Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MŚ 2014: Dwa gole Van Persiego, Holandia rozbiła Hiszpanię!

» 13 czerwca 2014, 23:04 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Robin van Persie i reprezentacja Holandii rozpoczęli mistrzostwa świata w Brazylii w wielkim stylu. Napastnik Manchesteru United w starciu z Hiszpanami dwukrotnie wpisał się na listę strzelców, a Oranje rozbili obrońców tytułu aż 5:1.
MŚ 2014: Dwa gole Van Persiego, Holandia rozbiła Hiszpanię!
» Robin van Persie i reprezentacja Holandii rozpoczęli mistrzostwa świata w Brazylii w wielkim stylu. Napastnik Manchesteru United w starciu z Hiszpanami dwukrotnie wpisał się na listę strzelców, a Oranje rozbili obrońców tytułu aż 5:1. W piątek swój występ na mundialu odnotował także Javier Hernandez.
Van Persie rozpoczął mecz w wyjściowym składzie Holendrów. Początkowo inicjatywa należała do Hiszpanów, co zaowocowało golem Xabiego Alonso z rzutu karnego. W 44. minucie kibicom przypomniał się Van Persie. Holender otrzymał znakomite podanie od Daleya Blinda i efektownym szczupakiem przerzucił piłkę nad Ikerem Casillasem.

Po zmianie stron Holendrzy szybko wzięli sprawy we własne ręce. W 53. minucie na listę strzelców wpisał się Arjen Robben, a 11 minut później wynik spotkania podwyższył Stefan de Vrij.

Nie był to jednak koniec ostrego strzelania na Arena Fonte Nova. W 72. minucie swoją drugą bramkę ustrzelił Van Persie. Holender wykorzystał błąd Casillasa i posłał piłkę do siatki z bliskiej odległości. Kilka minut później napastnik United zszedł z boiska, choć wcześniej mógł skompletować hat-tricka. Piłka po jego atomowym uderzeniu z woleja odbiła się jednak od poprzeczki.

Wynik szlagierowego spotkania ustalił na dziesięć minut przed końcem Arjen Robben, który najpierw popisał się efektownym sprintem, a następnie nie dał szans bramkarzowi Hiszpanów.

W ekipie mistrzów świata całe spotkanie na ławce rezerwowych przesiedział David de Gea.

We wcześniejszym piątkowym meczu Meksyk pokonał Kamerun 1:0. Od 73. minuty na placu gry przebywał Javier Hernandez.


TAGI


« Poprzedni news
Van Persie: Nie powinienem wspominać o mojej kontuzji
Następny news »
Sir Bobby Charlton o szansach Anglików na mundialu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (174)


zbyszek7: Tylko prosze was nie dodawajcie za chwile na glownego newsa cos o reprezentacji Anglii !! Tragedia za 50 lat Anglia dalej bedzi grac tak samo na mundialu. Miec taka lige takich zawodnikow I nie potrafic nic zdzialac na mistrzostwach to tylko oni potrafia. Zostawcie newsa z van Persim bo ten jego wczorajszy gol zostanie w pamieci na dlugo
» 15 czerwca 2014, 02:06 #104
PauloKuhan: ehhhh ten cambell znowu mnie zadziwił, ten wegner jakis nieogarniety ze szuka napastnika a ma takiego goscia
» 14 czerwca 2014, 23:22 #103
grzesznik83: osobiście jak dla mnie angielsko-niemiecko-holenderski Manchester Utd zrobiłby robote w lidze ! czas pokaże a Van Gaalowi trzeba zaufać bo to po prostu trener z wyższej półki ;) glory United !
» 14 czerwca 2014, 22:16 #102
Macheda94: Proszę Cie LVG sprwoadz nam Depay oraz Blinda ;p
» 14 czerwca 2014, 21:32 #101
NexaT: Ooh, no i jeszcze Campbella, bo wszyscy trzej zagrali dobry mecz (jeden!) na mundialu.

A najlepiej to pół Holandii, rozgromienie 5:1 Hiszpanii to nie przypadek.
» 15 czerwca 2014, 02:01 #100
Macheda94: Nexat jezeli nie widziales Eredivisie to nie wypowiadaj sie ze po 1 meczu Depay ogladalem prawie caly sezon bo mam dostep do holenderskiej ligi
pozdrawiam kumatych a Blind kilka razy widzialem na na Sp/SPD radzi sobie duzo lepiej od Cleva czy Fletchera
» 15 czerwca 2014, 15:52 #99
JustDoIt: Ohhhh Robin van Persie
» 14 czerwca 2014, 20:06 #98
Cleverli: lepiej by było dla United jakby Holandia jak najszybciej odpadła. Wtedy LvG mógłby spokojnie zająć się MU. A tak jak osiągnie sukces może dojść do wniosku, że jest już spełniony i nie będzie rozmieniał się na drobne, a co za tym idzie nie poprowadzi nas. Swoją drogą jak wróci do MU przeżyje istny szok. Tyle miernot w jednym zespole pewnie V. Gaal podczas swojej kariery nie widział.
» 14 czerwca 2014, 13:15 #97
Bossicky: 200mln ojro na transfery, kupi sobie pół reprezentacji HOlandii i będzie git.
» 14 czerwca 2014, 13:19 #96
Olo: Cleverli - "a co za tym idzie nie poprowadzi nas."

v. Gaal, 12.07.2014: "Wygrałem mistrzostwo świata, jestem spełniony, dlatego nie mam zamiaru prowadzić Manchesteru United i z chęcią zapłacę 15 mln odszkodowania za odstąpienie od umowy. Wszystko byle nie współpracować z tą bandą miernot, jak Robin van Persie (tak, mówiłem że Cię lubię tylko żebyś strzelał dla reprezentacji), Wayne Rooney czy Juan Mata".

