Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prasa: Kontrakt życia Rooneya to kwestia godzin

» 16 lutego 2014, 08:53 - Autor: Biafra - źródło: The Sun, Daily Mail
Według doniesień dzisiejszej prasy w Anglii, Wayne Rooney w ciągu najbliższych 48 godzin ma podpisać nowy, lukratywny kontrakt z drużyną mistrza Anglii, który zatrzyma go na Old Trafford przynajmniej do 2018 roku.
Prasa: Kontrakt życia Rooneya to kwestia godzin
» Według doniesień dzisiejszej prasy w Anglii, Wayne Rooney w ciągu najbliższych 48 godzin ma podpisać nowy, lukratywny kontrakt z Manchesterem United, który zatrzyma go na Old Trafford przynajmniej do 2018 roku. W ramach nowej umowy napastnik ma zarabiać 300 tysięcy funtów tygodniowo.
The Sun na niedzielnej okładce ogłasza, że "Rooney podpisał kontrakt życia", z kolei Sunday Times tytułuje swoje dzisiejsze wydanie artykułem "Wayne Rooney pozostanie w Manchesterze United do 2018 roku w ramach wartej 70,8 milionów funtów umowy".

Nowy kontrakt 28-letniego piłkarza sprawi, iż będzie on zarabiał najwięcej spośród graczy w Premier League, a jego tygodniówka ma wynieść 300 tysięcy funtów. Obecna umowa Anglika wygasa za 18 miesięcy, na jej mocy zarabia on 250 tysięcy funtów tygodniowo. Dzięki przedłużeniu, pozostanie on na Old Trafford aż do 33 roku życia.

Jeśli doniesienia prasy znajdą potwierdzenie w oficjalnych informacjach klubu, kontrakt Wayne'a Rooneya będzie największym jaki został podpisany w historii Premier League.


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Antonio Valencią
Następny news »
Darren Fletcher chce nadrobić stracony czas

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (132)


Diablord: Ciesze sie, ze Rooney zostanie w United (o ile podpisze ten kontrakt). Jest wyrozniajacym sie pilkarze. W kazdym meczu walczy do konca i ma ambicje. Jego zaangazowanie w gre powinno pomoc calej druzynie. Rooney jako gwiazda generuje ogromne zyski dla United i na pewno oplaca sie podpisac z nim tak wysoki kontrakt. Sportem tez rzadzi wolny rynek i jesli takie sa zarobki w PSG, City, Chelsea, Realu to musimy oferowac gwiazdom podobne stawki.
» 18 lutego 2014, 14:55 #55
lukas255: Jak kocha ten klub i chce byc na zawsze czerwonym diablem to powinien przedluzyc kontrakt na obecnych warunkach.
» 18 lutego 2014, 14:48 #54
kamilllo7: 300tys to zdecydowanie za wiele jak na gracza który ma chuśtawki nastrojowe jak panienka przed okresem.
Mam do niego ogromny sentyment ponieważ on jak nikt potrafi być prawdziwym diabłem w naszej ekipie ale z drugiej strony odnosze wrazenie ze Roo zrobił się tak butny że nie ma szacunku dla swojego klubu.
Powinni dać mu jeszcze Słonia na złotym łańcuszku żeby go udobruchać.
Gracz który chaciał się juz z nami 2 razy pozegnać nie zasługuje na taką tygodniówke i lizanie mu tyłka.
Jak nie chce być w klubie który dał mu wszystko i kochają go kibice to chce niech idzie...
Ktoś da 30mln i Mata ma miejsce na boisku...
Może Roo jak ma formę jest jednym z najlepszych ale nie ma jej zawsze i nie jest już taki młodziutki.
Powinien dostawać tyle ile ma teraz czyli 250 tys.
» 17 lutego 2014, 14:55 #53
Cleverli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2014 23:38

