Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Hernandez strzeli dla Realu dużo goli

» 4 września 2014, 19:25 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Sir Alex Ferguson wyjawił, że Javier Hernandez od dawna marzył o grze dla Realu Madryt.
Ferguson: Hernandez strzeli dla Realu dużo goli
» Javier Hernandez przez cały sezon 2014/2015 będzie grał w Realu Madryt
Meksykański napastnik Manchesteru United został wypożyczony do zespołu Królewskich na cały sezon 2014/2015. Jeśli Chicharito poradzi sobie na Santiago Bernabeu, to madrycki klub prawdopodobnie wykupi go w przyszłym roku.

– Hernandez spisze się bardzo dobrze w Madrycie. Z pewnością strzeli dużo goli – wyznał sir Alex Ferguson na konferencji UEFA dla trenerów.

– Jest bardzo skoncentrowany, a jego życzeniem zawsze była gra w Madrycie. Poradzi sobie tam.

Javier Hernandez w barwach Manchesteru United zanotował 154 występy i zdobył 59 bramek.


TAGI


« Poprzedni news
Marcos Rojo uzyskał pozwolenie na pracę
Następny news »
Jones: Falcao to wspanały zakup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


LeoMessi10: Jestem bardzo ciekaw jak Chicharito się spisze w Realu mam nadzieje że wygryzie przeciętnego Benzeme.
» 5 września 2014, 19:44 #42
MU1212: rozwinie się w Realu i bardzo dobrze
» 5 września 2014, 16:52 #41
vip14: Byłem przeciwny odejściu Hernandeza z United, ale teraz patrzę na to z innej perspektywy :) Hernandez w Realu nabierze doświadczenia, co miejmy nadzieję przyda mu się w United. Trzymam za niego kciuki i życzę powodzenia :)
» 5 września 2014, 16:41 #40
ziomboy777: samobójczych chyba...
» 5 września 2014, 10:48 #39
ferdas: Haha ban ? Za co ? Za wyrazanie mojej opini bez wulgaryzmow? Proste ze CR7 to najemnik, ale wy jestescie zaslepieni jego blaskiem, ktory juz od dawna blyszczy w Realu. Koles na najlepsze lata kariery uciekl do Madrytu i wygodnie mu jest tak gadac o United, on to wszystko przemyslal, nie jest glupi, to perfekcjonista takze poza boiskiem, kazde jego slowo jest dokladnie analizowane wczesniej przez jego umysl tak by zmanipulowac takich jak wy.
» 5 września 2014, 07:03 #38
PanTadeusz: Strzelił dla nas 118 bramek, zaliczył 69 asyst, pomógł nam w wygraniu 3 tytułów mistrzowskich, gdy wygraliśmy jedyny raz w ostatnich 15 latach Ligę Mistrzów to był królem strzelców i strzelił bramkę w finale, zarobiliśmy na nim 80 mln funtów i nigdy nie powiedział na United złego słowa więc musisz być nieźle nawiedzonym typem żeby twierdzić, że musi manipulować fanów United aby go szanowali.