Puknij ty się w głowę ;)
» 14 czerwca 2014, 13:28 #95
Olo: Nie no, ja uważam że Cleverli miewa dobre spostrzeżenia i uwagi, ale czasem przegina z pesymizmem ;)
» 14 czerwca 2014, 14:04 #94
Diabelred: ,,A tak jak osiągnie sukces może dojść do wniosku, że jest już spełniony i nie będzie rozmieniał się na drobne, a co za tym idzie nie poprowadzi nas.'' jesli nawet to nadal nie bedzie spelniony jesli chodzi o kariere MENEDZERA, nie selekcjonera, ale wlasnie menedzera, w koncu brakowaloby mu wygranego majstra w PL, ktora jest prestizowa liga.
» 14 czerwca 2014, 18:06 #93
Janks7: Bez przesady, jeżeli wygra mistrzostwo świata, to będzie miał kolejny argument żeby zachęcić najlepszych piłkarzy do współpracy z nim w Manchesterze United, kto wie może Arjen Robben zmieniłby zdanie po takim wspólnym sukcesie?
» 14 czerwca 2014, 19:53 #92
Bossicky: wiadomo było, że "nędznik" po ogłoszeniu objęcia kadry przez van Gaala zostaje i będzie wiodącą postacią - więc nie rozumiem twoich wywodów.
Wczoraj zwrócił moja uwagę na siebie Daley Blind, warto go obserwować, jeśli dalej bedzie tak grał van Gaal powinien wziąć go ze sobą do United, tym bardziej że na te pozycje potrzebujemy wzmocnień.
» 14 czerwca 2014, 13:19 #91
grzesznik83: koniec ery Cassilasa teraz niech De Gea pokaże co potrafi na mundialu ! ;)
» 14 czerwca 2014, 12:25 #90
Bossicky: no właśnie mi się wydaje, że sprawa jest otwarta... Jestem pewien, że Del Bosque na Chile wystawi odmłodzony skład, czy zrezygnuje z Ikera - zobaczymy.
» 14 czerwca 2014, 14:34 #89
Domelo: Robin jest genialny!!
» 14 czerwca 2014, 11:58 #88
gafciu7: BLIND - brać w ciemno,
» 14 czerwca 2014, 11:28 #87
Olo: GENIALNA HOLANDIA!


Btw, widzieliście pudło Chicharito? Teraz proszę porównać go sobie z Robinem. Co za ćwok...
» 14 czerwca 2014, 11:10 #86
Przemas96: Ten "Ćwok" jak nazwałeś Groszka rozegrał w całym sezonie rozegrał 7(?!) meczy od 1 minuty? a van Persie 76!! I teraz porównaj jaki to miało wpływ na płynność i pewność siebie piłkarza...
» 14 czerwca 2014, 11:17 #85
gafciu7: na głupiej wysokości dostał podanie
» 14 czerwca 2014, 11:27 #84
Olo: Ciekawe tylko czy jest słaby dlatego że nie gra, czy nie gra dlatego że jest słaby ;)

Przecież to było firmowe zagranie Chicharito. Nie traf w piłkę, przestrzel nad bramką, klęknij, pomódl się, narzekaj że nie grasz. Jeden z wielu piłkarzy, którzy po pierwszym sezonie znikają z piłki. Podanie dostał akurat na kolano - jak na kolesia który bierze za kopanie piły ze 100 tys tygodniowo, to jednak powinien to strzelić. Dla mnie murowany kandydat do odejścia.
» 14 czerwca 2014, 11:32 #83
Olo: Urósł Ci siurek po tym poście? ;)

"Po jednym pudle" powiadasz... Stary, sądzę tak o Grochu od dobrych trzech lat. On nigdy nie miał formy. Miał tylko farta. Nie wiem jaką wyobrażasz sobie łatwiejszą akcję, niż piła na trzecim metrze, zupełnie bez obstawy. Nawet mógł próbować ją przyjąć. Tyle że Groszek nie ma nawet podstaw techniki. Poza tym, kolego, zdarza się spudłować. Zdarza się nie strzelić decydującego karnego. Ale jeżeli "piłkarz" nie potrafi nawet kontrolować piłki, nie rozgląda się tylko biegnie z piłą na bramę sam (bo tak wygląda jego gra) to o czym my mówimy? To jest napastnik z lat '70, wtedy się taki futbol grało. Ale oczywiście, nazwij mnie "znafcą" bo przecież mam dopiero 11 lat, więc na pewno chcę kupić pół składu za grube miliony. Oceniasz mnie na podstawie jednego komentarza i daty urodzenia wpisanej w profilu. Podpowiem tylko że nie we wszystko w internecie należy wierzyć ;)
» 14 czerwca 2014, 13:22 #82
uzil25: Niesamowity mecz :) coś pięknego bo chyba każdy z nas kibicował Holendrom raz, że RvP dwa, że Louis van Gaal. Dwa gole naszego snajpera o, którym mówi teraz cały świat, pięknie. Mecz super szczególnie w drugiej połowie.

