Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Niemiecki duet trafi na Old Trafford?

» 4 stycznia 2015, 16:06 - Autor: Rio5fan - źródło: Daily Express
Zimowe okno transferowe zostało otwarte, co naturalnie przełożyło się na zwiększoną liczbę doniesień medialnych na temat ewentualnych zakupów poszczególnych klubów.
Niemiecki duet trafi na Old Trafford?
» Czy reprezentanci Niemiec wzmocnią defensywę Czerwonych Diabłów?
Według dziennikarzy, na Old Trafford ma zawitać niemiecki duet obrońców - Mats Hummels oraz Benedikt Höwedes.

Louis van Gaal jest ponoć zainteresowany wspomnianą dwójką po tym, jak nie udało mu się przekonać Realu Madryt do negocjacji w sprawie transferu Raphaëla Varane'a.

Do rywalizacji o Hummelsa i Höwedesa ma się też włączyć Arsenal. Portal Transfermarkt wycenia ten duet na kwotę około 40 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Yeovil Town vs Manchester United
Następny news »
FA Cup: Wspaniały gol Herrery i męczarnie z III-ligowcem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


vip14: Mimo tych plotek wydaje mi się, że żadnych transferów w zimowym oknie transferowym nie będzie. Niemiecki duet przydałby się nam, ale nie wiem, czy LvG zdecyduje się ich ściągnąć. Skład mamy dobry, aczkolwiek brakuje nam paru doświadczonych zawodników w obronie.. Nie wiem co zrobi LvG, ale wiem, że na pewno postąpi słusznie :)
» 5 stycznia 2015, 12:01 #53
uzil25: Ja podchodzę do tego tak : nie będzie żadnych poważnych transferów.

Jeśli się jednak mylę to fajnie i na +. Ale nie ma co się podpalać bo to nie wychodzi zazwyczaj na dobre. Myślę, że to poprawne podejście i polecam bo można się łatwo załamać :)

Poważne transfery w lato będą i tak trzeba się nastawić, tyle w temacie.
» 4 stycznia 2015, 23:29 #52
Diabelred: Caly czas gazety podaja tylko info o szklanym Hummelsie... Fajnie jakby tak van Gaal zalatwial po cichu transfer Godina badz Otamendiego :)
» 4 stycznia 2015, 21:55 #51
jassaj: Tak jak już napisałem w dziale z transferami , obrona jest ważna ale trzeba też sie rozejrzeć za napastnikiem , który może zagwarantować duzo bramek lub przynajmniej będzie dobrym jokerem , tabela nie kłamie , może to suche statystyki ale mamy tylko 1 bramke straconą wiecej niż chelsea i city a aż 10 mniej strzelonych , gdyby nie ten feralny mecz z Leicester to chociaż to zabrzmi durnie i głupio wspólnie z southampton mielibyśmy najlepszą obrone , przyznaje 2 obrońców o uznanej klasie to konieczność chociażby już z myśla o następnym sezonie i powrocie o LM ale 1 dobry snajper też by sie przydał żeby nie przytrafiały sie mecze jak z totkami że nieskutecznościa oddaliśmy 2 cenne punkty , napisałem kto wg mnie mógłby sie przydać więc nie będe spamił 2 raz a co do newsa dodam tyle że szał na Hummelsa powoli mija i coraz więcej osób w tym ja zauważa ze oprocz genialnej gry jest równiez genialny w łapaniu kontuzji nie wiem czy jest wart tyle kasy (mówie o tych plotach że kluby daja +40mln , gdyby 40 mln za obu tak jak jest w newsie to jeszcze bym zaryzykował może akurat by to wypaliło)
» 4 stycznia 2015, 21:00 #50
Diabelred: Chocby przyszedl do nas Ronaldo na napad, to bez dobrych podan pomocnikow, otwierajacych droge do bramki za duzo sam by nie zdzialal, wystarczy wspomniec o ostatnim Mundialu...

