Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Falcao stracił wiarę w transfer definitywny do United

» 12 marca 2015, 07:27 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Radamel Falcao przestał wierzyć w swój transfer definitywny do Manchesteru United. Kolumbijczyk zaakceptował fakt, że latem wybrał zły klub – informuje Daily Mail.
Falcao stracił wiarę w transfer definitywny do United
» Radamel Falcao po zakończeniu sezonu najprawdopodobniej nie zostanie w Manchesterze United
Falcao do końca sezonu 2014/2015 jest wypożyczony z do ekipy Czerwonych Diabłów. 29-letni napastnik AS Monaco jest jednak daleki od formy, którą imponował w poprzednich sezonach.

O tym, że Falcao raczej nie ma czego szukać na Old Trafford w przyszłym sezonie świadczy niedawny występ w zespole U-21. Kolumbijczyk nawet w zespole rezerw nie potrafił strzelić gola drużynie Tottenhamu (1:1) i opuścił plac gry już po 72 minutach.

Falcao ostatni mecz w pierwszym zespole Manchesteru United zanotował w ostatni dzień lutego przeciwko Sunderlandowi (2:0).

Dziennikarze Daily Mail dotarli do osób zbliżonych do piłkarza, które twierdzą, że Falcao był w „totalnym szoku”, kiedy dowiedział się, że został uwzględniony w składzie U-21.

Obóz Kolumbijczyka jest również przekonany, że Louis van Gaal zdecydował się na wypożyczenie napastnika w ostatnim dniu letniego okienka transferowego, bo inni snajperzy nie byli wówczas dostępni. Holender ponoć od początku nie był wielkim zwolennikiem przeprowadzki Falcao na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Słaba forma Casillasa przyspieszy transfer De Gei?
Następny news »
Nowa książka Fergusona jeszcze w tym roku

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


winers: Abstrachując od RF, należy wziąść pod uwagę decydujący czynnik. A mianowicie fatalnego trenera. Jeżeli bardzo słabo gra cała drużyna, to czegóż wymagać od napastnika, który "żyje" z podań. Niestety nasz trenerzyna nie potrafi właściwie przygotowac zespołu, nie potrafi ustawić składu, nie potrafi wybrać taktyki, zatem żaden, no poza DeGeą, z naszych piłkarzy, nie ma dobrej formy. Cały zespół gra żałośnie, to czego wymagać od Falcao? Ale trzeba też pamiętać, że parę razy dostał dobrą piłkę, miał 100% sytuacje i nic z tego. Kiepska forma. Moim zdaniem, w jego sytuacji 40% jego winy, 60% winy braku umiejętności trenerzyny. lvg nie potrafi wytrenować naszych piłkarzy. Oto przyczyna słobości Radamela.
» 13 marca 2015, 23:56 #60
Fenek: To by był największy błąd MU w historii gdyby go zakontraktowali za te pieniądze.
» 12 marca 2015, 17:13 #59
karreem: LVG sprowadził Falcao dawał mu szansę, Kolumbijczyk zawiódł i także inny trener by mu podziękował, dlatego pretensje do LVG że nie był zwolennikiem Falcao są nonsensem, pretensje może mieć sam do siebie bo jego gra pozostawia wiele do życzenia.
» 12 marca 2015, 17:06 #58
vip14: Jeśli nie zmieni swojej gry to niech odchodzi.. Szkoda, że się nie sprawdził.. Pokładałem w nim większe nadzieje..
» 12 marca 2015, 16:43 #57
uzio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2015 16:36

jak dla mnie od samego początku ten transfer/wypożyczenie było dziwne bo przez cały czas LVG powtarzał że chce kupować zawodników którzy są zdrowi i w miarę w formie. A Falcao jak wiadomo miał kontuzję. Zmiany systemu gry przez LVG, nowe otoczenie, nowa liga, plus kontuzja. To wszystko wpłynęło na to że Falcao ma problem żeby wrócić do formy. Do tego brak wiary LVG w Falcao w tym posyłanie go na trybuny a jego miejsce na ławce zajmuję Wilson wcale nie pomogło Falcao. A wystawienie go w meczu U-21 dla człowieka który grał pierwszy skrzypce w Porto, Atletico i AS Monaco i do tego przechodził jako gwiazda to po prostu strzał w oba kolana. To że w meczu U-21 nic nie grał to w sumie nie dziwi a nawet bym stwierdził że to dziwne że w ogóle Falcao się zgodził w nim wystąpić bo równie dobrze w tym momencie mógł spakować walizki i wrócić do Monaco i szukać nowego klubu. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to jak LVG jeszcze kilka dni temu mówił jak to jest zadowolony z zamiany Welbecka na Falcao. Jest tak bardzo zadowolony, że ten cały czas grzeje ławę albo gra w U-21.
» 12 marca 2015, 16:34 #56
MU1212: Flacao już się wypalił tyle mogę powiedzieć
» 12 marca 2015, 14:55 #55
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2015 13:50

