Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Valencia zgłasza się po Kagawę

» 28 sierpnia 2014, 07:42 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Shinji Kagawa może trafić do Valencii w ostatnich dniach letniego okna transferowego – informują hiszpańskie media.
Valencia zgłasza się po Kagawę
» Przyszłość Shinjiego Kagawy wyjaśni się w najbliższych dniach
Czy Manchester United powinien sprzedać Shinjiego Kagawę?
Super Deportes pisze, że nowy właściciel Nietoperzy Peter Lim jest zdeterminowany, aby sprowadzić do swojego zespołu japońskiego rozgrywającego.

Valencia zamierza powalczyć o Kagawę, bo fiaskiem zakończyły się starania Hiszpanów, którzy próbowali pozyskać Enzo Pereza z Benfiki Lizbona.

Kagawa w ostatnim meczu Manchesteru United z MK Dons (0:4) w Pucharze Ligi doznał wstrząśnienia mózgu. Na razie nie wiadomo, ile potrwa przerwa w grze Japończyka.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United powalczy o Carvalho?
Następny news »
Manchester United najdroższą drużyną w Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (56)


MU1212: Kagawa ma zostać a wypad zrobić ma Anderson, young ,cleverley
» 28 sierpnia 2014, 19:53 #49
jaratkow: "VALENCIA ZGŁASZA SIĘ PO KAGAWĘ". Przeczytałem ten tytuł i pomyślałem sobie: sprytny chłopak z tego Antoniego - kupi sobie Kagawę i ten będzie grał za niego. Dopiero z artykułu dowiedziałem się, że Antonio wcale taki sprytny nie jest ;-)
» 28 sierpnia 2014, 18:22 #48
pavel03: Ogólnie to do sprzedania definitywnie ci zawodnicy, jak dla mnie :) Nie na dają się na taką drużynę jak Manchester United. Nie którzy się wypalili a inni nie błysnęli. Są jeszcze tacy co mają coś do udowodnienia np. Rafael (dużo kontuzji, nie może rozwinąć skrzydeł, jak się nie sprawdzi w tym roku to też na sprzedaż) Fellaini (całkiem inny gracz był w Evertonie, trzeba mu dać szanse), Valencia (rola rezerwowego), Welbeck (słaby jest ale ma ambicje i walczy, rola rezerwowego, a kto wie może się rozwinie).

BRAMKARZE
Anders Lindegaard

OBROŃCY
Brak

POMOCNICY
Nani
Ashley Young
Tom Cleverley
Darren Fletcher
Shinji Kagawa
Anderson

NAPASTNICY
Javier HernĂĄndez
» 28 sierpnia 2014, 17:13 #47
Fenek: Nie ma sensu aby go dłużej blokować. Stracił u nas już wystarczająco dużo czasu, a poprawy na lepsze nie widać.
» 28 sierpnia 2014, 17:11 #46
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 17:05

Podobno BVB jest nim mocno zainteresowane. Sam Watzke nie zaprzeczyl, ze napewno go w tym oknie nie kupia.

Jezeli chodzi o naszego jeszcze Kagawe, to coz dla mnie to jest(byl) takim O'Shea(typowa zapchajdziura) tyle ze w pomocy. Szkoda, ze tak naprawde nigdy nie dostal szansy gry 10 w tych 3-4 meczach z rzedu. To co mniej najbardziej wkurzala, to to, ze nawet jak juz zagral od swieta na tej 10 do tego dobry mecz, to i tak w nastepnym meczu ladowal znow na lawce rezerwowych. Jesli odejdzie, to oby gral znow na swojej nominalnej pozycji i pokazal wszystkim co stracilismy..., zycze mu tego.
» 28 sierpnia 2014, 17:04 #45
ElTunel2000: Sprzedać ponieważ niema dla niego miejsca.
» 28 sierpnia 2014, 16:32 #44
pavel03: Kagawa się nie sprawdził, do sprzedania.
» 28 sierpnia 2014, 16:29 #43
soldier: A Cleverley dalej będzie męczył nasz wzrok...
» 28 sierpnia 2014, 16:21 #42
kap86: A ja się pytam co w naszej drużynie robią takie typy jak Anderson,Cleverley.Young,Valencia, Ci pierwsi to się nawet na rezerwę nie nadają.
» 28 sierpnia 2014, 15:11 #41
szabo1878: po 1. nie wygryzie Maty
po 2. na jego pozycji rowniez moze grac Di Maria (ktorego zreszta rowniez nie wygryzie)
po 3. Kagawa w zasadzie nie wygryzie nikogo, bo Japonczyk nie nadaje sie do PL. To nie jego wina, wiadomo bylo kilku drobnych pilkarzy(taki Scholes), ale to, ze tacy byli, to nie znaczy, ze kazdy mniejszy pilkarz sobie tu poradzi

