Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MŚ 2014: Przełamanie Rooneya na nic, Suarez bohaterem

» 19 czerwca 2014, 22:52 - Autor: Rio5fan - źródło: Devilpage.pl
Spotkanie drugiej kolejki fazy grupowej między Urugwajem i Anglią przyniosło mnóstwo emocji. Zwycięsko z tego starcia wyszła ekipa Óscara Tabáreza, a bohaterem spotkania został zdobywca dwóch goli - Luis Suárez.
MŚ 2014: Przełamanie Rooneya na nic, Suarez bohaterem
» Spotkanie drugiej kolejki fazy grupowej między Urugwajem i Anglią przyniosło mnóstwo emocji. Zwycięsko z tego starcia wyszła ekipa Óscara Tabáreza, a bohaterem spotkania został zdobywca dwóch goli - Luis Suárez. Warto dodać, że swoją pierwszą bramkę na mistrzostwach świata zdobył Wayne Rooney.
Oba zespoły rozpoczęły zmagania na brazylijskim mundialu od porażki, co sprawiło, że bezpośrednie starcie nabrało jeszcze większego ciężaru gatunkowego. Największym wzmocnieniem ekipy La Celeste był powrót Luisa Suáreza, który znalazł się w wyjściowym składzie. Anglicy pokładali swe nadzieje przede wszystkim w osobie Wayne‘a Rooneya.

Napastnik Manchesteru United miał pierwszą wyborną okazję do zdobycia bramki w dziesiątej minucie, gdy futbolówkę ręką tuż przed polem karnym zagrał Diego Godín. Strzał z rzutu wolnego minimalnie ominął jednak bramkę Fernando Muslery.

Urugwajczycy odpowiedzieli po kwadransie gry. Dośrodkowanie w pole karne nie zostało prawidłowo wybite przez Phila Jagielkę i piłka spadła pod nogi Cristiana Rodrígueza, ale jego potężny strzał poszybował nad poprzeczką.

W 31. minucie Synowie Albionu wykonywali kolejny rzut wolny po tym, jak sfaulowany został Dany Welbeck. Dośrodkowanie Stevena Gerrarda spadło na głowę Wayne‘a Rooneya, który z najbliższej odległości trafił futbolówką w poprzeczkę.

Siedem minut później Urugwajczycy wyszli na prowadzenie po skutecznym kontrataku. Edinson Cavani dośrodkował na głowę Luisa Suáreza, a ten precyzyjnym uderzeniem nie dał szans Joe Hartowi.

Druga połowa rozpoczęła się od huraganowych ataków drużyny z Ameryki Południowej. Suárez próbował zaskoczyć Joe Harta między innymi uderzeniami z rzutów rożnych. Niezwykle groźny był również Edinson Cavani, który w 52. minucie znalazł się w sytuacji sam na sam z bramkarzem Anglików. Napastnik PSG nie potrafił jednak wpisać się na listę strzelców.

Podopieczni Roya Hodgsona byli bliscy fantastycznej odpowiedzi chwilę później. Wayne Rooney otrzymał precyzyjne podanie w pole karne i oddał mocny strzał z kilku metrów, lecz po raz kolejny na wysokości zadania stanął Fernando Muslera.

W 71. minucie Danny Welbeck zakończył swój udział w tym meczu, a zastąpił go Adam Lallana.

Cztery minuty później nadeszła wielka chwila Wayne‘a Rooneya. Glen Johnson przedarł się prawym skrzydłem i posłał idealne podanie przed bramkę. Napastnik Manchesteru United dobrze dostawił stopę i zdobył swoją pierwszą bramkę na mistrzostwach świata.

Ostatnie słowo w tym meczu należało jednak do Luisa Suáreza. Snajper Liverpoolu otrzymał niezłe podanie wprost od Fernando Muslery i potężnym uderzeniem dał swojej drużynie bezcenne trzy punkty.

Anglicy swoje ostatnie spotkanie fazy grupowej zagrają we wtorek 24 czerwca, a ich rywalem będzie ekipa Kostaryki.


TAGI


« Poprzedni news
Oko na Mundial - odcinek 2: Marouane Fellaini
Następny news »
Kagawa: Musimy pokonać Greków

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (122)


groszek: kurde jak ma sie tyle zawodnikow liverpoolu to nie dziwne
» 21 czerwca 2014, 10:03 #114
Kenzema: Anglia jest sama sobie winna. Tyle sytuacji niewykorzystanych, Rooney psujący setki, bezproduktywny Welbeck i Sterling (z Urugwajem), Gerrard asystujący Suarezowi. Jedno trzeba oddać Anglikom, że skład za te 2 lata będą mieli genialny, jedyna pozycja nieobsadzona będzie to pozycja Gerrarda, na każdą inną mają młodego zmiennika. Według mnie ME w 2016 roku będą przełomowe dla Anglików, ale teraz mi ich szkoda, nie grali złej piłki, a wręcz przeciwnie - pokuszę się nawet o stwierdzenie, że grali najlepiej w tej grupie no ale taki jest football.
» 21 czerwca 2014, 09:31 #113
Fabio: Anglicy już co najmniej od 15 lat mają wyśmienitych graczy potrafiących grać w swoich klubach, ale jak przychodzi do gry na turniejach międzynarodowych to jedna wielka kicha !! - Anglicy mają świetnych, a nawet wybitnych piłkarzy, ale nie mają drużyny.
» 21 czerwca 2014, 08:15 #112
uzil25: Ballack powiedział, że jedynym graczem klasy światowej w Anglii jest Rooney. Taka też prawda. Dobrze do tego zaprezentowali się Johnson, Cahill oraz Barkeley. Jeszcze Sturidge coś tam próbował. Reszta grała dramatycznie, na czele z Gerrardem.

