Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Marca.com: Garay zawodnikiem Manchesteru United

» 15 lipca 2013, 15:12 - Autor: Rio5fan - źródło: Marca.com
Zdaniem hiszpańskiego dziennika Marca, David Moyes wzmocnił skład Czerwonych Diabłów pozyskaniem argentyńskiego defensora, Ezequiela Garaya. Kwota transferu opiewa podobno na 20 milionów euro.
Marca.com: Garay zawodnikiem Manchesteru United
» Oficjalne potwierdzenie transferu Garaya już niebawem?
Połowa z tej kwoty trafi do Realu Madryt, który posiada 50% praw do karty tego gracza. Obrońca Benfiki Lizbona był od dłuższego czasu łączony z przenosinami na Old Trafford. Marca donosi, że menadżer Manchesteru United poszukiwał odpowiedniego piłkarza, który mógłby zasilić szeregi defensywy mistrza Anglii.

Kolejnym celem szkockiego szkoleniowca ma być środkowy pomocnik. Po tym, jak Thiago Alcântara wybrał grę dla Bayernu Monachium, Moyes ma skupić się na wykupieniu Kevina Strootmana z PSV Eindhoven.


TAGI


« Poprzedni news
Reece James wypożyczony do Carlisle United
Następny news »
Andy Cole: Wayne Rooney zostanie na Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


Fabio: Jak zobaczę OFICJALNIE to uwierzę;), ale byłby nie głupi i wg Mnie potrzebny transfer.
» 17 lipca 2013, 14:57 #68
vip14: 20 mln euro to przystępna cena jak na tego zawodnika. Nadaje się do United :D
» 16 lipca 2013, 11:17 #67
szymoneq: ciekawi mnie dlaczego Angielska prasa milczy i nic o nim nie slychac , ciekawe skad Hiszpanie wiedza;>
» 15 lipca 2013, 23:23 #66
kap: angielska jak pisze to przeważnie są to same bzdury i tyle ..
» 16 lipca 2013, 11:12 #65
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2013 22:49

Transfer Garaya to nie glupi pomysl. Troche nad tym myslalem i niby ma mamy duzo dobrych srodkowych obroncow, jednak jest kilka ale...

Po 1 Rio i Vidic sa juz dosyc wiekowi ( dla Rio jest to pewnie ostatni badz przedostani sezon u nas) i coraz czesciej beda lapac urazy, u Vidicia juz to chyba nastapilo, co pokazal sezony 11/12 i 12/13. Poza tym nie wiadomo kiedy zacznie gwaltownie spadac u nich forma ( dynamika,szybkosc itp., samym doswiedczeniem nie zawsze wygraja z napastnikiem, co pokazal chociazby przyklad z tego roku kiedy wlasnie taki Bale bral Rio na szybkosc...)

Po 2 Jones w tym sezonie mial az 3 kontuzje , gdzie ta pierwsza wykluczyla go z gry prawie na 4 miesiace. Po za tym do tej pory zdecydowanie czesciej Jonesa widzielismy w srodku pola lub jakos prawego obronce. Nie wykluczone ze Jones bedzie zastepowal Carricka , ktory mlody juz nie jest, watpie aby wytrzymal tyle meczy na wysokim poziomie ile w tym sezonie.

Po 3 Smalling, jak dla mnie to jako rezerwowy jest dobry, jednak na pierwsza 11( szczegolnie gdyby musial grac przeciwko takiej Chelsea czy City) jest obecnie za slaby.

Po 4 Jedynym pewnym dla mnie obronca jest Evans.

Po 5 Liczba straconych bramek. Skoro majac tak swietnego bramkarza na boisku( nie jakiegos tam Howarda, za czasow kiedy u nas gral ), tak dobrych obroncow:
tracimy tych bramek wiecej niz taki Everton, Ars
tracimy tyle samo bramek co takie Live
tracimy tylko o 2 mniej niz takie slabe Stoke, no chyba jak na dloni widac ze z nasza obrona cos jest nie tak. I na szczescie nie tylko ja to widze, ale chyba i Moyes

