Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oko na mundial - odcinek 6: Luis Suarez

» 25 czerwca 2014, 18:52 - Autor: aruna12 - źródło: DevilPage.pl
Urugwajczycy pokonali Włochów 1-0 i wyszli z grupy. W kolejnej rundzie mundialu zmierzą się z Kolumbią. Przypominam o tym na wszelki wypadek, wszak po meczu dwóch byłych mistrzów świata wydarzenia czysto sportowe zeszły na moment na dalszy plan.
Oko na mundial - odcinek 6: Luis Suarez
» Tym razem zaglądamy do konkurencji
Luis Suárez to piłkarz, którego kochać nie trudno. I człowiek, którego nie trudno znienawidzić. Na boisku czaruje dryblingami, asystami i golami, ale co jakiś czas wstąpi w niego diabeł i a to zagra ręką, a to kogoś ugryzie, a to kogoś obrazi. W meczu z Włochami postawił na wampiryzm i ukąsił Giorgio Chielliniego.

Przyznam szczerze, że gdy widzę Urugwajczyka w koszulce Liverpoolu, zawsze czuję ukłucie zazdrości. W kadrze United, trzeba uczciwie to przyznać, nie ma tak dobrego piłkarza jak Suárez. Jednak kiedy pomyślę sobie, że napastnik The Reds mógłby trafić na Old Trafford, to oblewają mnie zimne poty. Bo choć podziwiam Suáreza – piłkarza, Suáreza – człowieka nie lubię, nie rozumiem i uważam, że ma nierówno pod sufitem.

Kto nie podziwia umiejętności Urugwajczyka ten, krótko mówiąc, nie zna się na futbolu. To trochę taka sytuacja jak z Messim i Ronaldo. Jednego można lubić mniej, drugiego bardziej; można śmiać się z fryzur piłkarza Realu, czy wypominać przestępstwa podatkowe gwieździe Barcelony, ale jeżeli naprawdę kocha się tę dyscyplinę sportu, to nie sposób nie podziwiać ich piłkarskiej klasy.

Z drugiej strony powiedzieć, że Suárez wzbudza kontrowersje, to nic nie powiedzieć. To nie jest Mario Balotelli, który odpali fajerwerki w łazience, czy Joey Barton krytykujący wszystkich razem i każdego z osobna. Urugwajczyk posuwa się do brudnej gry na boisku i to jest absolutnie niedopuszczalne. Nasi rywale z Anfield wiele mu zawdzięczają, ale ich konkurenci także mają mu za co dziękować – gdyby nie szaleńczy atak na Ivanovica, to Suárez mógłby zagrać w kilku pierwszych meczach sezonu i, kto wie, być może przesądziłby o tym, że tytuł pojechałby do Liverpoolu?

Ja sam Suáreza potępić jednak nie potrafię. W tej chwili jest mi najzwyczajniej w świecie przykro. Suárez odesłał do domu Anglików, a za chwilę FIFA może odesłać do domu jego samego, bo skoro za ugryzienie obrońcy Chelsea zawieszono go na 10 meczów, to nie zdziwię się, jeżeli kark Chielliniego zostanie „wyceniony na podobną kwotę”. I, jako kibic, wcale się z tego powodu nie cieszę. Bo bez zawodników klasy Suáreza mundial jest uboższy. Będzie mi go brakowało tak samo jak Rooneya, czy wcześniej Falcao i Ibrahimovica. Poza tym skoro nawet Patrice Evra, którego Suárez obraził na tle rasowym, wybaczył Urugwajczykowi i oddał na niego swój głos w wyborach na najlepszego piłkarza Premier League, to kim ja jestem żeby go osądzać?


TAGI


« Poprzedni news
Media: Ander Herrera jest już w Carrington
Następny news »
Nie było nowej oferty United za Shawa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


