 10 bramek.. Jak dla Ciebie On zabłysnął w kilku meczach to gratuluje inteligencji.
» 19 maja 2015, 12:29 #61
becks7777: a na ch*j nam zawodnik na 10 bramek? tyle to teraz ma RVP.. minimalna ilość to z 15. Zgodzę się z tym, że jest dobry ale nie na tykle by do nas dołączył. Już gdzieś pisałem Lacazette się nadaje najbardziej
» 19 maja 2015, 12:42 #60
Shadiiist: To ja jeszcze napisze o Berainho bo on też zabłysnął w jednym meczu ostatnio strzelając dwa gole CFC, a tak poważnie to wg mnie świetny napastnik, taki jakiego nam brakuje, potrafiący się urwać obronie, minąć obrońce, grać kombinacyjnie. :)
» 19 maja 2015, 12:42 #59
Muuuuuuuuuuu: becks tylko zauważ, że AV przez większość sezonu nie mogła strzelić bramek. Dopiero Sherwood nastawił ich ofensywnie i nagle Benteke strzelił 10 bramek w 10 meczach.
Ten gość spokojnie będzie strzelał 20-25 goli na sezon jeśli przejdzie do MU, MC czy Arsenalu.
» 19 maja 2015, 13:01 #58
becks7777: Na moje Benteke to można usposobić z Kotem SchrĂśdingera
» 19 maja 2015, 16:36 #57
kazak8: Te 20mln euro to chyba żart...
» 19 maja 2015, 11:19 #56
DevoMartinez: Z jednej strony go rozumiem. Granie w domu fajna sprawa. Z drugiej troche to przykre. Dajesz szanse niedojdzie, puszcz kartofle mimo to na niego stawiasz a jak tylko zaczyna cos porządnego grać to czmycha od ciebie jak tylko pojawia się okazja. Myślę, że Ferguson musi czuć się rozczarowany.
» 19 maja 2015, 11:18 #55
pbskarpy: Ja osobiście bym go nie sprzedawał. Podobnie było z Lewym w BVB. Niech wypełni kontrakt. Taki jego zawód. A te 13 mln, które MU na niego wydało już się pewnie zwróciło. Kasa nie jest najważniejsza. Kontrakt tak.
» 19 maja 2015, 11:05 #54
rc7: Powinni się nie zgodzić i nie sprzedawać,a DG jak nie będzie chciał podpisać to niech siedzi i grzeje ławę cały rok za karę,tyle kasy już wywalili w błoto że te kilka milionów różnicy nie zrobi .Chyba że dają te 50 milionów to niech spier.ala już teraz do swojego Realu,a kibice AM jak będzie grał w brwach Realu powinni go odpowiednio przywitać ! Cwaniak u nas wyrobił sobie markę a teraz chce spier.alać do Realiku !
» 19 maja 2015, 11:00 #53
jaratkow: Kiedy widzę jak Real wyciąga łapy po efekty pracy innych zaczynam się wstydzić swoich reakcji
» 19 maja 2015, 10:58 #52
Muuuuuuuuuuu: No i po raz kolejny wychodzimy na frajerów.

A rok temu, jak De Gea był jedynym zawodnikiem MU u Moyesa, który grał na poziomie to nie można było pomyśleć o przedłużeniu kontraktu? Teraz pójdzie za grosze, niestety.
» 19 maja 2015, 10:49 #51
Yoshimi91: Jak można płakać za kolesiem który pokazuje nam kompletny brak szacunku?
Gdyby nie United to pewnie dalej by ważył 40kg...
De Gea podpisując kontrakt z Realem pokaże jakim najemnikiem jest przechodząc do klubu który rywalizuje z jego Atletico. Kiedyś dla piłkarzy to była sprawa honorowa a dziś to tylko pieniądze(w 80%).
» 19 maja 2015, 10:48 #50
bobkos9: tylko ze my oferujemy wieksza tygodniowke niz Real takze?...
