Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Eksperci SkySports krytykują Manchester United

» 21 kwietnia 2014, 01:48 - Autor: Rio5fan - źródło: YouTube.com
Jamie Carragher oraz Dwight Yorke skomentowali dzisiejszą porażkę Manchesteru United z Evertonem. Były gracz Liverpoolu nie miał wątpliwości, że ustępujący mistrzowie Anglii nie prezentują swojego normalnego poziomu.
Eksperci SkySports krytykują Manchester United
» Manchester United swoją postawą zasłużył na liczne głosy krytyki
- Jeśli chodzi o to, co powiedział po końcowym gwizdku David Moyes, to ja chyba oglądałem jakiś inny mecz. Po prostu nie widziałem dobrze grającego Manchesteru United. Bezsensowne przetrzymywanie piłki to nie styl tego klubu. Pamiętam ten zespół, gdyż miałem okazję wielokrotnie z nim rywalizować. Czerwone Diabły kreują mnóstwo szans, wywierają presję na przeciwniku - podkreślił Carragher.

- To Everton wyglądał dużo groźniej, zapomnijcie o posiadaniu piłki, ono nic nie znaczy. Trzeba jeszcze umieć szybko nią operować, a dzisiejsze spotkanie wyglądało jak sesja treningowa. Jeśli David Moyes twierdzi, że United grali dobrze w pierwszej połowie, to na ich miejscu zacząłbym się martwić - dodał były gracz Liverpoolu.

- Manchester United był dzisiaj powolny. Oglądałem ostatnie spotkanie z udziałem Chelsea i oni również mieli duże posiadanie piłki, ale to jeszcze nic nie znaczy. Rywale odzyskują futbolówkę i potrafią wyprowadzić szybki kontratak. Chodzi o dynamikę, podania oraz liczbę zawodników angażujących się w akcje zaczepne. Tak obecnie gra Liverpool. Czerwone Diabły miały pierwszą prawdziwą okazję do zdobycia gola w 86. minucie. Na Anfield tylko Robin van Persie mógł wpisać się na listę strzelców. Jeśli menadżer jest zadowolony z bezcelowego wymieniania podań, to jest to powód do zmartwień - podsumował Anglik.

Z występu swojego byłego klubu nie był zadowolony Dwight Yorke.

- Muszę się zgodzić z przedmówcą, Manchester United często był w posiadaniu piłki, ale nic z tego nie wynikało. Nie było widać zejść w pole karne, prostopadłych podań oraz pomocników wbiegających w pierwszą linię. Nie widać niczego, do czego przyzwyczaił ten klub. To Everton był dynamiczny i szybki. Wystarczyło jedno proste zagranie, by defensywa Czerwonych Diabłów miała poważne problemy - zaznaczył Yorke.

- Oczywiście jest wiele powód do zmartwień, a David Moyes na pewno cierpi, bo chciał wrócić na Goodison Park w dobrym stylu. Jego podopieczni są najlepsi w całej lidze, jeśli chodzi o mecze wyjazdowe, więc oczekuje się od nich lepszej gry, zwłaszcza po dziesięciu dniach odpoczynku. Wśród piłkarzy powinno być widać świeżość i głód gry, ale ja nie jestem zadowolony z ich postawy - powiedział 42 latek.


TAGI


« Poprzedni news
Lista niechlubnych rekordów Davida Moyesa
Następny news »
Wypożyczenia: Bez błysku Czerwonych Diabłów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


RedDevil67: Jamie Carragher ekspertem hahaha dobre:D
» 21 kwietnia 2014, 20:17 #38
Maciek89: jak oni śmią nas krytykować, jak śmią fałszowac obraz meczu, który wyglądał tak-