To jest rozbój żeby tyle zarabiać kopiąc tylko piłkę. Jak bym tyle zarabiał to bym się chyba rozpił.
» 16 lutego 2014, 23:37 #52
d3v: on po prostu na to zasłużył
» 16 lutego 2014, 23:22 #51
Gallacher: do fabio
nie z mojej kieszeni i dla mnie mogli by mu dać nawet 1 milion tygodniowo ale chyba nie zabronisz mi wyrażać swoich opinii tak ?
do simix
nikt go tutaj nie krytykuję i nie zamierza tylko prostu ta cała sytuacja z tym Rooneyem w klubie zaczyna być nie tyle że dziwna ale denerwująca bo nie można traktować go jak swojego pupila.Na Boga przecież w UNITED grają też inni tak ? Teraz pytanie dla kumatych - ile RObin Van Persie zarabiał gdy do nas przychodził i dał nam mistrza ? bo jeśli gdzieś w okolicach 200 tys a Rooney teraz dostanie te 300 lub nieco mniej to dla mnie będzie to już przegięcie.
» 16 lutego 2014, 22:01 #50
deepdj: To chyba w tym sezonie przed podwyżką strzelił ponad 30 goli
» 16 lutego 2014, 21:04 #49
Diabelred: Nie mialem tego problemu, bo od razu go sprzedalem :-)
» 16 lutego 2014, 21:29 #48
Akwinata: Coś jest warte tyle, ile ktoś jest w stanie za to zapłacić. Jeśli Rooney dostanie nawet 500 000 tygodniowo, to znaczy, że na to zasługuje.
I rynek nie jest chory. Chore jest myślenie ludzi, którzy nie są przyzwyczajeni do dużych pieniędzy w sporcie. Czy wy myślicie, że on dostaje tyle kasy za samo kopanie piłki? On sprzedaje swój wizerunek, pompuje balon marki, na którym zarabiają setki milionów. Jak ktoś nie rozumie na czym polega budowanie marki, niech lepiej odpuści sobie takie idiotyczne komentarze.
» 16 lutego 2014, 20:41 #47
listek007: Akwinata dokładnie. Skoro klub mu chce tyle płacić to musi mieć w tym interes, musi to być opłacalne ekonomicznie. Wyobrażacie sobie żeby ktoś w ciemno płacił taką kasę?
damianz wg Ciebie i innych Rooney nie zasługuje na taką kasę. A jaka jest granica między tym że ktoś zasługuje, albo nie? To 200 tys. można płacić, a 300 tys. już nie? Bo ktoś sobie wymyślił tutaj granicę? Nie ma żadnej granicy. Jesteś wart tyle ile ktoś za Ciebie da. To nie są nasze pieniądze, choćby nawet płacili mu 1 mln za tydzień to za nic by to nie było. A ci co tak zazdroszczą piłkarzom zarobków, to niech zajmą się swoim życiem, a może sami do czegoś dojdą.
» 16 lutego 2014, 21:01 #46
Diabelred: ,,A jaka jest granica między tym że ktoś zasługuje, albo nie? ''

Ja postaram sie odpowiedziec, otoz Messi i CR7 zarabiajac podobne pieniadze ( nawet mniejsze beda zarabiac, o czym dokladnie pisalem juz ponizej), wszyscy trzej zarabiaja ogromne pieniadze dla kluby z koszulek ze swoim nazwiskiem itd, niestety jednak tylko 2 (CR7 i Messi) forme maja praktycznie caly sezon. Rooney ma za duze wahania formy. Wszyscy pamietamy kiedy na poczatku sezonu gral jak natchniony strzelal, asystowal. Teraz od 4 meczy jest tylko cieniem pilkarza z poczatku sezonu, na boisku jest niewidoczny, niedokladny.

Co innego gdyby Rooney byl w takiej formie (jak na poczatku sezonu) przez caly sezon, wtedy spokojnie takie pieniadze by mu sie nalezaly.
» 16 lutego 2014, 21:44 #45
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2014 22:33