» 19 maja 2015, 10:54 #49
DevoMartinez: Także tym bardziej możemy czuć się olani ;)
» 19 maja 2015, 11:15 #48
Joker7: dokladnie
moglby choc przeduzyc kontrakt i klauzule dac 40 mln i bysmy zarobili...
» 19 maja 2015, 13:58 #47
Chapman: już nam zabrali van Nistelrooya,Becksa,Ronaldo -skuerwysyny! -tylko wymiana za Ronaldo! -David u nas najlepszy u nich Ronaldo więc byłoby to sprawiedliwe
» 19 maja 2015, 10:19 #46
Copy: lol, to juz lepiej jamesa i isco wyciagnac za ta kase co dalibysmy za ronaldo...
60+45, według transfermarkt, pewnie doszło by do 120, ale wliczajac odejscie davida, moglo by byc okolo 80 baniek...
» 19 maja 2015, 12:07 #45
brylaantowy: Heinze :D
» 19 maja 2015, 13:16 #44
BartekMU10: Jak zwykle oddamy jednego z naszych najlepszych grajków za śmieszną kase... Real jest śmieszny, tak bogaty klub mógłby sie troche bardziej postarać i nie ośmieszać, patrząc na kase jaką wyłożyli za Bale'a czy Rodrigueza...
» 19 maja 2015, 10:13 #43
Fenek: Ale dla realu MU już od dawna jest dojną krową, jeśli Ed nie ugra nic na klubu przy tym transferze Dawida to się ośmieszy. Bo jedyne co nam teraz zostaje to wyjść z wszystkiego z twarzą a to będzie trudne. Nie dość, że mamy najlepszego bramkarza na świecie i mielibyśmy go oddać za grosze to jeszcze cała ta saga trwa śmiesznie długo. Na dodatek Dawid jak odejdzie nie będzie można powiedzieć, że wybrał lepsze warunki finansowe czy szanse na trofea (oprócz mistrzostwa bo u nich o to walczą 2 drużyny). Jedyne co nam teraz ostało to sprzedać go jak najdrożej i coś przy tym ugrać np. Carvajala albo Bale.
» 19 maja 2015, 11:43 #42
BartekMU10: Takkk, skoro ma odejść, to wydoić z nich jak najwięcej kasy albo zamienić sie za tego Bale'a
» 19 maja 2015, 14:18 #41
Chapman: Nie sprzedawać w ogóle-do głębokich rezerw go -za rok niech spada za darmo,my nie zbankrutujemy a będzie cały rok bez gry,to go nauczy pokory i przypomni kto zrobił go wielkim-będzie jeszcze tu wąsem kręcił!
» 19 maja 2015, 10:12 #40
laskavvv: Jak go wyślą do rezerw to kto będzie potem chciał u nas grać za takie cyrki? Poza tym w tym sezonie dzięki niemu w dużej mierze jest top4. Chłopaczyna zrobił swoje jak chce to niech go pakują i niech sobie odchodzi lepszy już real niż jakby miał wzmocnić city, chelsea czy liverpool :P
» 19 maja 2015, 10:31 #39
Puchaczeue: I znając życie na tych 20 milionach się skończy. Jak sir Alex ściągał na Old Trafford van Persiego to też za cenę jak za waciki.
» 19 maja 2015, 10:08 #38
laskavvv: Wg mnie to już jest niestety przesądzone i odejdzie:/ już dawno uciąłby spekulacje. Powinni go w takim razie spakować i już odesłać na lotnisko bo nie wierzę, że zastanawia się czy podpisać nowy kontrakt na takich warunkach jak mu zaproponowali. Żaden bramkarz nie wahałby się tylko ktoś kto chce odejść.
» 19 maja 2015, 10:03 #37
Chara4: Haha, co znalazłem wspaniały wpis na polskiej stronie realu, do teraz śmiech mnie nie opuszcza.
