David Moyes zapowiada zmiany w składzie

» 27 stycznia 2014, 19:21 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
David Moyes na poniedziałkowej konferencji prasowej po raz kolejny wyraził chęć przebudowy składu Manchesteru United. Pierwszym elementem nowej układanki szkockiego menadżera jest transfer Juana Maty.
David Moyes zapowiada zmiany w składzie
» David Moyes zapowiada zmiany w składzie Manchesteru United
– Nie zamierzam akceptować aktualnej sytuacji. Jestem zawiedziony, że nie jesteśmy na dużo silniejszej pozycji. Jestem rozczarowany tym, jak graliśmy. Automatycznie zbieram za to kuksańce i nadal będę to robił. Chcę jednak uporządkować sytuację. Zamierzam pozyskać lepszych zawodników, będzie ich więcej – zapowiada Moyes.

– Niestety nie sądzę, aby udało się to jeszcze w styczniu. Będą jednak zmiany i poprawki. Powtarzałem to wielokrotnie. Dałem każdemu zawodnikowi szansę gry i pokazania na co go stać. Prawie zamknęliśmy ten etap.

– Letnie okno transferowe nie było dla nas dobre. Dopiero co zacząłem pracę i zaczynaliśmy się poznawać. Mieliśmy również nowego dyrektora wykonawczego. Teraz mamy dobrą okazję, aby przyjrzeć się wszystkiemu. Musimy zacząć pewne zmiany i spróbujemy, aby tak się stało – dodaje Moyes.


TAGI


« Poprzedni news
Premier League: Znamy termin derbów Manchesteru
Następny news »
Diabelski plan Mourinho, Mata podniesie United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (112)


devil444445: Może w końcu powie Giggsowi, że jest już ciut za stary na ten sport i podpowie mu zakończenie kariery. Szanuję i lubię go, ale mimo wszystko powinien już powiedzieć stop. Pomógł nam już wygrać dużo tytułów i chwała mu za to, ale jak już wspomniałem powinien zakończyć karierę i zrobić miejsce dla młodych, obiecujących graczy, np. Zaha.
» 28 stycznia 2014, 12:54 #44
Vaacov: DM to świetny trener, za dotychczasowe wyniki nie można obwiniać tylko jego, ale też SAF-a ;) Nasz dziadunio świetnie wiedział że nastał czas na gruntowny remont zespołu, więc wypuścił Moyesa na głęboką wodę żeby zdobył jak nawięcej doświadczenia :) Ja jestem bardzo dobrej myśli, Nie mogę się doczekać kolejnych meczy LM :)
» 28 stycznia 2014, 11:24 #43
jaratkow: Zatem... nie wiadomo czy będziemy się mogli spodziewać lepszej gry. Ale jednego możemy być pewni: kolejnych rekordów w wykonaniu Moyesa. W końcu co jak nie kasę może ten mierny trener zaoferować by przekonać wartościowego piłkarza do przejścia na Old Trafford? Nawet jego byli podopieczni robią wszystko, by być jak najdalej od jego "myśli trenerskiej"
» 28 stycznia 2014, 08:20 #42
Klimaa: Najważniejszym zadaniem będzie teraz idealne wkomponowanie Maty do składu i znalezienie mu takiej pozycji z której drużyna będzie czerpać największe korzyści. Do lata jeszcze daleko a w europejskich pucharach grać musimy jeśli chcemy pozyskać zawodników TOP.
» 27 stycznia 2014, 23:46 #41
ValenciaMOTM: "Zamierzam pozyskać lepszych zawodników, będzie ich więcej"