,,1 dobry snajper też by sie przydał żeby nie przytrafiały sie mecze jak z totkami że nieskutecznościa oddaliśmy 2 cenne punkty''

Mecz z Tottenhamem, to byl jeden z niewielu meczow w sezonie gdzie napastnicy mieli kilka 100% sytuacji i nic nie trafili. Zwykle bylo tak, ze sytuacji mielismy na lekarstwo, a napastnicy mieli 100% skutecznosc badz chociaz 50%. Nam potrzebny jest przynajmniej 1 klasowy pomocnik(typu Silva, ktory jest mozgiem City czy Fabregas), ktory kreowalby sytuacje napastnikom. Jestem pewien, ze gdyby Falcao gral teraz w Realu to strzelalby az milo, bo tam mialby z kim grac i mialby mu kto tworzyc te sytuacje. A u nas kto ma mu tworzyc te sytuacje ? Valencia, ktore praktycznie kazde dosrodkowanie jest blokowane, Young, ktory jak centruje, to na slepo, bo w tym czasie patrzy caly czas na pilke, Mata, ktory jest tylko cieniem tego Hiszpana z Chelsea, a moze Fellaini z Carrickiem, ktorzy choc w defensywie radza sobie calkiem niezle, tak z rozegraniem juz tak kolorowo nie jest, Rooney natomiast jezeli chodzi o rozegranie to tylko przerzuty ma na dobrym poziomie.
» 4 stycznia 2015, 21:53 #49
jassaj: no w sumie masz racje musze przyznać że patrzyłem troche za bardzo przez pryzmat tego jednego meczu , jednak upierałbym sie na tego 1 napastnika , biedni nie jesteśmy , pomocnika tez sie znajdzie xD chodzi też o to że na ławce nie mamy dobrego snajpera , Wilson to na razie nie jest to , Chicharito nie widomo czy wgl do nas wróci , nawet przy nie daj Boze jakiejś kontuzji stąpamy po kruchym lodzie
» 4 stycznia 2015, 22:02 #48
Diabelred: jassaj,