"Real to jeden z najlepszych klubów na świecie,czego nie można powiedzieć o MU.
Tyle tylko,że giganci tacy jak Barcelona,Bayern,AtlĂŠtico czy Chelsea mają świetnych ludzi na bramce więc gdzie ma przejść jak nie do Królewskich?"
Powiedzcie mi co trzeba mieć w głowie żeby takie rzeczy wypisywać. Jaki kryteriami sugerował się autor tego tekstu?
» 19 maja 2015, 10:01 #36
Puchaczeue: Niektórzy Real zaczęli oglądać od wygranej w LM.
» 19 maja 2015, 10:03 #35
becks7777: To Atletico jest gigantem? A Chelsea? Nie, żeby co, ale Chelsea była tylko mocna i jest jak prowadzi ją Mourinho bez niego to pietruszka no ale kit w to... :P
» 19 maja 2015, 11:59 #34
Andy1968: Zablokował bym jego transfer i niech za rok spada za darmo. A na ten sezon zesłał bym go do głębokich rezerw by sobie tam posiedział i przemyślał kto zrobił z niego klasowego bramkarza. No w rezerwach tez tylko na lawę. Manchester United jest na tyle wielkim klubem, że 20-30 milionów nie doprowadzi Nas do bankructwa
» 19 maja 2015, 09:55 #33
Chapman: Brawo! -popieram 100 %
» 19 maja 2015, 10:04 #32
Szprot00: Jeszcze się okaże, że za następcę Davida zapłacimy więcej niż za niego dostaniemy...
» 19 maja 2015, 09:38 #31
ro7: Prawda jest taka, że zrobiliśmy błąd nie przedłużając z nim kontraktu powiedzmy rok temu o kolejne 2-3 lata.
» 19 maja 2015, 09:33 #30
PDF: Bez kituuuu ... szkoda.
» 19 maja 2015, 09:37 #29
CzteroListny: Zero szacunku dla zawodnika i klubu real to moze sie za przeproszeniem wy****ać taką oferta
» 19 maja 2015, 09:03 #28
PDF: To są negocjacje ... nie ma to nic wspólnego z szacunkiem czy jego brakiem. To jest biznes. Przypominam, że MU założył Evertonowi za czasów DM bardzo ciekawą ofertę za będących wtedy w formie i wysoko ocenianych Bainesa i Fellainiego. Finalnie za samego Fellainiego zapłaciliśmy tyle ile wynosiła pierwsza oferta za pakiet obu zawodników. Czy ktoś pisał wtedy o braku szacunku do Evertonu? Nie, bo każdy chciał, żeby to przeszło. Transfery to biznes, każdy chce kupić tanio i sprzedać drogo, to nic złego.
» 19 maja 2015, 09:10 #27
suuchy: trzeba na nim zarobić.
» 19 maja 2015, 09:23 #26
PDF: Tu właśnie pojawia się problem ... pisałem o tym niżej. DDG ma ostatni rok kontraktu i ciężko będzie teraz na nim zarobić. Jakby podpisał kontrakt można za niego krzyczeć każdą kwotę. Niestety kontrakt wygasa za rok i jeśli Real zaczeka weźmie go za free. Mimo takiej groźby nie spieszyłbym się ze sprzedażą ... wolałbym, żeby został i odszedł za free niż wziąć za niego drobniaki. Jeśli już to włączmy w transfer jakiegoś gracza Realu.
» 19 maja 2015, 09:27 #25
pequ89: A co byście powiedzieli na wymianę, DDG za Ronaldo? Chcielibyście ujrzeć Ronaldo ponownie w czerwonej koszulce?
» 19 maja 2015, 09:02 #24
PDF: Wymiana 1 do 1 zawsze hehe. A niech zatrzymają też Hernandeza jak chcą :-) Tylko to jest nieRealne hehe.
