Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Nie żałuję, że wybrałem pracę w United

» 3 września 2014, 11:15 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Louis van Gaal nadal czeka na swoją pierwszą wygraną w Premier League, jednak jak sam przyznaje, nie żałuje, iż odrzucił ofertę Tottenhamu Hotspur, decydując się tym samym na objęcie stanowiska menedżera Manchesteru United. Według Holendra, takie wyzwania smakują znacznie lepiej niż łatwe zadania.
Van Gaal: Nie żałuję, że wybrałem pracę w United
» Louis van Gaal nadal czeka na swoją pierwszą wygraną w Premier League, jednak jak sam przyznaje, nie żałuje, iż odrzucił ofertę Tottenhamu Hotspur, decydując się tym samym na objęcie stanowiska menedżera Manchesteru United. Według Holendra, takie wyzwania smakują znacznie lepiej niż łatwe zadania.
Holenderski szkoleniowiec miał na White Hart Lane zastąpić Tima Sherwooda i jak sam wyznał, był bardzo blisko związania się z Kogutami. Ostatecznie jednak, odrzucił ich ofertę.

- Nie, nie żałuję, iż odrzuciłem ofertę pracy w Tottenhamie - przyznał Louis van Gaal. - Oczywiście, praca w Manchesterze United niesie za sobą ogromną odpowiedzialność, ale zdaję sobie z tego sprawę.

- Sytuacja nie jest jednak gorsza, niż się spodziewałem. Dokładnie wiedziałem, co znajdę na swoim talerzu.

- Mogłem wybrać łatwiejszą pracę. Gdybym poszedł do Tottenhamu, miałbym o wiele łatwiejsze życie niż tutaj, w Manchesterze United. Jednak wybrałem największe wyzwanie, jakie tylko istnieje w piłkarskim świecie.

- Naprawdę chciałem dołączyć do najlepszego klubu w tym kraju, a nie do Tottenhamu. Oczywiście, pod względem finansowym, Tottenham może być tak samo atrakcyjny jak United, ale w moich oczach, to ekipa z Manchesteru a nie z Londynu, jest najlepsza w Anglii.

- Mój początek pracy w Bayernie Monachium był tak samo zły, jak ten tutaj. Różnica, między tymi dwoma klubami polega jednak na tym, iż tam, już po trzech spotkaniach zostałem wezwany do Uliego Hoenessa, który domagał się wyjaśnień.

- A co w takiej samej sytuacji zrobiono w United? Kupiono mi kolejnych zawodników. Nie zaprzestano zakupów w jednej chwili.

- To pokazuje, iż mam tutaj ogromne wsparcie. To znak zaufania do menedżera. Takie rzeczy się odczuwa. Zdecydowanie czuję, ich zaufanie i wiarę w moje umiejętności.

- Nie chodzi jednak tylko o wiarę w moją filozofię, ale także w moją osobę. Czy jestem zmartwiony, patrząc obecnie na ligową tabelę? Och, dajcie już spokój. To nic nie znaczy, przecież dopiero co zaczęliśmy zabawę.

- Fakty są takie, że nigdy nie zawiodłem żadnego ze swoich klubów. Zawsze wygrywałem trofea. Dałem tym drużynom sukcesy. Dokładnie to samo zrobię tutaj z Manchesterem United - zakończył Holender.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United powalczy w zimie o Strootmana
Następny news »
Welbeck: Wierzę, że podjąłem właściwą decyzję

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (144)


