Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Klopp: Kagawa marnuje się w United

» 22 maja 2013, 10:39 - Autor: Bart - źródło: metro.co.uk
Jurgen Klopp przyznał, że płakał, gdy Shinji Kagawa zmieniał barwy klubowe zeszłego lata i przeprowadził się do Manchesteru.
Klopp: Kagawa marnuje się w United
» Odejście Japończyka z Borussii było błędem według Jurgena Kloppa
Tegoroczny finalista Ligi Mistrzów sprzedał Kagawę do United za kwotę 12 milionów funtów. Klopp przyznał, że żałuje tego posunięcia, ale bardziej boli go to, że Shinji w Manchesterze United nie odgrywa znaczącej roli.

- Shinji Kagawa jest jednym z najlepszych zawodników na świecie, a teraz gra po 20 minut w meczach Manchesteru United, w dodatku na lewym skrzydle - komentował Klopp.

- Łamie mi to serce. Naprawdę, mam łzy w oczach. Środek pomocy to najlepsza pozycja dla Kagawy. Jest ofensywnym pomocnikiem i ma niesamowitego nosa do bramek. Rok wcześniej Nuri Sahin przeszedł do Realu Madryt, ponieważ to największy klub na świecie. Gdyby zawodnicy byli bardziej cierpliwi, sami moglibyśmy rozwinąć jedną z największych drużyn świata - mówił trener Borussii.

Kolejną młodą gwiazdą, która opuści szeregi klubu z Dortmundu jest Mario Goetze, który zasili szeregi Bayernu Monachium. Niewykluczone również, że tego lata Klopp będzie się musiał również pożegnać z Robertem Lewandowskim.


TAGI


« Poprzedni news
Liga największych gówniarzy
Następny news »
Phil Neville: Moyes zakończy karierę w United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


Maciek89: Wszyscy hejtują co napisałem o K. A nikt się nie odniósł że media stale kłamią w sprawie cen piłkarzy! I zmieniają te ceny non-stop! Bebe kosztował 7.5, potem 4.5 a teraz okazuje się że niecałe 3 mln, z K. będzie to samo!
» 23 maja 2013, 21:53 #73
Sideswipe: Wszyscy hejtuja co napisales? Bo nigdy w zyciu nie napisales cos madrego, moze masz swoje zdanie ale ono jest posrane i po ich przeczytaniu nie wiem czy mam plakac czy sie smiac
» 30 czerwca 2013, 21:48 #72
Klimaa: To był jego pierwszy sezon. Teraz już musi być tylko lepiej a sam Kagawa powinien odgrywać w klubie coraz ważniejszą rolę.
» 22 maja 2013, 23:36 #71
Malkontent: Niestety ma rację. Miejmy nadzieję że kontuzję go ominą w przyszłym sezonie :)
» 22 maja 2013, 20:43 #70
Kris91: W końcu ktoś to powiedział!! Klopp ma całkowitą rację przecież taki piłkarz kiedy mówi że przechodzi do lepszego klubu nie ma świadomości że mogliby na miejscu stworzyć wielki klub?? Nie wierzę...
» 22 maja 2013, 19:45 #69
tomek1887: Dla mnie Rooney moze odejsc. Wkoncu Kagawa bedzie grał jako Ofensywny pomocnik a to mu wychodzi bardzo dobrze. Za kase za Rooneya trzeba kupic kogos do Carricka bo nic nie ugramy
» 22 maja 2013, 18:28 #68
adam166621: dokładnie Kagawa marnuje się na skrzydle bo z jego kreatywnością grając za Robinem byłby bezcenny dla drużyny ( po za tym na skrzydłach mamy Young'a , Naniego i Valencie więc kolejny nam jest niepotrzebny) przydał by się Fellaini lub Marchisio
» 22 maja 2013, 20:46 #67
Maciek89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2013 18:03

Było 25 mln, teraz jest 12 a niebawem dowiemy się że BVB nam dopłaciło przy tym transferze! To samo było z Bebe, z początku mówiono że 7.5 mln a potem sukcesywnie ta cena malała... Ktoś tu chce nas oszukać, lub te wszystkie podawane ceny nie mają nic wspólnego z faktami!

