Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wygrana na przywitanie Louisa van Gaala z Old Trafford!

» 12 sierpnia 2014, 22:24 - Autor: Rio5fan - źródło: DevilPage.pl
Debiutanckie spotkanie Louisa van Gaala w roli menadżera Manchesteru United na Old Trafford zakończyło się zwycięstwem 2:1. Czerwone Diabły długo prowadziły po bramce Darrena Fletchera, trafienie Rodrigo dało Nietoperzom wyrównanie, ale ostatnie słowo należało do Marouane‘a Fellainiego.
Wygrana na przywitanie Louisa van Gaala z Old Trafford!
» Debiutanckie spotkanie Louisa van Gaala w roli menadżera Manchesteru United na Old Trafford zakończyło się zwycięstwem 2:1. Czerwone Diabły długo prowadziły z Valencią po bramce Darrena Fletchera, trafienie Rodrigo dało Nietoperzom wyrównanie, ale ostatnie słowo należało do Marouane‘a Fellainiego.
Oceń zawodników:
David de Gea
Phil Jones
Chris Smalling
Michael Keane
Tyler Blackett
Ashley Young
Shinji Kagawa
Darren Fletcher
Tom Cleverley
Ander Herrera
Marouane Fellaini
Reece James
Juan Mata
Jesse Lingard
Wayne Rooney
Javier Hernández
Adnan Januzaj

Oddano 208 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Holenderski szkoleniowiec przy wyborze wyjściowej jedenastki musiał mieć na uwadze fakt, iż Manchester United już za cztery dni rozpocznie zmagania w Premier League potyczką ze Swansea.

Pierwsze minuty spotkania nie przyniosły groźnych sytuacji podbramkowych. Manchester United dłużej utrzymywał się w posiadaniu piłki, jednak nie potrafił zbliżyć się do bramki strzeżonej przez Diego Alvesa.

W 13. minucie Darren Fletcher został sfaulowany przez Antonio Barragána niedaleko linii pola karnego Valencii. Do futbolówki podszedł Juan Mata, lecz jego dośrodkowanie wylądowało w rękach bramkarza.

Dziesięć minut później szczęścia spróbował Ander Herrera. Hiszpan uderzył piłkę wybitą przez defensorów gości, lecz jego próba w żaden sposób nie sprawiła kłopotów Alvesowi.

W 27. minucie Valencia wyprowadziła sprawny kontratak, który zakończył się celnym uderzeniem Sofiane‘a Feghouliego.

Niedługo potem Czerwone Diabły miały kolejną dogodną okazję z rzutu wolnego po nieprzepisowym zagraniu gracza Nietoperzy. Tym razem odpowiedzialność wziął na siebie Wayne Rooney, ale futbolówka po jego strzale poszybowała nad poprzeczką.

W 32. minucie Rooney został sfaulowany w polu karnym przez Barragána i arbiter podyktował rzut karny. Do piłki podszedł sam poszkodowany, ale trafiła ona jedynie w słupek.

Sędzia doliczył do pierwszej połowy zaledwie minutę, ale żadna z drużyn w tym czasie nie otworzyła swojego konta bramkowego.

Tuż po wznowieniu gry na listę strzelców wpisał się Darren Fletcher. Futbolówka po dośrodkowaniu z rzutu rożnego znalazła się pod nogami Szkota, który oddał strzał wewnętrzną częścią stopy, a futbolówka po odbiciu się od jednego z obrońców gości zakończyła swój lot w bramce.

Czerwone Diabły już w 54. minucie mogły zadać drugi cios. Świetne podanie Ashleya Younga wyprowadziło Wayne‘a Rooneya na czystą pozycję. Anglik mógł sam zakończyć całą akcję, lecz zdecydował się podać do Javiera Hernándeza, ale ostatecznie całą sytuację wyjaśnili obrońcy Nietoperzy.

Po upływie godziny David de Gea musiał zachować czujność w bramce, ponieważ mocny strzał z dystansu oddał Rodrigo de Paul.

Chwile później Louis van Gaal przeprowadził aż cztery zmiany. Boisko opuścili: Darren Fletcher, Ashley Young, Chris Smalling oraz Juan Mata, a pojawili się na nim: Tom Cleverley, Shinji Kagawa, Jesse Lingard i Michael Keane.

Tuż po tych rotacjach na wysokości zadania stanął Phil Jones, który ofiarnym wślizgiem fantastycznie uchronił swój zespół przed stratą gola.

W 71. minucie przyjezdni zdołali wyrównać. Dośrodkowanie z rzutu wolnego nie zostało skutecznie wybite przed Toma Cleverleya, a futbolówkę z bliskiej odległości do siatki wpakował Rodrigo.

Valencia niemal od razu mogła wyjść na prowadzenie, lecz futbolówkę niemal z linii bramkowej United wybił Chicharito.

Na kwadrans przed końcem na placu gry zameldowali się Adnan Januzaj i Marouane Fellaini. Udział w meczu zakończyli Javier Hernández oraz Ander Herrera.

W 78. minucie Januzaj fenomenalnie wypatrzył niepilnowanego Rooneya tuż przed polem karnym gości. Kapitan Czerwonych Diabłów próbował zaskoczyć Alvesa, ale jego strzał okazał się niecelny.

Odpowiedź Valencii była błyskawiczna. David de Gea na raty obronił potężne uderzenie z dystansu Daniego Parejo.

Kiedy wydawało się, że spotkanie zakończy się remisem, w ostatniej minucie Diego Alves popełnił fatalny błąd. który bezbłędnie wykorzystał Marouane Fellaini.

REUNITED14
Old Trafford, Manchester


Manchester United - Valencia 2:1
(Fletcher 49‘, Rodrigo 71‘, Fellaini 90‘+1‘)

Skład United: De Gea - James, Jones, Smalling (M.Keane 62‘), Blackett, Young (Kagawa 62‘) - Fletcher (Cleverley 62‘), Herrera (Fellaini 75‘), Mata (Lingard 62‘) - Rooney, Hernández (Januzaj 75‘).


