Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Juventus przymierza się do transferu Juana Maty

» 11 września 2014, 08:11 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Juventus Turyn przygotowuje ofertę za Juana Matę w wysokości 24 milionów funtów – informuje włoski dziennik Tuttosport.
Juventus przymierza się do transferu Juana Maty
» Juan Mata trafił do Manchesteru United w styczniu tego roku
Angielskie media od kilku tygodni spekulują na temat przyszłości reprezentanta Hiszpanii i sugerują, że może on paść ofiarą kadrowej rewolucji, którą Louis van Gaal przeprowadza w Manchesterze United.

Holender latem sprowadził na Old Trafford Angela di Marię i Radamela Falcao, co oznacza kolejne możliwości w ofensywie Czerwonych Diabłów.

Tuttosport sugeruje, że Mata może odejść z Manchesteru United już w styczniowym oknie transferowym. Czerwone Diabły są skłonne sprzedać Hiszpana za 24 miliony funtów.

Mata trafił do Manchesteru United w styczniu tego roku. Klub z Old Trafford zapłacił za piłkarza Chelsea 37 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Kosztowne zwolnienie Davida Moyesa
Następny news »
Rio: Nikt nie jest większy niż ten klub

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


siara93: Jesli mialby byc karta przetargowa w kupnie Vidala to nie mam nic przeciwko, natomiast 24mln za Mate gdzie pol roku temu przyszedl za 50% tej ceny wiecej to sie smiac chce...
» 12 września 2014, 11:59 #41
Kundziu: Spokojnie ludzie ;) To nie Mata obniżył loty albo nic nie gra. Powiedzcie mi kto w obecnym składzie dobrze gra? Ja za bardzo nie widziałem takiego zawodnika, może poza De Geą. Gdy zespół się zgra, to będzie można dyskutować o jego formie ;) a na razie to niech się zgrywają - plotki i cenzurki wystawiane piłkarzom to zostawmy dla gazet. Można podyskutować o przydatności w zespole Andersona, Younga czy Fellainiego, ale nie Maty :P
» 12 września 2014, 06:59 #40
Klimaa: W każdej plotce jest ziarenko prawdy dlatego nie będzie dla mnie zaskoczeniem jak Mata odejdzie.. zobaczymy, jeszcze wiele przeczytamy na ten temat.
» 12 września 2014, 00:28 #39
micsie03339: Juventus może grać 2 ustawieniami, ale United już nie?
» 12 września 2014, 20:57 #38
Gallacher: CI co chcą sprzedaży Juana jednocześnie pokazują ze sprzedaliby UNITED.
» 11 września 2014, 21:55 #37
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2014 19:24

W wymianie za Vidala... można by się skusić.

Juve może co najwyżej przymierzać się do wręczenia kolejnej łapówki. Zepsuty klub, zepsuta liga.
» 11 września 2014, 19:19 #36
N17: Poza tym że jest jednym z najlepszych pomocników świata...

...to w sumie nic.
» 11 września 2014, 19:58 #35
N17: KTO jest odpadem?
» 11 września 2014, 21:32 #34
JuveUnited: Chyba klub z niesamowita historią , a liga najbardziej utytułowana ze wszystkich w historii więc trochę szacunku. Bo rownie dobrze o BPL można napisać zepsuta liga mając na myśli chore pieniądze jakie sa pompowane w kluby i w zawodników a ktore nie dają efektów w Europie
» 11 września 2014, 23:42 #33
N17: JuveUnited

Tłumacz sobie.
» 12 września 2014, 11:19 #32
MU1212: nigdy na to nie pozwolę gra dopiero od siedmiu czy może ośmiu miesięcy i ma się jeszcze pożegnać z OT nigdy w życiu
» 11 września 2014, 18:04 #31
Rotx: wykupi jego kontrakt!a co cie to
» 11 września 2014, 21:30 #30
jaratkow: Po pierwsze nie wierzę w te brednie. Mata jest zbyt cennym graczem by się go pozbywać. Zwłaszcza w sytuacji gdy wpuściliśmy ostatnio do szatni sporo graczy "bez języka angielskiego". Zatem rola Maty w szatni znacznie wykracza poza jego spore możliwości boiskowe. No i jest jeszcze jeden aspekt... Po letniej "przygodzie" z Vidalem i postawie Juventusu klub z Turynu powinien być ostatnim, z którym powinniśmy rozmawiać na temat transferu jakiegokolwiek naszego gracza
» 11 września 2014, 15:44 #29
Bossicky: Mata jest świetnym zawodnikiem, jeśli będzie otrzymywał dobre podania od kolegów z tyłu to pokaże pełnie swoich możliwości.
» 11 września 2014, 15:25 #28
szymon2507: Teraz jak wiele ludzi chce się pozbyć Maty, a gdy on dochodził do MU to Ci sami ludzie srali ze szczęścia i mowili jaki to on genialny. Skreślenie człowieka po pół roku to głupota.
» 11 września 2014, 14:53 #27
vinnie123: Pełno tutaj takich 'kibiców'.
» 11 września 2014, 16:02 #26
szymon2507: Zgadzam się z Tobą.
» 11 września 2014, 14:55 #25
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2014 13:50