Rotx: Sprawdziłem przed chwilą że Smalling jest rocznik 89 i totalnie mnie to rozbiło , gośc przez te parę lat jest na poziomie rozwoju takim że gdybyśmy ściągnęli w tej chwili Browna lub O'Shea to różnicy by nie
było.Według mnie rozsądnym rozwiązaniem byłoby przyjrzeć się powoli młodzieży rocznik 94-96
i za wczasu kupić ponieważ dzisiaj młodzi obrońcy to rzadkość żeby w młodym wieku stanowili
o sile klubu.Moi faworyci to Laporte [94] i Jedvaj [95].Wkręciłem sie w to poniewaz w zespole mamy
trzech genialnych ludzi urodzonych w 95 roku - Wilson,Januzaj i Shaw.Dodatkowo na rynku niedawno
pojawił sie Hakan Calhanoglu[94] który ciągnał HSV za uszy żeby utzymać ich w ekstraklasie a byłby świetnym wzmocnieniem naszej pomocy.Jako defesywnych polecałbym nazwiska tj Bentaleb i Malanda.
Czas by United przejrzało rynek pod katem młodych zawodników ponieważ za 5 lat mozemy
być daleko za Liverpoolem i Chelsea oraz City.
» 4 września 2014, 22:08 #76
man1717: De Gea
Jones Rojo Shaw
Herrera
Rafael Mata Rooney Di Maria
RvP Falcao
» 4 września 2014, 17:24 #75
Arkin: Shaw LŚO?
Di Maria na LWB to mocne marnotrawienie potencjału w dodatku on lepiej się czuje po prawej stronie boiska.
» 4 września 2014, 17:42 #74
kujawa: Jak juz to Mata na ławe, Herrera musi grac.
» 5 września 2014, 07:34 #73
Gallacher: United nie upadło tylko przechodzi kryzys jak to w życiu każdego z nas.Każdy świetny menedżer taki chociażby jak LvG jest kimś w stylu lekarza który leczy człowieka gdy jest chory a nasz klub przechodzi"chorobę" na szczęście uleczalną ale przy każdej chorobie potrzeba czasu i leków a tymi lekami są właśnie dobrzy gracze.
» 4 września 2014, 17:06 #72
Bossicky: Chciałem poinformować, że przed chwilą Marcos Rojo oficjalnie uzyskał pozwolenie na pracę w Wielkiej Brytani, tym samym będzie do dyspozycji Van Gaala w meczu z QPR.
» 4 września 2014, 15:32 #71
man1717: bo jest lepszy od Young i Valencii
» 4 września 2014, 17:20 #70
Arkin: Co to za ustawienie?