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Valencia
Następny news »
Van Gaal komentuje konfrontację z Valencią

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (243)


rafax17: barca zrezygnowala z cradrado pdobno
» 13 sierpnia 2014, 22:35 #120
tomek22manu: Wszystko spoko wygrana za wygraną tylko trzeba pamiętać że to nie PL praktycznie codziennie czytam że Liverpool czy Chelsea ipt sie wzmacnia a tu tylko pieprzone spekulacje a czasu coraz mniej obrona w totalnej rozsypce bo szczerze wątpie żeby Evans i Smalling udzwigneli walke o tytuł
» 13 sierpnia 2014, 20:21 #119
Bossicky: Smoła i Evans to szklani zawodnicy, gdyby nie to śmiało udźwignęli by walke o majstra!
» 14 sierpnia 2014, 01:18 #118
Cinz: Fellainiemu szybko coś włosy odrosły.
» 13 sierpnia 2014, 17:09 #117
devil444445: A teraz porównajmy mecze przedsezonowe za "panowania" Moyesa i sparingi z tego roku.
» 13 sierpnia 2014, 16:31 #116
kckMU: wygranie ICC, pokonanie Valencii kontra m.in. uratowanie remisu z AIK Sztokholm i blamaż w benefisowym meczu Ferdinanda z Sevillą.

no, trochę lepiej to wygląda :D Nie zapominając, że Moyes dostał ten mentalnie potężny Manchester, a van Gaal... sami wiemy.
» 13 sierpnia 2014, 16:49 #115
soldier: Nie zapominajmy o porażce z gwiazdami ligi tajlandzkiej.
» 13 sierpnia 2014, 17:41 #114
closer888: nie zapomnijmy że to nic nie oznacza... ale nastrój przed liga lepszy, czas potwierdzić to w lidze.
» 13 sierpnia 2014, 18:51 #113
devil444445: No ale pokonać Real, Inter, Romę i Liverpool przed sezonem, a przegrać z gwiazdami ligi tajlandzkiej to jest chyba różnica ?
» 14 sierpnia 2014, 16:58 #112
dominikMU: I tak go nie kupimy pewnie. Nasz wielki transfer zapowiadany to będzie może Rojo
» 13 sierpnia 2014, 16:41 #111
nexilus: Jednak są na tym świecie(stronie) ludzie myślący, bo większość niestety to ludzie zaślepieni hasłami TRANSFERY = WYGRANA, powtarzających te same frazesy na temat zawodników, pełni uprzedzeń .....

Groszek, jako joker ok ...ale nie wiem czy ta rola będzie go zadowalać, jeśli nie to powinien zmienić otoczenie.
Clev ma pecha, ponieważ co by nie robił i tak ludzie oceniają go in minus
( ta sama sytuacja, tylko inny zawodnik i byłoby inne gadanie, " że się zdarza")
Wciąż czekam na wietrzenie szatni, trzeba robić miejsce wychowankom w końcu LvG, pokazał, że będzie na nich stawiać ;)
Co do całego spotkania, nie było idealnie, ale jak najbardziej pozytywnie oceniam występ.
» 13 sierpnia 2014, 16:15 #110
MU1212: No no Fellaini nieźle
» 13 sierpnia 2014, 11:43 #109
wojtus888: Wynik mógł by nieco lepszy, ale cieszy bardzo pierwsza bramka Fellaniego. Kto wie może kiedy się już przełamał to się nieco rozwinie i będzie grać tak jak w Evertonie w sezonie 2012/13.
» 13 sierpnia 2014, 10:58 #108
Diabelred: Cleverley tradycyjnie najnizsza ocena hehe :D. Tak naprawde to Rooney po tym meczu zasluzyl na najnizsza ocene, w sumie zepsul niemal wszystko co sie dalo, jedynie gra z pietki jako tako mu wychodzila... Zaczne od karnego, ktorego dla mnie nie powinno byc. Smiesznie wygladalo to, jak juz podczas lotu(upadku) Rooney mial podniesione rece domagajac sie karnego. Sam karny wykonany zle. Potem niezla akcja kiedy byl prawie sam na sam, zamiast strzelac, poczekal przez co zdarzyli wrocic obroncy no i zle podanie. Jednak najbardziej wkurzylo mnie to, kiedy swietnie podanie od Younga zamiast zamienic na bramke, czy chociaz strzal w swiatlo bramki, poslal pilke ponad popczeka. Przez pewien okres czasu w 2 polowie kompletnie niewidoczny. Az sie zastanawialem, czy on jeszcze w ogole jest na boisku... Zdecydowanie nie byl to dzien Rooney, nawet w defensywie nie harowal tak jak nas do tego przyzwyczail.

Jezeli chodzi o mecz to w 1 polowie wialo nuda, 2 juz lepsza jednak tez jakos specjalnie nie porywala. Cieszy bramka Fellainiego, Cleverley z prezentowal sobie prezent na urodziny, szkoda ze nie nam... Chyba najslabszy mecz w naszym wykonaniu podczas tego tournee.

Na plus :
- Blackett - kolejny mecz na dobrym poziomie
- Smalling - powoli Chris wyrasta na lidera defensywy, juz na poczatku popisal sie swietna interwencja, dzieki czemu uchronil nas przed prawdopodobna strata bramki
- Jones - kilka dobrych interwencji, jednak z tym wslizgiem w polu karnym mocno ryzykowal
- Fletcher - na poczatku zaczal tragicznie
- Chicharito - nie mial zbytnio dobrych podan, ani okazji do zdobycia bramki no ale 2 razy uchronil nas przed strata bramki, wybijajac pilke z linii najpiew glowa, a potem noga
- Young - zdecydowanie najlepszy zawodnik tego tournee, kolejny dobry mecz
- Fellaini - swoje w defensywie zrobil, do tego ta debiutancka bramka w sumie z niczego, odnosilem wrazenie, moze mylne, jakoby Belgowi bardziej chcialo sie biegac niz za Moyesa

Na minus:

James - staral sie jednak na staraniach sie skonczylo,
Lingard - nic szczegolnego nie pokazal
Kagawa - nic szczegolnego nie pokazal
Cleverley - jak pisalem wczesniej najgorszy zdecydowanie nie byl(na co wskazywalyby oceny), mial niezle przerzuty, jednak te wybicie(asysta) drastycznie zmniejsza jego ocene, takie tragiczne wybicia moga byc w ekstraklasie w jakiejs Pogoni, ale nie w jednym z najlepszych klubow na swiecie
Mata - za malo pokazywal sie do gry przez co juz nawet Chicharito cofal sie po pilke..., stac go na duzo wiecej, moze spotkanie z byla druzyna go przytloczylo, nie wiem
Rooney - no niestety to byl dzis ten Rooney, ktoremu nic nie wychodzilo, dla mnie zdecydowanie najgorszy na boisku, oby jak najmniej mial w sezononie takich meczy

Swietnie, ze van Gaal nadal jest niepokonany, oby ta seria trwala jak najdluzej... :). Czas na lige, juz nie moge sie doczekac soboty.
» 13 sierpnia 2014, 10:17 #107
emenems: Z całym szacunkiem, ale Chicharito nie zasługuje na plusa, grał katastrofalnie wczoraj. Poza tymi dwoma wybiciami, co było jego obowiązkiem nie pokazał nic.
» 13 sierpnia 2014, 11:36 #106
Diabelred: Ten plus to wlasnie tylko za wybicia z bramki, ktore uchronily nas od straty bramek. O grze ofensywnej ciezko cos powiedziec, bo jakichs dobrych podan nie dostawal(tak jak we wczesniejszych sparingach gdzie dostawal dobre podania i marnowal swoje sytuacje, tak jak na poczatku meczu z Liverpoolem) , a jak wiadomo on sam nic nie zrobi...
» 13 sierpnia 2014, 15:03 #105
Bossicky: Jak chłopaki w ubiegłum sezonie łapali kontuzje to się pisało, że wina Moyesa - zajechał ich, nie umiał przygotować odpowiednio do sezonu. Teraz gdy za Van Gaala się kontuzjują kogo obarczacie winą? Holendra? Oczywiście, ze nie.
» 13 sierpnia 2014, 08:51 #104
rc7: Możecie mnie zjechać,ale mnie ten mecz nie powalił wcale,wręcz był słaby .MU nic ciekawego nie pokazał,żadnego przebłysku,polotu,ogólnie grali słabo .Jak dla mnie Groszek,Yang ,Fletcher ( sorry jak żle napisałem ) są za słabi na ten klub ,mimo tego że jeden z nich strzelił bramkę .Wzmocnienia i jeszcze raz wzmocnienia ,bo nie ugramy za wiele znowu w nowym sezonie .
» 13 sierpnia 2014, 07:45 #103
Manuel11: Przed startem sezonu jest jeszcze wiele niewiadomych ale po tym czasie przygotowań widac juz dzialalnosc LVG oby inaugaracja nowego sezonu byla bardziej okazala i ta seria meczow bez porazki VG w United trwała do konca sezonu!
» 13 sierpnia 2014, 07:41 #102
rreddevilss: niektorzy tu pisza ze nie ma stylu co oczywiscie jest prawda ale Louis Van Gaal to ogarnie ze bedzie i ladna gra i jestem o to spokojny jak o nic innego , kupujemy Rojo Blinda Di Marie i jest pieknie ,odejsc musza Nani Anderson co do Kagawy i Groszka nie jestem przekonany ,moga sie mega poprawic przy Van Gaalu,na kolejne szanse zasluguja Fellaini Young i licze na czestsze pojawianie sie w skladzie Blacketa gosc jest fenomenalny ,teraz czekac do Soboty i wchodzimy z buta ale i z szacunkiem do pozostalych ekip w nowy sezon :)
» 13 sierpnia 2014, 06:38 #101
kckMU: Nie mogę edytować poprzedniego posta. Strona RM podaje, że w Cardiff był Edzio. Może coś ogarniał ws. Di Marii?
» 13 sierpnia 2014, 04:07 #100
kckMU: "There will be a huge announcement in the next 48hrs at Manchester United."

Denis Irwin
» 13 sierpnia 2014, 02:26 #99
kckMU: jak to prawda to to zobowiązuje :) Niech śmiga w najlepsze jak stary dobry Evra
» 13 sierpnia 2014, 00:59 #98
Klimaa: Ehh ten Cleverley..albo on jest słaby albo ma po prostu pecha. Grunt że van Gaal odniósł same zwycięstwa w meczach towarzyskich. Pora na ligę - oby z podobnymi wynikami.
» 13 sierpnia 2014, 00:00 #97
grandes: Fletcher vicekapitanem
» 12 sierpnia 2014, 23:57 #96
Hektor2001: Zasłużył na to.
» 13 sierpnia 2014, 00:04 #95
mario93: a co wy macie z tym Clevem? Nie oglądałem meczu, tylko superpuchar, ale śledziłem na devilpage komentarze i jak padł gol dla Valencii i czytałem komentarze to myślałem co ten Clev musiał od je bać, a po obejrzeniu skrótu, to błąd jakich cała masa, każdemu się mogło przytrafić... Nie oceniam jego występu, ale ten błąd to dajcie ludzie spokój...
» 13 sierpnia 2014, 00:11 #94
soldier: mario93-właśnie dlatego, że nie oglądałeś meczu to nie wiesz co "odwalał" od wejścia na boisko. Ta "asysta" to tylko podsumowanie jego występu.
» 13 sierpnia 2014, 17:47 #93
mario93: tak powiedział Van Gaal
» 13 sierpnia 2014, 00:30 #92
ziomboy777: cieszy zwycięstwo ale gra już niezbyt. Fellaini na plus, Januzaj tak samo. Już się nie mogę doczekać soboty i przede wszystkim: TRANSFERY, TRANSFERY, TRANSFERY!
» 12 sierpnia 2014, 23:39 #91
Hektor2001: Bo kupimy Alcantarę...
» 12 sierpnia 2014, 23:38 #90
Bossicky: co ty gadasz ziomek, Carrick dzisiaj grał nie złe zawody.
» 12 sierpnia 2014, 23:39 #89
szabo1878: @mario2 co ty cpiesz
» 13 sierpnia 2014, 02:10 #88
mati12344: @mario2 Agger?! Alcantara? Ty dobrze sie czujesz?
» 13 sierpnia 2014, 17:11 #87
Bossicky: Ważne, że wygraliśmy to się liczy ;) Potrzebny nam środkowy pomocnik i obrońca, jeśli wzmocnimy te pozycje mamy szanse zdziałać w tym sezonie wiele, jeśli nie będzie to wielką niewiadomą.
» 12 sierpnia 2014, 23:26 #86
Mako: Hah aż się zalogowałem bo już wytrzymać nie mogę ... co za gimbazjum tutaj panuje...
Jak się usrać do "klewerlanda" to na maxa, lubię go ( personalnie, miałem okazje z nim i welbeckiem na zgrupowaniue... ale to nie ważne ) jego gra nie jest idealna, ale te pojazdy... jak trzeba być za przeproszeniem niedorozwiniętym aż do tego stopnia by patrzeć przez zasrany pryzmat ogółu? Bo co bo moda? Kpina... Dzisiaj nie zagral IDEALNIE ale poza 1 "wpadką" mecz miał spoko.. nawet grał sporo z przodu ba PODAJĄĆ DO PRZODU i próbując rozegrać, 4 celne przerzuty w tym jeden nie opanowany prze Jesse bodajze... Nie nazwę tego progresem... bardziej odzyskiwaniem wiary, w porównaniu do tego co "pokazywał" sezon temu, teraz kilka krotnie ( długo nie grał ) holował piłkę? Ktoś napiszę przecież do podstawa... ale jak się jest tak zaje***cie KARŁOWATYM umysłowo jak większość znawców to się upier**li jednego bo to modne i tylko złe wytyka... dokąd ten kraj zmierza?? Śmiejecie się z polityków? A sami ku*** lepsi nie jesteście! Dziękuję Miłęgo wieczorku!

