Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Piłkarza można kupić w 24 godziny

» 16 sierpnia 2014, 10:04 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Louis van Gaal nie zamierza panikować z powodu braku aktywności transferowej Manchesteru United w ostatnich tygodniach. Mimo licznych spekulacji, od czasu przyjścia do klubu Luke'a Shawa i Andera Herrery, klub nie został wzmocniony kolejnym klasowym zawodnikiem.
Van Gaal: Piłkarza można kupić w 24 godziny
» Louis van Gaal chce jak najlepiej przyjrzeć się zawodnikom z obecnego składu
– Chcę ocenić mój zespół, a mogę to zrobić tylko wtedy, kiedy jestem trenerem i prowadzę zajęcia – mówi Van Gaal.

– Przekazuję moją filozofię i wiem, jak jest realizowana. To właśnie staram się robić.

– Nie tylko z zawodnikami, których trenowałem i których wystawiałem do gry w USA, ale także dam szansę pozostałym piłkarzom przez dwa tygodnie. Myślę, że to uczciwe. Później musimy czekać i czekać. Uwierzcie mi, można kupić zawodnika w 24 godziny. To żaden problem.

– Mógłbym porozmawiać o konkretnych celach transferowych z wami, ale tego nie zrobię. Porozmawiam o tym z Edem Woodwardem.

Van Gaal pytany o oczekiwania przed nowym sezonem odpowiada: – Ludzie zawsze spodziewają się tytułów. Nie tylko w Manchesterze United, ale w Chelsea, Manchesterze City i Liverpoolu. Kibice mają dobre przeczucie po meczach przedsezonowych, bo wygraliśmy wszystkie. Pokonaliśmy wielkie kluby, więc oczekiwania są spore.

– Trzeba sobie z tym jakoś radzić, choć nie jest to łatwe. Jesteśmy jednak Manchesterem United i musimy to zrobić. Mówiłem na konferencjach prasowych, że nie można zmienić wszystkiego w Manchesterze United. Muszę przystosować się do tutejszej kultury. To pewien proces. Czasami robisz duże kroki, a innym razem upadasz. Trzeba jednak pozbierać się i znów zrobić kolejny wielki krok. Mistrzem nie zostaje się w październiku, a w maju – dodaje Van Gaal.


TAGI


« Poprzedni news
Mata: Nie mam żadnego problemu z Giggsem
Następny news »
Składy: Manchester United - Swansea City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


tomasz1at: no to kup
» 16 sierpnia 2014, 20:23 #55
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 18:35

Chciałbym w końcu przeczytać oficjalny news o dokonanym transferze a nie tylko medialne i twitterowe ploty :)
» 16 sierpnia 2014, 18:34 #54
fanKlubu: Guarina można kupić w 24h, tyle,ze on w tym czasie może 3x zdanie zmienić:)
» 16 sierpnia 2014, 17:35 #53
manutd98: To niech juz lepiej zacznie kupowac zawodnikow, bo niedlugo juz moze nie byc kogo. ;/
» 16 sierpnia 2014, 17:19 #52
Yon: Priorytetem są obrońcy. Blind/Benatia i Rojo, a dopiero potem Di Maria/Vidal. Jak kupimy Vidala na środku będzie przesyt, a to nie prowadzi do dobrego nastroju w szatni. Fellaini/Herrera/Fletcher/Carrick/Cleverley/Vidal.
» 16 sierpnia 2014, 17:10 #51
MbDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 19:22

Skoro interesujemy sie Vidalem, to znaczy że ci pomocnicy których mamy nie spełniają oczekiwań. Tu chodzi o jakość a nie ilość. Jestes słaby - nie grasz. Proste. Nie podoba ci się że nie grasz? To idź do klubu w którym będziesz grał. Dopóki nie ściągniemy pomocnika światowej klasy to nie będzie wyników.
» 16 sierpnia 2014, 19:21 #50
devious: Carrick i Fletcher są dobrzy na ławkę, Carrick ponadto może grac na obronie i wychodziło mu to dotąd znakomicie... Obaj sa już wiekowi i przez to niewiele warci - jeżeli więc MU stać na ich pensje to powinni zostać.