Z młodymi racja Barkley, Shaw, Jones czy Smalling będą stanowić klucz w przyszłości ale teraz jedynie gruchy mogą zbierać z wielkim Liverpoolem na czele i ich piłkarzami.
» 22 czerwca 2014, 14:01 #111
zbyszek7: Z reprezentacja Anglii w pilce noznej trzeba zrobic to samo co z reprezentacja Polski:

Zburzyc, zakopac, zaorac I postawic tabliczke: Mundial? Nie tedy droga heheee
» 21 czerwca 2014, 03:38 #110
Gallacher: uzil25
jeśli Anglicy grali dobrze to czemu meczu nie wygrali i są bez pkt w grupie ?
Śmieszą mnie opinie pt. grali dobrze mimo że przegrali.Dobrze gra ten, kto wygrywa a kimś takim może być Chile,Kostaryka i ktoś tam jeszcze ale na Boga nie Anglia czy Hiszpania którzy zaliczyli 2 porażki i prawdopodobnie Anglia pojedzie już za niedługo do domu bo jeśli Anglicy mieli by grać dalej to bez urazy ale z taką grą to mogły by ich nawet ograć Wyspy Owcze czy Islandia przy solidnej grze także ten mundial jest taki trochę zaczarowany zwłaszcza ten wynik gdzie Robin jako ptaszek strzelił gola w powietrzu :D
» 21 czerwca 2014, 00:55 #109
uzil25: Chelsea wygrywając LM też grała pięknie? Celtic bunkrując się np. z Barca i wygrywając też grał pięknie? Grecja ze swoim autobusem wygrywając mundial też grała ofensywny i atrakcyjny futbol?

Anglia zafundowała wszystkim dwa emocjonujące mecze grając ofensywnie, czy ci się to podoba czy nie. Jednak to, że gra się efektywnie nie znaczy, że gra się efektownie i tyle w temacie. Mówiąc o ich grze na pewno grali dobrze, momentami bardzo ale wynik równie pewno nie jest dobry.
» 22 czerwca 2014, 14:16 #108
Ghostpl: JA bym dal innym graczom pograc .
» 20 czerwca 2014, 22:32 #107
Diabelred: No to Anglia juz oficjalnie wraca do domu, mecz z Kostaryka bedzie meczem o pietruszke. No to teraz czas na podsumowanie... Na tym mundialu Anglicy mieli naprawde fajny i niezly sklad. Jednak najwiekszym problemem tej kadry dla mnie jest Hodgson. Dopoki nie zatrudnia jakiegos mlodszego zagranicznego trenera(nie Brytyjczyka) z pomyslem na zmiane gry Anglii ,dopoty nigdy nic nie graja na Mundialu czy ME. Tak jak Xavi powinien sobie juz darowac gre dla kadry, to samo tyczy sie Gerrarda. Nie dosc, ze zagral slabo, to jeszcze ma pecha, najpierw pozbawil Liverpool szansy na majstra, a teraz z kolei przez niego Anglia nie wyjdzie z grupy.
» 20 czerwca 2014, 20:22 #106
TinyScouser: To już się robi nudne. Gerrard jest jedynym graczem, prze którego Anglia nie wyjdzie z grupy? Reszta grała cudownie?

Obiektywności trochę, proszę.
» 20 czerwca 2014, 20:58 #105
Diabelred: Moze zle sie wyrazilem, moze nie tyle co przez niego nie wyjdzie z grupy, co poprostu swoim zlym zagraniem walnie sie do tego przyczynil ;)
» 20 czerwca 2014, 21:23 #104
TinyScouser: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2014 21:33

No to na pewno. Ja najbardziej żałuję słabej jednak dyspozycji Sterlinga i niewidocznego Welbeck'a (po meczu w Monachium można było oczekiwać po nim wiele więcej).

Rooney na plus, chociaż gdyby wykorzystał chociaż jeszcze jedną okazję.... ;)

