Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Man City vs Man Utd

» 2 listopada 2014, 20:21 - Autor: Biafra - źródło: MEN/DevilPage.pl
Kibice Manchesteru United będą musieli jeszcze trochę poczekać na pierwsze wyjazdowe zwycięstwo swoich ulubieńców, bowiem w derbach Manchesteru, górą byli Obywatele. Jak zaprezentowali się poszczególni piłkarze?
Oceny pomeczowe: Man City vs Man Utd
» David de Gea znów był najlepszy
David de GeaDavid de Gea
Kiedy bramkarz jest ponownie najlepszym graczem drużyny to (nie)najlepiej świadczy o grze całego zespołu. De Gea ponownie dwoił się i troił, popisując się fantastycznymi paradami, lecz nawet Latający Hiszpan nie był w stanie uratować United przed porażką. Kolejny solidny występ!
DevilPage.pl: 8.5/10 MEN: 8/10

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Zagrał na prawej obronie w miejsce kontuzjowanego Rafaela i trzeba przyznać, iż większych zastrzeżeń do Ekwadorczyka mieć nie można. Szkoda tylko, że także nie ma zbytnio za co go pochwalić. Kilka razy ratował drużynę w defensywie, jednak w ofensywnie był całkowicie bezproduktywny. Ach, i ten jego słynny zwód, który zna już całe Premier League.
DevilPage.pl: 4/10 MEN: 5/10

Chris SmallingChris Smalling
Głupi i nieodpowiedzialny - dwa słowa najlepiej opisujące Anglika w niedzielnym spotkaniu. Aż dziw bierze, iż teoretycznie tak doświadczony (na tle reszty obrony) gracz, może dopuścić się takich zachować. Trzy razy NIE. Marsz z powrotem do Akademii!
DevilPage.pl: 0/10 MEN: 4/10

Marcos RojoMarcos Rojo
Miał ogromne szczęście, iż nie podzielił losu Smallinga, kiedy pod koniec pierwszej połowy bezmyślnie faulował Yaya Toure w polu karnym, lecz sędzia tego nie zauważył. Był tylko manekinem przy ofensywie City. Kontuzja barku przedwcześnie wyeliminowała go z gry.
DevilPage.pl: 3/10 MEN: 6/10

Luke ShawLuke Shaw
Dawał z siebie wszystko, starał się jak mógł w defensywie, a także kiedy jeszcze było po 11, wspierał akcje ofensywne drużyny. Nie zaliczył głupich wpadek, lecz wciąż wiele mu brakuje. Ot, poprawny występ Anglika.
DevilPage.pl: 5/10 MEN: 7/10

Adnan JanuzajAdnan Januzaj
Został poświęcony na rzecz Carricka, jednak tak naprawdę, nikt po nim nie płakał. W niedzielę był typowym jeźdźcem bez głowy, dodatkowo jego współpraca z Valencią zupełnie się nie kleiła. Jedyne, co mu się udawało to wywalczanie rzutów wolnych po faulach na nim.
DevilPage.pl: 4/10 MEN: 5/10

Daley BlindDaley Blind
Swoje pierwsze derby Manchesteru Holender mógłby uznać za całkiem udane, gdyby nie wynik potyczki oraz fakt, że w drugiej połowie, Yaya Toure w każdej akcji był od niego szybszy o dwa kroki. Nie pokazał nic specjalnego, lecz dzielnie wspierał kolegów w defensywie.
DevilPage.pl: 5.5/10 MEN: 7/10

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Kolejny krok w odzyskaniu dobrego imienia wykonany. Belg ponownie był jednym z najlepszych w szeregach United. To tylko dzięki niemu, pomoc gości nie została całkowicie zdominowana i zabiegana w tym spotkaniu. Duży plus za ten występ!
DevilPage.pl: 7/10 MEN: 7/10

Angel Di MariaAngel Di Maria
Jeśli tak mają wyglądać stałe fragmenty gry w wykonaniu piłkarza wartego prawie 60 milionów funtów to ktoś tutaj zrobił koszmarny interes. Zero zagrożenia pod bramką rywala, zero dokładnych dośrodkowań i zero udanych akcji. Chyba jedyny plus to strzał na bramkę Harta, który i tak został obroniony.
DevilPage.pl: 3/10 MEN: 6/10

Wayne RooneyWayne Rooney
Kapitan Czerwonych Diabłów w niedzielę był wszędzie. Widać po nim było, iż skumulowana przez kilka tygodni energia wręcz go rozsadza. Zaliczył wiele udanych odbiorów, często wracał się do defensywny i starał się stwarzać zagrożenie z przodu. No i ta cudowna akcja, kiedy minął połowę drużyny City. Gdyby tylko oddał wówczas strzał...
DevilPage.pl: 7.5/10 MEN: 8/10

Robin van PersieRobin van Persie
Totalnie odcięty od piłek był kompletnie niewidoczny. Jedyną sytuację jaką miał, wypracował sobie sam, w bajeczny sposób mijając defensywę gospodarzy. Dość marnie jak na jedynego napastnika w drużynie.
DevilPage.pl: 4/10 MEN: 6/10

Michael CarrickMichael Carrick
Ten człowiek naprawdę tak długo leczył kontuzje?! W niedzielę zupełnie nie było tego widać, nawet pomimo tego, że grał na środku obrony. Pokazał kilka dobrych interwencji, wprowadził nieco spokoju.
DevilPage.pl: 6/10 MEN: 6/10