Falcao jest totalnie zniszczony zarowno fizycznie, jak i psychicznie. Niestety, ale trzeba przyznac to w koncu, ze nie spradzil sie on w ang. futbolu(nawet jakies mlokosy z U-21 Tottenhamu go przestawialy...). To, ze gramy ciagle wrzutkami na Fellainiego, przy znikomej ilosci prostopadlych podan tez mu zbytnio nie pomagaja. Ogolnie nasi pomocnicy, boczni obroncy tworza znikoma ilosc sytuacji napatnikom(nie liczac meczu z Tottenhamem) Jezeli chodzi o jego forme strzelecka, to tez zbytnio z tym kolorowo nie jest, nie wiem gdzie jest najwiekszy problem, czy przez ten rok pauzy kompletnie zatracil swoj zmysl snajpera, czy tu bardziej jest winne jego wolne myslenie i same ruchy, a moze to sama PL jest po prostu za niego zdecydowanie za szybka, a obroncy znacznie bardziej zorganizowani niz w Hiszpanii czy w Portugalii.

Nie dziwi mnie to jego zszokowanie, kiedy musial grac w U-21, troche to wstyd i takie karne zeslanie dla tej klasy snajpera. Szkoda, ze nie powiodlo mu sie u nas. Mam nadzieje, ze po sezonie wykupi go Valencia i znow bedzie czarowal w Hiszpanii.
» 12 marca 2015, 13:49 #54
DevoMartinez: CO by nie mówić to obrona w anglii jest dużo bardziej intensywna niż w hiszpanii. Agresywny atak na zawodniak z piłką i jednak wysoki presing dużo częstszy. Do tego zawodnik po kontuzji i długiej przerwie, też stracił troche ogrania, instynktu. Do tego mało miejsca na boisku przez wolne rozgrywanie akcji czyli i mniej podań prostopadłych i tak ziarnko do ziarnka wygląda Falcao jak wygląda. Jeśli cena by spadła ze 2 razy to kto wie może i warto go kupić chociaż patrząc, że grzeje ławe to chyba sprawa już przesądzona.
» 12 marca 2015, 14:10 #53
Klippoth: "CO by nie mówić to obrona w anglii jest dużo bardziej intensywna niż w hiszpanii." O tak, DevoMartinez, pokazują to europejskie puchary, angielskie zespoły nie przejdą do ćwierćfinału, gdzie będą Hiszpanie i Francuzi. Problemem nie jest obrona. W tak sałbym ManU nie strzeliłby nic nawet RvN. Falcao pójdzie tam, gdzie gra się w piłkę, a nie zastanawia co by chciał pan LvG. I napierdoli 30 goli.
» 12 marca 2015, 16:01 #52
DevoMartinez: Bo samą orboną sie pucharów nei wygrywa. Jak o LM mowa to widać jak broni RM i jak sobei radziło z niemcami ;) U nas dochodzi jeszcze wolna gra piłką i mało sytuacji dla napastników. I kończy się tym, że Falcao przebiega te 10 km i odda w tym czasie 1 strzał. Zreszta napisałem, że to wszystkio składa się w jedną całość, nie tylko obrona czy powrót po kontuzji. Też jestem pewien, że we francji czy hiszpanii napyka spokojnie ponad 20 bram.
» 12 marca 2015, 16:34 #51
Endriu25: Ja już to mówiłem i się powtórzę nawet Ibra, Messii, Neymar czy Ronaldo u nas przy tym udupie a nie trenerze słabo by grali taka jest prawda tylko filozofować umie nic innego nie byłem i nie będe zwollenikiem LVG tyle mam do powiedzenia
» 12 marca 2015, 13:32 #50
champione2013: A to wina LVG że Falcao nie trafia setek w meczu ?
» 12 marca 2015, 13:52 #49
Klippoth: Wina LvG, że mu daje tak mało minut. Fellaini w ataku, jestem pewny, że Radamel strzeliłby jakieś bramki. Tylko trzeba na niego stawiać. A van Gaal, największy kłamca w angielskiej piłce, lubi Falcao tylko wtedy, jak go pytają o Welbecka.
» 12 marca 2015, 16:03 #48
Gallacher: Może dojść jak już do przedłużenia wypożyczenia jeśli Monaco i Falcao się zgodzi bo kupno nie w chodzi w grę absolutnie przynajmniej nie za taką cenę.
» 12 marca 2015, 13:21 #47
wyspiarski: Przy van Gaalu każdy zawodnik może grać gorzej. I to jest ofiara van Gaala. Pierwsza ofiara. Kosztował nas bardzo drogo 16 mln funtów i wychowanek musiał odejść. Co prawda osobiście też byłem przeciw temu transferowi ale menadżer taki fachowiec którego wywalali z najlepszych klubów powinien potrafić coś zrobić z tak zdolnym i drogim zawodnikiem.