Mamy przeciez glownie grzejacego w tym sezonie lawke, Falcao :). Jednak jesli nie kupilibysmy ostatecznie Kolumbijczyka, to fajnie, jakby van Gaal zainteresowal sie Bonym/Lazacettem. Chicharito po sezonie raczej odejdzie o nas na stale, do jakiegos klubu gdzie bedzie regularnie gral. No chyba, ze do Rooneya, Falcao, RVP, Wilsona chcialbys jeszcze jednego :D? Nawet jak na zespol grajacy w LM(w ktorej mam nadzieje w przyszlym sezonie zagramy) to troche za duzy bylby tlok. Oczywiscie wszysko tez zalezy od formacji docelowej van Gaala...
» 4 stycznia 2015, 22:19 #47
jassaj: no własnie mnie martwi to że Ronney to teraz już prawie etatowy pomocnik , nadal nie wiadomo jak to z Falcao będzie a Wilson jak narazie jest talentem ale na dłuższą mete bałbym sie ryzykować posiadanie jedynie jego w obwodzie , gdyby Ronney grał w ataku to można powiedzieć byłoby idealnie grało by 2 napastnikow obojetnie kto z kim i na ławce byłoby 2 zmiennikow z czego jeden napewno "klasa światowa"
» 5 stycznia 2015, 00:45 #46
emil1986x: jak dziś zobaczyłem co wyprawia mcnair smalling evans rafael blacket z jakimis ogorkami to powinniśmy zostawić tylko blacketa i smallinga plus jones oczywiscie wszyscy ława i kupic z 3-4 obroncow co przy presingu znaczy podbieganiu do nich nie bede wszystiego grac do bramkara lub w trybuny...:/
» 4 stycznia 2015, 20:13 #45
Puchaczeue: Swoją drogą skoro się tyle mówi o potencjalnych transferach, to chyba by trzeba było pozbyć się zbędnego balastu i odchudzić listę płac. Nie rozumiem co wciąż robi w klubie taki Anderson. Z Fletcherem to już niemal na pewno się pożegnamy. Evans, dzięki swoim babolom, też jest bliżej końca.
» 4 stycznia 2015, 19:31 #44
welllone: Nein Nein!
Deutsch schlecht!
» 4 stycznia 2015, 19:27 #43
Fenek: Haha wycenia duet na 40 mln, chyba za jednego te 40 mln.
» 4 stycznia 2015, 19:25 #42
YatoYamDeClev: Hummels szklo
» 4 stycznia 2015, 19:19 #41
tara1982: Nie mam pojęcia, kogo naprawdę widzi Van Gaal jako wzmocnienie obrony United, ale jedno jest pewne: trzeba to zrobić i to koniecznie !! W bloku defensywnym mamy totalne ubytki, mało w niej jakości, a do tego te ciągłe kontuzje, od których głowa boli. Manchester jako drużyna gra fatalnie w obronie, nie jest to tylko wina obrońców, ale także pomocników, a skoro o Nich mowa, to nikt z wyjątkiem wiekowego już Carrick`a i ciągle kontuzjowanego Fellainiego, nie potrafi grać w destrukcji, a to bardzo ważna sprawa, bo żeby zaatakować trzeba odebrać piłkę przeciwnikowi, a to mało kto w United potrafi. Nie można liczyć na Shawa, słabo gra Rafael, Valencia nie jest obrońcą, a szybko uczący się gry wahadła Young wypada z powodu kontuzji, masakra. Potrzebne są wzmocnienia, także na pozycji defensywnego pomocnika, bo Fletcher po za sercem nie wnosi zbyt wiele. Kto to będzie, pożyjemy zobaczymy :)
» 4 stycznia 2015, 19:01 #40
soldier85pl: Prawdopodobnie niedługo z kontuzji wróci Blind wiec w moim odczuciu nie ma potrzeby aby kupować jeszcze w tym okienku DP. Co innego linia obrony. Z tym że to zimowe okienko więc nie ma co sobie robić za dużych nadziei na jakieś konkretne transfery.
» 4 stycznia 2015, 19:21 #39
tara1982: Dokładnie, w zimie ciężko kogoś kupić :(
» 4 stycznia 2015, 19:30 #38
Puchaczeue: Moim zdaniem najłatwiejszy do wyciągnięcia DP to Khedira.
» 4 stycznia 2015, 19:32 #37
Cinz: To nie wiem po co latem tylu obronców było kupionych na masówke, trzeba było się skupić na jakości a nie ilości.
» 4 stycznia 2015, 18:47 #36
arek12121: O ktorej masowce mowisz :)?
» 4 stycznia 2015, 19:43 #35
Puchaczeue: Jakich obrońców?
» 4 stycznia 2015, 19:48 #34
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 20:48

Rojo , Shaw , Blind (troche naciągając moze być obrońcą) ale czy to jest masówka ? reszta to akademia + mając na uwadze odejście aż 3 obrońców to ja nie rozumiem o jakiej masówce mowa , może nasza obrona to nie klasa światowa ale przy tej liczbie kontuzji każdy z nich jest na miare złota , przecież zresztą mecze to dobitnie pokazują , Fletcher , Carrick , Young , Valencja to przecież nominalni obrońcy.... troche komentarz nielogiczny ale fakt teraz trzeba kupić 2 ale porządnych , żeby wreszcie zrobić mur nie do przejscia
Edit : teraz zauważyłem że początek można opacznie zrozumieć , wymieniłem tylko tych którzy doszli do nas latem dlatego nie wymieniłem m.in Jonesa czy Evansa
» 4 stycznia 2015, 20:46 #33
Cinz: Chodziło mi o to, że latem mogł MU postarać się o klasowego obrońce. Wiem troche zakręcony ten mój komentarz i mógł was doprowadzić do frustracji.