Fellaini pomimo mojej niechęci do niego czasami ma przebłyski, widzę w nim jednak naprawdę niezłego pomocnika - przy tych warunkach fizycznych jakby tylko się ogarnął - to mógłby być królem środka pola. Dzisiaj niestety zawalił przy bramce nr2, gdzie nie pokrył Sigurdssona :(

Cleverley - nie wiem czy coś z niego będzie, wątpię. Martinez się nim interesował, teraz jeszcze Everton stracił Barkleya nawet na 2 miesiące być moze - więc można im spróbować opchnąć Toma i trochę zarobić, zwolnić budżet...

Vidala pewnie się nie uda kupić bo Juve chce b. duże pieniądze ale z drugiej strony nie widzę równie dobrych ŚP dostępnych do kupienia - więc może trzeba przepłacić.

To samo Cuardado - on na boku pomocy/obrony wciąga nosem nijakiego Younga.

Benatia też by kosztował krocie ale byłby niewątpliwie wzmocnieniem. Jones, Evans, Benatia i Smalling i myślę mamy komplet do gry 2 obrońców. Jak chcemy grać trójką to trzeba by jeszcze dodać Blacketta (będa z niego ludzie) i Rojo - to ciekawy piłkarz. Nie podobają mi się jego "humorki" ale poza tym byłby na pewno wzmocnieniem...

Nie przekonuje mnie natomiast Blind - na mundialu miał udany pierwszy i ostatni mecz a poza tym grał słabo. Nie nadaje się na obronę a też do pomocy jest za słaby. Nie widzę go w United.

Poza tym MU powinni opuścić Chicarito (dziś dał temu dowód, to chyba jego koniec na OT - cóż, takie życie), Anderson, prawdopodobnie Kagawa (a szkoda) i chyba też Nani (dzisiaj się starał ale nadal nie wiem jaką miałby pełnić rolę w drużynie). Cóż, MU musi postawić na jakość a nie ilość...
» 16 sierpnia 2014, 20:40 #49
triadevil: W takim razie liczę na przynajmniej 1 obrońcę do końca okienka :)
» 16 sierpnia 2014, 16:47 #48
thelead: Czytając niektóre tu wypowiedzi mam nieodparte wrażenie że zaczynamy mieć syndrom biednednego dziecka udowadniajcego sobie że drewniane zabawki które ma są fajniejsze od tych wszystkich kolorowych gadzetetow stojących na półkach sklepu z zabawkami. wmawiamy sobie (a i jest to szkoła sir Alexa) ze nie ,skład jest silny, czarujemy że Van Gaal musi zrobić przegląd kadr a tymczasem czujemy ze kolejny okres transferowy zostal przespany. Chealse po niezłym sezonie kupiło z 7 zawodnikow, Liverpool się zbroi, to samo City, nawet Arsenal dorwał gwiazdę, tymczasem my po katastrofalnym sezonie kupilismy dwóch grajków na dorobku, zostawiliśmy obronę z trójką przecietniaków i grupa młodzieży i teraz przekonujemy się że wszystko jest fajnie. Kadra jest dziurawa, nie ma obrony brak gwiazd ale nie wszystko ok.
» 16 sierpnia 2014, 16:40 #47
manutdfan: Skoro można to udowodnij! czas start.
» 16 sierpnia 2014, 16:24 #46
magnificent: Co się stało z Rafaelem w ogóle, już nie ma go wśród kontuzjowanych, a nawet na ławce rezerwowych go nie było. Jego silnik zawsze dużo dawał United.
Nie jestem nawet tak zdziwiony tą porażką, gdyż wielu piłkarzy jest kontuzjowanych. Nie jestem nadal przekonany dalej co do ustawienia 5-3-2, widać było że zawodnicy są jakby zagubieni, może potrzeba też trochę ogrania w nowym systemie.
» 16 sierpnia 2014, 15:55 #45
gaworek353: Dawac kurna tego Rojo i Benatie.
» 16 sierpnia 2014, 15:55 #44
RyanScholes: To Go Kup !! i nie jednego a przynajmniej dwoch i sprzedaj za grosze te przeplacone gwiazdki co sie nadaja do polskiej ligi !!
» 16 sierpnia 2014, 15:43 #43
moyesanto: Woodwardowi nie starczy 2 miesięcy, a co dopiero 24h żeby kogoś kupić.
» 16 sierpnia 2014, 14:38 #42
Sancho: LVG jest spokojny ale my kibice nie, bo wiemy co potrafi a raczej NIE potrafi drewniany Ed.
» 16 sierpnia 2014, 13:25 #41
Zorro100: Z całym szacunkiem, ale po kilku wywiadach LVG nie mam już nic do Eda, owszem miałem i to dużo po ostatnim okienku.. To nie Ed ustala taktykę, skład itd. W tamtym sezonie wyszło tak a nie inaczej bo to Moyes sam nie wiedział kogo chce i jak ma grać, wiec Ed chodził skołowany. Jestem przekonany, że jeśli Van Gaal powie "ten i ten na wczoraj" to oni już są w MU. GGMU!!
» 16 sierpnia 2014, 13:35 #40
jaratkow: Zorro100: zgoda - to LvG ustala skład i taktykę. Ale to Edzio Cieniasek realizuje (a zasadniczo ma realizować) transfery. I to jak dotąd jest nasza pięta achillesowa.
» 16 sierpnia 2014, 15:20 #39
brylaantowy: mówi że musi najpierw się dokładnie przyjrzeć zawodnikom . ale tu nie chodzi o to czy są wystarczająco dobrzy czy źli. po prostu obronę mamy lichą pod względem ilości stoperów. 1-2 trzeba kupić i nie ma co tu dużo gadać. młodzi typu Blackett czy Keane mogą grać ale w pucharach czy gdzieś...
» 16 sierpnia 2014, 13:20 #38
kondzik: A może po prostu jest coś na rzeczy i nie chce szumu
» 16 sierpnia 2014, 13:18 #37
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 13:14