To nie FIFA.
» 4 września 2014, 17:43 #69
DEPE: panowie glosowac na olimpiakos-atletico bo wychodzi jakis denny mecz juventusu
canalplus.pl/sport/oferta-sportowa
» 4 września 2014, 10:16 #68
Klimaa: Dla Holendra to idealne miejsce. Wielkie wyzwanie - podnieść z kolan wielki i szanowany klub. To odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Jak w końcu maszynka ruszy każdy zapomni o kiepskim starcie.
» 4 września 2014, 00:36 #67
Janks7: Louis van Gaal to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu, jak widać Glazerowie w porównaniu do zarządu Bayernu nie są tacy źli, nie przeszkadzają w pracy LvG, wierzą w niego, bo całą swoją dotychczasową karierą sobie na to zapracował, a ostatni mundial który był na bardzo wysokim poziomie, być może najlepszy w historii, a Holendrzy Louisa pojechali praktycznie będąc najsłabsi od lat, a zajęli tam 3 miejsce, Louisowi można ufać i na nim polegać, on tutaj już podczas kilku ostatnich dni zrobił fantastyczną robotę, pozbył się ludzi których nie potrzebował i którzy byli za słabi na Manchester United, a w ich miejsce sprowadził prawdziwe gwiazdy, graczy którzy potrafią robić różnice w pojedynkę.
Louis jest niesamowicie pewny siebie, doskonale pasuje do Manchesteru United, klubu którego miejsce jest na samym szczycie i na ten szczyt z Louisem powrócimy, wierzę w to ! :).
I pamiętajcie, lepiej jest gorzej wystartować, a zakończyć po mistrzowsku, niż mieć piękny start, a skończyć jak Moyes ;-).
Ten cytat pasuje tutaj idealnie - "Prawdziwego mężczyznę poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy."
» 4 września 2014, 00:29 #66
JohnnyP: Od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie, że to wcale nie chodzi o samego F. Pereza, czy innych prezesów - raczej kręcą tutaj agenci piłkarscy, którzy chcą coraz większych prowizji, a mają po kilku, a nawet po kilkunastu zawodników w danym klubie. Zwróć uwagę, że Cris poszedł do RM, a zarabiał u nich znacznie mniej niż SAF proponował mu za przedłużenie kontraktu (podobno chodziło o 220 tys. GBP tygodniowo, z opcją podwyżki do 250 tys. GBP (ok. 17 - 19,5 mln. euro !), gdzie za sezon w RM dostawał wg różnych źródeł 8,2 - 10,4 mln euro. A przecież wtedy wygraliśmy LM i byliśmy na topie. Zatem sportowo i finansowo dałby ciała. A raczej najbardziej w tej sytuacji obłowił się zapewne agent ....
» 3 września 2014, 23:22 #65
JohnnyP: W ogóle zabawa RM jest śmieszna, ale niestety cholernie groźna dla normalnego klubu takiego jak Manchester United czy inne kluby, które jednak starają się podnosić poziom sportowy - choć nie za wszelką cenę. Pamiętamy akcję SAF z C. Ronaldo - przyszedł za 12 mln GBP młody ze Sportingu Lizbona i zaczął "kozaczyć". Wiadomo lekka "palemka" - piórka w tlenionych włosach, w każdej akcji parę młynków nad piłką. Zastanawiali się wszyscy czy SAF nie będzie musiał go wkrótce sprzedać, bo nie pasuje do koncepcji. Chłopak okrzepł, stał się maszyną do gry w piłkę, strzelającą bramki z 40 metrów z biegu i robiącą 100 m w < 10 s. I wtedy właśnie wchodzi Real Madryt z 90 mln euro i co robisz - olewasz sprawę albo sprzedajesz kolesia, bo inaczej będzie stwarzał problemy. Problemem jest to, że chuchałeś i dmuchałeś na młodego, zrobiłeś z niego piłkarza, on też poczuł, że to jest jego miejsce, a przychodzi Perez i daje kasę, przy której znikają wszelkie uczucia do klubu (oczywiście przy wydatnej pomocy agenta, który zarobić musi, klub kupujący też, a jego klient piłkarz - niekoniecznie). Tak destabilizuje każdą piłkarską szatnię w Europie. Wymłóci z piłkarza co się da, a po paru latach kupi marketingowo lepszych. UEFA udaje, że nie widzi, bo łajdak musiałby zapłacić karę za złamanie finansowego Fair Play + brak transferów. Dlaczego tak się dzieje - lepiej nie pisać - można się domyślić. W takiej sytuacji nasz Manchester United, choć jest klubem z tej samej półki (to jasne jak Słońce!!) musi płacić 50-70 mln GBP za zawodnika (i rzeźbić wypożyczenie Falcao), choć tak po prawdzie nie są aż tyle warci.
Zgadzam się - RM tylko wydaje się piękny i w ogóle z tradycjami ale tak naprawdę wnętrze ma obrzydliwie zepsute i śmierdzące na tyle, że nie mógłby jak klub piłkarski istnieć, gdyby nie jego piękna fasada trzymająca go w jednym kawałku (póki co).
» 4 września 2014, 01:30 #64
Krzysiek88: Di Maria ---> Kozak :)
» 3 września 2014, 23:02 #63
radek87urban: Na jakiej pozycji grał wczoraj?
» 4 września 2014, 07:52 #62
Arkin: PS chyba
» 4 września 2014, 17:43 #61
lukstar: czy tylko ja sie nie moge doczekac meczu z QPR? kurde chcial bym by byl juz 14

na papierze mamy najlepszy atak w Angli a moze nawet i na swiecie?

Rooney RVP Mata Di Maria Falcao przeciez to musi zatrybic nie ma innej opcij a jesli juz tak sie stanie to wspolczuje naszym rywalom :)
» 3 września 2014, 22:50 #60
JohnnyP: Też myślę, że są to kolesie, którzy - gdy to wszystko zaskoczy - zerżną SimCity i Loserpool po 5-0.

