Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Carlo Ancelotti wspiera Davida Moyesa

» 22 kwietnia 2014, 15:04 - Autor: Rio5fan - źródło: express.co.uk
Trener Realu Madryt, Carlo Ancelotti, postanowił wesprzeć zwolnionego z Manchesteru United Davida Moyesa. Szkot dziś rano utracił pracę z powodu rozczarowujących wyników Czerwonych Diabłów.
Carlo Ancelotti wspiera Davida Moyesa
» Carlo Ancelotti współczuje Davidowi Moyesowi
- Przykro mi z powodu Davida Moyesa, ale takie już jest życie szkoleniowca w futbolu. Czasem coś nie idzie po twojej myśli i zostajesz zwolniony. Jestem pewien, że Moyes znajdzie nowy klub i otrzyma kolejną szansę - stwierdził Ancelotti.

- Zawsze jednak utrata posady jest powodem do smutku. Muszę przyznać, że jestem nieco zaskoczony, ponieważ Manchester United zwykle tak nie postępuje - dodał Włoch.


TAGI


« Poprzedni news
Bryan Robson: Nie obwiniajcie sir Alexa Fergusona
Następny news »
Guardiola: Moje miejsce jest w Bayernie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


brylaantowy: a może Ancelotti ? bo podobno jeśli nic nie wygra z Realem to ma wylecieć ..
» 22 kwietnia 2014, 23:06 #39
ziomboy777: druzyny Ancelottiego nie maja stylu...
» 23 kwietnia 2014, 08:40 #38
WiniarDM11: Każdy wie , że to nie w stylu MU , ale nie mieli Go zwolnić tylko ze względu na "styl" jakim się kierują... To było by bezsensu i mogło by wywołać większe koszty...
» 22 kwietnia 2014, 20:12 #37
ziomboy777: dlaczego nikt nie wspomina o Simeone?;/...
» 22 kwietnia 2014, 18:09 #36
Bacek: Bo nigdy nie miał dobrych relacji z Angielskimi kibicami i samym Man Utd. Jego spina z Becksem nie została jeszcze zapomniana ;)
» 22 kwietnia 2014, 18:28 #35
UrbannLegend: To ciekawe, bo spinę Moyesa i Rooneya puszczono w niepamięć. Wątpię, żeby takie kwestie grały kluczową rolę przy obsadzaniu menedżera.
» 22 kwietnia 2014, 22:13 #34
Bacek: UrbannLegend - ale tu chodzi o relacje z kibicami. Wyobrażasz sobie, że na każdym meczu Diabłów, kibice gwiżdzą na trenera, jak w CFC na Beniteza? Simeone to wyśmienity trener, ale nie dla United.
» 23 kwietnia 2014, 10:07 #33
UrbannLegend: Myślę że w obecnej sytuacji każdy, kto zacząłby odnosić sukcesy, spotkałby się z szacunkiem kibiców. Presja środowisk kibicowskich ciąży na każdym szkoleniowcu.
» 24 kwietnia 2014, 17:15 #32
MU1212: "Przykro mi z powodu Davida Moyesa, ale takie już jest życie szkoleniowca w futbolu"
czy mi się wydaje czy kolejny wspiera Moyesa
» 22 kwietnia 2014, 17:09 #31
DiscoEvil: No wow. Dobry jestes w te klocki.
» 22 kwietnia 2014, 17:48 #30
devilmaster: Miał obiecaną kasę na transfery jeżeli dostanie się do LM bez awansu nie ma kasy, jego następca też na rynku nie poszaleje
» 22 kwietnia 2014, 16:45 #29
uzil25: Szkoda mi Moyesa bo wierzyłem w niego. Takie są dzisiejsze czasy i taki nie jest MU, tak nie postępuje. To jest po prostu dziwne no ale cóż trzeba iść na przód. Jakby nie patrzyć dziękujemy DM ale teraz czekamy na nowego menadżera.
» 22 kwietnia 2014, 16:34 #28
antoniovalencia: Za co Ty mu dziękujesz? Jeśli za to, że nie spadł z PREMIER LEAGUE to masz rację. Dołączam się do Twoich PODZIĘKOWAŃ.