wiec najlepiej go sprzedac, tym bardziej, ze wciaz sporo klubow ma na niego chrapke i mozna by fajne pieniadze zgarnac
» 28 sierpnia 2014, 14:31 #40
kendo: I po co go sprzedawać? Van Gaal widział jego podania w meczu z Realem?
Reszta naszych środkowych widziała takie tylko na Play Station.
» 28 sierpnia 2014, 14:15 #39
SkowronUNITED: Niech pogra rok... a za rok będzie kartą przetargową do transferu Reusa czy Hummelsa.... bo przecież japończyk to jeden z ulubieńców Kloppa...
» 28 sierpnia 2014, 13:15 #38
Avesome: Nigdy nie byłem za tym by grał dla United bo sie po prostu nie nadawał do tego klubu.
» 28 sierpnia 2014, 12:41 #37
JohnPieklo: Jest dobrym graczem, ale od poczatku, nawet za Fergusona, jakby zupelnie nie pasowal do United. Niestety. A to w ogóle kiepska sprawa, że ci "nowocześni" "ofensywni" "pomocnicy" nie sa tak naprawde ani do grania bezposrednio w ataku, ani w systemie, w ktorym sa jednym z dwoch srodkowych pomocnikow (Scholes - Keane).
To martwa pozycja.
» 28 sierpnia 2014, 12:23 #36
CR71999: Bardzo lubię Japończyka ale niestety zajmuje miejsce w składzie młodszym i powinien odejść.
» 28 sierpnia 2014, 12:20 #35
AdiSuN: A tymczasem Sky Sports donosi, że Kagawa blisko odejścia, Hernandez również, ponadto Holender chce zostawić Andersona i pomóc wrócić na dobry poziom. Zaha wypożyczenie.
» 28 sierpnia 2014, 11:58 #34
Trolololo: Jak LVG zostawi spaślaka to strzeli sobie samobója...
» 28 sierpnia 2014, 12:01 #33
Arkin: Spaślaka? Może sam masz jakieś kompleksy kolego? Poza tym Anderson wciąga Cleverlejów i innych Fleczerów więc się nie dziwi LvG
» 28 sierpnia 2014, 14:20 #32
Trolololo: Wciąga chyba w żarciu bigmaków i innych smalców! A no i w siedzeniu z kontuzją u lekarza! xD
» 28 sierpnia 2014, 14:22 #31
Minimal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 14:37

