Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Louis van Gaal kreśli dalekosiężne plany z United

» 3 marca 2015, 07:32 - Autor: matheo - źródło: The People
Louis van Gaal zamierza na długo związać się z Manchesterem United. Holenderski menadżer Czerwonych Diabłów już odbył w tej sprawie pierwsze rozmowy z rodziną Glazerów.
Louis van Gaal kreśli dalekosiężne plany z United
» Louis van Gaal zrobił duże wrażenie na rodzinie Glazerów podczas niedawnego spotkania
Van Gaal spotkał się niedawno z amerykańskimi właścicielami Manchesteru United i na czterogodzinnym zebraniu nakreślił swoje plany dotyczące klubu aż do 2020 roku.

The People informuje, że rodzina Glazerów była pod tak dużym wrażeniem wystąpienia Holendra, że jest gotowa przedłużyć trzyletni kontrakt Van Gaala o kolejne dwa lata.


TAGI


« Poprzedni news
Valencia chce zakontraktować Radamela Falcao
Następny news »
Real Madryt poczeka na Davida de Geę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (35)


krajoUtd7: Uważam ze jesli bedziemy w top 4 to jak najbardziej jestem za podpisaniem takiej umowy z LVG. Jednak on tez potrzebuje czasu aby zespol grał na jeszcze wyzszym poziomem. Poki co gra nie powala ale wyniki sa i cel narazie jest osiagany. Mam nadzieje ze dzis z newcastle beda 3 punkty a potem z pierwsza 5 ugramy duza liczbe punktów.
» 4 marca 2015, 13:33 #34
Klimaa: Najpierw wyniki potem umowa. Póki co widać postęp ale nie przesadzajmy.
» 3 marca 2015, 22:52 #33
Bena1878: jezeli tak to wyglada to ten kontrakt powinien byc podpisany na koniec nastepnego sezonu zeby wszystko bylo jasne i sprawdzone
» 3 marca 2015, 16:29 #32
Diabelred: Z tego co czytalem 2 dni temu na konkurencyjnej stronie, to chce ten kontrakt do 2020, poniewaz po tym okresie przejdzie na emeryture, a nasz klub bedzie ostatnim w jego karierze. Ciekawe czy to plotka, czy faktycznie jest cos na rzeczy i Glazerowie chca mu dac tak duzy kredyt zaufania.
» 3 marca 2015, 16:21 #31
Yaankes: I tym różni się Van Gaal od Moyesa. On po kilku miesiącach wykazał swój plan na kilka lat, Moyes przed pierwszy sezon bał się cokolwiek mówić, zajmował się sprawami na już, a nie tym żeby United przywrócić do dawnej świetności. Louis Van Gaal to trener marzenie dla Diabłów, trzeba czekać i dać mu zbudować na nowo potęgę Manchesteru. Ferguson gdy do nas przychodził dostał kilka sezonów na odbudowanie United, co prawda wtedy klub był w zupełnie innym miejscu. Van Gaal jednak nie otrzymał klubu bezpośrednio po Fergusonie, a po nieudaczniku Moyesie, który rozmontował w klubie niemal wszystko. Van Gaal powoli odbudowuje zespół, drużyna przeważa w spotkaniach, problem leży w tym co się dzieje w ofensywie, zawodnicy zawodzą, szczególnie skuteczność. To ile Falcao zmarnował już sytuacji jest szokujące, to jak słabo gra Van Persie jest niezrozumiałe, Di Maria musi otrzymać trochę czasu na odbudowanie formy, jak wszystko się poukłada w całość to United wróci na tron.

Póki co musimy cieszyć się z małych rzeczy, kiedy trenerem był Moyes, błagaliśmy o to by United w ogóle miało piłkę, ale jej nie miało, teraz błagamy żebyśmy zrobili jakąś dobrą akcję, czyż to nie jest postęp? Wina nie leży po stronie Van Gaala tylko po stronie zawodników, którzy nie wykorzystują sytuacji albo możliwości do tego by taką sytuację stworzyć. Co Van Gaal może poradzić na to że Di Maria czy Young mają wrzutki takie, że napastnik może co najwyżej rzucić się pod pociąg? Ktoś powie że treningi muszą być złe... no ludzie trochę powagi. Jak można uczyć piłkarza za 60 milionów wrzucać piłkę w pole karne? Di Maria umiał to robić, w Realu robił to świetnie, tutaj po prostu nie ma formy i musi ją odzyskać.

Ktoś stwierdzi że to wina Van Gaala że zawodnicy nie mają formy, to też bzdura.