Takze dla mnie transfer srodkowego obroncy jest drugi w kolejnosci po transferze srodkowego pomocnika.
Licze ze Moyes po kupnie ŚP, kupi jeszcze ŚO ( Garay badz Marquinhos, byle nie jakies Jagielki Heintingi itp ;)
» 15 lipca 2013, 22:44 #64
parys18: wg mnie w obronie jest kim grać i obawiam się że przyjście Garaya może zmniejszyć liczbę występów dobrze zapowiadających się Smallinga i Jonsa słabo znam Garaya jako piłkarza ale uważam że nie jest potrzebny MU(obym się mylił).
» 15 lipca 2013, 22:31 #63
Lordscorpio4: Szczerze nie znam Garay'a, w zyciu nie widziałem jak on grał, ale szczerze mówiąc, jeśli jest to prawda że będzie u nas grał... cieszę się z tego powodu, większość z was oczekuje dużych nazwisk... powiem tylko jedno wielkie nazwiska są przereklamowane i zbyt drogie, jest wielu piłkarzy którzy nie dość że są młodzi, to jeszcze utalentowani, i takich też nam potrzeba ;D
» 15 lipca 2013, 22:27 #62
Nani27: Bardzo sie ciesze z tego transferu ! czekam teraz na oficjalne potwierdzenie ;)
» 15 lipca 2013, 22:20 #61
Klimaa: Szkoda że kosztem Garaya Jones będzie miał mniej okazji do gry na stoperze..
» 15 lipca 2013, 22:16 #60
maxi7777: podejdźcie do tego bardziej perspektywicznie :
Vidić - co prawda świetny obrońca , aczkolwiek w ostatnim czasie nie mógł dojść do pełnej dyspozycji z powodu licznych kontuzji , a i ostatnio jakąś złapał więc nie wiem czy w nadchodzącym sezonie będzie mógł grać w każdym meczu
Ferdinand - ciągle jest w stanie grać na najwyższym poziomie , lecz latka lecą , w listopadzie Rio skończy 35 lat i moim zdaniem nie pogra w 1 składzie dłużej niż przez 2 najbliższe sezony .
Evans - młody dobry gracz lecz na chwilę obecną musi jeszcze nieco poprawić w swojej grze aby stać się podstawowym zawodnikiem MU .
Smalling - w ostatnim sezonie rzadko przebijał się do pierwszej 11-stki United . tu najlepszym wyborem byłoby wypożyczenie .
Jones - ostatni sezon grał nie tylko na swojej nominalnej pozycji lecz także grał jako defensywny pomocnik i muszę przyznać że byłem pod wrażeniem jego uniwersalności . jednak jest jeszcze dość młody i brakuje mu doświadczenia aby grać w podstawowym składzie United .
Garay wydaje mi się świetnym rozwiązaniem szczególnie że żaden klub oprócz naszego nie zabiega o jego podpis , a także ze względu na rozsądną cenę .
» 15 lipca 2013, 21:39 #59
OldTrafford1988: Czyli można stwierdzić, że Jones będzie środkowym pomocnikiem. Po co 6 środkowych obrońców.
» 15 lipca 2013, 21:00 #58
Malkontent: Bardzo czekam na Strootmana!
» 15 lipca 2013, 20:53 #57