Zgadzam się z tym zdaniem, ale nie było to zbyt fer względem aktualnych zawodników.
» 27 stycznia 2014, 23:13 #40
kamilllo7: Może taką wypowiedzią zmobilizować obecnych graczy którzy nie prezentują odpowiedniej formy do poprawienia się do końca sezonu. Puki nie bedzie letniego okna wszyscy będą mieli szanse więc niech się starają a jak nie to out.
Popieram Moyesa.
» 27 stycznia 2014, 23:53 #39
reddevil7777: Young, Anderson(definitywnie w lecie), Nani, Lingeraad, Out do tego Emerytura lub MLS dla Evra, Rio, Giggs. Clev i Valencia jako zmiennicy do rotacji ze słabszymi. W ich miejsce 2-3 klasowych piłkarzy, i wprowadzenie młodzieży. Jestem pewien że tak to bd wyglądać.
» 28 stycznia 2014, 08:36 #38
reddevil7777: na pewno lepszy zmiennik w postaci Valencii którego nie łapią kontuzje, niż Nani czy young. A wszystkich się nie pozbędziemy :)
» 28 stycznia 2014, 11:27 #37
slawko93: pożyjemy.. zobaczymy.. ;)
» 27 stycznia 2014, 23:05 #36
DanyDET: człowieku. to nie jest real madryt albo innego gówno za przeproszeniem. Ten człowiek ma mózg i chciał dać szansę wszystkim. nie wykorzystali jej więc teraz będą zmiany. nowi zawodnicy itp. a wyobraź sobie że przyszedł i od razu zaczął remont i wyrzucał Naniego gdzieś tam, Januzaja do rezerwy, kupił kogoś przereklamowanego albo ostry nie wypał i dopiero byś głupoty gadał! Nasz klub, Manchester United to nie jest zabawka. Rządy Pana Moyesa na pewno zaskoczą i zamkną Ci twarz.. ZOBACZYSZ!
» 27 stycznia 2014, 22:53 #35
DanyDET: PS: sam jesteś przeciętnym kibicem :)
» 27 stycznia 2014, 22:54 #34
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2014 21:45

Od początku wierzę w jego umiejętności trenerskie , bo jednak w Evertonie robił kawał dobrej roboty. Martinez też był świetnym trenerem i On nadaje się idealnie do średniaka PL, do tego dostał już doświadczony zespół Moyesa i 30 mln z Fellainiego , więc mógł zrobić dużo więcej od Szkota , bo nigdy takiej sumy nie dostał . Inni powiedzą : Everton bez swojej największej gwiazdy lepiej gra niż za ery Moyesa. Odpowiem : tak , ale dostał gwiazdeczkę , która rozwinęła się pod okiem Davida: Barkley.

Tak czy siak United gra nawet dobrze dla oka , niektóre sytuacje naprawdę mogą się podobać mimo tak koszmarnego składu , który w tamtym roku grał tragicznie dla oka , ale bardzo konsekwętnie (nie wiem czy ktokolwiek umiał by to zrobić jak nie SAF). Po prostu zawodnicy zawodzą , a brak transferów latem jest uzasadniony.
Wierzę w niego.
» 27 stycznia 2014, 21:44 #33
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2014 22:59

hehe po co na sile chcesz bronic Moyesa? :) Nie wiem czy wiesz, ale Barkley u Moyesa nic nie gral, dopiero teraz o Martineza dostaje swoje szanse, ktore wykorzystuje, takze juz predzej mozna powiedziec, ze Barkley rozwinal sie pod okiem Martineza

,,bo jednak w Evertonie robił kawał dobrej roboty.'' Everton, a United to jak porownywac Malysza do Pudziana :). No i co on takiego niby dobrego zrobil? Ze urywal punkty top 4, nawet beniaminki to potrafia taka specyficzna jest ta liga, ze kazdy moze wygrac z kazdym, ze utrzymal Everton w lidze? wooow wielkie osiagniecie... Dobra wykonana robote moglbym zrozumiec, gdyby co roku mial chociaz te 4/5 miejsce dajace europejskie puchary badz wygral jakie puchary krajowe. Jednak Everton Moyesa przez 12 lat nie wygral ani jednego pucharu, gdzie nawet przyszli spadkowicze potrafili...

,,do tego dostał już doświadczony zespół Moyesa i 30 mln z Fellainiego'' Moyes z kolei dostal mistrza Anglii, ktory wygral nie roznica bramek czy roznica 1,2 punktow, lecz ponad 10 i nieograniczony budzet na transfery :). Jaki jest tego rezultat? Obecnie my mamy dopiero 7 miejsce, ktore nawet LE nie daje, natomiast Everton zajmuje 6, czyli takie jakie zajmowal na koniec sezon. Podsumowujac dotychczasowa prace obu treneiro:
- Martinez utrzymuje to co bylo
- Moyes nie daje rady nawet utrzymac top 4, top 5, czy top 6... O majstru juz nie wspominam, bo tylko SAF umial ze sredniakow wycisnac 100%, ktorzy potrafia wygrac majstra.


,, Tak czy siak United gra nawet dobrze dla oka'' albo sam sie oklamujesz, albo masz bardzo niskie wymagania co do stylu gry :). Gramy tak samo brzydko jak poprzednim sezonie, bo David korzysta z tych samych schematow co SAF. Licze jednak, ze latem majac juz nowych zawodnikow nasz treneiro znacznie poprawi nasz styl.