@Trolololo Widziałeś Splasha z Andersonem? Jeśli nie to polecam, bo możesz się zdziwić jak praktycznie każdy.
» 28 sierpnia 2014, 14:37 #30
Trolololo: @Minimal Tak, widziałem zabawy pulpeta z wiaderkiem. I co z tego? Filmik jak się bawi wodą ma być wytyczną jego przydatności dla drużyny? Lol!! Spaślak jest leniwy, nieproduktywny i podatny na kontuzję! A jak jest kontuzjowany to żre smalce. Kontuzjowany jest co chwila, przez ostatnie 6 lat, więc resztę sobie dopowiedzcie bystrzaki xD
» 28 sierpnia 2014, 14:42 #29
Diann: Grubas czy nie, wystarczająco jego "skilla" naoglądałem się w meczu z MK Dons - zagrał fatalnie na tle trzecioligowej drużyny angielskiej. Wypad i to jak najszybciej - o 3 lata już i tak za długo tu przesiedział, a w zasadzie przeleżał.
» 28 sierpnia 2014, 19:33 #28
Paxius: Mata w pół roku zdobył tyle bramek co Kagawa przez 2 lata. Lubię Japończyka, ale nawet młody Januzaj jest lepszy od niego. Według mnie Kagawa powinien zostać sprzedany, ale za jakieś porządne pieniądze.
» 28 sierpnia 2014, 11:12 #27
champione2013: Jak chcesz sprzedać za porządną kase zawodnika co mało gra i na dodatek słabo ? Magia nazwiska ma zadziałać ?
» 28 sierpnia 2014, 11:36 #26
Paxius: Porządne pieniądze, czyli około 15 mln euro, bo znając życie to odejdzie za jakieś 7 mln, a przy obecnym rynku transferowym to te 15 można za niego wziąć.
» 28 sierpnia 2014, 11:41 #25
Trolololo: @Paxius, jak wyłożysz 15 baniek z własnej kieszeni to od razu go sprzedadzą. Nikt tyle za niego nie da. Nie ma frajerów, którzy by się dali tak wydoić za Kagawę.
» 28 sierpnia 2014, 11:51 #24
Paxius: No cóż, skoro taki Shane Long kosztuje 14,90 mln dolarów, to czemu Kagawa ma nie kosztować 15 ?
» 28 sierpnia 2014, 12:24 #23
Trolololo: @Paxius Bo nic nie gra, ciągle siedzi na ławce i przez czas, który spędził w United nie pokazał niczego ciekawego. Jego wartość więc spadła na łeb na szyję. Dlatego.
» 28 sierpnia 2014, 12:36 #22
Paxius: Ale chyba nie sądzisz, że mimo średniej postawy w Manchesterze, Kagawa jest słabszym zawodnikiem od Longa? Ja wiem, że Japończyk nie jest wart 15 mln euro, ale jak teraz za średnich zawodników się płaci po 20 mln to uważam, że można wyciągnąć za Kagawe niezłe pieniądze.
» 28 sierpnia 2014, 13:16 #21
Trolololo: @Paxius No z jednej strony masz rację, tylko jest jeszcze jedna kwestia. Czy jakiś klub będzie miał takie ciśnienie by mieć Kagawę u siebie? Na tyle, by też wyłożyć za niego odpowiednią kasę. Bo fakt, że my mieliśmy ciśnienie na Di Maryję Real wykorzystał mistrzowsko i nas wydoił. Niestety wątpię, że znajdzie się klub, który aż tak by chciał Japończyka a to sprawi, że nie będziemy mogli za bardzo windować kwoty.
» 28 sierpnia 2014, 13:27 #20
Paxius: Może jakieś Monaco stwierdzi, że przyda im się Kagawa i rzucą niezła sumkę :D ale fakt, raczej nie ma klubu, któremu Kagawa byłby niezbędny.
» 28 sierpnia 2014, 13:41 #19
Diann: Roczne wypożyczenie do Valencii z opcją transferu definitywnego - chyba, że odpali ;)
» 28 sierpnia 2014, 19:35 #18
nexilus: A ludzie wciąż wierzą, że za koszulki spłacają się transfery ;D To nie jest tak, że jak koszulka kosztuje 200zł i sprzeda się x 1 000 000 to mamy 200x1 000 000 = 200 000 000 ;D Bo taką analogie czasami można zauważyć. Owszem marketingowo Kagawa jest dla United wartościowy, ale na tej pozycji mamy kilka opcji, a Mata wcale nie gra tak słabo jak to opisujecie.
» 28 sierpnia 2014, 11:11 #17