Nie chciałbym jakoś specjalnie winić Hart'a, ale można powiedzieć, że zdecydowanie to nie były jego najlepsze występy. Chociaż, z drugiej strony, nie wiem czy Foster spisałby się wiele lepiej...
» 20 czerwca 2014, 21:31 #103
ferdas: Gerrard zagrał tragicznie, gracz z takim nazwiskiem w dodatku kapitan okazał się jednym z najslabszych punktow, zamiast podniesc druzyne do walki wrecz przeciwnie ,byl filarem ich porażki... nie to zebym obwinial tylko jego, bo oczywiscie jest to wina takze pozostalych graczy i braku skutecznosci, Welbeck tez nie zachwycil podobnie jak Sterling, dwie młode nadzieje i doswiadczony filar Stefek dali ciała po maksie, szkoda mi Rooneya, jeden z najlepszych graczy meczu. angielska defensywa mogla troche poforsowac i pokopac suareza zeby go zneutralizowac a nie dac mu pole do popisu
» 20 czerwca 2014, 23:05 #102
Snakus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2014 20:17

no i już można z czystym sumieniem oceniać grę Anglików bo Kostaryka odebrała im matematyczne szanse na awans :)
» 20 czerwca 2014, 20:16 #101
ferdas: i spokojnie zakontraktowac Shawa, bo dla Anglii mundial dobiegl konca, a nie mowilem ze nie maja najmniejszych nawet szans na jakikolwiek sukces, a wielu wierzylo w jakies przepowiednie zwiazane z Chochita Wurst, Atletico i Realem
» 20 czerwca 2014, 23:07 #100
Manuel11: Dawno nie widziałem tak ciekawie grajacej Anglii mecz był szybki z mnostwem sytuacji naprawde szkoda tych nie wykorzystanych niestety Roo tez sie do tego włacza Bravo za walke i inna gre niz do tej pory na duzych imprezach.................nadzieja umiera ostatnia
» 20 czerwca 2014, 17:36 #99
mycka86: Anglicy są sami sobie winni. Po wyrównaniu Urugwaj był na kolanach i mogli spokojnie ich wypunktować. Zamiast tego walili bez sensowne długie piłki. I w dodatku dali sobie wbić frajerską bramkę i to przez zawodnika, który powinien być najlepiej pilnowany.

Rooney moim zdaniem grał dobrze, ale nie było równowagi między formacjami i generalnie cała drużyna grała bez pomysłu.

Na papierze mają jeszcze szanse na awans, ale nie oszukujmy się skoro nie potrafili wygrać z tak słabym Urugwajem, to nie zasługują na wyjście z grupy. A nawet jak jakimś cudem uda im się wyjść, to 1/8 jest szczytem ich możliwości.
» 20 czerwca 2014, 13:15 #98
0ptimus: Jak ma strzelać, skoro w Anglii nie jest napastnikiem
» 20 czerwca 2014, 13:00 #97
grandes: Nie jest ale miał sytuacje ,które powinien wykorzystać :)
» 20 czerwca 2014, 14:04 #96
vip14: Wielka szkoda, że Anglicy odpadli, ale swoją drogą to ładnie grali. Mecz był dynamiczny i cieszy mnie fakt, że Wayne Rooney strzelił swoją pierwszą bramkę na MŚ w Brazylii. Denerwuje mnie, że o odpadniecie z MŚ Anglii wielu krytyków obarcza właśnie Rooneya. Rooney gra dobrze w kadrze, strzela bramki, a krytycy i pseudo fani i tak wiedzą lepiej.
PS: Wiem, że mają jakieś małe szanse na wyjście z grupy, ale to musiałby być jakiś cud.
» 20 czerwca 2014, 12:00 #95
Fan669: Ładnie grali, cała Anglia zawaliła MŚ ale Roo nie jest święty marnując 3-4 setki. Ta bramka była strasznym błędem Urugwaju, wszyscy staneli po prostu w miejscu a Roo musiał dołożyć tylko stopę.
» 20 czerwca 2014, 12:43 #94
ja11: Dlaczego cud? Wystarczy, że Włosi wygrają swoje mecze, a Anglicy wygrają z Kostaryką i mogą wyjść. Niestety Urugwaj z Suarezem to inny zespół niż z Kostaryką i obawiam się, że mogą urwać punkty Włochom. Ale jeszcze nie wszystko stracone, ja cały czas mam nadzieję, że Anglia wyjdzie z grupy.
» 20 czerwca 2014, 13:04 #93
krystek94: United powini kupic barkleya jest bardzo dobrym zawodnikiem do srodka pola
» 20 czerwca 2014, 11:44 #92
uzil25: Anglia grała źle? My chyba różne mecze oglądali... mecz był świetny i na pewno lwy grały lepiej od Urugwaju. Trzeba oddać, że Gerrard i Henderson są beznadziejni a ten pierwszy to nie złe drewno tyle strat i jeszcze błąd przy główce. Do tego przerzuty wykonywał jak jakiś kloc z węglem a kreowanie gry to dramat. Baines w meczu z Włochami dramat i tu też na początku dramat ale z czasem się rozkręcić. Jagiełka dramat, Welbeck i Sterling to samo. Sturidge też słabo. Jednak Johnson, Barkeley, Cahill i Rooney zagrali dobrze. Do naszego napastnika można mieć pretensje o jedną setke tak to zagrał dobrze+gol. Ogólnie świetny spektakl ale wielcy gracze Liverpoolu zawiedli na czele z drewnianym Gerrardem, gdyby zdobyli ten punkt awans by mieli a tak to do domu... jeśli mam komuś wytłumaczyć czemu dla mnie Gerrard to drewno wytłumaczę ale wystarczy spojrzeć na jego postury i ruchy...
» 20 czerwca 2014, 10:59 #91
TomcioGGMU: Rooney się przełamał , ale zdenerwował mnie Sterling cały czas dryblował i nic z tego nie miał ale jak gorch o ściane cały czas to samo xd
» 20 czerwca 2014, 09:54 #90
KacyK: Wracajcie chłopaki do domu, trzeba myśleć o nowym sezonie.
» 20 czerwca 2014, 09:53 #89
grandes: Ja tak mówię bo to prawda.
» 20 czerwca 2014, 14:04 #88
devil897: Ale będą jaja jak Kostaryka wyjdzie z grupy
» 20 czerwca 2014, 09:18 #87
filu8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2014 08:45