Czas pokaże ;) i mecz dzisiejszy...
» 16 sierpnia 2014, 13:14 #36
MU1212: Van Gaal potrafi wprowadzić atmosferę do tego klubu to będzie dobra mobilizacja przez resztę sezonu
» 16 sierpnia 2014, 13:10 #35
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 12:49

Chciałbym Van Gaalowi ufać, ale wydaje mi się że mówi to tylko po to by dbać o morale oraz budować wiarę w siebie u piłkarzy będących obecnie w zespole.
Najbardziej ryzykowne są założenia w obronie, skoro nie potrzebujemy wzmocnień to znaczy, że liczymy iż:
- Smalling, Evans i Jones (piłkarze których raczej kontuzje nie omijają), będą przez większą część sezonu zdrowi, a Blacket (bo Keane już przekonał, że jeszcze nie jest w stanie grać na wymaganym poziomie), będzie okryciem sezonu.
Jeden obrońca to absolutne minimum, optymalnie powinniśmy kupić dwóch. Jeśli Fella, Herrera + ktoś z trójki Clev Fltech, Carrick zdołają ustabilizować swoją formę na solidnym poziomie to można odłożyć wzmocnienia na tej pozycji do następnego okienka (co jednak nie znaczy, ze nie widziałbym w składzie Vidala teraz).
» 16 sierpnia 2014, 12:48 #34
dev13: Trwa saga z Vidalem problem z transferem Rojo mowi sie o zakupie Benati, Blinda ale to wszystko nie wyglada przekonywajaco w wykonaniu United ;)
» 16 sierpnia 2014, 12:46 #33
Contero: Ta jasne tu minęło 2 miesiące i nikogo nie kupili
» 16 sierpnia 2014, 12:35 #32
EnJoy: to kupcie :)
» 16 sierpnia 2014, 12:18 #31
DanyDET: ja sądzę że juz nikogo nie kupi :) i bardzo dobrze bo podstawowa jedenastkę będzie uzupełniał młodzikami. niema co liczyc na Vidala, Di Marię. Myśle że będzie to 1 obrońca i koniec. Też bym tak zrobił na miejscu LVG :)
» 16 sierpnia 2014, 12:45 #30
Szprot00: Moyes też się nie martwił...
» 16 sierpnia 2014, 13:30 #29
Puchaczeue: @Szprot00