Niby Hiszpanie prowadzili po głupim karnym ale ustawienie drużyny przez van Gaala świetne i te długie piłki dawały się we znaki świetnie wyszkolonym technicznie Hiszpanom jednak posiadających braki w obronie i warunkach fizycznych. Super oby tak dalej, tyle bramek i niech van Persie leci na króla strzelców.

Jeszcze tak na koniec dodam ale huknął z woleja :)
» 14 czerwca 2014, 10:51 #81
szymek1193: Dobry meczyk :] trzeba kupić blinta i bastiana :)
» 14 czerwca 2014, 10:37 #80
MU1212: jednym słowem finał Mś będzie taki Holandia-Portugalia
» 14 czerwca 2014, 09:21 #79
Klimaa: Bardzo dobry mecz. Szkoda że w klubie tak mu nie szło ;) ale pod wodzą swojego rodaka być może znowu będzie straszyć rywali.
» 14 czerwca 2014, 08:20 #78
JasnaLiryka: Co prawda kupon mi nie wszedł ale.... Jak bardzo cieszyła tak wysoka wygrana na tymi żelusiami z Hiszpanii , żałowałem tylko ,że to nie jest finał z przed 4 lat !
» 14 czerwca 2014, 08:19 #77
jaratkow: Woodward nie kupiłby nawet maślanki...
» 14 czerwca 2014, 08:05 #76
Dawidlademann: Holendrzy zawsze dobrze zaczynaja wielkie imprezy a potem klops...

ale zagrali wspaniale drugie 45min
» 14 czerwca 2014, 02:14 #75
designer: gadanie. To juz inna Holandia. Nie ma Heitingi, Mathijsena itp. Teraz narodzila sie nowa utalentowana ekipa szczegolnie w obronie a Blind to coraz jasniej swiecacy brylant podobnie jak jego ojciec przed laty. Po takim meczu Holendrzy u ktorych nie ma mowy o presji jako ze nikt w nich nie wierzy powinni pojsc za ciosem. Dla nich futbol to radosc jak za najlepszych lat dla Brazylii. Zero presji zero oczekiwan i to jest ich najwiekszy atut. Brak presji=wspaniala gra. Hiszpanie zostali skarceni za RPA a to licze ze dopiero poczatek! Czekam juz 20 lat na mistrzostwo swiata i licze ze przez brak presji na tym mlodym zespole wreszcie ugraja to co najcenniejsze.
» 14 czerwca 2014, 02:25 #74
Adamczik: Żeby LVG tak MU poskładał.
» 14 czerwca 2014, 01:16 #73
designer: posklada, posklada a jak nie to wywali tego czy tamtego z klubu a sprowadzi bardziej zdyscyplinowanych i lepszych graczy chociazby z samej Holandii. Taki Blind moglby sie idealnie u boku Van Gaala rozwinac w United. Jego wspaniale zagrania to tylko dowod na to jaki ma potencjal. Zreszta pokazywal go juz wczesniej w barwach Ajaxu.
» 14 czerwca 2014, 02:27 #72
xMASAx: Jak tylko na boisko wszedł Torres to już miałem pewność, że nic więcej nie strzelą :) Po tym co pokazała dzisiaj Holandia nie mogę się doczekać początku nowego sezonu :)
» 14 czerwca 2014, 01:15 #71
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2014 00:23