winers, ,,Otóż nie bierzesz pod uwagę tego, że ci dwaj maja trenerów. I oni potrafią ich wytrenować, ustawić na biosku, przydać im odpowiednich graczy i wymyślec właściwą taktykę, na każdy mecz. U nas tego nie ma.'' nie bardzo rozumiem, co ma trener i inni zawodnicy do slabej formy Rooneya? Jakos kiedy Anglik byl na poczatku sezonu w mega formie to gral z tymi samymi pilkarzami, a trenerem byl takze Moyes. Do tego teraz wrocil van Persie, doszedl Mata takze, nie powiesz mi ze nie ma z kim grac...
» 16 lutego 2014, 22:33 #44
Gallacher: Myślicie że jeśli napiszecie coś w stylu " rooney musi zostać bo jest diabłem" to będziecie wiernymi kibicami :) ? od każdego można usłyszeć tylko milusie i kochane komentarze byle by pokazać jakim się jest niby kibicem UNITED.Ja kibicuję 14 lat MUFC i uważam że Rooney nie zasługuję na taką gażę i co mi napiszecie ? sezonowiec ? że mam iść do szejków z City ? jeśli chcecie idealizować jednego gracza który ma być ponad klub to się lepiej zastanówcie co może się stać w szatni ? bunt ? a no może bo ja Rooneya szanuję ale jeśli ma być tak że jego zachowanie źle ma wpływać na grę lub żąda transferu to gdzie problem ? sprzedać i kupić kogoś i tyle.Ronaldo odszedł i jakoś klub dalej funkcjonuję a bez Rooneya myślicie że będzie źle ? bzdura ! Rooney ma swoje lata i jeśli trener i zarząd mu pokażą że nikt nie będzie ponad klubem to sami mu uświadomią że może sobie iść i sam zawodnik może wtedy nabierze szacunku ale najpierw kasa a potem niech idzie gdzie chce poza tym to tylko pokazuję że jesteśmy klubem jednego gracza i poza nim świata nie widzimy.Rooney ma już swój wiek a za jego kasę z transferu można kupić kogoś również dobrego na lata ale Wy wszyscy widzicie Rooneya.Kwota 300 tys to można dawać takim graczom lub więcej jak : Ibra , Messi , Ronaldo itd. bo oni dużo strzelają itd. zwłaszcza Ronaldo zresztą sami sobie zobaczcie ile CR daję Madrytowi.Dla mnie Rooney się już skończył gdy zażądał transfer a Wy go chcecie mianować legendą ? Legendą to jest : Charlton , Ferguson , Best ale Rooneyowi trochę brakuję i musi popracować nad swoim zachowanie bo jeśli chcecie mieć legendę którą chciała odejść to faktycznie każdy jest kibicem na swój sposób.:)
» 16 lutego 2014, 16:04 #43
Yon: Zgadzam się w 100% ;)
» 16 lutego 2014, 16:08 #42
lukaszek9000: To nie my płacimy!! Klub jest prywatny i niech da i 500000 tygodniowo.
» 16 lutego 2014, 19:50 #41
listek007: Yon, Gallacher, Fred... Nie mam do was słów. Wy będziecie mu płacić że tak was to boli? Jak możecie mówić że nikt nie zasługuje... Jak ktoś by wam dał takie pieniądze to byście wzięli i powiedzieli, że taki jest rynek, jesteś warty tyle ile ktoś za ciebie da itp. A poza tym Gallacher, powiedz mi w jaki sposób Rooney ma strzelać 30 goli na sezon, skoro praktycznie w każdym meczu haruje od jednego pola karnego do drugiego, pomaga w każdej formacji, bo nasza pomoc i obrona jest tak tragiczna że chyba nie ma innej opcji? Jakby przeszedł do Realu albo PSG i grał tylko w ataku to byście zobaczyli prawdziwego Wayne. A nie u nas, grającego jako "pseudo rozgrywający".
Co do sprawy zarobków to Wayne jest chyba naszym najbardziej rozpoznawalnym piłkarzem, wyobrażacie sobie ile forsy przynosi dla klubu z marketingu? Kto ma brać tą forsę, jak nie ten dzięki któremu United podpisuje takie kontrakty reklamowe? Jak on nie weźmie tych pieniędzy, to one zostaną i coś trzeba będzie z nimi zrobić. Ale nie, po co o tym pomyśleć, lepiej pisać że nikt na to nie zasługuje. Zróbcie swój biznes, zaróbcie jakieś większe pieniądze, to wtedy też będziecie słyszeć że nie zasługujecie na nie.
» 16 lutego 2014, 21:12 #40
Diabelred: Gallacher, no dokladnie, masz ode mnie lajka :)