Ps. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
Ps. Van Gaal oddaj nasze punkty!!
Ps. Van Gaalu odejdź wstydu oszczędź
» 12 marca 2015, 12:59 #46
oldgame: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2015 12:09

Falcao musi rozegrać kilka spotkań od poczatku do konca by mozna było weryfikować ...
Coz takiego pokazuje Rooney albo Persie przed kontuzja ?
Kompletnie nic, a Falcao nie zapomniał jak sie strzela, on potrzebuje obecnosci na boisku, ale nie poprzedzona dwutygodniowym siedzeniem na ławie .
» 12 marca 2015, 12:08 #45
cekaj: NO i ciesze sie ze ktos tu mysli podobnie do mnie !! BRAWO !!
» 12 marca 2015, 12:11 #44
oldgame: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2015 12:17

Falcao w obliczu braku sytuacji stwarzanych przez pomocników stara sie w meczach stwarzać sobie samodzielnie sytuacje bramkowe co nie jest proste w lidze angielskiej
Trener robi z niego kozła ofiarnego a tak naprawde kretyn nie potrafi odpowiednio ustawic zespołu
Kto to widział by piłkarzy kupowac i ustawiac ich pod taktyke ...
Taktyka ma byc ustawiana pod zawodników jakich sie ma
Bo w tej chwili wyglada to tak - długa piłka od obrońcy do Falcao i radź sobie chłopie ...

Za Fergsona El Tigre rozrywałby kazda obrone, za Van Galla rozrywa obicia siedzeń na ławie
» 12 marca 2015, 12:15 #43
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2015 13:08

Co za bzdury. Rozegrał już kilka spotkań od początku i nic nie pokazywał.
Też byłem za jego transferem, ale on po prostu nic nie pokazuje. Gość jest mega wolny i nie potrafi utrzymać się przy piłce. Było to widać nawet w meczu U-21, gdzie miał kilka dogodnych sytuacji to kompletnie się gubił.
Swoimi zwodami tylko ułatwiał prace obrońcom.

Co pokazuje Rooney? Zagrał na szpicy i ma już chyba 3 bramki z tamtej pozycji.