gdzie sa hejterzy vP sie pytam? gdzie ci ktorzy chca sie go pozbyc i postawic Rooneya na szpicy? Zobaczymy co Anglik pokaze na tych mistrzostwach. zdziwie sie jesli strzeli chociaz jedna bramke..... vP juz solidny kandydat do krola strzelcow MS, widac, ze jest w gazie
» 14 czerwca 2014, 00:23 #70
micsie03339: Tu, to że strzelił dwie bramki nic nie zmienia, ma ponad 30 lat,a dwa sezony w jego przypadku to cud, nie życzę mu źle, ale wątpię by takie sezony(bez kontuzji) się powtórzyły.
» 14 czerwca 2014, 08:09 #69
Diabelred: micsie03339, mamy lekarzy jakich mamy, tak naprawde, jedynie De Gea, Giggs i chyba Kagawa nie mieli w ostatnich 2 sezonach jakichs kontuzji.
» 14 czerwca 2014, 10:54 #68
sisinho: Co myślicie o obrońcy de Vrij? Podobno szukamy obrońcy a on młody, niezły i raczej nie aż tak drogi jak Mangala czy Benatia.
» 14 czerwca 2014, 00:21 #67
mcis: akura obrona Holendrow nie blyszczala w tym meczu, to Hiszpanie nie potrafili strzelic, a okazje mieli nawet kilka setek. Za to atak Holendrow to bajka
» 14 czerwca 2014, 00:25 #66
Yaankes: Mnie bardziej zachwycił Blind, posyła piłki jak Beckham. Świetny mecz, a ten kto kiedyś mówił, że Robben za stary do United to niech to teraz powie, gość jest po prostu niesamowity.
» 14 czerwca 2014, 02:00 #65
designer: otoz to. Brac Blinda i to bez gadania. Przy Van Gaalu ten chlopak sie rozwinie jeszcze bardziej z korzyscia dla klubu jak i moich Oranje...
» 14 czerwca 2014, 02:29 #64
Gallacher: Już w pucharze konfederacji w zeszłym roku Hiszpania dostała oklep od Canarinios i to już był sygnał że Hiszpania coś nie gra tego co kiedyś ale nic nie może przecież wiecznie trwać czyż nie ?
Nie wiem jak wy ale ja stawiam na Bośnię :D
» 14 czerwca 2014, 00:19 #63
KoaLa: Coś czuje, że w następnych meczach Hiszpanii De Gea będzie bronił :D
» 14 czerwca 2014, 00:16 #62
mcis: raczej nie ma szans, to by upokorzylo Ikera, a on jest swiety
» 14 czerwca 2014, 00:26 #61
Janks7: Jeżeli Hiszpanie nie wyjdą z grupy, del Bosque straci posadę, a głównym celem jego następcy będzie odmłodzenie składu, czyli na Euro 2016 ujrzymy już w większości, zupełnie nową, inną Hiszpanię, zapewne z naszym Davidem de Geą w bramce.
» 14 czerwca 2014, 00:43 #60
manutdfan92: Nie wiem jak del Bosque, ale ja bym jednak trochę pomieszał w skladzie. Koke, Juanfran czy Javi Martinez trochę ożywiliby to towarzystwo. O Casillasie nie wspominam, bo on jest nietykalny.
» 14 czerwca 2014, 00:50 #59
dtomasik7: Blindowi poprostu wyszedł mecz dzisiaj, nawet bardzo dobrze. Ale nie ma co się odrazu podniecać, zobaczymy co pokaze potem. W tamtym roku w LM chyba ogladalem Milan - Ajax, Milan z czerwona kartka, a Blind nie mial wgl pomyslu na gre, mecz porazka w jego wykonaniu to byl i dlatego czekam na kolejne jego mecze ;D
» 14 czerwca 2014, 00:13 #58
designer: oceniasz go bo jakis mecz z Milanem mu nie wyszedl?? No to zal mi cie naprawde bo w innych meczach Ajaxu spisywal sie rownie dobrze jak np. dzis. Ten kto bacznie obserwowal gre tego klubu wie o czym mowa. Blind przy Van Gaalu moze sie stac duzo wieksza gwiazda niz Evra zajmujacy aktualnie ta sama pozycje.
» 14 czerwca 2014, 02:31 #57
dtomasik7: Nie oceniam, nie ogladalem go w Ajaxie, widzialem go tylko w tamtym meczu i naprawde zagral wtedy padake, tak samo nie oceniam go po meczu z Hiszpania gdzie na odwrot byl jednym z lepszych.
» 14 czerwca 2014, 08:41 #56
mcis: pewnie po pierwszych 25minutach Hiszpanie pomysleli, ze rozjada pomaranczowych i sie rozluznili, potem gol wyrownujacy i mieli nerwowke z ktorej sie nie wydostali. jak to sie mowi niewykorzystane sytuacje sie mszcza. Hiszpanie powinni prowadzic 3:0 do 30min. mieli 2 zmarnowane setki
» 14 czerwca 2014, 00:28 #55
Janks7: Holendrzy też mieli stuprocentowe sytuacje w pierwszej połowie, a Wesley Sneijder po podaniu Arjena Robbena? jeszcze przy stanie 0-0? Robin również miał setkę, ale odgwizdali tam spalonego i nie trafił w bramkę już po gwizdku, a gdyby nie odgwizdali to zapewne byłby gol :) zgadzam się z NewtonHeath1878, że bramka do szatni Robina była kluczowa, pozytywnie wpłynęła na Holendrów, a negatywne na Hiszpanów.
Ogólnie Hiszpanie w ostatnich spotkaniach najczęściej bramki zdobywają z rzutów karnych i to też nie zawsze potrafią je wykorzystać, właśnie dlatego przed mistrzostwami byłem pewien, że nie obronią tytułu, a na dodatek mogą mieć problemy z wyjściem z grupy.
» 14 czerwca 2014, 00:41 #54
tatarek: Moim zdaniem teraz nadszedł właśnie czas na sprawdzenie, czy Hiszpanie są rzeczywiście mistrzami. Bo mistrz to nie ten co zwycięża pięknie (jak np. dziś Holandia) a ten co potrafi zawsze wstać z kolan, zapomnieć o przeszłości i skutecznie iść dalej. Jeśli Del Bosque ich z tego wyprowadzi na prostą to na prawdę uwierzę, że to jest mistrzowska drużyna. Pamiętajcie- nie liczy się jak zaczynasz a jak kończysz :).
» 13 czerwca 2014, 23:51 #53
sensi: Po tym co dzisiaj zobaczyłem nie wierze że stać ich na wygraną w mistrzostwach, zostali zbyt dobrze rozpracowani a Van gaal pokazał jak nalezy się ustawić pod nich aby byli bezradni.
Xavi i Iniesta +Alonso to już nie to samo co 4,5,6 lat temu a jeśli oni zawodzą to hiszpania nie ma korzystnego rezultatu.
» 13 czerwca 2014, 23:58 #52
tatarek: A pierwsza bramka to co? Podanie Xaviego palce lizać. Alonso też ładne crossy zapodawał na początku. Oni potrzebują uporządkować styl gry, umiejętności nadal są spore. Osobiście przesunąłbym Busquetsa wyżej, dał Martineza na jego pozycję no i Iniestę zostawił. A ktoś z dwójki Xabi/Xavi na ostatnie minuty może wchodzić by uporządkować grę i zagrać kilka dobrych piłek. Del Busque to nie jest rewolucjonista, podstawa sukcesów leży w spokoju i wlewaniu wiary w umiejętności do serc piłkarzy. Dlatego jestem pewien, że nie straci głowy i coś wykombinuje.
Hiszpania na Mundialu i Euro grała tak samo bezpłciowo a tą tiki-takę to rozpracowywało się od czasów Interu Mourihno do sezonu 2012/2013 kiedy unicestwiła się... sama; przez brak pressingu.
» 14 czerwca 2014, 00:04 #51
mcis: Xavi Iniesta Alonso sa w formie, tylko Hiszpanie tak samo jak barca to najlepiej wyskautowana i rozpracowywana druzyna na swiecie, a starego psa nie nauczysz nowych sztuczek....
» 14 czerwca 2014, 00:29 #50
Yaankes: O czym ty mówisz... drużyna, która od 2008 roku wygrała 3 najważniejsze turnieje reprezentacyjne, nie ma już nic do udowodnienia. Hiszpanie to jedna z największych reprezentacji w historii futbolu. Niestety jak każda drużyna, kiedyś nadejdzie koniec, piłkarze są co raz starsi, a Diego Costa totalnie nie radzi sobie z presją mundialu, co więcej totalnie nie komponuje się z resztą drużyny. Hiszpania dzisiaj grała dobry futbol, taką grą zjedliby Chile i Australię, ale na Holandię to za mało, tym bardziej że Robben jest w swojej najwyższej formie.
» 14 czerwca 2014, 02:03 #49
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2014 23:47

