Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gigantyczna oferta United za Garetha Bale‘a?

» 18 lipca 2013, 20:21 - Autor: Rio5fan - źródło: dailystar.co.uk
Jak donosi Daily Star, władze Manchesteru United już niebawem złożą Tottenhamowi ofertę kupna walijskiego gwiazdora. Suma transferu ma opiewać na okrągłe 60 milionów funtów.
Gigantyczna oferta United za Garetha Bale‘a?
» Czy Gareth Bale niebawem zamieni White Hart Lane na Old Trafford?
Wraz z zakończeniem ubiegłych rozgrywek stało się jasne, że 24-latek będzie jednym z najbardziej rozchwytywanych piłkarzy na rynku transferowym. Skrzydłowy Kogutów rozegrał w poprzednim sezonie 44 spotkania, w których aż 26-krotnie znajdywał drogę do bramki rywali.

Medialne spekulacje podsycił powrót do Manchesteru dyrektora wykonawczego klubu, Eda Woodwarda. Cała sprawa ma podobno związek z pilnym transferem do zespołu Davida Moyesa. Zdaniem angielskiego dziennika, Gareth Bale ma zastąpić na Old Trafford Wayne‘a Rooneya, który już niebawem może przenieść się na Stamford Bridge.


TAGI


« Poprzedni news
Tony Sturdwick: Piłkarze dają z siebie wszystko
Następny news »
Moyes potwierdza złożenie oferty za Fabregasa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (135)


piki: Manchester United potrzebuje 2-3 piłkarzy z górnej półki a takim jest Bale mamy młodych ale też mamy za dużo przeciętnych zawodników nie będę wymieniał dla niektórych koszulka Manchesteru United jest po prostu za ciężka powinno nastąpić przewietrzenie szatni
» 21 lipca 2013, 19:56 #124
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2013 11:28

Plota....
[cytat]- 100 mln euro za Bale'a? On nie jest na sprzedaż. Nie sprzedamy go za żadne pieniądze - zapewnił szkoleniowiec Kogutów, Andre Villas-Boas.[/cytat]
» 21 lipca 2013, 11:27 #123
Leon: Jeśli przyjdzie Bale to strata Rooney'a nie bd aż taka bolesna ;]
» 20 lipca 2013, 14:11 #122
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2013 06:25

Kolejna plooota jak stad na Marsa ;)
» 20 lipca 2013, 06:24 #121
KejsiK: 60mln funtów, to prawie 75mln euro, nie opłaca się za niego tyle wydać, lepiej kupić 2-3 dobrych piłkarzy, ale to pewnie kolejna bajeczka jak z Luka, Fabregasem :)
» 19 lipca 2013, 14:45 #120
sisinho: Jakich 2-3 dobrych piłkarzy za 75 mln? Obecnie nie widzę takich dostępnych za taką sumę (łącznie) ;s
» 19 lipca 2013, 15:30 #119
damian2987: nie opłaca? podaj mi tych 2-3 dobrych piłkarzy?? jak sie zgodzi przejsc to jeszcze go w raczke pocalowac.
ten gosciu jest genialny i jak dla mnie naturalnym następca Giggsa. wlasnie powinni dac worek kasy Rayanowi i moze krajana by namowil i przekazał nr 11. albo zerwac z plecow valencji 7. bo mnie szlak trafia jak plami ten numer!
» 19 lipca 2013, 18:18 #118
KejsiK: Bale też nie jest tyle warty:)
» 1 sierpnia 2013, 17:15 #117
boober: cytując Daily Star:
[link usunięty]
» 19 lipca 2013, 13:42 #116
vip14: 60 mln funtów :O Jak Tottenham się nie zgodzi to ja nie wiem.. Jeśli David Moyes potwierdzi, że złożył ofertę za Bale' a opiewającą na 60 mln funtów to jest on nasz !!
» 19 lipca 2013, 13:14 #115
mufcx: Bale ma w kontrakcie klauzule, że za rok może odejść jeśli ktoś wyłoży 50 mln. Także bajki większości z was o kwotach 70-80 a nawet 100 mln są na prawdę śmieszne i nie poważne. I tak jak już wcześniej pisałem 60 mln to jest w c*** zajebiście dużo i nikt nigdy nie da więcej.
» 19 lipca 2013, 12:57 #114
nowy000: Bale nie ma żadnej klauzuli. W Anglii to naprawdę rzadko się zdarza by zawodnik miał jakąś klauzule. A skoro sam Levy mówi że nie sprzeda go za mniej niż 100 mln. Nie zdziwię się jak PSG czy Real wylecą w sierpniu z taką ofertą. Skoro Barca za Neymara dała 60 mln. A na razie nie ma startu do Garetha to się nie dziwie że Tottki taką cenę dają. Chcą go zatrzymać a jak się nie uda to mocno się wzbogacą.
» 19 lipca 2013, 13:15 #113
mufcx: Powiem najprostszymi słowami abyś zrozumiał. Bale ma klauzulę. 50 mln za rok. Dziękuję.
» 19 lipca 2013, 13:22 #112
nowy000: Niby Levy takie coś mu zaproponował że jak podpisze nowy kontrakt to w nim będzie zawarta taka klauzula. Ale jak dotąd Bale nie podpisał nowego kontraktu tak więc jeszcze jej nie ma.
» 19 lipca 2013, 13:24 #111
Baster: nowy000 ma racje, klauzula 50mln miała dotyczyć nowego kontraktu, w którym Bale miał zostać sezon dłużej w Tottenhamie. Ale tego kontraktu nie podpisał z tego co wiem.
» 19 lipca 2013, 19:29 #110
Lcris: Garay w obronie Zaha z Bale'm na skrzydłach Fabregas w środku i Roo z RvP z przodu...
» 19 lipca 2013, 12:38 #109
mordynator: aleby sie nam przydał bale było by prosto magicznie
» 19 lipca 2013, 12:18 #108
NewtonHeath1878: 60mln funtów czyli jakieś 70mln euro.
» 19 lipca 2013, 12:03 #107
parys18: Bale bardzo by się nam przydał bo mamy problemy na skrzydle ale po pierwsze wątpię by MU złożyło aż taką gigantyczną ofertę, a po drugie jeśli realowi bardzo zależy na Bale to dadzą jeszcze więcej.
» 19 lipca 2013, 11:25 #106
mufcx: co wy wszyscy z tym Realem??
» 19 lipca 2013, 11:28 #105
Olo: Już kupili Isco, ilu można mieć skrzydłowych?
» 19 lipca 2013, 11:51 #104
mu007: porąbało Rooney Zostaje a Bale to niech idzie do Realu Madryt
» 19 lipca 2013, 11:03 #103
Diabel16: Przecież Real jest gotów dać 80 a gra w innej lidze i to jest ich plus.
» 19 lipca 2013, 09:55 #102
mufcx: Real nie da nawet 1 centa.
» 19 lipca 2013, 10:22 #101
Diabel16: Zidane mówił co innego,jeśli Perez będzie chciał kupi go i tyle,Levy nie odda takiego gracza rywalowi z ligi .Druga sprawa,Tottenham chce walczyć o top 4 wiec i tak nikomu go pewnie nie sprzeda.
» 19 lipca 2013, 11:38 #100
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2013 08:34

