Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani wrócił do treningów!

» 13 marca 2014, 16:12 - Autor: Rio5fan - źródło: thepeoplesperson.com
Manchester United może wkrótce zostać zasilony umiejętnościami Naniego, gdyż Portugalczyk wrócił dziś do treningów z pierwszym zespołem.
Nani wrócił do treningów!
» Czy Nani wreszcie ma za sobą wszystkie problemy zdrowotne?
27-latek nie pojawił się na boisku od 7 grudnia, kiedy to w potyczce z Newcastle United nabawił się kontuzji ścięgna udowego.

Początkowo przewidywano, że zawodnik wróci do gry na początku lutego, lecz odnowienie się urazu sprawiło, iż kibice Manchesteru United długo nie mogli oglądać swojego skrzydłowego w akcji.


TAGI


« Poprzedni news
Phil Neville wyczekuje starcia z Liverpoolem
Następny news »
Eric Cantona zatrzymany przez policję

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (109)


vip14: Bardzo dobrze :) Ciekawe, czy pojawi się na ławce w jutrzejszym meczu z Liverpoolem, bo na podstawową jedenastkę jeszcze nie czas.
» 15 marca 2014, 11:14 #103
mataniel: Reklama etihad airlines na stronie fanów ManUnited to przegięcie. Wlasnie taka mi sie pojawila.
» 14 marca 2014, 17:05 #102
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.03.2014 15:39

Fajnie, ze wrocil do treningow. Zawsze to jakies wzmocnienie, chociazby na lawke... Nani to nie zaden CR7 czy inny Messi, zeby ledwo po powrocie po kontuzji wystawiac go na silny Liverpool. Jesli zobaczymy go w niedziele, to pewnie max wejdzie z lawki na ostatnie 10-15 minut, jezeli bedziemy przegrywac.
Ja tam podtrzymuje swoje zdanie, ze po sezonie sam odejdzie badz zostanie sprzedany. Jesli powiedzielismy a( w przypadku Andersona, ktory takze ma potencjal, jednak nie moze go wykorzystac przez ciagle kontuzje) to musimy powiedziec tez B ( w przypadku Naniego). Obaj od kilku sezonow nic nie graja(kiedy sa zdrowi) poza pojedynczymi przeblyskami, do tego ciagle sie lecza... Dla mnie Nani jest juz wypalony, tak jak reszta skrzydlowych(Valencia, Young), mam nadzieje, ze jeszcze przez te pozostale 3 miesiace Portugalczyk pokaze mi ze sie myle...
» 14 marca 2014, 15:37 #101
champione2013: Nie było go 3 miechy to nagle nie wejdzie do pierwszego składu ... niż wróci po kontuzji minie minimum 2-3 tygodnie a niż dojdzie do formy to będą MŚ :)
» 14 marca 2014, 10:09 #100
mycka86: Jeśli ktoś liczy na Naniego w tym sezonie to przypomnę, że powrót zawodnika do pełnej sprawności jest odwrotnie proporcjonalny do długości jego kontuzji. Tutaj 3 miesiące, więc w tym sezonie już nie zagra na wysokim poziomie.

Przy odrobinie szczęścia uda mu się pojechać na mundial za nazwisko.

Nani mógł być świetnym piłkarzem, ale nie miał do tego psychiki i odpowiedniej mentalności. Zwyczajnie nie radzi sobie z presją. Zagrał jeden dobry sezon i wszyscy zaczęli zwracać na niego uwagę, a jemu zaczęły trząść się nogi. Świetnym przykładem są jego występy w reprezentacji gdzie przez ostatnie 2 sezony gra tam regularnie i zazwyczaj 2 poziomy lepiej niż w MU. Powód jest prosty. CR7 ściąga na siebie całą odpowiedzialność i presję, a taki Nani może spokojnie na luzie grać swoje.

