Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Papiss Cisse zawieszony na 7 meczów przez FA

» 5 marca 2015, 22:44 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Papiss Cisse został zawieszony na siedem spotkań przez Angielską Federację Piłkarską za oplucie Jonny'ego Evansa w środowym meczu Newcastle United – Manchester United na St James' Park.
Papiss Cisse zawieszony na 7 meczów przez FA
» Do spięcia pomiędzy Papissem Cisse a Jonnym Evansem doszło pod koniec pierwszej połowy środowego meczu na St James Park
FA postawiła także zarzuty Evansowi, ale Irlandczyk jeszcze oficjalnie się do nich nie odniósł. Ma na to czas do piątku do godziny 19:00. Na łamach mediów zaprzeczył jednak oskarżeniom Angielskiej Federacji Piłkarskiej.

Cała sprawa dotyczy sytuacji z pierwszej połowy meczu na St James' Park, kiedy to doszło do spięcia pomiędzy Evansem a Cisse.

Zawieszenie Cisse oznacza, że piłkarz Srok nie wybiegnie na boisko aż do 9 maja.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Ashley Young pasuje do mojego profilu
Następny news »
Flagi kibicowskie na meczu z Arsenalem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


vip14: Trochę chamskie zachowanie tych dwóch zawodników.. Sytuacja niczym z podwórka..
» 6 marca 2015, 16:28 #49
ruffnecky: należało się, cytując klasykę polskiej muzyki rozrywkowej:
"Ubliżył, dostał, przeprosić raczył..." ;)
» 7 marca 2015, 15:06 #48
MU1212: Dla Evansa powinna należeć się kara i już
» 6 marca 2015, 15:32 #47
pawelisto2: Prawdziwy kibic Manchesteru, nic tylko pogratulować.
Gdyby taka sytuacja miała miejsce z Rooneyem, to byście łkali, aby nie dostał takiej kary, a każdy zawodnik w wielkim Manchesterze jest równy i równie warty co każdy inny, taki był i będzie Manchester od pokoleń, szkoda, że niektórzy "kibice" tego nie rozumieją utożsamiają się z tym klubem, wyłącznie przez pryzmat zawodników typu: Rooney, Angel, Robin itp, a inni nie mają dla niego większego znaczenia.
No szkoda, ale co poradzić w życiu nie było i nie będzie łatwo.
» 6 marca 2015, 16:44 #46
voytecheck: @pawelisto2 Dlaczego jak ktoś skrytykuje jakiegoś piłkarza, albo grę zespołu to przychodzi taki koleś jak Ty i powątpiewa w bycie kibicem przez kogoś? "krytykujesz Runeja-nie jesteś prawdziwym kibicem", "nie podoba ci się gra zespołu-nie powinieneś siebie nazywać kibicem" itp.
Więc mam do Ciebie pytanie... czy jeżeli za każdym razem, gdy zasiadam w fotelu aby obejrzeć mecz MU mówię do kolegów, że idę zobaczyć jak moje ciamajdy dostają wpierdziel od jakiś kopaczy to nie mogę siebie nazywać kibicem Manchesteru United? Mimo iż w każdym meczu trzymam za nich mocno kciuki i przeżywam każdą akcję?
» 6 marca 2015, 19:21 #45
pawelisto2: @voy co innego widzieć jak grają piłkarze, bo grają padake, a co innego życzyć swojemu piłkarzowi, żeby wyleciał na 7 meczy.
Raz, że nie pozwoli to piłkarzowi złapać formy.
Dwa, trener musi znowu roszady robić.
Trzy, drużynie spadają morale.
Cztery, drużyna nigdy nie zagra jednolitym składem w kilku meczach pod rząd.

Powiem, że Manchester gra słabo to nic, to jest tylko i wyłącznie moja opinia, ale powiedzieć, żeby Evans dostał karę to już nie jest opinia to jest całosezonowa niechęć do tego zawodnika i skreślanie go od meczu z MK Dons i złe życzenie mu.
Kiedy był incydent z Rooney-em po meczu z WHU, to dużo ludzi pisali, że zrobił głupio, ale kara na 2 mecze góra, a tu niektórzy pisali, że cały sezon powinien za to dostać, bo będzie to wzmocnienie dla Manchesteru, bez przesady, niezależnie czy rezerwowy czy nie, Evans należy do diabłów i powinniśmy się modlić, żeby dostał jak najniższą karę, a nie dawać mu wyrok najsurowszy, nie tylko Evans, ale Jones, Blackett, czy ktokolwiek inny.
» 6 marca 2015, 19:51 #44
szczep: Witam wszystkich, mój pierwszy post.