Moyesowi po prostu brakowało szczęścia.
» 16 sierpnia 2014, 15:06 #28
MANUGLORy: moim zdaniem on po prostu chce uspokoić fanów samemu nie wiedząc u Manchester United kogoś kupi bo w tym okienku idzie nam krótko mówiąc słabo ;)
» 16 sierpnia 2014, 12:09 #27
Wuj3k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 12:17

Hehe, idzie nam słabo. Masz rację, on jeszcze nie wie czy kogoś kupimy, bo jak sam powiedział nie wie, czy kogoś konkretnego potrzebuje. Ma kupić Di Marię bo w Fifie szybko biega i ma dobre statystyki? No offence, ale jak patrze na Van Gaala, na jego zachowanie w trakcie wywiadów, to jestem spokojny o ten sezon, nawet jeżeli już nikogo nie kupimy... W co, szczerze mówiąc, wątpię.;) Kogoś takiego nam trzeba było. Wstrzymajmy się z oceną tego okienka transferowego może lepiej do jego zakończenia, co?
» 16 sierpnia 2014, 12:16 #26
Zorro100: Podoba mi się ten cały Van Gaal, nie owija w bawełnę. Jeśli będzie kogoś chciał to on już jest w MU :). Wszyscy trenerzy liczący się w stawce mieli rok na poznanie swoich klubów(Wenger dłużej :) i poznanie możliwości graczy więc mieli gotowy obraz klubu, co wzmocnić, kogo sprzedać itd. Myślę, że sam Van Gaal uważa Moyesa za przeciętnego trenera który jakby nie było nie potrafił w pełni wykorzystać potencjału naszych gwiazd. Po prostu teraz jestem ja utytuowany Louis mam wizję wielkiego Manchesteru i wyciągnę z nich maxa, jak nie to 24 godziny na transfer... się rozpisałem to chyba już emocję przed Swansea GGMU!!
» 16 sierpnia 2014, 11:38 #25
ro7: W 24 godziny to można kupić zawodnika z Championship, dla którego oferta z United to jak wygrać w Totolotka. Tylko, że akurat nie takich piłkarzy potrzebujemy.
» 16 sierpnia 2014, 11:16 #24
damianz5: Apeluje o spokój i nie dzielenie się swoimi przemyśleniami wszystkich "ekspertów" na temat transferów bo to powoli nie robi się śmieszne tylko chore.
Okienko jeszcze trwa a tu płacz i pisanie jakby United dla każdego zawodnika to był priorytet i jedyne sensowne wyjście.
Zrozumcie że są też inne kluby równie bogate i grające w LM które mogą wykładać nawet większe pieniądze od nas na transfery poza tym kluby nie chcą pozbywać sie swoich najlepszych graczy i blokują transfery jak tylko można aby nie doszły do skutku.
Podsumowując to nie tylko od nas zależy czy uda się nam kogoś kupić a ewentualne rozmowy o transferach są prowadzone po cichu i możliwe jest również że są już jakieś dopinane więc lepiej skupić się na obecnej kadrze i najbliższych meczach niż sprawą domniemanych transferów.
» 16 sierpnia 2014, 10:55 #23
slaweknh: Dziekuje za Twoj apel,po to jest mozliwosc pisania komentarzy zeby wyrazic swoje zdanie.Oczywiscie,ze okienko jeszcze trwa,ale dzisiaj startuje liga i byl czas na to by sie wzmocnic i sprzedac szrot,nie do konca wedlug mnie dobrze wykorzystany.Rozumiemy,że są też inne kluby równie bogate i grające w LM które mogą wykładać nawet większe pieniądze od nas na transfery poza tym kluby nie chcą pozbywać sie swoich najlepszych graczy i blokują transfery jak tylko można aby nie doszły do skutku bo to oczywiste,Ameryki nie odkryles.
» 16 sierpnia 2014, 11:07 #22
damianz5: Ameryki nie odkryłem dla ciebie ale patrząc na niektóre komentarze to nie byłbym taki pewien do końca czy wszyscy są tego świadomi.
» 16 sierpnia 2014, 11:47 #21
ManUtdFan94: Coraz bardziej się boję,że zostaniemy z tymi dwoma nowymi zawodnikami. Raz nie mamy obrońcy, który jest Nam niezbędny, dwa nie mamy gracza dobrego w środku pola. Gdzie jest ten nieograniczony budżet? Inne kluby jak np Chelsea są już dawno przygotowane do sezonu, a my dalej jesteśmy w przebudowie jeszcze na dodatek z plagą kontuzji. Tak być nie może, musimy działać szybko na tym rynku i szybciej decydować się na danego zawodnika bo znów obudzimy się z ręką w nocniku.
» 16 sierpnia 2014, 10:35 #20
slaweknh: Tak sie skonczy,pomyslalem o tym w ramach zartu jak kupilismy Shawa i Herrere a to byc moze okaze sie prawda.Srodek pola wzmocniony tylko Hiszpanem,clewerli grubas -bez komentarza,slaby Carrick i Fellaini,chory Fletcher,slabo to wyglada.Niezbyt dobrze to wyglada rowniez w obronie jak piszesz,odeszlo 4 graczy a nie przyszedl tylko Shaw.O mistrza trzeba powalczyc,minimul top 4,kazde miejsce ponizej tego rezultatu to bedzie katastrofa.
» 16 sierpnia 2014, 10:53 #19
Puchaczeue: "Van Gaal: Piłkarza można kupić w 24 godziny"