Mimo, że United nie stać na granie kolejnego sezonu bez skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia. To dałbym mu jeszcze spokojnie przepracować okres przygotowawczy i dopiero po tourne należy zastanowić się nad jego przyszłością.
» 14 marca 2014, 07:03 #99
grobla95: Widze ,ze wiekszość super kibiców już osądziła ,ze Nani jest bez formy i nie pomoże drużynie. Napiszcie lepiej list otwarty do Moyesa, bo może nie wie. A drugi do Naniego, bo moze też nie jest jeszcze poinformowany, w jakiej jest formie. Jeszcze zacznie dobrze grac i co bedzie ?
» 13 marca 2014, 23:49 #98
Majstersztyk: Osądziła? Mówisz tak jakby przed kontuzją był w formie na złotą piłkę, a on od dawien dawna nic nie gra.
» 13 marca 2014, 23:53 #97
walentos: Ty z kolei piszesz tak jakby Nani przed kontuzją grał regularnie i nic nie pokazywał. Ja nie moge się doczekać współpracy Naniego z Matą i Roo.
» 14 marca 2014, 08:52 #96
Majstersztyk: A ktoś mu kazał być drugi sezon z rzędu kontuzjowany? Poza tym dostawał swoje szanse gdy był zdrowy i nic nie grał.
» 14 marca 2014, 12:55 #95
Klimaa: Fajnie, będzie miał okazję pomóc drużynie w końcówce sezonu. Mam nadzieję że teraz będzie chciał zrobić wszystko by powrócić do wyjściowej jedenastki, bo jak jest w formie to jest naszym najlepszym skrzydłowym.
» 13 marca 2014, 23:12 #94
groszek: tak tak tak !
» 13 marca 2014, 23:11 #93
pawel159: nani złap ty wreszcie ta forme co dawniej bo brakuje cie stary ...
» 13 marca 2014, 23:00 #92
Berba9tov: Nani robi fajne tricki. Valencia tak nie potrafi. Ja się tak jaram sztuczkami.