Jutro będzie oferta za Mesiego,będzie się czym jarać . Już mi się słabo robi od tych bzdurnych plotek,a tylu już kupiliśmy zawodników że .......,praktycznie nikogo nie kupiliśmy .

Jak widzę co robi PSG ,czy Bayern to aż przykro mi się robi .
» 19 lipca 2013, 08:32 #99
champione2013: Varela / Zaha :)
PSG idzie na ilość i tam mogą dać tygodniówkę jaką chcą
Bayern dużo nie potrzebował starczył Gotze a Thiago tylko na dobitke
» 19 lipca 2013, 09:34 #98
greywoolf: Nie chce mi sie wierzyc w taki transfer lecz gdyby do niego doszlo to nie ukrywam ze skakalbym ze szczescia :) MU moglby sie NAPRAWDE postarac go sprowadzic a pozytywow mielibysmy z tego transferu co nie miara. Raz, to ze pokazalibysmy innym klubom ze faktycznie jestesmy potezni i stac nas na takiego zawodnika i wydanie takiej sumy, dwa, to ze taki zawodnik to rowniez wspanialy krok marketingowy i zaloze sie z kazdym o wszystko ze koszulki z nazwiskiem tego pilkarza rozchodzilyby sie jak swieze buleczki, oczywistym jest wiec fakt ze i sporo pieniedzy by sie zwrocilo, no i trzeci powod ze to po prostu jest genialny pilkarz, absolutna klasa swiatowa, w mojej opini na dzien dzisiejszy, 3 najwiekszy pilkarz na swiecie po Messim i Ronaldo. Young to by nie mial latwego zycia gdyby musial z Nim rywalizowac. Jego bramke w ostatniej kolejce z Sunderlandem bede wspominal jeszcze przez baaaardzo dlugi czas.
Wiem, rozmazylem sie heh. Tak jak powiedzialem, nie bardzo wierze w taki transfer ale bylo by milo. Jednak pamietam jak SAF mowil cos w zeszlym sezonie w rundzie wiosennej o 2 tranferach i jednym WIELKIM. Jak dla mnie wystarczylby ten WIELKI, Fellaini i bylbym spelniony jesli chodzi o to okienko tranferowe :)
» 19 lipca 2013, 02:16 #97
19barnaba87: "pokazalibysmy innym klubom ze faktycznie jestesmy potezni i stac nas na takiego zawodnika i wydanie takiej sumy"