Idąc twoim tokiem rozumowania van Persie czy Rooney też są najemnikami i manipulatorami bo przyszli do nas na swoje najlepsze sezony.
» 5 września 2014, 07:55 #37
ferdas: Oczywiscie ze Van Persie to najemnik, kapitan ktory odszedl do groznego rywala i wroga. Roo dla niektorych jest takze najemnikiem bo dwa razy szantazowal klub odejsciem i po czesci maja racje, choc ja taki surowy do Roo nie jestem. Co do wkladu Ronaldo w sukcesy - oczywiscie byl spory, ale wszyscy umniejszacie innym graczom, ktorzy pracowali na to by on mogl miec swoje piec minut. Tak zdobyl gola w finale, a potem nie trafil w rzutach karnych :] Ok odszedl do Realu, ale niech nie bredzi cos ze teskni za klubem bo to malo wiarygodne. dla niego na 1 miejscu jest real, wiec dla mnie jest skreslony, albo wóz albo przewóz. dam ci prostszy przyklad: jakby dziewczyna ci mowila ze za toba teskni i cie kocha ale akurat jest z innym kolesiem i mowi ci ze jest z nim szczesliwa... i co ty na to?
» 5 września 2014, 08:02 #36
PanTadeusz: Odpuść sobie interesowanie się footbolem jak go kompletnie nie rozumiesz. W piłce nożnej transfery zawodników są naturalną koleją rzeczy i zawodnik, który odchodzi z jakiegoś klubu wcale nie musi go zdradzać tylko może odejść z bardzo wielu powodów, wymienie kilka bo sądząc po twoich komentarzach trzeba ci tłumaczyć gorzej niż 5 letniemu dziecku:
- chęć zagrania w innej lidze/drużynie
- przeprowadzka
- chęć sprawdzenia swoich umiejętności z innymi zawodnikami/trenerem
- zarobienie większych pieniędzy
- nowe wyzwania i cele, które czasami mobilizują bardziej niż gra ciągle dla jednej drużyny
- poznanie nowych ludzi
I tak można by wymieniac jeszcze, ale w sumie szkoda czasu na dyskusje z toba bo chyba prędzej bym się z Tuskiem dogadał.
» 5 września 2014, 08:22 #35
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2014 08:31

Jakos dla Scholesa, Giggsa czy Garego Nevilla nie bylo to problemem. Ja to wszystko rozumiem, ale chodzi mi oto ze jesli tak juz zrobil - odszedl to niech nie zamydla oczu jak to on nie teskni.

PS.: Co to jest "footboll" ?
- mogl sie przeprowadzic po zakonczeniu kariery jak taki podroznik z niego
-nowy trener juz jest a od tego czasu bylo nawet 3 (liczac krotki staz Giggsa), zawodnicy nowi tez sa
-pieniadze mogli mu zaoferowac takie same jak real jak nie wieksze
-nowe wyzwania tez sa
-poznanie nowych graczy kupionych juz :]
» 5 września 2014, 08:29 #34
ferdas: 2-0 dla ferdasa :]
» 5 września 2014, 08:41 #33
PanTadeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2014 08:51

Sam się sobie dziwię, że wchodzę w polemikę z kimś z tak rozwiniętą dysmózgią, no ale trudno odpowiem jeszcze.

"Jakos dla Scholesa, Giggsa czy Garego Nevilla nie bylo to problemem." - A dla 185251743 innych zawodników było i co ? Co to za argument w ogóle ?

"odszedl to niech nie zamydla oczu jak to on nie teskni." - To jak się przeprowadzisz np. do większego miasta nie masz prawa tęsknić za miastem, w którym się wychowałeś ? Trzeba napisac oficjalne pismo do Ronaldo, że nie ma prawa tęsknić za United, bo ferdas mu nie pozwala.

"PS.: Co to jest "footboll" ?" - literówka się wkradła.

"mogl sie przeprowadzic po zakonczeniu kariery jak taki podroznik z niego" - Serio nie wierze jak można być takim kretynem, będzie czekał do 35 roku życia żeby się gdzieś przeprowadzić ? Bo ferdasowi to nie pasuje ? Człowieku weź się w głowę puknij młotkiem.

"-nowy trener juz jest a od tego czasu bylo nawet 3 (liczac krotki staz Giggsa)" - Chyba żyjesz w innym świecie bo Ronaldo odszedł w 2009 roku i przez kolejne sezonu trener United się nie zmieniał. No chyba, że oczekujesz od Ronaldo przewidywania przyszłości co w sumie psowało by do twoich idiotycznych teorii.

"pieniadze mogli mu zaoferowac takie same jak real jak nie wieksze" - Po pierwsze nie masz racji, po drugie dochodzi do tego hajs za podpisanie kontraktu, nowe umowy sponsorskie, zyskanie na wartości marketingowej i lepsze możliwości prowadzenia biznesów opartych na swojej marce jak perfumy czy sklepy z ubraniami.

"nowe wyzwania tez sa" - Grając dla United raczej nie powalczyłby o Mistrzostwo Hiszpanii ani puchar tego kraju.