Pozdro mordki.
» 13 marca 2014, 21:48 #91
grobla95: A co Valencia potrafi ? Oprócz biegania ? Strzały z dystansu ? - nie, drybling ? - nie, wrzutki ? - jedna na milion, zwody do obu nóg ? - nie, strzały obiema nogami ? - nie, robienie przy co drugiej akcji kółeczka, aby podać do tyłu, bo piłka jest akurat na lewej nodze ? - tak, tak, tak !! Too potrafi !
» 13 marca 2014, 23:46 #90
matryba: Prawda jest taka, że Antek nie wiele potrafi, na pewno nie jest to piłkarz kalibru United(chociaż ja go lubię, ale wolałbym aby był takim solidnym rezerwowym)... Ale Nani przegrał z nim rywalizacje za SAFa, myślę, ze i u Moyesa będzie miał ciężko. Powiem szczerze, że nie rozumiem zachwytów nad Nanim, może ludzie, którzy zaczęli kibicować MU za czasów CR7 mają jakiś brak Portugalczyka i uznali, ze uwielbienie przeniosą na podobnego stylem gry N17. Moim zdaniem Valencia stoi wyżej u trenerów z tego względu, że jest odpowiedzialny, sporadycznie traci piłki, pilnuje swojego człowieka na skrzydle. Nani tego nie posiada, jest tylko bardziej nieprzewidywalny, ale dośrodkowania obu to tragedia, drybling lepszy ma już chyba Antek, bo Nani napierdziela te swoje "przekładanki" raz na 10 mu się uda i wszyscy się cieszą bo wychodzi efektownie. Ale w sporcie z efektownością musi iść w parze efektywność. Antek może jest przewidywalny ale często uda się mu zerwać się obrońcy(ale nie zbyt często).
» 14 marca 2014, 00:10 #89
Diabelred: matryba, dokladnie po co Valencia ma sie uczyc nowych zwodow skoro ten prosty przynosi porzadany efekt? Problemem Ekwadorczyka jest jakosc dosrodkowan, nie dojscie do nich, bo do nich dochodzi stosunkowo czesto i latwo.
» 14 marca 2014, 15:19 #88
IMMM: Diabelred ten prosty zwód przynosił efekt owszem, ale dwa sezony temu...
» 15 marca 2014, 20:06 #87
ziomboy777: przebiegnie 100 metrów i zadyszka...
» 13 marca 2014, 21:46 #86
Majstersztyk: O król L4 wraca do dyspozycji, niesamowite. Zresztą co za różnica czy jest w składzie czy go nie ma skoro jest zupełnie bezproduktywny i nie potrafi grać z resztą drużyny. Niech przetrzyma do końca sezonu bez kontuzji to może jeszcze latem będzie się go dało sprzedać. Beka z ludzi, którzy dalej uważają Naniego za boga. Ten koleś od 2-3 sezonów nic nie gra, więcej się leczy, a jak wejdzie już szanowny król na boisko to albo każda piłka posyłana jest w trybuny albo wiecznie traci piłkę bez sensu się kiwając. Ten koleś najpierw musi się nauczyć myśleć na boisku, bo szybkie nogi to nie wszystko.
» 13 marca 2014, 21:26 #85
IMMM: Skoro jest taki bezproduktywny to spójrz na statystyki cwaniaku. Nie ma to jak pisanie bredni jedynie przez pryzmat paru występów i antypatii. Fakt Nani nie jest Bogiem, ale jest naszym najlepszym skrzydłowym. Tak wiem, że prawda w oczy kole.
» 13 marca 2014, 22:51 #84
Majstersztyk: Statystyki? statystyki nie grają tylko zawodnik, a Nani nie potrafi grać zespołowo, w ogóle nie myśli na boisku. Poza tym jak to może być najlepszy skrzydłowy nie grając? Da się być lepszym w czymś nie robiąc tego? Nani od dawien dawna nic nie gra, który to już sezon, a bronicie go jakby to co najmniej Messi albo Pele był.
» 13 marca 2014, 23:02 #83
IMMM: Hmmm Majstersztyk chyba sam sobie odpowiedziałeś, dlaczego Nani jest bezproduktywny w tym i poprzednim sezonie. Bo nie gra. Statystyki nie grają? Owszem nie grają, ale udawadniają, że Luis jeśli gra to daje najwięcej w ofensywie - co zresztą jest głównym zadaniem skrzydłowego.
» 14 marca 2014, 01:28 #82
Diabelred: IMMM, szkoda tylko, ze najlepszy jest na papierze, bo napewno nie na boisku...
» 14 marca 2014, 15:21 #81
IMMM: Nie tylko na papierze, na boisku też jest najlepszy w ofensywie, jeśli chodzi o naszych skrzydłowych.
» 14 marca 2014, 18:25 #80
ManUtdFun: Nani - zawodnik zagadka, ogromny znak zapytania. Co się z nim dzieje? Ostatnie sezony to masakra, sam mógłby mecze wygrywać, a ten albo ma tajemnicze kontuzje albo jakieś inne 'ale'. Jedni w niego wciąż wierzą (w tym ja) inni uznają za zmarnowany talent. Ja bym bardzo chciał, aby zaczął trenować i grał regularnie, żeby dostał 6-8 meczów i pokazał czy na prawdę jeszcze coś potrafi czy z niego już nic nie będzie. Konkurencja jest spora; Mata, Adnan, coś tam Kagawa gra, jest jeszcze ukochany Antoś i Ashley. Mam nadzieje, że Nani się postara i zacznie grać tak jak najlepiej potrafi, bardzo nam się przyda na tą końcówkę sezonu. A jak nie pokaże sie z najlepszej strony to trzeba będzie po prostu się pożegnać, czego bym nie chciał i myślę, że nie jestem sam ;]
» 13 marca 2014, 21:13 #79
DiscoEvil: Nie jestes. Nani to moj ulubiony zawodnik i jesli odejdzie to bedzie mnie to bolalo.
» 13 marca 2014, 22:53 #78
irration: Król bezproduktywności znowu w grze !
» 13 marca 2014, 21:01 #77
Kopec91: Januzaj to nie typowy skrzydłowy, a do tego Nani w formie jest od młodego lepszy. Tak więc zgadzam się, że Nani to nasz najlepszy skrzydłowy :P
» 13 marca 2014, 22:16 #76
IMMM: Niestety niektórzy z naszych kolegów ze strony przez swoje zaślepienie, nienawiść (zazdrość?) nie potrafią tego dostrzec D:
» 13 marca 2014, 22:53 #75
DiscoEvil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2014 23:26

