Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pensje piłkarzy United zostaną ścięte o 25 procent?

» 19 lutego 2014, 08:03 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Brak awansu Manchesteru United do Ligi Mistrzów będzie miał olbrzymi wpływ na zarobki piłkarzy Czerwonych Diabłów.
Pensje piłkarzy United zostaną ścięte o 25 procent?
» Brak awansu Manchesteru United do Ligi Mistrzów będzie miał olbrzymi wpływ na zarobki piłkarzy Czerwonych Diabłów. Jeśli zawodnicy Manchesteru United nie ukończą obecnych rozgrywek na miejscu gwarantującym start w Champions League, to ich zarobki mogą zmniejszyć się o 25%. To efekt zapisów w kontraktach wielu piłkarzy mistrzów Anglii.
Jeśli zawodnicy Manchesteru United nie ukończą obecnych rozgrywek na miejscu gwarantującym start w Champions League, to ich zarobki mogą zmniejszyć się o 25%. To efekt zapisów w kontraktach wielu piłkarzy mistrzów Anglii.

Ucięte zostanie nie tylko podstawowe wynagrodzenie, ale również lukratywne bonusy, na które zawodnicy dotychczas mogli liczyć.

– Wielu zawodników ma takie klauzule w swoich kontraktach. Nigdy nie było to problemem, ale teraz może być inaczej – mówi osoba blisko związana z klubem.

Manchester United do miejsca premiowanego grą w eliminacjach do Ligi Mistrzów traci obecnie 11 punktów.


TAGI


« Poprzedni news
Skrzydłowy Sportingu na celowniku United?
Następny news »
Darren Fletcher wraca do reprezentacji Szkocji!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (117)


riderek: klauzule nie dotyczą jedynie podwyżek typu, król strzelców, asyst, awans do LM, zdobycie LM czy wygranie ligi, jeśli nie wywiązali się z zawartej umowy to niestety, to jest ich praca nie przedszkole gdzie dostaje się słoneczko za dobrą odpowiedź a za złą nic.
» 21 lutego 2014, 15:32 #110
b90: Taki jest zapis i już więc jaki bunt? Z głodu nie umrą. Może się wezmą do gry
» 21 lutego 2014, 15:18 #109
K3bo: Moim zdaniem to są zbyt duże cięcia. Pilkarze mogą się zbuntować czy coś w tym rodzaju, więc taki ruch moim zdaniem nie rozwiąże naszych problemów
» 21 lutego 2014, 15:04 #108
riderek: www. facebook. com/photo. php?v= 622673991115315
» 21 lutego 2014, 12:28 #107
riderek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2014 12:27

[link usunięty]
» 21 lutego 2014, 12:27 #106
Filipdm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2014 00:50

znając angielską mentalność, miejsca pracy itd ( i może nie tylko), taki ruch ze strony pracodawcy zamiast działać motywująco, może zadziałać dołująco, co grozi opuszczaniem miejsca pracy i szukanie innych pracodawców, tudzież gorszą wydajnością tych, którzy zdecydują się pozostać
» 21 lutego 2014, 00:50 #105
Fabio: Ciekawe jak w takiej sytuacji zachowają się zawodnicy pokroju Rooney, RVP, czy Carrick ?
» 20 lutego 2014, 22:54 #104
sodex: Nie sądzę, aby Wayne i RvP mieli taki zapis. Zbyt cwanych agentów mają i mogliby teoretycznie grać w innych klubach o zbliżonym poziomie, a takie rzeczy da się wynegocjować.

Carrick to już inna sprawa. I sądzę, że zostanie, bo gdzie pójdzie? Nigdzie indziej nie ma De Gei, nie miałby komu podawać :)

Coś mi się wydaje, że szykuje się trzęsienie ziemi w klubie latem. Oby się to zakończyło dobrze, a nie jak np. AC Milanowi.