" doskonałą gra united- koszmarny błąd sędziego i niesprawiedliwy karny i 1-0, później już wręcz niebotycznie genialna gra united i znów błąd sędziego który nei zauważył kilometrowego spalonego na którym był strzelec gola na 2-0 a póxniej kolejne babole sędziego jak brak 4 czerwonych kartek i 10 karnych dla united i tak to sędzia ukradł podstępnie 3 punkty bogom futbolu. "

ale ci nikczemnicy wciaz szerzą nieprawdę, ten egzorcysta spod pałacu powinien tam u nich odprawić ten rytuał.
» 21 kwietnia 2014, 18:51 #37
jarek87999: ja moyes moze powiedziec ze gralismy dobry mecz ku....kazda przegrana united to katastrofa a on przy porazce 0;2 mowi ze dobrze gralismy i to pier,,,,o poczatku sezonu "MUSIMY SIE POPRAWIC"klub nie dlugo spadnie na dno z takimi wynikami sponsorzy sie odwroca itp... trener musi miec jaja prosze o klopa albo simeone odrazu mozna im dac kontrakt na 10lat sukces gwarantowany....a moyes ten blazen na konferecji mowi ze nie dziwi go wysokie miejsce evertonu bo zostawil martinezowi bardzo dobry sklad... to ja odrazu zadall bym mu pytanie jaki ferguson zostawil ci sklad ze z mistrza robisz dno!!kupujac jeszcze 2 zawodnikow mate i fellainiego??plakac mi sie chce jak go widze wstyd mi ze w moim kochanym klubie jest taki trener:(:(:(:(:(
» 21 kwietnia 2014, 14:35 #36
jaratkow: Ale my naprawdę graliśmy bardzo dobry mecz. Tylko... znów nie dopisało nam szczęście
» 22 kwietnia 2014, 08:17 #35
designer: swietnie Carragher. Twoje slowa to 100 % prawda. Im wiecej atakow na tego clowna futbolu zwanego Moyesem tym lepszy mam humor.
» 21 kwietnia 2014, 14:24 #34
Marti24: Moyes nie nadaje się na trenera. Po blisko roku pracy, kupnie Maty oraz fali krytyki przynajmniej nie przegrywamy z zespołami z dolnej części tabeli. Jednak, gra z górna połówką, to istna tragedia. Giggs, Evra, Ferdinand, Anderson, Bebe, Cleverley albo Fletcher, Young, Nani albo Valencia muszę opuścić MU. Carrick na ławkę, kubeł zimnej wody na głowy Smallinga, Welbecka, Evansa, Zahy. Gruntowna przebudowa składu jest konieczna. Ja osobiście pierwsze oznaki nadchodzącej tragedii dostrzegłem, kiedy po odejściu Ronado i Teveza do zespołu przyszli tylko Owen oraz Valencia, a nie kupiono następcy Scholesa.
Ok. połowa transferów musi zostać przeprowadzona przed Mistrzostwami Świata.
Moyes - podaj się dymisji!!
» 21 kwietnia 2014, 14:06 #33
Champ20nes: Przecież ten Moys doprowadził gre na dno,a na dłuższą mete klub będzie notował spadki zarobku przez tego gościa... On musi wylecieć bo to świr i świrem bedzie ten kto mu da 200mln funtów na transfery !
M O Y E S O U T ! ! ! ! ! ! ! !
» 21 kwietnia 2014, 12:41 #32
barteq91: Powtarzałem i będę powtarzał, MOYES OUT
» 21 kwietnia 2014, 12:23 #31
zico32: Moyes to błazen światowego futbolu...Moes Out...
» 21 kwietnia 2014, 10:46 #30
cvx: No właśnie, oglądałem ten mecz i wydawało mi się że jest ok, długo utrzymujemy się przy piłce, może coś z tego wyniknie. A nie wyniknęło z tego kompletnie nic. Co gorsza, po tej jednej akcji, gdzie Roo nie trafił pewnej sytuacji, nawet nie był tym faktem wkurzony [Roo]. Moyes też caly czas siedział na ławce jak ja przed telewizorem. Szkot nie wprowadził do zespołu nic poza biernością i apatią. Zawodnikom wydaje się odpowiadać takie bezsensowne kopanie piłki po boisku.
W Evertonie Moyesowi udało się zrobić dobrą obronę, z której teraz korzysta Martinez, ulepszając atak. Moyes w United nawet obrony nie potrafi poskładać do kupy. A przecież Vidic, Jones, Evans, Smalling, Evra i Rafael to dobrzy obrońcy, na pewno nie gorsi niż Ci których miał do dyspozycji w Evertonie (btw, Buttner w obronie jest za słaby by grać na swojej pozycji, znów to pokazał).
Więc kończąc optymistycznie: Moyes Out!
» 21 kwietnia 2014, 10:33 #29