PS Hejty mnie nie bolą, zwłaszcza ot płycizny, ale żeby nie było! Nie uogólniam "zarzutów" tekst odebrać raczej - bezosobowo - jeśli już w gim wytłumaczyli co to znaczy...
Ciao
» 12 sierpnia 2014, 23:24 #85
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2014 23:30

niesamowity wpis, Cleverley zagrał bez żadnych fajerwerków - nic wielkiego nie zrobił, nic wielkiego nie popsuł, czy tacy piłkarze mają świadczyć o sile United? To oczywiste, ze jest ocenianiany za całkształt, ale jak inaczej oceniać miał słaby poprzedni sezon, teraz też się nie zapowiada na lepszy. Musimy szukać na tę pozycje wzmocnień (mimo, że Fletch, Fella zagrali dobre mecze), bo nie mamy piłkarzy którzy są w stanie wyjść ponad pewien poziom, a tylko może dać nam realne nadzieje na walkę o najwyższe cele.
» 12 sierpnia 2014, 23:30 #84
Bossicky: śmieszne jest to, ze taki caveman jak ty rozumie ;D
A tak serio rozwiń swoją myśl kolego, bo nie wiem co chcesz udowodnić...
» 12 sierpnia 2014, 23:41 #83
Mako: Ja widzę. problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Czy w połowie już odpuściliście?

@Flinston46 - lekko mówiąc.

Dla panów wyżej wycytuję:

"ak trzeba być za przeproszeniem niedorozwiniętym aż do tego stopnia by patrzeć przez zasrany pryzmat ogółu? Bo co bo moda? Kpina... Dzisiaj nie zagral IDEALNIE ale poza 1 "wpadką" mecz miał spoko.. nawet grał sporo z przodu ba PODAJĄĆ DO PRZODU i próbując rozegrać, 4 celne przerzuty w tym jeden nie opanowany prze Jesse bodajze... Nie nazwę tego progresem... bardziej odzyskiwaniem wiary, w porównaniu do tego co "pokazywał" sezon temu, teraz kilka krotnie ( długo nie grał ) holował piłkę? Ktoś napiszę przecież do podstawa... ale jak się jest tak zaje***cie KARŁOWATYM umysłowo jak większość znawców to się upier**li jednego bo to modne i tylko złe wytyka"

W skrócie. Nie bronie go, nie mam zamiaru, ale przypie***nie się na siłę jest.. Ujmę to kulturalnie: wielce niestosowne. Zwłaszcza iż dzisiaj było kilka innych graczy którym można coś przypisać
» 12 sierpnia 2014, 23:43 #82
Bossicky: Oczywiście, że czytałem te tyradę, właśnie z nią polemizuje. Clev nie rokuje, to że dzisiaj zagrał przeciętnie nie napawa mnie optymizmem, mam głęboko czy będziesz to traktował jako konstruktywną krytykę, czy bezduszny hejt. Powtórze jeszcze raz moje zdanie jest takie, że Clev jest za słaby na ten klub maksymalne co może osiągnąć to bycie zmiennikiem i wychodzi na to, że tez nie zbyt dobrym. Wierzyłem w niego, ale w poprzednim sezonie ręcę mi opadły - nadal gra to samo w troszkę lepszym wydaniu, jego miejsce jest w Hull City lub Southamptonie nie Manchesterze United!
» 12 sierpnia 2014, 23:50 #81
Mako: Nawet dam Ci "Lajka" masz sporo racji nie ukrywam, nawet nie wnikam w Twoją opinie, każdy "Kibic" ma do niej prawo i każdy powinien wymagać od swojego klubu tego w czym gustuje.
Ani razu nie napisałem nic o jego umiejętnościach, po raz kolejny nie będę pisał o rozumowaniu tekstu, bo po prostu, źle go odebrałeś, sugerując się ost. odpowiedzią.

Ocenianie któregokolwiek z graczy no może poza roo ( ze względu na 300k..) ale jak każdy to każdy, przez pryzmat poprzedniego sezonu jest bez sensu. Z poprzednim trenerem United nie był klubem a zlepkiem piłkarzy przeciętnie radzących sobie oraz kiepsko współpracujących, z wyjątkami.