Swoją drogą podejrzewam, że brak kwalifikacji do LM może spowodować chęć sięgnięcia po petrodolary. Oj to będzie ciekawy okres niedługo. To okienko dla MU będzie zupełnie inne od poprzedniego.
» 20 lutego 2014, 23:48 #103
zico32: Przecież te wyniki to głównie wina Moyesa i Jego sztabu, ale w Jego przypadku nie chciał bym obniżki pensji tylko zwolnienia...bo już mam dość jego głupich wypowiedzi czy głupkowatych min jak drużynie nie idzie w meczu...
» 20 lutego 2014, 22:39 #102
Klimaa: Bądźmy szczerzy..wielu zawodników może zagrozić odejściem jeśli nie podpiszą umów gwarantujących im zarobki na obecnym poziomie. Swoją drogą bardzo "ciekawa" klauzula..wstyd że klub będzie zmuszony jej użyć, ale jaka gra takie zarobki.
» 20 lutego 2014, 18:04 #101
champione2013: Wstyd ? Podpisał więc reflektujemy umowę podpisaną nic w tym dziwnego to tak samo możesz powiedziec zdobędą LM i dostaną premie WSTYD przeciez zarabiaja co miesiac .
» 20 lutego 2014, 20:36 #100
adrian271193: Moze i to doda im ducha walki i odrobimy te strate. A (nie daj Boze) jesli nie zagramy w LM to jakas nauczka dla nich bedzie. :(
» 20 lutego 2014, 17:24 #99
damian2987: ehh, prawdo podobnie bedziemy sobie ogladac we wtorkowe i środowe wieczory M jak miilosc, zamiast naszych ulubieńców...
» 20 lutego 2014, 16:48 #98
pawel159: jaka gra takie efekty tyle w temacie ...
» 20 lutego 2014, 16:25 #97
romario11: A POUL POGBA ma trafić do (S)realu za wielkie pieniadze....
» 20 lutego 2014, 12:59 #96
Jasiek123321: Ten sreal by nas zjechal teraz z 6:0 ...
» 20 lutego 2014, 16:55 #95
mJagiela: I bardzo dobrze.

Cieszę się, że taka sytuacja w klubie pokazuje, którzy piłkarze są rozkapryszonymi gwiazdeczkami, zarabiającymi zdecydowanie za dużo, niechcącymi zasłużyć na takie pieniądze grą na boisku.

Oczywiście nie tylko oni ponoszą winę za nasze wyniki, bo brak pomysłu Moyesa na grę też jest dość ważnym czynnikiem, ale... no na Boga. Nie można chyba zapomnieć jak się gra w piłkę, tylko dlatego, że ktoś opuścił klub, nie?
» 20 lutego 2014, 12:20 #94
jaratkow: To by tłumaczyło dlaczego najczęściej poruszanym na Old Trafford tematem są dywagacje kto i gdzie odejdzie. Tylko dlaczego zawodnicy mają płacić za to, że klub zatrudnił nieudacznika zamiast trenera? Mam nadzieję, że w kontrakcie Moyesa są identyczne zapisy
» 20 lutego 2014, 04:34 #93
reddevil7777: Nieudacznik...? Mhm a co ty życiu osiągnąłeś żeby innych tak nazywać?
» 20 lutego 2014, 11:11 #92
piotrz7: Sorry, ale jeżeli SAF był w stanie z takimi zawodnikami osiągać notorycznie sukcesy to widać że są oni w stanie walczyć o najwyższe cele. Nowy trener mający tych samych zawodników i po wydaniu ponad 60 MLN! nie jest w stanie nawet walczyć o 4 miejsce... To chyba pokazuje że DM nie jest dobrym trenerem. Wszyscy zwalają winę na słaby skład, ale jakoś rok temu wywalczyli mistrzostwo kraju, więc nie jest to słaba ekipa...
» 20 lutego 2014, 11:22 #91
Diabelred: Moyes to dobry trener, jednak na druzyny typu Everton, gdzie nie ma takiej presji na wyniki, na puchary, na gre w LM. Tam jesli ugral jakies punkty z czolowka, to juz byl dla niego spory sukces.
» 20 lutego 2014, 13:51 #90
satan23: piotrz7@ to jest słaba ekipa. Popatrz sobie jak poprzednim sezonie grali nasi rywale mistrzostwo mamy dzięki słabej grze rywali i odrobinie szczęścia + motywacja która wdarła się razem z RvP czego konsekwencją były gole. Jednak w tym sezonie wszyscy przeciwnicy odrobili lekcje ale nie my.. efekty widać w tabeli..
» 20 lutego 2014, 14:33 #89
sisinho: @satan23