Kiepsko się stało z Cisse - jeden z lepszych graczy Newcastle, które to moim zdaniem miało realne szanse urwać punkty Arsenalowi i Tottenh., z którymi gra u siebie. Do tego jeszcze Liverpool na wyjeździe.
» 6 marca 2015, 15:04 #43
ManUtdFun: Żałosne. Większość 'kibiców' pisze,że Evans zasługuje na to zawieszenie, bo to było brzydkie, niekulturalne itd. Gdyby taka sytuacje dotyczyła Rojo czy Blinda to byście demolowali internet byleby tylko nie dostali zawieszenia. Gra słabo to i zawieszenie mu się przyda. ŻAŁOSNE! United się zmienia, wielka metamorfoza i widzę, że ze zmianą United zmienia się też podejście wielu 'kibiców'. Szok i niedowierzanie. Nawet gdyby to Bebe był winien nie powinno mu się życzyć zawieszenia.
» 6 marca 2015, 14:11 #42
pawelisto2: Zgadzam się, Twój nick jest adekwatny do poglądów.
Manchester United to jedna wielka rodzina i każdy zawodnik się liczy, nawet Blackett.
A teksty, że Evansowi przyda się taka kara, czy dla nas lepiej, żeby Evans dostał karę są po prostu idiotyczne i w polskim stylu.
40 mln trenerów w naszym kraju. Gdyby był faktycznie taki słaby to by nie wychodził w pierwszy składzie, owszem nie jest pewny jak np. Sergio Ramos, Terry, czy inna światowa czołówka, ale bez przesady jak dla mnie ostatnie 3 jego mecze były bez większych zarzutów i jest lepszą opcją według mnie niż Jones, czy Luke Shaw.