Cos mi sie zdaje, ze zaliczasz sie do tych, ktorzy twierdza, ze wszyscy inni wokol sa winni za obecny stan rzeczy tylko nie biedny, wystraszony Moyes.

Nie mam nic do Moyesa(sam oceniac go bede po 2 latach pracy u nas), nie zaliczam sie jeszcze do outowcow, jednak taka wypowiedz az kluje w oczy, ze po prostu trzeba ja odpowiednio skorygowac :)
» 27 stycznia 2014, 22:55 #32
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2014 23:35

huiqrvx, 425 minut(co nie daje nawet 5 pelnych meczow) przez dwa sezony( z czego niemal wszystko to ogony po kilka/kilkanascie minut) to dla mnie nic, ale ok niech bedzie prawie nic. :)

,,Odpowiem : tak , ale dostał gwiazdeczkę , która rozwinęła się pod okiem Davida: Barkley.'' z takim zdaniem moglbym sie zgodzic gdyby na koncu zamiast Barkley pisalo Rooney, ktory jednak troche tych meczow rozegral pod skrzydlami Moyesa, przed przyjsciem do nas ;)
» 27 stycznia 2014, 23:34 #31
Zyvold: @Diabelred, a no zrobił w Evertonie to, że raz byli nawet na 4 miejscu, a praktycznie co sezon lądowali nie niżej niż na 7 miejscu. Choć budżetu dużego nie było.
W tamtym sezonie, muszę to przyznać z bólem serca, wygraliśmy pół na pół dzięki dobrej grze i słabej dyspozycji rywali. Zobacz sobie, jakie nowości są teraz w składach Chelsea, City, czy Arsenalu. Natomiast teraz to my zostaliśmy z tyłu.
» 28 stycznia 2014, 11:50 #30
reddevil7777: Cabaye?! Nie no bez jaj za 15 mln to moze jako zmiennik w przyszłości, ale za 20 baniek czy te twitterowe 25 mln to już zdecydowana przesada. 28 lat i gra w srednim klubie, gdzie tak naprawdę czarna robotę odwala tiote!
» 28 stycznia 2014, 11:29 #29
UrbannLegend: Ja dalej trzymam za niego kciuki. No i życzę umiejętności robienia 'suszarki' takiej jak u SAFa. ;)
» 27 stycznia 2014, 21:35 #28
Baltona: ... na dzień dzisiejszy to mało który klasowy zawodnik chce przyjść do MU, a to dlatego, że w tym sezonie nic juz nie ugramy, a kto z klasowych nie chce grać w LM. Co do Maty to znalazł sie tylko przez przypadek, niestety w Chelsea grzał ławę ...:(
» 27 stycznia 2014, 21:34 #27
Hazelos: Ja tam czekam na te czyny i Mata był jednym z nich lecz jeszcze troche czasu upłynie:)
» 27 stycznia 2014, 21:54 #26
szymek1193: Trzeba w środku pozmieniać Carrick musi mieć nowego zawodnika i nowy obrońca do Vidica .
» 27 stycznia 2014, 21:20 #25
zubrosy: Chyba nowy zawodnik ZA Carricka i nowy obrońca ZA Vidicia. Potrzebujemy obrońcę który więcej wprowadza gry do przodu, np Hummels. DP powinien też być bardziej do przodu niż Carrick, przy jedoczesnym dobrym granie z tyłu ;) modric teraz gra rewalacyjnego "DP" ;)
» 27 stycznia 2014, 22:46 #24
DanyDET: mamy 3 dobrych pomocników na środek. Fellaini, Carrick i Fletcher są ok. Fellaini w końcu zaskoczy. Potrzeba nam raczej gracza na skrzydło, lewego obrońcę światowej klasy bądź bardzo utalentowanego (typu Adnan) prawego obrońcę żeby mógł konkurować z Rafaelem, no i obrońcę światowej klasy na środek. Umówmy się... bardzo tego nie chcę ale Rio i Pat po sezonie odejdą... i tu będą zakupy. 2 obrońców
» 27 stycznia 2014, 23:01 #23
DanyDET: bo nie chciał krytykować zespołu mistrzowskiego. teraz widzi że potrzebne są zmiany więc otwarcie krytykuje grę MU.
» 27 stycznia 2014, 23:02 #22
radek87urban: Oby Moyesowi nie zmiękła ta no, bo jak przegrają jutro z Cardiff u siebie to będzie nieciekawie.
» 27 stycznia 2014, 20:45 #21
pawbuk6: Cieszę się, że Moyes widzi swoje błędy, to pierwszy krok ku lepszemu :D Jednak do celu droga bardzo daleka - dobry skład bez odpowiedniej motywacji i taktyki nic nie da.
Niestety Panie Moyes, w tej chwili w Europie jest wiele zespołów, które grają lepszy futbol niż United i to trzeba zmienić. Na pewno potrzeba bardziej kombinacyjnej gry, większego zaangażowania całego zespołuw akcje ofensywę i obronę oraz mniejszej ilości roszad w składzie. Musi się wyklarować taki trzon tych podstawowych zawodników, w którym bym widział De Geę, Rafaela, Evrę (albo jego następcę), Evansa, Vidica, Jonesa, Carricka, Januzaja, Matę, Kagawę, Rooneya i RvP. Do tego solidni zmiennicy - Smalling, Fellaini, Nani, Valencia, Welbeck. Pierwszy zespół musi ze sobą grać jak najczęściej, żeby się zgrywać, a zmiennicy muszą być na takim poziomie, żeby po ich wpuszczeniu na boisko nie było widać większej różnicy ;)
» 27 stycznia 2014, 20:17 #20
lukaszek9000: Musi odejść dużo graczy, szykuje się niezłe okienko w lato, szukamy: LO, ŚO, SP, Skrzydłowy,