,,od każdego można usłyszeć tylko milusie i kochane komentarze byle by pokazać jakim się jest niby kibicem UNITED'' widze, ze nie tylko ja na to zwrocilem uwage ;)
» 16 lutego 2014, 22:03 #39
Yon: Uwielbiałem Rooneya przez lata i był jednym z moich ulubionych zawodników, a po odejściu Nistelrooya może i ulubionym. Wybaczyłem mu "flirtowanie" z City, wybaczyłem gierki z Chelsea i powinienem się teraz cieszyć, jednak nie będę. Rooney jest filarem Manchesteru, ale to zachodzi za daleko. Jeśli piłkarz straszy odejściem do innego klubu, by wynegocjować lepszy kontrakt, nie zasługuje na miano legendy, czy nawet prawdziwego diabła. Piłka nożna schodzi na psy właśnie przez takie zachowanie. United powinno mieć honor i nie pozwolić sobie na taki szantaż, bo inaczej tego nazwać nie można. Ten kontrakt jest błędem i pokazem słabości klubu. W tej chwili zawodnik znaczy więcej niż Manchester, a tego tak bardzo nie chcieliśmy.
» 16 lutego 2014, 16:04 #38
szabo1878: jesli to ma wygladac tak ze podpisze ten kontrakt i za rok czy poltora znowu bedzie strzelal fochy to juz niech lepiej odejdzie.
» 16 lutego 2014, 15:40 #37
fiszbin: Jeżeli, dojdzie do podpisania umowy, bedzie to jedna z gorszych decyzji. Już przed sezonem, kiedy chciał odejsc do Chelsea, decyzja o jego sprzedazy pomogłaby United. Rooney jest dobry, ale nie jest niczym niezwykłym. Robi wiele na boisku, ale po za nim tylko psuje klub. Jego brak, wcale nie oznaczałby jakiegoś totalnego spadku. Co wiecej, w perspektywie, szybciej doszloby do zakupu pilkarzy o podobnych cechach. w grudniu nie gral, i ciezko bylo patrzec na grę United, teraz powrócił a nadal nie ma tej jakosci w grze, mimo, ze doszedl Mata. 300 tys to moga byc 3 tygodniowki dla nowych zawodników, ktorzy dadzą wiecej niz Rooney.
» 16 lutego 2014, 15:34 #36
DevilFan: Szkoda że Moyes który inkasuje 6 mln euro za sezon dostał o 4 mln za dużo.
» 16 lutego 2014, 15:17 #35
MU1212: nareszcie przedłuży kontrakt
» 16 lutego 2014, 14:29 #34
Yaankes: Na dzień dzisiejszy Wayne Rooney to jest Manchester United. Bez niego walczylibyśmy o utrzymanie w lidze, to z jego względu wielu zawodników chce u nas grać, Mata przychodząc do United od razu podkreślił że gra obok Roo będzie czymś świetnym. Po odejściu Fergusona kibice muszą się modlić by Roo nie odszedł, jeżeli on odejdzie to United może stoczyć się na dno, a już w tej chwili niebezpiecznie idzie w tym kierunku.