Juz w Chelsea za Mou gral kupe, takze ja sie zbytnio na niego nie napalalem jak 90% ludzi tutaj. Patrzac na gre Rooneya, RVP, Maty w ostatnich miesiacach zaczynam sie powoli obawiac, czy oni sie, aby juz calkiem nie wypalili. Oby jednak to byl tylko dluzszy brak formy...

Co do ceny, to wcale bym sie nie zdziwil gdybysmy za tyle go puscili, patrzac na to za jaka smieszna cene poszedl Kagawa...

Jezeli chodzi o Chelsea, to nie trawie ich, ale polityki transferowej to my im mozemy tylko pozazdroscic. Zaczne od mlodych, kupuja ich pelno(nie slabych i przereklamowanych mlodych Anglikow, tylko zawodnikow z zagranicy) po czym od razu ich wypozyczaja np. Courtois, Zouma, Lukaku itd. Jesli sie nie sprawdzaja/badz sa zbedni, wtedy ich sprzedaja, zawsze z jakims zyskiem. Czemu my tak nie moglismy w te lato zrobic z Depayem? Czyli kupic, po czym od razu wypozyczyc do PSV. No tak lepiej potem bulic grube miliony, badz patrzec jak dolaczy do innego klubu... Jedyny przyklad jaki kojarze u nas z ostatnich lat to Zaha, ktory od razu po zakupie udal sie na wypozyczenie do CP. Wiem, ze sa jeszcze u nas Varela, Henriquez itd, jednak oni w przeciwienstwie do ich odpowiednikow z Chelsea sa wypozyczani do slabych klubow, ze slabych lig.

Dalej, teraz transfery do pierwszego zepolu. Za 91 mln Euro kupili zawodnikow o klasie swiatowej takich jak Fabregas, Costa, Luis, czyli zawodnikow gwarantujacych juz okreslona jakosc. Costa i Fabregas juz po pierwszych kolejkach ligi sie splacaja. Gdzie w tym czasie my za podobna kase (93,5 mln Euro) kupilismy Shawa, Herrere, Rojo, czyli zawodnikow srednich/dobrych ktorzy w przyszlosci moga byc klasowymi grajkami, ale wcale tez nie musza.

Jezeli chodzi o transfery z kluby, to rowniez nasza polityka mocno kuleje, porownujac to do Chelsea. Oni rezerwowych sprzedaja za krocie przyklad Mata(37 mln funtow), czy Luiz(49,5 mln Euro), gdzie my w tym czasie sprzedajemy za drobne np. Kagawa(marne 8 mln Euro...)
» 11 września 2014, 13:44 #24
mario93: Zgadzam się w pełni z tym co napisałeś o polityce transferowej Chelsea. To jest trochę niewiarygodne jak udało im się sprzedać Luiza za tyle kasy i niepotrzebnego im Matę... Jeśli chodzi o naszych graczy, to chyba tylko za Rooneya i Di Marię moglibyśmy wyciągnąć taką sumę za jaką kupiliśmy Matę.

To już nie jest nawet śmieszne, a przykre. Kupując piłkarzy w wieku ponad 28 lat, musimy mieć świadomość, że jedyny sposób w jaki ten transfer nam się zwróci to pewność, że przez najbliższe 5 lat będzie grał magicznie, bo nie zarobi już na ponownej sprzedaży. Jeśli wydajemy na młodych tyle co za Shawa, to też nie liczmy, że sprzedamy go za 5 lat i zwróci się nam na trzech nowych świetnych piłkarzy, bo nikt za Shawa nie da nam już więcej niż my daliśmy świętym.