Kretyńskie uwagi typu, podający ciągle do tyłu itp, są na poziome gimbazy, zwłaszcza w odniesieniu do tego meczu. "Asysta" Toma to zwykły i nie fortunny kiks, których w tym meczu było więcej u mnogiej liczbie graczy.
» 13 sierpnia 2014, 00:00 #80
Mako: @walentos no pewko na 11 graczy United akurat to jest wina jego :) gratuluje! Przed stratą bramki TC miał z 5 kontaktów z piłką ( w ciemno strzelam ) w tym przypomina mi się tylko jedno LEGENDARNE zagranie do tyłu w kosmicznie daleką podróż do Blacketta ( Bardzo ciekawie zapowiadający si e zawodnik!)
» 13 sierpnia 2014, 00:04 #79
Mako: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2014 00:17

@walentos

Ok sprzedajmy Davida DaGea, bo nie ma strzałów na bramke, i nic nie strzeli l... ( uwaga to by l sarkazm.. :) )
Pod względem zarobków do um. masz racje. Ale trzeba do tego dodać założenia taktyczne które ów zawodnik powinien spełniać. Z tego czego mnie uczono, SP ważnym min. celność podań i ich ilość, ale i tak wszystko zależy od założeń taktycznych i samej taktyki. Nie ma sensu na ten temat spekulować. Nie w tym temacie.
Przy aktualnej taktyce, prawdopodobnie będziemy grali Na Oszukanych MDF bo zmienne będę SPD i SP/O, dynamiczna taktyka... z resztą to nie temat od tego.