Też na to czekam !!
» 3 września 2014, 23:09 #59
ziomboy777: DiMaria niszczy system :D 3 asysty i bramka w meczu z niemcami ;]
» 3 września 2014, 22:45 #58
Jong: rojo ladnie czysci
» 3 września 2014, 22:08 #57
darjusz1986: Panowie skladzik: bramka DEGea- obroncy: prawy Valencia(Rafael)-Jones-Rojo-Shaw pomoc: srodek Herera(Blind)-Mata boki DiMaria - Januzaj atak Falcao-Rooney (VPiersi) co o tym myslicie?
» 3 września 2014, 22:01 #56
kckMU: jak Shaw jechał skrzydłem to stadion wstawał także dajmy mu wrócić do optymalnej formy :-)
» 3 września 2014, 22:52 #55
MartinMU: i Rojo tez na duzy plus :d
» 3 września 2014, 22:35 #54
Michal12371: I nadal twierdzicie ze jest przepłacony?
» 3 września 2014, 22:00 #53
kapiozza: Di Maria dziś gra bosko :D
» 3 września 2014, 21:57 #52
sagnol32: Di Maria - Niemcy 4;0
» 3 września 2014, 21:57 #51
karolmanu3: co on o d j e b a l :oo
» 3 września 2014, 21:56 #50
lukstar: o kur Di Maria miazgaaaaaaaaaaaaaa
» 3 września 2014, 21:56 #49
kckMU: co on robi XD
» 3 września 2014, 21:56 #48
lukstar: i 3 asysta :D
» 3 września 2014, 21:55 #47
chali2na: oglądasz mecz?Roo bardzo kiepsko gra?Jones jak wygląda w obronie?
» 3 września 2014, 21:47 #46
Rotx: jak dla mnie skrzydła Di Maria i Januzaj zajęte na lata.
» 3 września 2014, 21:38 #45
darjusz1986: Rojo w kadrze gra na lewej obronie a u nas??
» 3 września 2014, 21:37 #44
ferdas: tam gdzie Van Hal sobie zażyczy
» 3 września 2014, 21:37 #43
jaratkow: @ferdas: szacun :-) nic dodać nic ująć
» 3 września 2014, 21:49 #42
Arkin: To zależy od ustawienia drużyny
w 3-5-2
a) LCB, względnie CB
b) LWB
w ustawieniach z 4 obrońców
a) CB
b) LB
» 4 września 2014, 19:51 #41
kckMU: nie żeby coś ale jaram się jak głupi :D
» 3 września 2014, 21:35 #40
lukstar: kolejna asysta )
» 3 września 2014, 21:29 #39
chali2na: asysta palce lizać,bedzie pociecha z neigo ;]
» 3 września 2014, 21:11 #38
Gallacher: Tylko ludzie wiedzący na czym polega budowanie zespołu wiedzą co to cierpliwość bo gimbusom raczej tego nie wmówicie zresztą nawet w grze słynnej "Football Manager" trzeba solidnie pomyśleć i się wysilić by zespół zatrybił ale niektórym się tego niestety nie wytłumaczy zresztą nikt nie każe kibicować UNITED zawsze mogą niektórzy się przerzucić na Atletico lub inny zespół a United zostawmy wytrwałym kibicom oraz tym, co ten klub mają w sercu niezależnie od wyników.
» 3 września 2014, 20:13 #37
HubsS1: Czyli jeszcze kupić z 7 zawodników?
» 3 września 2014, 21:12 #36
Rotx: Człowieczku , na ŚP jest Carrick,Fellaini,Anderson, Fletcher .TO że są bez formy
nie znaczy ze w razie kontuzji zostaną pominięci.
Wystawmy ich poza zespół a, w lecie 2015 kupmy środek Pirlo,Pogba,marchisio i Vidal za 200 mln i zrobimy DREAM TEAM.
Mamy także 5 Śo z Evansem [nie wyszedł mu jeden mecz, najlepiej do rezerw]
SPOKOJNIE DAMY RADĘ CAŁY SEZON, Zespoły mają węższe kadry i żyją.
Myślisz dlaczego Mata w 12/13 grał ekstra a 14/15 dno?
Ci Piłkarze mają umiejętności ale trzeba dać czas Van Gaalowi aby stopniowo usunął zawodników którzy nie będą mu pasować.
Zaczął świetnie dając Chicharito i Cleverleya na wypożyczenie.
Ferguson zrobił z zespołu śmietnik i nie chciał go sprzątać więc uciekł
w ostatnim momencie dlatego też Louis musi dostać czas pozbyc się
niepotrzebnych ale nie od razu.
» 3 września 2014, 21:52 #35
vinnie123: Nie ma czasu na sentymenty i kolejny sezon liczenia, że taki Welbeck nagle wystrzeli. Owszem lubiłem i jego i Chicarito, a nawet trochę Cleva mi będzie szkoda, ale jak chcemy grać na poziomie Realu, Barcy, czy choćby Shity to musimy wydawać pieniądze. Tym bardziej, że tych ostatnich nam nie brak..
» 3 września 2014, 18:42 #34
szymon2507: @RedDevil67
" (...)a oddając wychowanków bez dania im prawdziwej szansy czym pozbawił klub tożsamości którą kształtował przez lata SAF."