Paddy McNairPaddy McNair
Młody obrońca musiał wejść na boisko nierozgrzany, co dało mu się we znaki przy akcji bramkowej dla City, kiedy nie upilnował Aguero. Później radził sobie dobrze, ale co z tego, skoro popełnił ten jeden błąd...
DevilPage.pl: 4/10 MEN: 5/10

James WilsonJames Wilson
Wyglądał na nieco stremowanego udziałem w derbach i w sumie niewiele pokazał przez dziesięć minut, jakie otrzymał w tym spotkaniu. Ot, po prostu w nim zagrał.
DevilPage.pl: 5/10 MEN: 5/10


TAGI


« Poprzedni news
Zwichnięty bark Marcosa Rojo
Następny news »
Van Gaal: Zachowanie Smallinga było głupie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (73)


Powell: Zawsze tak jest, ze pilkarze od brudnej roboty sa krytykowani, ze nie kiwaja i bramek nie ma. Tak jest z Carrickiem, Fletchem, a teraz z Fella i Valencia. Valencia nie mial wczoraj kiwac...
» 3 listopada 2014, 10:08 #71
pawell91: Smalling powinien w zimowym okienku wylecieć na zbity pysk. Rozumiem, że przy drugiej kartce go poniosło, ale to co zrobił przy pierwszej, to już jest kompletna nieodpowiedzialność i głupota.
» 3 listopada 2014, 09:50 #70
MU1212: Smalling out nie podoba mi się jego gra !!
» 3 listopada 2014, 07:38 #69
vinnie123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.11.2014 01:11

Krew mnie zalewa jak czytam te opisy gry Valencii. Zagrał dokładnie to czego od niego oczekiwano. Wygrywał pojedynki, wyłączał lewą stronę City przez większość meczu, ale jednak trzeba napisać, że nie kiwa jak Ronaldo... Wy na pewno jesteście fanami United?
RvP grał dobrze, ale brakowało sytuacji. Akurat dzisiaj nie ma się go za co czepić. Rooney za późno wziął się do roboty i szkoda, że nie strzelał po tym rajdzie. Hart był tak ustawiony, że raczej by nie obronił celnego strzału po ziemi. Felaini grał dobrze, ale powinien mieć dodatkowy trening z techniki. Mi w meczach szóstek w robocie tak piłka nie ucieka, a płacą mi gorzej :D
» 3 listopada 2014, 01:06 #68
Kaczor5454: Co do Valencii - odnośnie wczorajszego meczu, oraz jego przyszłych i byłych występów - o ile wczoraj w defensywie nie grał źle, to niech sobie wbije do tego zakutego łba, że kiwać to on może, ale tyczki na treningu. Na jego zwody nabierają się piłkarze 2 razy do roku, jak Valencia ma totalną zwyżkę formy. Przez resztę czasu to po prostu strata piłek, bo odbije się ona od obrońcy. I o to ludzie ( przynajmniej ja) są źli. Że nie potrafi odpuścić, gdy widzi, że czegoś nie potrafi. A kiwać tym zwodem nie potrafi. Dlatego ludzie mają dość widząc, że po raz n-ty wali tym zakutym łbem w mur.
W obronie radzi sobie lepiej niż w wysokiej pomocy. Może lepiej zrobić z niego PO? W końcu Rafael to jeden z gości, którzy co chwila lądują w szpitalu.
» 3 listopada 2014, 12:06 #67
uzil25: Chciałbym skomentować wszystkich ale nie mam czasu. Może zrobię to jutro bo będzie to wówczas mały referat.

Chciałem tylko powiedzieć, że nie rozumiem tego zachwytu nad Fellainim. Przecież to kawał drewna, mającego 194 cm wzrostu, który nie wygrywa pojedynków główkowych z gośćmi po 180 cm. A nawet jeśli to zrobi to oddaje nie celny strzał czy też nie celnie dogrywa piłkę do partnera obok. Mamy problemy z rozgrywaniem na połowie przeciwnika bo kopanie tkz. dominowanie nie przynosi efektów w postaci zagrożenia pod bramką rywala.