RedForever: Wydaje mi się że w tym wypadku bardziej niż o sprzedaż koszulek, chodzi o popularność United w Azji ;)
» 28 sierpnia 2014, 11:21 #16
Trolololo: Zgadza się. W przypadku rynku Azjatyckiego sprawy mają się nieco inaczej. Bo Japończycy mają pi*rdolca na punkcie gadżetów, więc tam nawet pokrywa na sracz z wizerunkiem Kagawy rozejdzie się w hurtowych ilościach :D A co do koszulek, to nie ważne ile ich sprzedamy i tak dostaniemy tą samą zryczałtowaną kwotę. Przynajmniej tak będzie jeszcze przez rok umowy z Nike.
» 28 sierpnia 2014, 11:28 #15
Widera: Tak na dobrą sprawę to ile kagawa zagrał meczy na swojej pozycji ? i ile z tych meczy zagrał na dobrym poziomie ? ( zazwyczaj grał jako skrzydłowy , a jak gral na swojej pozycji to grał dobrze )
więc powinien wreszcie dostać szansę pokazania się jako 10 bo nie wiem dlaczego SAF i Moyes wystawiali go na skrzydle
» 28 sierpnia 2014, 11:02 #14
Trolololo: Pewnie dlatego, bo SAF i Mojs to amatorzy i się nie znają na futbolu xD Zresztą LVG też amator, albo ślepy. Bo mając takiego przekozaka na 10 chce go sprzedać a wystawia jakiegoś Matę xD
» 28 sierpnia 2014, 11:14 #13
Trolololo: No i pewnie my oddamy go za pół darmo. Bo tylko nas doją wszyscy.
» 28 sierpnia 2014, 10:39 #12
champione2013: Te wnioski wyciągasz po 2 meczach ? U nas są jakieś skrzydła ?
» 28 sierpnia 2014, 10:30 #11
slaweknh: Skoro grubas dostal 7 lat bezowy7,garbaty3 ,jednonogi5,nowy Scholes5 i sie kompromituja poza pojedynczymi przypadkami i dalej sa trzymani w klubie pobierajac duza kase bo sie czeka az odpala,albo zyje tym,ze ktorys z nich strzelil gola w 23r.p.n.e to nie widze powodu dla ,ktorego nie mielibysmy poczekac cierpliwie az Kagawa zacznie czarowac.Nasza cierpliwosc zostanie nagrodzona:-).
» 28 sierpnia 2014, 10:06 #10
Paxius: Właśnie przez takie długie trzymanie tych zawodników mamy teraz tyle szrotu. Skoro Kagawa gra tu trzeci sezon i tylko w meczu z Norwich zagrał jak się od niego wymaga, to trzeba go sprzedać. Jak ktoś się nie nadaje to się go trzeba pozbyć.
» 28 sierpnia 2014, 12:03 #9
ferdas: Oto i Shinji Kagawa którego gra to niepewności doza. Cień tego piłkarza niegdyś uważanego za wirtuoza...
» 28 sierpnia 2014, 09:32 #8
wisnia93619: ciężko będzie tyle wyrwać zobacz w jakiej formie był jak odchodził a w jakiej jest teraz.
» 28 sierpnia 2014, 09:59 #7
qwas333: Patrze na tytuł i myśle jak Valencia (Antonio może zgłaszać się po Kagawe.
» 28 sierpnia 2014, 08:19 #6
wojtus888: Tak samo :D
» 28 sierpnia 2014, 08:42 #5
Klimaa: Jeśli pojawi się w miarę ciekawa oferta należy ją zaakceptować. Mamy wielu zawodników na 10 więc nie będzie problemu. Poza tym Japończyk, pomimo że sympatyczny, nie sprawdził się na OT, więc dla dobra jego kariery powinno pozwolić się mu odejść.
» 28 sierpnia 2014, 08:12 #4
Bossicky: 25mln euro to minimum...
» 28 sierpnia 2014, 07:53 #3
emil1986x: Kagawa gra mega jako klasyczna 10 wiec powinien zostac i powalzyc z mata o skald bo narazie hiszpan niewiele pokazal...
» 28 sierpnia 2014, 07:48 #2
micsie03339: Zgadzam się tym bardziej, że jego koszulki są jednymi z lepiej sprzedających się w United(4 miejsce ze RVP,Roo i Matą) i chyba na 10 miejscu w Premier league, więc wątpię że by sprzedaż się opłaciła, tym bardziej że mało gra, a w trakcie sezonu może się przydać, jak po 2 kolejkach u nas już taki szpital.
» 28 sierpnia 2014, 08:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.