Przepraszam, ale Van Gaal dał każdemu zagrać i tych co się nie nadawali lub prezentowali słaby poziom wypożyczył lub sprzedał. I nie mów, że nie dał szansy pograć.
» 3 września 2014, 21:42 #33
jaratkow: Oj "dał zagrać" czy "nie dał szansy... Co to w ogóle za dywagacje? Zapytajmy: jakie zadania postawiono Van Gaalowi w kontrakcie? Bo jeśli powrót do ścisłej czołówki już w tym sezonie - to nie dziwię się jego posunięciom kadrowym. Szk8da Welbecka, paru innych. Ale to jest najprawdopodobniej cena, jaką płacą - płacimy za gruntowną przebudowe zespołu. W ostatnich latach raczej mało było spektakularnych transferów. Skład kostniał a młodzież popadała (tak myślę) w identyczną rutynę jak jej starsi koledzy. Stąd tendencja odmawiania jej talentów czy zaangażowania. Van Gaal, chcąc coś zdziałać, musiał pootwierać drzwi i okna i wpuścić do szatni United sporo świeżego powietrza. Inaczej wszyscy mieli szansę zasnąć na stojąco...
» 3 września 2014, 22:18 #32
RedDevil30: kasa nie kupi czasu a do zbudowania mistrzowskiej drużyny jest potrzebny czas, trochę cierpliwości...
» 3 września 2014, 17:15 #31
vinnie123: @RedDevil30 Dokładnie.. Będzie cud jeśli ten skład będzie grał na miarę swoich nazwisk już w drugiej połowie sezonu. Póki co jest nowy trener, taktyka i masa nowych piłkarzy w pierwszym składzie. Niektórzy pierwszy raz widzą się na oczy, więc jak mają już teraz dogadywać się na boisku i wygrywać po 10-0..
» 3 września 2014, 18:40 #30
szubik: Może jednak to jest ta mieszanka która eksploduje? Tego nie wiesz :) troszkę cierpliwości i zobaczymy co ten LVG zrobi
» 3 września 2014, 19:12 #29
Fenek: Świetna wypowiedź. Ja nie liczę w tym sezonie na wygraną w lidze, myślę że miejsce w pierwszej 4 jest na chwilę obecną w sam raz. Może dzięki takim wypowiedziom część dzieciarni i ludzi uzależnionych od ukierunkowania przez media przestanie bredzić, że MU to już nie ta sama drużyna.
Zwolnienie DM musiało nastąpić po tej obrazie klubu, a transfery musiały nastą pić jeżeli przez ostatnie kilka lat nic nie robisz podczas gdy inni się wzmacniają. Kiedyś musiał nadejść ten czas gdy wydamy kilkanaście mln na nowe twarze. Za pewne po konkretnym odświeżeniu i wzmocnieniu składu, znów na kilka lat wyłączymy się z "okna transferowego" dokonując tylko drobnych wzmocnień.
» 3 września 2014, 16:56 #28
gaworek353: Van Gaal ma klasę.Ja daje mu czas.Tyle ile bedzie potrzebowal.Jak juz wszystko zatrybi,to bedziemy rzadzic jak Real czy Bayern za swoich najlepszych lat.I coś czuję,ze bedzie pierwszym,ktory wygra dwa razy z rzedu LM :P
» 3 września 2014, 16:24 #27
Manuel11: To jest własciwy człowiek na własciwym miejscu nie daje soba kierowac nie zmienia taktyki bo dziennikarze albo kibice mu tak każą. Kazdy siedzac przed tv albo komputerem jest bohaterem i zaraz wie nalepiej jak grac i kim. Wierze w prace VG i w to ze w tym sezonie wszystko wroci na własciwe tory a Manchester United tam gdzie jego miejsce czyli na szczyt tabeli;) pozdrawiam!
» 3 września 2014, 15:38 #26
degim: Louis van Harsh?
» 3 września 2014, 16:43 #25
degim: raczej chodziło mi o to: www. youtube.com/watch?v=VUC4T0o_4WU
» 3 września 2014, 20:38 #24
Mazi1989: Jestem pewien, że Van Gaal da sobie radę. Musi to wszystko poukładać. Za 2-3 miesiące wszystko się ułoży i będziemy w czołówce. Holender w odróżnieniu od Moyesa nie boi się podejmować odważnych decyzji takich jak np zmiana formacji, sprzedaż Welbecka itp. Moyes czekał na zbawienie, aż w końcu zakończyliśmy sezon na 7 miejscu. Teraz ta sytuacja nie ma prawa się powtórzyć
» 3 września 2014, 14:29 #23
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2014 15:42