Nani to najlepszy skrzydlowy nawet bez formy bo chociaz dosrodkowac potrafii a vałęsa i jang to patologia. Jang chyba nigdy nie patrzy co sie w srodku pola dzieje tylko oglada wzorki pilki chyba.
» 13 marca 2014, 23:26 #74
Rooni: Ostatnio brakuje nam troszkę sztuczek technicznych i kreatywności na skrzydle. Bardzo dobra wiadomość.
» 13 marca 2014, 19:59 #73
IMMM: Ból pupki hejterów za 3...2...1...
» 13 marca 2014, 19:51 #72
NewtonHeath1878: Orgazmy fanboyów za 3... 2... 1...
» 13 marca 2014, 20:15 #71
ElTunel2000: A realiści wiedzą że Nani i tak nie będzie grał w podstawowym, więc ten news nic nie zmienia.
» 13 marca 2014, 20:19 #70
IMMM: Facepalm haha ElTunel2000 to po co czytasz? Nani jest zawodnikiem MU, a to strona poświęcona tej drużynie także normalnym jest napisanie że zawdonik wraca po kontuzji...
» 13 marca 2014, 20:49 #69
NorekDoktorek: "Orgazmy fanboyów" idealnie pasuje do tego co się dzieje w komentarzach.
» 13 marca 2014, 21:16 #68
Diabelred: NewtonHeath1878, dobry pocisk :D
» 14 marca 2014, 15:22 #67
RadsonRadson: najlepszy news!
» 13 marca 2014, 19:35 #66
piotrek19: Mam nadzieje ze wróci do formy bardzo na niego licze !! Wracaj stary Nani
» 13 marca 2014, 19:03 #65
pawel102pl: Nareszcie, myślałem że umarł. :D
» 13 marca 2014, 19:01 #64
DiablesRouges: Liczycie, że Moyes na niego postawi? :D Nie sądzę.
» 13 marca 2014, 18:55 #63
TomcioGGMU: Super!! Czekałem na to !! :D Tak skromnie to licze na niego w meczu z Olimpiacosem naprawde wspaniały gracz GGMU :d!!
» 13 marca 2014, 18:52 #62
reddevil7777: Ludzie jeśli Nani, zagra dobrze to będzie bardzo pozytywne zaskoczenie, ale umówmy się to jest dno obecnie, trzymam kciuki ale rozum mówi co innego. On jest przeciętny, i jesli mu cos wyjdzie to można mówić o cudzie
» 13 marca 2014, 18:36 #61
ElTunel2000: Święta prawda, zagrał w tym sezonie kilka meczy i totalny piach, w tamtym sezonie to samo. Niektórzy liczą na jakiś cudowny powrót formy.
» 13 marca 2014, 20:17 #60
Pady: Jeśli zagra dobrze to będzie pozytywnie ,a jak nie będzie? to będzie nie pozytywnie ? :D Zaskoczyłeś mnie.
Obecnie to on nie gra kilka miesięcy ,a jak zagra to ci pokaże niedowiarku.
Przeciętni piłkarze grają w Polskiej lidze ,i nie interesują mistrza i lidera Włoch.
» 13 marca 2014, 20:19 #59
reddevil7777: "pozytywne zaskoczenie" radzę nie opuszczać polskiego. :P czyli że to będzie wielkie zdziwienie, i bardzo bym chciał aby zagrał najlepiej jak może, ale nie zachwyca od 3 lat, a od 2 lat to już nie poziom na United.

Zanim napiszesz jakąś kolejną plotę transferową, to Juve najierw chce skrzydłowego realu angela, a nani? jest chyba dopiero 4 czy 5 opcją :P
» 13 marca 2014, 22:04 #58
swees: Sam siebie pocisnąłes za to pozytywne zaskoczenie? Nie rozumiem.