Mówisz Chelsea, City, Lfc czy Arsenal? Spoko, pierwsza trójka zrobiła postęp, Arsenal dalej gra to samo i od stycznia zaczyna mieć zniżkę formy jak co roku. Tylko że przed nami jest jeszcze Tottenham i Everton a one z nami o mistrza nie walczyły a i postępu też nie widać tak dużego.
» 20 lutego 2014, 15:20 #88
jarek87999: Bardzo dobrze a czemu maja sie obrazić przecież taki kontrakt podpisali nikt tego teraz nie wymyślił...to jeszcze klub na tym ze nie awansuje do LM zarobi
» 20 lutego 2014, 01:03 #87
KoaLa: I bardzo dobrze niech Rooney sobie odchodzi to kupimy Cavaniego.
» 19 lutego 2014, 23:41 #86
pawel159: Rooney niech sobie odchodzi ? kolego tyle co ten Rooney bramek napykał i napyka jeszcze to włosków na głowie brak widać ze nie masz pojecia o Rooney'u
» 20 lutego 2014, 16:23 #85
Bossicky: martwi mnie jednak to, że ostatnio gra ciężki kibel :/
Jakby ktoś sypał grubą i przesadzoną gotówą z rękawa to można rozważyć taką opcje, co do Cavaniego transfer realny gdyż Edinsonowi nie podoba się w zaśmiergłym Paryżu! To gwiazda najgłębszej wody, nie moze znieść że go "emeryt" Zlatan przyćmiewa na każdym kroku ;)
» 20 lutego 2014, 17:42 #84
Cleverli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2014 23:23

Kryzys. Światowej klasy gracze nie będę chcieli u nas grać, bo nie będzie LM i będą niskie zarobki. Ściągniemy średniaków i Mu zostanie takim średniakiem walcząc zażarcie o top 4. To może trwać latami zanim United sięgnie po jakieś trofeum. Cóż pewna era dobiegła końca, rywale się rozwijają a my stoimy w miejscu. Nas już wiele ekip wyprzedziło pod wieloma względami.
» 19 lutego 2014, 23:21 #83
Bossicky: AS Monaco nie miało takich problemów ;) ściągali kogo chcieli mimo, że nie grali w europejskich pucharach. Fakt, że tam nie ma podatków (raj podatkowy Monako, jakby kto nie wiedział) i pensja milion wypłacana przez klub to milion na koncie piłkarza, w Anglii milion dla piłkarza to wydatek dwóch dla klubu :/

Żydzi Avram i Malcolm Glazer, muszą pokręcić jakieś wałki, kogoś oszukać, wcisnąć jakiś kit żeby mieć na klub - wierze że tak zrobią ;)
» 20 lutego 2014, 17:45 #82
kanaryjski: Juz niedlugo spodziewam się wypowiedzi jednego z naszych gwiazd np. Young albo Clevelrey "jestesmy w stanie wygrac LM" czy moze juz sie nikt nie odwazy wygadywac takich farmazonow?
» 19 lutego 2014, 23:09 #81
brylaantowy: czyli Rooney odchodzi
» 19 lutego 2014, 23:02 #80
Diabelred: Swietna wiadomosc. ! :) Jednak patrzac na to ile oni zarabiaja to watpie, aby 25% jakos mocno na nich podzialalo, 75 % mysle, ze mogloby. Mysle, ze jakby tak od kazdego przegranego meczu obnizaliby im pensje o 5% wtedy jestem pewien, ze nasi graliby w kazdym meczu z wieksza motywacja i nastawieniem. :). Swoja droga ciekawe, czy podobna obnizka tyczy sie takze Moyesa, osobiscie mysle ze tak.
» 19 lutego 2014, 23:01 #79
irration: To się nasze gwiazdeczki na czele z Rooneyem poobrażają, może chociaż odpadną od nas pijawki typu Nani.
» 19 lutego 2014, 22:37 #78
KejsiK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2014 21:51

Rooney pies na kase? Jesteście śmieszni, kocha united i jakby dla niego najważniejsza była kasa to by poszedł do City, PSG albo Monaco. Tyle lat w klubie, tyle zdobył a wy macie czelność tak pieprzyć.
» 19 lutego 2014, 21:50 #77
Diverso: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2014 22:50

Taaaa....Dlatego odwalił szopkę w 2010 roku, która zakończyła się podwyżką do 250 tysięcy funtów, a teraz Nasza kochana legenda chce (według mediów) 300 tysięcy. Lol. Może niech weźmie przykład z Puyola, który (O ZGROZO!!) zgodził się na obniżkę kontraktu w Barcelonie. Poza tym, po co ma się przenosić, skoro może dostać więcej na miejscu? ;)