edit: To straszne jak zaślepiony jesteś. Stwierdzam to po tym ostatnim zdaniu.
Jeszcze raz przypominam: Falcao nie potrafi utrzymać się porządnie na nogach. Pada przy każdym kontakcie z obrońcą i gra jak młokos. Nie, to nie wina taktyki.
» 12 marca 2015, 13:07 #42
1wolf1: Najbardziej z calej tej sytuacji bawi mnie przytaczanie opowiesci, jakby to bylo za Fergusona. Takimi tekstami tylko udowadniacie, ze MU interesujecie sie jedynie z opowiesci dziwnej tresci. Ferguson to czlowiek o NAJWIEKSZYM EGO z wszystkich trenerow, ktorzy kiedykolwiek kierowali MU. Ten czlowiek zniszczyl nie jednego pilkarza bez najmniejszego zastanowienia... Co wiecej bardzo czesto w meczach o wielka stawke gral 5 pomocnikami i tylko 1 napastnikiem. Sadzal na lawe nie takie gwiazdki jak Falcao i sie nie przejmowal krytyka... Mozna powiedziec, ze bronily go wyniki, jednakze jesli ktos jest kibicem MU wystarczajaco dlugo pamieta lata, w ktorych tych wynikow nie bylo. Tak wiec reasumujac swoja wypowiedz - skonczcie wymyslac te teksty , za Fergusona, to, za Fergusona Tamto. ZA FERGUSONA FALCAO w takiej formie dostalby takiego kopa, ze dolecialby do Monaco...
» 12 marca 2015, 13:28 #41
vegeto65: Mnie ciekawi jak by sie Karim Benzema wpasował w skład czy wogle by się wpasował a Wy co o tym myślicie ?
» 12 marca 2015, 11:54 #40
cekaj: mysle ze Karim wszedzie sie wpasuje tylko kwestia ceny a ta pewnie nie bylaby mała aa jakos mało mi sie podoba to ze "wydajemy" tyle kasy na zawodnikow
Chcialbym zobaczyc Alexandre Lacazette w koszulce United
» 12 marca 2015, 12:10 #39
vegeto65: Zgodzę sie z Tobą mnie też to przytłacza że w zeszłym sezonie wydaliśmy 150mln euro na transfery i sezon wygląda jak wygląda. Myśle że Lacazette był by ciekawą postacią w naszym składzie.
» 12 marca 2015, 12:12 #38
69eyes: Trzeba było nie marnować tych wszystkich setek, to może byłoby inaczej. 50 baniek za takiego flaka to samobójstwo. Na dzisiaj gość poza nazwiskiem niema nic.
» 12 marca 2015, 11:44 #37
Koval: Diego Costa 17 goli + Hazard 10 - Chelsea
Kun Aguero 17 goli + Silva 10 - MC
Harry Kane 16 goli + Eriksen 9 - Tottenham
Alexis Sanchez 13 goli + Giroud 10 - Arsenal

U rywali główny napastnik strzela więcej bramek niż u nas. Po 10 bramek zawsze ktoś jeszcze dorzuci.
U nas: RVP 10 + Roo 10 + Falcao 4. Niestety napastników to my mamy, ale nie ma komu do nich podawać!!
Di Maria - zagubiony i nie w formie, choć i tak nasz najlepszy asystent (7),
Roo - 4 asysty, odkąd gra w ataku to jemu trzeba coś podać nie odwrotnie,
Falcao - 4 asysty, ale nie gra,
Mata - 3 asysty, ale nie gra,
Herrera - 3 asysty, jak dobrze gra to idzie na ławę,
Januzaj - gra mało, żadnej bramki, żadnej asysty. Drybling jest i nic z tego nie wynika,
Valencia - 3 asysty, ale gra w obronie. Szkoda bo przydałby się na skrzydle,
Young - 1 bramka i 1 asysta. Robi zamieszanie i ciągnie grę, ale na 10 dośrodkowań może 1 sensowne.