Patrząc na ostatnie okienka transferowe, najlepiej zarobi się sposobem:

kupować z niezłych klubów, ale nie najbogatszych (jak np. Atletico, Sociedad itp) piłkarzy w wieku około 22-25 lat, kiedy mamy pewność że są to gracze dobrzy, grać nimi 3 sezony i sprzedawać z zyskiem. Nie wiem czy Herrera okaże się takim dobrym graczem, bo nie oglądałem za wielu meczy Bilbao, ale to jest piłkarz, na którym już nie zarobimy, a to dlatego że wydaliśmy na niego po prostu za dużo.. Jakbyśmy zapłacili mniej, a za 3 sezony pojawiła by sie możliwość zakupu jakiegoś lepszego piłkarza na jego pozycję to wtedy moglibyśmy sprzedać go, czyli już 28 letniego zawodnika, czyli ciągle młodego za dobrą sumę i niedopłacając mielibyśmy nowego piłkarza na jego pozycję... Ale my wolimy trzymać średniaków po 10 lat. I teraz trzeba liczyć i modlić się, że Ander będzie zapierdalał i zwróci kwotę transferu świetną grą, bo to jedyna możliwość aby sie zwrócił.
» 11 września 2014, 16:10 #23
wmb035: Ludzie! Przestańcie pisać komentarze w stylu: sprzedaż Maty, ok, ale tylko za Vidala. Jest to w co drugim komentarzu. Jak widzicie, że ktoś to wcześniej napisał to po to są plusy, żeby się nie powtarzać i wyrazić tym samym podobne zdanie!
» 11 września 2014, 13:41 #22
reggieynot: Co wy z tym Vidalem..? Ileż można? Gość jest najwyraźniej szczęśliwy w Juventusie i bez sensu w kółko o nim trąbić. Tak, jakby nie było żadnych alternatyw. Pieniądze z ewentualnej sprzedaży Maty można zainwestować w różnych piłkarzy. Jak już jesteśmy przy Juventusie, to równie dobrze można się postarać o Paula Pogbę, który a nóż byłby otwarty na powrót na "stare śmieci". Osobiście najbardziej jestem za transferem Strootmana, o ile będziemy mieli pewność, że jego kontuzja to już przeszłość.
» 11 września 2014, 12:51 #21
Joker7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2014 12:01

Ledwo sie letnie okno zamknelo i juz spekulacje ! Di maria rozegral 1 mecz w United Falcao jeszcze zadnego a oni juz twierdza ze Mata nie bedzie potrzebny itp zal
Tuttosport - nazwa mowi za siebie! srutututu....
» 11 września 2014, 12:01 #20
wmatpl: Mam nadzieję, że do transferu jednak nie dojdzie.
» 11 września 2014, 11:48 #19
checix69: nie rozumiem skad sie wgle wzial ten temat. jak mozna mowisz o sprzedazy maty, jak w klubie ciagle sa takie zera jak young valencia czy anderson. to jest topowy pilkarz, swiatowa klasa, co udowodnil w chelsea, u nas rowniez wyroznia sie wsrod innych, wiec kompletnie nie rozumiem zamieszania w okol maty. musi zostac jesli chcemy miec kadre godna manchesteru united.
» 11 września 2014, 11:46 #18
laskavvv: Przed przyjściem LvG powiedział, że mata to 1 z paru topowych zawodników w United a reszta to drewna, więc nie sądzę żeby go sprzedał. Poza tym Mata o niebo lepszy niż Anderson. I po co wypisywać takie artykuły jak do okna jeszcze parę miesięcy zaraz jeszcze powróci temat Vidala xD
» 11 września 2014, 11:29 #17
dev13: Mata jest niezly grajek ale transfer grubo przeplacony widze to tak jak do zimy nie przekona grą LvG może sie pakować i znowu bedziemy w tej transakcji na minusie ;)
» 11 września 2014, 11:14 #16
ManUtdFan94: Ja wierzę w Matę i jestem przekonany, że w zimie na pewno nie odejdzie. To jest zbyt ważny dla Nas zawodnik, sprzedanie go w zimie byłoby strzalem we własne kolano.
» 11 września 2014, 10:56 #15
karolmanu3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2014 10:38