Roy Hodson jest bardzo słabym trenerem o uważam, że wszelkie zmiany należy zacząć od niego. Ten trener nie wyciąga żadnych wniosków po porażkach!! Do tego Sterling to masakra to jest jakaś. Totalnie bezmyślny zawodnik.
» 20 czerwca 2014, 08:44 #86
jaratkow: Nie wiem, może oglądaliśmy inne mecze innej Anglii..? Ja zarówno w meczu z Włochami jak wczoraj z Urugwajem widziałem lepszą drużynę niż na poprzednich turniejach mistrzowskich. To pech Lwów, że trafiły do takiej grupy z tak dysponowanymi rywalami. A wyliczanie zawodnikom ich indywidualnych błędów? Czy ma sens? Idąc tym tokiem myślenia można pozbawić się radości gdy nasza ulubiona drużyna wygrywa. Przykład: nawet w wygranym 5:1 meczu z Hiszpanią holenderskim piłkarzom nie wszystko wyszło i "weszło". W mojej ocenie na mundialu w Brazylii lepsza jest gra Anglików niż wynik. Prawdziwa krytyka należy się np. obrońcom tytułu - ci nie tylko nie mają wyników ale jeszcze nic nie grają
» 20 czerwca 2014, 06:45 #85
klb9k: Cała drużyna zagrała fatalnie. Jagielka to kompromitacja , Baines żadnego dobrego dośrodkowania z akcji , Gerrard mnóstwo strat , Welbeck bez komentarza , Rooney marnuje setki , Henderson przeciętny. Tam musi być dużo zmian jeżeli chcą ruszyć z miejsca ja pokusiłbym się o ustawienie 4-3-3 i taki skład : Hart - Johnson Smalling Cahill Shaw - Wilshere Jones Barkley/Lallana - Sterling Rooney Sturridge
» 20 czerwca 2014, 01:22 #84
NewtonHeath1878: Dla mnie najsłabszy i tak Jagielka. Zawalił pierwszą bramkę - wyskoczył i nie przeciął podania, zgubił Suareza. Druga? Można narzekać na Gerrarda, że popełnił błąd, ale dlaczego Jagielka nie trzymał Suareza? Podszedł do przodu, pod główkę, gubiąc Suareza, bo to on go powinien trzymać, nie Cahill. Obejrzyjcie sobie powtórki. Nie powinien podchodzić do tej główki, tylko trzymać na oku Urugwajczyka.
Trudno mi wskazać najlepszego zawodnika po stronie angielskiej. Byłby to chyba Johnson. Ojj, gdyby tak Rooney zamienił tę poprzeczkę i strzał w Muslerę na gole...
» 20 czerwca 2014, 01:21 #83
CoToMaByc: yyy czlowieku grales kiedys w pilke co ty wgl bredzisz? przeciez Jagielka i Cahill zostawili suareza na spalonym zawsze tak sie obroncy ustawiaja zeby zlapac na spalonego!! jaki blad Jagielki!! chlopie wez troche sie zastanow skad oni mogli wiedziec ze taki steveG zagra taka pilke suarezowi ...
» 20 czerwca 2014, 08:41 #82
NewtonHeath1878: Jasne, w pełni się zgadzam. Tylko, że Cahill trzymał Suareza metr za sobą, a Jagielka 5 metrów za sobą.
» 20 czerwca 2014, 13:49 #81
Beere: Zgadzam się z Newtonem~, przy obu bramkach starszy z Anglików ewidentnie zaspał, a gdyby nie Cahill to więcej bramek by wpadło, bo ratował tyłek bardziej doświadczonemu koledze kilka razy.

Aczkolwiek drugą zawalił w takim samym stopniu Gerrard.

Tłumaczenie, że stoper nie spodziewał się, że piłka może przejść po walce powietrznej do napastnika jest bez sensu. Zresztą to samo jest z nie spodziewaniem się piłki w polu karnym przez napastnika.
» 20 czerwca 2014, 18:39 #80
Beere: Można się czepiać Gerrarda, ale moim zdaniem obie bramki zawalił Jagielka, choć przy drugiej rzeczywiście Steven miał spory udział. A ile razy Gary uratował tyłek doświadczonemu Anglikowi? Nie rozumiem dlaczego na środku nie gra Smoła z Cahillem.
» 20 czerwca 2014, 00:18 #79
ja11: Zgadzam się, do tego nie wiem dlaczego w tym meczu nie zagrał Jones. Henderson był cały mecz niewidoczny, a myślę, że Jones skutecznie wybiłby z głowy granie Suarezowi. Do tego może Barkley w miejsce Roo, a Rooney na szpicy i może jakoś by to wyglądało.
» 20 czerwca 2014, 13:16 #78
Beere: Czy ja wiem? Ofensywnie Anglicy wyglądali dobrze. Makabrycznie grał Jagielka i przez to przegrali mecz. Oczywiście to tylko moje zdanie.