Wychodzi, że jak nie dogra komuś Di Maria, to będzie problem ze strzelaniem - patrz mecz z Arsenalem...
» 12 marca 2015, 11:11 #36
Koval: Dodam tylko, że w meczu z Newcastle Roo grał całe spotkanie jako jedyny napastnik. Przez cały mecz oddał 2 strzały na bramkę, z czego 1 w światło bramki...
I tyle w temacie.
Gdyby nie jego upór i nieustępliwość co spowodowało błąd bramkarza, żadnej wygranej by nie było
» 12 marca 2015, 11:22 #35
DevoMartinez: To tym bardziej skoro nie ma komu podawać to lepiej, że gramy z 1 napastnikiem niż dwoma ;) U nas jest mało gry kombinacyjnej na jeden kontakt, ciężko rozerwać obrone rywali. Pewnie dla tego wystawiamy Felka, przydaje się i jako odgrywający i przy dalekich wybiciach od bramkarza czy obrony. Do tego teoretycznie mamy szybkiego dryblera i dośrodkowujących skrzydłowych, więc opcji ataku troche jest. To na papierze wygląda całkiem dobrze.
» 12 marca 2015, 12:15 #34
Keane16: Oczywiście łatwo ocenia się pewne rzeczy z perspektywy czasu, ale jak dla mnie sprowadzenie R. Falcao od samego początku wiązało się z dużym ryzykiem, a wręcz nieporozumieniem. Piłkarz po ciężkiej kontuzji, w nie wiadomo jakiej formie. A tylko za jego wypożyczenie wykładamy jeśli dobrze pamiętam 12 milionów funtów. Wszyscy chyba wiedzieli, że i tak van Persie bez względu na formę będzie pierwszym wyborem LvG. Uważam, że dużo lepszym rozwiązaniem było zostawić Groszka, lub sprowadzić jakiegoś młodego napastnika pokroju A. Milika (dla Ajax'u - 29 występów / 1889 minut / 21 bramek / 10 asyst, w reprezentacji - 5 występów / 372 minuty / 5 bramek / 2 asysty). Dla porównania wielka nadzieja MU - J. Wilson (dla MU - 22 występy / 942 minuty /4 gole / 0 asyst). Gdyby to ode mnie zależało zaryzykowałbym sprowadzenie takiego piłkarza jak A. Milik, bo dziś piłkarzy tego typu ignorujemy, a za dwa, trzy lata wydajemy na ich zakup miliony funtów lub powracając do wątku R. Falcao "wyrzucamy" za ich wypożyczenie.
» 12 marca 2015, 10:51 #33
Soczysty82: porownujesz wystapy i gole milika w holandi z wystepami wilsona w lidze ang??!!tj absurd
» 12 marca 2015, 11:10 #32
Keane16: Odpowiedź dla Soczysty82.
A dlaczego miałbym nie robić takiego porównania. Ja nie twierdzę, że J. Wilson jest słabym piłkarzem, ja tylko porównuję jego statystyki z innym, w tym wypadku A. Milikiem. I tyle. R. van Persie zanim przeniósł się do Arsenal'u dla Feyenoord'u strzelił 22 gole (tylko) i zaliczył 8 asyst w 76 meczach. Idąc Twoim tokiem rozumowania nikt nigdy nie powinien w Anglii zwrócić na R. van Persie'go uwagi. A jednak Arsenal go kupił za ok. 4,5 miliona euro (tylko za tyle). A teraz przypomnij sobie ile MU zapłaciło za niego kilka lat później? Ponad (lub około) 30 milionów euro. Może gdyby ktoś wcześniej pomyślał w MU perspektywicznie i zaryzykował sprowadzenie R. van Persie'go bezpośrednio z Feyenoord'u to byłby on piłkarzem MU dużo wcześniej, dużo dłużej i za dużo niższą kwotę. Więc może jednak warto czasami się zastanowić i zaryzykować? Ponadto przed sezonem przyszedł do MU właśnie z tak nisko przez Ciebie cenionej ligi holenderskiej D. Blind, a na dodatek z Ajax'u. Patrząc z perspektywy czasu to chyba jeden z lepszych transferów jaki ostatnio dokonaliśmy.
Tak na koniec w ramach wyjaśnienia (w odniesieniu do głównego mojego postu), nie chodziło mi wyłącznie o zwrócenie uwagi na samego A. Milika, tylko piłkarzy jego pokroju, umiejętności jakie mają w tym wielu, potencjału itp. rzeczy. I zastanowieniu się nad możliwością kupienia takich piłkarzy mając na myśli przyszłe korzyści mogące wyniknąć dla MU w porównaniu choćby tylko do wydawanych często "bezproduktywnie" dużych pieniędzy przez MU na piłkarzy z „wielkimi nazwiskami”.
» 12 marca 2015, 12:15 #31
DevoMartinez: A nie zauważyłeś, że MU kupuje juz kompletncyh napastników i na takich stawia? Obawiam się, że i Wilson podzieli losy Welbecka.
» 12 marca 2015, 12:27 #30
Keane16: Odpowiedź dla DevoMartinez.
Nie zgadzam się z Tobą, np. SolskjĂŚr, Rooney i Groszek to piłkarze, o których trudno było mówić jako o "kompletnych", kiedy przychodzili.
A według mnie każdy z nich wiele wniósł do MU.
Oczywiście z drugiej strony zgadzam się z tym, że często kupowaliśmy czy kupujemy "kompletnych" napastników takich jak Cole, York czy właśnie van Persie. Ale tak jak napisałem na początku, nie zgadzam się z Tobą, że tylko takich kupujemy.
Natomiast uważam, że powinniśmy zwracać większą uwagę na młodych zdolnych piłkarzy zarówno w MU, jak i innych klubach. I ewentualnie zaryzykować wydanie niewspółmiernie małych pieniędzy na ich sprowadzenie w porównaniu z zakupem tych „kompletnych”. Dlatego napisałem główny post.
Tak na sam koniec, odnośnie J. Wilson'a, tak samo jak Ty obawiam się, że jego oraz wielu zdolnych, młodych piłkarzy jakich mamy spotka los Welbeck'a. I to nie ze względu na brak umiejętności, tylko brak możliwości ich zaprezentowania na boisku. A dla dobra MU, obyśmy się obaj mylili odnośnie akurat tej kwestii.
» 12 marca 2015, 12:58 #29
DevoMartinez: No ok, kupiliśmy przez bodaj dwie dekat 3 młodych napastników ;) Z nich przebił się do wyjsciowego składu Roo bo Ole i Chicharito to raczej role jokera z ławki. Dlatego uważam, że polityka MU w kwestii napastników to branie pewniaków. Cantona, Yourk, COle, van Nistelrooy, Berbatov, van Persie, teraz podejście pod Falcao. Zobaczymy, ale jestem neimal pewien, że coach szykuje Wilsona na podbną rolę która pełnił Solskjer. Szybko zawodnik z ławki wchodzący na podmęczonego rywala. I oby nie odszedł jak Welbeck.
» 12 marca 2015, 14:00 #28
Keane16: Odpowiedź dla DevoMartinez.
Może i trzech, ale każdy z nich sprawdził się w swojej roli. W sumie było z pewnością było ich więcej (np. Forlan), ale nie w tym rzecz.
Zakup Rooney’a to chyba jeden z najbardziej udanych transferów w historii klubu. To transfer sprzed ponad dekady, a do dnia dzisiejszego możemy cieszyć się z gry Rooney’a w koszulce MU. Więc chyba było warto?
Natomiast SolskjĂŚr mimo roli rezerwowego to prawdziwa legenda klubu . Pokaż mi w obecnym składzie MU piłkarza spełniającego taką rolę i gwarantującego tyle goli co on? Ostatnim takim piłkarzem, był właśnie Groszek, który w roli rezerwowego dopóki miał możliwość gry gwarantował w granicach 10 bramek w lidze.