Moyes dziękujemy za miejsce w pierwszej siódemce ligi. Przecież drużyn jest 20 i zawsze mogło być gorzej.
Dziękujemy i Życzymy powodzenia w nowym klubie oraz Wszystkiego Najlepszego na 51 urodziny! :)
» 22 kwietnia 2014, 16:57 #27
cris342: Owszem jesteśmy daleko za czołówką i to w głównej mierze wina Moyesa, ale skoro już rozliczamy to z Rooneyem, który chciał odejść, a w tym sezonie ciągnął nasz zespół i swoim krytykom zamknął usta, kontrakt podpisał Moyes. Januzaja, którym się teraz każdy zachwyca też wprowadził Moyes. Nie spisał się na miarę oczekiwań, został zwolniony proste. Tylko dajmy mu już odejść w spokoju i nie narzekajmy na niego cały czas. Jestem ciekawy jak się inni menadżerowie spiszą, bo dopiero po ich pracy będzie można ocenić czy Moyes to był totalny niewypał, czy może z obecnego składu dużo więcej się nie dało wycisnąć.
» 22 kwietnia 2014, 18:26 #26
antoniovalencia: Obecny skład wywalczył w poprzednim sezonie mistrzostwo Anglii,a w 1/8 finału LM został wyeliminowany przez błąd sędziego. Gdyby nie czerwona karta "z kapelusza" dla Naniego to śmiem twierdzić, że byśmy szli jak burza przez kolejne fazy aż do Finału.
» 23 kwietnia 2014, 17:00 #25
rizx: Fajny gest ze strony Ancelottiego. Życze Moyesowi żeby znalazł jakąś pracę ( najlepiej w LFC za Rodgersa :) )
» 22 kwietnia 2014, 16:20 #24
antoniovalencia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2014 16:58

Masz rację. Przydałoby się żeby Liverpool wrócił na swoje etatowe siódme miejsce, nam zwolnij pierwsze:D
» 22 kwietnia 2014, 16:58 #23
wyzy: "Muszę przyznać, że jestem nieco zaskoczony, ponieważ Manchesteru United zwykle tak nie postępuje - dodał Włoch."

Właśnie o to chodzi. Może mu nie poszło. Wyniki Moyesa były słabe ale on wziął to na swoje barki i chciał przebudować drużny. Jestem teraz ciekawy co zrobi nowy trener znowu będzie chciał poznać zawodników?? Czyli okienko transferowe znowu będzie bez wielkiego pomysłu?? Zobaczymy co z tego będzie moim zdaniem powinien dostać szanse co najmniej do grudnia.
Dużo osób mówi nie było by pucharów macie racje duża strata ale nie martwię się na zarobek oni już dawno maja pomysł czyli mecze u szejków bądź Chińczyków.

Najbardziej boli mnie ze trener nie dostał dłuższej szansy jak na tradycje klubu z Old Trafford przystało.
» 22 kwietnia 2014, 15:57 #22
tomalq: Wymień chociaż JEDEN pozytyw, który wyniknął z pracy Moyesa?
» 22 kwietnia 2014, 16:30 #21
smolarek20: Danie szansy Adnanowi
» 22 kwietnia 2014, 16:39 #20
wyzy: Hmm na pewno nie bał się wykładać pieniędzy na nowych piłkarzy. Tak fellcia przepłacił ale moim ,zdaniem nie chciał go kupić to była jego deska ratunku. Ale np mata. Tutaj wyłożyć co trzeba by go mieć.

A powiedz co on mógł grać maja super środek?. A co mówiąc o skrzydłach??
A jeśli chodzi o transfery sam dobrze wiesz, że wyciągniecie maty w zimę to nie lada wyzwanie. Teraz w lato na pewno mógł zrobić wietrzenie szatni a co zrobi nowy trener?? Powiedz mi ? No jeśli Giggs nim zostanie to będzie znał piłkarz ale inny znowu będzie chciał poznać i znowu zostanie to samo..

Tak masz racje bił wiele rekordów. Bo naszym ciężko było się podnieść a nie zauważyłeś co robił często Moyes pod koniec często siedział chował sie na ławce a nie dawał ducha walki a dlaczego ?? Ilu kibiców robiło na niego nagonkę ? Powiedz jak mógł byś pracować z czymś takim ?? teraz pojdziesz do pracy i jeden szef coś powie nie tak i tragedia a jak taki wielki tłum na Ciebie naskakuje??
» 22 kwietnia 2014, 16:47 #19
wyzy: A co do szans jak wyżej napisał smolarek20 Adnanowi ale ostatnio grał cały czas Kagawa, Giggs nie grał już cały czas. Tak samo Clev pod koniec jego kadencji wiele nie grał. więc? On wiedział co robi ale miał problem z tym, że musiał nauczyć sie postępować z gwiazdami bo nie potrafił van Persiego bądź roo na ławke posadzić.
» 22 kwietnia 2014, 16:50 #18
xevy: Mam nadzieje że wróci i pokaże w innym klubie jak bardzo zarząd Manchesteru United się pomylił i sprawi że wszyscy jego krytycy zamilkną, jestem zawiedziony że nie dostał odpowiedniej ilości czasu. Oby to nie był początek końca Manchesteru, bo z taką polityką ze strony zarządu, daleko nie zajdziemy.
» 22 kwietnia 2014, 15:16 #17
RonaldoComeBack: Czego nie dostał xD?? Jak można prowadzić klub 10 miesięcy i z mistrza uczynić go średniakiem powiedz mi bo ja nie wiem?? Jeszcze pewnie jakby był to do Ligi Europy byśmy się nie dostali a tak to może Giggs chociaż nam LE wywalczy, nie mogę z tych "obrońców" Moyesa bo "NIE DOSTAŁ CZASU" jesteście śmieszni... Pozdro
» 22 kwietnia 2014, 15:19 #16
gafciu7: fakty:
dostał mistrza Anglii, zostawia średniaka PL...brak pomysłu na zespół, wydane ponad 50 mln funtów
» 22 kwietnia 2014, 15:21 #15
xevy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2014 15:28

