Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ander Herrera: Chcę być jak Paul Scholes

» 24 lutego 2015, 15:20 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
Ander Herrera podkreślił, że jest zdeterminowany, by w dalszym ciągu zdobywać bramki dla Manchesteru United.
Ander Herrera: Chcę być jak Paul Scholes
» Ander Herrera podkreślił, że jest zdeterminowany, by w dalszym ciągu zdobywać bramki dla Manchesteru United. Hiszpan wpisał się na listę strzelców na Liberty Stadium, jednak Czerwone Diabły ostatecznie opuściły Walię bez dorobku punktowego. 25-latek pragnie wynagrodzić to kibicom w najbliższej konfrontacji z Sunderlandem.
Hiszpan wpisał się na listę strzelców na Liberty Stadium, jednak Czerwone Diabły ostatecznie opuściły Walię bez dorobku punktowego.

- Nie mam konkretnego celu jeśli chodzi o liczbę zdobytych bramek. Myślę, że jesteśmy bardzo ofensywnym zespołem i chcę po prostu pomagać. Wiem, że strzelanie goli to coś, w czym mogłem się poprawić, lecz nie chcę teraz na tym poprzestawać. Najważniejsze są zwycięstwa, ale trafienia do siatki dają mi radość - podkreślił były gracz Athletiku Bilbao.

25-latek uczestniczył w spotkaniu z młodymi kibicami Manchesteru United zorganizowanym przez klubową fundację.

- To było wspaniałe. Jestem zadowolony, że mogę pomóc klubowi i uważam, że tego typu akcje są dobre dla społeczności. Cieszę się, że mogę brać w tym udział. Kiedy mnie potrzeba, to zawsze jestem gotowy do działania. Kiedy dorastałem, nie widziałem zbyt wielu dziewczyn grających w piłkę. Teraz to się zmieniło. To ważne, ponieważ futbol pomaga uczyć odpowiednich wartości - zaznaczył Herrera.

Pomocnik Manchesteru United ma nadzieję, że jego drużyna zakończy najbliższe starcie z Sunderlandem z trzema punktami.

- Uważam, że to najważniejszy mecz sezonu. Zawsze następne spotkanie jest najistotniejsze. Możemy odzyskać trzecią pozycję, gdyż Southampton miał trudności w konfrontacji z Liverpoolem. Naszym celem jest bycie w czołowej czwórce i awans do Ligi Mistrzów. Nie pokonaliśmy Sunderlandu na początku sezonu i teraz mamy na to dobrą szansę. Szanujemy naszych rywali, lecz musimy mocno zaczynać każdy mecz.

Herrera chce stać się tak ważną postacią na Old Trafford, jak Paul Scholes.

- Paul Scholes był być może najlepszym pomocnikiem w historii Manchesteru United. Chcę być Anderem Herrerą, lecz pragnę się uczyć od takich graczy, jak Paul Scholes, Michael Carrick czy Wayne Rooney. Marzę o tym, by pewnego dnia być tak samo ważnym dla kibiców. Muszę na to ciężko pracować każdego dnia. Kiedy menadżer będzie mnie potrzebował, to jestem gotowy do gry. Jeśli będzie trzeba wejść z ławki rezerwowych, to również mogę to uczynić.

- Jestem piłkarzem Manchesteru United i profesjonalistą. Czuję się szczęśliwy z możliwości gry dla tego klubu i chcę mu pomagać. Wiadomo, że wszyscy chcą grać, a w kadrze jest ponad 25 piłkarzy. Lubię grać, ale przede wszystkim odnosić zwycięstwa - dodał Hiszpan.

Herrera przyznał również, że jest pod wrażeniem systemu szkolenia na Old Trafford.

- Nie wiedziałem, że jest tu taka dobra akademia. Adnan Januzaj czy Andreas Pereira to zawodnicy, którzy w przyszłości będą ważnymi ogniwami Manchesteru United - podsumował 25-latek.