kamil496: Będzie tak jak z Realem za Mourinho, bałagan na boisku, w szatni i poza nią. Może tylko uda się uniknąć znaczących kłótni w drużynie. Dawniej miałem inny pogląd na tę sprawę, myślałem że Moyesowi trzeba czasu, że jest nowy w takim środowisku, że przeskoczył z drużyny walczącej o LE bez aspiracji na LM. Po wczorajszym meczu już wiem, że to nie jest trener na miarę Manchesteru United. Te jego dziwne knowania, ustawienie drużyny, on po prostu nie umie się odnaleźć w tym środowisku, przez 11 lat z Evertonem nie zdobył więcej niż 66 pkt, które mieli przed tą kolejką (z nowym szkoleniowcem), szczerze mówiąc nie zdziwię się jeżeli United po zakończeniu tej kampanii będą mieć podobną liczbę punktów :)
» 21 kwietnia 2014, 10:33 #28
cvx: Jest na to spora szansa. Pewnie masz rację, ten człowiek po prostu nie jest w stanie zdobyć więcej niż 70 pkt w PL :p Albo i 66 to jego max
» 21 kwietnia 2014, 10:36 #27
mantup89: No i jak dla mnie to Moyes definitywnie zniszczył ten klub i styl gry Red Devils. Moyes out !
» 21 kwietnia 2014, 10:17 #26
NexaT: Szczerze mówiąc, to my nie mieliśmy żadnego stylu w ostatnim sezonie. Wszystko było na aferę, multum wrzutek. Różnica w tym, że piłkarze byli bardziej skuteczni i waleczniejsi.
» 21 kwietnia 2014, 11:11 #25
Paps: Świetnie napisane Klocuch,świeże,zimne,świąteczne piwko dla Ciebie :)
Mojżesz niech prowadzi pastuchów,a naszą drużyne niech już opuści :)
» 21 kwietnia 2014, 10:33 #24
Domal: Może i dobrze piszesz, ale tego się czytać nie da.
» 21 kwietnia 2014, 12:04 #23
tara1982: Nie ma się co oszukiwać, trzeba powiedzieć sobie prawdę: Moyes nie jest trenerem na miarę takiego klubu jak Manchester, dla United potrzebny jest trener z charyzmą i nowym spojrzeniem na piłkę. Najlepszym przykładem jest Rogers, który z wcale nie mocniejszego składu wyciska, co najlepsze. Moyes gra archaiczną piłkę, bardzo przewidywalną i dlatego nawet słabeusze są w stanie nas pokonać, do tego nie panuje nad szatnią, panuje chaos, co przenosi się na poczynania na boisku. W prasie przejawiają się słowa o przebudowie składu, o rzekomych 200 milionach, ale pytanie brzmi: Czy przyjdą do Nas wielkie gwiazdy? obawiam się, że nie, bo nasz obecny trener nie będzie potrafił zagwarantować Im sukcesów, o potrzebnym autorytecie nie wspomnę. Ferguson miał posłuch i wielki szacunek w Świecie, a także nie zawsze udawało mu się transferować najlepszych; przykładem jest Hazard, Moura. Najlepszym rozwiązaniem będzie pożegnanie się z Davidem Moysem, bo inaczej będziemy pośmiewiskiem Anglii w kolejnych sezonach. Pierwszym transferem w United powinien być trener, przez duże "T" i wtedy można wspomóc go finansowo, aby wzmocnić skład, bo inaczej będą to pieniądze wywalone w błoto. Taki Martinez wycisnął z tych samych grajków czwartą pozycję, a Pan Moyes tego przez lata nie potrafił. Zaszczepił w nich wolę walki o samego końca, czego w United brakuje i to wkurza najbardziej, brak wiary w zwycięstwo!!
» 21 kwietnia 2014, 10:10 #22
Samurai: Zle się dzieje w naszym klubie..
» 21 kwietnia 2014, 10:03 #21
Adamczik: Zgadzam się w 100% z Carragherem i Yorkiem. Moyes nie miał nigdy planu B. Rzadko posiadał paln A. To jest najgorszy trener w historii MU. I mam nadzieję, że bardzo szybko dyrekcja oprzytomnieje i się go pozbędzie.
» 21 kwietnia 2014, 09:55 #20
TraN: Jest jedna rzecz, która odróżnia drużyny Guardioli od naszej wczorajszej gry. Barca, czy obecnie Bayern wymieniają dziesiątki podań na połowie przeciwnika i w pewnym momencie potrafią przyspieszyć, wypatrzyć dziurę w obronie, a w próbie zdobycia bramki angażuje się kilku zawodników. U nas tego wczoraj nie było, a nawet jak próbowaliśmy zwiększyć tempo, to zawodnicy Evertonu skutecznie nas wybijali z rytmu. Popatrzcie na ćwierćfinał LM. Bayern wymieniał sobie te podania na naszej połowie, ale jak stracili bramkę, to w przeciągu kilku minut zwiększyli tempo ataków, zaczęli strzelać z dystansu itd. Moyes wczoraj nie miał planu B. W zasadzie to on nigdy nie ma planu B.
