Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Glazerowie przylecieli rozmawiać o następcy Moyesa

» 24 kwietnia 2014, 12:20 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Bracia Joel i Avram Glazerowie, właściciele Manchesteru United przylecieli w czwartek do Anglii w związku ze zwolnieniem Davida Moyesa z funkcji menedżera Czerwonych Diabłów.
Glazerowie przylecieli rozmawiać o następcy Moyesa
» Joel i Avram Glazerowie od dzisiaj są w Anglii
Amerykanie zawsze pozostają na bieżąco z wydarzeniami w klubie, większość spraw załatwiając poprzez pośredników i wspólników, jednak teraz, znalezienie następcy Szkota wymaga ich osobistej interwencji.

Angielskie media donoszą, iż w najbliższych dniach ma zapaść decyzja, kto obejmie schedę po Moyesie. Wiadomo, że Ryan Giggs objął tę funkcję tylko tymczasowo i nie będzie on rozpatrywany jako następca Davida Moyesa.

Glazerowie o przyszłości Manchesteru United mają debatować z Edem Woodwardem, sir Alexem Fergusonem oraz pozostałymi, wysoko postawionymi osobami w klubie.


TAGI


« Poprzedni news
Bracia Keane cieszą się grą na wypożyczeniu
Następny news »
Calderon: Ancelotti nie przejmie Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (93)


Tuptuska: Prawda jest taka. DM szanse miał i spiperzył. Martinez jakoś też jest 1 sezon w Evertonie i jak pięknie grają. To nie chodzi o presje, itp. Tylko o umiejętności. Van Gaal albo Simeone, dwóch moich kandydatów ale ponoć Smuda pakował walizki do Manchesteru :D Prawda jest też taka, że potrzebny nam trener z pomysłem, z kreatywnym myśleniem a nie typowy statystyk. Przy zwolnieniu DMa piłkarze odegrali duużą rolę ;) Ja obstawiam na Van Gaala ale to tylko moje takie ciche przypuszczenia i teorie.
» 25 kwietnia 2014, 12:00 #85
michal21031980: Czy pamięta ktoś takiego trenera jak Marcelo Lipi. Włoski terener odnosił wielkie sukcesy z Juve i reprezentacją Włoch . Teraz o ile sie nie mylę trenuje jakiś Katarski klub lub Chiński albo jakiś taki. Facet z nazwiskiem, doświadczony zarówno w silnych ligach jak i na polu międzynarodowym. Może taka propozycja.
podejrzewam że Simeone to tak jak Klop nie do ruszenia. Osobiście Van Gaal lub Pochettino wybieram Pochettino tu rzeba faceta z pomysłem na grę i może zabierze ze sobą Showa i Lallane.
» 25 kwietnia 2014, 11:38 #84
19barnaba87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2014 18:17