@wrzosiu
W tym sezonie byle do top4 się załapać i zgrać team, w lecie poprawki ewentualne do środka pomocy i obrony, a wtedy mamy pakę na wygranie LM.
Edit.
Nawet teraz tak strasznie to nie wygląda, trzeba wziąć poprawkę na 10 kontuzjowanych z czego 5 to podstawowy skład, liczę też na powrót do gry 4 obrońcami po obecnych wzmocnieniach i będzie ok.
» 3 września 2014, 15:39 #22
Maxwell: Ostatnio Tottenham grał w LM z Balem, Modriciem i Corluką w składzie :D ładne 4 lata temu ;p
» 3 września 2014, 16:26 #21
IMMM: "Czy jestem zmartwiony, patrząc obecnie na ligową tabelę? Och, dajcie już spokój. To nic nie znaczy, przecież dopiero co zaczęliśmy zabawę." - uwielbiam gościa xD
» 3 września 2014, 13:37 #20
lecho: Właściwy człowiek na właściwym miejscu :) Ta jego pewność siebie w końcu udzieli się piłkarzom.
» 3 września 2014, 13:07 #19
asart: feniks musi sie do końca spalić aby powstać z popiołów
» 3 września 2014, 13:03 #18
Sancho: 4-0 z MK Dons. Chyba właśnie spłonął doszczętnie
» 3 września 2014, 13:23 #17
Arkin: Co ciekawe ofensywa z tego meczu (Kagawa, H14, Welbeck) nie jest już w United.
» 3 września 2014, 13:35 #16
PDF: Rada: niech każdy spali sobie fenixa tak jak to wieczorami robi Gaal i od razu będzie wszystko prostsze :-)
» 3 września 2014, 13:39 #15
RedDevil30: Uwielbiam wypowiedzi Van Gaala, świetny facet, który zawsze mówi tak jak jest.
Taki manager za sterami United musi dać sukces. To jest gość jakich mało w piłkarskim świecie.
» 3 września 2014, 12:56 #14
HubsS1: Muszę Ci przyznać trochę racji, ale zarząd jak i kibice przestali ufać Moyesowi, ponieważ nie miał się czym bronić jak coś poszło nie tak. Nie miał renomy wielkich trenerów, nie osiągał sukcesów, oraz nie pokazywał charakteru, jakim cechuje się chociażby teraz Louis Van Gaal.
» 3 września 2014, 14:12 #13
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2014 12:29