vip14: Temu piłkarzowi to FIFA powinna nałożyć taką karę, żeby się ogarnął. Kto to widział, żeby gryźć innych zawodników.. Skandal!
» 26 czerwca 2014, 15:59 #34
aruna12: Karę już ogłoszono: cztery miesiące bezwzględnej dyskwalifikacji + zawieszenie na 9 meczów w reprezentacji.
» 26 czerwca 2014, 16:30 #33
voocash91: Dużo dużo za mało!
» 27 czerwca 2014, 10:50 #32
kyneuszu: Nie zmienia to co napisałem faktu ze zachował się skandaliczne i powinien być ukarany
» 26 czerwca 2014, 12:14 #31
kyneuszu: Suarez od poczatku gry w live gra na wysokim poziomie. Pierwsze był w cieniu carrola bo ten był anglikiem kosztował 35 mln i faworyzowal go dalglish a i tak Suarez był Najlepszy. 2 sezony temu van persie wyprzedził suareza o koronę strzelców bo ten był zawieszony na 5 ostatnich meczów i nie strzelal karnych które van persie strzela na potęgę. Gdyby Suarez strzelal karne to wtedy byłby królem strzelców mimo zawieszenia a w tym miałby z 40 goli, gdyby karne strzelal on a nie gerrard. Van persie jest piłkarzem w stylu bergkampa lub villi. Ma to magiczne dotknięcie. A Suarez jest graczem o charakterystyce maradony (zresztą też skandalista) lub Messiego. Bierze ciężar gry na siebie. W pojedynkę wygrywają mecze. Van persie żyję z podań które znakomicie umie wykończyć. Pozdrowienia dla obiektywnych kibicow
» 26 czerwca 2014, 12:02 #30
voocash91: I co z tego. Niech gra w kagańcu to nikogo może nie ugryzie. To się w głowie nie mieści! Ugryźć kogoś?? Kanibal je***y!
» 27 czerwca 2014, 10:54 #29
Makavelli88: mozna sie zachwycac jego umiejetnosciami(ale bez przesady:p) badz co badz ja bym chcial by juz nie zagral i nie dlatego ze wywalil anglie z kolegami.to poprostu zwykly idiota,tylko balotelli go wyprzedza w glupocie ogolnej bo w boiskowej luis jest liderem i chyba szybko sie to nie zmieni:)
» 26 czerwca 2014, 08:08 #28
MaziUnited: Po pierwsze-powinien wylecieć z boiska,a jak sędzia tego nie zauważył to popełnił błąd,wczoraj Valencia w meczu z Francją dostał czerwoną mimo,że nie należała mu się bo pośliznął się na piłce po tym jak wslizgiem wszedł Digne,po drugie-nie może być tak,że jak wgwiazdeczki się wchodzi ostro to gadają,że sędziowie nie chronią tych bardziej technicznie zawansowanych zawodników,ale to powinno działać w druga stronę-za chamskie zachowania powinno się surowo karać i moim zdaniem nie powinien już zagrać na mundialu,a po trzecie-on jest skażony i nie chciałbym go w UNited-NEVER !!
» 26 czerwca 2014, 07:46 #27
TinyScouser: Mam pytanie: czy autor tekstu- aruna12- jest kibicem United?

Jeżeli tak, to chciałbym przyznać plus za obiektywne podejście do tematu.
» 25 czerwca 2014, 23:27 #26
aruna12: Owszem, jestem kibicem United :)
» 25 czerwca 2014, 23:56 #25
callah13: Jak czytam, że 2 lata kary zawieszenia mu się przyda i zmądrzeje to mi się śmiać chce . Facet ma coś chyba w głowie skoro to robi . Po wygranej z Anglikami rozpłakał się . Zdecydowanie widać, że nie radzi sobie z emocjami . Tak też było zapewne w tym wypadku . Zidane uderzył kolesia z główki ten ugryzł . Ja raczej zastosowałbym przymusowe spotkanie z psychologiem i żadnej kary nie dawał . Faul włocha, który w tym meczu był na czerwoną kartkę był zdecydowanie gorszy niż to ugryzienie i tego faceta bym zawiesił do końca mundialu . Sensacja z tego wyszła jakby coś poważnego się stało . To jest geniusz football'u . Swego rodzaju artysta więc zawszę będzie robił coś dla zwykłych ludzi niewytłumaczalnego . Nie myślcie po co tylko dlaczego .
» 25 czerwca 2014, 23:02 #24
aruna12: Przymusowa terapia to na pewno ciekawe rozwiązanie, tym bardziej, że jak dotąd żadna kara nie przyniosła efektu w postaci zmiany zachowania Suareza. Zgadzam się, że, jak pisałem wcześniej, "artysta może więcej". Pozdrawiam.
» 25 czerwca 2014, 23:14 #23
gagi94: trochę już na świecie żyje i wiele rzeczy się naoglądałem, przyznam ze dla mnie ugryzienie kogoś podczas meczu piłki nożnej, bez większego powodu, na oczach 100 kamer i 50 000 tysięcy kibiców to zachowanie nie tyle co karygodne ale nie zrozumiałe, uważam że Suarez ma jakiś uraz w psychice, nie równo do końca pod sufitem.
» 25 czerwca 2014, 21:42 #22
chudzienki: Wiecie Dlaczego Suarez ugryzł Chieliniego ??
Bo chciał spróbować czy Włoch jest Al Dente ;-)))
» 25 czerwca 2014, 20:45 #21
ferdas: ja slyszalem ze jako dziecko suarezowi często snil sie dracula, a on sam budzil sie rano ze sladem ugryzienia, we snie sam wcielal sie w role wampria z transylwanii i walczyl sam ze soba, aktualnie wysilki te przenosi na boisko, gdzie ma miejsce jego osobista Transylwania a on sam moze byc Lordem Drakulą
» 25 czerwca 2014, 21:16 #20
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2014 20:34