To ilu można w takim razie kupić w 1,5 miesiąca? Polityka Woodwarda przyprawia o ból głowy, a według mnie słowa Van Gaala mają uspokoić kibiców i media.
» 16 sierpnia 2014, 10:28 #18
grandes: Woodward nie prowadzi żadnej polityki transferowej on jest wykonawczym, co mu powiedzą to ma to zrobić. Chyba kompletnie nie zrozumiałeś wypowiedzi van Gaala.
» 16 sierpnia 2014, 10:47 #17
seth: a kim Ty jesteś, że pozwalasz sobie na krytykowanie konkretnych osób?? z powyższych wypowiedzi Van Gaala wynika, że wcale nie ma ciśnienia żeby kupić kogokolwiek. poza tym nikt poza samymi zainteresowanymi nie wie co tak naprawdę się dzieje w klubie w kwestii transferów..a mnogość spekulacji prasowych wprowadza jeszcze większe zamieszanie i chaos, które niektórzy mniej ogarnięci kibice kupują. proponuję wstrzymać się z bólami do końca okienka i wtedy oceniać aktywność na rynku piłkarskim.
» 16 sierpnia 2014, 10:48 #16
devil5: Po co ma kupować jeśli widzi na treningach jak prezentuje się zespół? Jeśli sądzi, że wystarczy obecny skład to nam nic nie zostaję do gadania jak tylko kibicowanie. A po sezonie to jego wyniki zostaną zweryfikowane i podjęte jakieś kroki... Niemożliwe jak niektórzy panikują z braków transferu, co ma być to będzie.
» 16 sierpnia 2014, 10:55 #15
Puchaczeue: @grandes

Źle zrozumiałeś użyte przeze mnie słowo "polityka". Miałem tu na myśli jego nieudolność w negocjacjach z klubami i piłkarzami.