Po 2010 roku zrewidowałem swoje poglądy odnośnie tego czy kocha United, czy nie. Tak się "Legendy" nie zachowują, koniec, kropka.
» 19 lutego 2014, 22:49 #76
Diabelred: Chcial przejsc do City, dostal nowy kontrakt na 250 tys tygodniowo, no i od razu chec odejscia oslabla :). Kocha United? Skad o tym wiesz, znasz go? Patrzac na jego ciagle fochy nie powiedzialbym, no chyba, ze to jest jego sposob na okazywanie milosci... :). Kocha United to Rio, ktory nawet chcial obnizki pensji byleby zostac w United, serio wierzysz w to, ze Roo zgodzilby sie na podobny krok ;)?
» 19 lutego 2014, 22:53 #75
irration: Rooney to najemnik, jego gierki o wyższy kontrakt dowodzą temu stwierdzeniu.
» 19 lutego 2014, 22:56 #74
NorekDoktorek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2014 00:13

Tak kochasz ten klub że z małej litery piszesz United a inne kluby z dużej pozdro.
» 20 lutego 2014, 00:12 #73
listek007: W 2010 roku chciał odejść, ale nigdzie w ŻADNYM wywiadzie nie powiedział że do City. To był tylko wymysł pismaków. Poza tym wywierał presję na SAFa żeby kogoś kupił. Nie widzę w tym nic złego, zwłaszcza po tej szopce ze ściągnięciem Scholesa z emerytury. Który klub odwala taki cyrk? Ale zostawmy to. Może do największych legend go nie zaliczę, bo legendą to jest ERIC albo Giggsy, ale nie można go mieszać z błotem.
» 20 lutego 2014, 09:32 #72
piotrz7: Rooney stał się największym problemem tego klubu, musi grać i to na swojej pozycji bo się obrazi do tego kasa kasa i kasa. Miał miano piłkarza który gryzł murawę dla KLUBU teraz gryzie murawę tylko dla kasy... :/
» 20 lutego 2014, 11:25 #71
KejsiK: Przepraszam NorekDoktorek to taki dowód... po prostu się pomyliłem, choć wiem jak to wygląda.
» 20 lutego 2014, 12:38 #70
KejsiK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2014 12:44

Jakby nie czuł sentymentu do klubu to by tyle w nim nie grał, więc nie musze go znać geniuszu . Nie słyszałem, że chciał odejść do city tak jak listek napisał w ŻADNYM wywiadzie. Szkoda, że bolą was zarobki piłkarzy a nie transfery po 100mln, to już jest ok?
» 20 lutego 2014, 12:41 #69
Diabelred: KejSiK, sentyment, a kochanie to dwie rozne sprawy, takze nie stawiaj pomiedzy tym znaku rownosci :) Kazdy nasz pilkarz na pewno ma wiekszy badz mniejszy sentyment do klubu.