Juz kiedys w rozmowe z nim zauwazylem jego przesadna pewnosc siebie, juz jako mlodzieniec awanturowal sie i to nie po pijaku, a na trzezwo. wielki chojrak, kiedys w szkole wybil nauczycielce zęby bo śmiała zwrocic mu uwage, nie bylo mu mocnych, gdy z hukiem wylecial ze szkoly im. Van Rijna w Rotterdamie, grał nieźle w pilke ale czesto ogladal czerwony kartonik, obecnie jak patrze na niego widze ze sie nieco opanowal, ale mocne slowa to jego cecha, czy zaleta czy wada? musielibyscie go blizej poznac zeby to okreslic, ja zawsze go lubilem choc niekiedy mnie irytowal.
» 3 września 2014, 12:29 #12
micsie03339: A to że w poprzednim okienku transferowym chyba z 10 zawodników kupili, którzy przez sezon się zgrywali z różnym skutkiem to nic?
W następnym okienku(letnim), też pewnie za wiele nie kupimy pewnie jakiś SO i SP najwyżej.
» 3 września 2014, 15:44 #11
Michal12371: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2014 12:32

2 porażki ? w tym sezonie przegraliśmy tylko raz.
» 3 września 2014, 12:32 #10
ferdas: Z Milton w COC przegralismy i to dotkliwie i bolesnie
» 3 września 2014, 12:38 #9
woz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2014 13:22

Lcris, przez takich jak ty Moyes został potraktowany jak zbity pies. Nie dostał szansy, bo nie miał wsparcia kibiców, tak może być też z Van Galem, więc zamknij ryj: O
» 3 września 2014, 13:21 #8
BartekMU10: Jego wypowiedzi potrafią w pewien sposób uspokoić, w porównaniu do tych słów Moyesa który np. sugerował żebyśmy dogonili poziomem City (!). Van Gaal nie zdecydowałby się w życiu żeby powiedzieć coś takiego. Czuję że to właściwa osoba na to stanowisko. Buduje zupełnie nową drużynę. Chłopaki teraz zgrają się ze sobą i jestem zdania że jak już 'zatrybi' to będziemy rozjeżdżać innych jak czołg po drodze do mistrzostwa.
» 3 września 2014, 11:55 #7
gagi94: Super wypowiedź, napawa optymizmem.
» 3 września 2014, 11:40 #6
pawell91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2014 11:33

I w jego wypowiedziach widać coś, czego nie było widać ani trochę w wypowiedziach Moyesa. On zdaje sobie sprawę z tego, jakie aspiracje ma ten klub oraz jakie nadzieje mają kibice. Van Gaal wie, że podjął się trudnego zadania, ale mimo to jego celem nie jest "dążenie do poziomu City", w jego wypowiedziach widać coś wielkiego.
» 3 września 2014, 11:32 #5
degim: "Czy jestem zmartwiony, patrząc obecnie na ligową tabelę? Och, dajcie już spokój. To nic nie znaczy, przecież dopiero co zaczęliśmy zabawę." Fajnie, że podchodzi do tego na luzie, bez kołka w rzyci. Wie co ma robić i myślę, że można mu zaufać.
» 3 września 2014, 11:28 #4
kamilos223: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2014 11:25

Prawdziwy Diabeł i nie idzie po łatwości ma u mnie dużego +a na efekty trzeba poczekać jak w ruch wejdzie jego taktyka to wygramy wszystko co się da
» 3 września 2014, 11:24 #3
xevy: Mam nadzieje, że przekaże swoją pewność siebie zawodnikom.
» 3 września 2014, 11:20 #2
pawell91: Ja mu wierzę.
» 3 września 2014, 11:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.