Wypad: Anderson, Young, Giggs, Rio, Fabio, BEBE!

Valencia i Clev max ławka!!

Powinniśmy podczas turnee zagrać z niezłym zespołem, typu Newcastle a w tym meczu: Amos, Varela, Keane x2, Powell, Henriques, Zaha, Ryan T........ tak 50/50 dzieciaki + doświadczenie, może okaże się, że Varela jest lepszy od Rafaela??
» 27 stycznia 2014, 20:08 #19
pawbuk6: Zobaczmy najpierw jak Anderson będzie grał na wypożyczeniu :) Jednak to prawda - kilku zawodników trzeba sprzedaż, Giggs i Rio powinni rozważyć emeryturę. Moyes powinien spróbować wprowadzić w przyszłym sezonie do pierwszego składu przynajmniej jednego (absolutne minimum) młodszego zawodnika - może Powella, może Zahę, może jeszcze kogoś innego (Lingard?, Henriques?)
» 27 stycznia 2014, 20:21 #18
jaratkow: Zanim kogokolwiek wywalimy - powinniśmy sobie zdać sprawę z tego czy znajdzie się ktoś kto będzie chciał zagrać dla United. Pod Moyesem tylko tracimy
» 28 stycznia 2014, 08:24 #17
lukaszek9000: Vidić nie może jeszcze 2 mecze, Chicharito....proszę Cię...
» 27 stycznia 2014, 20:09 #16
Freddie: jeszcze 2 latat temu jak go Real chcial kupowac za grube miliony to nie bo dobry musi zostac ;)
» 27 stycznia 2014, 20:23 #15
pawbuk6: Vidic niestety nie może zagrać, Fellaini być może też jeszcze nie doszedł do końca do siebie. Może spróbować takiego ustawienia?

DDG - Rafael, Smalling, Evans, Evra - Jones, Fletcher - Kagawa, Mata, Januzaj - Welbeck

Niech lepiej jeszcze Rooney i RvP nie grają, lepiej trochę poczekać niż wprowadzić ich zbyt wcześnie po kontuzji. Mam nadzieję, że nie zobaczymy znów w pierwszym składzie Valencii, Cleverleya i Giggsa :D
» 27 stycznia 2014, 20:24 #14
pawbuk6: @Freddie
Niestety, od tego czasu Chicharito się chyba trochę cofnął w rozwoju - przede wszystkim ma problemy z przyjęciem piłki, przez co jest niepotrzebny na boisku :)
» 27 stycznia 2014, 20:26 #13
DanyDET: komzik. Bardzo mi się podoba Twoja wizja. Popieram! :)
» 27 stycznia 2014, 23:04 #12
mcis: szpital jest juz od 5 sezonow, a w tym nie jest jeszcze najgorzej. przypomnij sobie czasy gdy gralismy Carrickiem i Valencia w obronie, bo nie bylo innych obroncow....
» 27 stycznia 2014, 20:03 #11
orion: Zgadzam sie w 100 % Większość tylko hejtowała sposób gry i o wszystko obwiniała Moyesa.
» 27 stycznia 2014, 20:09 #10
uzil25: Wszystko w temacie. Jeśli ktoś krytykuje Moyesa z takim składem, po takim czasie to niech po prostu milczy. GGMU! Moyes osiągnie tu sukces, razem z nami Manchestrem United!
» 27 stycznia 2014, 19:52 #9
Michau38: Mam nadzieję, że tą wypowiedzią zamknął usta wszystkim hejterom na tej stronie.
» 27 stycznia 2014, 19:37 #8
NexaT: Koniec kariery przebojowego Valencii i Cleverleya.