Przeczuwałem, że to już koniec ery Hiszpanów, moimi faworytami Mistrzostw byli, nadal są gospodarze - Brazylijczycy, ale Holendrzy jak i Louis van Gaal pokazali dziś swoją wielkość i być może dołączyli do grona faworytów? rzeczywiście, możemy być już chyba spokojni, mimo, że reprezentacja i klub to zupełnie dwie oddzielne sprawy, to jednak widać, że w reprezentacji pomysł Louisa sprawdza się doskonale - kilka absolutnych gwiazd holenderskiej piłki, można powiedzieć już legend, otoczonych młodymi, głodnymi sukcesów piłkarzami, czy tak to będzie wyglądało w United? nie mam nic przeciwko :) było tak często za SAFA, Moyes przyszedł i chciał wszystko zmienić, naściągać samych gwiazd za grube miliony ale czy to naprawdę jest nam potrzebne?
Louis van Gaal ponadto ma jeden wielki atut którego u Moyesa było nie widać, stara się dostosować najlepszą taktykę pod to co posiada, a nie narzeka, że nie ma odpowiedniego materiału, bo kto by się spodziewał, że Holandia będzie w stanie rozbić 5-1 mistrzów świata i europy? mimo, że wypalonych to jednak mistrzowie świata, spodziewałem się wygranej holendrów, ale jedną-dwoma bramkami, na pewno nie czterema w takim stylu :)
» 13 czerwca 2014, 23:47 #48
manutdfan92: RedDevil98
Oglądaj Chile a potem ocenisz czy są słabi.
» 14 czerwca 2014, 00:00 #47
Janks7: Nawet jak Hiszpania wygra z Chile, to Holendrzy mając prawdopodobnie najlepszy bilans bramkowy mogą chcieć się zemścić, z Chile grają ostatni mecz, więc mogą się podłożyć mając prawdopodobnie pewny awans, a jakby przy okazji tego ostatniego grupowego meczu LvG się ugadał z Sanchezem i Vidalem hehe niezła wyobraźnia z mojej strony ale mieć tą dwójkę to mógłby być wspaniały początek naszej nowej ery pod wodzą LvG:) Chile 1-0 Sanchez.
» 14 czerwca 2014, 00:13 #46
manutdfan92: I Niemcy i Hiszpania nie wspominając już o Anglii mieli problemy z Chile w meczach towarzyskich.
» 14 czerwca 2014, 00:19 #45
szabo1878: 1. Van Gaal pokazal ze zna sie na robocie, i fajnie, czekam na jego rewolucje w United ;)

2.Jesli w nastepnym meczu nie zagra De Gea to... no nie moge napisac bo dostane bana :P ale po dzisiejszym spotkaniu ewidentnie widac ze stara gwardia hiszpanii powinna byc powoli wymieniana juz teraz, w fazie grupowej. Wiec czekam na wystepy Maty i Davida!

3.I co sie wszyscy podniecaja Neymarem? Na RvP sie patrzcie barany z tvp!
» 13 czerwca 2014, 23:45 #44
tatarek: Wystawienie De Gei to jakby popełnić samobójstwo. Taka burza by się rozległa, że na pewno zabrałoby to więcej niż dałyby świetnie interwencje Dawida. Taka jest smutna prawda, ale póki co na tym mundialu Iker to święta krowa.
» 13 czerwca 2014, 23:47 #43
sensi: na 95% będzie siedział na ławie, Del Bosqe nie da mu pograć bo świety Iker ma areole nad łbem i chociaż popełnił w dzisiejszym meczu conajmniej 3 błędy ewidentne to świetym będzie dalej.
» 13 czerwca 2014, 23:49 #42
szabo1878: Xabi Alonso - Javi Martinez
Diego Costa - Fabregas( falszywa 9)
Sergio Busquets - Mata
Casillas - De Gea

moim zdaniem takich zmian powinien dokonac przed nastepnnym meczem del bosque.
a poza tym powinien cos do taktyki dodac bo ta tiki-srake to juz chyba cala europa przejrzala
» 14 czerwca 2014, 00:01 #41
tatarek: Busquets za Matę? Dobrze się czujesz?