Również masz racje co do wartości tych zawodników, zwłaszcza jeśli oddaj ą się dla klubu
» 13 sierpnia 2014, 00:17 #78
Mako: No i masz racje. Aczkolwiek 2 połowa według mnie nie należała do Nietoperzy. Mieli swoje boja wiem 15? 20 min? Często jest tak, ze po zmianie 2/3 lub więcej zawodników jednocześnie następuje chwilowy chaos. Dlatego bardzo rzadko kiedy, trenerzy robią potrójną zmianę bo nie chcą wprowadzać zbędnego zamieszania :) A ów 20 minut mogło ( nie musiało ) być tym spowodowane. Dodając do tego pozycje na jakich były zmiany TYM bardziej!
» 13 sierpnia 2014, 00:22 #77
Mako: Owszem i masz takie prawo :) Nie mniej jednak dodam, że w pierwszej połowie Valencia miała z 4/5 sytuacji o których nie wspomniałeś, mianowicie bardzo fajne kontry w których wychodzili śmiało przed naszych obrońców, na szczęście dla nas, ich podania były w ostatnim momencie przecinane :)
» 13 sierpnia 2014, 00:35 #76
Presidente: Fellaini zagrał dobry mecz czy nie. Nie można skreślać zawodnika po jednym sezonie, który ponadto był kontuzjowany. Spotkanie przeciętne, ale to wynik się liczy. :)
» 12 sierpnia 2014, 23:24 #75
Hektor2001: ... lub Rojo i Cuadrado.
» 12 sierpnia 2014, 23:21 #74
Hektor2001: Wiem tyle, że już 1h temu pisali, że Rojo u nas, bo się zgodzili na transfer, a z Cuadrado to, że mamy czas do 20, by go kupić.
» 12 sierpnia 2014, 23:28 #73
Bossicky: Skąd Irwin miałby o tym wiedzieć, będą to będą ale wątpie by ten wpis miał je potwierdzać lub wykluczać.
» 12 sierpnia 2014, 23:45 #72
grandes: To fake :-) musimy uzbroić się w cierpliwość jeszcze 3 tygodnie tylko :)
» 12 sierpnia 2014, 23:54 #71
Hektor2001: ... nie sądzę. XDD
» 12 sierpnia 2014, 23:21 #70
Hektor2001: 1. Mata jest lepszy od Herrery.
2. Herrera dopiero tu przyszedł, a już jest dobrze zgrany.
Ciekawe co byś mówi, gdyby Roo strzelił karnego.
» 12 sierpnia 2014, 23:25 #69
Hektor2001: Widzę, że mamy podobne poglądy walentos.
» 12 sierpnia 2014, 23:35 #68
Hektor2001: Muszę przyznać Ci rację... mnie, też dzisiaj nie zachwycił.
» 12 sierpnia 2014, 23:43 #67
Bossicky: Hektor i Walentos to ta sama osoba ;D
» 12 sierpnia 2014, 23:55 #66
RobvanKlu5i: Spokojnie, mecz wygrany choć w słabym stylu ale w końcu w sobotę startuje liga i nikt nie będzie się forsował i próbował zmiatać rywali z powierzchni ziemi i ryzykować głupich kontuzji zważywszy na to, że kadra nie jest taka jaką można sobie wymarzyć, być może jeszcze w tym tygodniu w końcu będzie jakiś transfer i będzie można wprowadzić trochę ulgi i spokoju.
» 12 sierpnia 2014, 23:14 #65
manutdfan92: Pierwsze co mi przyszło na myśl po meczu, to fakt że atmosfera na stadionie była kiepściutka - nie wiedziałem, że tak się wita nowego trenera na Old Trafford.
Co do samego meczu - przez większy okres gry dominowaliśmy (czy raczej kontrolowaliśmy grę), ale jeśli taki przestój w meczu zdarzy nam się w sezonie, to przeciwnik go bezwzględniej wykorzysta. Clev pomimo asysty przy golu Valencii rzucił dzisiaj parę niezłych piłek, podobnie krytykowany Afro miał niezłe wejście, co nie znaczy, że są to jacyś klasowi gracze - przydałby się transfer mimo wszystko. Young po raz kolejny przyprawił mnie o głębokie zdumienie - prawdopodobnie to on zacznie sezon na prawej stronie. Na lewej z kolei James swoim występem mocno się oddalił od pierwszego składu United - pomimo dobrego tempa wejść do przodu nie wiedział co zrobić z piłką. Na środku obrony też widoczna jest potrzeba transferów - Blackett się ładnie pokazał i w grze do przodu (dobrze ułożona noga) i w defensywie (szybkość), Jones i Smalling na swoim poziomie, choć ten pierwszy często ratował sytuacje w ostatniej chwili. Keane pomimo,że miał lepsze wypożyczenie od Blacketta, teraz zamienił się z nim w hierarchii młodych obrońców - chyba go wypożyczenie czeka.
W przedniej formacji mimo wszystko wyróżnił się Rooney - można mówić, że pudłował w dogodnych sytuacjach, ale też robił dobrą robotę w głębi pola, gdzie nadawał płynność akcjom. Adnan też pokazał kilka fajnych dotknięć. Widać, że ma doskonały ogląd tego co się dzieje na boisku. Problem jest jeden - gdzie znaleźć dla niego miejsce w składzie?
A i jeszcze duet Fletch/Herrera - ten pierwszy od momentu powrotu po chorobie zwyżkuje z formą, ale oczekuje od niego jeszcze lepszej gry. Herrera dzisiaj na poziomie Cleva zagrał, ale widać, ze to nieprzypadkowy transfer - świetne podania na kilkadziesiąt metrów, niezły w defensywie - klucz w tym że na jego pozycji trzeba trochę pobiegać, żeby dawać cały czas opcję do dogrania kolegom, także nie spodziewajmy się po nim na każdego meczu na najwyższych obrotach.
Czekam na rozpoczęcie sezonu i transfery. O ile o pierwsze mecze (mamy podobno najłatwiejszy początek z całej stawki) możemy być spokojni, o tyle bez transferów o miejsce w LM możemy drżeć do końca w tym sezonie.
» 12 sierpnia 2014, 23:14 #64
manutdfan92: A i jeszcze jedno - Chicharito out. Lubię tego gościa, nawet bardzo, ale to okno to chyba najlepsza pora na transfer.
» 12 sierpnia 2014, 23:36 #63
HuiSton: Cleverley. Dlaczego on dostaje takie niskie noty, z marszu? Dlaczego Mata Lingard i Kagawa dostali lepsze noty, mimo iż grali o poziom gorzej niż Clev? Wiem że nie zagrał jakoś zjawiskowo, ale nie zagrał gorzej od tej trójki razem wziętych. To był wg mnie jego najlepszy mecz podczas przygotowań do nowego sezonu. Poziom użytkowników na tej stronie to chyba nie aż taka patola i gimbazjum? Chciałbym się mylić, ale na to wygląda.
» 12 sierpnia 2014, 23:11 #62
closer888: Myślimy podobnie!
» 12 sierpnia 2014, 23:12 #61
closer888: Był Fergi time gdzie strzelaliśmy gole. Był Moyes time gdzie je traciliśmy. Mam nadzieje, że bezie Luis time gdzie znów będziemy strzelać. Fell najlepszy mecz w brawach United :D. Najbardziej zaimponował mi Blackett gość ma spokój, dobrze wyprowadza piłkę nie boi się podać. Klasa.
Clev popełnił błąd ale ludzie ogarnijcie swoje frustracje i zacznijcie myśleć oceniając jego grę. Nie kierujcie się typową mentalnością klikacza, który potrafi tylko hejtować. I trochę szacunku dla gracza, który gra w United!! oddaje temu klubowi wszystko co ma i się stara jak może. Nikt z nas takim wyczynem nie może się popisać........
» 12 sierpnia 2014, 23:11 #60
age: Kolejny bardzo dobry mecz FLETCHER'a, a wszyscy posadziliby go na ławce bo Afro zagral w miare db 20 min i strzelil bramke po bledzie bramkarza... Na całe szczescie pierwszy sklad bedzie wybieral LVG^^
» 12 sierpnia 2014, 23:01 #59
Janks7: Co do Fellainiego to po prostu nie wypada gościa sprzedawać po jednym sezonie, każdy zasługuje na szanse po tak słabym sezonie jaki zaliczyła cała drużyna Manchesteru United, nie tylko Fellaini, wszyscy zagrali skandalicznie słabo ten sezon pod wodzą Davida Moyesa i jedyną osobą która dzięki temu wyróżniała się naprawdę na plus był David De Gea, ale to wszystko wynikało z tego, że drużyna od obrońców, zwłaszcza przez pomocników aż do napastników grała źle (Ci ostatni i tak po naszym bramkarzu wypadali najlepiej).
Ludzi których należy się pozbyć to wiadomo: Nani, Anderson (jeden szuka formy od 2 lat, a drugi poza kilkoma przebłyskami nie odnalazł jej nigdy), a dalej z tych których należało by się pozbyć to być może Kagawa czy Chicharito, ale tych dwóch ostatnich nie dlatego, że są słabi tylko dlatego, że nie ma dla nich miejsca - za Kagawe należałoby wprowadzać Powella/Lingarda a za Chicharito perełkę ze szkółki United - Jamesa Wilsona.
Co do transferów, Rojo to bardzo dobra opcja, lewonożny środkowy obrońca, a w razie czego może grać również na lewym wahadle.
Powoli trzeba oswajać się z myślą, że do środka pola przyjdzie ktoś w stylu dotychczasowych transferów - maksymalnie 24-25 lata, już dobry, z potencjałem na wzniesienie się na ten najwyższy poziom, w takim topowym klubie jak Manchester United.
Większe transfery mogą się odbyć za rok, gdy już wrócimy do Ligi Mistrzów.
» 12 sierpnia 2014, 23:00 #58
Vervvis: mnie też irytował bo chłopakowi brakuje techniki, ale za to w obronie palce lizać ;]
» 12 sierpnia 2014, 22:51 #57
Vervvis: Jakie hejty na Rooneya heh zaraz w lidze strzeli kilka bramek i będą ohhy i ahhy :D Rooney musi się trochę ograć na wyższym poziomie i będzie w świetnej dyspozycji.
» 12 sierpnia 2014, 22:49 #56
Hektor2001: Dokładnie
» 12 sierpnia 2014, 22:55 #55
wmatpl: Ledwo ledwo ale się udało :D
» 12 sierpnia 2014, 22:48 #54
RoB5: Normalnie 44
» 12 sierpnia 2014, 22:51 #53
TBorowik: Rooney klasycznie... Święta krowa. James nie ma startu do Shaw-a. Brawa dla Fellainiego oraz poraz kolejny wybaw nas z ataku pozycyjnego blacketta.
» 12 sierpnia 2014, 22:46 #52
kckMU: lepiej niech Shaw kupiony za 40 baniek udowodni, że młodzik z akademii nie ma do niego startu...
» 12 sierpnia 2014, 22:48 #51
Hektor2001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2014 22:50