A Kagawy nie lubię, dla mnie zupełnie nie pasuje do United! A jak BVB zabolała jego strata widać najlepiej w nagłówku- finalista LM. Zawodnik przeciętny, ale wiadomo przy ekspansji Europy każdy zagraniczny rodzynek to wartość ale przede wszystkim marketingowa...

Żeby nei było hejtowania, mam nadzieję że zacznie coś w końcu grać pod okiem nowego trenejro, tym bardziej że dzięki Bogu WR10 już chyba definitywnie odchodzi- super wiadomość!
» 22 maja 2013, 18:01 #66
qba1323: stary nie wiem co bierzesz ale zmiejsz dawke bo dawno takic glupot nie czytalem.. !!"A jak BVB zabolała jego strata widać najlepiej w nagłówku" oto on,poczekaj do soboty "bayern zdeklasowal bvb w kazdy mozliwy sposob"!! liga niem,puchar oraz prawdopodobnie LM
» 22 maja 2013, 18:11 #65
Maciek89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2013 18:21

Bayern zdeklasował wszystkie drużyny- patrz 0-7 z Barceloną, myślisz że Kagawa by coś zmienił? Bez jaj. A kto wygra LM to się jeszcze okaże... Ogólnie brawa dla BVB i tak się nalezą- patrz co ugrali gdy Kagawa odpowiadał za ich atak - ostatnie miejsce w grupie, więc ogarnij się! A sezon temu mieli majstra tylko dlatego że rywalizował z nimi inny Bayern, ten obecny to miażdżyciel i najsilniejsza drużyna w Europie, ale finał to tylko 1 mecz
» 22 maja 2013, 18:19 #64
trikos: Maciej niestety wiesz tyle co nic.Ostatnie miejsce w grupie bo grał Kagawa ? Ale jesteś śmieszniak. Może tak zgranie drużyny i obecna forma decyduje kto gra i jakie są wyniki ? Chyba że mogę się mylić.Nie chcę bardzo mi się rozwijać tego tematu a wracając do Shinjiego.Spójrz na 1szy sezon np. Silvy czy Maty podobne a dziś ? Różnie może być z nasza kochaną EPL.Michu przyszedł ze słabego nie oszukujmy się Rayo a tutaj ?...Pomyśl zaczem coś napiszesz !
» 22 maja 2013, 18:52 #63
Nani1900: Zawsze jak czytam komentarze Maciek89 to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Wypisujesz takie głupoty, że brak mi słów.
» 22 maja 2013, 19:42 #62
waterfordpany: 89 rocznik , co taki łepek może wiedzieć ?
» 22 maja 2013, 21:44 #61
Maciek89: @trkos
Silva, Mata i inni grali zajebiście od początku, pomyśl zanim coś napiszesz

@nani
Przynajmniej mam swoje zdanie, potrafię je wyrazić i napisac coś więcej niż twoje gimbaziarskie wypociny- płacz sobie mam to gdzieś!