"poznanie nowych graczy kupionych juz :]" - Nie bądź śmieszny, przechodząc do Realu poznaje kilkudziesięciu nowych piłkarzy plus mase pracowników klubu.

Więcej ci nie odpisuje, dziwie się i tak sobie, że tyle razy ci odpowiedziałem bo wygłaszane przez ciebie kretynizmy obrażają moją inteligencję, ale odpowiedziałem bo tacy ludzie jak ty później się tłumaczą że są wyzywani a nikt im nie odpowiada. Nie pozdrawiam i proponuję się zaczac interesować szachami albo skokami narciarskimi to transfery między klubami cie nie będą tak dotykać.
» 5 września 2014, 08:49 #32
ferdas: Hehe, jestem z siebie dumny :] Wracając do tematu: nie mów że transfery cię nie dotykają (już odejdzmy od Ronaldo). Taki kibic Arsenalu ktorego czolowy zawodnik i kapitan (Van Persie) odchodzi do znienawidzonego rywala tez machnie reka i powie "e tam to tylko transfer, to sie zdarza w pilce noznej", no nie zartuj ze na miejscu fana kanonierow byloby ci to obojetne. przyznam ze wczesniej troche sprowokowalem ale teraz mowie calkiem serio i mam nadzieje ze sie do tego odniesiesz. Pamietasz co bylo jak Cashley Cole zmienil barwy klubowe ? Albo Sol Campbell.
» 5 września 2014, 08:53 #31
PanTadeusz: Powielam to co napisałem przed chwilą i nie mam nic więcej do dodania:

"Więcej ci nie odpisuje, dziwie się i tak sobie, że tyle razy ci odpowiedziałem bo wygłaszane przez ciebie kretynizmy obrażają moją inteligencję, ale odpowiedziałem bo tacy ludzie jak ty później się tłumaczą że są wyzywani a nikt im nie odpowiada. Nie pozdrawiam i proponuję się zaczac interesować szachami albo skokami narciarskimi to transfery między klubami cie nie będą tak dotykać."
» 5 września 2014, 08:57 #30
ferdas: bo skonczyly ci sie argumenty, chciales zablysnac ale ci nie wyszlo. twoj nick to chyba jednak od tej butelki a nie od ksiazki sie wywodzi....
» 5 września 2014, 09:06 #29
voocash91: Kiedyś Cleverli, teraz ferdas... Ten świat jest pełen troli
» 5 września 2014, 10:16 #28
Shadiiist: ferdas, nie rozmieszaj mnie, twoje porównanie jest gówniane. Tu pasowało by porównanie do pracy, bo tym dla nich jest futbol. Jeśli dobry pracownik przepracował 3 lata w danej firmie zrobił dla niej bardzo wiele, pozwolił jej bardzo dużo osiągnąć i odszedł w dobrym stosunku z władzami, do firmy o której zawsze marzył, to czemu by go nie szanować?
» 5 września 2014, 11:03 #27
Klimaa: Pierwsze słyszę o tym że Chicharito chciał grać dla Realu. Zobaczymy jak mu pójdzie. Tam będzie opcją rezerwową jednak życzę mu jak największej ilości minut na boisku no i bramek przede wszystkim.
» 4 września 2014, 23:24 #26
Diabelred: W jednym z wywiadow od razu po przyjsciu do Realu wspominal, ze marzyl o grze w Realu. Mogl to byc tylko standardowy tekst, ktory gada kazdy pilkarz po przyjsciu do nowego klubu, lub tez naprawde o tym marzyl. W sumie to nawet by to mnie nie zdziwilo. Hiszpanskojezyczni i portugalskojezyczni pilkarze zwykle maja parcie na Real badz Barse.
» 4 września 2014, 23:41 #25
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2014 22:32

Tak swoją drogą jeśli trzymamy się tematu "$Realu" to właśnie zauważyłem że naszego
Guillermo Varela zgłosili do LM lol....