Jak już to Mata za Silvę.
» 14 czerwca 2014, 00:05 #40
giggi: spoko David jest młody i na następnych ME lub Mundialu już będzie grał napewno :)
» 14 czerwca 2014, 00:26 #39
Yaankes: Właśnie najlepsze co w tym momencie może zrobić del Bosque jest zostawienie składu w spokoju, Iker po takim fatalnym dniu poczuje że trener w niego wierzy i że teraz już limit błędów się wyczerpał, a on musi w bramce robić cuda. Z resztą Iker dzisiaj popełnił jeden fatalny błąd, ale w innych sytuacjach bronił fenomenalnie, to co wyciągnął po strzale Robbena to była parada tego turnieju, póki co.

Jedyna zmiana jakiej potrzebuje Hiszpania to odsunięcie od składu Costy. Diego w ogóle nie radzi sobie z presją, publika w Brazylii go niszczy, a on sam nie komponuje się z resztą drużyny, nie może znaleźć sobie miejsca na boisku, na jego miejsce powinien wejść Torres, który w bardzo krótkim czasie zrobił więcej, niż Costa przez cały mecz. Ten wynurkowany karny, którego nie powinno być to żadna zasługa i tylko ujma dla jego wielkich umiejętności piłkarskich.

Co do 3 punktu... widzę, że nie panujesz nad emocjami i troszkę Cię one poniosły. Przypominam, że Neymar ma 22 lata i już prowadzi Brazylię po kolejny tytuł, a Robin ma już tyle lat, tyle doświadczenia, że byłoby wręcz żenujące, gdyby taki piłkarz nie błyszczał na takiej imprezie, więc fakt że 22 latek błyszczy i gra świetnie wymaga zachwytu, bo to oznacza że jak nabędzie niezbędnego doświadczenia to wyprzedzi Robina o klasę, jak nie jeszcze więcej. Robin jest genialny, jest fantastyczny, ale Neymar udowodnił przez ten rok w Barcelonie, że te wszystkie zapowiedzi, że on może być jeszcze lepszy niż CR7 i Messi nie są wyssane z palca.

A co do LVG... od razu byłem zachwycony faktem, że tak wybitny trener przejmie United, po tym nieudaczniku Moyesie. Obecnie trzeba nam kogoś kto twardą ręką pokaże piłkarzom, co to dyscyplina.
» 14 czerwca 2014, 02:15 #38
tatarek: Jak karny wynurkowany? Przecież mu obrońca lewą nogę podciął przez co Costa stracił równowagę i nie mógł strzelić. Przy całej mojej niechęci do rep. Hiszpanii to karny był w 100% słuszny.

Torres? Znowu na pustą nie trafił. Myślę, że można by powtórzyć wariant z fałszywą 9.
» 14 czerwca 2014, 08:42 #37
sensi: lepszego od C.Ronaldo długo nie będzie, nie wiem czy się w góle taki urodzi kiedyś, cięzko być lepszym od perfekcyjnego piłkarza...
» 14 czerwca 2014, 11:00 #36
szabo1878: ee tam co z tego ze Neymar bedzie lepszy od Messiego i Ronaldo?