Marcelo Lippi to ten trener ktoremu wszystkie sukcesy kupiono za co Juve zostalo zdegradowane...
» 25 kwietnia 2014, 18:15 #83
19barnaba87: Stary super by bylo gdyby tak sie stalo. Mysle jednak ze nowy trener zostanie wybrany i ogloszony po MS
» 25 kwietnia 2014, 18:17 #82
Kajdano: Tylko Diego Simeone, to jest prawdziwy trener z jajami i umiejetnosciami. Z klubu bez kasy, bez wielkich gwiazd zrobil potege, ktora leje Barce i Real.
» 24 kwietnia 2014, 23:20 #81
b90: Jorge Jesus byłby świetnym wyborem. Bardzo dobrze prowadzi Benficę, a tu miałby większe pole manewru i w dodatku mógłby zabrać ze sobą np. Garaya. Potrzebny trener z jajami, ktoś kto chociaż odniósł jakikolwiek sukces w silnej lidze lub w Europie.
» 24 kwietnia 2014, 22:20 #80
woj92: Ja się upieram przy Blanc'u, jedyny były piłkarz United z takim doświadczeniem i pewnymi sukcesami. Choć tak naprawdę ciężko wyczuć obecną sytuację, duże prawdopodobieństwo że będzie to krótkoterminowy trener na ratunek góra 2-3 sezonów i tutaj pojawia się van Gaal i nasz niesamowity Fergi któremu większej motywacji jak zdobycie mistrza przez Live nie trzeba. Zapytacie pewnie, czemu nie teraz? Odpowiedź prosta SAF nie chce mieć żadnego związku z obecnym sezonem w wykonaniu United.
» 24 kwietnia 2014, 20:56 #79
oscarinho: Kogo by nie wybrali to gość będzie pod sporą presją i ostrzałem. Każdy wynik będzie analizowany na milion sposobów. Będzie rozliczany z każdej minuty prowadzenia przez niego United. Ale dostanie również zaufanie i wiarę kibiców na lepsze jutro. Albo to wykorzysta na swoją korzyść albo przepadnie jak Moyes. United to "wysoki koń" a upadek z niego jest bardzo bolesny. Przykład DM jest w pewnym stopniu przestrogą dla każdego potencjalnego kandydata na trenera Manchesteru.
» 24 kwietnia 2014, 20:42 #78
Paxius: Ciekawe czy Ferguson pomyślał o Mauricio Pochettino. Młody trener, Southampton pod jego wodzą osiąga postępy, w dodatku gra ładną piłkę i gość ma pomysł na tą drużynę. Jednak zatrudnienie Argentyńczyka byłoby ryzykiem, bo albo odpaliłby jak Rodgers czy Martinez, albo zostałby drugim Moyesem. Wydaje mi się, że Manchester United od następnego sezonu będzie trenował Van Gaal.
» 24 kwietnia 2014, 19:20 #77
MU1212: hehehe pewnie wybiorą kolejną ofiarę po Moyesie np: Benitez
» 24 kwietnia 2014, 18:02 #76
oscarinho: Oczywiście ironia? Benitez i Fergie delikatnie mówiąc nie przepadają/przepadali za sobą :D
» 24 kwietnia 2014, 20:30 #75
kur3ak: Bo Dziadek nie podał mu ręki :) hehe..
» 25 kwietnia 2014, 07:38 #74
luqmajster: Niech zatrudnią Jorge Jesusa :) chodź nie zdziwię się jeśli United obejmie Steve Bruce, czyli będzie kolejna kukiełka Fergusona
» 24 kwietnia 2014, 17:55 #73
oscarinho: Też w pewnym momencie przyszedł mi do głowy trener Benfiki. Gość ma charyzmę co nieraz pokazywał na meczach LM czy ligi portugalskiej. Sukcesy narazie tylko na krajowym podwórku, al czemu nie... jak próbować to próbować.
» 24 kwietnia 2014, 20:32 #72
Adnan44: od dnia w którym zwolniono Moyesa mówie o nim a wszedzie cisza i "klopp van gaal klopp van gaal klopp" myślcie realnie, myśle że byłby do wyciągniecia a do tego świetny fachowiec, ewentualnie Michael z Olympiakosu, grecy grają dobrze bo mają pakę ale nie można odebrać Michelowi tego co osiągnął, ciekawe jakby poprowadził nasz skład.