Ale skąd ty możesz wiedzieć czy miał pomysł czy nie? Zaczął budować drużynę, kupił Matę i czekał na letnie okno transferowe, jego wypowiedzi tylko świadczą o tym że w lecie chciał pozyskać kilku piłkarzy, więc musiał mieć jakiś pomysł, widocznie nie mógł go wdrożyć teraz, bo uważał że nie ma graczy w swoim zespole, którzy odpowiadali by jego koncepcji, nie dziwię się, bo ciężko ułożyć zespół bez dobrych skrzydłowych, którzy są w każdym czołowym klubie czy też bez klasowego rozgrywającego. Widocznie się nie znam, ale w tym momencie pokazaliśmy bezmyślność i brak przywiązania do tradycji a za to kocham ten klub najbardziej.
» 22 kwietnia 2014, 15:27 #14
RonaldoComeBack: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2014 15:39

Sorry, ale jeśli warunkiem MINIMUM było kwalifikacja się do LM a on tego nie spełnił to jak to widzisz?? Wiesz ile nam kasy uciekło przez to ?? Prawdopodobnie z połowa budżetu, jakby się zakwalifikował do LM to niech sobie buduje może by dał radę, ale ten człowiek z taką paką kasą i MEGA wsparciem kibiców nie wywalcza nawet LE to naprawdę chcesz żeby taki człowiek budował twój klub, no chyba nie, przepił by 200 mln na jakieś drewna i by się tłumaczył potem że "a bo nie chcieli do nas przychodzić lepsi bo nie gramy w Lidze Mistrzów taka prawda " Choć to oczywiście jego wina że nie gramy w LM, ale nie pewnie dajcie mu 200mln bo może coś zbuduje i będziemy za 2 sezony tym składem walczyć o wyjsćie z championship, ziomek przejżyj na oczy twój Moyes to taki średniak że dzięki niemu jak odszedł z Evertonu to ze średniaka stał się klubem który bije się O LIGĘ MISTRZÓW. Pozdro i przemyśl swój kult dla Moyes.
» 22 kwietnia 2014, 15:37 #13
xevy: Czemu wszyscy się uczepili 200mln, skoro zarząd bał się przekazać w jego ręce 200mln to mógł kwotę na transfery ograniczyć.
» 22 kwietnia 2014, 15:40 #12
RonaldoComeBack: Taaa jakby ograniczył to wtedy byście pisali jakbyśmy spadli z ligi że ZARZĄD GO OGRANICZAŁ, taka jest twoja logika kolego niestety pogódź się z tym że Moyesa ten klub przerósł
» 22 kwietnia 2014, 15:45 #11
Bacek: Gdyby miał pomysł to wdrażałby ją już w tym sezonie. Miał 2 okienka transferowe, miał wiele młodych talentów na które mógł postawić, skoro z Januzajem mu wyszło to czemu nie próbował wprowadzić innych?
» 22 kwietnia 2014, 15:47 #10
xevy: RonaldoComeBack, Znam świetnie siebie i wiem jaki jest mój tok myślenia.
Kogo miał kupić w zimowym okienku? Postawić miał na młodych zawodników z akademii i rezerw? żeby skończyć sezon jeszcze niżej? Jest wiele przykładów trenerów którzy po fatalnym sezonie, zaliczyli z drużyną progres, nie trzeba z resztą daleko szukać. Nie wiem kto przyjdzie po Davidzie Moyesie, ale na pewno nie będzie to cudotwórca i jeżeli nie dostanie odpowiedniej ilości czasu, nic się nie zmieni. Tylko nie piszcie za rok że dostał fatalny skład po Moyesie, bo się ośmieszycie, wtedy ja będę się śmiał na głos z tych ekspertów od siedmiu boleści.
» 22 kwietnia 2014, 15:57 #9
RonaldoComeBack: Jeszcze nikt nie przyszedł a ty już wiesz że będziesz się śmiał bo zawali następny sezon, aha no dobra... Czas pokaże, ale myślę że bardziej zrąbać niż Moyes już się nie da.
» 22 kwietnia 2014, 16:00 #8
Wielbicielka: xevy nie wykłócaj się bo i tak tutaj nikt nie zrozumie, że 10 miesięcy to może być mało jak na przebudowę takiego Klubu. Następny będzie mieć o tyle łatwo, że dostanie kasę na transfery i zacznie od okienka. Moyes dostał druzynę średniaków którą RvP, Carrick i kilku innych pociągnęło do zwycięstwa. Mało tego w tym sezonie kontuzja goniła kontuzję. Wszystkim się wydaje, że to cholernie łatwe zbudować drużynę która będzie się liczyć w Anglii. Przyznam, że jestem zawiedziona Zarządem MU i ich decyzją.Poczekaj...jeszcze będą psioczyć na następnego który nie jest SAFem.
» 22 kwietnia 2014, 16:06 #7
RonaldoComeBack: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2014 16:10