Zawodnicy tacy jak Fellaini czy Young jakoś przy Van Gaalu odzyskali formę, grają bardzo dobrze. Roo ma lepsze i gorsze momenty, ale gra znacznie lepiej niż sezon wcześniej czy dwa. To nie kwestia taktyki, to kwestia formy, Van Gaal zapewne robi co może by piłkarze odzyskali formę, w wywiadach pomeczowych często wspomina że ten i ten zawodnik są świetni i zapewne uda im się w końcu wrócić do wielkiej formy, on w nich wierzy, motywuje ich. Buduje świetną drużynę, a my musimy poczekać i tyle. Musimy przyzwyczaić do tego że liga angielska jest potężną ligą i z roku na rok siła tej ligi rośnie, świadczy o tym chociażby fakt, iż drużyny z Anglii nie radzą sobie dobrze w CL. To wina rodzimej ligi, która jest tak mocna, że wygranie miejsca premiującego do gry w CL jest zadaniem bardzo ciężkim i trzeba się naprawdę na tym skupić. Bijemy się o TOP4 i to powinno nas cieszyć, a ludzie narzekają, że nie mamy dużej przewagi, bla bla bla. No nie mamy bo jeżeli nie zauważyliście za nami w lidze są potęgi takie jak Liverpool i Tottenham, a do Arsenalu strata wynosi 1 punkt. Od kiedy do stawki dołączyły Koguty i City w lidze angielskiej znacznie trudniej jest walczyć o CL.

Powiedzcie sobie ludzie tak. Manchester United gnębiony przez kryzys zajmuje 4 miejsce w lidze i walczy niemal na równi z największymi klubami świata, to co będzie jak United wyjdzie z kryzysu i wróci na dawne tory? No właśnie. Van Gaal niech zostanie z nami jak najdłużej, bo to trener klasy światowej.
» 3 marca 2015, 15:49 #30
Nani27: Rooney gra znacznie lepiej niż sezon wcześniej czy dwa ?
Z całym szacunkiem , ale Ty tak na serio?
Rooney w tamtym sezonie to był nasz najlepszy napastnik, strzelił najwięcej bramek w drużynie i jako jedyny , gdy drużyna przegrywała czy grała słabo wykazywał chęc i wole walki.
Co do 2 sezony temu , to myślę , że to był podobny poziom co teraz.
Wracając, Rooney zaliczył według mnie regres w porównaniu z tamtym seozonem.
I za sezonu Moyesa też mieliśmy ogromne posiadanie piłki , tylko nie umieliśmy tego wykorzystać i była gra polegająca przeważnie na wrzutkach. Czasami wyszła jakaś akcja kombinacyjna fajna , ale nie było to bardzo często ;)
» 3 marca 2015, 16:14 #29
pilsudczyk: Louis powinien pracować na Old Trafford do momentu zakończenia współpracy Jurgena Kloppa z Borussią Dortmund.
» 3 marca 2015, 15:46 #28
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2015 16:16

chyba sb kpisz... co robi klops z ta bvb ma bardzo ofensywny sklada a ich gra jest tak zenujaca ze az zal
!
» 3 marca 2015, 16:16 #27
Hardwell: Skoro mądrzejsi ludzie od nas są pod wrażeniem to nic tylko się cieszyć i szanować ich decyzję.
» 3 marca 2015, 15:08 #26
PDF: Czytając komentarze tak pod tym jak i pod innymi newsami odnoszę wrażenie, że wielu komentujących nie do końca radzi sobie ze swoim światopoglądem :-) Dziś Gaal jest na nic ... ale po MŚ był zbawieniem dla MU. Fellaini był już prawie drewniakiem na śmietnik, a teraz jest nam potrzebny. Young był najgorszy na świecie, a ostatnio radził sobie całkiem ok i czytałem pochlebne opinie. Oczywiście sportowcy są oceniani w zależności od występu, formy itd. Nie inaczej jest z Gaal'em.

Zwróćmy jednak uwagę, że LvG rozpoczął proces przebudowy drużyny. Zmieniło się prawie wszystko. Treningi, taktyka, dynamika, styl gry ... i wiele innych rzeczy. Zanim to zafunkcjonuje upłynie trochę czasu. Na pewno znów kilku graczy odejdzie, kilku przyjdzie do klubu. Tak to musi wyglądać.

W obecny, sezonie chcemy LM ... i nie wątpię w to, że MU zajmie miejsce 2-4. Zwróćmy też uwagę na to, że rywale do top4 grają LM ... my nie. W kolejnym sezonie trzeba będzie zaostrzyć wymagania i grać o michę w dużo lepszym stylu niż teraz to wygląda ... i w to również nie wątpię.