1. Jorge Jesus
2. Michael
3. Pochettino/Martinez
» 24 kwietnia 2014, 21:40 #71
Cleverli: Wysłałem swoje CV 3 dni temu i nadal nie mam odpowiedzi. Jednak może być tak, że za jakiś czas będziecie oglądać mnie w TV w roli szkoleniowca MU, a admini będą zabijać się o moją osobą, aby udzielił im chociaż krótkiego wywiadu, a osoby które się tutaj się ze mnie śmieją bądź śmiały...No cóż będzie wam głupio po prostu! Dobro MU jest dla mnie najważniejsze!
» 24 kwietnia 2014, 17:19 #70
19barnaba87: Idz wez leki. Tu nie ma ze ty chcesz lub nie. Ty musisz!
» 24 kwietnia 2014, 17:34 #69
Bossicky: Cleverli masz 50% procent szans że cię zatrudnią, 50% bo ty chcesz i wyrażasz swoją gotowość na objęcie stanowiska, a oni nawet nie wiedzą o twoim istnieniu :)
» 24 kwietnia 2014, 17:39 #68
reddev7: 3mam kciuki
» 24 kwietnia 2014, 17:50 #67
irration: Takiego kogoś właśnie potrzebujemy, Cleverli to manager na miarę naszych możliwości!
» 24 kwietnia 2014, 17:52 #66
talir: Może Martinez... choć wątpię, bo sam fakt wyciągania kogoś z Evertonu drugi raz nasuwa mieszane uczucia.
» 24 kwietnia 2014, 17:04 #65
Fenek: Najpierw niech Wooda wywalą...
» 24 kwietnia 2014, 16:47 #64
CR71999: Louis Van Gaal
» 24 kwietnia 2014, 16:07 #63
Luke88: Martin O'Neill ;)
» 24 kwietnia 2014, 15:56 #62
brennt: Nawałka
» 24 kwietnia 2014, 15:32 #61
huxx: Weźmy Avrama Granta. Po każdej porażce będziemy oskarżać rywali o antysemityzm, po pewnym czasie nikt nie ośmieli się z nami wygrać, bo zabierzemy im kamienice :v
» 24 kwietnia 2014, 15:41 #60
DiscoEvil: Ja jestem osobiście za Antonio Conte. Moim zdaniem jest bardziej prawdopodobnym transferem niż Van Gaal, ponieważ Van Gaal objął by posade dopiero po Mistrzostwach Świata.
» 24 kwietnia 2014, 15:30 #59
Szczymryj: Jestem za
» 24 kwietnia 2014, 16:39 #58
ziomboy777: co ja bym dał za Simeone lub Loew'a...

z tym, że pierwszy jest skonfliktowany z kibicami United, nie gaworzy po angielsku... a drugi jest niemcem :/
» 24 kwietnia 2014, 15:22 #57
jaratkow: A mógłbyś mi opowiedzieć jakie Loew ma osiągi w prowadzeniu drużyn klubowych?
» 24 kwietnia 2014, 16:14 #56
ziomboy777: a mógłbyś mi powiedzieć jakie to ma znaczenie?
» 24 kwietnia 2014, 19:14 #55
uunniitteedd: a Harry "chuddini" Redknapp ?
» 24 kwietnia 2014, 14:50 #54
ziomboy777: nie poradził sobie w tottenhamie to poradzi sobie u nas?... no way
» 24 kwietnia 2014, 15:18 #53
19barnaba87: Nie poradzil sobie w Tottenchamie?!
» 24 kwietnia 2014, 17:36 #52
ziomboy777: barnaba---> oczywiście, że nie... tak dla beki go zwolnili... ;]
» 24 kwietnia 2014, 19:16 #51
nosiema: zwolnienie redknappa nie wynikało ze względów sportowych, tylko w wyniku jego nieporozumień z Levym
» 24 kwietnia 2014, 20:10 #50
huxx: Ta. Idealny trener, jeśli oczekujemy dekady bez sukcesów ;)

www .sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
» 24 kwietnia 2014, 15:19 #49
ziomboy777: dobre, dobre ;)
» 24 kwietnia 2014, 15:19 #48
Bossicky: szkoda, że już nie długo ta kalkulacja pucharów PL Gerarda nie będzie aktualna :/ chyba z dwojga złego wole by majstra zrobiło City ;) tym bardziej, że wśród moich znajomych dużo fanów czerwonych głąbów z Merseyside, miło by było móc im się odgryźć na koniec sezonu ;]
» 24 kwietnia 2014, 15:50 #47
Ghostpl: 1. Kloop
2. Simeone
3. Blanc
4. van gal
5. Guus Hiddink
6 .Andrè Villas-Boas
7. Carlo Ancelotti