W ogóle postawa Anglii w MŚ to niespodzianka. Możnaby rzecz grali jak nigdy, przegrali jak zawsze. Zespół jest poukładany, dobrze gra w ofensywie, grają nowocześnie (w przeciwieństwie do nas nie ma u nich lagi do przodu na walke, choć dośrdokowań nadal mają sporo). Wszyscy hejtują Roya, a ja uważam, że wyciągnął z nich więcej niż np. Capello. Ciekawym bardzo ich występu na Euro za dwa lata. Wtedy prawdopodobnie młodzi wejdą do kadry na stałe i będzie szum. :)
» 20 czerwca 2014, 18:37 #77
Snakus: Jak można drugi mecz pod rząd grać Welbeckiem na skrzydle? Przecież on się kopie w czoło na szpicy, co dopiero na skrzydle...
» 20 czerwca 2014, 00:16 #76
Klimaa: Anglia jak zawsze zawiodła na wielkim turnieju. Szkoleniowiec to też nieporozumienie..
» 20 czerwca 2014, 00:09 #75
zbyszek7: Jak pan trener wystawi na mecz z Costarica 4, 5 nowych grajkow to bedzie szansa na jekies punkty. Jesli wystawi ta sama zlota jedenastke to do domu z niczym
» 20 czerwca 2014, 00:06 #74
TinyScouser: Uczepiliście się Gerrarda, tak jakby inni Anglicy zagrali fenomenalnie...

whoscored.com/Matches/789639/Live/International-FIFA-World-Cup-2014-Uruguay-England
» 19 czerwca 2014, 23:30 #73
NorekDoktorek: Ale człowieku kto podał do Suareza?
» 19 czerwca 2014, 23:36 #72
TinyScouser: Cavani.
» 19 czerwca 2014, 23:38 #71
witek62: Gerrard był najgorszy na boisku i miał udział przy dwóch bramkach dla Urugwaju
» 19 czerwca 2014, 23:39 #70
TinyScouser: I tylko on? No właśnie.
» 19 czerwca 2014, 23:40 #69
mateo13: Może nie fenomenalnie, ale Gerrard to najsłabsze ogniwo. Obejrzyj mecz jeszcze raz i się zgodzisz!
» 19 czerwca 2014, 23:50 #68
mcis: problem Gerrarda jest taki, ze przez ostatni rok byl graczem nastawionym glownie na defensywe, a tu mu kazali grac jak za mlodzienczych lat. to nie Pirlo, wiec szalu nie bylo
» 20 czerwca 2014, 02:43 #67
Mathard: Zapomnieliście o tym że przy 100% sytuacjach jest jeszcze bramkarz na bramce który broni . I cóż z tego że Rooney strzelał dobrze jak Muslera to bronił. Tak samo jak w meczu Brazylia-Meksyk, co mogli zrobic brazilyjczycy skoro jakby nie strzelili to i tak Ochoa to wyciągnął.
Rooney strzelił co miał strzelić i tyle .
» 20 czerwca 2014, 08:41 #66
Berba9tov: Filozofować sobie można. Mathard jak sam piszesz, że 100% sytuacja, no to ma być gol.
Z takiej odległości ten wali w środek... Chłopak sobie nie radził z presją, teraz jak strzelił gola powinno być lepiej, ale czy nie za późno?
Pozdro dla graczy Liverpoolu, którzy symulują i asystują. Sturridge ładnie gasi piłę, obraca się tylko wykończenia brak. Sterling zbyt egoistycznie.
Dobre akcje lecą tylko skrzydłami, nie ma kto środka ogarnąć.
Hondgson musi dać młodych od początku w następnym meczu.
Trzymamy kciuki za Italiańców.
» 20 czerwca 2014, 09:26 #65
Mathard: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2014 13:15