A tak poza tym to mozna się też negatywnie zaskoczyć.
» 14 marca 2014, 00:00 #57
MU1212: przyda się nam na potyczkę z liverpoolem
» 13 marca 2014, 18:01 #56
repcak: Może nie tak szybko ale trzymam za niego kciuki.
» 13 marca 2014, 18:16 #55
NewtonHeath1878: Na pewno zagra. XD 7 grudnia ostatni jego mecz, ale co tam? Parę dni treningu i można go na Liverpool wystawiać!
» 13 marca 2014, 20:17 #54
Muuuuuuuuuuu: I co z tego? Stawiam funciaka sierści mojego kota, że zagra może mecz albo dwa i tyle dostanie szans. Moyes powie, że się nie pokazał i go sprzeda.
Jakby nie było Young ma wielką przewagę nad Nanim - zawsze będzie młody i to chyba jego jedyna zaleta.
» 13 marca 2014, 17:56 #53
8ball: Young jest o rok starszy od Naniego. :P
» 13 marca 2014, 18:11 #52
parada: 8ball znasz Ty angielski? YOUNG - łap aluzje ;)
» 13 marca 2014, 18:25 #51
irration: foreeeeeeeeeeeeeeeeewa jaaaaaaaaaaaang aj łont tu bi
» 13 marca 2014, 21:15 #50
Daminek8: Yea... ciekawe na jak długo wrócił.
» 13 marca 2014, 17:55 #49
majki1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2014 17:55

Szanse w postaci 3/4 meczy pod rzad powinien dostac :)
» 13 marca 2014, 17:55 #48
DevilFan: Nareszcie, skoro kredyt zaufania dostał i Young i Valencia to teraz czas na Naniego. Wreszcie w składzie będzie ktoś kto nie boi się uderzyć zza pola karnego
» 13 marca 2014, 17:40 #47
NewtonHeath1878: Przecież Nani też dostawał swoje szanse. Grał nawet 5 meczy z rzędu w wyjściowym składzie. Young maksymalnie grał 4 razy z rzędu w wyjściowym. Valencii nie ma co porównywać, bo on zawsze dużo gra(ł).
» 13 marca 2014, 20:13 #46
DevilFan: Nani w lidze 7 meczy 3 razy z ławki 4 razy zdejmowany, w lidze minut 426. We wszystkich rozgrywkach występów 13 minut łącznie 875 na murawie.

Young w lidze 15 meczy z czego 6 z ławki i 6 razy zdejmowany, minut w lidze 741
We wszystkich rozgrywkach wystąpił razy 23 co daje mu łącznie 1143 min.

Niech się sprawiedliwości stanie zadość i Nani dogra do tego pułapu co bezproduktywny Young i można oceniać.
» 14 marca 2014, 07:27 #45
NewtonHeath1878: Jakby nie łapał tyle kontuzji, to pewnie by miał. Ani Young, ani Nani nie przyszli w tym sezonie, czasu na ocenę było mnóstwo. Ocena niedostateczna, nie zdają, zmieniają "szkołę". A w ich miejsce trzeba ściągnąć utalentowanego "ucznia".
» 14 marca 2014, 21:10 #44
mati090797: Osobiście jestem jego wielkim fanem, uważam, że gdyby nie kontuzje to mógłby to być grajek pokroju Ronaldo. Brakuje Naniego chociażby z sezonu 09/10, gdzie był kluczowym zawodnikiem. Mam nadzieję, że odnajdzie się po kontuzji i zaliczy dobrą końcówkę sezonu.
» 13 marca 2014, 17:38 #43
reddevil7777: kontuzje raz, ale przecież on wielkim tytanem pracy nie był. Bardziej szpan i te sprawy
» 13 marca 2014, 18:37 #42
IMMM: Dokładnie Nani to arogancki leniwiec prawie jak Berba, ale za to ich lubię :D
» 13 marca 2014, 19:53 #41
Kosiarz1220: De Gea

Rafael, Jones, Smalling, Evra

Fellaini

Januzaj, Kagawa, Mata, Nani

Roo
» 13 marca 2014, 17:35 #40
Iwo: Niegłupie
» 13 marca 2014, 18:22 #39
cinek06: 4 ofensywnych graczy i 1 defensywny w pomocy? To nie przejdzie. Ktoś by musiał zejść- prawdopodobnie Kagawa
» 13 marca 2014, 18:35 #38
NewtonHeath1878: @cinek06 Zszedłby najsłabszy - Nani.
» 13 marca 2014, 20:14 #37
irration: Nani jest cienki jak sik pająka, nie wiem co wy w nim widzicie towarzyszu Kosiarz.
» 13 marca 2014, 21:16 #36
Przemas96: Optymistyczna wiadomość,tylko ciekawe czy Mojżesz będzie chciał korzystać z jego usług czy też jest na wylocie...
» 13 marca 2014, 17:26 #35
reddevil7777: jego gra od dwóch lat jest na takim poziomie, ze nas na pewno wybawi
» 13 marca 2014, 18:33 #34
radzioch: Chciałbym Zobaczyć z przodu
Rooney
Januzaj , Mata, Nani