niech sie teraz w du*pe pocaluja. wielkie gwiazdy.. za vidala chcieli prawie 50 baniek, evre w prezencie dostali, a za mate 24?! minium 30.
nie obrazilbym sie kluby doszly do porozumienia na zasadzie mata + 20mln za vidala :)
» 11 września 2014, 10:38 #14
Mistrz1908: Vidal ponownie doznał urazu.. narzeka na ból kolana. Po zerwaniu więzadeł rzadko kto wraca do pełnej dyspozycji .. Na szczęście nie kupiliśmy "drugiego" Owena H i się wstrzymaliśmy .. Miejmy nadzieję , że Strootmana to wszystko ominie.
» 11 września 2014, 10:45 #13
karolmanu3: masz racje. lepiej strootmana:)
» 11 września 2014, 11:03 #12
Mistrz1908: Mata jest świetnym zawodnikiem , ale nie bierze on udziału w żadnych akcjach defensywnych co w Anglii jest kluczowe.. Ile on ma odbiorów na mecz?Nawet jak zagrał sezon życia w Chelsea to co z tego , że świetne asystował i zdobywał bramki , jak Chelsea broniła się jednym zawodnikiem mniej. W trudnych sytuacjach cały zespół się broni i pomaga sobie nawzajem . Co zatem da nam Mata? Mata to geniusz i chętnie widziałbym go w takim Atletico Madryt . Niestety Mourinho wiedział co robi , ale za to Moyes nie.
» 11 września 2014, 10:47 #11
DevoMartinez: A ja bym właśnie nie sprzedawał, na pewno nie w zimowym okienku tylko dał pograć sezon. Przy Falcao i Angelu może i Mata wystrzelić w ofensywie i po sezonie jego wartość wzrośnie. W sumie jak nie z takimi graczami u boku to chyba z nikim.
» 11 września 2014, 11:03 #10
kolor: Jakby Strootman się sprawdził, to można by sprzedać Mate.
» 11 września 2014, 14:01 #9
Kajdano: Taa juz widze jak im sprzedajemy Juana za takie grosze a oni nie chcieli nam oddac Vidala.
» 11 września 2014, 10:04 #8
Mazi1989: Sprzedać Matę możemy za kwotę nie mniejszą niż 37 mln funtów. Inaczej będzie to oznaczało, że nie znamy się na robieniu interesów. Poza tym niemożliwe, żeby jego wartość spadła o ponad 10 mln funtów w przeciągu pół roku. Mam nadzieję, że to tylko takie plotki dziennikarskie
» 11 września 2014, 10:02 #7
DevoMartinez: Dla Mata lepsze 4-3-3? Gdzie byś go wystawił? Imo dla niego właśnie jest 3-5-2 gdzie może grać za napastnikami. A jego sprzedaż i Kagawy świadczayłaby, że LvG odchodzi od 3-5-2 i zmienia na gre czwórką obrońców.
» 11 września 2014, 10:59 #6
leon90: Coraz bardziej denerwują mnie te bzdury, sprzeda mate a resztę bydła pokroju, andersona, younga, fellainiego bedzie trzymał? Mata to jest jeden z bardziej wartościowych piłkarzy w zespole. Według mnie to wymysły pismaków.
» 11 września 2014, 09:08 #5
uzil25: Ostatnio zbijamy nieprawdopodobne interesy. Kup Kagawe za 17 mln euro i sprzedaj za 8. Kup Mate za 37 mln funtów i sprzedaj za 24. Masakra. Przepłacamy też za transfery do klubu...

Coraz więcej tych plotek na temat Maty to nie cieszy... jeśli ma odchodzić to tylko w ramach wymiany za Arturo Vidala.
» 11 września 2014, 08:23 #4
micsie03339: RvP liczę że zaliczy jednak ławę, bo wystawiać Roo,RvP i Falcao jednocześnie to tylko w fifie może się sprawdzić.
» 11 września 2014, 08:44 #3
Bayron: Co do Kagawy to akurat sie nie zgodze. Zarobilismy na nim grube miliony. Sprzedaz jego koszulek w azji, sponsazy z azji, itp. Wlasnie po to go kupilismy, aby kase z rynku azjatyckiego sciagnac, bo na pewno nie ze wzglegow sportowych, bo z calym wielkim szacunkiem dla niego i jego umiejetnosci, ale taki gracz wcale nie byl nam potrzebny. Swoje zarobilisny, wiec sprzedajemy i to nic w tym przypadku ze za nizsza cene.
» 11 września 2014, 09:02 #2
micsie03339: Kagawa by miał swoje miejsce w drużynie gdyby nie transfer Robina.
» 11 września 2014, 10:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.