Dyk11: jeżeli to bedzie oficjanle potwierdzenie to powiem tak dobry transfer ferdinand jeszcze sezon lub 2 pogra i emerytura vidic tez juz nie zadlugo mu zostalo a wiec evans garay to bedzie dobra para stoperow i jak na srodkowego obronce to on jest nie stary tak wiec przyda sie napewno; ))
» 15 lipca 2013, 19:39 #56
PwnT: Lipny transfer.
» 15 lipca 2013, 19:02 #55
profesor999: Rio młodszy nie będzie a za rok pewnie skończy karierę. Vidić nie wiadomo czy utrzyma forme bez kontuzji . Ten transfer bardzo nam pomoże.
» 15 lipca 2013, 18:33 #54
mantup89: Nie uwierzę jeśli nie zobaczę oficjalnego komunikatu, że Garay jest zawodnikiem United. Po ostatnich ekscesach z Thiago wolę dmuchać na zimne. Jeżeli wiadomość okaże się prawdziwe, będziemy się cieszyć.
» 15 lipca 2013, 17:59 #53
krzysiekx27: "Man Utd complete €20m deal for Argentina international!" - wiadomość z fanepage'a Giggsa, Hernandeza i Evry :D
» 15 lipca 2013, 17:54 #52
Satler4: Ehh czy w końcu wszyscy zrozumieją, że Moyes nawet nie interesował się Thiago? To był tylko wymysł prasy.
Prawie każdy narzeka na jego politykę transferową, skoro powiedział, że musi wzmocnić środek i, że będą transfery to będą. Mam nadzieje, że Moyes wypi***oli taki transfer, że się wszyscy posracie...
» 15 lipca 2013, 17:47 #51
T7MU: dobra dobra... konkrety! Jak będzie OFICJALNIE to pogadamy!
» 15 lipca 2013, 17:29 #50
kacpersky: Nie jestem przekonany do tego zakupu. Mamy przynajmniej dwóch młodych, doskonale się zapowiadających ŚO - Evansa i Jones'a. Skończy się tak, że będą grali sporadycznie i odejdą, bo ile można na boisku wypacać płynów, jak się dostaje mało szans? Smalling też zaliczył w zeszłym sezonie kilka bardzo dobrych spotkań, więc kompletnie nie rozumiem potrzeby tego transferu. Chyba, że Moyes planuje odstawić Ferdinanda na ławkę, a dobrze ograni Garay z Vidiciem mieliby asystować w spotkaniach młodszym kolegom i ich asekurować?
Ciężko wytłumaczyć o co chodzi. Jak dla mnie na chwilę obecną zupełnie nietrafiony zakup i już pal licho Thiago czy Modricia, który miał się pojawić u nas w zeszłym sezonie - my po prostu potrzebujemy dobrego rozgrywającego. Kontuzja Carricka i możemy odpuścić grę o wyższe stawki, bo niby kto ma za niego zagrać na tak kluczowej pozycji - Jones? Na skrzydłach nie spisywał się dobrze, wolę nie myśleć co by robił z piłką na pozycji DMF. Skrzydła już przeboleję - jeśli tylko Zaha "zaskoczy" to będziemy grali na niego jak za czasów Ronaldo, więc akurat linią OP (mamy jeszcze Kagawę, Rooneya , Powella, Cleverleya ) jestem całkiem zadowolony.