Najwyraźniej mają poważne braki kadrowe...
Tak naprawdę ich skład to mocno okrojona kadra składająca sie z 12 gwiazdorów, Upadającego z prędkością światła na dno Casillasa któremo miano gwiazdy odebrał wujek Mou i zaraz wygryzie go Keylor Navas, Nieradzący sobie w defensywie Carvajal , przepłacony Illara który gra na poziomie Cleva, zapchaj dziura Arbeloa, wiecznie szklany Coentro i nieopierzony Jese wspomagani przez wiecznego Rezerwowego Groszka.
Daje nam to na Ligę mistrzów jako tako 20 piłkarzy na poziomie i dalej nikt. Czyżby Varela miał szanse coś pograć poza Castillą ? Sezon jest długi a ich formacja Defensywna nie daje dużego pola manewru.
Pepe ma już swoje lata i nigdy nie odstawia nogi, Varane, Marcelo i Coentrao często odwiedzają lekarskie gabinety więc kto wie. Nie zdziwie sie jak zadebiutuje w LM. Real ma w tym roku sporo meczy do rozegrania:)
» 4 września 2014, 22:30 #24
Klimaa: Ostatnio oglądając ligę hiszpańską komentator powiedział że kadra zgłoszona na ligę przez Real nie licząc bramkarzy liczy chyba 18 czy 19 osób. Tak więc ich kadra jest bardzo wąska i może się im to odbić.
» 4 września 2014, 23:24 #23
sprite1080: Jak to jest z tym wypozyczeniem z opcja pierwszenstwa wykupu, po roku real moze go wykupic takze wbrew woli MU gdybysmy zechcieli zeby wrocil?
» 4 września 2014, 21:40 #22
wojak90: Dopóki Chicha ma ważny kontrakt z United to Real może tylko chcieć go kupić. Podobnie jest z Falcao tylko w drugą stronę. Po prostu jak Hernandez będzie na sprzedaż to Real ma pierwszeństwo i tyle.
» 4 września 2014, 21:54 #21
Dryblas: wojak90: Mylisz się. Jeżeli jest wypożyczenie z opcją pierwokupu, to znaczy, że ustalona została pewna cena. Wpłacenie tych pieniędzy oznacza transfer, klub nie ma nic do gadania.
» 4 września 2014, 22:37 #20
Damashi: dokładnie. to o czym wojak mówisz to klauzula pierwszeństwa stosowana raczej wśród klubów filialnych lub wobec sprzedanych wychowanków (chociaż wobec wychowanków również używa się klauzuli wykupu, ale w takim wypadku np. sprzedaje się go za 500 a klauzule ustawia na poziomie 5 milionów żeby było to opłacalne dla obydwu drużyn). w przypadku Hernandeza i Falcao są określone kwoty po których wpłaceniu kluby nie będą miały nic do gadania. Jest to 22 miliony funtów w przypadku Hernandeza i 50 milionów funtów w przypadku Falcao. Po wpłaceniu tej gotówki jedynie piłkarz może zatrzymać transfer wracając do swojego poprzedniego klubu. :)
» 4 września 2014, 22:42 #19
kamilllo7: Damashi dorze to napisałeś ale powiedz mi jak może to być w przypadku np: Falcao? Jeśli wróci do Monaco a przyszłym sezonie zgłosi się po Niego Real i zaproponuje za niego taką ofertę z taką samo jak MU a on przedtem odrzóci kontrakt z Nami? Czy wtedy ma możliwość przejścia do LosBlancos czy musi zostać w drużynie Monaco?
» 4 września 2014, 23:02 #18
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2014 23:28