Transfer obrońcy zimą tylko środek, boki są OK.
» 4 stycznia 2015, 23:05 #32
snopek: Na pocieszenie to patrząc po wynikach dzisiejszych meczów - pozostałe drużyny z BPL poza Chelsea też się trochę męczyły (nie wiadomo jak Arsenal, bo przed chwilą zaczął się mecz). Ważne, że wygrana, bo wpadka ze słabeuszem z początku sezonu chyba jest wystarczająca.
» 4 stycznia 2015, 18:40 #31
Puchaczeue: Czemu tak się upierają na tego Hummelsa? Potrzebujemy piłkarzy, którzy będą grać, a nie leżeć w szpitalu, a Hummels tego nie gwarantuje. Nie lepiej by było postarać się o Vertonghena?
» 4 stycznia 2015, 18:34 #30
dawidziol95: Nie rozumiem po co nam oni mamy świetną młodzież wbrew pozorom McNair i Blackett spokojnie mogą grać w pierwszym składzie powinniśmy się rozglądać za napastnikiem bo to co robi Falcao z Van Persie'm nie powinno mieć miejsca
» 4 stycznia 2015, 17:56 #29
atos1987: Poleciałeś trochę ^^ Ani McNair ani Blackett nie nadają się by grać w defensywie w wyjściowej 11. Jest w nich potencjałlecz jeszcze wiele im brakuje .
» 4 stycznia 2015, 18:12 #28
irration: Niemniej jednak kolega dawidziol zauważył coś co wydaje się nie do pomyślenia. Mamy problem z napastnikami panowie, takimi bramkostrzelnymi.
» 4 stycznia 2015, 18:29 #27
SebaG04: Zgodzę się, że jest potrzebny solidny napastnik i 1 obrońca światowej klasy ,a le dwóch to już przesada.
» 4 stycznia 2015, 18:29 #26
mantup89: No chyba sie z toba nie zgodze.
» 4 stycznia 2015, 18:29 #25
atos1987: Owszem z napastnikami racja. Póki co bardzo blado wygląda to w United. RVP,Falcao,Roo a bramki cos nie chcą wpadać tak jak powinny.
» 4 stycznia 2015, 18:34 #24
Rybak997: [link usunięty]
» 4 stycznia 2015, 18:49 #23
Dryblas: A z czego mają niby wpadać jak nie ma podań i nie istniejemy w final third? Z klepki na środku boiska nic nie wpadnie nawet jakbyśmy mieli najlepszych napastników na świecie...
Żeby nie było - uważam, że Falcao nie nadaje się do naszej drużyny. Jego poziom to nie poziom Top3 PL, na legendzie nie można jechać do końca życia.
» 4 stycznia 2015, 18:52 #22
Prut3r: Wg mnie, to nam brakuje topowego skrzydłowego do taktyki 4-3-3.
Taki Bale albo Reus by się nadali.. tylko ciężko będzie ich kupić i w tym oknie i w następnym (pierwszego to klub nie puści raczej, a drugi może nie chcieć do nas przyjść). Wtedy RvP pewnie by wylądował na ławie i zmienił klub na lato.
Oprócz tego jakiś porządny ŚO, PO na teraz i ŚPD na wakacje (Carrick jest bdb, ale już niestety się starzeje.
Fajnie by było zobaczyć taki skład
DDG - Shaw, Rojo/Jones/Smalling, Hummels, Coleman/Rafael - Strootman/Carrick - Mata, Roo - Bale(Reus), Falcao, DiMaria
Ale to chyba tylko w Fifie możliwe :D
» 4 stycznia 2015, 18:56 #21
Ta3k: weźcie nie karmcie troll'a
» 4 stycznia 2015, 19:03 #20
atos1987: To tylko spekulacje.
» 4 stycznia 2015, 17:49 #19
pablito8: potrzebujemy obroncow i to juz !
» 4 stycznia 2015, 17:26 #18
irration: Nie po to Anglicy walczyli z Niemcami, żeby teraz grać razem z nimi w jednej drużynie. Won!!1
» 4 stycznia 2015, 17:07 #17
Kajdano: Ciekawe co bys pisal jakby Hummels okazal sie strzalem w 10 bo jesli by do nas dolaczyl to tak by pewnie bylo. Moze i niemiec ale kazdego naszego obronce zjada na sniadanie.
» 4 stycznia 2015, 19:14 #16
irration: Wyparłbym się tego co tutaj napisałem. I tak nikt by tego nie pamiętał.
» 4 stycznia 2015, 19:53 #15
artix206: Howedes jak najbardziej na tak ! Ale co do Hummelsa to mam wątpliwości, bowiem jest strasznie podatny na kontuzje.. a tych już i tak mamy za nadto
» 4 stycznia 2015, 16:26 #14
ManchesterUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 16:25