No nic - poczekamy zobaczymy.
» 15 lipca 2013, 16:55 #49
Ksero: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2013 16:49

Jeżeli to prawda to uważam, że to bardzo dobry transfer! Niby jest Smalling, Jones, Evans, Rio, Vidić. Rio ma 34 lata, Vidić co chwila urazy, to samo przecież Smalling. Tylko Jones, Evans i Rio są zawsze dysponowani, Garay się przyda. Nie panikujcie ludzie, to, że kupiony został ŚO nie oznacza koniec transferów, albo brak kasy na ŚP! Podejrzewam, że w klubie pracują nad kilkoma transferami i akurat ten udało się dopiąć najprędzej.
» 15 lipca 2013, 16:47 #48
KaTKoX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2013 16:33

Co nie którzy z was widocznie czytać nie umieją gimbusy ... on jeszcze nie jest naszym zawodnikiem to tylko zdanie gazety a tak naprawdę nic nie wiadomo po za tym przyda się taki obrońca co z tego że mamy młodych zdolnych zawodników ale potrzebny nam doświadczony obrońca bo Ferdzio ma 34 lata a Vidić co chwile leczy kontuzje zresztą młodzi tak samo ...
» 15 lipca 2013, 16:32 #47
Wade: Środkowi obrońcy:Jones,Evans,Smalling,Rio,Vidic,Garay. Czyli nie spodziewajmy się już nowego defensywnego pomocnika,bo tam będzie grał Jones który na tej pozycji jest beznadziejny,na środku obrony już go nie ujrzymy chociaż tam jest kozakiem.
» 15 lipca 2013, 16:25 #46
chester123: transfer garaya (jeśli nastąpi) o niczym nie przesądzie
ps. phil mimo iż jest ŚO bardzo dobrze radzi sobie u boku carricka
» 15 lipca 2013, 17:18 #45
Nani27: to jest jedna z wielu rzeczy, dla których pokochałeś ten klub :) i podejrzewam , że ona sie nigdy nie zmieni :)
» 15 lipca 2013, 22:21 #44
TraN: Ja tam jestem jak najbardziej za. Każdy wie, jak grała nasza defensywa w zeszłym sezonie, ile bramek traciliśmy. Rio nie wytrzyma raczej całego sezonu. Vidic może mieć wciąż problemy z kolanem, Jones jest jeszcze za młody, a Smalling mnie nie przekonuje. Evans jest świetny, ale 1 pewny obrońca nie wystarczy.
» 15 lipca 2013, 16:15 #43
rybak: MY CHCEMY OFENSYWNYCH ZAWODNIKÓW
» 15 lipca 2013, 16:08 #42
mcis: tak kupmy 8 napastnika lub 6 skrzydlowego....
» 15 lipca 2013, 16:10 #41
UnitedProClub: Sory lecz tych sześciu skrzydłowych oprócz Zahy nie radzą sobie...
» 15 lipca 2013, 16:50 #40
MenToS0295: Sory ale nie wiemy jak będzie grać Zaha z mocniejszymi zespołami
» 15 lipca 2013, 17:23 #39
increase: To, że w poprzednim sezonie naszym skrzydłowym nie szło to nie znaczy, że w tym nie będzie. Dziwi mnie ich dyspozycja, gdyż wszyscy mają wysoki potencjał.
Gdyby ktoś potrafił ustabilizować formę Naniego to robiłby różnicę na boisku. Young w Aston Villi grał świetnie, a przyszedł do nas i już piach, dodatkowo co chwila łapie kontuzje. Valencia w sezonie 11/12 był bardzo dobry, w 12/13 stracił formę, lecz końcówkę już miał nieco lepszą.
Z Zahą może być różnie. Może stracić błysk jak Young, zabłysnąć na chwilę jak Valencia lub stać się jednym z najlepszych skrzydłowych jak CR7. :)
» 15 lipca 2013, 18:57 #38
justdudi: Super! od przyszłego sezonu bedzięmy grali 8 obrońcami, Moyes wprowadził nową taktykę....żałosne to powoli się robi, zacznijmy wzmacniać skład od formacji, której obecnie nie mamy, czyli środka pola!! bo wbrew opinii wielu Carrick to nie jest ŚP tylko DMF! on jest od rozbijania ataków rywali i czyszczenia środka, a nie od rozgrywania piłek i nadawaniu tempa naszej grze
» 15 lipca 2013, 16:05 #37
mcis: zalosny to jestes ty. idz do Szity sezonowcu....
» 15 lipca 2013, 16:11 #36
mcis: po pierwsze ten chlop odnosi sie do mojego ukochanego klupu slowami "załosne" co juz dyskwalifikuje go jako diabelka.

po drugie wg niego Carrick to DP, co ukazjuje jego slaba znajomosc pilki,

po trzecie z jego wypowiedzi wnioskuje, ze ten chlop uwaza, ze Carrick nie nadaje sie do rozgrywania. widocznie ten chlop nie oglada spotkan MU lub jest absolutnym ignorantem, gdyz w zeszlym sezonie Carrick rozgrywal lepiej niz Paul

po czwarte: skoro klub w postani Moyesa i calej rady dyrektorow decyduja sie na zakup kolejnego obrocy to widocznie jest on potrzebny. przeciez nie robia tego na zlosc.

Vidic wylecial ze skladu na 3 tygodnie, tylko patrzec jak Rio do niego dolaczy. W zeszlym sezonie tez mielismy tylku obroncow, a gralismy Carrickiem jako SO. pamietasz?