Dla mnie powinien grać kreatywny Herrera, który ugrał by to samo w defensywie a w ofensywie dał x5. Blind jest świetny ale dla mnie Fellaini wciąż jest do odstrzału, grając troche lepiej niż wcześniej (w swojej skali) i dlatego partnerem Holendra musi być Hiszpan (w skali Belga to wirtuoz). Nie można chwalić Belga za lepszą grę niż za czasów Moyesa on musi grać na poziomie Manchesteru United.
» 3 listopada 2014, 00:13 #66
Muuuuuuuuuuu: No ciekawe jak kreatywny Herrera i Blind daliby sobie radę fizycznie z Toure, Fernando i na koniec Fernardinho?
Pewnie, że lepiej dla oka wygląda efektowna piłka ale trochę wzrostu i mięśni na boisku też trzeba mieć. Poza tym, jak się przyjrzysz rożnym i wolnym przeciwników to ostatnio najwięcej piłek wybijają Fellaini i RvP dzięki swoim centymetrom.
» 3 listopada 2014, 10:49 #65
DevoMartinez: Różnie z tym wygrywaniem główek w tym meczu było fakt ale, że niecalnei podaje? Weź człowieku sprawdz sobie statystyki np na whoscored zanim zaczniesz pisać bzdury. Pożyteczny zawodnik w ostatnich 3 meczach. Daje np więcej niż Mata.
» 3 listopada 2014, 11:56 #64
SkowronUNITED: Kto to ocenia?? Czy ja oglądałem ten sam mecz??
Rooney 8?? Za 15 minut gry? co z tego że biegał i był wszędzie?? Co miał piłke to ją tracił... wiele wiele niecelnych i głupich podań... gdyby nie jedna akcja kiedy bajecznie objechał dwóch obrońców dostałby notę 4/5.
Van persie 4/6? Przecież starał się... z przodu nie miał z kim grać chodz chciał... Rooney ustawiony gdzieś w środku... co to miało być? grał jako jeden napastnik? nie wiem... ale według mnie Robin zagrał solidne spotkanie i powinien dostać notnę 6/7.
Antonio Valencia 4/5?? Przecież on grał totalną padakę... kupa strat, cały czas spóźniony, daleko od rywala, gdzie był przy podaniu które otworzyło drogę do bramki, co Angel nie trafił wślizgiem?? Tragiczy mecz Valencii... może na tle takiego Smallinga wyglądał dużo lepiej ale według mnie stawianie go na obronie to wielkie nieporozumienie. moja nota.. 3.
» 2 listopada 2014, 23:56 #63
tomek2010k: Te Wasze oceny są co najmniej śmieszne. Przeczytałem opinie o występie Antonio Valencii i już podziękuje za dalsze czytanie. Koleś zaliczył żenujący występ. Milner i Clichy wchodzili swoją lewą stroną jak w masło. Szczególnie Milner miał dużo do powiedzienia przez słabą grę w obronie Ekwadorczyka. Jeżeli chodzi o grę do przodu to zapamiętałem tylko jedną sytuację, gdzie użył swojego niebanalnego zagrania, czyli: zejście do prawej nogi i kopnięcie ile fabryka dała w nogi rywala ;)
» 2 listopada 2014, 23:54 #62
pawell91: Żenujący występ? w defensywie z Shawem jako jedyni jako tako coś ogarniali.
» 3 listopada 2014, 09:48 #61
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 23:54

Rooney 7,5
RVP 4

serio? Jakbym nie ogladal meczu, to pomyslalbym sobie, ze az taka roznica jest miedzy nimi, bo Anglik strzelil ze 2 bramki, badz przynajmniej zaliczyl 1 asyste. A jak bylo w rzeczywistosci? Ano tak, ze obaj mieli po jednej indywidualnej akcji, Rooney jak to zwykle on pomagal w defensywie, natomiast van Persie w pierszej polowie wystawil ladnie pilke Januzajowi, ktory powienien byl przynajmniej strzelic w swiatlo bramki.

,,No i ta cudowna akcja, kiedy minął połowę drużyny City. Gdyby tylko oddał wówczas strzał...''

Jestem pewien, ze gdyby to RVP sie wywalil przed samym strzalem to by byla wlasnie przez to drastycznie obnizona ocena, ze o hejtach, jakie lecialyby w jego strone w komentarzach juz nie wspomne.

Moje oceny:

DDG: 8
Valencia: 5
Smalling: 2
Rojo: 3,5
Shaw: 4,5
Januzaj: 4
Blind: 6
Fellaini: 6,5
Di Maria: 5
RVP: 5,5
Rooney: 6
Carrick: 6
Mcnair: 4,5

Wilson: bez oceny

sedzia: 1
» 2 listopada 2014, 23:52 #60
uzil25: McNair błąd na wagę 3 pkt dla City i duża nerwowość i 4.5? No młody jest ale musi się szybko uczyć.

Na lewej flance za dużo asekuracji nie było a jednak większość idących tam akcji była kasowana przez 19-latka. Valencia powinien się uczyć i to Shaw zasłużył na lepszą ocenę.

Smalling zagrał na 0, a ten zachwyt nad Fellainim jest nie bywały. Co on takiego genialnego robił na 6.5, Carrick zagrał dużo lepiej i pewniej nie na swojej pozycji a tylko 6? Fellaini zagrał na 4.