TAGI


« Poprzedni news
Ashley Fletcher liczy na gole w zespole rezerw
Następny news »
Falcao od pierwszej minuty z Sunderlandem?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (153)


Arkin: Wellbz z 5m na pusta trafia w Walcotta. No litości :)
» 25 lutego 2015, 22:49 #149
Abrakadabra: Musimy wrócić do następnej edycji Ligi Mistrzów, bo te patałachy z Londynu i gorszej części Manchesteru przynoszą niezły wstyd Premier League.
» 25 lutego 2015, 22:41 #148
Arkin: Wenger boi się wejść do półfinału LM, bo tam nie ma 4 miejsca, tylko 3 w razie odpadnięcia ;)
» 25 lutego 2015, 22:42 #147
simsonson: Bardzo dobre zawody Monaco, super kontry .. Pamiętam czasy, jak to MY za czasów Fergusona wyprowadzaliśmy takie szybkie kontry ... a teraz ..
Filozof patrz i ucz się! 5 podań i bramka ,, a nie 20 podań i strata bramki ..
gg Monaco.
» 25 lutego 2015, 22:40 #146
zielen1111: Abdennour,ale mi się podoba ten stoper ma 25 lat jest silny chętnie bym go widział za przereklamowanego Humelsa.
» 25 lutego 2015, 22:39 #145
Arkin: Eee tam, Mertesacker lepszy! ;)
» 25 lutego 2015, 22:40 #144
Kenzema: fakt, obrońca idealny - warunki fizyczne i ta pewność siebie - cechy idealne :)
» 25 lutego 2015, 22:40 #143
Arkin: Halina otwieraj szampana! Ale tego droższego!! Pięknie Monaco. Berba < 3
» 25 lutego 2015, 22:37 #142
Kenzema: Berbatov jak zawsze inteligentniejszy od rywali :) świetny zawodnik, więcej by robił truchtaniem niż vP
» 25 lutego 2015, 22:40 #141
Abrakadabra: hahaha to się pocieszyli honorową :D
» 25 lutego 2015, 22:36 #140
Puchaczeue: Chamberlain ładna brama. Jedyny pozytyw gry Kanonierów ^^
» 25 lutego 2015, 22:34 #139
Abrakadabra: no a teraz jeszcze ładniejsza strata Szaberlena i 3 :D
» 25 lutego 2015, 22:37 #138
Joker7: Myslalem ze Arsenal jako jedyny zespol z anglii wejdzie dalej ...
Zle ustawienie zespolu zrobilo swoje ! z Crystal palace wyszlo ale w LM juz nie ;d
» 25 lutego 2015, 22:28 #137
Yekini: Ale ten Kondogbia gra rewelacyjnie. Oj jakbym się ucieszył żeby zamiast jakichś FALCAO czy innych wynalazków znalazł się właśnie on :-D Jak myślicie ile trzeba by zapłacić by u nas zagrał?
» 25 lutego 2015, 22:28 #136
Arkin: O tak. Kondogbia już w Sevilli czyścił pięknie. Idealny materiał na nowe Yaya Toure.
» 25 lutego 2015, 22:39 #135
Andrew07: Piękny widok kiedy Monaco ośmiesza Arsenal. Grają z niesamowitym luzem :)
» 25 lutego 2015, 22:22 #134
Puchaczeue: Wszystkie angielskie kluby grają poniżej oczekiwań.
» 25 lutego 2015, 22:25 #133
Andrew07: Owszem, wygląda na to, iż topowe kluby w Anglii zanotowały regres w stosunku do poprzednich lat.
» 25 lutego 2015, 22:27 #132
Abrakadabra: Jak tak na to patrzę to wydaje mi się że Arsenal będzie łatwiejszym rywalem od Preston, Yeovil czy Cambridge United :D Ale oni są słabi :o
» 25 lutego 2015, 22:12 #131
closer888: słabi są dzisiaj, w lidze są w dużo lepszej formie niż my, podobnie jak pool.
Monako gra świetnie w odbiorze, pressingu i obronie. A MY? Mecz meczowi nie równy.
» 25 lutego 2015, 22:14 #130
Abrakadabra: nie bój żaby zgnoimy ich w pucharze niemiłosiernie, z Arsenalem wygramy nawet z Rooneyem w obronie i Evansem na szpicy, to jest nasz najłatwiejszy rywal, a jeszcze w takiej formie jak teraz 3/4:0 spokojnie
» 25 lutego 2015, 22:17 #129
radek87urban: @up