Ktoś kto ma taki wpływ na United, może robić takie rzeczy i żądać tego co chce, bo jemu się to należy. Kiedy chciał odejść z United za pierwszym razem pomyślałem, że mu odbiło, dopiero po roku zrozumiałem o co mu chodziło. Klub przestał się rozwijać, zaczął ściągać przeciętnych piłkarzy, nie inwestował w gwiazdy. Kiedy poprosił drugi raz o transfer, potępiłem go, bo to był brak szacunku do kibiców, którzy mu wybaczyli pierwszy raz. Jednak jego prośby o transfery, jego dziwne zachowania nie zmieniają tego, że jest jedynym piłkarzem w kadrze United, który walczy do końca.
» 16 lutego 2014, 14:25 #33
84cantona7: Był Charlton, był Best, był Cantona , był Keane, był Ronaldo,dziś jest Rooney, a jutro będzie ktoś inny. BYŁO UNITED , JEST UNITED,BĘDZIE UNITED. Zawodnicy przychodzą i odchodzą a United zostanie United. Nikt nie jest wart takich pieniędzy.
» 16 lutego 2014, 17:07 #32
Diabelred: ,,Na dzień dzisiejszy Wayne Rooney to jest Manchester United. Bez niego walczylibyśmy o utrzymanie w lidze'' glupoty gadasz, przypomnij sobie poprzedni sezon. Anglik mial jeden z gorszych sezonow, a pomimo tego wygralismy majstra. Przypomina mi sie kiedy kibice Ars po odejsciu Robina tez plakali, ze nie bedzie mial kto im strzelac bramek, ze nie zagraja w LM itd, a jak to sie potoczylo?, ano tak ze ciezar zdobywania bramek rozlozyl sie na kilku pilkarzy, nawet hejtowany u nich Ramsey ( tak jak u nas Clev) wzial sie za siebie i zaczal w tym sezonie bardzi regularnie trafiac do siatki. Odszedl lepszy Ronaldo, zycie toczy sie dalej, tak samo byloby gdyby odszedl Rooney.
» 16 lutego 2014, 22:11 #31
Yaankes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2014 14:34

Zostań zawodowym sportowcem, zobacz ile taki zawód kosztuje Ciebie i Twoich najbliższych i wtedy dopiero mów, ile powinni zarabiać sportowcy.

Piłkarze mają ten przywilej, że treningi są inne niż w wielu innych dyscyplinach, jednakże nie zmienia to faktu, że większość roku spędzają poza domem, wyjeżdżają, widzą bardzo rzadko bliskich. Do tego, dzisiejszy świat pieniądza, tak napędził tę całą machinę, że sportowcy są poddani tak wielkim stresom, że muszą zarabiać ogromne pieniądze, a do tego wszystkiego dochodzi fakt, że zawodowy sport nie jest zdrowy dla organizmu, ciało sportowca w trakcie kariery jest poddawane takim przeciążeniom, jakich ty pewnie w życiu jeszcze "nie zakosztowałeś" w 2%.

Sportowcy generują takie zyski, że powinni zarabiać jak najwięcej, to oni bardzo napędzają całą gospodarkę świata, ich wkład w rozwój wielu dziedzin życia jest nieoceniony, więc muszą zarabiać bardzo dużo. Dla szarego człowieka, te pieniądze są szalone, ale jak słyszę kasjerkę, która się żali że taka jest zmęczona po pracy, a zarabia grosze, a gość co biega za piłką zarabia miliony, to po prostu jest mi jej żal, ale dlatego że ma ciężko, a dlatego że jest idiotką. Jej praca nie jest ciężka, siedzi, kasuje, podaje, czasami coś podniesie, przeniesie, ona nie ma pojęcia jak bycie sportowcem jest ciężkim wyzwaniem i z jakimi bardzo trudnymi decyzjami się wiąże.
» 16 lutego 2014, 14:33 #30
Diabelred: ,,że większość roku spędzają poza domem, wyjeżdżają, widzą bardzo rzadko bliskich'' to dotyczy tylko mniejszosci, wiekszosc tam gdzie gra tam mieszka, ze swoja nablizsza rodzina( nie mam tu na mysli, dziadkowie, rodzice, rodzenstwo tylko po prostu zona, dziecko(dzieci)

,,Do tego, dzisiejszy świat pieniądza, tak napędził tę całą machinę, że sportowcy są poddani tak wielkim stresom, że muszą zarabiać ogromne pieniądze'' malo, ktora praca nie jest stresujaca, jednak nie kazdy zarabia w tysiacach ;)

,,Ciało sportowca w trakcie kariery jest poddawane takim przeciążeniom, jakich ty pewnie w życiu jeszcze "nie zakosztowałeś" w 2%'', to zalezy od wykonywanej pracy :)

,,ich wkład w rozwój wielu dziedzin życia jest nieoceniony'' jakich dziedzin np. masz na mysli? poza sportowa ofc