Idealne w środek to On nie strzelił , Muslera musiał wykonać ruch i się rzucić , parując piłkę na bok . Rozumiem że Rooney powinien wczoraj minimum dwa gole strzelić ale bramkarzowi też się nie powinno "ujmować zasług" za jego interwencje które były co najmniej dobre...
» 20 czerwca 2014, 13:14 #64
lukiton0589: Przed mundialem na kozła ofiarnego wzięto Cleverleya, a teraz został nim Rooney (jakby nie patrzeć, żeby nie on to Anglicy po stronie goli mieliby zapewne 0). Zachwycali się tymi Sterlingami, Gerrardami i Hendersonami, a oni grają takie padło, że aż żal na to patrzeć. Na dodatek Sturridge i Sterling myślą, że to Premier League i sędzia odgwiżdże im każdego nura w polu karnym.
» 19 czerwca 2014, 23:23 #63
mcis: jesli chodzi o Rooneya to 1 gol na 5 100% okazji w 2 meczach to okropna srednia, i chyba o to wszystkim chodzi. ja osobiscie bylbym zadowolony z 1 gola gdyby mial 1 100% okazje, bo to oznacza pewnosc w poczynaniach na boisku, patrz na vP nie ma jakis zabojczych rajdow, czy akcji, ale to co mial strzelic to strzelil
» 20 czerwca 2014, 02:46 #62
Diabelred: Wyjsc jeszcze moga, jednak musza liczyc, na korzystne dla nich wyniki innych spotkan. Ja tam dopiero podsumuje ich gre, kiedy juz nawet matematycznych szans nie bedzie na wyjscie z grupy. W sumie to najczarniejsza robote wykonal Johnson, Rooneyowi wystarczylo tylko to wbic. Zdziwilbym sie, gdyby nawet takiej akcji Anglik nie zamienil na bramke.
» 19 czerwca 2014, 23:18 #61
NorekDoktorek: Stivi pewnie sobie teraz myśli Why Always Me?
» 19 czerwca 2014, 23:18 #60
callah13: Hyhy to prawda . Szkoda mi chłopa bo jest świetnym zawodnikiem :)
» 19 czerwca 2014, 23:32 #59
callah13: Szkoda mi Rooney'a . Zostanie kozłem ofiarnym Anglii, który w dwóch najważniejszych meczach miał bezpośredni udział przy jedynych strzelonych bramkach przez tą drużynę . Ten facet ma pecha, że urodził się w tym kraju . Serce oddał a to jest najpiękniejsze w sporcie więc chwała mu za to :)
» 19 czerwca 2014, 23:18 #58
mateo13: Dla mnie jeszcze większym pechowcem jest Gerrard i to jak już on tej reprezentacji pecha przynosi tak samo jak FCL.
» 19 czerwca 2014, 23:45 #57
zico32: Suarez i Cavani mega mecz, co do Anglików brakowało mi tej waleczności, Urugwaj żadnej piłki nie odpuścił...
» 19 czerwca 2014, 23:17 #56
JustDoIt: Sytuacja z główką Rooneya nie należała do najłatwiejszych, druga sytuacja, no tu już można winić Wazze, jednak świetna obrona Musslery. Gerrard, no szkoda go troche.
» 19 czerwca 2014, 23:15 #55
HubsS1: Szkoda mi Wayne'a. Zawalczył jak lew, jednak koledzy z zespołu grali nawet o dwie klasy niżej niż Wazza.
» 19 czerwca 2014, 23:13 #54
bagien: Wazza też nie błyszczał
» 20 czerwca 2014, 00:43 #53
ElTunel2000: Gerrard out! Ten zawodnik to symbol porażki. Zawsze w ważnym meczu musi wypracować przeciwnikom gola (chociaż jak asystował przy golu Eto to się cieszyłem). A Anglicy zamiast się czepiać dobrze grającego Cleva, to powinni pisać petycje by Gerrarda nie brać na mistrzostwa.
» 19 czerwca 2014, 23:10 #52
Abrakadabra: przy golu Ba* chyba że Eto'o też asystował to zwracam honor
» 19 czerwca 2014, 23:16 #51
NewtonHeath1878: Suarez 2:1 Anglia.
» 19 czerwca 2014, 23:09 #50
TraN: Suarez 2:1 Rooney
» 19 czerwca 2014, 23:13 #49
Abrakadabra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2014 23:18

Asysty: Cavani, Johnson, Gerrard
» 19 czerwca 2014, 23:17 #48
NewtonHeath1878: Urugwaj bez Suareza to poziom reprezentacji Polski. Anglia bez Rooneya coś by utraciła, ale nie byłaby tak beznadziejna jak Urugwaj chociażby z Kostaryką.
» 20 czerwca 2014, 00:53 #47
ziomboy777: Rooney i tak mega slabo:/... dwie setki zmarnowane.. Suarez dwie okazje - dwa gole. To jest snajper
» 19 czerwca 2014, 23:08 #46
zbyszek7: Skoro jest to strona MU to co tutaj robisz?
» 19 czerwca 2014, 23:17 #45
soldier: 2 setki? Ten strzał głową w poprzeczkę to zwykły pech, ciężko tu się doczepić do Rooneya, że coś zrobił źle. A już na pewno nie ma go co porównywać z Gerrardem, bo jeden z ich był motorem tego zespołu a drugi piątym kołem u wozu.
» 19 czerwca 2014, 23:18 #44
Maaattttt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2014 23:26