@water Dzięki ale rok 1989 jest już raczej aż niż dopiero!
» 23 maja 2013, 21:51 #60
Nani1900: Trzeba się zgodzić z Kloppem. Kagawa się marnuje na skrzydle, jego pozycja to SPO. Rooney odchodzi, a Kagawa powinien wskoczyć do podstawowego składu.
» 22 maja 2013, 17:51 #59
Kanapka: Popieram ! SAF nie miał pomysłu na Kagawe, lepszy Scholesy giggsy i Tom wg niego.
Oby przy Moyesie się rozwinął i grał tam gdzie jest najlepszy !
» 22 maja 2013, 17:43 #58
rybak: Jak dla mnie to ustawienie 4-1-2-1-2 Kagawa za Rooneyem i RVP jak Sneijder w Galatasaray
» 22 maja 2013, 17:17 #57
Sorata: A ja myślę, że Kagawa to był transfer dla Moyes'a. Dlaczego? Ano dlatego, że wydaje mi się, że SAF wiedział, że po jego odejściu następnym menago będzie David, znał jego relacje z Wayne'm i przewidział, że Roo może chcieć odejść. W związku z tym aby w MU był dobrej jakości AMC, zakupił Shinjiego :).
» 22 maja 2013, 17:10 #56
vip14: Kagawa co prawda nie miał w tym sezonie szansy, żeby się wykazać, ale to nie świadczy o tym, że trzeba od razu twierdzić, że on marnuje się w United. Moim zdaniem na Kagawę przyjdzie jeszcze czas :D
» 22 maja 2013, 16:56 #55
Krzyk: Zgadzam się w pełni. Aklimatyzacja plus język to podstawa. Dobrze, że mimo wszystko w kilku meczach pokazał się z dobrej strony - dobre rokowania na przyszłość. Wszystko to nie zmienia jednak faktu, że część zawodników, w tym Kagawa, marnowała swój potencjał przez ustawianie na nieodpowiednich pozycjach. Po pierwsze wynika to z błędu Fergusona, który chyba zbytnio zawierzył naszym wspaniałym pomocnikom (Ando i Clev) i nie kupił nikogo sensownego na środek, a także z głupiego pecha, bo kto mógł przewidzieć, że nasi wszyscy skrzydłowi jak jeden mąż będą grali w tym sezonie piach?
» 22 maja 2013, 16:48 #54
Maaattttt: Nie przypominam sobie, żeby Kagawa grając w Borussii udzielił jakiegokolwiek wywiadu po niemiecku. Zawsze odpowiadał z tłumaczem, a nie wierzę, że z kolegami z drużyny nie potrafił się porozumiewać. Przypomnę, że był tam jedną z ważniejszych postaci. Podobnie sytuacja wygląda w Manchesterze. Problem językowy to problem wirtualny, a Japończyk po roku w Anglii na pewno się świetnie zaaklimatyzował, chyba nie myślisz, że nie rozmawia z kolegami na treningach, a na boisku z nikim się nie porozumiewa.
Niech ich opierdziela i ustawia kapitan i inni piłkarze z charyzmą, nie każdy, nawet najlepszy na świecie, musi ją w sobie mieć.
» 22 maja 2013, 16:48 #53
zielakov: prawda jest taka ze Kagawa to ekonomiczny transfer pod japonska publike aby zarobic jak najwiecej pieniedzy na corocznym tournee po azji...pare milionow skosnookich kibicow to naprawde gruba rzecz..ale fajnie jakby cos wiecej gral..
» 22 maja 2013, 16:10 #52
Taurus: Sam się marnujesz ;)
» 22 maja 2013, 15:01 #51
Maaattttt: Kagawa będzie odgrywał bardziej znaczącą rolę w kolejnych sezonach, głęboko w to wierzę. Jeśli Rooney odejdzie to miejsce dla niego się zwolni, a pokazał, że na nie zasługuje. Ktoś mocny na lewe skrzydło i Shinji może grać za Robinem, a wtedy za Rooneyem nikt nie powinien płakać. Jeśli ten oczywiście nie chce grać dla nas na 100%.
Ale Jurgen, bardzo dobry z pana trener, ale tak podważać decyzje sir Alexa? :)
» 22 maja 2013, 14:38 #50
pablomu: Klopp ma rację. Mam nadzieję, że Moyes to pukłada.
» 22 maja 2013, 14:31 #49
swistek: Każdy zawodnik siedzący na ławce w United się marnuje :)
» 22 maja 2013, 14:30 #48
NewtonHeath1878: Dobrze gość gada. Pożegnać się z Rooneyem, Kagawę wystawiać na ofensywnym, a nie na skrzydle. I zmienić to ustawienie. Z Moyesem bardzo możliwe, że będzie 4-2-3-1. To by było świetne, na defach Carrick z Fellainim (oby), skrzydłowi to już wg jego uznania, ofensywny Kagawa i napadzior RvP. Shinji świetnie by się odnalazł, to jeden z naszych najlepszych pomocników, tylko trzeba pomóc mu wyzwolić tę "ukrytą moc".
» 22 maja 2013, 14:08 #47
Maaattttt: Zgadzam się w 100%, tak trzeba grać. Rooneyowi dziękujemy, Kagawa świetnie go zastąpi, do tego Fellaini obok Carricka, a przyjście Belga bardzo prawdopodobne.
» 22 maja 2013, 14:40 #46
Dubek: nie odwalać, tylko ma 100% rację. Moim zdaniem Kagawa strasznie marnuje sie w United, on powinien być podstawowym zawodnikiem a nie siedzieć na ławie ...
» 22 maja 2013, 13:32 #45
krysbe: Jestem dokładnie tego samego zdania co Klopp.
» 22 maja 2013, 13:38 #44
Wielbicielka: True story:)
» 22 maja 2013, 13:51 #43
mcis: i pewnie bylby podstawowym zawodnikiem, gdyby nie te 2 kontuzje, ktore wybily go z rytmu. potem musialo minac troche czasu, zeby wrocil do formy i ostanio gra fenomenalnie. mozliwe, ze zobaczymy go w przyszlym sezonie obok Carricka, ale musi minac troche czasu, zeby japonczyk przystosowal sie do gry na srodku...
» 22 maja 2013, 14:09 #42
gosc1234: Kagawa nigdy nie zagra obok Carricka, bo nie potrafi nie ma predyspozycji i to by była marnacja!
Kagawa ma grać przed Carrickiem, a za napastnikiem(1 napastnikiem)
» 22 maja 2013, 14:37 #41
mcis: mamy 2 genialnych napastnikow (nie licze roo, ktoremu mozna juz podziekowac). mamy vP i Groszka. moim zdaniem Groszek poprawi skutecznos, jak wejdzie w tryb meczowy i zacznie regularnie grac cale spotkania. w sytuacji gdy nie sprowadzimy zadnego SP to mozna sprobowac podszkolic Kagawe. niewiele mu brakuje na te pozycje tylko troche poprawic odbior i to eszystko...
» 22 maja 2013, 15:25 #40
Dubek: Wybacz ale Kagawa to typowy cofniety napastnik, wiec on musi grać za napastnikami a nie w środku obok Carricka. Obok Carricka musi grać typowy ŚP którego musimy kupić w tym okienku transferowym.
» 22 maja 2013, 16:11 #39
gosc1234: Kagawie brakuje wszystkiego do gry na ŚP
nie ma odbioru, nie odczytuje zagrań przeciwników jak Carrick, nie ma wzrostu, nie ma siły, nie ma crosów, on raczej gra szybkie, krótkie podanie, ewentualnie jakieś prostopadłe górą, ale nie zagra ci crosa
» 22 maja 2013, 17:14 #38
Polson: Jurgenowi zaczął się grunt pod nogami sypać i zaczyna mu odwalać...
» 22 maja 2013, 13:25 #37
YaMU: no dobra to zeby nie eksperymentował z rolami zawodnika np: napastnik jako pomocnik, obronca jako defensywny pomocnik czy skrzydłowy jako boczny obronca ;s
» 22 maja 2013, 13:21 #36
YaMU: mam nadzieje że moyes ograniczy do minimum te ciagle rotacje
» 22 maja 2013, 13:17 #35
TylkoManUtd: rotacje są nieuniknione, konieczne. wg mnie nie ma takiego okreslonego minimum, nikt nie pociagnie grania na tylu frontach, ponad 60 meczy w sezonie
» 22 maja 2013, 13:19 #34
trikos: Dobra rotacja składem ŚPO za ŚPO a nie ŚN za ŚP itp itd z niektórymi się może udać ale widać gołym okiem Kagawa dusi się u nas przynajmniej jak gra skrzydło.Czy tylko ja widzę w nim potencjał Maty czy Silvy ?
» 22 maja 2013, 13:52 #33
mcis: eeee. Mata? Silva? nie. to sa rozgrywajacy, a Kagawa to bardziej cofniety napastnik, potrafi dryblowac, strzelac, zastawiac sie. swietnie porusza sie po boisku, ale nie potrafi wykonywac blyskotliwych podan, tylko takie proste...
» 22 maja 2013, 14:11 #32
Diabelred: mcis, ,,ale nie potrafi wykonywac blyskotliwych podan, tylko takie proste...'' eee wielokrotnie Kagawa decydowal sie na trudne zagrania,nie jego wina ,ze partnerzy sie zwykle z nim nie rozumieli...
» 22 maja 2013, 14:42 #31
mcis: wielokrotnie decyduje sie to prawda, ale to nie wina partnerow, ze pilka zwykle zagrana nie jest w tempo....
» 22 maja 2013, 15:22 #30
Diabelred: W 100% zgadzam sie ze slowami Kloopa.Kagawa marnuje sie u nas tak samo jak chociazby Chicha,ktory ma dobra srednia 0,75 bramek/na mecz we wszystkich rozgrywkach,czy w lidze prawie 1 gol na mecz.
» 22 maja 2013, 12:31 #29
mepol: Hmm, a mnie ciekawi jak to jest, że mamy praktycznie największy skład w lidze, mamy największą rotację, a i tak nie wytrzymujemy kondycyjnie spotkań z przeciwnikiem... :(
» 22 maja 2013, 12:28 #28
Diabelred: Tez mnie to ciekawi takie BVB,praktycznie caly sezon gra 1 (z rotacja moze 2-3 graczy) skladem i jakos daja rade...
» 22 maja 2013, 12:33 #27
RobvanKlu5i: To nie jest drugi Park jak ktoś niżej napisał. On przewyższa Parka techniką o kilka klas a jeśli chodzi o przegląd pola to już nie ma o czym mówić.
On jeżeli będzie grał regularnie to będzie dawał kibicom wiele momentów radości, a klub tylko na tym zyska, bo na Cleverleya nie ma co liczyć, jeżeli teraz niczego szczególnego nie pokazuje, to raczej cudów po nim spodziewać sie w przyszłości nie można, ale szansę dać mu trzeba mimo wszystko.
Mam tylko nadzieję że Moyes ustabilizuje skład, będzie (zdecydowanie) mniej rotacji, a kilku zawodników po złapaniu rytmu meczowego pokaże swoje prawdziwe oblicza.
» 22 maja 2013, 12:12 #26
yokowal89: Każdy wie jak fergie kombinował ze składem i każdego to wkurzało ( pamiętam komentarze przy składach ). Trzeba mieć nadzieje, że ma Moyes ma jakiś konkretny plan, taktyke i wprowadzi stabilizacje.
» 22 maja 2013, 12:06 #25
lager: A ja mam nadzieje, ze Moyes bedzie dalej stosowal rotacje, bo ta od 10 lat daje nam non stop tytuly. Jak ktos chce ciagle grac jednym skladem i taktyka to polecam Fife.
» 22 maja 2013, 12:20 #24
ro7: @lager:
nie da się grać jednym składem w fifę ;) zawodnicy się meczą :)
» 22 maja 2013, 12:34 #23
Diabelred: Nawet w Fifie trzeba stosowac rotacje ,jezeli gra sie mecze co 3 dni ;p,bo wiadomo zawodnicy tez sie mecza :)
» 22 maja 2013, 12:42 #22
mycka86: wow! ale realistyczna gra :P
» 22 maja 2013, 15:53 #21
czareks444: Dokładnie trzeba na niego stawiać w środku pomocy. Mam nadzieje, że Moyes da mu grać.
» 22 maja 2013, 12:02 #20
Michau38: Kagawa w jednym meczu strzela 3 bramki, po czym nie gra przez kilka kolejek...
» 22 maja 2013, 11:48 #19
pizdariusz: Ma gość rację i tyle.
» 22 maja 2013, 11:40 #18
Diabel16: Trzeba było kupić Hazarda,wiedziałem ze to lepszy gracz który zrobi wielką karierę.
» 22 maja 2013, 11:18 #17
kap: Trzeba było nie sprzedawać Ronaldo, Beckhama, niestety nas nie stać na takich graczy, cieszmy się że Van Persie wybrał Nas a nie pieniądze w City..
» 22 maja 2013, 12:09 #16
Wielbicielka: Hazard idealnie wpasował sie w agresywny styl gry Chelsea. Ja tam wcale nie załuję, że nie gra dla nas. Kagawa jeszcze pokaże jak się gra.
» 22 maja 2013, 13:53 #15
mcis: @diabel