@Wielbicielka Ci "ŚREDNIACY" wygrali mistrzostwo anglii i nie mieli w składzie ani Januzaja, ani Maty. Twój argument jest mega słaby sorry. Prawda jest taka że to Moyes uczynił z nich "ŚREDNIAKÓW", bo klub na dzień dzisiejszy jest w ŚRODKU tabeli co za tym idzie jest ŚREDNI.
» 22 kwietnia 2014, 16:08 #6
Bacek: Wielbicielka - Tylko my mieliśmy kontuzję? Wybacz, kontuzje czołowych zawodników nie ominęły żadnego zespołu z TOP4. Skład był wystarczająco dobry, aby wywalczyć TOP4, bo ani Arsenal, ani Liverpool personalnie nie są od nas lepsze. Do tego tacy piłkarze jak RvP i Carrick dalej są w zespole, ale nagle po przyjściu Moyesa jakby pół składu zapomniało jak się gra w piłkę. 10 miesięcy to długi okres, miał 2 okienka, aby dobrać sobie zawodnik, a tego nie wykorzystał. Conte w 10 miesięcy zbudował Mistrza Włoch (zaczynał bez kasy, pucharów i z 7 miejsca), Brendan Rodgers w 10 miesięcy nadał Lpoolowi swój styl i teraz widzimy jakie zyski płyną z zaufania Rodgersowi, ale Moyesa nie bronił ani styl, ani wyniki. Te dwa czynniki go pogrążały, więc mamy dać mu kasę i czas, bo co? Taki jest współczesny football i nie ma czasu na sentymenty. Nie generujesz dochodów to won.
» 22 kwietnia 2014, 16:18 #5
Wielbicielka: RvP i Carrick akurat w poprzednim sezonie po prostu WYMIATALI i to oni nam wygrali to mistrzostwo. Potem przyszedł kolejny sezon z nim kontuzje i żadne nie wrócil nawet w połowie do formy z poprzedniego sezonu. No ale wszystko jest winą Moyesa.

Bacek o ile pamiętam to BR trenuje Liverpool od 2012 roku ale dopiero w tym sezonie idzie mu rewelacyjnie.

Nie mówię, że Moyes to był ten odpowiedni..mówię tylko, że dostał za mało czasu aby ktokolwiek się o tym przekonał. Czekam na tego Waszego upragnionego następce i kolejny sezon. Zobaczymy..
» 23 kwietnia 2014, 11:10 #4
Wielbicielka: RvP i Carrick akurat w poprzednim sezonie po prostu WYMIATALI i to oni nam wygrali to mistrzostwo. Potem przyszedł kolejny sezon z nim kontuzje i żadne nie wrócil nawet w połowie do formy z poprzedniego sezonu. No ale wszystko jest winą Moyesa.

Bacek o ile pamiętam to BR trenuje Liverpool od 2012 roku ale dopiero w tym sezonie idzie mu rewelacyjnie.

Nie mówię, że Moyes to był ten odpowiedni..mówię tylko, że dostał za mało czasu aby ktokolwiek się o tym przekonał. Czekam na tego Waszego upragnionego następce i kolejny sezon. Zobaczymy..
» 23 kwietnia 2014, 11:11 #3
eMGieKa: Cóż,z wyników rozliczany jest trener,nie piłkarze. Wydaję mi się,że gdyby z druzynami z topu były chociaż remisy,a nie porażki po 3;0 to pewnie by został. Do tego doszedł brak widocznego progresu w grze i niestety ale nie mieli wyjścia i musiał zostać zwolniony.
» 22 kwietnia 2014, 15:09 #2
RonaldoComeBack: Manchester tak nie postępuje, ale poszli Dawidowi Moyesowi na rękę i dali mu kolejny rekord do pobicia czyli pierwszy raz od 42 lat po pierwszym sezonie zwalniają trenera w Manchesterze Uninted, gratulujemy koljenego rekordu Panie Moyes :D. Pozdro
» 22 kwietnia 2014, 15:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.