niech splywa z tego mundialu bo wiecej recydywistow nie potrzeba juz i tak przesiaknietej bandytyzmem Brazylii. Licze ze go FIFA zawiesi w mysl sprawiedliwosci i nie bedzie sie z nim patyczkowac. 2 lata zawieszenia bylyby idealna dla niego kara. Moze wtedy spiluje te swoje zeby i przestanie udawac Hannibala Lectera jak go trafnie okreslil slawny pisarz Paulo Coelho.
» 25 czerwca 2014, 20:33 #19
aruna12: Po części się z Tobą zgadzam, ale naprawdę nie sądzisz, że dwa lata to zbyt surowa kara? Zdarzały się w historii futbolu faule, po których piłkarze musieli kończyć kariery, ale ich sprawcy nie byli karani tak surowo. Pewnie, że można powiedzieć: "nie zrobili tego celowo". Ale z drugiej strony szkodliwość społeczna takiego faulu jest chyba jeszcze gorsza niż ugryzienia. Pozdrawiam.
» 25 czerwca 2014, 21:37 #18
IMMM: arun12 nie to nie jest za długo. To już 3 raz jak Suarez tak się zachowuje i śmieszne kary nic nie pomogą. Trzeba go odciąć od footballu na dłuższy cza, przynajmniej 2 lata. Może się kretynowi w tej głowie poukłada.
» 25 czerwca 2014, 22:22 #17
aruna12: IMMM, Cantonę za cios kung fu w kibica zawiesili na 9 miesięcy, nie na dwa lata, a wydaje mi się, że było to coś jeszcze gorszego niż to ugryzienie (nawet po raz trzeci). Pozdrawiam.
» 25 czerwca 2014, 23:06 #16
manutdfan: aruna12
Tylko Cantone zawiesili we wszystkich rozgrywkach a suareza tylko w meczach reprezentacyjnych. Teraz powiedz ile ich się rozgrywa rocznie nie wliczając towarzyskich??
» 26 czerwca 2014, 00:25 #15
voocash91: Suarez musi być jakiś chory psychicznie bo według mnie je***ć kogoś za coś (Cantona) to co innego jak ugryźć za nic (Suarez). Nienawidzę tego gryzonia. 2 lata to wcale nie jest surowa kara tym bardziej że to recydywa! A po dwóch latach niech gra w kagańcu!!
» 27 czerwca 2014, 10:50 #14
Vaxiu: aruna12 to trzeba byc "kims" zeby ocenic zachowanie Suareza ? Moze zrobic to kazdy i kazdy o zdrowym umysle powie, ze to bylo chore. Kara jak najbardziej sie nalezy.
To ze jest swietnym pilkarzem nie swiadczy iz kara powinna go ominac. Mam tylko nadzieje iz tym razem kara bedzie na tyle dotlkiwa, ze nigdy wiecej nie dopusci sie do tak zwierzecego zachowania.
» 25 czerwca 2014, 20:23 #13
ferdas: swoj najlepszy sezon w zyciu w ktorym zdobyl mnostwo goli zostanie przycmiony przez chwilowa utrate kontroli i bydlęce zachowanie, najwyzszy wymiar kary powinna FIFA zastosować, to są mistrzostwa świata a nie podworkowa kopanina dzieci z okolicy
» 25 czerwca 2014, 20:26 #12
aruna12: Vaxiu, ja nie mówię, że kara mu się nie należy. Podobnie jak Ty mam nadzieję, że tym razem, po kolejnym wybryku, do Suareza coś dotrze. Tylko, że w myśl zasady "artysta może więcej" nie dyskwalifikowałbym go np. na 2 lata. Trzeba tępić takie zachowania, ale bierzmy poprawkę na to kto się ich dopuszcza. Gdyby taka kara groziła np. Rooneyowi to każdy kibic United, nie wyłączając mnie, pewnie by się oburzał. I miałby rację, bo w dzisiejszych czasach piłkarz to również produkt, a nikt nie chce być pozbawiany towaru z górnej półki. Pozdrawiam.
» 25 czerwca 2014, 21:32 #11
kijana: aruna12 piłkarz to nie tylko produkt, ale także dla większości dzieciaków wzór do naśladowania, szczególnie światowa gwiazda. Z resztą nie zgadzam się z tezą, że w futbolu powinni być równi i równiejsi tylko dlatego, że ktoś zdobywa więcej bramek.
» 25 czerwca 2014, 22:18 #10
aruna12: kijana, pewnie, że nie 'tylko' produkt, ale 'również' produkt. Myślę też, że dzieciaki wzorują się na grze piłkarzy, a nie na ich zachowaniach pozasportowych. Jakoś nie zaobserwowałem wśród młodych piłkarzy wzmożonej ilości fauli "z byka" po tym jak Zidane faulował w ten sposób Materazziego. Pozdrawiam.
» 25 czerwca 2014, 23:10 #9
ferdas: nie zgadzam sie ze nie ma u nas kogos rownie dobrego... Van Persie wg mnie ten sam poziom i normalnie pod kopula ma chociaz
» 25 czerwca 2014, 18:57 #8
arek12121: Zgadzam sie. Suarez ma lepszy sezon ale na pewno nie jest lepszy od RvP.
» 25 czerwca 2014, 18:58 #7
Kenzema: przede wszystkim to są zawodnicy zupełnie różni nie ma jak ich porównywać.. obaj są genialni, jednak RvP prezentuje swój poziom trochę dużej niż Suarez co go stawia wyżej od zawodnika z Anfield.
» 25 czerwca 2014, 19:44 #6
arek12121: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2014 20:13