Z Roo i RvP zgodzę się ale Di Maria zagrał fatalnie i w dodatku te różne masakryczne max 3.
» 3 listopada 2014, 08:54 #59
leon90: Witam i pozdrawiam wszystkich uzytkownikow. 24 lata kibic odkad pamietam pierwsze moje pamietne liga mistrzow z bayernem monachium, wspanialy mecz i klasa teraz ogladajac derby popadlem w rozpacz... tyle lat tyle wyrzeczen. Bedzie to felieton lub nazwijcie to po swojemu. ogladajac dzisiejszy mecz to powiem krotko a nawet; Smalling juz wiecej by u mnie nie zagral mimo ze McNair zawalil bramke byl bardziej odpowiedzialnyniz Chris. Ma doswiadzenie co nie tylko ale to on pograzyl nasz zespol. Obrona SSSSSSSIIIEEEEEEE!! Zima powinnismy wydac kolejne 150 mln na transfery sprowadzic Reusa, Hummelsa i Subotica albo ktokolwiek kogolwiek chce bo defensywa lezy niestety wspomagam ich jako kibic ale przeginaja! Mlodziki z Akademii lepiej graja to nie jest defensywa NA PREMIER LEAUGE! Wiem ze trzeba czasu ale juz za pasem polmetek a tu klapa LVG potrzebuje 2 MOCNYCH stoperow to nieuniknione. Nie mamy srodka co? Jones samlling rojo I kto? to nie sa ich pozycje! LVG pieniedzy nam nie brak rusz po rozum do glowy prosze nie jestem wielkim taktykiem ale ten sklad bedzie mial gora 7 miejsce wierze w nas zespol od 1998 ale tak sie nie da! Rozumiem taktycznie zebrac zolta kartke ale przez takie milosci?? Kocham ten klub przez prawie 20 lat ale moglismy dzisaj wygrac nawet w 10 mimo wszystko lekkomyslnosc jedno gracza przegralismy. To byly derby w realu zakupy za 300 mln to standard ale u nas za 150 to powinysmy zdobywac trofea a poki co srodek tabeli Louis prosze Cie rob porzadek bo w chwili obecnej United niestety malo znaczy... Kibice !! Jednoczmy SIE !!
» 2 listopada 2014, 23:24 #58
Martin: McNair to młokos, który i tak jak na swój wiek i dotychczasowe doświadczenie spisuje się znakomicie, nie można mieć do niego zastrzeżeń! Ale Chris, to bądź co bądź reprezentant Anglii, od niego nie tylko można, ale wręcz należy wymagać. Odpowiedzialności....
» 2 listopada 2014, 23:28 #57
leon90: W dzisiejszym meczu zawalil i to po calosci glupia pierwsza polowa a o drugiej juz wiedzial! Jak mowilem u mnie juz by nie wystapil.. Tu jest tradycja a on nie potrafi uszanowac jej!!
» 2 listopada 2014, 23:35 #56
brylaantowy: dla mnie Valencia dzisiaj zaskakująco dobry w obronie , ale w ofensywie nie istniał w ogóle... ciekawe jaką parę stoperów ustawi van Gaal na Crystal Palace. McNair - Blackett? wolałbym za któregoś z nich Carricka, może da Blinda..
» 2 listopada 2014, 23:08 #55
emenems: Generalnie oceny okej, ale nie zgodzę się z oceną Valencii. Wiem, że to nie jego pozycja ale to między innymi jego dziurom straciliśmy Smallinga i bramkę. W momencie kiedy Valencia zostawił prawą stronę zrobił korytarz dla wbiegającego tamtędy Milnera, całą sytuację chciał uratować Smalling, który ewidentnie się spóźnił. Sytuacja bramkowa to też dziwna sprawa, stał na środku obrony, a osobą która asekurowała jego pozycję był Angel Di Maria, który nie przeciął piłki. Po jego dwóch nastąpiły najważniejsze wydarzenia w meczu. Ocena 2/10. - Tak ode mnie.
» 2 listopada 2014, 23:03 #54
daro7878: kurde nie ogladalem...mozna jakies choc skruty poza tymna youcie obejzec?
z g dzieki
GG MU
» 2 listopada 2014, 23:03 #53
Klimaa: Co z tego że De Gea gra dobrze na bramce skoro defensywa nie potrafi pomóc mu w utrzymaniu czystego konta.
3 z rzędu bardzo kiepski mecz Di Marii..
» 2 listopada 2014, 22:36 #52
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 23:44