ponadto Garay gra takze jako DP, wiec wole widziec Jonesa jako SO, a Garaya jako DP, niz marnowac Phila na srodku pola.....
» 15 lipca 2013, 17:12 #35
Krzyzu: Ech, nie jestem przekonany jakoś.
» 15 lipca 2013, 16:04 #34
Szeliga: polityka transferowa Moyesa jak na razie bomba kupujemy 6 środkowego obrońce o przeciętnych umiejętnościach -.- dajemy 35mln za fabregasa a ucieka nam tiago dużo mlodszy z wiekszym potencjałem na 25 no brawo
» 15 lipca 2013, 16:03 #33
Trz: jak by u nas na lawce byl guardiola to i thiago by sie znalazł
» 15 lipca 2013, 17:22 #32
kapi97: Tylko słyszę po co , po co ? ...a nie pamiętacie jak w zeszłym roku Carrick grał w obronie ?
Trzeba wzmacniać skład w każdej formacji jak myślimy o LM.
» 15 lipca 2013, 15:50 #31
KejsiK: Tak, ale można postawić na młodych na Evans'a, Smalling'a czy Jones'a 18baniek niepotrzebnie wydane
» 15 lipca 2013, 15:54 #30
kapi97: Mamy kasę to czemu nie wydawać ? Ma się zmarnować :D ?
Trzeba też pomyśleć, że Ferdinand ma 34 lata.
» 15 lipca 2013, 16:04 #29
Celt15: Można postawić na nich i pewnie tak zrobił by na początku SAF, tylko, że wszyscy byli kontuzjowani! Z naszymi środkowymi obrońcami jest tak, że częściej łapią kontuzje niż grają. Smalling coraz bardziej obniża poziom, bo coraz mniej gra i coraz więcej się leczy. Nie wiadomo również jak będzie wyglądał ten sezon dla Ferdinanda, u którego z każdym dniem ryzyko kontuzji zdecydowanie wzrasta, on z resztą grał najczęściej z ŚO, a teraz raczej nie będzie już to możliwe. Ludzie zrozumcie, potrzebowaliśmy kogoś pomiędzy zawodnikiem bardzo doświadczonym, a młodym, kogoś takiego jak Vidić, lecz ten podobnie jak Smalling coraz częściej trafia do szpitala...
» 15 lipca 2013, 16:04 #28
kapi97: @Celt15 Zgadzam się z Tb, wyjąłeś mi to z ust :D
» 15 lipca 2013, 16:16 #27
Evra666: ludzie to jest dobry grajek poradzi sobie :)
» 15 lipca 2013, 15:47 #26
KejsiK: Moim zdaniem nie potrzebny zakup, mamy wielu dobrych obrońców i młodych.
» 15 lipca 2013, 15:38 #25
Dzuma2383m: Ale obrona była kulawa i to opiewało w wielu meczach w których goniliśmy wyniki, Jak dla mnie David Moyes bardzo dobrze sobie poradzi na stanowisku trenera manchesteru united. Teraz tylko jakiegoś diabelskiego środkowego pomocnika i możemy się bić o mistrza Anglii. Tyle odemnie ;)
» 15 lipca 2013, 15:54 #24
wiruch: nie zgadzam się..odrabialiśmy straty co kolejkę bo nasza druga linia nie istnieje w 90% meczów i gramy tylko atak-obrona. Gdy w końcu zainwestujemy w porządnych pomocników to nie będzie co odrabiać bo ataki przeciwników będą się kończyły na środku boiska..
» 15 lipca 2013, 16:08 #23
Dzuma2383m: No tutaj też ci przyznam rację, ale jeżeli carrick ma sie wracać na środek obrony to naprawdę coś jest nie tak...
» 15 lipca 2013, 16:10 #22
diament: Ja jakos nie mam przekonania do obroncow z Hiszpani gdyz nie sa zbyt dobrzy co pokazuje ilosc bramek w PD a na dodatek wiekszosc jest za slaba fizycznie jesli chodzi o gre w Angli
» 15 lipca 2013, 15:37 #21
gosc1234: ja też nie mam przekonania do obrońców z Hiszpanii, dlatego uważam, że transfer Argentyńczyka, grającego w lidze portugalskiej może być dobrym wyjściem :)
» 15 lipca 2013, 15:49 #20
NaDeRoo: Mistrzu przeczytaj cały tekst a nie tylko tytuł ok? Pisze jak byk argentyńczyk.
» 15 lipca 2013, 15:50 #19
18seba78: Nie narzekajcie na to, że Moyes sprowadził obrońcę, bo chyba wszyscy przeżywaliśmy zawał serca, gdy praktycznie co kolejkę Manchester odrabiał straty dopiero w końcówkach meczu. Ja akurat jestem zadowolony z jego przyjścia. Nie zapominajmy o tym, że Vidic jest po ciężkiej kontuzji kolana a Rio ma już swoje lata. Dobrze, że David będzie miał kolejną opcję ustawienia obrony ale teraz niezwłocznie należy sprowadzić kogoś do środka pomocy
» 15 lipca 2013, 15:35 #18
wiruch: nie zgadzam się..odrabialiśmy straty co kolejkę bo nasza druga linia nie istnieje w 90% meczów i gramy tylko atak-obrona. Gdy w końcu zainwestujemy w porządnych pomocników to nie będzie co odrabiać bo ataki przeciwników będą się kończyły na środku boiska..
» 15 lipca 2013, 16:07 #17
18seba78: Nie możesz zapominać o wieku Rio i Vidicia, oboje są już po 30 i nie będą w stanie grać na najwyższych obrotach w każdej kolejce. Jeżeli obrona gra pewnie, to nasza pomoc i atak będą grały na większym luzie. Pożyjemy, zobaczymy. Nie ma co teraz oceniać tego transferu, sezon pokaże, czy to był dobry ruch ;)
» 15 lipca 2013, 18:30 #16
Diabel16: Dobry gracz.
» 15 lipca 2013, 15:33 #15
AderNVK: Smalling sie nie nadaje Rio i Vidic swoje lata maja do tego czesto łapia kontuzje wiec Garay sie przyda.
» 15 lipca 2013, 15:28 #14
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2013 15:28