Odchodząc od samych napastników, gdybyśmy spojrzeli ogólnie na piłkarzy i stawiali tylko na jak ich określiłeś „pewniaków”, to nigdy w klubie nie powinien pojawić się np. młody i mało znany Ronaldo.
Ponadto dla mnie R. Falcao wcale nie był „pewniakiem” i gwarancją gradu goli. Jak wspomniałem w głównym poście – piłkarz po kontuzji, z formą trudną do oceny.
Jeszcze raz podkreślam, że nie neguję zakupu dobrych piłkarzy za duże pieniądze, zwracam tylko uwagę, że dobrze byłoby to odpowiednio wyważyć i może czasami zaryzykować, kupić młodych, perspektywicznych i dać im szansę.
Uważam, że 12 milionów funtów wydanych tylko na wypożyczenie R. Falcao można było zainwestować lepiej, np. w dwóch, trzech młodych piłkarzy pokroju np. A. Milika (on podobno ma kosztować Ajax ok. 3 milionów euro) i spróbować ich oszlifować.
» 12 marca 2015, 19:54 #27
Trz: kupujem młodych prespektywicznych zawodników. No name'mów z ameryki południowej/środkowej w europie też szukamy np Rossi czy Macheda(zapomniał już o nich kolega?). Rooneya bym wykluczył z tego grona bo daliśmy za niego kupe kasy i przychodził do nas jako "wonderkid angielskiej piłki" coś na wzór Shawa powiedzmy. A Krystyna hmm nie pamietam ile za niego dalismy, ale pamietam mecz towarzyski ze Sportingiem gdzie jakiś małolat ze śmiesznym kędziorkiem ośmieszał naszą obrone, i tydzień później juz go kupiliśmy(szczeście ze mieliśmy wwtedy umowe partnerską ze sportingiem:).
» 12 marca 2015, 23:53 #26
Keane16: Odpowiedź dla Trz.
Ale mi nie chodziło o jak ich określiłeś zupełnych "no name'ów". Nie podważam również celowości zakupu takich piłkarzy. Oczywiście należy inwestować jak najbardziej w takich piłkarzy, ale mi chodziło bardziej o piłkarzy, którzy w jakiś sposób dali się już poznać w innych zespołach czy ligach i mogliby powiedzmy z marszu być piłkarzami pierwszego zespołu (nie mylić z pierwszą jedenastką). I takim piłkarzem był np. Groszek. Ponadto główną kwestią, o którą mi chodziło było to, że według mnie lepszą inwestycją były zakup młodego perspektywicznego napastnika niż wyrzucenie 12 milionów funtów na tylko wypożyczenie piłkarza będącego jedną wielką niewiadomą. Wszystko wskazuje na to, że po sezonie R. Falcao odejdzie z MU, a pieniędzy za to, że on nic nie zaprezentował nikt nam nie odda. Proponuję Ci jeszcze raz przeczytać mój główny post.
» 13 marca 2015, 07:47 #25
Jakubek722: Będzie strzelal ale nie u nas ;)
» 12 marca 2015, 10:40 #24
Joker7777: Szkoda mi go. Nasz trener też nie pomaga. Gdy mu nie szło to zmiana, a jak coś zaczęło wychodzić to...też zmiana. Gra 1 mecz, a 5 kolejnych siedzi. Tak nie da się dojść do formy. Jest to mój ulubiony piłkarz i zawsze chciałem żeby trafił do mojego ulubionego klubu. Szkoda, ale wierzę w niego zawsze i tak jest nadal.
» 12 marca 2015, 10:35 #23
rreddevilss: szkoda ze nie dostal np 10 meczy pod rzad ,tylko raz grywal i jak juz dobrze gral to 65 minuta zmiana ,albo wchodzil gdy bylo pozamiatane i zespol nie gral juz do przodu bo mial inne zadania ,wielka szkoda ;( szkoda bo to moja ulubiona 9 zaraz po Ruudzie Van Nistelrooyu ,ale nadzieja umiera ostatnia ,jesli nie teraz w tak waznych dla nas meczach to niestety juz nigdy ,powodzenia Radamel wierze w Ciebie do konca!
» 12 marca 2015, 09:50 #22
cekaj: Ja sie tylko zastanawiam jak on miał przekonac do siebie trenera,kibiców jak praktycznie nie grał,zagra 1mecz a potem 2-3 spotkania ogłada z ławki rezerowowych:/ a LVG wolał wystawiac RVP mimo ze byl,jest bez formy a teraz mimo jego kontuzji Falcao nadal siedzi.. pamietajmy tez ze długo leczyl groźną kontuzje
a dla takeigo zawodnika najwaznijeszy jest rytm meczowy,zeby zagrac kilka meczykow co tydzien..
szkoda mi chlopa :P
» 12 marca 2015, 09:37 #21
mcis: sprawdz statystyki, potem sie wypowiadaj
» 12 marca 2015, 10:33 #20
Trz: "praktycznie nie grał" to albo jesteś ślepy albo w najlepszym wypadku ogladasz co piąty mecz w tym sezonie
» 12 marca 2015, 10:36 #19
Vaxiu: W skrocie:
- 15 spotkan od pierwszej miuty
- 5 wejsc z lawki
- srednio 60 min na boisku
Falcao nie dostaje szans :D
» 12 marca 2015, 11:20 #18
cekaj: Barclays Premier League
Falcao 1818' 4 bramki na 12 razy 1sklad i 9 razy zmieniany
RVP 2713' 10 bramek 24razy 1sklad i 8razy zmieniany
jak dla mnie Falcao o wiele z mało gral tym bardziej potrzebuje rozegranych spotkan zeby wrocic do formy!!
z tym "praktycznie nie gral" troche moze przesadzilem ;)nie musisz krzyczec odrazu :P
» 12 marca 2015, 11:43 #17
cekaj: a patrz jak te mecze byly rozgywane Robin np gral w kazdym meczu a Falcao 1-2 zagral a potem kolejne 2 siedzial na lawce i tak w kółko a teraz w oogle nie gra ?
» 12 marca 2015, 11:45 #16
Vaxiu: Co mnie Robin obchodzi ?
Mowimy o Falcao i o tym, ze niby nie gral, ze za malo ale on gral i mial serie po 8 meczow.
Falcao to nie 20 letni zawodnik, a 29 letni ktory kosztowalby United 44 mln funtow, nad czym tu sie zastanawic ? Decyzja jest prosta w przypadku zawodnika ktory przez 7 miesiacy nie odnalazł sie w nowym klubie, malo tego, jest nawet w U-21 slaby i sobie nie radzi :)
» 12 marca 2015, 17:09 #15
IMMM: Nie ma co go na siłę trzymać. Gość jest bez formy, a skoro go jeszcze nie kupiliśmy to nie ma co ryzykować.
» 12 marca 2015, 09:04 #14
emil1986x: dla mnie to przez LVG Falcao cierpi bo jak wtłumaczyć to że nie zmieniał taktyki drał 2 naapastników z Falcao a jak wkońcu zmienił ustawienie na gre na 1 napadziora ktory ma troch podan w polu karnym to go posadzil i wział roo...dla mnie taktyka United polega na zrobieiu wszystkiego by rojo, blind, rooney i di maria mieli miejsce ww składzie a reszte dobiera sie różnie...:/ najpierw cierpiał herrera teraz mata i falcao...gdzie sens??gdzie logika??!!??
» 12 marca 2015, 08:19 #13
kuba055: Nie no, to zmieńmy taktykę na taką, żeby Herrera, Mata i Falcao mieli pewne miejsce w składzie.. gdzie sens, gdzie logika? Ktoś musi na ławie siedzieć, czym Falcao pokazał że on miałby grać?
» 12 marca 2015, 09:11 #12
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.03.2015 09:48