@RedHeart
Może dlatego że Gerrard zagrał trzy razy gorzej? Nie dość że znów w ważnym momencie zaliczył ładną asystę, to jako kapitan nie potrafił dać sygnału do ataku, miał kilka kiepskich długich zagrań do nikogo, a na koniec jeszcze kiedy trzeba było pociągnąć akcję to spanikował i oddał strzał rozpaczy.
Nie tylko dlatego, że gra tam czy gdzie indziej, ale dlatego że dzisiaj zagrał beznadziejnie, więc obrońco piłkarzy innych klubów i obiektywny krytyku naszych, nie szukaj dziury w całym.
» 19 czerwca 2014, 23:25 #43
dagoberto: Redheart. Piszesz ze Rooney zagral piach a on byl najlepszym graczem w swojej ekipie, cos ci sie chyba pomylilo jesli chodzi o gre Roo w tym meczu. Moim zdaniem zagral swietnie i dzieki niemu anglia byla w tym meczu bardzo dobra.
» 20 czerwca 2014, 00:17 #42
R4ttle: Każdy ma trochę racji. Roo zagrał słabo, ale bardzo dobrze na tle reszty drużyny, wyróżniał się, chociaż grał przeciętnie, a może nawet gorzej.
» 20 czerwca 2014, 00:31 #41
dagoberto: No mamy inne zdanie co do gry Roo, gdyby mu dopisalo wiecej szczescia to mialby 3 bramki na koncie,i nie licze tej setki bo tam powinien strzelic bramke, mowie o wolnym i glowce w poprzeczke.
» 20 czerwca 2014, 01:23 #40
TraN: Anglicy w pierwszej połowie jedynie zagrożenie stanowili jedynie przy stałych fragmentach gry, nie licząc chyba akcji Rooney- Sturidge. Wayne uratował skórę tą bramką przed kolejną falą krytyki, choć znowu zmarnował setkę. Ogólnie Anglia jest beznadziejna w ataku pozycyjnym, a Hodgson nie umie wyciągać wniosków po przegranym meczu. Cóż, może jak Anglia odpadnie szybciej, to szybciej zobaczymy informacje nt. ewentualnego transferu Shawa.
» 19 czerwca 2014, 23:07 #39
soldier: Już po pierwszym meczu było widać, że Gerrard jest najgorszym zawodnikiem w tej kadrze(mimo solidnej konkurencji ze strony Welbecka). Szkoda, ze Hodgson tego nie widział, bo jako zespół, grali całkiem nieźle.
» 19 czerwca 2014, 23:03 #38
dtomasik7: Najslabszy byl Welbeck. Rooney naprawde bardzo się starał, tak mi go bardzo szkoda ze masakra :(
» 19 czerwca 2014, 23:02 #37
NorekDoktorek: A co powiesz o Sterlingu pełno głupich dryblingów i strat.
» 19 czerwca 2014, 23:04 #36
soldier: Danny bardzo się starał, ale jednak Steven swoją "asystę"odebrał mu ten zaszczytny tytuł.
» 19 czerwca 2014, 23:49 #35
R4ttle: Gerrard najlepszy na boisku, szczytowa forma. Jeszcze będzie wiele lat grał na najwyższym poziomie. Asysta przy drugim golu Suareza, palce lizać.
» 19 czerwca 2014, 23:02 #34
JustDoIt: Brzmi jak po meczu Liverpoolu :D
» 19 czerwca 2014, 23:09 #33
Daminek8: Casillas w Realu i Hiszpanii, Rio w United i Gerrard w Live i Anglii. Wieku nie oszukasz, choć Giggs i Pirlo odbiegają od tej reguły.
» 19 czerwca 2014, 23:00 #32
marsin7: Trochę mało logicznie napisałeś, ale masz rację ;)
» 19 czerwca 2014, 23:07 #31
Daminek8: Jeśli ktoś ogląda piłkę nożną to nie ma sensu tu nic więcej tłumaczyć.
» 20 czerwca 2014, 08:34 #30
Amycus: Mimo że kibicuję Manchesterowi z całego serca to uwielbiam Suareza i chciałbym go kiedyś u nas xD
» 19 czerwca 2014, 23:00 #29
Abrakadabra: ja tam go nie lubię, ale dla mnie jest najlepszym napastnikiem świata
» 19 czerwca 2014, 23:01 #28
dtomasik7: nie dogadał by się z naszymi zawodnikami moze ;D (Evra)
» 19 czerwca 2014, 23:02 #27
Amycus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2014 23:07

Dla mnie też jest najlepszym napastnikiem na świecie razem z Robinem a co do dogadania się myslę że już zakopali topór wojenny zresztą nawet Evra oddał głos na niego
» 19 czerwca 2014, 23:07 #26
xAthizard: Anglia przegrała, ale szanse na awans jeszcze chyba ma ? Jak się myle to poprawcie.
» 19 czerwca 2014, 22:59 #25
NorekDoktorek: Ma szanse trzeba wygrać następny mecz i liczyć na Włochów.
» 19 czerwca 2014, 23:01 #24
dtomasik7: jesli Wlochy wygraja z Urugwajem a Anglia z Kostaryka, to chyba Anglia z Wlochami wychodzi ;), i oczywiscie dzisiaj jeszcze Wlochy muszą wygrac z Kostaryka, jakikolwiek remis ich skresla
» 19 czerwca 2014, 23:04 #23
SkoraMU: W takim wypadku bramki beda sie liczyc, Anglicy muszą wysoko wygrać i liczyć na Włochów.
» 19 czerwca 2014, 23:43 #22
Assh3L: Cieszy jedynie gol Rooney'a. Krytyka zejdzie z niego, polecam im krytykować Gerrard'a bo to dla mnie pomyłka kompletna...
» 19 czerwca 2014, 22:59 #21
piotrz7: YES! Miałem nadzieję na zwycięstwo Urugwaju :D Bravo !
» 19 czerwca 2014, 22:59 #20
T7MU: rób od razu paradę na balkonie z tej radości.
» 19 czerwca 2014, 23:00 #19
NorekDoktorek: Gerrard najpierw pozbawia mistrzostwa Liverpool a teraz udupia Anglię chłopie daj sobie już spokój z piłką.
» 19 czerwca 2014, 22:57 #18
wilku02: Prawdziwy Kapitan !
» 19 czerwca 2014, 22:58 #17
Sone: Za kazdym razem, kiedy zblizaja sie jakies mistrzostwa mam nadzieje, że Anglicy sprawia jakaś niespodzianke. Niestety faza grupowa to szczyt możliwości na ten moment. Szkoda meczu z Włochami....
» 19 czerwca 2014, 22:57 #16
Abrakadabra: hahaha brawo Gerrard zabrałeś mistrzostwo Liverpoolowi przez swoje śmieszne podanie, a dzisiaj odebrałeś szanse na awans Anglii.. Błąd przy pierwszej bramce i cudowna asysta przy drugiej bramie Suareza, idź że pan już na emeryturę i oddaj miejsce w środku pola młodym-.-
» 19 czerwca 2014, 22:56 #15
TinyScouser: Gerrard grał sam na boisku?