Januzaj bedzie lepszy od Messiego, Ronaldo i Neymara :D
» 14 czerwca 2014, 12:14 #35
Eryw: Yaankes - zgadzam się w 100%
Dodam jeszcze, że Neymar mimo 22 lat rozegrał dla Brazylia 50 spotkań i ustrzelił 33 bramki
» 14 czerwca 2014, 13:07 #34
Yaankes: Tatarek, zobacz powtórki. Costa wiedział, że źle przełożył piłkę i to on położył stopę na łydce obrońcy Holandii. Karny jest wynurkowany, nikt o nim nie mówi bo nie zmienił wyniku meczu, gdyby mecz zakończył się 1:0 dla Hiszpanii to cały świat mówiłby o tym bardzo wątpliwym karnym. Costa dobrze to zrobił, ale to nie zmienia faktu że faulu tam nie było, a to Costa szukał kontaktu, a nie obrońca Holenderski.
» 14 czerwca 2014, 20:12 #33
tatarek: Neymar owszem ma genialne momenty ale nie raz w Barcy zaznacza się tylko w protokole meczowym otrzymując tylko żółta kartkę. W Brazylii jest główną postacią a w Katalonii pozostaje w cieniu Messiego. Nie jest tym pod którego się gra. To w mojej opinii podcina mu skrzydła. Szkoda jego talentu, ale czy doświadczenie nie uczy nas, że świetni napastnicy w Barcelonie kończą marnie przez rywalizację z Messim? Henry, Eto'o, Ibra, Villa itd...
Co prawda mówi, że jemu to pasuje, jest tu aby pomagać Messiemu itp., ale ja mam wrażenie, że on nie wykorzystuje nawet 3/4 swojego potencjału w Barcy.
» 14 czerwca 2014, 20:12 #32
Yaankes: Tak to zupełnie nielogiczne, że trener wystawia bramkarza, który zna swoich obrońców od kilkunastu lat, a obrońcy jego. Mnie byłoby żal De Gei po tym meczu, bo wpuściłby 3-4 gole i byłby kozłem ofiarnym, że nowy bramkarz, że obrona się z nim nie rozumie. Casillas jest numerem jeden i będzie póki sam nie zrezygnuje, dlaczego? Bo ma kilkanaście lat doświadczenia, a De Gea to młody chłopak, który pod większą presją po prostu nie wytrzyma, co pokazał już kilka razy w United. Jego czas w repce nadejdzie, ale póki co Casillas będzie numerem jeden, popełnia co raz więcej błędów z powodu rutyny, w ostatnich tygodniach dostał kilka razy po tyłku i z pewnością w następnych spotkaniach pokaże, czemu to on, a nie De Gea powinien stać w bramce Hiszpanów.
» 14 czerwca 2014, 02:21 #31
Diabelred: Piekny mecz Oranje, piekny dzien dla kazdego ich kibica, w tym i mnie ,Hiszpania upokorzona :D. W pierwszej polowie wydaje mi sie, ze Holendrzy specjalnie dali sie Hiszpanom wyszumiec. W 2 polowie grala juz tylko jedna druzyna, o tego akcje na duzym luzie. Obawialem sie troche o stoperow Holandii jednak dzis dali rade. Robben, Blind, van Persie swietny mecz. Zawiodl mnie de Guzman, plus dla van Gaala, ze szybko go zdjal, oby nasz menago rowniez i u nas tak szybko reagowal na to co dzieje sie na boisku. Jednak ja sie jeszcze nie jaram, po niestety pamietam co bylo na Euro 08 gdzie takze Holendrzy rozbili w grupie Francje czy Wlochow, a potem dostali od takiej Rosji... Mega pozytywna energia po tym meczu. :)
» 13 czerwca 2014, 23:41 #30
tatarek: Mały offtop- w składzie na livesports.pl na mecz Chile- Australia Gary Medel jest na stoperze. Czy on nie gra w pomocy przypadkowo?
» 13 czerwca 2014, 23:38 #29
manutdfan92: Medel chyba się przebranżowił, bo i w Skarbie Kibica PS jest wymieniony jako obrońca.
» 13 czerwca 2014, 23:56 #28
tatarek: Ciekawe rozwiązanie biorąc pod uwagę jego wzrost. No ciekaw jestem jak się zaprezentuje, dzięki za info :).
» 13 czerwca 2014, 23:58 #27
PauloKuhan: roben biegl 37 km/h! cyborg w 80 min meczu
» 13 czerwca 2014, 23:32 #26
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2014 23:37

Ronaldo biega 39,20:) ale to jest mało ważne.
Ważne że Hiszpania przegrała zasłuzenie a świety ikar pokazał jaki jest świety...
Drewniany Piqe9jakim cudem to drewno jest wymieniane w czołówce obrońców? chyba przez to że ma brode) którego objedzie czołówka napastników bez problemu, i Ramos harpagan który dzis został ośmieszony przez Robbena i Van Persiego:)))))
» 13 czerwca 2014, 23:35 #25
tatarek: Pique to od 3 lat chyba występuje za Shakire...
» 13 czerwca 2014, 23:36 #24
closer888: Gdyby LVG przeniósł do nas grę w odbiorze piłki, przygotowanie kondycyjne to byłoby to coś czego najbardziej nam ostatnio brakowało... taktyka świetna na Hiszpanów, nie poklepali sobie....
» 13 czerwca 2014, 23:30 #23
tatarek: Dorzuć do tego "Mini Zidane'a" w wykonaniu Costy- chamskie zachowanie. Dla mnie CO NAJMNIEJ żółta, jak nie czerwona.
» 13 czerwca 2014, 23:29 #22
closer888: Też mnie Meksyk urzekł, liczę na nich w meczu z Brazylio-Japonią.
» 13 czerwca 2014, 23:31 #21
tatarek: 2ga bramka przypomina mi idealnie moje akcje z Fify bodajże 08- piłka na drugie skrzydło krótkimi podaniami, cross Giggsa/Naniego i Tevez bądź Ronaldo kończą akcję głową. Tyle, że co innego zrobić to w warunkach kiedy asystuje ci komputer a na żywo i to jeszcze przeciwko jakiemu zespołowi. Respekt. Byłem sceptyczny co do taktyki 3(5)-5(3)-2, ale póki co wychodzi, że się pomyliłem.
» 13 czerwca 2014, 23:26 #20
sensi: W Fifie to ja strzelałem takie co miesiąc.
» 13 czerwca 2014, 23:41 #19
HubsS1: Sądzę, że ta porażka da selekcjonerowi Hiszpanii wiele do zrozumienia. To już było do przewidzenia, że z tymi samymi piłkarzami, z tą samą strategią, znowu nie wygrają Mistrzostw Świata. Ale szczerze nie spodziewałem się, że przegrają tak wysoko i to z Holandią, która była skazana na porażkę mimo wszystko. Mam nadzieję, że jest to szansa dla młodszych graczy, w szczególności dla Davida. Po tym meczu Ikera, trener może go posadzić na ławkę.
» 13 czerwca 2014, 23:22 #18
sisinho: Siądzie Iker zagra Reina. Nie liczyłbym ze postawi na Davida.
» 14 czerwca 2014, 00:14 #17
manutdfan92: Świetnie Holandia zatrybiła, ale pamiętajmy, że tam wszystko może się odmienić w jednej chwili jak to w Holandii. Moje pytanie jest jedno - czy nie można było w taki sposób wykorzystywać Van Persiego w sezonie. Mam nadzieje, że Van Gaal wszystko odmieni, bo kto go nie znał to dzisiaj dowiedział się, że Holender to świetny taktyk.
» 13 czerwca 2014, 23:17 #16
tatarek: Wg. mnie to nawet dobrze dla Hiszpanii dostać taką pompę, powinno im to dać do zrozumienia i będą musieli poprawić swoją grę. Lepsze to niż na farcie wygrać 1:0, wyjść z grupy i przegrać 1/8 finału z jakąś Francją. Hiszpania podniesie się- jeszcze się przekonacie.