"on jest wykonawczym, co mu powiedzą to ma to zrobić".
Patrząc na poczynania pana Eda wnioskuję, że słabo mu to wychodzi.
» 16 sierpnia 2014, 11:09 #14
Hudson123: @Puchaczeue
Albo nic mu nie mówią hue hue.
» 16 sierpnia 2014, 11:48 #13
Manuel11: Bardzo filozoficzne wypowiedzi i to bardzo ciekawe ze mozna tak latwo kupic zawodnika szkoda ze nie mam okazji zobaczyc tego w praktyce. mam nadzie ze VG wie co robi i ze to naprawde idzie zgodnie z "jakims" planem
» 16 sierpnia 2014, 10:22 #12
fst91: Owszem mistrza nie wygrywa się w październiku, ale w tym samym październiku mistrza można przegrać :D To oczywiście w ramach żartu, bo Van Gaal daje mi dziwną pewność, że będzie wszystko w porządku :)
» 16 sierpnia 2014, 10:21 #11
dev13: Skoro manager tak twierdzi to ok wie co robi zobaczymy jak bedzie gra United wygladala na poczatku sezonu letnie okienko otwarte do konca sierpnia wiec jest jeszcze czas na zakupy o ile bedzie na rynku odpowiedni i dostepny gracz.
» 16 sierpnia 2014, 10:21 #10
Yoshimi91: Dobrze gada. Jest to człowiek który moim zdaniem wie co robi. Jest też uczciwy wobec zawodników i wydaje mi się że tak czy siak nawet na koniec okna ktoś przyjdzie.
» 16 sierpnia 2014, 10:20 #9
redzgred: Mnie te słowa uspakajają są jak balsam dla mojej duszy hehe. Bałem się że Ed coś nawala, ale z tego co mówi Holender jest to przemyślana strategia. Niech pracuje po swojemu wie co robi.
» 16 sierpnia 2014, 10:18 #8
slaweknh: Jezeli pilkarza mozna kupic w 24 godziny jak mowi LVG to pogratulowac skutecznosci.Dzisiaj zaczyna sie liga a my w skladzie dalej mamy tartak w postaci Janga,Clewerleja,grubasa i Valenci, srodek u nas nie instnieje.Mam nadzieje,ze LVG wie co robi i nie wpadl w pulapke swojej wielkosci i nieomylnosci.
» 16 sierpnia 2014, 10:16 #7
kckMU: nie jeden chciałby mieć taki tartak jak Valencia.
» 16 sierpnia 2014, 10:17 #6
ManUtdFan94: Albo 'Janga' w takiej dyspozycji.
» 16 sierpnia 2014, 10:18 #5
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 10:27

Wigan albo West Brom na pewno,co do Janga,mnie nie zamydlily oczu dobre mecze na tourne,gosc gra piach 3 lata i teraz mam byc zachwycony?Trzymamy pilkarzy pokroju grubas Jang i potem gra u nas wiele zenujacych graczy zanizajacych jakosc sespolu.
» 16 sierpnia 2014, 10:24 #4
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2014 10:38

Po pierwsze 'Jang' grał dobrze w pierwszym sezonie, potem jego forma spadła z tym się zgodzę, zwłaszcza grał słabo w tamtym sezonie, ale nie tylko on- większość graczy zawiodła.Za to nie zgodzę się z tym , że jest tartakiem. Raz ,że ma dobrą dyspozycję, dwa może być ważnym piłkarzem (albo rezerwowym) w taktyce LVG ponieważ bardzo dobrze odnajduje się w jego taktyce. Kolejną rzeczą na jaką warto zwrócić uwage jest fakt, że jest niezły technicznie, szybki i ma dobry balans ciałem.
» 16 sierpnia 2014, 10:34 #3
slaweknh: Jang dla scislosci w pierwszym sezonie nie gral dobrze,zagral swietny mecz z Arsenalem kiedy strzelil 2 gole od tamtej pory jego forma jest rownie denna do dzis dnia nie liczac tourne.Zgadzam sie malo kto nie zawiodl w minionym sezonie.Piszac,ze jest tartakiem mam na mysli jego slaba gre przez caly pobyt u nas.
» 16 sierpnia 2014, 10:44 #2
ManUtdFan94: Miał dużo asyst w pierwszym sezonie. I był jednym z lepszych wtedy.
» 16 sierpnia 2014, 11:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.