A podobno futbol to gra zespołowa... ?
» 19 czerwca 2014, 23:06 #14
Assh3L: tak, ale jednak nic nie pokazał... miał być"fundamentem". Henderson trochę lepiej, choć jakoś też wielkiego czegoś nie zrobił, Welbeck także... Gdyby obaj zagrali tak jak w lidze było by o wiele lepiej, ale cóż... Pirlo pokazał kto jest klasowym zawodnikiem, może Gerrard i Henderson buty im wiązać
» 19 czerwca 2014, 23:11 #13
Abrakadabra: wiem, ale jak ktoś nie umie dokładnie podać, albo popełnia błędy które kończą się bramką dla rywala, to w takim wypadku zespół nic nie jest w stanie zrobić
» 19 czerwca 2014, 23:12 #12
TinyScouser: polecam zapoznać się chociaż z tym:

whoscored.com/Matches/789639/Live/International-FIFA-World-Cup-2014-Uruguay-England
» 19 czerwca 2014, 23:15 #11
Abrakadabra: no i co mi ze statystyk, jak Gerrard i tak jest cienki i załatwił krótszy pobyt Anglikom w Brazylii :o Hiszpania też 99,5% przy piłce, a od wczoraj Mundial w tv oglądają
» 19 czerwca 2014, 23:21 #10
TinyScouser: spójrz na choćby oceny pomeczowe innych Anglików...

Faktem jest, że większość zagrała słabo, jednak Wy będziecie teraz wrzucać tylko na Gerrard'a, tak jakby jedynie on grał przeciw 11 Urugwajczykom.
» 19 czerwca 2014, 23:28 #9
cinek06: Tiny ale tak zawsze jest. Cała drużyna może grać słabo ale największy hejt dostanie ten co najwięcej zawinił(tutaj Gerrard). Ja sam nie jestem jaimś wielim fanem Anglików i uważam, że dopóki nie zmienią trenera to duzo nie osiągną na tego typu turniejach.
» 20 czerwca 2014, 10:17 #8
Rooni126: Gerrard to jest klasa,brawo !!
» 19 czerwca 2014, 22:56 #7
T7MU: N-Ę-D-Z-A ------> Jak co dwa lata.

przykro patrzeć. Ciągle niepowodzenie. Nie widać przełomu, nawet z młodymi. Szkoda.
» 19 czerwca 2014, 22:56 #6
NorekDoktorek: Porównaj sobie rok 2010 i obecną reprezentacją różnica jest ogromna ale i tak przegrywają ;/
» 19 czerwca 2014, 23:00 #5
T7MU: co mam porównać kolego ? co dokładnie...? EFEKT TEN SAM OD 66' roku... Bieda i nędza. Szkoda bo bardzo im kibicowałem.
» 19 czerwca 2014, 23:01 #4
Abrakadabra: z młodymi by wygrali, to stary pryk zawalił, a imię jego Steven
» 19 czerwca 2014, 23:04 #3
NorekDoktorek: Rok 2010 mega łatwa grupa wyjscie po męczarniach niesamowitych na prawdę nie widzisz różnicy w grze tej drużyny?
» 19 czerwca 2014, 23:06 #2
T7MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2014 23:10

być może, ale teraz to już jest blablanie po fakcie. A wiecie czy przypadkiem nawet młodzi, będą podtrzymywać tradycję odpadania w finałach a najlepiej w karnych... Nie wiemy tego więc po co to ciągnąć. Efekt - niestety - ten sam... lecim na drzewo. Stevie G... no comment.

Norek-> mówimy o tym że znowu odpadają... mimo nowej myśli, itp itd.. nawet korki na nogach mieli nowe i mimo to nadal nie fart/błędy/starzy zawodnicy/ trener... można wymyślać przez tydzień.


Jak dla mnie rewolucja jest potrzebna, więcej młodych + zmiana trenera, Roy nie wzbudza woli walki.
» 19 czerwca 2014, 23:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.