listek , ,,Poza tym wywierał presję na SAFa żeby kogoś kupił'' tego z kolei ja nie przypominam sobie, by cos takiego powiedzial w wywiadzie, a jesli nawet to czemu dalej nie nacisklal na SAFa, pomimo ze Szkot i tak nie sprowadzil nikogo klasowego? Dla mnie osobiscie odpowiedz jest prosta, Roo swoje ugral(nowy kontrakt na poziomie 250 tys funtow tygodniowo), no i przestal stroic fochy. Podobna sytuacja byla rok temu z Ronaldo, ktory takze w wywiadach zalil sie, ze jest smutny, romansowal z nami by takze ugrac jak najwiekszy kontrakt. CR7 podpisal nowy kontrakt i od razu byl caly w skowronkach, po jego podpisaniu juz nawet slowem nie wypowiedzial sie o naszym klubie :)
» 20 lutego 2014, 13:47 #68
listek007: diabelred SAF powiedział (nie wiem czy w książce czy gdzie indziej) że wtedy Roo do niego miał pretensje że nie kupił Ozila w 2010 i że był rozczarowany polityką transferową klubu. Powiedział mu też wtedy że to nie jego interes i żeby zajął się grą w piłkę. Nie naciskał SAFa mocniej bo by mógł wylecieć z klubu. Poza tym ty go znasz że tak łatwo twierdzisz że leci tylko na kasę? Może chciał też ugrać lepszy kontrakt (kto by nie chciał), pamiętaj jednak że w 2010 zarabiał mniej niż 100 tys na tydzień (czy mniej więcej tyle) i chyba należała mu się podwyżka. W tym momencie jest jednym z nielicznych naszych piłkarzy których śmiało można nazwać TOP CLASS więc nie dziwię się że zarząd obchodzi się z nim jak z jajem. A że bierze podwyżkę to jego wina? Wy byście nie wzięli? Łatwiej mu dać podwyżkę, niż go sprzedać i szukać nowego napastnika. Wiecie ile by było cackania gdybyśmy mieli kupić jakiegoś Falcao, albo Cavaniego?
A poza tym w poprzednim sezonie grał większość meczy w pomocy i to w połączeniu z brakiem transferów było najprawdopodobniej przyczyną chęci odejścia (takie wiadomości pojawiały się w mediach). Nie wierzę że mógłby być aż takim idiotą żeby 30 tys. więcej mu mogło robić różnicę i nagle zamarzył sobie grę w Chelsea.
Może Wayne nie kocha United taką miłością jak Gary, Cantona, czy Giggsy, ale na pewno nie jest jakimś najemnikiem jak Anelka czy Ibra, którzy mają szczerze w tyle to gdzie grają.
» 20 lutego 2014, 14:18 #67
irration: Biorąc pod uwagę poziom sportowy Rooneya, to on powinien mieć obniżoną pensję, a nie podwyższoną. Zero honoru z jego strony.
» 20 lutego 2014, 17:17 #66
SkowronUNITED: o 50% odrazu... Może to ich zmotywuje.
» 19 lutego 2014, 21:48 #65
rysiupeja90: za taka grę to słuszne może teraz wezmą się do pracy
» 19 lutego 2014, 21:39 #64
Diverso: Uuu, to Rooney odejdzie. Ten to jest pies na kasę.
» 19 lutego 2014, 19:43 #63
Bartik08: zgadzam się z tobą w 100%
» 19 lutego 2014, 21:33 #62
ElTunel2000: A wy myślicie że Rooney w nowym kontrakcie będzie miał takie coś?
» 19 lutego 2014, 21:44 #61
Vaacov: Po co 4 miejsce, wygramy LM to wystarczy. :)
» 19 lutego 2014, 18:52 #60
Bartik08: Bardzo optymistyczna wersja :)
» 19 lutego 2014, 21:38 #59
cinek06: I bardziej realistyczna
» 21 lutego 2014, 16:47 #58
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2014 17:49

Jak czytam że Rooney ma zarabiac 300.000 tys funtow tygodniowki to sie pytam za co??
» 19 lutego 2014, 17:48 #57
uzil25: Bardzo dobrze. Wszystko w temacie, jeśli Carrick w tym sezonie gra jak Cleverley a nie "ten" Carrick z ubiegłych rozgrywek to proszę bardzo. RvP też nie gra jak w zeszłym sezonie to samo Chicharito, właściwie nikt. Jedynie progres ten do góry można stwierdzić u Welbecka, Rooneya i Januzaja. Za mało klasowych graczy, którzy w dodatku obniżyli loty. -30 do -50 mln euro to suma, które musi być nadrobiona oszczędnościami. Trener i gracze sobie nie radzą, ciekawe jakby to wyglądało bez takiej posuchy w letnim okienku transferowym. Sami sobie jesteśmy winni. Z jednej strony SAF, który nie wzmacniał drużyny od lat, z drugiej Moyes, który wykonywał wciąż plan SAFa, który daje swoje plony. Szkoda bo może bez takiej bierności bylibyśmy znacznie wyżej.