Moim zdaniem naj lepiej nadaje sie numero 5
» 24 kwietnia 2014, 14:31 #46
Losu: Guus Hiddink obejmie Holandię po MŚ
» 24 kwietnia 2014, 14:47 #45
jaratkow: Branie pod uwagę, bez względu w jakiej kolejności, AVB to chyba spore nieporozumienie. Gość nie poradził sobie w Spurs więc zatrudnianie go w United musi się skończyć tak jak w przypadku Moyesa
» 24 kwietnia 2014, 15:15 #44
orion: To wcale nie musi być głośne nazwisko. Michael Laudrup to mogł by być Ryzykowny wybór ale można by było zaryzykować. Jest jeszcze Joachim Loew, tu ryzyko było by mniejsze. Za dobrego szkoleniowca uchodzi też Slaven Bilić. No ale zarząd będzie się kierował swoimi racjami. Trzeba się pogodzić z faktem, że nikogo na miare Fergusona United prędko nie dostanie
» 24 kwietnia 2014, 14:31 #43
Arbruz: Van Gaal?
» 24 kwietnia 2014, 14:35 #42
orion: Mnie Van Gaal nie przekonuje. Nie twierdze, że to jest zły terener ale nie widzę go jako głównego architekta w przebudowie United
» 24 kwietnia 2014, 15:14 #41
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2014 14:30

;]

Avram: a co z Kloppem?
Ed Woodward: no wysłałem ofertę i czekam
Avram: no to co ty, Ed...! Myślisz, że taki Klopp to nie ma co robić?! On ma kontrakt do 2018 roku, jego trzeba nadpłacić, przepłacić, przebić by opuścił Borussie.
Ed: Właśnie powiedziałem szefe, że czekam, bo za 30 minut ląduje samolot z Kloppem, Piszczkiem i Reusem na pokładzie.
Avram: Ed, jak ty mnie zaymponowałeś w tej chwyly
» 24 kwietnia 2014, 14:29 #40
Bobson834: Haha, wygrałeś stary :D
» 24 kwietnia 2014, 15:01 #39
Szczymryj: HAHAHA :D
» 24 kwietnia 2014, 16:46 #38
Fabio: Nie ma to jak ' Kiler ' :D
» 24 kwietnia 2014, 16:46 #37
Jacques: Na tej fotce wyglądają jak bracia syjamscy.
» 24 kwietnia 2014, 14:27 #36
xiondz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2014 14:23

Kandydatów powinno być trzech i rada starszych MU winna wybrać jedynie kogoś z tej trójki.
(ewentualnie zatrudnić całą trójkę i przydzielić im należyte funkcje w sztabie szkoleniowym)

:)
1. Franek Smuda
2. Jacuś Gmoch
3. Jurek Engel

Wieść niesie że jeden z nich zapewnił że zda maturę a pozostała dwójka jest gotowa wrócić na trenerską ławkę...jeżeli jeden z nich zostanie wybrany, to ten drugi w przypadku gdy zostałby mianowany "tylko" asystentem, zastrzegł sobie prawo do posiadania pisaka i pierwszeństwa do "taktycznej rozpiski" na tablicy w przerwie meczu.

lol.


A tak na poważnie to marne szansę na angaż Guardioli (sam dementował te plotki i zapewniał że minimum 2 lata chce spędzić jeszcze w Monachium), to samo z Kloppem (ja osobiście BARDZO chciałbym aby to on do nas trafił...ale to nierealne) bo on również deklarował swe przywiązanie do BVB.
Więc jeśli miałbym zgadywać to następcą DM będzie albo faworyt mediów van Gaal albo...ktoś kogo nikt się nie spodziewa i kto nie jest nawet wymieniany w gronie faworytów.
» 24 kwietnia 2014, 14:23 #35
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2014 14:48

nie śmiejcie się z pana Gmocha, takich sukcesów jakie on w Grecji osiągał... nie jeden trener by mu pozazdrościł.
To Gmoch nauczył Greków grać w piłkę, gdy przyjechał tam w latach 80 reprezentowali poziom ligi cypryjskiej sprzed 7-8 lat.
Pamięta ktoś z was 1985 rok pół finał Pucharu Mistrzów Panathinaikos Ateny - Liverpool? sędzia nie uznał prawidłowo zdobytej przez Panathinaikos bramki przez co zespół Gmocha stracił szanse na wielki finał, a obrońcy tytułu Liverpool w finale musieli uznać wyższość Juventusu oczywiście z Bońkiem w składzie - przed meczem odbyły się zamieszki na Heysel - pewnie słyszeliście! Gmoch jest częścią historii europejskiej piłki, a wy szydzicie :/
» 24 kwietnia 2014, 14:43 #34
xiondz: Bossicky @