» 21 kwietnia 2014, 09:52 #19
Samurai: dobrze prawisz co do tej barcy czy bayernu
» 21 kwietnia 2014, 10:04 #18
DEPE: roznica jets taka ze tamte dwie druzyny wygrywaly wielkie trofea swoim sposoeb gry. natomiast manchester tym sposobem trofeuf nie wygra, bo nie umie tak grac. do posiadania pilki potrzebni sa odpowiedni pilkarze.
» 21 kwietnia 2014, 10:17 #17
TraN: Wy umiecie czytać ze zrozumieniem? To przeczytajcie jeszcze raz zdanie: "U nas tego wczoraj nie było". Najlepiej z 10 razy.
» 21 kwietnia 2014, 10:46 #16
WiniarDM11: Moyes chyba sam sobie próbuje wmówić , że gra wygląda dobrze tylko brakuje szczęścia. W meczu z Evertonem piłkarze MU w pierwszych 10-15 minutach mogli oddać około 8 strzałów to chyba zaczeli bawić się w Barcelonę albo jakąś drużynę koszykarską , bo bezsensownie wymieniali podania na 16 metrze nie oddając żadnego strzału na bramkę. A Everton zagrał bardzo rozsądnie. Dwie kontry i dwa gole...Można powiedzieć , że wyglądało to jak finał Copa del Rey. Jedni mają posiadanie piłki a inni gole...
» 21 kwietnia 2014, 09:29 #15
frelik: Moyes sie chyba napatrzyl jak Bayern klepal pilke pod naszym polem karnym i teraz bierze przykład
» 21 kwietnia 2014, 09:47 #14
PwnT: Bayern oddawal jakies strzaly i mieli sytacje ramkowe, a my?
» 21 kwietnia 2014, 11:20 #13
western: Piłkę gramy niestety słabą. Nic tych chłopaków ten Moyes nie uczy. Zresztą co on ma ich nauczyć jak nawet Creverley więcej w życiu wygrał niż Moyes. My w ogóle nie mamy żadnego stylu. Ten facet nie odcisnął żadnego piętna. To już dawno było widać, że ten manager nie pasuje do tego klubu.
» 21 kwietnia 2014, 09:09 #12
jaratkow: Jest szansa, jeśli doniesienia o zwolnieniu Moyesa nie potwierdzą się, że Moyes w końcu odciśnie na naszych piłkarzach swoje "piętno". Tylko czy o piętno przegranych nieudaczników nam chodzi..?
» 22 kwietnia 2014, 08:33 #11
kanapkaa: i tak zostanie nasz strateg
» 21 kwietnia 2014, 09:07 #10
Szczymryj: Zalozmy, ze kazdy z nas ma firme, a w niej swoja prawa reke dzieki, ktorej od wielu lat firma ta jest na topie i przynosi zyski. Nasza prawa reka odchodzi na innego stanowisko nie angazujace sie w przynoszenie zyskow i poleca nam swojego znajomego, ktory ma robic dokladnie to co on (firma ma byc na topie i przynosic zyski). Po prawie roku jest gorzej niz myslelismy, wiec czy jezeli ta osoba nie mialaby zadnego ale to ZADNEGO pomyslu, ktory by nas przekonal, ze rzeczywiscie warto jeszcze poczekac to dalej wszyscy by trzymali taka osobe czy zwolnili? Ja bym wywalil od razu gdybym nie widzial poprawy i nie dostal konkretnych informacji jak to ma wygladac nawet po pol roku, ale jak widac sa osoby o wiele madrzejsze (Glazerowie) i albo dostali od DM konkretny plan i wiedza jak to ma wygladac albo jego nastepca czeka tylko do zakonczenia sezonu.
» 21 kwietnia 2014, 09:01 #9
jaratkow: Sezon zbliża się do końca. Jeszcze tylko kilka kolejek w Europie i wakacje. Dla najlepszych jeszcze Mundial. Czy poważnie potraktowałbyś trenera, który na kilka kolejek przed końcem sezonu porzuciłby swój dotychczasowy klub i przeszedł do nas? Zwłaszcza, że nam nijak to już nie pomoże... Co innego prowadzenie rozmów z takim trenerem. Jak najbardziej wskazane :-)
» 22 kwietnia 2014, 08:40 #8
MU1212: krytyka do trenera jak zwykle
» 21 kwietnia 2014, 07:45 #7
talir: "Jeśli David Moyes twierdzi, że United grali dobrze w pierwszej połowie, to na ich miejscu zacząłbym się martwić - dodał były gracz Liverpoolu." oraz "Jeśli menadżer jest zadowolony z bezcelowego wymieniania podań, to jest to powód do zmartwień - podsumował Anglik."