Jednak wciąż trzeba WALCZYĆ w PL i pokazać się z dobrej strony w LM. GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!!
» 19 lutego 2014, 17:30 #56
cejotinho: zapomniałeś o panu De Gea, jedyny któremu w tym sezonie nie moge nic zarzucić
» 19 lutego 2014, 19:55 #55
dev13: tak powinno być nie ma wyniku nie ma kasy ;)
» 19 lutego 2014, 17:14 #54
Janks7: Jak to prawda to teraz wierzę jeszcze bardziej że będziemy jak Chelsea 2012 i wygramy LM xD u nas podwójna motywacja bo i zarobki w dół polecą co dla takiego RvP, czy Rooneya gwarantuje niezłą stratę :) Więc prócz sportowej motywacji dochodzi jeszcze fakt finansowy nawet dla grajków i to mi się podoba. Wiadomo że to działa w dwie strony i jak nie będzie nas w LM to zapewne jeszcze bardziej największe gwiazdy będą chciały opuścić ten zespół no ale trzeba wierzyć że odkupią swoje winy i wygrają fartem tą LM...
Co do Moyesa to też powinien mieć taka klauzulę - on jest głównym winowajcą (więc zarobki też 25% w dół jak United zabraknie w LM w następnym sezonie), mimo wszystko jak wygra LM - zdobędzie wtedy szacunek i będzie wiadomo że jednak coś wart jest wtedy i jego plan sprowadzania nowych gwiazd wypali.
» 19 lutego 2014, 17:14 #53
oldHero: 11 pkt straty do 4 looserpoolu i 12 meczy do końca, chyba w snach ich dogonimy. Kiedy w końcu zrozumiecie że nie ma LM w następnym sezonie, chyba że wygramy tą edycje w co bardzo wieżę. Jeżeli się nie uda to trudno świat się nie zawali a my będziemy mieli łatwiej wygrać BPL. A tak na marginesie na jakiejś śmiesznej stronce znalazłem cytat SAFa "Jeśli nie stać was na wsparcie kiedy przegrywamy,nie macie prawa wspierać nas jak wygrywamy"
» 19 lutego 2014, 16:59 #52
mat9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2014 16:57

ha ! no i niech mają nierobry :P
» 19 lutego 2014, 16:56 #51
N17: Co to komuna? Kontrakt to kontrakt, chyba ze jest tam jakaś klauzula od sukcesów, tudzież porażek.
» 19 lutego 2014, 16:41 #50
wojtix: No właśnie jest ;)
» 19 lutego 2014, 17:15 #49
N17: Przeczytałem. Nie oznacza to jednak że wszyscy tak mają.
» 19 lutego 2014, 19:42 #48
mkoti6: A Moyes też straci te 25%?
» 19 lutego 2014, 16:17 #47
deton01: Jeszcze od każdego gracza z tą klauzulą dostanie po 25% za dobrze wykonywaną pracę:)
» 19 lutego 2014, 19:28 #46
min98: Myślę, że to powinno ich zmotywować dodatkowo jeszcze powinni uciąć DM przynajmniej te 25% w razie niezakwalifikowania się do LM ,ale pewnie on nie ma nic takiego w umowie
» 19 lutego 2014, 16:01 #45
grandes: Jestem zazwyczaj optymistą ale teraz szczerze wątpię w zakwalifikowanie się do LM. City, Arsenal i Chelsea to dla mnie murowana pierwsza trójka. o 4 miejsce walczymy z Liverpoolem, ale ten gra zbyt dobrze by oddać frajersko taką przewagę.
» 19 lutego 2014, 16:01 #44
N17: Ostatnie trzy sezony pokazały, że Liverpool ma spory talent do frajerskiego gubienia punktów, ja tam wierzę.
» 19 lutego 2014, 16:42 #43
RobvanKlu5i: I bardzo dobrze!! Nic nie ma za darmo na tym świecie, za lenistwo na boisku, brak ambicji i woli walki płaci się surowo! A jak komuś się nie podoba - won! Żaden zawodnik nie ma prawa być ważniejszy od klubu!
» 19 lutego 2014, 15:02 #42
5FredTheRed5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2014 18:20

amen!
» 19 lutego 2014, 18:20 #41
RyanScholes: I po takim czyms polowa zespolu opuszcza MU
» 19 lutego 2014, 14:45 #40
chremien: Czyli jest jeszcze szansa uniknięcia losu Leeds United :)
» 19 lutego 2014, 14:19 #39
Innowierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2014 12:58