Ale nikt nie umniejsza zasług Gmocha :)
Nikt z niego nie szydzi (a bynajmniej nie ja). Po prosty niektórzy podeszli z dystansem do tematu wyboru następcy Moyesa :P
» 24 kwietnia 2014, 15:58 #33
iamarctic: a Pochettino? gdzieś już się to nazwisko przewinęło i myślę, że po dłuższym zastanowieniu taka kandydatura mogłaby mieć sens. Southampton gra ładną, przyjemną dla oka, dynamiczną, nowoczesną piłkę, Pochettino jest młody, mógłby zostać na dłużej, dodatkowo po niedawnych zmianach własnościowych w Southampton było tam gorąco i Argentyńczyk chciał odejść, ostatecznie został. Być może też dzięki jego obecności będzie można ściągnąć Shawa na Old Trafford?
Na dobrą sprawę wydaje mi się, że ani Kloop, ani Simeone czy inni brani pod uwagę trenerzy nie są dostępni, oczywiście poza Van Gaalem. Może więc warto zaryzykować jak niedawno Liverpool i postawić na młodość i świeże spojrzenie?
» 24 kwietnia 2014, 14:13 #32
Bacek: Tylko czy Pochettino nie zostanie kolejnym Moyesem, który Everton przez lata trzymał w TOPie i 3 krotnie został najlepszym trenerem w BPL. Myślę, że to nie jest moment, aby postawić na kolejny eksperyment.

Too soon
» 24 kwietnia 2014, 14:25 #31
atos1987: Jak ja tych jude nie trawie !!
» 24 kwietnia 2014, 14:11 #30
Bobson834: A co myślicie o Guardioli? Możliwe jest, że odejdzie z Bayernu, gdy ci nie zakwalifikują się do finału LM (Go go Real)
» 24 kwietnia 2014, 13:57 #29
ziomboy777: daj spokój... guardiola poza tiki taką nic nie potrafi wnieść do drużyny...
» 24 kwietnia 2014, 13:59 #28
Arbruz: Nieeee, chce z chęcią oglądać United, a nie że będę musiał walczyć ze snem.
» 24 kwietnia 2014, 14:00 #27
Bobson834: Oczywiście wolałbym Klopp'a, ale niestety nierealne. Styl Guardioli faktycznie jest nudny, ale przynajmniej skuteczny. Wolałbym oglądać tiki takę niż naszą wcześniejszą "taktykę" Davida Moyes'a.
» 24 kwietnia 2014, 14:04 #26
Arbruz: Najlepiej jak będziemy oglądać skuteczną taktyke Pana Van Gaala :) .
» 24 kwietnia 2014, 14:06 #25
Requiem: 1. Kloop
2. Simeone
3. Blanc
4. Conte
Jeden z tych 4 i jestem w niebie a może w piekle.
» 24 kwietnia 2014, 13:55 #24
pawel102pl: Ci panowie są nie do wzięcia
» 24 kwietnia 2014, 14:30 #23
Fabio: Za odpowiednią kasę każdy jest do wyciągnięcia;) .
» 24 kwietnia 2014, 16:49 #22
Ghostpl: Prawda jest tez taka ze my mamy malo do gadania W malmy pokoju zapadnie decyzja kto zostanie moze byc tak ze zostanie trenerem ktos inny niz wszycyc mysla i wtedy bedzie lol :D
» 24 kwietnia 2014, 13:51 #21
Arbruz: Władysław Fornalik.
» 24 kwietnia 2014, 13:55 #20
jarek87999: 1.klopp:)
2.simeone:)
3.van gal:(
» 24 kwietnia 2014, 13:50 #19
PDF: Z perspektywy czasu można żałować, że rok temu nie został zatrudniony JM ... dziś pewnie nie mielibyśmy problemów. Mimo wszystko ja wierzyłem ... i chyba wciąż wierzę w Moyesa. Mam nadzieje, że znajdzie dobrą ekipę do prowadzenia i pokaże na co go stać. Po przeczytaniu miliona artykułów wypowiedzi itd. dochodzę do wniosku, że ZAWODNICY w znacznym stopniu przyczynili się do zwolnienia DM. Taki troszkę zawodniczy sabotaż. Niemniej jednak należy podkreślić, że DM nie ogarnął tej bandy baranów ..., a manager musi radzić sobie w różnych sytuacjach.