,,ale jak słyszę kasjerkę, która się żali że taka jest zmęczona po pracy, a zarabia grosze, a gość co biega za piłką zarabia miliony, to po prostu jest mi jej żal, ale dlatego że ma ciężko, a dlatego że jest idiotką. Jej praca nie jest ciężka, siedzi, kasuje, podaje, czasami coś podniesie, przeniesie, ona nie ma pojęcia jak bycie sportowcem jest ciężkim wyzwaniem i z jakimi bardzo trudnymi decyzjami się wiąże. '' , powiem tak kasjerka nie zrozumie jak to jest byc i pracowac jako pilkarz i odwrotnie, no chyba ze bylo sie i jednym i drugim :)
» 16 lutego 2014, 21:59 #29
Kolacz: Pozytywny w tej sprawie jest sygnał, że możemy zatrzymać największe gwiazdy, czyli także przyciągać nowych piłkarzy wysokimi kontraktami i na razie przede wszystkim tylko nimi. Przy okazji odziera to klub i w ogóle piłkę nożną z pierwiastka czysto sportowej lojalności odróżniającej sport od biznesu rozrywkowego, ale na razie mniejsza o tym. Wayne jest już 10 lat i będzie z nami jeszcze parę lat, ale zaryzykuję, że raczej nie będzie nigdy drugim Giggsem czy Scholesem. Rozumiem, że chce skonsumować finansowo sławę, ale powtarzające się się co parę sezonów sagi pod tytułem "Rooney jest nieszczęśliwy i odejdzie no chyba, że dostanie 50 tys tyg. więcej." już dawno przekroczyły granicę pomiędzy racjonalnym żądaniem podwyżki adekwatnej do wartości sportowej dla klubu, a zwykłą pazernością oderwaną od formy sportowej. Jeszcze niedawno byłem zasmucony możliwością odejścia Rooneya do Chelsea, a dzisiaj nie wiem czy nie lepsze byłoby puścić go za grube pieniądze. Niech Chelsea "wykrwawia" się płacąc super kontrakt piłkarzowi, który ostatni naprawdę rewelacyjny sezon miał 4 lata temu. Żyjemy wciąż magią nazwiska "Rooney", ale odpowiedź na pytanie, czy zasługuje on na najwyższy kontrakt w historii PL jest oczywista-nie. Nikt nie jest większy niż klub, a już na pewno nie Wayne, któremu oczywiście pamiętam również wszystko co wspaniałego dla nas zrobił.
» 16 lutego 2014, 13:45 #28
Samuelikson: A ja z kolei uważam inaczej.
Rooney jest lojalny wobec klubu ale to czego Ty żądasz to mrzonki. Każdy piłkarz zawsze będzie myślał także o sobie - w przypadku Rooney'a kwestią nad którą się zastanawiał zapewne było to na ile ten zespół odzwierciedla jego ambicje. Być może w Realu czy Bayernie miałby szansę na większą sławę, splendor i sukcesy, grę z wielkimi gwiazdami, czasami nawet celebrytami.
Poza tym Rooney zawsze reaguje gwałtownie, coś mu nie wyjdzie to kopnie piłkarza na czerwoną kartkę a jak ktoś posadzi go na ławie w meczu z realem to chce odejść. To nie znaczy, że Rooney jest zabijaką boiskowym czy nielojalnym najemnikiem. Po prostu Roo czasami musi na spokojnie sobie przemyśleć pewne kwestie czy ktoś mu musi wytłumaczyć co i jak - vide przypadek z radą Fergusona i zieloną trawą po drugiej stronie ;)
» 16 lutego 2014, 13:51 #27
Mariushek1993: Zdecydowanie za duzo ! troche przesada.. szalu nie robi w tym sezonie
» 16 lutego 2014, 13:44 #26
UrbannLegend: Ma najwięcej bramek i asyst, do tego zdarza mu się świetnie popracować w obronie. czego jeszcze od niego wymagasz?
» 16 lutego 2014, 14:38 #25
Diabelred: ,,Swoją drogą ciekawe ile zarabiają Messi i Ronaldo, pewno coś też koło tego ale oni jeszcze nie raz dostaną podwyżkę.''