kamillo7,

Musi to na Rusi :D. Jesli nie bedzie chcial przyjsc do nas, wtedy wszystko w rekach Monaco. Imo w przyszlym sezonie na 99,9% i tak go sprzedadza, nie wazne do nas, Realu czy jeszcze innego klubu. Wazne zeby cos na nim zarobic i odciazyc budzet placowy. Najpierw pozbyli sie Jamesa do tego z kasy z jego sprzedazy nie przeznaczyli na jakies konkretne wzmocnienie/a. Nastepny w kolejce bedzie wlasnie Falcao i Moutinho. I tym sposobem Monaco wczesniej badz pozniej podzieli los Anzy...
» 4 września 2014, 23:27 #17
Gallacher: do Ferdas
masz prawo kogoś nie lubić ale to co pokazujesz to już jest raczej objaw agresji a to się powinno leczyć i nie zdziwię się jak admini devilpage dadzą Ci bana bo pewnie znalazł by się na Ciebie kruczek w regulaminie bo zaczyna nie dość że agresywnie to jeszcze zaczynasz obrażać pisząc"dwulicowy najemnik" a jeśli obrażasz byłego gracza United jak w ogóle człowieka a to już jest podstawa a może by Cię to czegoś nauczyło bo przez neta jesteś hardy a to nie sztuka.
» 4 września 2014, 21:16 #16
listek007: To bana powinny dostać jeszcze 2 jego konta- Cleverli i Iration, bo to ta sama osoba.
» 4 września 2014, 21:57 #15
ferdas: listek007 haha jakie iration ? Cleverli kojarze ale zmartwie cie , to nie ja, z reszta nawet popros admina zeby luknal na ip nie mam nic przeciwko nie bedziesz mi wmawial jakichs bredni, idz calowac plakat ronalda
» 5 września 2014, 07:04 #14
breakcore: Jak scenariusz filmu " Gool " :) tutaj za Santiago robi Javier :)
» 4 września 2014, 19:53 #13
kamilllo7: Patrząc na tabele zeszłego sezonu i ta ze startu obecnego można śmiało stwierdzić że w tej chwili robimy za "Newcastle".

Swoją drogą ciekawe czy Javierowi uda się odnaleźć w tym Perezowskim bagnie.
» 4 września 2014, 21:45 #12
ferdas: Ferguson i Hernandez to dwie pozytywne osoby, obu z nich bardzo lubie i zycze jak najlepiej, mam nadzieje ze Chicharito powie Ronaldo ze nikt w Manchesterze United za nim nie teskni i nikt tam go nie chce, bo to pospolity, zaklamany, dwulicowy najemnik.
» 4 września 2014, 19:26 #11
karolmanu3: a ciebie nikt nie chce na devilpage:)
» 4 września 2014, 19:30 #10
Dryblas: Tak, na pewno będą to pierwsze słowa Chicharito w nowym klubie.

- Cristiano, cho na moment. No bo wiesz, ja nie do końca tak uważam, ale ferdas z devilpejdża kazał mi powiedzieć, że w Manchesterze United nikt za tobą nie tęskni i nikt cię nie chce, bo jesteś pospolitym, zakłamanym i dwulicowym najemnikiem.
» 4 września 2014, 19:33 #9
eiden: Jak to możliwe, że nienawidzisz Ronaldo dla którego gra w Realu była marzeniem, ale pokochał również Man United kiedy tu grał, a jednocześnie szanujesz Javiera, który odszedł do tego zakłamanego klubu i dla którego to również było jest z życzeń?
Fuck Logic, ferdas.
» 4 września 2014, 19:54 #8
ComeBackRonaldo: @Dryblas

HAHAHA xD to było megaaaaaa ;D
» 4 września 2014, 20:02 #7
ferdas: a, no jest roznica, ale wy, dziieci neo tego nie zrozumiecie, jestesccie zbyt infantylni
» 4 września 2014, 20:16 #6
eiden: Przepraszamy mistrzu, dzieci neo oddają pokłony swemu władcy!
» 4 września 2014, 20:23 #5
oldgame: No to znaczy infantylni ? :D
» 4 września 2014, 21:13 #4
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2014 21:54

Panowie po co nakręć te obłędne spory o Ronaldo. Ferdas podłapał dobry temat i was podpuszcza a wy to łapiecie i bijemu mu w ten sposób komenty podobnie jak Cleverlemu.
Niech sobie pisze co chce jak ma takie zdanie o CR7.
Najwyraźniej Ferdas ma jakis kompleks.
» 4 września 2014, 21:53 #3
Arkin: ferdas, widze jesteś mistrzem w kompromitowaniu się.
A i śle Ci pokłony, w końcu jestem dzieckiem neo ;(
» 4 września 2014, 22:08 #2
miloszek5555: usunąć go zanim to coś zniesie jaja!! :D
» 4 września 2014, 22:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.