Blind MOTM za te piękne crossy. Idealne wyczucie czasu! Van Persie 2 miejsce moim zdaniem za tego szczupaka i ośmieszenie Casillasa.
» 13 czerwca 2014, 23:14 #15
NorekDoktorek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2014 23:19

Robben Bóg :D te przyspieszenie
» 13 czerwca 2014, 23:19 #14
tatarek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2014 23:23

Robbena kiedy ma piłkę na sznurku zatrzymać wg. mnie było prawie niemożliwe :). On ośmieszył bardziej całą obronę Hiszpanii, Casillas winy specjalnej tam nie ponosi. Bardziej moim zdaniem zawalił jak nie potrafił (nie chciał?) piłki wybić kiedy RvP go atakował. Trzeba przyznać, że nasz Holender bardzo sprytnie to zrobił i potem jeszcze strzelił obok kolejnego hiszpańskiego pachołka.


// Przypomniało mi się, że w finale w RPA Iker zatrzymał Robbena w podobnej sytuacji, tylko, że nawet żadnego obrońcy nie było. No, latka lecą, Casillas to nie jest bramkarz typu VdS który bazuje na warunkach fizycznych a bardziej na gibkości, która oczywiście maleje. Łącząc to już z nie najlepszym refleksem (tylko parada po strzale Robbena była jak za dawnych lat) mamy coś co obok Ikera nawet nie stało.
» 13 czerwca 2014, 23:20 #13
Dorgnan: On teoretycznie może grać też na DP ;) Ale nie ma co - podobała mi się dziś jego gra i to bardzo ;)
» 13 czerwca 2014, 23:17 #12
tatarek: Spokojnie- w ostatnich meczach zawodził. Każdy może zagrać mecz życia. Pamiętacie jakie piły Clev grał w meczu z Arsenalem? Kiedyś MU kupiło pewnego skrzydłowego z Czechosłowacj(?i). SAF był pod wrażeniem jego występu na Euro '96, ale jakoś kariery nie zrobił.
» 13 czerwca 2014, 23:32 #11
NorekDoktorek: Tak, Tak, Tak coś pięknego Holandia oby tak do finału :D Teraz w kolejce po manto jest Brazylia :D
» 13 czerwca 2014, 23:08 #10
IMMM: Tylko Niemcy mogą zatrzymać Oranje. Mówiłem, że Holendrzy będą się liczyli na mundialu, ale mądrale na dp.pl wiedzą lepiej :p
» 13 czerwca 2014, 23:10 #9
micsie03339: @IMMM
Nie widzę żadnego Twojego postu,gdzie tak twierdzisz przed tym meczem.
» 15 czerwca 2014, 20:41 #8
DevilFan: Żałosny bo przegrali pierwszy mecz, oby nie było powtórki z RPA gdzie wtedy też każdy wieszał psy na Hiszpanii.. trochę szacunku mimo tego piłkarskiego święta dla nas by nie zaszkodziło mieć zwłaszcza do takich ludzi jak Bosque
» 13 czerwca 2014, 23:10 #7
sisinho: Wielu zawodników nie powołał bo wolał brać nazwiska. Niestety ale to taki sam beton co pzpn.
» 13 czerwca 2014, 23:18 #6
DevilFan: Wg Mnie zrobi teraz roszady w składzie i postawi na Ville i liczyłbym na Matę i Cazorle w meczu z Chile, ma teraz 5 dni na podjęcie decyzji i zobaczymy jak to wyjdzie w praniu o znawcy futbolu
» 13 czerwca 2014, 23:47 #5
szabo1878: ja tam zawsze twierdzilem ze del bosque to w tej hiszpanii tylko platna emeryture sobie robi. bral tylko graczy barcy ich taktyke, a slabe punkty uzupelnial graczami realu.
teraz sie zestarzeli no i efekt widzimy. poza tym zmiany tez slabe. po co bez przerwy wpuszcza torresa? moim zdaniem obecnie del bosque jest trenerem przecietnym. tytuly zawdziecza tylko i wylacznie guardioli.
» 13 czerwca 2014, 23:55 #4
Pershing: Latający Holender :)
» 13 czerwca 2014, 23:07 #3
NorekDoktorek: Piłkarz meczu według mnie Blind świetnie zagrał :D
» 13 czerwca 2014, 23:12 #2
ManUtdFan94: Dobrze rozpracowana Hiszpania przez Van Gaala. Teraz to z niecierpliwością czekam na jego przybycie na Old Trafford :D
» 13 czerwca 2014, 23:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.