...
to chyba tylko ty takiej pokazowki potrzebujesz, klub na 100% nie.
Przypomne ci tylko ze jestesmy kibicami Manchesteru United klubu ktory szczyci sie tym ze od wielu lat nie kupuje gwiazd za gigantyczne pieniadze i mimo to jest w czolowce.
» 19 lipca 2013, 20:17 #96
greywoolf: Z twojej odpowiedzi wnioskuje ze nie chciabys go ,co troche mnie dziwi ale coz.
Dobrze wiem jakiemu klubowi kibicuje i nie musisz mi tego przypominac. Przeciez to proste i logiczne ze jakbysmy sprowadzili Bale'a to odbilo by sie to szerokim echem na swiecie i przeciwnicy jeszcze bardziej by sie nas bali bo wiedzieli by jakiego gracza mamy w druzynie.
Nie jestem zwolennikiem jednostki, zawsze najwazniejszy bedzie zespol lecz sadze taki Gareth nie jeden mecz moglby nam wygrac w pojedynke.
» 20 lipca 2013, 01:32 #95
Pomarancz: Hahaha nie możliwe.
Jak ściągniemy Garaya i Bainsa to będzie sukces, nie róbcie sobie nadziei na Cesca, CR7 czy Bale to nie jest wykonalne w tym klubie :)
» 19 lipca 2013, 02:16 #94
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2013 01:49

Tylko głupcy Rooney'a na Bale'a chcą wymieniać...
» 19 lipca 2013, 01:48 #93
swees: Oczywiście nie czysto transferowo, ale Rooney wyśmienicie by się spisał jak by tylko chciał...
» 19 lipca 2013, 01:50 #92
satan23: tylko od 2-3 lat to jemu sie nie chce i widać to..
» 19 lipca 2013, 08:13 #91
MaorComeback: A ja myślałem, że tylko w zeszłym roku. 2 lata temu miał ponad 30 bramek, jeśli strzelił je od niechcenia to świadczy o jego geniuszu. 3 lata temu strzelił kilkanaście bramek, bo był Berbatov, który odwalał robotę za niego.
» 19 lipca 2013, 09:02 #90
mufcx: Odbiegając na chwilę od Bale'a. Moyes dzisiaj potwierdził, że złożyliśmy ofertę za Fabreagasa
"Moyes has stated publicly for the first time that United did make a formal offer for Barcelona's Cesc FĂĄbregas. "I don't like to talk about players at other clubs but I can confirm we made a bid for him," the manager said, "
Także na prawdę działamy na tym rynku transferowym. Zobaczymy co nam Woodward załatwi. Szczerze spodziewam się w przeciągu tygodnia potwierdzenia pierwszego dużego transferu. Fabregas lub Bale lub obu i byłoby fantastycznie:) Jeśli w przeciągu tygodnia nic ie załatwimy zacznę się lekko martwić, ale na razie jestem na prawdę bardzo pozytywnie nastawiony.
» 19 lipca 2013, 01:16 #89
Boss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2013 01:22

Fabregas jest nie do wyciągnięcia, ani Barca nie chce go sprzedawać ani sam zawodnik nie chce odchodzić. Tą oferte za Fabsa to złożyli chyba tylko dlatego żeby mieć potem wymówkę że próbowali. (w przypadku kiedy nikt konkretny by nie przyszedł...) No ale pożyjemy, zobaczymy. Nie ma co się napalać, lepiej się miło zaskoczyć niż gorzko rozczarować :)
» 19 lipca 2013, 01:21 #88
4lex: Nie wierzyłem, ale cóż... płomyk wiary się zapalił (choć niewielki). Największy rywal się zbroi... Bale był by idealny. 60 Baniek to naprawdę sporo, ale w ciągu tych 7-9 lat jakie zapewne pograł by u nas z pewnością zwróciło by się już z samych koszulek. A takie wzmocnienie jest nam potrzebne. Do tego sprzedajemy Ando i kogoś z 2 Valencia/Nani i kupujemy Fellainiego. De Gea - Rafael - Vidić - Ferdinand/Jones - Evra - Carric/Fellaini-Nani/Valencia/Zaha-Bale-Kagawa-Rooney-RvP.
Wiem, marzenia...
» 19 lipca 2013, 01:10 #87
Boss: Bejl w United? Spełnienie marzeń...
» 19 lipca 2013, 00:32 #86
Lopez1910: Najpierw chcecie Bale`a,CR7 albo jakas inna gwiazdeczke a jak pojawiaja sie informacje na temat zainteresowania/propozycji ze stronu klubu graczem takiego formatu to od razu nikt nie wierzy...wiadomo ze do transferu jeszcze daleka droga ale United to jeden z najwiekszych i najbogatszych klubow swiata i nie widze w tym nic dziwnego. Poza tym biernosc United na rynku transferowym nie wynika z tego ze Moyes nie panuje nad sytuacja tylko facet ma juz swietny zespol i nie potrzeba w nim wielu zmian a juz napewno nie szybkich i nie przemyslanych. Ja widze sklad na przyszly sezon w dwoch opcjach.
1). De Gea - Rafael,Vidic,Jones,Baines - Zaha,Kagawa,Carrick,Nani - Rooney,V.Persie w klasycznym ustawieniu 4-4-2.
2). De Gea - Rafael,Vidic,Jones,Evra - Carrick,Fellaini - Nani,Kagawa,Bale - V.Persie w ustawieniu 4-2-3-1