Ja jestem spokojny o mecz z Arsenalem, ale Ty aż kipisz pewnością :D
» 25 lutego 2015, 22:19 #128
Diabelred: Bedzie teoretycznie latwiejszym, bo oni nie beda sie bronic cala jedenastka w polu karnym jak Yeovil, Cambridge, dzieki czemu Di Maria bedzie miec miejsce do kontratakow. Jesli Sanchez nie bedzie miec swojego dnia(jak dzis), to ich szanse na awans spadaja do minimum :)
» 25 lutego 2015, 22:24 #127
closer888: Pechowy jak Welbeck....
Cały on w tym trafieniu w swojego i nad bramka...
» 25 lutego 2015, 22:07 #126
devil897: Berbatov - piękny powrót na wyspy :) arsenal gra fatalnie
» 25 lutego 2015, 22:00 #125
Dorgnan: Jak wiekszosc cisnela po Berbatovie, tak od samego poczatku brakuje mi go w zespole, a teraz szczegolnie by nam się przydał, patrząc na formę RvP i Falcao...
» 25 lutego 2015, 22:00 #124
Sheep: Haha Arsenal ma swojego żyre
» 25 lutego 2015, 21:59 #123
Kamil0904: Ale ten Arsenal dobry...
» 25 lutego 2015, 21:58 #122
Sheep: Barbatov > RVP , Falcao
» 25 lutego 2015, 21:57 #121
radek87urban: BERRRRBATOV, co za jaja. Czekam na FA Cup z niecierpliwością.
» 25 lutego 2015, 21:55 #120
kap86: No to czekaj tylko ze my nie gramy wcale lepiej. Po za tym u nas Van Persie by tego nie strzelil.
» 25 lutego 2015, 21:57 #119
radek87urban: United nie musi grać lepiej, wystarczy, że Arsenal się obsra.
» 25 lutego 2015, 22:02 #118
Hardwell: hehe ale ten arsenal cieniutki tak jak mowilem kilka meczow wygranych na farcie jak ten ostatnio z cp i rozegrana 2 dobre mecze ostatnio na 10
» 25 lutego 2015, 21:34 #117
kap86: Sanchez jedyny dobry tylko niema z kim grac.
» 25 lutego 2015, 21:51 #116
Puchaczeue: Sanchez wygrał Arsenalowi jakąś połowę meczów.
» 25 lutego 2015, 22:02 #115
kap86: Ale ten ozil slaby
» 25 lutego 2015, 21:30 #114
Vipol94: Z całego serca Ci to życzę. GGMU !
» 25 lutego 2015, 20:55 #113
Abrakadabra: tylko się nie farbuj na rudo
» 25 lutego 2015, 19:30 #112
Reusik: Berbatow wraca do anglii.Czasem mi go brakuje.Oby ustrzelił hattricka
» 25 lutego 2015, 18:03 #111
Xtreme: tak jest, dziś za Monaco ! :)
» 25 lutego 2015, 20:39 #110
Hardwell: youtube.com/watch?v=6QQga85eTQM
świetny filmik fana o United ;)
» 25 lutego 2015, 17:13 #109
MaciejSky: No i git
» 25 lutego 2015, 17:13 #108
Muuuuuuuuuuu: Ciekawe, że wspomina Pereirę, który jest już chyba na wylocie z MU. On widzi jego wartość po kilku miesiącach a działacze MU tego nie zauważają od 2011 roku. Szykuje nam się akcja jak z Pogbą: najpierw groźby, później prośby, później oferta wielkiej kasy. Jedyne o czym się zapomina to fakt, że gość mający 20 lat chce już grać w pierwszym składzie. Może nie regularnie ale włączenie takiego talentu do pierwszej drużyny daje mu pewność, że nie zmarnuje początku kariery, kopiąc się z dzieciakami a będzie uczył się od najlepszych.
» 25 lutego 2015, 11:11 #107
piter100000: mega pozytywny zawodnik z serduchem do gry. oby jak najwięcej takich piłkarzy w United
» 25 lutego 2015, 08:00 #106
jamaj05: Gdy ogladam w akcji Herrere, przypomina mi bardziej Lamparda jakos. Chociaz jesli sie przynajmniej zblizy poziomem do ktoregos z tsj dwójki to i tak bedzie bardzo waznym piłkarzem
» 25 lutego 2015, 05:04 #105
kap86: 1 Real,Barca,
3 Bayern tak wygląda pierwsz trujka najlepszych w europie. a my to nawet chyba w 10 nie jesteśmy.
» 24 lutego 2015, 23:51 #104
breiniax: trUjke to ty masz chyba z polskiego..
» 25 lutego 2015, 00:09 #103
Kamil0904: Bardzo fajna "trujka".....
» 25 lutego 2015, 00:10 #102
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2015 10:41