Transfer Hummelsa bardziej na lato, teraz nie sądzę aby zostawił Borussię.
» 4 stycznia 2015, 16:25 #13
kingfourfan: Humels nie chyba że na szpital a Howedes się Przyda
» 4 stycznia 2015, 16:19 #12
CRfan: To ja poproszę o niemieckie trio. Tych dwóch panów i Reus do tego. Szkoda, że ten ostatni zapewne wybierze Real...
» 4 stycznia 2015, 16:14 #11
HubsS1: Albo Chelsea. Hazard im sam wszystkich meczów nie ugra co było widać w meczu z Tottenhamem. Duet Hazard-Reus będzie najgroźniejszym skrzydłem w Europie (Hazard, Reus>Bale według mnie)
» 4 stycznia 2015, 16:17 #10
CRfan: Ani Hazard, ani Reus nie grają na prawym skrzydle. A co do tego który lepszy. Hazard robi więcej dymu, Bale zapewnie bramki i asysty. W LaLiga Hazard na pewno grałby lepiej od Bale'a, ale w Premier League, Bale swego czasu równych sobie nie miał.
» 4 stycznia 2015, 16:20 #9
Klimaa: Każdy wie jakie mamy braki więc ci zawodnicy mogą widzieć łatwiejszą drogę do wyjściowej jedenastki w naszym klubie. Do tego widać że klubem zarządza dobry trener więc powinniśmy niebawem wrócić na należne nam miejsce. Wcale bym nie skreślał naszych szans na całe trio.
» 4 stycznia 2015, 16:21 #8
elibre: Szkoda, ze nie uda sie wyciagnac Varane'a. Mlody chlopak a juz gra na niesamowicie wysokim poziomie. Real nie sprzeda tanio (albo wogole) tego zawodnika. Jak dla mnie obecnie top 5 CB na swiecie. A jego wyskok jak dla mnie porownywalny do CR7 ;)
» 4 stycznia 2015, 16:14 #7
CRfan: Nawet jeśli Real by go puścił(raczej nie realne) to i tak poszedłby do Chelsea, do Mourinho.
» 4 stycznia 2015, 16:18 #6
SaNToManUTD: Coś czuję ze Hummels do nas dojdzie i skończą się jego kontuzje..
» 4 stycznia 2015, 16:09 #5
Kochas1994: Oby tak było chciał bym tego pana :D
» 4 stycznia 2015, 17:32 #4
tatarek: skończą się jego kontuzje chyba tylko jeśli zaraz po transferze zakończy karierę :P
» 4 stycznia 2015, 20:14 #3
RedDevils4life: Jeżeli mamy kupić dwójkę za 40 baniek to spoko interes. Mimo, że Hummels łamliwy to jest w końcu w komplecie Howedes. Ale teraz pytanie czy takie coś jest realne?
» 4 stycznia 2015, 16:07 #2
HubsS1: Hummels może odejść. Nie wierzę, żeby Borussia dostała się do TOP 4. (czy trójki, nie pamiętam ile w Niemczech drużyn gra w LM) Jest realna szansa ściągnąć go w zimie, a jak się nie uda to latem.
» 4 stycznia 2015, 16:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.