Jedyne sensowne kandydatury według mnie to (hierarchia nieprzypadkowa):
- JM - niestety raczej abstrakcja
- Klopp - nowa szkoła, showman, radzi sobie z mediami i jest dobrym taktykiem ale szansa na wyjęcie go z BVB raczej nikła
- Blanc - bardzo dobry trener, inteligentny facet i związany z MU ... może troszkę za cichy jak na Anglię, ale skoro trzyma szatnię gwiazd z PSG to i w MU dałby radę
- LVG - stara szkoła, ale dobry taktyk i bardzo doświadczony trener, sporo sukcesów, zwłaszcza te z AZ i Bayernem robią wrażenie. On zbudował fundamenty pod dzisiejszy Bayern. Jako trener twardy i wymagający, duży autorytet ... Uważam, że może być dobrym rozwiązaniem, choć nie sądzę, żeby został na długie lata. Jest do wyjęcia po MŚ ... z realnego punktu widzenia to kandydat nr 1.
» 24 kwietnia 2014, 13:29 #18
ziomboy777: zawodnicy przyczynili się do zwolnienia DM...
zgadzam się. Pytanie dlaczego? odpowiedź prosta: nie miał autorytetu, nie potrafił motywować, nie umiał dobrać odpowiedniej taktyki, poukładać piłkarzy na boisku (Mata skrzydło, Kagawa skrzydło - mało szans).

Do tego z samych wypowiedzi piłkarzy wywnioskować można kilka rzeczy:
- treningi nie odpowiadały piłkarzom (RVP),
- kwestia motywacji (Rio)
- brak taktyki (RVP)
.. wyniki mówią same za siebie. A piłkarze przecież nie zapomnieli z roku na rok jak się gra w piłkę (MISTRZ ANGLII z zeszłego roku..). Nie można zatem mówić, że mamy beznadziejny skład.
» 24 kwietnia 2014, 13:58 #17
jaratkow: No to może zawodnicy powinni sobie wybrać trenera, może to oni powinni mu płacić..? Wtedy nie byłoby mowy o bojkotach i tym podobnych. Swoją drogą, kwota odprawy jaką Klub musiał zapłacić zwolnionemu w wyniku postawy piłkarzy powinna być potrącona z ich tygodniówek.
» 24 kwietnia 2014, 14:10 #16
Bacek: Moyesa zjedli, bo ciężko słuchać kogoś kto nic wielkiego nie zdobył. Był mniej utytułowany od naszych zawodników i to zapewne ich drażniło, że taki "żółtodziób" ma ich prowadzić. No i Moyes był zbyt pobłażliwy. Dał palec, a zawodnicy wzięli całą rękę. Dlatego teraz powinien przyjść ktoś z charakterem, który na sprzeciw ze strony zawodnika reaguje od razu w formie trybun, ławki albo sprzedaży. Kogoś jak Klopp, Conte lub Van Gaal. Im by raczej nikt nie podskoczył.
» 24 kwietnia 2014, 14:30 #15
rad2005: Trener ma być jak sierżant w wojsku, a nie jak kolega ze szkoły.

Wersja dla młodszych ja ostry nauczyciel, a nie taki któremu każdy wejdzie na głowę.