nasza oferta za Hazarda zostala zaakceptowana, tak samo jak oferta CFC i MC. Hazard wysluchal wszystkich ofert uzgodnil wsystkie kontrakty i wybral CFC, bo wygrali LM.
» 22 maja 2013, 15:41 #14
Diabel16: Ok ;)
» 22 maja 2013, 20:05 #13
nortima1: Formacja 4-1-2-1-2. Dwóch napastników WR10(Javier) -RVP za nimi Kawaga. Na skrzydłach Nani (Zaha)-Valencia. Carrick jako def pomocnik. Tak by nie można było spróbować ?!
» 22 maja 2013, 11:15 #12
Maaattttt: Oj tak, wszystko na jedną kartę, oddajmy środek pola. Nie bylibyśmy w stanie zatrzymać większości kontrataków. Może 4-1-5, bujaj w obłokach - tak to można zagrać jak się przegrywa w końcówce decydującego meczu. Wystarczy spojrzeć na Bayern: Martinez i Schweinsteiger, dwóch defensywnych, zawsze za linią piłki i prawie nie da się ich ukąsić. Tak trzeba grać - 4-2-3-1. Tak też gramy cały sezon ale brakuje nam partnera dla Carricka.
» 22 maja 2013, 14:32 #11
sisinho: @Maaatttt