Nie oszukujmy sie zakup Bale`a bedzie mozliwy tylko jesli United sprzedadza drogo Rooney`a. Oba transfery powinny sie w zasadzie pokryc. Sprzedajac do tego Bebe,Machede,Andersona,Fabio bedzie kasa na klauzule Fellainiego. A nawet jesli nie to kase na zakupy United maja. Sam Baines i Fellaini to wydatek 45 milionow gdyby doszedl do tego Bale to byloby 105 milionow jesli Tottenham wogole zgodzilby sie na sprzedaz za 60 milionow. Bez sprzadazy Rooney`a nie bedzie nawet takiej opcji na taki wydatek w lecie.
» 19 lipca 2013, 00:16 #85
matii66: ludzie, nie piszcze ze to daily star, bo taka informacje ze united zlozylo oferte na te 60baniek podalo dzis sporo dziennikow w anglii, wszystko newsy dziennikow powaznych lub mniej sa pokazane na oficjalnej stronie totkow, jeden z dziennikow napisal ze united zlozylo oferte, ale zostala ona odrzucona i kolejne oferty nie beda mile widziane ze strony united poniewaz oni nadal maja w pamieci sposob pozyskania berbatovai mniejszej oferty niz 80 baniek nie przyjma, united o tym doskonale wie ale zlozylo taka oferte majac nadzieje ze dotrze to troszeczke do bale'a i powoli zacznie sie on zastanawiac nad przeprowadzka i w koncu sam bedzie prosil wlodazy totkow aby go puscili... oczywiscie ile wtym prawdy to nie wiem, wszystko czas pokaze
» 18 lipca 2013, 23:58 #84
JacexMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2013 23:52

Mam nadzieję, że jutro oficjalnie może potwierdzimy ten transfer. Ale wciąż nie jestem napalony aż tak bardzo, bo to mogą ponownie być tylko wymysły prasy, ale kto wie.. jest nutka nadziei, no i troszkę marzeń w tym transferze. :)
» 18 lipca 2013, 23:51 #83
Devil1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2013 23:40

Bale to pilkarz, ktorego powitalbym z przyjemnoscia na OT. tylko te 60 melonow, troche odstrasza.
RvP Rooney
Bale Carrick (?) Nani
Evra Vidic Evans Rafel
De Gea

fajnie wygladalby taki sklad. i mysle, z powodzeniem moglby obronic mistrzostwo Anglii. jezeli zapelni sie ten znak zapytania jakims konkretnym playmakerem