Czemu nie mozna ich porownywac? Sa to napastnicy a to ze prezentuja troche odmienny styl to nie ma nic do rzeczy. Zgadzam sie z tym, ze vP dluzej prezentuje wysoką forme i dlatego jest lepszy.
» 25 czerwca 2014, 20:13 #5
Yaankes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2014 08:22

Sory, ale Van Persie nigdy nawet trochę nie doszedł do poziomu Suareza... Suarez dołączył do grona tych dwóch wielkich, Messiego i Ronaldo. Van Persie żyje z podań, bramki które strzelił sam z siebie można policzyć na palcach jednej ręki, a Suarez? Suarez tak jak i Ronaldo czy Messi, strzela wiele bramek sam, po prostu bierze cały ciężar na siebie i bije rywali, tak jak Messi dzisiaj zniszczył Nigerię w zasadzie sam.

Robin to wielki piłkarz i bardzo go lubię, ale Suarez to piłkarz wybitny i choć ma zryty beret, to i mimo wszystko jego klasa piłkarska jest co najmniej o jeden większa od RvP.

Obecnie na świecie jest tylko dwóch młodych piłkarzy, którzy mogą dorównać klasie CR7, Messiego i Suareza, są nimi Balotelli i Neymar.
» 26 czerwca 2014, 08:21 #4
arek12121: Nie zgadzam sie. Stwierdzasz to po 1 bardzo udanym sezonie? Van Persi jest i bedzie dla mnie lepszy bo gra na wysokim poziomie od dawna a Suarez raz zachwycil i juz porownanie do Messiego(gdzie nigdy nie osiagnie to co on). Jak dla mnie nie powtorzy nawet raz takiego sezonu i jesli Lpool go w tym okienku nie sprzeda to beda glupi. Zreszta zobaczymy w nadchodzacym sezonie.
» 26 czerwca 2014, 10:14 #3
kyneuszu: Suarez gra na wyższym poziomie niż vp. Pierwszy sezon był w cieniu carrola bo ten angol i kosztował 35 mln. A i tak grając mniej był najlepszy. 2 sezony temu przegrał koronę strzelców z van persim bo był zawieszony na 5 ostatnich meczów i nie strzelal karnych których vp strzelal na potęgę. W tym sezonie jakby strzelal zamiast Gerarda miałby 40 goli. Dziękuję dobranoc. Zaslepionych kibiców na tej stronie jest dużo. Bravo za obiektywizm yankes. Pozdro
» 26 czerwca 2014, 11:49 #2
kyneuszu: Arek Suarez nie osiągnie tego co Messi bo live bardziej przypomina argentyne niż barce. Sam ciągnie live i miał 3 bardzo dobre sezony pod rząd. Van persie miał bardzo dobry 1 sezon i 2 ostatnie w arsenalu. Tak więc tak samo i nie kompromituj się.
» 26 czerwca 2014, 12:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.