,,Z tego co wyliczylem to przy tych 300 tys.,Roo zarabialby za sezon 18708304,5 , przy obecnym kursie Euro. Ronaldo tak jak napisales zarabia 17 mln Euro(Messi o 1 mln mniej) za sezon, czyli Roo zarabialby prawie 2 mln wiecej niz Ronaldo i prawie 3 mln wiecej niz Messi. :)'', moj komentarz z newsa kiedy juz SKY SPORTS w styczniu podawalo, ze Rooney bedzie zarabiac 300 tys. Sam bylem ciakaw jak to sie bedzie mialo to zarobkow Messiego i Ronaldo, wiec troche pogooglowalem i sobie policzylem :)

Tez uwazam, ze te 300 tys to przesada, jednak tylko ze wzgledu na zbyt duze wahania formy Anglika. Wystarczy zobaczyc na poczatek sezonu, i to co obecnie prezentuje Rooney, to jest przepasc... Taki Ronaldo i Messi sa praktycznie przez caly sezon w bardzo wysokiej formie, a obecnie (bo pewnie niedlugo Messi zarabiac wiecej niz Anglik) zarabiac beda (przy 300 tys. Roo) mniej niz nasz napastnik.
» 16 lutego 2014, 13:20 #24
mcis: @brin

nie 400 tys, tylko 325tys i nie funtow tylko euro. tyle zarabia cr. 17mln euro rocznie. teraz policz sobie ile wyniesie w euro 300tys funtow.....
» 16 lutego 2014, 14:15 #23
Lokator23: Tylko Rooney zaplaci 40% podatek a Messi I Ronaldo 20% a to jest roznica
» 16 lutego 2014, 14:22 #22
mcis: praktycznie kazdy topowy pilkarz ma zalozona dzialalnosc w Szwajcari, i tam nie placi sie podatkow.
» 16 lutego 2014, 17:45 #21
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2014 21:28

brin, ,, nacpales sie?'', to samo pomyslalem o tobie kiedy przeczytalem o tych 400 tys. Skad ty wziales taka liczbe ? , skoro na polskich stronach(ktore bazuja na tych z zagranicy) podawalo sie 17 mln Euro. Jezeli tobie to nie przeszkadza, ze Roo bedzie zarabiac taka kase to ok, dla mnie jednak jak juz pisalem wczesniej ma on za duze wahania formy by zarabiac pieniadze wieksze niz dwoch najlepszych pilkarzy globu.

co do podatkow, to o tym tez juz pisalem, takze pozwole sobie po raz kolejny sam siebie zacytowac :)

,,z tego co mi wiadomo, to w Anglii podatki dla pilkarzy wynosza 50%, natomiast w Hiszpanii dla pilkarzy z zagranicy(czyli Messiego i Ronaldo) 54%''
» 16 lutego 2014, 21:25 #20
ziomboy777: podpisać kontrakt a następnie sprzedać za 70 mln Realowi... nie potrzeba nam takiego fochmena w drużynie.
» 16 lutego 2014, 12:58 #19
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2014 12:45

Jako ciekawostke dodam, ze bedzie obecne zarabiac wiecej niz Ronaldo, Messi, liczac sama tygodniowke :)

Coz nie z mojej kasy takze mi to zwisa i powiewa, skoro Glazerow stac to niech mu daja taka kase. Mam tylko nadzieje, ze takie dysproporcje w tygodniowkach nie spowoduja:

- wzrostu niezadowolenia w szatni, oraz tego, ze inni beda chcieli nagle podwyzki
- tego, ze na letnie wzmocnienia bedzie zydzenie wysokoscia tygodniowki, przez co ewentualni pilkarze, ktorych bedzie chcial Moyes, beda wybierac kluby gdzie tygodniowki beda wieksze(nie chodzi mi tu tylko o City, PSG)

Oby ta podwyzka, nie byla wynikiem tego, ze Anglik chce sie zmyc do Chelsea... Licze tez na to, ze nowy kontrakt nie bedzie obejmowal tego, ze:

- bedzie on gral tylko jako napastnik
- dostanie opaske kapitanska po Vidiciu
- bedzie gral wyznaczona ilosc minut w sezonie