Raczej z polskiego to masz "banie". Ogladajac wczorajszy mecz City - Barcelona, to jednak Blaugrana jest w tym momencie przed wszystkimi na swiecie. Taka jest moja opinia.
» 25 lutego 2015, 10:40 #101
Arkin: Real, Barcelona, Bayern - to ciągle 3 najlepszych klubów na świecie i każdy może wygrać z każdym. Atletico i Chelsea aspirują do tego.
» 25 lutego 2015, 11:48 #100
Klimaa: Niech tylko LVG nadal wystawia go w wyjściowej jedenastce.
» 24 lutego 2015, 23:37 #99
Xtreme: Reus to wiadomo , klasa ;) dziwi mnie że takie drewno jak Mkhitaryan gra ( czy jak się go tam piszę ) a Błaszczu dopiero w 76 wchodzi ;( , no i szkoda Piszcza, ogólnie liczę że Borussia odrobi straty
» 24 lutego 2015, 23:12 #98
Arkin: Są tu jeszcze chętni na transfer Hummelsa?
» 24 lutego 2015, 22:39 #97
Joker7: a co dal ciala ?
» 24 lutego 2015, 22:40 #96
Arkin: Zawalił dwie bramki, do tego bardzo niepewna gra. A przy stałych fragmentach to koszmar. Ten człowiek nie potrafi kryć zawodnika.
» 24 lutego 2015, 22:41 #95
Xtreme: a gundogan jak ? ;)
» 24 lutego 2015, 22:44 #94
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2015 22:47

Niewidoczny. Ale raczej na minus. Nawet przy słabych dziś Pogbie i Vidalu nie pograł.

Za to Reus jest genialny :)

Szkoda wielka kontuzji Piszczka, dobry jego występ.
» 24 lutego 2015, 22:47 #93
arek12121: 1 mecz ci wystarczy do stawiania oceny i krzyzyka nad nim?
» 24 lutego 2015, 22:48 #92
Arkin: Ten mecz tylko POTWIERDZA moją opinię o Hummelsie. I nie, do oceny wystarcza mi kilkanaście meczów Hummelsa na przestrzeni dwóch lat.
» 24 lutego 2015, 22:50 #91
Samurai: to go nie kupuj w fifie gosciu.LvG jak bd chcial go kupic to go kupi.a ty kup sb reusa
» 25 lutego 2015, 04:00 #90
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2015 11:44

Hype na Hummelsa na DP trwa w najlepsze.

Samurai widzę po twoich komentarzach wiek dorastania i buntu :)
» 25 lutego 2015, 11:42 #89
Insanity: Gundogan nie był taki straszny, raczej na mały + niż - imo. Najlepiej podający zawodnik całego meczu, i najwięcej podający, parę akcji próbował rozkręcić i samemu też coś zdziałać. Mam nadzieję, że to zapowiedź powrotu do formy sprzed kontuzji.
» 25 lutego 2015, 18:24 #88
Joker7: haha messi dobrze mu tak za to ze nie dal karnego suarezowi bandyta jeden !;d
Messi w 99% zawsze tak samo jak teraz strzela karnego ...
» 24 lutego 2015, 22:38 #87
MARIUSZUTD83: brawo Herrera,zycze ci tego z calego serca,jedyny zawodniuk ktory trzyma fason I zzostawia serce na boisku!!
» 24 lutego 2015, 22:22 #86
Rotx: Ciekawe kogo Fergie obserwuje w meczu?
» 24 lutego 2015, 21:55 #85
Diabelred: Moze Daniego Alvesa... :)
» 24 lutego 2015, 23:34 #84
DevilFan: Agłero
» 25 lutego 2015, 01:03 #83
PowrutFerdasa: Jaapa Stama
» 25 lutego 2015, 11:22 #82
Joker7: HA HA Fergi zdrajca na meczu city... jeszcze w niebieskim krawacie ;d...
» 24 lutego 2015, 21:55 #81
Kortney: 3 drużyna w hiszpanii tak jedzie z mistrzem anglii. Aż żal patrzeć. Zasadnicza sprawa to fakt, że city wyszło tylko Fernando z def. pomocników. Co jak co ale na tą chwilę Barse są w stanie wyeliminować tylko 3 drużyny: Chelsea, która zawęzi odległości między pomocą i obroną stawiając autobus, Real, który wywierając pressing i odbierając piłkę w środku pola nękać barcelone zabójczymi kontrami, Bayern, który pewnie by poszedł na wymianę podań (tiki taka&tiki taka) a nóż by wyszedł z tego zwycięsko.
» 24 lutego 2015, 21:52 #80
bulka1986: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2015 10:48

Real Mourinho grał zawsze dwoma defensywnymi pomocnikami z Barceloną. Z tym trenerem City nic nie osiągnie w LM. Jak widzę Demichelisa, który gra w City dlatego, że trener go "kocha" to ja nie wiem. Trener powinien chłodno patrzeć na skład itd., Pellegrini tego nie robi.
» 25 lutego 2015, 10:48 #79
Joker7: jakie to city jest slabe...
Gdyby tylko kluby angielskie chcialy im sie postawic to city byloby na 7,8 miejscu w lidze !.
» 24 lutego 2015, 21:36 #78
Reusik: Przecież to jest żałosne.Oni nawet się nie starają.A ich kibice dopingują ich tak że legia na meczu z ajaxem będzie miała lepszy
» 24 lutego 2015, 21:39 #77
Xtreme: to nie City jest słabe , to Barcelona gra super piłkę , Neymar - Messi - Suarez to w ogóle inny poziom, nie cierpię Barsy ale trzeba im to oddać
» 24 lutego 2015, 21:40 #76
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2015 21:43