MU posiada wielu klasowych graczy, którzy zarabiają wielkie pieniądze, a jeszcze większe kosztowali. Niestety nie ma samogrających drużyn ... ktoś musi to złożyć w całość, co zwykle chwilę trwa. Gaal właśnie nad tym pracuje.

Czy powinien podpisać nowy kontrakt? Wróciłbym do tematy po zakończeniu sezonu ... i wydaje mi się, że konkrety w tej sprawie poznamy właśnie po sezonie.
» 3 marca 2015, 14:12 #25
Kempes: "Niestety nie ma samogrających drużyn ... ktoś musi to złożyć w całość, co zwykle chwilę trwa. Gaal właśnie nad tym pracuje."

Moyes też nad tym pracował.
» 3 marca 2015, 15:21 #24
BartekMU10: Popieram, też bym się wstrzymał z przedłużeniem kontraktu Van Gaala, jednak na kolejny sezon musi zostać. Zmieniając menadżerów jak rękawiczki United dużo straci, nie będziemy sie już wtedy praktycznie niczym różnić od np. Chelsea czy Realu...
» 3 marca 2015, 15:21 #23
PDF: Owszem DM pracował ... kto wie ... może gdyby mógł przepracować cały okres przygotowawczy i dokonać swoich transferów wszystko wyglądałoby inaczej ... gdybać można. Niestety w grze MU za DM nie było widać żadnego kierunku, koncepcji ... nie mam pojęcia co on chciał grać i sądzę, że nie do końca poradził sobie z trudną szatnią. Pewnie niektórzy piłkarze nie pomagali. Wziąć team do SAFie ... ciężka sprawa.

Nie uważam DM za złego menagera ... wręcz przeciwnie. Nie udało mu się w MU ... przynajmniej w czasie jaki dostał.

A LvG ... ma pomysł, pomysły ... szuka optimum i na pewno w końcu znajdzie. Ważne, żeby skończył w T4. Będzie miał okres przygotowawczy na dopracowanie stylu gry no i oczywiście kilka funciaków na wzmocnienia.

Gaal ma też coś co miał SAF, a czego brakowało DM ... PEWNOSĆ SIEBIE. Piłkarze mu nie pyskują. Trzyma za ryj szatnie. Jak trzeba posadzi na ławie nawet Rooneya, a to jest ważne.

Ja mu daję co najmniej następny sezon.
» 4 marca 2015, 13:54 #22
emil1986x: oby nie :/ gość musi mieć gadane :P szkoda że nie potrafi dotrzeć do niego że posiadanie piłki nie równa się atrakcyjnemu i ofensywnemu graniu....:/ wrzutki strzały piłki prostopadłe to jest magia którą od '86 roku zachwycał nas SAF to była jego filozofia :D
» 3 marca 2015, 12:57 #21
Szilk: To jakieś nieporozumienie ! - facet ma kontrakt jeszcze dwa lata a plany do 2020 roku !. Myślę ,że jak w przyszłym sezonie nie zdoła poukładać tego zespołu i grać o Mistrzostwo - powinno się mu podziękować - bo wg mnie jest zagubiony jak Moyes - tylko nie chce się do tego przyznać. Zrobił już dużo bo pozbył się kilku zawodników, ale jednocześnie kilku chyba skutecznie zniechęcił do gry w M.U. - swoimi niezrozumiałymi ustawieniami taktycznymi. Zniechęcił tez swoja wizją gry kilku ewentualnych kandydatów do gry w M.U. - bo żaden wysokiej klasy zawodnik nie będzie zmieniał dla niego pozycji na której jest przyzwyczajony grać.
Teraz wróciłbym do tego co przez ostatnie 25 lat było najlepsze dla M.U. - czyli sposobu prowadzenia zespołu i stylu gry wypracowanego przez SAF-a .
Najlepszym kontynuatorem tych wypracowanych metod, oczywiście z aktualizacją o nowinki zachodzące w obecnym futbolu byłby duet Giggs - Scholes .
» 3 marca 2015, 12:51 #20
brooodson: Dla mnie sprawa jest jasna i całkiem zrozumiała. David jest kozak i zagładam że w 100% profesjonlistą. Więc jeśli MAN UTD awansuje do LM, de gea zostanie i podpisze kontrakt, nie awansujemy duża większa szansa że odejdzie. Proste... jak zawodnik Top 3 na świecie może pozwolić sobie na nie granie 2 lat w LM.
» 3 marca 2015, 11:11 #19
Diabelred: Podobna sytuacja byla z Llorisem 2 lata temu. Kibice Tottkow tez pisali tego typu komentarze:

,,jak zawodnik Top 3 na świecie może pozwolić sobie na nie granie 2 lat w LM.''