No to teraz wszystko w rękach WAG`s naszych chłopaków. Ostatnia deska ratunku, że żony/dziewczyny/kochanki zadbają o odpowiednią (!) mobilizację zespołu (tylko oczywiście indywidualnie) na finiszu sezonu :P -25% pensji? Toż to i rozwodami jakimiś pachnie ;)
» 19 lutego 2014, 12:57 #38
Cinz: Brak awansu do LM musi wiązać się z cięciem kosztów, żeby klub nie popadł w gorszy dołek a gdzie nie obcinać kosztów jak na pensjach piłakarzy. A tak w ogóle to z głodu nie umrą :)
» 19 lutego 2014, 12:33 #37
pWned: Do tego powinno lecieć o 1% w dół za każdy przegrany mecz w sezonie :)
» 19 lutego 2014, 12:09 #36
DevilFan: Czyli Rooney nie będzie szczęśliwy.
» 19 lutego 2014, 12:08 #35
DevilFan: Nikt nie jest ale jak utną tygodniówkę Rooneya o 25% która i tak jest gigantyczna to pewnie zaczną się jego fochy i mądrości... znowu.
» 19 lutego 2014, 13:24 #34
Kopec91: Rooneya za pewne to nie dotyczy, gdyż ma nowy kontrakt podpisać, więc pewnie już się o to postarał, żeby tego zapisu nie było :P
» 19 lutego 2014, 14:38 #33
designer: niech zacznie grac to pogadamy o podwyzce. Rooney jest slaby na boisku jak reszta zespolu. Niewielu tylko wznosi sie na wyzyny i czy odejdzie czy nie malo mnie to obchodzi. Potrzebna jest diametralna przebudowa zespolu na nowy, ktory co prawda bedzie trzeba zgrac przez dluzszy okres, ale jesli naprawde zarzad uwaza Moyesa za ekstra trenera to bedzie wiedzial on jak stworzyc z tego kolektyw, muszacy umiec dwie rzeczy- Atak pozycyjny ktory aktualnie jest czarna magia dla United, ostry pressing na kazdej pozycji boiska o ktorym rowniez United nie ma bladego pojecia cos w takim stylu jak Brazylia "napadla" na Hiszpanie w finale pucharu konfederacji. Wtedy to bedzie ekipa z pazurem a nie cieple kluchy.
» 19 lutego 2014, 15:45 #32
jarek87999: Bardzo dobrze zamrozić płace bo nie zasługują na takie pensje
» 19 lutego 2014, 11:45 #31
RicardoQuaresma: leje z kibicow city ktorzy juz chca zwolnic swojego trenera po 3 porazce w sezonie chyba;p
» 19 lutego 2014, 11:02 #30
mcis: po jakiej 3? liczac sama PL to maja 54pkt na 75 mozliwych, wiec stracili juz 21, dodaj do tego inne rozgrywki....
» 19 lutego 2014, 11:59 #29
mycka86: a u nas nie chcą? pod prawie każdym meczem 1/4 komentarzy to Moyes out :/
» 19 lutego 2014, 14:32 #28
Reste: Oni mają 7 porażek od sierpnia, my 6 od stycznia. To dokładnie to samo.
» 19 lutego 2014, 16:10 #27
reddevil7777: co z tego? Widać jaki poziom kibicowania prezentują co niektórzy. Zamiast wspierać Klub i najważniejszą osobę w tym klubie czyli menadżera oni chcą go zwalniać. Znaleźli się szefowie, właściciele ekspercji.
» 19 lutego 2014, 18:14 #26
Reste: To, że za podobne wyniki ze znacznie lepszymi zespołami ze Swansea wyleciał Laudrup. Nie wiedziałem, że kibicowanie jest równoznaczne z zaklinaniem rzeczywistości.
Menadżer w żadnym razie nie jest równoznaczny z klubem. A człowiek, który prowadzi ten klub od 8 miesięcy nie jest nawet blisko bycia w nim najważniejszą osobą.
» 19 lutego 2014, 20:45 #25
mycka86: Laudrup nie poleciał za wyniki, a kibice stali za nim murem. Zmienił się zarząd, który chce mieć swoich ludzi
» 19 lutego 2014, 21:37 #24
Reste: To przepraszam, nie wiedziałem.
» 19 lutego 2014, 22:16 #23
reddevil7777: aha czyli w zespole najwżniejszy jest ten co wodę podaje?! Weź się lepiej nie odzywaj bo szkoda słow na cb.
» 20 lutego 2014, 11:14 #22
DevilFan: najważniejsi są kibice
» 20 lutego 2014, 18:22 #21
reddevil7777: prawdziwy kibic nigdy nie powie że jest najważniejszy, tylko bd wspierał klub i go dopingował a nie ciągle wytykał niepowodzenia. Zrozumiecie to wreszcie?!!
» 20 lutego 2014, 19:41 #20
reddevil7777: Pewnie nawet nie wiedzieli o tym, umówmy się kto czytał tą umowę gdy zobaczył sumkę, albo jak już czytał zwrócił uwagę? Nikt, teraz im przypomnieli i zaczną zasuwać, zobaczymy iny zespół xd
» 19 lutego 2014, 10:27 #19
mcis: kazda umowa to co najmniej 20 stron i kazdy znaczek jest czytany i opisywany przez kilku adwokatow pracujacych dla pilkarza. nie mart sie oni potrafia zadbac o swoje interesy....
» 19 lutego 2014, 10:35 #18
reddevil7777: zgadzam się, ale czytaj ze zrozumieniem to co napisałem
"albo jak już czytał zwrócił uwagę", nikt nie zakładał że United może zabraknąć w CL, piłkarze nawet jeśli zostali poinformowani (a zapewne byli) to olali ten punkt bo co on ich obchodzi.
» 19 lutego 2014, 16:07 #17
champione2013: Mam nadzieje ze dotyczy to pseudo trenera ?
» 19 lutego 2014, 10:06 #16
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2014 10:47