Klewerlej a kim go zastąpisz? Przemyśl to.
» 12 sierpnia 2014, 22:50 #50
TBorowik: Nie chodzi o to żeby go wywalić ale żeby byl na równi z innymi. A tu prosze... jeden ze słabszych w tym meczu i nie ma zmiany.
» 12 sierpnia 2014, 22:54 #49
Hektor2001: On by się nawet w Realu, Chelsea i innych wielkich klubach przydał, to nie mów że jest nam niepotrzebny. a gdyby nie on byśmy gówno ugrali za Moyesa
» 12 sierpnia 2014, 22:58 #48
TBorowik: Uprzedzenia? Oprócz tego ze zarabia bagatela 300 tys tygodniowo i wynegocjował sobie tą sumę grożąc odejściem z niby "tonącego statku" To nic do niego nie mam. Liczę na po prostu na to że nie będzie taryfy ulgowej dla żadnego piłkarza.
» 12 sierpnia 2014, 23:01 #47
Hektor2001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2014 23:04

No te 300tys. to sporo ale wtedy trzeba było tak zrobić.
» 12 sierpnia 2014, 23:02 #46
TBorowik: Czy ja pisałem że nie jest nam potrzebny ? Jest i to bardzo ale żeby był zaangażowany w każdym spotkaniu bo wiele od niego zależy.
» 12 sierpnia 2014, 23:03 #45
Krzysiek88: Jeśli Herrera bd grał z Fellainim to 100% Afromen będzie miał zadania destrukcyjne lub coś ala box to box i w ofensywie i defensywie ;).
» 12 sierpnia 2014, 22:40 #44
DevilFan: Klew ładna asysta na 1-1
» 12 sierpnia 2014, 22:38 #43
Krzysiek88: Herrera też zagrywał w boki i do tyłu nie raz ;), ale tego to już nie widać co nie ;) a przy LVG Clev aż tak do tyłu nie gra już.
» 12 sierpnia 2014, 22:43 #42
Daminek8: Ciekawi mnie pozycja na jakiej Adnan będzie grał w tym sezonie. Bo przez te 20 minut jako napastnik biegał. Już w sobotę start ligi!
» 12 sierpnia 2014, 22:38 #41
Lynryx: Mówi szczoteczka do zębów - słuchajcie mam najgorszą pracę na świecie, czy wy wiecie, jaki Ci ludzie mają w swoich ustach syf?
Tak?-Odpowiada szczotka do czyszczenia butów- tobie przynajmniej nie zdarza się nigdy zdzierać z podeszwy, no tego...
Weź przestań- odpowiada szczotka do kibla- Ja z tym mam do czynienia non stop, to ja mam najgorszą pracę na świecie.

Panowie- rzecze Tom Cleverley -Dajcie sobie spokój. Ja też czyszczę, czasem potrafię wyczyścić naprawdę wiele. Ale wystarczy jedno złe zagranie i wylewają już na mnie całe wiadro gó**a.
» 12 sierpnia 2014, 22:37 #40
tomas0808: Nie wiem za co Rooneyowi tak wysokie noty wystawiacie za dziś...
» 12 sierpnia 2014, 22:37 #39
Krzysiek88: Rojo się przyda :) i przyda się Benatia na 100%. Fellaini wykorzystał swoją szansę w 20 min.
» 12 sierpnia 2014, 22:37 #38
Yon: Zgadzam się. Wyśmiewanie Cleva też nie jest dobre. Może i nie jest wirtuozem, ale wszystkich piłkarzy trzeba wspierać. Jedyny (były)piłkarz United zasługujący na hejt to Tevez.
» 12 sierpnia 2014, 22:39 #37
qbsonUTD: Totti raczej ma rację. Przecież to samo się działo gdy przy piłce był Januzaj :) może to było po prostu przywitanie tej dwójki po dłuższej przerwie, przynajmniej tak to odebrałem :)
» 13 sierpnia 2014, 15:26 #36
karolmanu3: van gaal time czas zaczac :)
» 12 sierpnia 2014, 22:36 #35
Yon: Nie wiem skąd zaskoczenie grą Fellainiego. On był świetnym piłkarzem i w Evertonie i w reprezentacji. Jedynie sezon w United miał słaby.
» 12 sierpnia 2014, 22:36 #34
Mako: Źle to określiłeś. W tamtym sezonie nie było United. To byli piłkarze kierowani przez DM, nie ma co określać poszczególnych piłkarzy i porównywaćich do poprzedniego sezonu
» 12 sierpnia 2014, 23:29 #33
HubsS1: Kolejny prorok. Boże w tych czasach co drugi człowiek posiada nadprzyrodzone moce?
» 12 sierpnia 2014, 22:46 #32
Vervvis: Co wy macie z Clevem ? Gość dzisiaj bardzo dobrze zagrał, a taki błąd co on popełnił to mógł go każdy popełnić. Popatrzcie lepiej na Rooneya, ale on też na razie szuka formy.
» 12 sierpnia 2014, 22:34 #31
Mako: Obejrzyj mecz dok ladnie "Muuu" bo chyba nie oglądałeś zbyt dokładnie
» 12 sierpnia 2014, 23:27 #30
Yon: Jakim prawem Fellaini ma afro jak ostatnio je ściął...?
» 12 sierpnia 2014, 22:33 #29
Rio5fan: Nie ściął, to zdjęcie tak wyglądało, ale ostatecznie wyjaśniło się, że po prostu tak związał włosy:)
» 12 sierpnia 2014, 22:34 #28
Yon: To chyba jest spowodowane tym, że przyszedł razem z Moyesem i źle się kojarzy. Za Fergusona prawie każdy się nim zachwycał.
» 12 sierpnia 2014, 22:34 #27
Krzysiek88: Hejty powinny się skończyć na Cleva i Fellainiego. Ale Afro dzisiaj no nie ten kurde piłkarz..jak ma tak grać to jestem ZA
» 12 sierpnia 2014, 22:32 #26
Hiczkok: OFFTOP