» 19 maja 2015, 09:18 #23
PDF: PLAN A:
Nie sprzedawać DDG za drobne ... zablokować transfer i trochę zaszachować RM. Owszem DDG odejdzie do nich za free w przyszłym roku (coś jak Lewy z BVB) ale może nam pomóc wygrać to i owo. MU to bogaty klub i przeżyje bez tej kasy ... a dołożenie jakiegoś trofeum w czym może zdecydowanie pomóc DDG to już coś.

Jeśli Real może sobie pozwolić na kolejny sezon z Casiliasem w bramce odpuści i poczeka a my powalczymy na kilku frontach z bardzo dobrym bramkarzem w składzie to ok ... aczkolwiek jeśli nie chcą ryzykować sezonu bez trofeów będą musieli wziąć pod uwagę wydanie większej kasy na DDG.

PLAN B:
W transfer DDG włączamy zawodnika Realu ... w tej przedziwnej drużynie co sezon jest ktoś niechciany (bo nie jest CRem). Nie będę klepał o Baleu, mimo iż go cenię chciałbym aby ADM dostał kolejny sezon i wierzę, że wystrzeli z formą. Są tam inni zawodnicy, którzy mogliby sprawdzić się u nas ... i jednego z nich można włączyć w transfer.

PLAN C:
DDG podpisuje kontrakt z MU :-)
» 19 maja 2015, 08:53 #22
suuchy: Lewy to ciapa i gdyby nie transfer za free do Bayernu to by kisił się w BVB bo nikt by go nie chciał
» 19 maja 2015, 10:10 #21
PDF: Wiadomo Lewy klasyczny leszcz :-) miał dużo szczęścia ... fartem strzelił 4 gole Realowi i przypadkowo udało mu się wystrzelać króla strzelców Bundesligi, zresztą co to za liga, kto dobry tam gra? A to co zrobił z Mascherano w rewanżu z Barcą to już całkowity przypadek :-)

Piona
» 19 maja 2015, 10:37 #20
Synus: Czekaj, czekaj bo się pogubiłem, a kiedy MU wypromowało Matę, Felka,
Shaw, Falcao, Di Marie chyba że uważasz tych zawodników za wychowanków klubowych pewnie tak samo jest z Depay-em co ?
» 19 maja 2015, 09:20 #19
PDF: Dokładnie, po co ten nerw ... trzeba się wyluzować. Pamiętajmy, że C. Ronaldo już prawie miał nr 9 w Arsenalu, Berbatov został wyrwany z Totenhamu ... MU jak mało kto kradnie i podkupuje zawodników innym ekipom oferując hajs itd. Tak wygląda ten biznes. Nie bądźmy hipokrytami, działamy tak jak Real i wiele innych klubów. Real w przypadku DDG ma przewagę i z niej korzysta, a gdyby sytuacja stawiała MU w lepszej sytuacji nie zawahaliby się wykorzystać przewagi. Zapomnijmy też o 50 bańkach ... przypominam po raz milon sto pięćdziesiąty, DDG ma ostatni rok kontraktu !!
» 19 maja 2015, 09:33 #18
vultur3: WYwalić im cene 50mln i bierzecie, zaloze sie ze nie daliby tyle tylko by odpuscili i zostalby u nas. Po oc sie przejmowac takim realem ze zrobi raban o taka cene, nami jakos sie nikt nie przejmowal jak dawali ceny z kosmosu tylko po to zeby nie puscic zawodnika z klubu..
» 19 maja 2015, 08:42 #17
ManchesterUtd: Brak szacunku z ich strony, dawać tak żałosna ofertę.
» 19 maja 2015, 08:34 #16
suuchy: szkoda, bo to wielki talent. Real nigdy nie zaproponuje 30 mln. Na transfermarkt jest za 25 mln erło. Szkoda bo jak go kupowaliśmy za 18 mln to wtedy był słabiutki. Teraz broni z 3x lepiej a cena stoi.