czym RVP pokazał, ze ma grać ? ktoś musi na ławie siedzieć, czemu nie RVP który gra jak dziad ?
» 12 marca 2015, 09:48 #11
Trz: Było grane dwwoma napastnikami, szału nie było. Kto wg Ciebie miał by grać za Rojo czy Blinda? Za Blinda mogl by grac Carrick ale sie chłop musi ogrywać.Rooneya jego nie bd komentować. ADM... nie byłem zwolennikiem jego transferu ale jak juz jest to musi sie ogrywać, jak nie odpali w przyszłym sezonie to jest do odstrzału.
» 12 marca 2015, 10:34 #10
mcis: @axel52
czyli rwoim zdaniem LvG powinien faworyzowac F w taki sam sposob co vP? ja sie nie zdadzam. momim zdaniem nie powinien faworyzowac zadnego
» 12 marca 2015, 10:35 #9
vegeto65: w zespole zawsze jest faworyzacja i bitwa o pierwszy skład bo tylko to potrafi motywować zawodników do ciężkiej pracy. Ale fakt faktem Falcao dostał mało szans od LvG ale zazwyczaj oglądam każdy mecz i było kilka takich sytuacji że Falcao powinien wykorzystać swoje sytuacje ale oczywiście tak sie nie stało psując dużo 100% bramek lub okazji. Więc nie dziwi to nikogo że jest na odstrzale.
» 12 marca 2015, 11:52 #8
axel52: @mcis masz problemy z czytaniem ?
czy ja zasugerowałem aby faworyzował Falcao tak jak RVP ?