Skoro tak dominują to city musi być słabe.A kompany to przereklamowane drewno.Jego babole już mnie nawet nie bawią
» 24 lutego 2015, 21:43 #75
Xtreme: a z kim oni nie dominują, chyba tylko z Bayernem i Realem. Gdybyśmy my tam grali zamiast City też byśmy dostawali już z 2:0 lub 3:0
» 24 lutego 2015, 21:46 #74
Piotrek92: doping mają nie ma co, zagłuszył ich Suarez cieszący się z bramki
» 24 lutego 2015, 21:46 #73
sagnol32: Xtreme city w europie gra marnie ich największy sukces to 1/8 w zeszłym sezonie, i w tym widzę że się skończy tak samo. Nie rozumiem ich fenomenu co sezon łoją Newcastle Sounderlandy itp. po 9:0 5:0 a w lm męczą się z Ajaxami czy Cska a jak trafią na np. Barce to widzimy co się dzieje.
» 24 lutego 2015, 21:48 #72
Rotx: tam sam Messi gra za czterech, a weź graj 11 na 15.
Coła się , rozgrywa , wchodzi w pole karne, po stracie od razu odbiera.
Rzadko ogladąm Barce , ale odkąd nie ma tam Xaviego to można ich obejrzeć z ciekawością.
» 24 lutego 2015, 21:53 #71
Marfik: "Gdybyśmy my tam grali zamiast City też byśmy dostawali już z 2:0 lub 3:0" w zeszłym sezonie Bayern miał nas zmiażdżyć i załatwić wszystko w pierwszym meczu, a jednak przez długi okres czasu nie szło im wcale tak łatwo. Jak dla mnie takie pisanie, że my też byśmy dostali od Barcelony nie ma sensu ;)
» 24 lutego 2015, 21:55 #70
Reusik: Gdyby lord welbeck nie próbował lobować neuera to kto wie
» 24 lutego 2015, 22:06 #69
Reusik: Suarez czuje pogrom
» 24 lutego 2015, 21:17 #68
Taurus: Scholesem to on nigdy nie będzie, Rudy jest prawie nie do zastąpienia, naprawdę musielibyśmy mieć fenomena w pomocy a na to się nie zanosi. Aczkolwiek dobrze, że ma tak wysokie ambicje!
» 24 lutego 2015, 21:08 #67
Reusik: I pellegrini właśnie stracił prace
» 24 lutego 2015, 21:04 #66
Reusik: Suarez się odgryzł za utrate mistrza
» 24 lutego 2015, 21:10 #65
Mati0074: wspolczuje gosciowi ze chce byc jak ktos inny, ja osobiscie zawsze powtarzam ze bede lepszy od kogos albo przynajmniej postaram sie byc. Kwestia ambicji.
» 24 lutego 2015, 21:00 #64
sagnol32: Skoro taki ambitny jesteś to czemu o tobie jeszcze nie słyszeliśmy ? 21 lat masz to wystarczyło czasu aby się wykazać :D
ps. zamiast odpowiedz nie chcący dałem lubię to :/
» 24 lutego 2015, 21:08 #63
Mati0074: o mnie nie slyszales bo nigdy nie chcialem zostac pilkarzem tylko stawiac budynki i konstrukcje temu obecnie jestem na kierunku budownictwo :) ps. dzieki za lajka poczulem sie lepiej
» 24 lutego 2015, 21:34 #62
sagnol32: To powodzenia w karierze , i bez urazy . :)
» 24 lutego 2015, 21:36 #61
eduardo1986: przeczytaj artykul a pozniej pisz posta kretynie!
» 24 lutego 2015, 21:53 #60
Mati0074: przeczytaj posta (który odnosi sie do artykułu), a potem pisz odpowiedzi kretynie
» 24 lutego 2015, 22:22 #59
eduardo1986: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2015 21:21

przeciez w artykule jest wyraznie napisane ze imponuje mu scholes i jest to jeden z jego wzorow ale woli tworzyc wlasna historie i byc Herrera. wiec Twoj post odnoszacy sie do artykulu jest bezsensu albo go nie zrozumiales, nie wiem co gorsze.