Jak widac, Lloris ciagle u nich gra, oby z De Gea jesli nie daj Boze nie awansujemy do LM bylo podobnie. :)
» 3 marca 2015, 16:02 #18
turinturambar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2015 10:57

Właśnie przeczytałem wypowiedź Van Gaala, że nie gra o mistrzostwo bo nie ma napastników gwarantujących 20 goli w sezonie (tutaj link na interii: [link usunięty])!! No jak zrobił z Wayna pomocnika to czego się spodziewa i tak on strzelił już 10 bramek w lidze. Pieprzy jak potłuczony. Zgadzam się z poprzednikiem, że sytuacja nie jest zła jeżeli chodzi o pozycję w lidze, ale czasami nie mogę patrzeć jak Diabły grają-jakieś to takie nijakie i niepodobne do tego do czego nas przyzwyczaiły Diabły.
» 3 marca 2015, 10:56 #17
turinturambar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2015 10:56

Właśnie
» 3 marca 2015, 10:51 #16
N17: Powiem tak: Co z tego że RvP gra słabo? Strzela bramki. Co z tego, że gramy żałosny football? Jesteśmy na 4 miejscu, a do 2 mamy tylko 5 pkt straty. Możecie mi przypomnieć jak wyglądała nasza pozycja w tabeli rok temu?

Oczekuję odpowiedzi typu " Rok temu nie wydaliśmy 150 milionów a mieliśmy tylko x pkt mniej" Co z tego, skoro każdy sezon jest inny. Za każdym razem na devilpage przewija się ten sam cykl... Przychodzi ktoś do klubu, coś pójdzie nie tak i jest wielka fala nienawiści, zawiści i złośliwości, następnie zaobserwujemy wyciszenie tematu (nawet idiota znudzi się powtarzaniem stale tego samego), aby przejść do punktu kulminacyjnego, czyli kiślu w majtkach, ewentualnie silnej erekcji na myśl o danym osobniku w United i jakości wypełnianych przez niego obowiązków. Może i van Gaal nie jest najlepszym menadżerem na świecie. Może ma chorą wizję i lekkie zaburzenia świadomości, do tego ego tak ogromne, że moje (nadwyraz wyrośnięte) piszczy w kącie ze strachu z bielizną pełną fekaliów. Może jest irytującym strym dziadem.

Teraz przypomnijcie sobie naszego porzedniego trenera i dokonajcie wyboru. Tęsknota za Mayonesem, czy zawiść do "van żala"?
» 3 marca 2015, 10:48 #15
padre: Rok temu Liverpoo, Tottenham i Everton miały dużo więcej punktów na przestrzeni całego sezonu. W momencie, kiedy w tym sezonie wskoczyliśmy na 4 miejsce i LvG zaczął się puszyć, mieliśmy tyle samo punktów co w zeszłym roku po tylu samych kolejkach, tylko wtedy zajmowaliśmy 7 czy 8 miejsce.
» 3 marca 2015, 12:48 #14
Diabelred: padre,
tak samo mozna powiedziec, ze Swieci, czy WHU w tam tym sezonie byli duzo slabsi...
» 3 marca 2015, 15:56 #13
N17: padre, właśnie. Co jest ważniejsze, skończenie sezonu z dorobkiem 76pkt na 1 miejscu, czy 82 pkt i miejsce 2.

Sytuacja czysto hipotetyczna.
» 3 marca 2015, 21:27 #12
trikos: O czym Wy bredzicie ? Czy zawsze jest źle ? Gramy lepiej, cementujemy skład, mamy trenera jednego z lepszych na świecie nie bojących się stawiać na młodzież. Można dodać że spod jego skrzydła wyrośli tacy managerowie jak Mourinho, Guardiola czy robiący furorę na wyspach Koeman a Wy płaczecie ? Masakracja jak mawiajo młodzi ludzie...
» 3 marca 2015, 08:23 #11
pequ89: Nie jestem z tych, co zwalniają trenera po każdym przegranym meczu. Ale uważam, że przedłużanie kontraktu teraz jest błędne. Myślę, że powinien trenować jeszcze przynajmniej w przyszłym sezonie, ale na dłuższą metę powinniśmy mieć człowieka z wewnątrz.
» 3 marca 2015, 08:15 #10
N17: Tak! Z pewnoscią Giggs, Neville, czy Scholes poprowadzą nas do The Treble. Dosłownie zgniotą wiedzą i doświadczeniem innych trenerów.
» 3 marca 2015, 10:50 #9
Snakus: @N17 a Garry Monk i jego Swansea? pewnie Monk ma niesamowite doświadczenie w trenowaniu solidnego średniaka Premier League, nie? poważnie gościu, weź kup sobie kołek osinowy i usiądź na nim bo po prostu porażasz ignorancją a głupota, którą emanują Twoje "wypowiedzi" aż kłuje w oczy.
» 3 marca 2015, 13:35 #8
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2015 16:18

Czlowieka z wewnatrz? Pewnie moze Giggsa?