Akurat ten transfer mnie w ogóle nie cieszy, bo niewiele zmieni w grze.
» 15 lipca 2013, 15:27 #13
Lordscorpio4: Skąd wiesz? Ja nie widziałem jak Garay gra, i jestem ciekawy jak się spisze w United ;)
» 15 lipca 2013, 22:28 #12
Makavelli88: tylko po co? jest vida i rio wiem wiek ale sa doswiadczeni i to jest spory plus. solidny evans. jones i smalling maja grac na srodku obrony a nie pomocy jak w przypadku phila. zbedny transfer zabierajacy miejsce graczom ktoryc powinni sie rozwijac i zdobywac doswiadczenie.
» 15 lipca 2013, 15:26 #11
mcis: masz racje ten cholerny Moyes to pewnie podwojny agent MC. przyjechal tu zniszczyc ten klub. i ci idioci z rady dyrektorow MU mu pozwalaja sprowadzac niepotrzebnych pilkarzy, ech przynajmniej MU ma jeszcze tych wybitnych fachowcow w portalu Devilpage... powinnismy napisac do nich list i uswiadomic ich o ich wlasnej glupocie.....
» 15 lipca 2013, 15:36 #10
TheMatiZ: Może Smalling nie koniecznie ale Evans i Jones jak najbardziej... Rio cóż... lata świetności ma za sobą...
» 15 lipca 2013, 16:12 #9
AderNVK: Musimy sprowadzic takiego gracza jak Fabregas bo bedzie krucho :/
Mam nadzieje,ze wladze zadzialaja cos wkoncu..
A co do transferu Garaya jestem jak najbardziej za :)
» 15 lipca 2013, 15:24 #8
mcis: ja tez licze na Fabregasa. MU ma ponoc zaoferowac 30mln funtow, co moze przekona Barce. troche u nich krucho z forsa po zakupie Neymara, ale jakby nawet wyszlo to jeszcze pozostaje Arsenal, ktory ma opcje pierwokupu za 25mln euro....
» 15 lipca 2013, 15:29 #7
ro7: Po tym jak sprzedali Thiago to nie sądzę by pozbyli się kolejnego zawodnika ze środka pomocy. Tym bardziej, że Arsenal ma prawo pierwokupu i serce Fabregasa pewnie bardziej bije w kierunku Londynu. Szanse oceniam (w porywach) na 1%...
» 15 lipca 2013, 15:34 #6
muni: No to źle oceniasz szanse. Bo ten transfer Fabregasa jest dość prawdopodobny.
» 15 lipca 2013, 15:39 #5
mcis: ja daje 30%, bo problemy finansowe w Hiszpanskiej lidze sa okropne, Fabregas jest troche pomiatany w FCB, nie gra na swojej pozycji, u nas moze z miejsca stac sie kluczowym zawodnikiem, z A. nic nie wygra
» 15 lipca 2013, 15:42 #4
muni: Tak jak już wczoraj pisałem Garay na 99% jest naszym zawodnikiem.
Ale dzisiaj jest nowy hit. Pierwszym newsem na każdej stronie jest wiadomość, że złożyliśmy ofertę za Fabergasa. 25-30 mln. Także robi się ciekawie.
» 15 lipca 2013, 15:19 #3
DiablesRouges: On ma wyjebane na nasz klub, także powodzenia z tymi brawami dla pomysłu z Fabsem :D
» 15 lipca 2013, 15:29 #2
Damianos500: Fabregas jest bardzo dobry,ale nie dla nas :)
» 15 lipca 2013, 15:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.