" Paul Scholes był być może najlepszym pomocnikiem w historii Manchesteru United. Chcę być Anderem Herrerą, lecz pragnę się uczyć od takich graczy, jak Paul Scholes, Michael Carrick czy Wayne Rooney. Marzę o tym, by pewnego dnia być tak samo ważnym dla kibiców."

rozumiesz co czytasz?
» 6 marca 2015, 21:19 #58
sagnol32: Kto za city dzisiaj ? :>
» 24 lutego 2015, 20:45 #57
sebox111: Mysle ze kazdy normalny czlowiek ktory kibicuje klubom z Premier League ;d
» 24 lutego 2015, 20:54 #56
Mati0074: to cie rozczaruje bo ja obstawilem juz barcelone.
» 24 lutego 2015, 20:59 #55
sagnol32: Ale z was twardzi kibole :)
po 1 to nie lubię wyjątkowo barcy i całego tego gadania o wyższości ligi hiszpańskiej nad angielską
2 jak awansują dalej to jeszcze będziecie rad że przed meczem z United będą mieli ćwierćfinał np. z Realem chociaż marnie widzę ich awans 2:0 już
» 24 lutego 2015, 21:17 #54
radek87urban: Niechętnie, lekko za City. Już widać, że nie podbiją za bardzo ratingu Anglii w zestawieniach UEFY.
» 24 lutego 2015, 21:18 #53
Cantona778: Ale póki co to on może buty czyścić Scholesowi ...
» 24 lutego 2015, 20:40 #52
uzil25: Wszyscy nasi Hiszpanie tutaj są mądrzy i dobrze kopią w piłę (Mata ma niby wahania ale też jest świetnym piłkarzem). Super mieć takich gości w klubie a jak LvG zacznie stawiać na Herrerę regularnie i Hiszpan nie będzie łapał kontuzji to będzie jednym z najlepszych.
» 24 lutego 2015, 19:48 #51
uzarczyq: Musi popracować nad grą w defensywie, częściej sie cofać i wgl, przydało by sie mu sie to co zrobił Mourinho np. z Oscarem.
Jak sie wzmocni w tym aspekcie i troche przypakuje, zeby mocniej stac na nogach to będzie z niego TOP środkowy pomocnik w BPL
» 24 lutego 2015, 19:21 #50
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2015 19:48

I wyjdzie nam baskijski Darron Gibson.
» 24 lutego 2015, 19:48 #49
Xtreme: Teraz możemy zrozumieć dlaczego kibice Bilbao płakali jak odchodził ;)
» 24 lutego 2015, 19:03 #48
szabo1878: i to jest zawodnik na miare United !

dobrze gra, pokazuje ambicje i serducho, a do tego chce byc jak nasze legendy. bedzie z niego Czerwony Diabel!