I tak oddajemy środek pola co mecz z lepszymi zespołami. Wystarczy popatrzeć co z nami robił Everton, City czy Chelsea.
» 22 maja 2013, 20:52 #10
Maaattttt: @sisinho
Dlatego od pewnego czasu nie jest tajemnicą, że potrzebujemy kogoś godnego gry obok Carricka, kto może mieć podobne zadania na boisku, a najlepiej dającego jakość z tyłu i z przodu. Fellaini? Czekam na ten transfer.
» 22 maja 2013, 22:53 #9
kap: Czy Kagawa był już próbowany na skrzydle?? mimo wszystko powinien grać za napastnikiem, on jest dobry do kombinacyjnej gry.
» 22 maja 2013, 11:05 #8
gosc1234: Kagawa cały czas gra na skrzydle...
» 22 maja 2013, 11:08 #7
NewtonHeath1878: Cały czas to nie. Jak strzelał ht, grał na środku.
Wystawiono go parę razy na skrzydło i nic ciekawego z tego nie wyszło.
» 22 maja 2013, 13:56 #6
mycka86: Z jednej strony ma racje. Ale z drugiej wiadomo, że czasami piłkarzowi nie jest łatwo gdy zmienia otoczenie i przenosi się do silniejszej ligi. Do tego doszło kilka kontuzji od początku sezonu i ciężko miał odnaleźć optymalną formę.