ps. mam pytanie do redakcji. dostalem bana za wystawienie komentarza z za duzo iloscia emotek (?), ktorych wcale w tekscie nie bylo. nie rozumiem ocb. cieszylbym sie gdyby ktos to wyjasnil.
» 18 lipca 2013, 23:39 #82
wisnia93619: w puste miejsce kagawa a za naniego zaha
» 18 lipca 2013, 23:59 #81
Devil1878: Kagawa? przeciez to ofensywny pomocnik. on sprawdzilby sie w ustawieniu 4-2-3-1. na tej pozycji obok Carricka powinien grac ktos o charakterystyce Scholesa, a Kagawa w zadnym stopniu go nie przypomina. a co do Zahy, to juz to nie raz pisalem, koles jeszcze nigdy nie gral na poziomie PL. nie wiem czemu wiekszosc stawia go nad Nanim. poki co mysle, ze bedzie zaczynal z lawki, a pozniej byc moze przebije sie do pierwszego skladu.
» 19 lipca 2013, 13:36 #80
mazi06TsR: Marze o tym transferze.:) Kto wie może zawitamy Bale'a na Old Trafford.:)
» 18 lipca 2013, 23:20 #79
champione2013: Tak powitamy jak przyjedzie z Totkami
» 18 lipca 2013, 23:22 #78
malymakar: Przecież Bale jest na bilboardzie promującym nowe koszulki, to był 100% znak, że zostaje w Spurs. Tak samo rzecz wygląda z Rooneyem.
» 18 lipca 2013, 23:20 #77
orchi650: Robin też rok temu w nich występował... To nie ma nic do rzeczy ! Byle się hajs zgadza :P
» 18 lipca 2013, 23:36 #76
diabelek1: LUDZIE!! Daily Star.....
» 18 lipca 2013, 23:19 #75
Akwinata: Ironia? :> hope so!
» 18 lipca 2013, 23:44 #74
Klimaa: Byłby gigantycznym wzmocnieniem kadry ale nie ma co liczyć na jego transfer. Bale jeśli opuści Koguty to tylko do zagranicznego klubu.
» 18 lipca 2013, 23:12 #73
kap: Kolejny piłkarz który na 100% do nas nie dołączy.
» 18 lipca 2013, 23:10 #72
Roo543212: za tyle kasy to przesada.
» 18 lipca 2013, 23:02 #71
champione2013: No tak piłkarz na lata szkoda wydać trochę kasy może ktoś za free przyjdzie
» 18 lipca 2013, 23:23 #70
Roo543212: nie ważne że na lata, ale nie można za niego tyle dac..bez przesady. 40 baniek to góra
» 19 lipca 2013, 00:13 #69
wojtix: Twoje, że tak się martwisz? Jak mają to niech wydają.
» 19 lipca 2013, 09:11 #68
Roo543212: nie moje, ale to żałosne tyle płacić, po prostu zrobią z siebie pośmiewisko
» 19 lipca 2013, 10:16 #67
PwnT: Real nie dal rady, a my mamy dac?
» 18 lipca 2013, 22:37 #66
BartekMU10: Nie rozumiem po co Bale w United, skoro teraz mamy Zahę, Valencie, Naniego, Younga, Giggsa i Welbecka który grywa na skrzydłach. Poza tym... 60 milionów?! Nawet mi by było szkoda takiej kasy za jednego zawodnika, choć wiadomo, Bale to świetny gracz. ŚRODEK POMOCY, panie Moyes!
» 18 lipca 2013, 22:36 #65
onlyutd: Trzeba kupic zawodnika swiatowej klasy nie koniecznie na srodek pomocy, by odciazyc troche psychicznie pilkarzy. Zawsze to dziala w pozadnych klubach ktore nie udaja 500mln rocznie na pilkarzy tylko np jak utd jeden gracz na rok typu van persie i tu jest przyklad! A niby napastnicy byli ale wszyscy zaczeli wierzyc w niego i im rowniez sie lepiej gralo.
» 18 lipca 2013, 22:51 #64
onlyutd: Tzw psychologia sportu.
» 18 lipca 2013, 22:52 #63
MU29: Bale jest lepszy od wszystkich razem wziętych i ostatnimi czasy wcale nie grywa na skrzydle, tylko bardziej w środku.
» 18 lipca 2013, 23:03 #62
Majstersztyk: Zaha to raczej przyszłościowy zakup, Valencia kreatorem gry nie jest, Nani woli się obrażać na cały świat niż spiąć pośladki i pracować nad formą, Young aka człowiek-szklanka, Giggs zagra pewnie kilka meczów w sezonie, bo będzie miał także obowiązki trenera, a Welbeck się przewraca o własne nogi. Pomijam fakt, że oni wszyscy razem wzięci nie są tak dobrzy jak Bale...
» 18 lipca 2013, 23:13 #61
champione2013: Bale raczej by grał za plecami RVP a Kagawa po prostu zszedłby niżej do linii z Carrickiem siła ataku rażącą , ale to marzenia
Zaha Kagawa Carrick Nani
Bale
RVP
» 18 lipca 2013, 23:25 #60
profesor999: To pewnie tylko plotki ale Bale w united to moje marzenie .Nie napalam sie na żaden tranafer póki nie będzie oficialki
» 18 lipca 2013, 22:32 #59
Maaattttt: Idealnie wpasuje się w buty po Giggsie. Wcale nie zdziwię się, jeśli będzie oferta, tylko jak wysoka? Jeśli tak konkretne pieniądze będą na stole, to nikt w Londynie nie odważy się odmówić. Ciekawe po co wrócił Woodward...
» 18 lipca 2013, 22:21 #58
Fabio04: Masz rację i skrzydła byłyby znów diabelsko szybkie. Bale + Zaha - marzenie. Obawiam się jednak, że 60 mln funtów nie wystarczy. Levy jest ciężki do zgryzienia i powiedział po transferze Berbatova, że nie zamierza wzmacniać ligowych rywali. Ale czas pokaże. Jeśli ten transfer doszedły do skutku to byłaby to największa transferowa bomba tego lata:P
» 18 lipca 2013, 22:32 #57
chewbacca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2013 22:20