albo Rooney
Kagawa , Mata, Nani

Każdy potrafi grac kombinacyjnie, z pierwszej i mogłoby to fajnie wyglądać. Swego czasu Kagawa i Nani ładnie klepali
» 13 marca 2014, 17:23 #33
min98: Nani ma większe umiejętności niż Ronaldo zobaczycie że w ciągu 2 lat zdobędzie złotą piłkę
» 13 marca 2014, 17:16 #32
kopik5: 5 lat się z tym komentarzem spóźniłeś
» 13 marca 2014, 17:28 #31
IMMM: Nani i owszem mógłby być lepszy od Kryśki, ale po pierwsze doznawał zbyt wielu kontuzji, a po drugie jest na to zbyt leniwy.
» 13 marca 2014, 19:54 #30
Paxius: Jakiś genialny to on nie jest, ale na pewno jest lepszy od Younga i Valencii.
» 13 marca 2014, 17:13 #29
CiepielkaNH: Ludzie.. Przecież to jest zawodnik, który od lat nic nie gra.. Wychodzi mu jeden mecz na kilka innych.. Umiejętności ma ale brakuje mu myślenia boiskowego czy jak to nazwać - po prostu nie potrafi swoich umiejętności wykorzystywać z głową. Tu się nie ma czym zachwycać tak naprawdę.. Chociaż jakbym miał wybór Nani vs Young to wybrałbym tego pierwszego :)
» 13 marca 2014, 17:00 #28
Daminek8: Trzeba było wpisać, że dwa lata nic nie gra a nie kilka bo niektórzy jeszcze pomyślą, że od transferu ze Sportingu nic nie pokazał.
» 13 marca 2014, 17:57 #27
Beere: Sądzę, że mając do wyborów Kosecki vs. Young to też byś wybrał tego pierwszego.
» 13 marca 2014, 17:58 #26
CiepielkaNH: Dobrze, że nie stoję przed wyborem Rasiak vs Young no to by była tragedia
» 13 marca 2014, 18:02 #25
jari13: Young przynajmniej ma określone umiejętności, może nie drybluje jak Nani, ale moim zdaniem jest lepszym zawodnikiem.
» 13 marca 2014, 19:23 #24
Daminek8: Szczególnie gdy wrzuca piłkę w pole karne a nawet nie patrzy gdzie stoją jego koledzy. Young ma tylko niezły strzał, reszta u niego stoi na niezbyt wysokim poziomie.
» 14 marca 2014, 08:47 #23
CiepielkaNH: Jeden jak i drugi są siebie warci więc o czym tu gadać hehe
» 14 marca 2014, 11:55 #22
rafal7mu: Tak!! Nareście !! Niech teraz odzyskuje swoją forme i pokaże na co go naprawde stać.
» 13 marca 2014, 16:51 #21
NewtonHeath1878: Nareszcie* Zajrzyjmy do starych newsów, po każdej kontuzji te same oczekiwania i ten sam zawód.
» 13 marca 2014, 20:19 #20
rafal7mu: dzięki za wykrycie błędu , nie zauwazyłem ;/ Od zawsze go lubiłem i wiadomo że ma potencjał tylko ze on nie chce z niego wyjść.
» 14 marca 2014, 01:06 #19
ElTunel2000: Oby do okienka transferowego nie nabawił się urazów na treningu. Może ten Juventus go kupi i odciąży budżet United.
» 13 marca 2014, 16:32 #18
Arbruz: Mam jednak dalej nadzieję że go nie sprzedamy...
» 13 marca 2014, 16:33 #17
damianz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2014 16:36

Prawdziwy fan zamiast liczyć na powrót do formy Naniego który umiejętności ma ogromne to woli aby nic nie dawał drużynie siedząc na ławce bądź trybunach.
» 13 marca 2014, 16:35 #16
Arbruz: To było do mnie? ;o
» 13 marca 2014, 16:40 #15
ElTunel2000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2014 16:44

Od kilku lat kompletnie nic nie gra. Jaki jest sens trzymać go w dalszym ciągu?. Jego tygodniówkę przeznaczyć na podwyżki dla innych młodych zdolnych.