A no, nasz Aniołek po genialnym starcie ze średniakami, czy beniaminkami trochę się wypalił. A szkoda, bo to właśnie w takich meczach jak z CFC i MC jest nam najbardziej potrzebny.
» 2 listopada 2014, 23:44 #51
Diabelred: No i co by nie mowic, to przez takie slabe mecze, oddala sie od niego walka o zlota pilke, czy chociazby o top 3.
» 2 listopada 2014, 23:59 #50
Martin: Przecież złotej piłki i tak by nie wygrał. Tylko Cris i niesłusznie Messi wchodzą w grę. Messi tak samo nie słusznie jak został wybrany piłkarzem mundialu. Za co?
» 3 listopada 2014, 00:03 #49
jari13: Blind jest bardzo niedoceniany. W meczach z CFC i szczególnie MC potrafił wyprowadzić piłkę mimo bardzo wysokiego presingu. Szkoda, że za bardzo nie ma komu podać, dlatego irytuje mnie Fellaini (to chyba nie jego wina nawet, widocznie takie ma założenia od LVG), który kiedy tylko mamy piłkę biegnie pod pole karne, a powinien być opcją dla obrońców i Blinda do krótkiego podania, do tego nie wraca na czas do obrony. Dużo biega i tyle.
» 2 listopada 2014, 22:28 #48
Ghostpl: co jak co ale Greali slabo
» 2 listopada 2014, 22:25 #47
CJQualls: Generalnie, przegraliśmy ten mecz, przez 1 nieodpowiedzialnego człowieka. A tak naprawdę przez 1 bezmyślne zachowanie, przy wykopie Harta. Dlaczego Smalling to zrobił?, wg mnie coś takiego nie powinno się przytrafiać doświadczonemu obrońcy ;/. A propos samego meczu, nie jestem zły, uważam, ze na tle City nie wypadliśmy dzisiaj źle, kto wie czy nie bylibyśmy w stanie odnieść zwycięstwa nad lokalnym rywalem, gdybyśmy dograli w 11. Pochwały za dzisiejszy występ należą się tradycyjnie De Gei, dodatkowo doceniam Fellainiego i Shawa. Po za Smallingiem fatalny mecz rozegrał Rojo, nwm czy jego kontuzja, to jakaś strata, bo ten człowiek swoją obecnością, stwarzał niesamowicie wiele szans dla City. Nie życzę mu źle, ale przerwa może się mu przydać. Januzaj po raz kolejny udowodnił, że jego miejsce jest w rezerwach, a nie w 1 składzie. Cieszy powrót Carricka, który po tylu miesiącach przerwy, był wyróżniająca sie postacią w naszych szeregach. Reszta dosyć przeciętnie. Widać poprawę i trzeba wierzyć, że będzie lepiej. Teraz obowiązkowo wygrać z CP i ograć Arsenal, który bazuje na 1 zawodniku, uważam, że 6 pkt jest całkiem możliwe w tych 2 meczach, pewnie też wróci Falcao, więc liczę na solidny listopad i grudzień. Martwi ilość i jakość obrońców, ale mam nadzieję, że do zimy jakoś dociągniemy. Liga w tym roku jest bardzo wyrównana i po za Chelsea, która pewnie idzie na majstra, reszta pozycji jest otwarta.
» 2 listopada 2014, 22:19 #46
kendo: "Januzaj po raz kolejny udowodnił, że jego miejsce jest w rezerwach", a dopiero co zagrał dobry meczy z Chelsea. :D
» 2 listopada 2014, 23:46 #45
WellBeck: Ogólnie mecz ciekawy mimo czerwonej kartki, ale od kilku meczy mam wrażenie, że Di Maria nie powinien wykonywac stałych fragmentów gry. I patrząc dzisiaj na nasz skład dochodzę do wniosku, iż za sezon, bądź dwa możemy byc potęgą, gdyż posiadamy w składzie młodych zawodników na poziomie. No i może RVP, nie będzie rozpoczynał meczy w podstawowej jedenastce, chociaż uważam, iż jest jednym z najlepszych napastników na świecie, ale jest bez formy.
» 2 listopada 2014, 22:11 #44
Maxwell: Smalling zawsze był na chu ! Tak samo jak Jones i Evans !
» 2 listopada 2014, 22:06 #43
EnJoy: jones gra dobrze tylko kontuzje go niszcza powolo
» 2 listopada 2014, 22:08 #42
mcis: Rooney za wysoko, w pierwszej polowie gral slabo, byl przygaszony, 2 polowa bardzo dobra
» 2 listopada 2014, 21:23 #41
kamilllo7: W defie harówał jak wół zgadzam się dużo pomógł ale o ile dobrze pamiętam jego umiejętności powinniśmy podziwiać w ofensywie a dwa dobre dryblingi przy czym jeden zajebisty i nagle na linii pola karnego koleś dostaje małpiego rozumu i nie wie co z piłka zrobić? Do tego widziałem przynajmniej 8-10 niecelnych podań podczas próby kontrataku co na pozycji której grał beznadziejne bo powinien rozdawać piłki szukać prostopadłej. na takie próby może 3 razy podał w takich akcjach. Nie licze już start kiedy od razu wykopywali mu piłke z pod nóg kiedy nie wiedział co z nią zrobić. Jeśli gra tak dobrze w obronie a słabo w ataku moze powinien zostac bocznym obrońca albo defensywnym pomocnikiem. chyba wiecej pozytku by było.
» 2 listopada 2014, 21:34 #40
EnJoy: szkoda ze rooney od razu tego nie strzelal
» 2 listopada 2014, 22:04 #39
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 21:14

Oceny Valencji, Januzaja i Rooneya są szczerze mocno zawyżone wedle naszych redaktorów. Nie przesadzajcie.
» 2 listopada 2014, 21:13 #38
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 21:10

Moje Oceny:
DDG- 8 - Hiszpan Robił co mógł żeby nie wpuścić piłki do bramki, gracz meczu United to przykre kiedy to bramkarz zasługuje na najlepszą ocenę
Valencja- 2,5 - Bardzo słaby mecz chłopaka posiadającego jedną nogę....
współtwórca czerwonej kartki dla Smallinga, nie dawał nic w ofensywie, przegrywał w obronie 1vs1, mocny wpólnik bramki dla City liczył ze przetnie ja Carrick stanął jak kołek.
Smalling - 1 - ............................................................... ( w zasadzie chciałem dać 0)
Rojo - 3 - jego gra wołała o pomstę do nieba po każdej dobrej interwencji dopuszcza do dwóch akcji bramkowych rywali. Tworzył więcej zagrożenia niż pożytku. Czy stoper to miejsce dla niego?
Był bliski zrobienia jajecznicy Jajowi z jaj co pozwala mi dać mu ocenę wyższą od 2.
Luke Shaw - 6,5 -był w tym meczu najlepszym obrońcą mimo ze nie ustrzegł się kilku błędów.
Ja w tym meczu nie widziałem żeby grał Navas, Zabaleta też nie tworzył wielkiego zagrożenia, chłopak dobrze bronił i starłam się pomagać w ataku.
Blind- 5,5 - dużo pracy i biegania holendra w obronie, mało widoczny przy budowaniu akcji
czasami nie widoczny ale musiał radzić sobie z Jajami a to nie takie proste.
Fellaini- 6,5- Trudno jest mi ocenić Belga chociaż dla mnie spisał się całkiem dobrze. Gryzł trawe biegał po całym boisku walczył o każdy metr. Gdyby w dwóch sytuacjach zachował się inaczej strzeliłby bramkę, ocenę obniżam za próby prokurowania karnych.
Januzaj- 2 - Złe ułożenie stopy przy pięknym wyłożeniu Persiego, trzy bzdurne dryblingi i całkowite znikniecie z meczu na 20 minut - noszenie koszulki 11 przez tak nieopierzonego grajka to Hańba!!
Di Maria- 3 - To maksymalna ocena. Jego gra defensywna nie istnieje, próbując pomagać Valencji jedynie się przewracał(chociażby akcja bramkowa), ofensywnie niecelne dośrodkowania, strzały na wiwat, jeden celny strzał z ostrego konta i dobre 2 dryblingi to za mało na gracza który kosztował 60mln. Obaj Argentyńczycy zagrali na tym samym poziomie najwyraźniej za mocno pobalowali c kumplami z City problem w tym ze Kun strzelił bramkę a oni zagrali dno. Chyba napastnik Shity ma mocniejsza głowę do balangi bo wykorzystał jedna z szans
Rooney- 4,5 -to średnia ocen za całokształt gry. Defensywnie robił co mógł pomagał jak tylko potrafił łatając okrutne dziury z prawej strony boiska ocena -7 , ofensywnie - chyba tylko on sam wie dlaczego po świetnym rajdzie z 80 minuty nie strzelał tylko stanął w miejscu i zamiast unosić ręce w znak protestu o karny gdyby poszedł w pole karne za akcją najprawdopodobniej dobiłby wypluta piłkę przez Harta. Nie wiem co on trenował przez ostatnie tygodnie ale na pewno nie była to gra w piłkę. Ofensywnie -2 i to na szynach bo 2 dobre dryblingi to za mało.
Rvp - 4,5 -ciężko grać napastnikowi kiedy gracze za twoimi plecami nie dostarczają ci dobrych piłek szczególnie biorąc pod uwagę fakt że przez prawie godzinę jest ich o jeden mniej.
Jego gra w tym meczu przypomina mi grę Lewego w Reprze Polski kiedy gramy z kimś z pierwszej 50 rankingu nie licząc meczu z Niemcami w ostatnich 4 latach. Osamotniony napastnik wyłączony z gry kryciem nic nie działa musi dostać 2-3 dobre okazje to strzeli bramkę on ich nie miał. Pomagał w obronie.