A co do wystawiania go na lewym skrzydle, to jest to temat na długą i osobną dyskusję, bo większość zespołów w lidze ma zbyt dobrze zorganizowaną drugą linię, żebyśmy mogli wyjść składem z 2ma środkowymi pomocnikami z czego jednym stricte ofensywny, praktycznie nie grającym w destrukcji. To nie liga niemiecka. Swoją drogę idealnie by było jakby nabrał trochę masy i siły i zaczął pracować bardziej w obronie wtedy można tak grać, no ale ciężko tak nagle zmienić charakterystykę gracza, właściwiej jest to nie możliwe. A jeśli miałby grać jak podwieszony napastnik(jak to miało miejsce w BVB), to musiałoby to być kosztem RVP, Roo, Chicarito, albo Welbecka, a ciężko stwierdzić czy na dłuższą mete byłoby to korzystne. Nieźle się sprawdzał natomiast, gdy kilka razy wyszliśmy tzw. diamentem. Generalnie dobrze mieć jakie kłopoty bogactwa i mam nadzieje, że pokaże jeszcze na co go stać :)
» 22 maja 2013, 11:03 #5
gosc1234: ja uważam że powinien dostać parę meczów za RvP, albo za Chichą (Wlebecka zostawmy na skrzydło)
oglądałem go tyle razy w BvB i myślałem że właśnie tak będziemy grać - a tu zonk Kagawa się marnuje
» 22 maja 2013, 11:09 #4
Polson: Dla nie których może to być dość głupim pomysłem, ale przy przestawieniu się na 4-2-3-1 Kagawa będzie mógł grać za napastnikiem. I nie będzie to Rooney. (Co się z nim stanie? Zobaczymy.)
Jeśli Kagawa zagra chociaż 2500 minut lub po prostu 25-30 pełnych meczy na pozycji ofensywnego pomocnika (amf) to zaliczy 30+ asyst/bramek.
Jedyne czego się boje to forma Welbecka, ale trzeba poczekać :)
» 22 maja 2013, 10:50 #3
Polson: Ja narazie nie widzę Wazzy w pierwszym składzie, jak skończy pajacować to zaczniemy o nim myśleć.
» 22 maja 2013, 11:36 #2
Tristan: Pozostaje się tylko zgodzić z Kloppem. Kagawa to świetny zawodnik, mam nadzieję że w nadchodzącym sezonie wykorzystamy go w 100% :)
» 22 maja 2013, 10:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.