nie to co Di Maria, co na wszystkich zdjeciach go widze skwaszonego, a na boisku biega, jakby tam byl za kare
» 24 lutego 2015, 17:58 #47
sapphirutd: Prosze, pozwolcie mu grac w kazdym meczu. 6 zmysl, wielkie serce, ktore odda wszystko dla druzyny. Zloty chlop!
» 24 lutego 2015, 17:47 #46
wudsonize: Herrera jest świetny, mam nadzieje, że w które na dobre zagości w podstawowej 11 United.
» 24 lutego 2015, 17:32 #45
Bena1878: jak dla mnie blind herrera young DDG wazza to zawodnicy na ktorych mozna liczyc w wiekszosci meczow w tym sezonie! moze nie zawsze wychodzi moze ander nie gra za czesto ale graja do konca i widac w nich ducha walki!
» 24 lutego 2015, 17:35 #44
Rotx: zgadzam się po całości choć dorzuciłbym tu jeszcze Valencie
» 24 lutego 2015, 18:12 #43
Bena1878: no tak :) ja tez :)
» 24 lutego 2015, 18:24 #42
wudsonize: Wczoraj oglądałem sporo filmików ze skilami Younga w tym sezonie, ten pod spodem oddaje najbardziej to jak bardzo grozny dla rywali jest Ashley w tym sezonie. Na prawdę się polepszył, już podczas tourne błyszczał :) Blind jakoś mnie do końca nie przekonuje co nie znaczy, że gra słabo. Co do DDG to jasną sprawą jest jego niezawodność w United.
youtube. com/watch?v=d59JXyWsbW0 Zwróc uwage na ostatnią akcje w tym filmiku zakończoną strzałem, oby takich więcej, pamiętam jak w meczu z Arsenalem wygramym 8:2 Ashley wpakował w ten sposób piłke Szczęsnemu do siatki. Pozdro! :)
» 24 lutego 2015, 19:17 #41
N17: Z tego co pamiętam to 2 takie bramecxki Ash strzelił. Ale mogę się mylić.
» 24 lutego 2015, 19:50 #40
Bena1878: young to polowe swoich bramek strzelil w ten sposob bo to dobry zawodnik szybki i techniczny :) ale za niego mozemy podziekowac LvG bo chyba wiekszosc z nas go skreslila w tamtym sezonie a w tym jest jednym z najlepszych zawodnikow w MU mam nadzieje ze utrzyma jeszcze dluuugo ten poziom :)
» 25 lutego 2015, 10:45 #39
YatoYamDeClev: Mysle ze Young z Shawem ladnie by mogli poklepac na skrzydle
» 25 lutego 2015, 12:24 #38
Kochas1994: Jak tak dalej pójdzie to może być prawie jak Scholes bo Scholes jest tylko jeden :)
» 24 lutego 2015, 17:28 #37
Nani27: Widać po jego wypowiedziach że czuje się tu szczęśliwy. Widać , że polubił ten klub i nie myśli o przeprowadzce. Nie to co Di Maria i jego wypowiedzi o PSG , że liga francuska byłaby dla niego wyzwaniem.
Sądze że prawdopodobnie Angel nie jest zbyt szczęśliwy u nas i jest duże ryzyko że odejdzie.
» 24 lutego 2015, 17:09 #36
atos1987: A niech idzie bo grajek z niego nie jest na BPL.
» 24 lutego 2015, 17:14 #35
Bena1878: a mi sie wydaje ze liga angielska go przerasta... sprinty mu nie wychodza, kazdy go powala na ziemie i peka po prostu a jeszcze te jego frustrujace strzaly na sile a nie na celnosc... zeby miec wyzwanie przed sb trzeba sie spelnic " w czyms" a jak narazie w BPL daje ciala... taki sterling np wymiata w tym live a u nas teoretycznie ogolnie lepszy di maria jest tak cienki ze young gra lepiej od niego !
» 24 lutego 2015, 17:18 #34
YatoYamDeClev: Szkoda ze LVG nie kupil Depaya zamiast ADM
» 25 lutego 2015, 12:26 #33
ManUtdFan94: Bez dwóch zdań kluczowy zawodnik w kontekście walki o TOP 4. Mam nadzieje, że LVG będzie na Niego regularnie stawiał jak również będą go omijać kontuzje. Potrzebujemy go !
» 24 lutego 2015, 17:08 #32
DevilFan: Czekamy na powrót do duetu Mata - Herrera
» 24 lutego 2015, 16:57 #31
JINKS: duet dwóch legend, Mata legenda Valencii, Herrera legenda Athletic Bilbao
» 24 lutego 2015, 17:07 #30
Reusik: Może wymienimy mate na andre gomesa?Legenda wróci do domu
» 24 lutego 2015, 17:26 #29
Cantona778: Jak herera jest legenda to ty dziecko masz chyba 11 lat!!
» 24 lutego 2015, 20:43 #28
Reusik: Kojarzy ktoś Rafe Silve.Ponoć nasi skauci go obserwują.I jak wieść niesie latem zgłaszamy się po byłego gracza city Savicia z Fiorentiny
» 24 lutego 2015, 16:52 #27
JINKS: to legenda
» 24 lutego 2015, 16:57 #26
JINKS: to legenda bilbao
» 24 lutego 2015, 16:49 #25
soldier: No i to jest prawdziwy Diabeł!
Oby tylko tą wypowiedzią o Scholesie nie podpadł van Gaalowi, bo jak wieść gminna niesie, Holender jest przeczulony na punkcie swojego ego.
» 24 lutego 2015, 16:42 #24
atos1987: Jak dla mnie to właśnie Herrera i Blind okazali się strzałami w 10tkę jeśli o transfery chodzi.
» 24 lutego 2015, 16:37 #23
crash: dokładnie, choć wydawało się że to do pomocy potrzebujemy "wielkiego nazwiska", a dwa w pewnym sensie niepozorne transfery okazały się świetnymi wzmocnieniami. Z kolei dwie wielkie gwiazdy jak na razie zawodzą i pewnie się z nimi pożegnamy, prędzej czy później... Mam tylko nadzieję że Shaw i Rojo złapią wiatr w żagle.
» 24 lutego 2015, 17:06 #22
Hardwell: Robin van Persie #20 = 20 ste Mistrzostwo Ander Herrera #21= 21 Mistrzostwo
» 24 lutego 2015, 16:35 #21
michalrewers: I życzę Ci tego Ander ;) Masz wspaniałe predyspozycję aby stać sie legendą klubu. Młody, dobrze wyszkolony technicznie oraz cierpliwy zawodnik. LVG według mnie robił straszne błędy nie wpuszczając go do podstawowej jedenastki, zważywszy na to, że na początku sezonu doskonale się rozumieli z Di Marią i Rooneyem. Widać, że gdy na niego stawia to nie zawodzi. Kiedy wchodzi z ławki od razu ożywia grę. I jest w dodatku bardzo skuteczny. Z jednej strony przypomina mi Scholes'a. Dokładne podania, skuteczny i technika ! Rożni go chyba tylko jego agresja, a raczej jej brak. Herrerze do pary na środku brakuje kogoś takiego jak Roy Keane. Agresywny gościu nie bojący sie włożyć głowy, gdzie inni się boją włożyć nogę. Marzy mi się właśnie ustawienie klasyczne 4-4-2. Herrera by idealnie pasował do roli rozgrywającego.
» 24 lutego 2015, 16:34 #20
Samurai: gosciu chyna nie ogl meczy bo Ander jest wlasnie agresywnym i zadziornym zawodnikiem- nie myl z chamem jakim byl Kean.
» 24 lutego 2015, 16:44 #19
michalrewers: Chodziło mi o porównanie do Scholes'a. W porównaniu do niego to jest łagodny jak baranek.
» 24 lutego 2015, 16:50 #18
Samurai: no w sumie masz racje
» 24 lutego 2015, 18:49 #17
Gallacher: Kto to taki Kean ?
» 25 lutego 2015, 12:44 #16
Samurai: Niesamowity zawodnik jak i czlowiek!Uwielbiam tego grajka.Mam nawet koszulkr z jegi nazwiskiem;)
» 24 lutego 2015, 16:14 #15
JINKS: to legenda athletic bilbao
» 24 lutego 2015, 16:02 #14
coruja: Paddy McNair: Chcę być jak Grzegorz Wojtkowiak
» 24 lutego 2015, 15:55 #13
czarny226: Dobre
» 24 lutego 2015, 17:43 #12
szabo1878: Luke Shaw: Chcę być jak Wawrzyniak
» 24 lutego 2015, 17:56 #11
Czolgu1878: Wilson: "Chce być jak Rasiak"
» 24 lutego 2015, 20:23 #10
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2015 15:46