@kuba zapytał czym zasłużył Falcao na gre a ja go spytałem czym RVP i tyle, po co dorabiasz chore teorie ?
» 12 marca 2015, 12:03 #7
emil1986x: podstawową cechą Falcao jest gra w polu karnym żeby wrócić po okntuzji trzeba grac grac i jeszcze raz grac nie wiem czy ogladacie czasem ang tv tam pokazują np ruch bez piłki Falcao...gość jakby miał mu kto dograc było by zupełnie inaczej. kto za blinda? carrick, fella a za rojo to akurat nikt ale rojo dalem bo tez jest ulubiencem LVG a gra tak samo słabo jak reszta. problem mamy w podejsciu LVG...Simeone dostalby tych pilkarzy zrobil by z nich mega zespol pamietajcie nie nazwiska graja a u nas niestety wyglada ze takie czasy nastana :/
» 12 marca 2015, 12:45 #6
Diabelred: axel52,

A chociazby tym, ze RVP chociaz potrafi sie utrzymac przy pilce, obrocic sie z nia, rozegrac. Pomijam, juz fakt, ze Holender to nasz zawodnik, a Falcao jest tylko i wylacznie wypozyczony. Niestety, ale Falcao nie nadaje sie do PL, jego nawet jakies mlokosy z U-21 przestawialy...
» 12 marca 2015, 13:35 #5
Mazi1989: Uważam, że powinniśmy szukać innego napastnika. Falcao ma 29 lat, jest w tym sezonie bez formy, strzela mało bramek, łapie kontuzje a jego wykupienie wiąże się z wyłożeniem sporej gotówki. Bardziej przydałby się jakiś młodszy napastnik, który pogra u nas 7-8 lat
» 12 marca 2015, 08:17 #4
cekaj: np taki Alexandre Lacazette :)
» 12 marca 2015, 09:48 #3
emenems: To nie on wybrał zły klub, to zły klub wybrał jego.
» 12 marca 2015, 07:47 #2
piter100000: to mógł go wcale nie brać. na chybił trafił to niech se w totolotka pogra, a nie transfery robi
» 12 marca 2015, 07:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.