Kiedy sie w koncu nauczycie, ze swietny pilkarz niekoniecznie musi tez byc swietnym menadzerem. Klopp, SAF, Mou byli/sa swietnymi menadzerami, jednak pilkarzami byli przecietnymi. Z kolei Daglish, Seedorf, Inzaghi, Solskjaer, swietni, znani pilkarze jednak w trenerce juz tak swietnie im nie poszlo. Pomijam juz fakt Giggs, Scholes nie maja zadnego doswiadczenia w prowadzeniu druzyny przynajmniej pol sezonu. Zaraz kto mi pewnie napisze o Guardioli, ale to jest przypadek jeden na milion, do tego mial to szczescie, ze trafili mu sie pilkarze, ktorzy byli u szczytu swoich karier. Do tego wprowadzil do pilki styl, ktory byl czyms nowym, dzieki czemu inne kluby nie wiedzialy jak sie przciwstawic takiej grze. Minelo troche czasu zanim inne kluby skutecznie nauczyly sie jakos neutralizowac ten styl np. Real, Chelsea. Guardiola sam widzial, ze tiki - taka juz sie wypalila i nie dziala juz tak dobrze jak kiedys no i odszedl z Barsy, bo nie mial swojego planu B.

Poza tym tak placzecie na styl, a taki Giggs pewnie wprowadzalby i sprowadzal przereklamowanych Anglikow, Szkotow, Irlandczykow, ktorzy umowmy sie ladnej pilki nie gwaruntuja...

Z bylych naszych pilkarzy, jedynie na ta chwile widze u nas Blanca.
» 3 marca 2015, 16:14 #7
N17: Snakus, mógłbyś podać mi kolejny przykład? Wyjątek potwierdza regułę.

A co do tych kołków - nie mierz innych swoją miarą.
» 3 marca 2015, 21:25 #6
MU1212: "Nie chwal dnia przed zachodem słońca " tak można określić przedłużenie kontraktu najpierw o top4 powalczmy a nie od razu przedłuża LVG kontrakt
» 3 marca 2015, 07:44 #5
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2015 07:41

Dopiero co podpisal umowe.Niech bedzie w top 4 a nie snuje plany na przedluzenie kontraktu bo na teraz brzmi to groteskowo.Nie bedzie w top 4 papa.
» 3 marca 2015, 07:39 #4
N17: Groteskowo brzmi twój komentarz. Bardzo. Polecam przeczytać go na głos a następnie spojrzeć na prawo na tabelę ligową. Nie spodziewam się po tobie wiele, zakładam też, że nie wiesz która strona to prawa, więc podpowiem ci. Jak na razie JESTEŚMY W TOP 4 i niezbyt wiele wskazuje aby coś się zmieniło.
» 3 marca 2015, 10:53 #3
Snakus: @N17: nie wiem kto dał Ci prawo do obrażania kogoś innego tylko dlatego, że jego komentarz jest mało precyzyjny... użytkownikowi slaweknh prawdopodobnie chodziło o to żeby Manchester był w TOP4 na KONIEC sezonu a nie tylko w jego trakcie. fakt, słabo to przekazał ale nie każdy jest tak niesamowicie niesamowity jak Ty. osobiście też jestem zdania, że jeśli Czerwone Diabły nie zakwalifikują się w tym roku do LM to zarząd i właściciele klubu powinni poważnie się zastanowić nad kontynuacją współpracy z LvG. a twierdzenie, że niezbyt wiele wskazuje na to, że Manchester United wypadnie z TOP4 to już nawet nie groteska, nie polaczkowa arogancja, a po prostu ślepota połączona z pierwotną głupotą. poważnie sądzisz, że nasze 3-4 miejsce w tabeli jest już zabezpieczone kiedy w przeciągu kilku tygodni mamy mecze ligowe z Tottenhamem, Liverpoolem, City, Chelsea i Evertonem? być może wiesz, która strona to prawa ale oprócz tego nie masz pojęcia o tym, co piszesz.
» 3 marca 2015, 13:27 #2
Szilk: Do meczu z Liverpoolem jesteśmy w TOP-4 - jak nie poprawimy gry rozjadą nas- bo grają dużo lepiej niż M.U.
» 3 marca 2015, 13:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.