Inteligentny z niego zawodnik jak i czlowiek. Moim zdaniem Manchester United gra duzo lepiej gdy w pierwszej jedenastce jest Ander Herrera. Licze, ze LvG wystawi go w podstawowym skladzie na mecz z Sunderlandem. Wraz z Blindem zdecydowanie najlepszy transfer.
» 24 lutego 2015, 15:45 #9
RedDevils4life: Powiedziałem w lato, że będzie to lepszy transfer niż Fabregas. Czas zweryfikował, że jest inaczej. Dalej jednak to podtrzymuję tylko, że Antek musi grać regularnie. Chłop jak już gra w pierwszym składzie to jest obecnie najlepszym naszym zawodnikiem. Ma wiele spokoju w sobie, gra płynnie, szybko, potrafi świetnie kreować akcje i strzelać bramki. Darzę go sympatią tylko nie mogę patrzeć jak Tulipan go marnuje.
» 24 lutego 2015, 15:39 #8
trikos: Fabregas być może gra swój najlepszy sezon, a Ander teraz uświadamia swoją grą wszystkich dlaczego aż taką kwotę za niego wypłaciliśmy. Kapitalny zawodnik !
» 24 lutego 2015, 15:47 #7
mantup89: Dokladnie, Valencia powinien grac i nie wiem czemu dopiero z lawy wszedl w ostatnim meczu.
» 24 lutego 2015, 15:49 #6
Cavallas: Chyba Andrzej, a nie Antek
» 24 lutego 2015, 15:49 #5
RedDevils4life: Może być i Andrzej, ja go tam nazywam Antek.
» 24 lutego 2015, 15:52 #4
mantup89: Nie zmienia to faktu, ze Andrzej i Antek (valencia) moim zdaniem powinni grac w pierwszej 11.
» 24 lutego 2015, 15:54 #3
RedDevils4life: O Herrerze napisałem co wiedziałem. Natomiast Valencia zawsze stara się i pracuje jak może a zwykle niedoceniany.
» 24 lutego 2015, 15:55 #2
Trz: tyle ze Fabs grał juz "troche" na wyspach a dla Andera to debiut
» 24 lutego 2015, 15:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.