Hmm... tego pierwszego może opchniemy do Realu? Byłby dużą konkurencją dla Ronaldo i Bale'a.
» 27 stycznia 2014, 19:29 #7
inek10: Antonio Valencia to najlepszy skrzydłowy swiata (c) Pep Guardiola.
» 27 stycznia 2014, 19:42 #6
Diabelred: mu119, dokladnie podniecaja sie tym jaki to Roo jest waleczny, jednak tej walecznosci u Ekwadorczyka nie doceniaja....

Nexat, jesli ktos poleci to ktos z dwojki Nani/Young
» 27 stycznia 2014, 20:06 #5
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2014 20:19

Zreszta na logike. Jesli podstawowy skrzydlowy staje sie tylko rezerwowym( a tak pewnie bedzie po przyjsciu Maty i przejsciu na 4-2-3-1, bo nie widze Maty w 4-4-2), to kto jest blizszy odejscia ten ktory przez ostatnie 2 sezony byl podstawowym zawodnikiem czy ten, ktory byl tylko rezerwowym (Nani/Young) podstawowego(Valencia). Warto tez dodac, ze przeciez Valencia moze grac tez jako PO. Takze jak dla mnie, to Ekwadorczyk jesli odejdzie, to raczej z wlasnej woli niz z woli Moyesa ;)
» 27 stycznia 2014, 20:18 #4
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2014 21:47

champione2013, ok zawalil 2 bramki(pierwsza razem z Vida), jednak w pozostalych meczach na PO prezentowal sie poprawnie, nie wybitnie, ale poprawnie, dla mnie osobiscie jest on lepsza alternatywa dla Rafaela niz Smalling. De Gea tez w meczu z Sunderlandem popelnil blad, jednak czy to oznacza, ze jest slabym bramkarzem, no chyba nie...

Co do walecznosci, to zobacz raz sobie ile on podczas meczu ma przechwytow, przejec, wslizgow, wygranych glowek/ starc bark w bark o to mi chodzi, a nie o asysty, czy bramki...

,,W tamtym sezonie piach w tym sezonie piach a on dalej w 1 składzie jak to możliwe ? '' nie mamy lepszych alternatyw na drugie skrzydlo, tak to. Poza tym nie przesadzaj, nie powiesz, ze nie widzisz roznicy pomiedzy tym, a poprzednim sezonem w wykonaniu Ekwadorczyka? W poprzednim sezonie faktycznie gral piach, w tym jednak po prostu gra przecietnie/srednio zalezy od meczu. Dla mnie takze jak na taki klub, jest to zawodnik tylko na lawke, jednak niestety nie mamy lepszych alternatyw, teraz mam nadzieje(bo niewiadomo czy transfer Maty napewno wypali, Torres przypominam takze przed przyjsciem do Chelsea byl bez formy), po przyjsciu Maty to sie juz zmieni. :)

Devil, no dokladnie, przy SAFie bylo mowienie, ze niby gra ciagle w 1 skladzie bo jest pupilkiem SAFa, co niby u Moyesa tez jest?
» 27 stycznia 2014, 21:41 #3
Diabelred: wlasnie ta gra w defensywie, daje mu przewage nad Nanim i Youngiem(ktorzy takze sa dalecy od swojej formy jak Ekwadorczyk), odpowiadajac na Twoje pytanie czemu Valencia caly czas gra w 1 skladzie.
» 27 stycznia 2014, 23:14 #2
DevilFan: No no Moyes poszedł po rozum do głowy i jego wypowiedzi są coraz bardziej sensowniejsze i ciekawsze.
» 27 stycznia 2014, 19:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.