Nie ma żadnych transferów!
Są tylko halucynacje z niedożywienia i śmierć :(
Pogódźcie się z tym
» 18 lipca 2013, 22:20 #56
CzerwonyWSercu: Ahh te plotki... BALE już powiedział, że jeśli się przeniesie to tylko do Realu!
» 18 lipca 2013, 21:57 #55
orchi650: Nie mówił niczego takiego ... Powiedział, że chciałby grać w Realu ale nie podkreślał, że to jedyna opcja... Jak sypniemy groszem to nawet ten ich lewak się zgodzi... Byle hajs się zgadza
» 18 lipca 2013, 22:08 #54
mufcx: Nie pójdzie do Realu z dwóch prostych powodów. Po pierwsze Bale nie będzie wydawał 60 mln aby się wykupić ze Spurs, bo Real już nie ma kasy na transfery a potrzebują jeszcze napastnika, więc na Bale na pewno nie wyłożą 1 centa. I po drugie Bale nie będzie szedł do klubu gdzie będzie grzał ławę. A tak będzie w Realu bo skrzydła mają już obsadzone, no chyba, że wygryzie ze skład Ronaldo, bo Isco nie przyszedł siedzieć na ławce, a do tego jest Hiszpanem a podobno w tych chce teraz Real inwestować.
Także dziwnym byłoby wydanie 60 mln z własnej kieszeni, aby przejść do klubu gdzie będzie się siedziało na ławce. No, ale może może Bale jest aż tak szalony, tego nie wiem.
» 18 lipca 2013, 22:08 #53
gosc1234: Fabregas to zrobił :D zapłacił za swój transfer żeby grzać ławe Xaviemu :D
» 18 lipca 2013, 22:10 #52
waterfordpany: tylko dołożył a nie zapłacił całość ludzie o czym wy mówicie ?
» 18 lipca 2013, 22:45 #51
nowy000: Real nie ma kasy ?? Skoro byli wstanie wydać w jednym okienku 200 mln to na pewno znajdą kasę za Bale. W zeszłym sezonie na transferach wyszli na plus. W tym też jeszcze wiele nie wydali około 70 mln a muszą sprzedać paru zawodników więc część kasy się zwróci. Po co Perez i Zidane mieli by mówić że Bale się urodził by grać w Realu? To jasne że go chcą. Real już dawno nie miał żadnej bomby transferowej. A san Perez powiedział że cena nie gra roli bo jest to inwestycja która się zwróci. Jedynym problemem jest Levy który nie chce go sprzedać.
» 19 lipca 2013, 11:11 #50
orchi650: Isco ?
» 19 lipca 2013, 13:47 #49
RadsonRadson: Błagam, kurcze to moje marzenie !!
» 18 lipca 2013, 21:56 #48
parada: City zbroi się na potęgę teraz kupili Joveticia ....
» 18 lipca 2013, 21:48 #47
orchi650: I tak nie wiele im to da ... Zobaczysz ;)
» 18 lipca 2013, 21:56 #46
Fenek: Nie słyszałem o kupnie Jove ale wiem że kupili Negredo, łatają dziurę po Tevezie. Tylko że oni co sezon kogoś kupują ale zgrania to tam nie zobaczysz, więc niech skupują dalej, do puki będzie tam panował taki boiskowy chaos to można spać spokojnie ( oczywiście jeśli MU będzie grało na dobrym poziomie)
» 18 lipca 2013, 21:58 #45
KaTKoX: Transfer może być prawdopodobny niedawno pojawił się artykuł że mamy sprzedać kilku zawodników w tym Naniego więc na jego miejsce Moyes może chcieć kupić Bele'go z drugiej strony pojawił się artykuł w którym pisali że Nani ma podpisać nowy kontrakt ale dalej zostaje sprawa rozgrywającego.
Czekajmy ... :D
» 18 lipca 2013, 21:48 #44
yokowal89: myślisz że bale nie widział by siebie w united ?:) z pewnością chętnie by się przeniósł ale publicznie o tym nigdy nie powie. Jak wpłynie konkretne oficjalna oferta z United i będzie mógł zdecydować, to z pewnością wybierze transfer niż grę w kogutach bez szans na puchary.
» 18 lipca 2013, 21:42 #43
dziku: w co wy wierzycie nie ma najmniejszych szans na sprowadzenie Bale ,choć było by fajnie zobaczyć go u nas
» 18 lipca 2013, 21:39 #42
yokowal89: jak pisałem żę bedzaiemy grali ustawieniem de gea rafael garay/jones vidic evra/baines carrick ? nani kagawa bale rvp to ktoś mi napisał że za dużo fify.. :)
» 18 lipca 2013, 21:20 #41
HuiSton: Bale za Giggsa jak już, kto widział Rooneya na skrzydle?
» 18 lipca 2013, 22:56 #40
Rookuf: I tak w to nie uwierzę...
» 18 lipca 2013, 21:09 #39
Niemanek1920: onlyutd a w tej bajce to smoki jeszcze były?
» 18 lipca 2013, 21:08 #38
onlyutd: Byly byly:) ale jak wszedzie pisza bajki nawet powazne portale to i ja moge. Pozdrawiam :)
» 18 lipca 2013, 21:12 #37
onlyutd: Rooney zostaje! Rozmawialem z nim przed chwila. Lecz co do Bale'a to nie wiadomo ;D
» 18 lipca 2013, 21:07 #36
InSaneR: Uważajcie bo tak się stanie -,-
» 18 lipca 2013, 20:56 #35