Zmiennicy
Carrick- 5 - biorąc pod uwagę trudność wejścia w grę na nie swojej pozycji i przy przewadze ilości graczy przeciwnika grał całkiem dobrze nie licząc braku zrozumienia i przy bramce która zafundowali razem z Valencją i Maria. Do tego fakt że nie grał z pół roku trudno go winić
Nair- 5 - podobnie jak Carrick wszedł w trudnym momencie. patrząc na jego wiek robił co mógł w tej sytuacji, pod koniec łatwo minięty przez JaJa mogło dać 2-0.
Wilson- bez oseny za krótko

Van Gaal- 6- no winić trenera za złe ustawienie czy graczy na których postawił z wyjątkiem Januzaja. W dodatku głupota Stopera i słaba dyspozycja gwiazd pozwalała tylko bronić wyniku.
Mimo to w pod koniec meczu widać było w poczynaniach naszych ze są zmotywowani aby zdobyc punkt w końcówce (musieli mieć w głowie rozmowę motywacyjna bo za Moyesa upadli by psychicznie). Ta plaga kontuzji też mu nie pomaga i trudno go winić również za to.

Sędzia - 3 - powinniśmy mu dziękować za brak 11stek bo nikt nie miałby pretensji gdyby je zagwizdał dla City 2,3 czy 4 razy. Dzięki nie mu 1-0 to najniższy wymiar kary. Albo lubi United albo ma klapki na oczach. Trudno go winić za wyrzucenie Smallinga, ten nie pozostawił mu wyboru
» 2 listopada 2014, 21:04 #37
EnJoy: nawet sedziego ocenil jeba..niec:)
» 2 listopada 2014, 21:34 #36
kamilllo7: Musiałem bo miałem wrażenie że nadal jest naszym 11stym graczem. Grubo nam pomagał w naszym polu karnym szczegulnie przy faulach.
» 2 listopada 2014, 21:36 #35
Kornel: No wszystko fajnie tylko gdzie oceny liniowych?
» 2 listopada 2014, 22:08 #34
UrbannLegend: tl;dr
» 3 listopada 2014, 02:43 #33
Muuuuuuuuuuu: Nie mamy tego nie mamy tamtego.... dajcie sobie siana.
Od przegranych z Leicester czy Swansea przeszliśmy do remisu z Chelsea i minimalnej przegranej z City w bardzo trudnych warunkach (czerwko).

Na prawdę nie widzicie postępu?!!