Wszystko w temacie, naprawdę są tu ludzie którzy jeszcze uważają, że to jest trener dla MU?
» 21 kwietnia 2014, 07:45 #6
Janks7: Jeżeli kibice Evertonu śpiewają zostaniesz nad ranem zwolniony do Moyesa, jeżeli Jamie Carragher legenda naszego największego rywala Liverpoolu, nawet nam współczuję że mamy takiego trenera i taki styl nasz klub pod jego wodzą prezentuje, to przepraszam do jasnej cholery ale to chyba nie jest normalne? zamiast się cieszyć z naszych porażek, wspierać Moyesa by jak najdłużej nas niszczył, nawet oni nam współczują i życzą szybkiego pożegnania z tym panem, Jamie porównywał to już wcześniej do sytuacji w LFC Hodgsona, tylko tam była szybka reakcja amerykańskich właścicieli, u nas SAF ciągle chyba wyprasza kolejne szanse, lub ten 6-letni kontrakt sprawia że żydkom Glazerom szkoda kasy na rekompensatę dla Moyesa za przedwczesne zwolnienie...
» 21 kwietnia 2014, 02:25 #5
NexaT: Pytam teraz serio. Ile Glazerowie musieliby zapłacić Moyesowi za zwolnienie go przed końcem kontraktu? Np. dzisiaj.
» 21 kwietnia 2014, 11:15 #4
madd118: Dlaczego zaczęliśmy grać z napastnikiem dopiero po wejściu Chicharito?
» 21 kwietnia 2014, 01:59 #3
Muuuuuuuuuuu: Dlatego, że gramy teraz już 3 10tek: Roo, Mata, Kagawa. W przyszłym sezonie pewnie będziemy ich mieć na boisku jeszcze więcej bo Januzaj otwarcie mówi, że chce tam grać, RVP i Chicha odejdą więc nie będziemy mieli w drużynie żadnego sępa dokupimy jeszcze kilku na tą pozycję i pobijemy kolejny rekord ligi:(
» 21 kwietnia 2014, 10:57 #2
Sipor: Dlatego, że RAJ w drużynie mają "Święte Krowy"......
» 21 kwietnia 2014, 12:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.