» 19 maja 2015, 08:32 #15
Fenek: Cóż saga się rozkręca. Ciekawe co z tego wyniknie.
» 19 maja 2015, 08:27 #14
Kopec91: A teraz Real może poczekać jeszcze rok i wziąć za darmo. Więc lepiej dostać 20-30 mln niż nic.
» 19 maja 2015, 17:44 #13
Klimaa: Śmieszne pieniądze - dziwne że w ogóle zdecydowali się złożyć tak niską ofertę..
» 19 maja 2015, 08:13 #12
MU1212: Znowu Real kupuję od nas jeszcze tylko czekać aż odkupi nam Depaya
» 19 maja 2015, 08:07 #11
pequ89: Może i ma krótki kontrakt, ale jeśli teraz go nie wezmą, to raczej wątpie, że będą czekać jeszcze rok tylko z Ikrerem. Pewnie kupią kogoś innego i DDG nie będzie im już potrzebny. Więc trzeba ich wydoić ile wlezie. To sreal więc mają dużo kasy.
» 19 maja 2015, 08:04 #10
Domestos: Lepiej go potrzymać jeszcze rok, może jak wygramy pl to zostanie.
» 19 maja 2015, 07:57 #9
Krzysiek88: 40 - 45 mlm funtów i moze isc. Za mniej bym go nie puscił. Albo go chcecie albo wypad z ofertami i zostaje w United na rok lecz jako zmiennik innego sprowadzonego bramkarza na jego miejsce aa zapomniał bym jako 3 bramkarza bo rezerwowym byłby Valdes i po ptokach...
» 19 maja 2015, 07:52 #8
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2015 08:21

Zawsze sytuację De Gea mozna wytłumaczyc sprowadzeniem innego bramkarza..który go po prostu wygryzł ze składu i tyle. Masz pewna 11 przychodzi ktos inny i spisujesz sie gorzej od niego i siadasz na ławie...

Ale stawiałbym bardziej na wydojenie Srealu ile wlezie..czołowy bramkarz na świecie..wiec dajecie taka i taka kwote i moze isc...i pozamiatane...
» 19 maja 2015, 08:18 #7
gaworek353: Co mnie obchodzi,ze bramkarze sa zawsze mniej warci.Wydoić ich najmocniej jak sie da :)
» 19 maja 2015, 07:51 #6
RedDevils4life: Poczucie humoru to oni mają w tym Madrycie.
» 19 maja 2015, 07:35 #5
RedDevils4life: Bycie realistą modne na devilpage z tego co widzę.
» 19 maja 2015, 08:27 #4
MatiMU10: Skoro nie da nikt więcej to niech go nie puszczają. Ile to razy my nie mogliśmy kogoś kupić bo jakieś Juventusy wystawiali cenę zaporową i nie przejmowali się wiekiem, kontuzjami, kontraktem
» 19 maja 2015, 08:32 #3
LukaCFC: Rzecz w tym, ze jesli teraz go nie sprzedacie to w przyszlym sezonie Real zgarnie go za free gdyz konczy sie mu kontrakt za rok. Pozdrawiam
» 19 maja 2015, 10:47 #2
Sowka: Szczerze to wolałbym go przetrzymać rok i puścić za darmo za rok niż za takie śmieszne pieniądze (oczywiście w dzisiejszym świecie futbolu) go oddać. Poza tym jeśli by został rok dłużej to Real by musiał szukać innego bramkarza albo dać szansę Casillasowi, który mógłby się przełamać i zacząć bronić, wtedy De Gea (tak mi się wydaje) nie będzie pewny co do pierwszego składu w Realu i przedłuży kontrakt lub odejdzie do innego klubu. Szczerze to wolałbym, żeby poszedł nawet do topowego klubu w Premier League, bo Real tylko żeruje na wyszkolonych przez nas zawodnikach od wielu lat.
» 19 maja 2015, 13:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.