hahaaha, bo trener zarabia około 8 mln FUNTÓW >!
Powaga.!
» 19 lutego 2014, 10:46 #15
mcis: jakie 8? yle to nawet SAF nie zarabial....
» 19 lutego 2014, 12:00 #14
reddevil7777: 6 mln funtów, niecałe chyba nawet.
» 20 lutego 2014, 11:14 #13
MU1212: Bardzo dobrze jak zaczną grać lepiej to podwyższyć a jak gorzej to obniżyć i to się nazywa motywacja
» 19 lutego 2014, 09:52 #12
satan23: Bardzo dobrze !! w tych czasach nic tak nie motywuje jak obcięcie wynagrodzenia czy odwrotne działanie.. Jeszcze proponuje 1-2 delikwentów dać do rezerw na krótki czas.. może coś im się poukłada w głowach (nie mam na myśli ogrywania RG ;)
» 19 lutego 2014, 09:50 #11
Adnan44: @Majron no ewentualnie że ktoś chce dać je Tobie :)
» 19 lutego 2014, 13:18 #10
satan23: Majron - też bym wolał żeby byli zmotywowani czyś innym niż pieniądze.. ale w tych czasach to rzadkość.. Pochodzę ze śląska wiem o czym prawisz i pamiętam jak to wszystko kiedyś funkcjonowało.. a teraz mój 18 letni kuzyn gra na krajowym podwórku w ekstra klasie, jak widzę tych koleżków ziomków pajaców z żelem w czubie snujących się po boisku to mnie cholera trafia jedyny temat to kasa kasa kasa bujanka i picie...
» 20 lutego 2014, 14:27 #9
bartekac: Podpisywali takie kontrakty bo przecież nikt sie nie spodziewał, że zespół przejmie wybitny taktyk Moyes i że zespół będzie średniakiem Premiership.
» 19 lutego 2014, 09:30 #8
mateomufc: no i dobreeeee
» 19 lutego 2014, 09:26 #7
mun72: taki Young nawet jak mu obetniemy o 75% to i tak nigdzie więcej nie dostanie...
» 19 lutego 2014, 08:57 #6
kalafior: Miłość Rooneya do klubu - 25%
» 19 lutego 2014, 08:38 #5
mcis: nie martw sie Rooney nie dalby sobie wcisnac takiej klauzuli.... zaczalby podskakiwac i krzrztusic sie, a potem nabralby powietra i nie wypuscil dopoki nie wymazanoby tej czesci.....
» 19 lutego 2014, 08:56 #4
SYSTEM: A Moyes to powinien za darmo pracować za to co narobił.
» 19 lutego 2014, 08:28 #3
mervel: to byłaby jedna z nie wielu świetnych informacji ostatnio dochodzących z klubu...
może się co niektórym otworzą oczka, że pomimo słabego trenera trzeba zapi ep rzać.
» 19 lutego 2014, 08:16 #2
Abrakadabra: Za całokształt powinni im obniżyć o 95%, a nie tylko 25.. Za chodzenie po boisku powinni max 500 funtów dostawać i do domu.
» 19 lutego 2014, 08:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.