Diabelred: 60 mln ? ahhahaha ;D. Levy mowil, ze nie pusci Bale'a do Realu za mniej niz 100 mln , a mialby niby puscic go do nas, do ligowego rywala za 60 ?, niezly zart :P. Bale musialby bardzo chciec do nas trafic, aby trafil do nas za taka kase. Jednak jak wiadmo dla Bale'a marzeniem jest gra w Realu u boku swojego idola CR7... Takze dla mnie to jest plota nic wiecej.
Po odejsciu CR7 sprowadzilismy w jego miejsce innego pilkarza klasy swiatowej ? nie i teraz w przypadku odejscia Roo sadze, ze moze byc podobnie.
W sumie pismaki mogly wymyslic kwote 80-90 mln , wtedy taki artykul bylby bardziej wiarygodny...
» 18 lipca 2013, 20:53 #34
mufcx: Proszę cię :D Bądźmy poważni. Ktoś kiedyś palną jakąś cenę, a ty się jej będziesz trzymał. Zejdź na ziemię. Nikt nie da 100 mln.
A co do zespołów do jakich mógłby dołączyć Bale to wcale nie ma ich dużo. Real wydał i tak już ponad limit kasy w tym okienku i już mają bardzo mocny skład i nikogo nie potrzebują, Barcelona kasą nie szasta i jak na razie to koncentrują się na kupnie obrońcy. I nie jestem pewny czy Bale tam by pasował. Chyba, że Neymar zagrał by na szpicy a Messi z Bale po bokach, ale jakoś nie widzę takiej opcji. Bayern ma już i tak przepełniony skład. Wątpię, aby Bale chciał iść do Francji, a na pewno nie do Monaco, który nie będzie grać w Lidze Mistrzów. No i kto zostaje? Chelsea, City? Chelsea już w tym okienku trochę nakupowała i jeśli już to celują teraz w napastnika, a City skrzydła ma bardzo mocne. Także jeśli Bale chciałby odejść z Tottenhamu wydaje się, że jesteśmy pierwszą opcją. A 60 mln to są ogromne pieniądze i jeśli rzeczywiście tyle oferujemy to ciężko będzie Kogutom odrzucić taką ofertę.
» 18 lipca 2013, 21:04 #33
Diabelred: Nie tyle ktos co sam Levy ;).100 mln napewno nikt nie da, jednak 65-80 mln mysle, ze taki Real by dal jesli nie w tym, to w nastepnym okienku. Dla nich Bale jest celem transfererowym nr 1, chca go kibice, chce go Carlo no i chce go tez Perez, no a Bale chce zagrac w jednej druzynie ze swoim idolem CR7.
Z tego co czytalem to niby transfer Bale'a zalezny jest od sprzedazy Higuaina :). Poza tym nawet jesli to prawda ze dalismy 60 mln, to taki Real da tyle samo (jezeli uda im sie wczesniej sprzedac Higuaina) no i z gory wiadomo komu Levy bedzie wolal sprzedac Bale'a ;)
» 18 lipca 2013, 21:27 #32
mufcx: Co ma Bale do Higuana to dla mnie pozostanie tajemniczą do końca życia. Jeśli sprzedadzą Higuana to będą potrzebować napastnika. Chyba proste i oczywiste, tak? I tak jak już pisałem wyżej Real ma kompletny skład. Po 2 zawodników najwyższej klasy na każdą pozycję. Nie po to kupili Isco, żeby zaraz kupować Bale na tą samą pozycję. Także Bale od Realu to jest akurat najdalej z wszystkich możliwych klubów. 60 mln to jest zajebiście dobra oferta. Nikt nie wyłoży więcej niż 65 mln i to jest pewne. Sytuacja Bale'a wygląda w skrócie tak, że albo zostaje w Spurs, albo idzie do nas. A czy będzie chciał kolejny rok być poza LM? Jakoś wątpię. Także jeśli nasza oferta jest realna możemy się powoli cieszyć.
» 18 lipca 2013, 21:39 #31
Diabel16: Tyle że Perez powiedział że on się urodził żeby grać w Realu a dalej potrzebują jednego wzmocnienia a Walijczyk może grać na stronie Di Marii.
W sumie nie ma o czym rozmawiać bo i tak go pewnie nikomu nie sprzeda prezes Tottenhamu.
» 19 lipca 2013, 09:57 #30
mufcx: Jeśli już to potrzebują napastnika.
I na jakiej stronie Di Marii? Argentyńczyk wypada ze składu, a do pierwszej 11 wchodzi Isco. Skrzydła Isco - Ronaldo, także nie wiem gdzie widzisz miejsce dla Bale'a
» 19 lipca 2013, 10:37 #29
Diabel16: Isco nie jest typowym skrzydłowym,może tam grać ale nie musi.
Mogą mieć skrzydła CR7-Bale i miazga,wtedy mogą zagrać jednym napastnikiem.
» 19 lipca 2013, 11:35 #28
mufcx: Isco jest skrzydłowym. No ale nawet zakładając, że by nie był, to kogo wygryzie ze składu? Ozila ? :D :D :D :D Nie rozśmieszaj mnie. Oni zawsze grają jednym napastnikiem, także polecam trochę się ogarnąć.
» 19 lipca 2013, 11:55 #27
Diabel16: Nie wiadomo jak będzie grał Włoch,wiem że grają rotacyjnie Higuain z Benzemą,sam się ogarnij.
» 19 lipca 2013, 15:05 #26
mufcx: wiadomo, że na boisku nie ma miejsca na więcej niż 2 skrzydłowych i będą grac na nich Isco i Ronaldo. Także daruj już sobie.