Moyesa to po pół roku wywalają wszyscy, a Naniego po kilku latach "niczego" wszyscy chcą by grał i cieszą się z powrotu.
» 13 marca 2014, 16:42 #14
Arbruz: No może masz racje... Ale Jeżeli Nani ma odejść to chce rzeczywiście zobaczyć młodych graczy w kadrze.
» 13 marca 2014, 16:50 #13
Olusienku: Pewnie dla ciebie kmiocie antionio valencia jest lepszym skrzydłowym od niego. Nani jest wielkim piłkarzem lecz nie dość że ma duże problemy z kontuzjami to jeszcze spotykał sie z brakiem zrozumienia ze strony SAF'a. No i oczywiście przypięta mu łatka młodego ronaldo nie pomagała ale to już za nim i obu długo grał dla united. (btw. technicznie nie wiem czy widziałem lepszego zawodnika, miewa problemy z podejmowaniem właściwych decyzji)
» 13 marca 2014, 16:56 #12
damianz5: Eltunel wiele osób go lubi bo pamięta jego wielkie mecze i zna jego potencjał.
To nie jest więc kwestia braku umiejętności tego piłkarza tylko braku formy.
Może to i trwa trochę za długo ale są słabsze ogniwa w zespole od których warto zacząć przebudowę.
» 13 marca 2014, 17:51 #11
ElTunel2000: Damian, teraz to się zaczynam zastanawiać czy on ma duże umiejętności i brak formy obecnie czy, marne umiejętności a te 2 sezony co grał dobrze były zwyżką formy a, teraz powrócił do normalnej dyspozycji.
» 13 marca 2014, 18:22 #10
IMMM: ElTUNEL2000 A dlaczego nie gra? Przez kontuzje i przez to, że Fergi i Moyes wolą siłowy brytyjski football, dlatego wolą stawiać na jednonogiego pirata z Ekwadoru.
» 13 marca 2014, 19:56 #9
Majstersztyk: Nani nie gra, bo albo jest kontuzjowany albo wiecznie coś odwala w meczach. Skończcie szerzyć taką głupotę, że wszyscy trenerzy świata się uwzięli na biednego Naniego.
» 13 marca 2014, 21:33 #8
IMMM: Może tak może nie Majstersztyk. Ciężko to ocenić nam skoro nie jesteśmy w zarządzie ;)
» 13 marca 2014, 22:54 #7
Diabelred: Majstersztyk, dokladnie, za SAFa mozna jeszcze bylo powiedziec, ze Valencia jest jego pupilkiem dlatego stale gra, natomiast Nani antypupilkiem i dlatego nie gra. Jednak skoro kolejny menago woli stawiac na Antonio niz na Luisa, no to nie chodzi tu o zadne sympatie, czy antysympatie.

To tak jak bylo w Realu. Tam tez mowiono, ze Lopez jest pupilkiem Mou, dlatego to jego wystawia zamiast Casillas. Przyszedl jednak pozniej Carlo no i nadal kolejny menago konsekwentnie stawial na Diego kosztem Ikera. Pozniej jednak Ancelotti zdecydowal(chyba pod naciskiem mediow), ze jeden bedzie grac w lidze, a drugi w LM i pucharach krajowych.
» 14 marca 2014, 15:46 #6
BigAlex: Nani wrócił na listę transferową.
» 13 marca 2014, 16:25 #5
siiwy: a ja go tam lubię :D

i mam nadzieje ze szybko do nas wróci :D
» 13 marca 2014, 16:24 #4
elff3: Mam nadzieję że to będzie dobry powrót ! i tak samo mam nadzieję Luis zostanie w United jak najdłużej !!
» 13 marca 2014, 16:24 #3
DeeJay: Ciekawe jak długo pogra...
» 13 marca 2014, 16:18 #2
Wyv: Ciekawie byłoby go zobaczyć w drugiej połowie z LP, może akurat nas pozytywnie zaskoczy :)
» 13 marca 2014, 16:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.