Osoby z takim nastawieniem nie powinni mieć prawa komukolwiek powiedzieć w twarz, że są kibicami Manchesteru United, bo prawdziwy kibic nigdy nie życzyłby źle zawodnikom swojego ukochanego klubu.
Zwłaszcza kiedy jego ostatni mecz był bardzo pewny w obronie i było światełko w tunelu na złapanie optymalnej formy sprzed sezonu/dwóch, oraz na ustabilizowanie wyjściowej jedenastki, a tak LvG musiałby po raz kolejny stabilizować podstawową jedenastkę, a Wy takie coś.
Błagam.
» 6 marca 2015, 15:00 #41
elma1710: Kolego dla mnie nie ma znaczenia, który z Naszych zachowa się chamsko. Chamstwo to chamstwo i należy je tępić. Niezależnie od tego kto by to był i czy gra dobrze czy źle, czy jest lubiany czy nie kara powinna być. To samo tyczyło się Rooneya w meczu z West Hamem jak w idiotyczny sposób złapał czerwoną kartkę również słusznie. Chamstwo = kara. Amen.
» 6 marca 2015, 16:49 #40
mervel: Poszperałem i do dziś mają czas obaj by się do tego odnieść i GROZI im 7 meczów.
Także artykuł nietrafiony i wyrok przedwczesny ;)
» 6 marca 2015, 13:48 #39
Fenek: Cóż osobiście nie będę płakał jak Evans też zostanie zawieszony, obecnie gdy jest ostatnim obrońcą w drużynie i ma piłkę przy nodze to zastanawiam się czy nie walnie jakiegoś babola.
» 6 marca 2015, 13:06 #38
Szaman0: Proszę o link z tym wydarzeniem .
» 6 marca 2015, 11:39 #37
Muuuuuuuuuuu: Ciekawie to Evansa broni Scholes w dzisiejszym Independent. Ot, nie ma jak były piłkarz bierze się za pióro. Kompletny brak obiektywizmu.
Oba się nie popisali i obaj powinni siedzieć. Czy 7 meczów? Trochę to dziwne, bo za wejścia na złamanie nogi można dostać tylko 3 nawet gdy są celowe. Osobiście wolałbym dostać nawet w same oko niż zejść z połamaną piszczelą.
» 6 marca 2015, 10:02 #36
kralo11: To jest pilka czasami nerwy puszczaja to jest normalne to kara moim zdaniem za wysoka 3 mecze spokojnie by wystarczyly ale wiadomo to jest kwestia dyskusyjna + Cisse przeprosil Evansa nie ma co plakac bylo minelo
» 6 marca 2015, 09:14 #35
Celt15: To jest naprawdę żałosne. Ja rozumiem, jak się zawiesza zawodników za chamskie zachowanie w stosunku do drugiego, który jest bierny i mu nie odpowiada w żaden sposób, ale nie można dawać takich kar za to, że dwójka zawodników ze sobą twardo walczy na boisku, nawet w momencie, kiedy są dla siebie lekko chamscy.
» 6 marca 2015, 08:45 #34
Mazi1989: Evans zasługuje na takie samo zawieszenie. Bezmyślne zachowanie naszego wychowanka...
» 6 marca 2015, 08:39 #33
Klimaa: Zapewne Evans dostanie podobną karę więc o jednego stopera mamy mniej właściwie do końca sezonu.
» 6 marca 2015, 08:36 #32
mervel: nie za szybkie to info ? Na ile jest oficjalne ?
Bo inne serwisy nadal milczą na ten temat...
» 6 marca 2015, 08:23 #31
sebiii1987: 7 meczów to za mało !!;p co za sprawiedliwosc !! do konca sezonu go zawiesic !! jestem ciekaw czy wy byscie tak wybaczyli komuś gdyby was opluł na boisku , a potem coo podchodzi i przeprasza ?? ha haha smieszne bardzoooo !! noo ludzie ogarnijcie się , tak się chamy szmaciarze zachowują zeroo kultury zerO cisse !!
» 6 marca 2015, 00:50 #30
piter943: Nie karmmy go!
» 6 marca 2015, 01:40 #29
sz1234: chyba zartujesz, 7 meczow to o wiele za duzo. Gora 3, po prostu pusciły im nerwy potem sobie wyjasnili i koniec
» 6 marca 2015, 15:24 #28
Iza10: Szkoda, że nie na 20... Popluli sobie, wyjaśnili wszystko to FA mogło dla zasady dać 2 mecze jako przestroga, ale nie po co. Jak ktoś saneczkami wjedzie komuś i złamie nogę to dostanie 5 meczy zawieszenia?
» 6 marca 2015, 00:45 #27
zbyszek7: Ojjjj nie chcialbym teraz byc w skorze Evansa. Pewnie bedzie mial nieprzespana noc. Cisse co prawda sprowokowal go tym kopnieciem ale to Evans jako pierwszy splunal na niego i to jeszcze prosto w oko hehe jutro spodziewam sie conajmniej 10 meczow zawieszenia dla naszego wychowanka
» 6 marca 2015, 00:36 #26
Kamil0904: FA po raz kolejny się kompromitują. Z całym szacunkiem, ale za oplucie zawieszenie na 7 mecze? Gruba przesada. Takie zachowanie się oczywiście tępi, ale 7 meczów? Ten zawodnik z Burnley (Barnes bodajże, poprawcie mnie jak się mylę) omal nie połamał nogi Maticiowi i nawet nie dostał kary, a za oplucie 7 meczów zawieszenia.... Żenada
» 6 marca 2015, 00:20 #25
Klippoth: Kamil i Xtreme, popieram Was, dziękuję za trzeźwych na dp
» 6 marca 2015, 00:33 #24
jaratkow: Jaki wniosek? Bardziej (według FA) opłaca się połamać rywalowi gnaty niż opluć.
» 6 marca 2015, 03:00 #23
kralo11: Tak ale prawie lamanie nog dla pilkarza jest w ferworze walki a opluwanie to jest inna bajka na zasadzie niepodawanie reki brak szacunku ale mimo wszystko kara za wysoka
» 6 marca 2015, 09:19 #22
Xtreme: Costa czy Ronaldo dostali mniejsze kary za jeszcze większe chamstwo, zero sprawiedliwości, szkoda mi Cisse bo po jego wypowiedziach widać że to spoko chłopak
» 6 marca 2015, 00:16 #21
sebiii1987: i bardzo dobrze !! 7 meczów ?? to jeszcze mało , do końca sezonu powinien nie grać !! za takie żałosne zachowanie?? zero kultury !! niech sobie cwel jeden u siebie w domu tak pluje !! brawo FA !
» 6 marca 2015, 00:09 #20
TB303: Jeśli 87 to faktycznie data twojego urodzenia to...
» 6 marca 2015, 00:11 #19
Xtreme: zrób se jeszcze więcej tych wykrzykników i pytajników bo nikt nie zauważył
» 6 marca 2015, 00:13 #18
UnMishii: Wiec Evans dostanie dożywocie.
» 6 marca 2015, 00:03 #17
sapphirutd: Evans tylko mecze i jego mozg pracuje doskonale, zna tempo podlaczenia sie jak nikt. Ze Smallingiem moga byc silnym punktem bo takie mecze dodaja 2x wiecej a Van Gaala reakcja mowi wszystko. Jeszcze Jones na obronie mniej pewny ale nadal dobry pilkarz bo strzelal gole juz, nie mowiac o reszcie mozliwosci. Cisse brudas nie wie co to przegrywanie meczow czy co? To sobie posiedzi jak w wiezieniu.
» 6 marca 2015, 00:02 #16
Diabelred: Wiem, ze nie ma co porownywac angielskiej federacji do hiszpanskiej, ale:

Cisse za oplucie - 7 meczow zawieszenia
Ronaldo za cios bokserski - 2 mecze zawieszenia

:)
» 5 marca 2015, 23:45 #15
sagnol32: Coste ci przypomnę . Tu nie chodzi o federację ale o nazwisko ;p
» 6 marca 2015, 00:48 #14
Diabelred: Wiem, ze chodzi o nazwisko(popularnosc) jednak zabawnie wygladaja te 2 mecze zawieszania Ronaldo przy 7 Cisse.
» 6 marca 2015, 13:28 #13
Stump: Cisse rasista ;)
» 5 marca 2015, 23:40 #12
paniOla: Co za głupota FA. Przecież to jego pierwszy raz, przeprosił. Nie wygląda na takiego, który miałby to powtórzyć. 3 mecze to maks. A tak udupili zawodnika na najważniejszą część sezonu.
» 5 marca 2015, 23:25 #11
szymon6PAC: KrajoUtd powiem Ci szczerze, że osobiście wolałbym żeby ktoś mnie ugryzl w ramię aniżeli oplul ;)
» 5 marca 2015, 23:23 #10
krajoUtd7: Kazdy ma własne upodobania mi chodzi o rozbieżnośc jaka jest że za ugryzienie recydywy suareza 10 a tutaj spokojny i jeszcze przeprosil sam od siebie wiec mogli dać max 3. Wiesz o co mi chodziło ;) Szkoda tylkko ze nie da rady pomoc zatrzymac arsenalu czy tottenhamu.
» 5 marca 2015, 23:28 #9
vinnie123: Najlepsze jest to, że dostał więcej niż Terry za rasistowskie odzywki..
» 5 marca 2015, 23:12 #8
Gallacher: A mówią że PZPN jest chory :D
» 5 marca 2015, 23:07 #7
RedDevils4life: Ale go upierdzielili. No to ma chłopak po sezonie.
» 5 marca 2015, 23:07 #6
krajoUtd7: Przesadzili troche Suarez dostał 10 za ugryzienie Ivanovicia a ten za oplucie 7 to gdzie tu logika. Z 3 to ok ale nie 7 biorąc pod uwage że Papiss nie był wcześniej zawieszany ani nie podpadał FA.
» 5 marca 2015, 22:49 #5
irration: Suarez to recydywa.
» 6 marca 2015, 17:42 #4
DevoMartinez: No to lipa, nie zagra z arsenalem liverpoolem ani totkami.
» 5 marca 2015, 22:49 #3
mat9: bez przesady ... szkoda chłopaka tym bardziej, że ładnie się dzisiaj wypowiedzał na ten temat :(
» 5 marca 2015, 22:47 #2
DevilFan: ale to FA jest żałosne
» 5 marca 2015, 22:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.