I o co ci chodzi z tym jednym napastnikiem? Że sprzedadzą jednego z dwójki Higaun/Benzema i cały sezon będą grać 1 napastnikiem? :D :D :D :D :D Totalny hit :D :D :D :D :D Zespól walczący o najwyższe cele na 5 frontach jednocześnie będzie miał w składzie 1 napastnika na cały sezon :D :D :D :D: :D Turlam się po podłodze i nie mogę już pisać. Sorry pozdro :D :D :D :D :D
» 19 lipca 2013, 17:43 #25
Diabel16: Spoko ale Bale to ciekawy zawodnik,przywiązany do tych Kogutów,przyznam że mi to imponuje mimo że nie walczą o mistrza.Co do napastników coś tam teraz ma grać ten Morata a pewnie Benzema będzie pierwszym ale ja im dobrze nie wróżę ;p
» 19 lipca 2013, 19:32 #24
Fenek: Jak Bale ma zastąpić Roo skoro to piłkarze grający na innych pozycjach?? Bale to głównie skrzydłowy gdybyśmy go władowali za plecy RvP to by tylko przygasł w MU. Jak najbardziej chcę go w klubie ale na pewno on nie zastąpi Roo. Po za tym 60 mln to dużo za mało. Podobno Andre chcę około 90 mln za Bale, a co gorsza są kluby które mu tyle dadzą. Więc rywalizacja o Bale może być bardzo trudna. Ale osobiście to była by transferowa bomba w naszym wykonaniu której już od dawna na Old Trafford nie było. Jeszcze później tylko załatać środek pola, skołować kogoś za Roo na rozegranie, dokupić 2 napastnika i ..... sratatata. Wiadome jest że raczej to tylko plota która już niedługo zostanie zdementowana. NIe ma co popadać w marzenia transferowe, bo osobiście nie sądzę aby do klubu dołączył kto kolwiek z górnej półki.
» 18 lipca 2013, 20:52 #23
NaDeRoo: Bale może grać na każdej w ataku
» 18 lipca 2013, 20:58 #22
mufcx: A na bramce też?
» 18 lipca 2013, 21:09 #21
bosicman: nie chodzi o to ze bedzie gral na jego pozycji tylko ze na niego spadnie ciezar gry tak jak na Roo.
» 18 lipca 2013, 21:12 #20
Fenek: Nie zgadzam się z tym Bale to urodzony skrzydłowy, zrobić z niego środkowego to jak biegać w kapciach. A co do ciężaru to może i racja, ale jest tan napisane że Bale ma zastąpić Roo na OT a nie przejąć ciężar gry. Zresztą największy ciężar gry zawsze spoczywa na rozgrywającym , a jak napisałem wcześniej Bale rozgrywającym nie jest.
» 18 lipca 2013, 21:51 #19
mufcx: Czyli jaka jest według ciebie optymalna pozycja dla Bale's?
» 18 lipca 2013, 21:53 #18
mufcx: Środek bramki czy może prawy bramkarz? :D :D :D
Zdecyduj się na coś kolego.
» 19 lipca 2013, 13:02 #17
naniLuis: Nie wierze w to,ale jeśli to by była prawda to bym się ucieszył ;)
» 18 lipca 2013, 20:49 #16
SapphirUnited: Dolna czesc wiadomosci to bujda bo Roo zostanie. United od najdluzszych lat nie wydalo pieniedzy na transfer, moze i teraz jest pora a za 60 mln funtow Bale, ktory moze byc tylko lepszy to dobra oferta. Odczekali sage Barca/Real i moze wezma sie do zlozenia oferty nie to odrzucenia. Zawsze jest ziarno prawdy.
» 18 lipca 2013, 20:48 #15
MakaveL1112: kolejna bzdura
» 18 lipca 2013, 20:43 #14
mufcx: Około 55 mln za dużo. Mogliśmy go mieć 3 lata temu za 5 mln, ale Ferguson się rozmyślił i uznał, że nam nie potrzebny.
» 18 lipca 2013, 20:41 #13
SapphirUnited: nie zyj przeszloscia mlody
» 18 lipca 2013, 20:44 #12
mufcx: Nie napinaj się tak stary.
» 18 lipca 2013, 20:50 #11
HuiSton: to nie była wina Fergiego, tylko Sounthampton nie chciało go nam sprzedać.
kiedyś był tutaj taki artykuł.
» 18 lipca 2013, 20:50 #10
Diabelred: Zwykle gdybanie. Rownie dobrze mozna powiedziec, ze jakby trafil do nas to niewiadomo czy SAF tak jak Redknapp przekwalifikowalby go z obroncy na pomocnika :P
» 18 lipca 2013, 20:58 #9
mufcx: No tak bo nas nie lubią a Tottenham lubią :D Proszę cię :D
Już wtedy pisało się o Bale'u jako skrzydłowym.
» 18 lipca 2013, 21:07 #8
HuiSton: Bale w Southampton to był obrońca, dopiero Harry go przekwalifikował.
» 18 lipca 2013, 21:24 #7
Taurus: To wszystko nie prawda i na końcu będą sezonowcy i inne dzieci hejtować United że uciekł nam sprzed nosa.
» 18 lipca 2013, 20:41 #6
lukaszek9000: ok 3 miesiące temu było oficialne zapytanie United o Bale'a, powiedzieli 70mln. Jeśli nie zmieniają zdania, to transfer realny.
» 18 lipca 2013, 20:38 #5
Mniaksteer: Bądźmy dobrej myśli :D
» 18 lipca 2013, 20:37 #4
Vecrius: Szaleństwo pewno znowu jakieś plotki
» 18 lipca 2013, 20:37 #3
Niemanek1920: Kolejna saga? I tak będzie jak zawsze rozczarowanie
» 18 lipca 2013, 20:33 #2
Derp: kolejna saga? na końcu i tak zapewne czeka mnie dotkliwe rozczarowanie ...
gareth bale + zaha? nie chce w to wierzyć ...
» 18 lipca 2013, 20:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.