wiecie co możne być przyczyna niedziałających gifów z vine? Flash Player oczywiście aktualny
» 12 sierpnia 2014, 22:32 #25
kaberdo13: Fellaini time :)
» 12 sierpnia 2014, 22:31 #24
Vamper: Wiem. Rozczaruje was, ale nie ogladalem meczu. Z jakim numeren gra Januzaj?
» 12 sierpnia 2014, 22:31 #23
mlody6635: 44 w tym meczu :)
» 12 sierpnia 2014, 22:32 #22
Yon: Dalej 44.
» 12 sierpnia 2014, 22:32 #21
Vamper: Ok. Dzieki wszystkim.
» 12 sierpnia 2014, 22:42 #20
klepan3439: Jones tylko za 1 połowe w drugiej obniżył loty Blacket czy jak on tam świetnie ten James, Keane i Lingard nie nadaja się jeszcze a poza tym dwóch belgów myśle że wywalczylo sobie pierwszy skład na sobote. Warto też doda ze rooney i chica tragedia potrzebny nam welbeck chociaz na sobote bo na RVP nie ma co liczyc jeszcze
» 12 sierpnia 2014, 22:35 #19
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2014 22:31

Fellaini zagrał bardzo dobrze po wejściu ( nie liczę zdobytej bramki )
Do Cleverleya też nie mam zastrzeżeń :) zdażyło się trudno..
» 12 sierpnia 2014, 22:29 #18
mat9: Jak Afro będzie takim czołgiem w lidze to fajny środeczek będzie Fella-Herrera ;)
Mata
» 12 sierpnia 2014, 22:29 #17
kckMU: Cyrk nie gra...

Cleverley świetne przedłużenie dośrodkowania z wolnego gracza Valencii. Hernandez wybija dwukrotnie praktycznie z bramki strzały rywali, a największe parcie na bramkę ma młodziutki James (lewy obrońca dla przypomnienia). Obrona w każdej akcji na grzybach, zmarnowany karny.

Kibice jakby byli w cyrku nie na meczu. Co chwile jakieś westchnięcie i znowu cisza. Tragedia.

Na plus jak zwykle James i Blackett.

Dobrze, że Fellaini uratował tą sytuacje i van Gaal wygrał pierwszy mecz na OT.
» 12 sierpnia 2014, 22:28 #16
NexaT: A James co takiego zrobił? Kopał piłką w przeciwnika? On chociaż raz wrzucił piłkę w pole karne?
» 12 sierpnia 2014, 22:31 #15
kckMU: Napisałem, że miał największe parcie do przodu. A co już robił będąc pod polem karnym Valencii to druga sprawa...
» 12 sierpnia 2014, 22:33 #14
NexaT: Napisałeś, że jest na plus, więc pytam skąd ten plus? Za marne wrzutki? To, że był obecny w akcjach, nie znaczy, że grał dobrze.
» 12 sierpnia 2014, 23:34 #13
kckMU: Normalnie tak, ale wolałbym, żeby dzisiaj każdy tak nieudolnie brał udział w akcjach jak on niż w ogóle. Zero pomysłu dzisiaj, straszna posucha z przodu.
» 12 sierpnia 2014, 23:39 #12
nani264: Fellaini jak chce to potrafi . Chciałbym żeby został ,żeby dostał szanse gry pod sterami LVG .
» 12 sierpnia 2014, 22:28 #11
haleczka7: A co do Fellainiego, ale chłopak szybko zarósł :P nie tak dawno miał krótkie włosy a teraz ... :D
» 12 sierpnia 2014, 22:27 #10
szabo1878: Cleverley chyba nie wie ze na urodziny sie DOSTAJE a nie ROZDAJE prezenty, skoro tak ladnie sprezentowal pilke rodrigo
» 12 sierpnia 2014, 22:27 #9
szabo1878: haha :D to moze Clev zapomnial cukierkow ? :P
» 12 sierpnia 2014, 22:37 #8
radek87urban: Taka pewnie zabawa w ramach nudów w meczu towarzyskim :) Przynajmniej pokazał na koniec swoje "Ole"!
» 12 sierpnia 2014, 22:31 #7
dominikMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2014 22:27

Fella musi dostać drugi sezon :D
Kibice takim zachowaniem nie są śmieszni :D
Fella im udowodnił :)
Jak ktoś ma odejść to Cleverley.
» 12 sierpnia 2014, 22:27 #6
RedDevils4life: Ta wrzawa przy odbiorach Fellainiego no i jeszcze gol w stylu United. Może chłopak się nauczył grać w środku, bo był dobry grając za napastnikiem głównie a tego u nas raczej nie może mieć zapewnionego. Fajnie by było gdybyśmy mogli z niego skorzystać i by nie potrzeba było Vidala od którego szczerze mi się chce rzygać. A tak kupilibyśmy Blinda do tego.
» 12 sierpnia 2014, 22:26 #5
Lynryx: Bardzo podobał mi się ten chłopiec z mopem. Mop też niczego sobie, jak widać, potrafi zamiatać piłki do bramek. Skoro czas na porządki w United, czemu by miał nie dostać szansy?
» 12 sierpnia 2014, 22:26 #4
Stink3r: Fella zrobił więcej w 20min niż przez cały poprzedni sezon xd
» 12 sierpnia 2014, 22:25 #3
Mariushek1993: No raczej i na dodatek od jutra bedzie wszedzie pisane ,ze nie jest na sprzedaz ;d
» 12 sierpnia 2014, 22:27 #2
miro10: Dokładnie, od razu wszedł w spotkanie co zaowocowało bramką na 2:1 !
» 12 sierpnia 2014, 22:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.