Owszem, fajerwerków nie było ale graliśmy z najlepszą drużyną ostatniego sezonu. Oni w obronie mieli Zabaletę (być może najlepszy RB w lidze), Kompany (byc może najlepszy CB), Demichelis i Clichy obaj bardzo doświadczeniu.
My nie mieliśmy nawet jednego, bardzo doświadczonego obrońcy. A graliśmy przeciwko najlepszej ofensywnie drużynie w lidze. Do tego czerwko. Spisywanie Di Maria na straty, Januzaja do akademii czy Blinda na trening to przegięcie. Jako drużyna zagraliśmy całkiem poprawnie, dużo lepiej niż na początku sezonu. Gdybyśmy zagrali tak jak z Leicester to by nam City 10 wsadziło. Więc przestańcie jęczeć i odrobinę cierpliwości. LvG od razu powiedział, że zajmie trochę czasu zanim MU będzie grało to co on chce i powoli widać, że gramy lepiej.
» 2 listopada 2014, 20:50 #32
Cavallas: Ludność tego pięknego kraju jest wychowana, że należy tylko i wyłącznie narzekać. Tego się nie da zmienić Panie Muuuuu.... ;)
» 2 listopada 2014, 21:03 #31
mun72: Bez jaj z tym gloryfikowaniem dzisiejszego rywala, graliśmy z najgorszym $ity od lat, drużyną w wyraźnym kryzysie, która ostatnio dostała od West Ham czy Newcastle i nawet nie potrafiła ograć CSKA Moskwa, do tego byli pozbawieni lidera ofensywy (Silva) i w przeciwieństwie do nas grają co 3-4 dni. Do czasu zejścia Smallinga, które to niby zabiło dla nas ten mecz, zrobiliśmy z przodu tylko jedną akcję i oddaliśmy tylko jeden strzał (Januzaj) i z każdą minutą $ity nas coraz bardziej cisnęło, więc można śmiało założyć, że w 11 ten mecz wyglądałby niestety podobnie i efekt byłby pewnie taki sam. Prawda jest taka, że w przeciwieństwie do zeszłego sezonu teraz już co prawda mamy klasowych zawodników, ale nadal nie mamy drużyny i tłumaczenie tego kontuzjami w obronie jest nie na miejscu. Jeśli mając taki potencjał w ofensywie stać nas tylko na dwie do tego indywidualne akcje RvP i Roo, to coś tu nie gra. Jak na razie jedyną przewagą LvG nad Moyesem jest to, że sprowadził do klubu znanych zawodników, ale efektów z tego póki co nie żadnych. Zostaje tylko wiara, że on to w końcu poukłada zanim 4 miejsce stanie się nierealne, ale to zależy od tego czy Soton dostanie wreszcie zadyszki, a LFC,Everton i Totki nadal będą grały w kratkę i kaszanę jak my.
» 2 listopada 2014, 21:19 #30
DevoMartinez: W pierwszej połowie też przez kilkanaście min zdominowalismy rywala. Na jego terenie więc obiektywizmu troche. Swoją droga ocenianie tego meczu, że nie potrafimy stwarzac sytuacji itd jest bzdurą bo gralismy 10 na 11 a i tak pod koniec siadliśmy na nich. o_O Serio dziwie się, że niektórzy nei widzą dużo lepszej gry MU jako zespołu. Każdy tydzioeń działana naszą korzysć jeśli chodzi o zgranie i zrozumienie na boisku. Bolączka to kontuzje a nie, słaba gra czy brak zaangażowania.
» 3 listopada 2014, 12:07 #29
Martin: To tutaj można Smallinga nazwać głupim, ale kiedy poszedłem minimalnie dalej w komentarzu i użyłem słowa "idiota", mój komentarz został skasowany. Dlaczego? Ja rozumiem, że nie możemy tutaj tolerować żadnych przekleństw itp, ale słowo idiota nie jest chyba aż tak obraźliwe, biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację? Ja rozumiem, jak ktoś obraża Van Gaala, to jest profesor, ale Smallinga, który jest praktycznie w moim wieku? I który swoją głupotą zawalił nam derby? Ludzie, nie przesadzajcie z tą cenzurą! To jest fanowski serwis, gdzie przede wszystkim przemawiają emocje, a nie jakiś kącik przyzwoitości.
» 2 listopada 2014, 20:41 #28
Bossicky: "co wolno wojewodzie..." ;)
» 2 listopada 2014, 20:49 #27
Martin: Ja tam smrodem nie jestem żadnym, myje się codziennie, a i wiek już nie taki nastolatkowy. Nie sądzę, żeby funkcja admina, czy moderatora, dawała komuś większe prawa w ocenianiu zawodników. Co by nie mówić, ocena 0/10 jest większą obrazą, niż mój idiota, bo nawet w naszej cieniutkiej, polskiej lidze grają co najmniej na 2/10 :)
» 2 listopada 2014, 20:54 #26
Biafra: Nie wiem, kto skasował twój komentarz, ale z takimi sprawami najlepiej pisać do Barta. Oceny powyżej są moje, więc użyłem słowa idiota, gdyż tak uważam. Tyle.
» 2 listopada 2014, 21:02 #25
Martin: DonLitek, ale mniejsza z tym. Po prostu emocje nie opadły do teraz, nie pomaga ani kobieta, ani piwko. Przegrane derby bolą, zwłaszcza, że pierwszy raz od kilku spotkań z Obywatelami, byli do ogrania!
» 2 listopada 2014, 21:14 #24
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 21:41

"idiota" to termin medyczny i jesli ktos sie uprze moze tym bardzo zaszkodzic serwisowi. "glupi" jest bardziej neutralny, bo to opinia, a nie stwierdzenie medyczne
» 2 listopada 2014, 21:40 #23
Martin: Daj spokój. Po 1. Tam był taki spam, że po kilku minutach o komentarzu każdy by zapomniał, a 2. Za góra 2 dni news idzie w zapomnienie, więc usuwanie takich drobnostek mija się z celem.
» 2 listopada 2014, 22:10 #22
RobvanKlu5i: Smalling za wysoko oceniony. -10/10 powinno być
» 2 listopada 2014, 20:38 #21
champione2013: "Kilka razy ratował drużynę w defensywie, jednak w ofensywnie był całkowicie bezproduktywny."

WTF ? Po co wam Valencia w grze ofensywnej ? Jak chcecie widzieć wrzutki na wysokości wieżowca to chyba nie ma sensu aby zapędzał się w pole karne rywali .