Po co na Simeone, który nie mówi ni trochę po angielsku ?
» 24 kwietnia 2014, 12:57 #14
Ghostpl: Tak i nie a dlaczego a nasz Alex byl kims takim ? co ? pomysl ? byl wymagajacy ? tak ? tak owszem byl czy stawial na swoim tak stawial bo to byl stary szokt i faktycznie byl uparty ale byl tez dobry bronil swoich graczy na boisku czy po za nim GRacze musza miec szacunek do trenera a wszycy widzieli ze np nasz Robin VP nie mial uszanowania do naszego trenera juz bylego ... Trener musi miec osignieca byc ostry ale jesli beda musieli dostac dobre slowo to dostana od trenera luknijcie na ALexa i CR7 ? Cristiano zawsze pisal i gadal jest on jak drugi ojciec wiec w 80 % procetach masz racje
» 24 kwietnia 2014, 13:49 #13
rad2005: było pisane na tej stronie w którymś newsie, że nie jest brany pod uwagę z uwagi na brak znajomości angielskiego. trzeba uważnie czytać

typy w lotto 1,2,3,4,5,6 pewniak
» 25 kwietnia 2014, 08:30 #12
champione2013: Jeżeli nie zdarzy się coś niespodziewanego to Van Gaal nowym trenerem .
» 24 kwietnia 2014, 12:57 #11
Michal90x: Jestem ciekawe tej debaty. Co tu dużo debatowac. Najlepsi trenerzy na świecie w danej chwili są nie do wyciągnięcia. Wszyscy dopiero co podpisali kontrakty ze swoimi klubami jak Guardiola , Carlo, Mou albo widać ze zależy im na ich obecnych klubach jak Klop czy Simeone i mam wrażenie ze nie przejdą do United w którym wcale nie jest powiedziane ze im się uda a w innym przypadku ( porażki ) odcinają sobie drogę do elity cos jak to zrobil Avb.

Mimo wszystko ufam im bo to Manchester United mimo wszystko wciąż jeden z 4-5 klubów na świecie.
» 24 kwietnia 2014, 12:54 #10
szczur1710: Mogli juz latem zatrudnić Martineza bo też był wolny, ale co sie odwlecze to nie uciecze. Martinez będzie trenerem MANU :)
» 24 kwietnia 2014, 12:51 #9
Arbruz: Oby zatrudnili Van Gaala!
» 24 kwietnia 2014, 12:49 #8
adasko6969: Oby nie poszli na łatwiznę i nie wzięli Van Gaala, lepiej postarać się o kogoś lepszego i młodszego. Diego Simeone mi się marzy :)
» 24 kwietnia 2014, 12:27 #7
BaRtAs21: Serio? Może i Simeone stworzył coś wartościowego w Madrycie ale styl w jakim Atletico wygrywa większość meczy... po 1-0, 2-0, 2-1... to nie jest to co chciałbym oglądać w Manchesterze :) tutaj powinno się zaaplikować i 7 bramek jeśli się da, a nie bronić 1-bramkowego prowadzenia. Myślę, że wspominając kilka ostatnich sezonów, większość ma tego dość :)
» 24 kwietnia 2014, 12:32 #6
Evra666: a kogo proponujesz za Van Gaala, skoro małe szanse mamy na pozyskanie Kloppa lub Simeone. Ja mam nadzieje jeszcze na Ruuda van Nistelrooya :P
» 24 kwietnia 2014, 12:36 #5
ElTunel2000: Mi się strasznie podoba styl Atletico a, na taka Barcelona czy Bayern patrzeć nie mogę. Zdecydowanie wolę wygrać 10 meczy po 1-0 niż 9 meczy 7-0 i ostatni mecz przegrać.
» 24 kwietnia 2014, 12:38 #4
PDF: RVN - iloraz inteligencji = Rooney/2 :-)
» 24 kwietnia 2014, 13:34 #3
Bacek: Już to widzę jak nasi kibice wspierają Simeona... Oj już to widzę.
Może wybierzcie na kandydata kogoś kto nie był nigdy wrogiem publicznym Anglików?
» 24 kwietnia 2014, 14:35 #2
HubsS1: Jestem ciekaw kto to będzie...
» 24 kwietnia 2014, 12:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.