O rzeczach, ktore wymienilem powinien decydowac WYLACZNIE Moyes, a nie warunki nowego kontraktu dla Anglika...
» 16 lutego 2014, 12:36 #18
klb9k: Dziwne czasy , dawać taką podwyżkę zawodnikowi, który jest mówiąc bardzo delikatnie w słabej formie :)
» 16 lutego 2014, 12:32 #17
welllone: Nie moja kasa więc mi to rybka.
Pytanie czy nie robią się zbyt duże dysproporcje między piłkarzami?
Pytanie numer dwa został bo kocha klub, dostał większą kasę czy jedno i drugie?
» 16 lutego 2014, 12:25 #16
jaratkow: Wzruszyłem się czytając tą piękną laurkę dla pana Moyesa. Nie wiem już: śmiać się czy płakać
» 16 lutego 2014, 12:38 #15
jaratkow: Zgadzam się, że SAF od co najmniej 3 sezonów powinien stopniowo przebudowywać zespół zamiast wyciskać "cytrynę" do ostatniej kropli. Tym niemniej nie zamierzam udawać że nie dostrzegam największej głupoty jaką można było zrobić - a jaką zrobił Moyas. Rozmontowanie sztabu szkoleniowego United. Do tego okazuje się być "taktycznym zerem". Nie przestanę uwielbiać United tylko dlatego, że przegrywa. Ale nie zacznę wybaczać niekompetencji Moyesowi tylko dlatego, że jakimś cudem został trenerem United.
» 17 lutego 2014, 07:16 #14
mcis: kontrakt TAK,
opaska NIE,
gwarancja wystepow NIE,
gwarancja pozycji NIE,
» 16 lutego 2014, 11:34 #13
mcis: a jak liczyles 24 czy 8h pracy na dobe? 5 czy 7 dni w tygodniu?
» 16 lutego 2014, 11:35 #12
mcis: no to jesli pomnozysz prez 3 i 7/5 to wyjdzie 10,41zl/sec
» 16 lutego 2014, 11:54 #11
jaratkow: Przy "zdolnościach" Moyesa nie ma żadnej gwarancji, że ktokolwiek do nas przyjdzie. Zatem zatrzymanie Rooneya to wielki sukces
» 16 lutego 2014, 12:41 #10
jaratkow: Chciałbym podzielać twój optymizm
» 17 lutego 2014, 07:22 #9
Klimaa: Będę szczery..nikt nie jest wart takich pieniędzy. W piłce powinno chodzić o coś więcej niż pieniądze. A Wayne negocjuje astronomiczny kontrakt jakby to była "duża" różnica między jego obecną a przyszłą tygodniówką.. W ten sposób nie pokazuje się miłości do klubu..
» 16 lutego 2014, 10:52 #8
niemaszans: 250 tys. złoty tygodniowo , żadna różnica ...? chłopie podstawy matematyki poznałeś ? :)
» 16 lutego 2014, 10:58 #7
HuiSton: niemaszans

haha myślisz że Roo grałby w Manchesterze za 250 tysięcy złotych?

Ja myślę że on by zdecydowanie nie podpisał takiego kontraktu, nawet za 300 tysięcy by nie podpisał ;)
» 16 lutego 2014, 11:08 #6
CatUtd: HuiSton - "niemaszans" chodzilo o rożnice miedzy 300tys funtow a 250tys funtow --> czyli 50 tys funtow. A to w przyblizeniu 250tys zlotych. Czyli Rooney negocjuje teraz 250tys zlotych tygodniowo wiecej :)
» 16 lutego 2014, 11:15 #5
mcis: Rooney nie ma 250tys. tyle chcial ostatnim razem, ale SAF sie nie zgodzil. ma 200tys i olbrzymie premie za wystep i bramki. i dziwicie sie dlaczego chce tak grac i to jako snajper.....
» 16 lutego 2014, 11:38 #4
Radosny: Za pół roku kolejny foch i kolejny kontrakt, potem znowu i znowu.
» 16 lutego 2014, 10:36 #3
emil1986x: raczeej:
50 w obronie
200 w pomocy
50 w ataku :P
» 16 lutego 2014, 10:01 #2
reddevil7777: To jest sygnał dla wszystkich że United ma zamiar utrzymać się na topie. Utrzymanie Roo bd wielkim sukcesem trenera.
» 16 lutego 2014, 09:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.