Nastepny mecz to dopiero będzie komedia może tym razem nie ujrzymy w trakcie meczu 3 zawodników w defensywie na nie swoich pozycjach .
» 2 listopada 2014, 20:34 #20
kendo: O, nie podobała się gra naszych skrzydłowych Di Marii i Januzaja? Ciekawe dlaczego...
Hmm...pomyślmy. Bo za każdym razem jak Januzaj gra na lewej, a Di Maria na prawej, to jakoś to wygląda (np. ostatnio z Chelsea). A jak Januzaj jest na prawej i Di Maria na lewej, to jest o wiele gorzej. Ciekawe dlaczego VG znowu wystawił ich tak, a nie odwrotnie. Nie jestem trenerem, ale gołym okiem przed tv widać, że Januzaj na lewej i Di Maria na prawej to lepsza opcja. Może się nie znam, ale jest to dla mnie zagadka.
» 2 listopada 2014, 20:31 #19
Paxius: Szkoda Davida, jest w kapitalnej formie i robi co może, ale przez przeciętniaków z linii defensywnej co mecz musi wyciągać piłkę z siatki. Fajnie, że Fellaini jest w formie, jest kompletnie innym zawodnikiem niż w poprzednim sezonie. Di Maria zdecydowanie gra lepiej gdy jest bliżej środka pola. Jak gra na skrzydle to gra bardzo chaotycznie, z resztą w Realu też tak grał, a gdy Ancelotii przesunął go do środka to zagrał sezon życia.
» 2 listopada 2014, 20:30 #18
Demo2797: Z drugiej strony gdyby nie ci przeciętniacy to byśmy o jego świetnej formie nie mieli pojęcia
» 2 listopada 2014, 20:40 #17
Domestos: smalling 0 co was powaliło toż mógł sfaulować w polu karnym, chociaż dajcie mu 1
» 2 listopada 2014, 20:29 #16
EdenHazard: Rooney te 7,5 zawdzięcza chyba tylko tej popisowej akcji. Jak dla mnie kiepski występ, mnóstwo niedokładnych podań i przerzutów. Grał lekkomyślnie, a kilka przebłysków to za mało jak na lidera i kapitana drużyny.
» 2 listopada 2014, 20:29 #15
Vaxiu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 20:36

Brak obiektywizmu w ocenie gry Roo ze strony redaktora. Rooney zaliczyl chyba najwiecej strat i niedokladnych podan z calej druzyny. Najgorsze jest w tym wszystkim, ze mimo to byl "lepszy" od kolegow ale czy 7,5 ? Musialby ta swoja akcje zakonczyc golem.
Reszta ocen takze wyglada jakby Biafra meczu nie ogladal.
» 2 listopada 2014, 20:35 #14
kendo: Rooney zagrał tylko jedną dobrą połowę i to jeszcze nie całą. 7,5 to jakaś kosmiczna ocena dla niego. 6/10 to maks za ten występ dla Rooneya. De Gea 8/10, a reszta co najwyżej piątki i to mało który.
» 2 listopada 2014, 20:40 #13
Diabelred: Vaxiu,

no dokladnie
» 3 listopada 2014, 00:00 #12
zielen1111: Nie mogę uwierzyć jak można w takim meczu i na takim poziomie zachować się jak Smalling..
» 2 listopada 2014, 20:25 #11
irration: Di Maria trzeci mecz z rzędu gra kupę. Fellaini trzeci mecz z rzędu gra bardzo solidnie. Podsumowując, nie mamy skrzydeł i nie mamy obrony.
» 2 listopada 2014, 20:24 #10
kamil496: Di Maria gra kupę, bo sam nam meczu nie wygra :> RvP całkowicie statyczny, jedyny z kim mógł grać to Rooney, ale on od początku do końca musiał brać się za rozgrywanie piłki od tyłu ;/
» 2 listopada 2014, 20:31 #9
kendo: Bolek, mamy skrzydła, tylko ubieramy je na opak jak buty. Lewy Januzaj na prawej nodze Diabła, a prawy Di Maria na lewej.
» 2 listopada 2014, 20:35 #8
Bjerke: ale Di Maria nie jest "prawy"
» 2 listopada 2014, 20:51 #7
mamtow4literach: gra gorzej niz kupę i nic tu nie ma do rzeczy gadka o samotnym wygraniu meczu , nawet z rogów wali jak dziad
» 2 listopada 2014, 20:51 #6
irration: kamil a co taki van Persie mógł poradzić na to, że Di Maria nie potrafi dośrodkować, czy to ze stałego fragmentu, czy to z gry?

Być może marszałku, ale po zejściu Januzaja miał wolną lewą flankę. Taki zawodnik jak on z pewnością miał pewną dowolność, jeśli o to chodzi. Poza tym stałe fragmenty.
» 2 listopada 2014, 21:25 #5
Bossicky: użyłbym stwierdzenia, że Di Maria zagrał dzisiaj "ciężki kibel" ;)
» 2 listopada 2014, 22:12 #4
qwas333: Smalling 0/10
hahaha
» 2 listopada 2014, 20:24 #3
LakeofFire: Na niego to dobre by było i -1/10
» 2 listopada 2014, 20:26 #2
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2014 22:13

Poza sytuacjami w których dostał kartki grał poprawnie, ponadto mógł sfaulować w polu karnym ocena 2/10 byłaby sprawiedliwa.
» 2 listopada 2014, 22:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.