Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Władze klubu o nowym menadżerze

» 9 maja 2013, 17:40 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
Grono władz klubowych Manchesteru United przywitało nowego szkoleniowca na specjalnie zwołanej konferencji prasowej. Pochwały w kierunku Moyesa kierowali sir Bobby Charlton, Ed Woodward, David Gill oraz rodzina Glazerów.
Władze klubu o nowym menadżerze
» Ed Woorward jest pod wielkim wrażeniem pracy Moyesa w Evertonie
Sir Bobby Charlton: - Zawsze powtarzałem, że chcieliśmy, aby kolejny menadżer był autentycznym człowiekiem Manchesteru United. W osobie Davida Moyesa mamy kogoś, kto rozumie rzeczy, które czynią ten klub tak wspaniałym. Wybraliśmy człowieka, który myśli długofalowo, i który będzie budował drużynę na teraz, jak i na przyszłość.

- David ma niesamowicie silny charakter i wie jak ważne jest sprowadzanie młodych talentów i ich szkolenie u boku światowych gwiazd piłki nożnej. Myślimy, że David będzie mógł wyrazić siebie pracą w United. Jestem zachwycony, że zgodził się na naszą propozycję i nie mogę doczekać się naszej współpracy – zakończył Charlton.

Ed Woodward: - Zatrudniając Davida Moyesa zagwarantowaliśmy sobie obecność menadżera, który ma wszystkie potrzebne cechy, aby kontynuować pracę na tym fenomenalnym dziedzictwie. Nie mam wątpliwości, że wprowadzi do klubu wiele energii i poświęcenia w zwycięstwo, które jest częścią tego klubu. To człowiek uszyty z tej samej tkaniny, co inni wspaniali ludzie, którzy byli tu przed nim. Byłem pod wielkim wrażeniem cech Davida, zarówno personalnych jak i tych menadżerskich, które odzwierciedlają wartości cenione w United. Jestem pewny, że wkrótce stanie się on integralną częścią unikalnej kultury Manchesteru United.

Joel Glazer: - Jestem bardzo zadowolony, że David zgodził się prowadzić Manchester United w najbliższej przyszłości. Jego ciężka praca i stalowa determinacja są charakterystyczne dla klubu z Old Trafford. Przez lata imponował jako trener i mocno wierzymy, że podoła ciężarowi kontynuowania sukcesów sir Alexa poprzez tradycję i emocjonujący futbol w wykonaniu zawodników światowej klasy.

Avie Glazer: - Poszukiwania nowego menadżera był bardzo krótkie. Sir Alex był bardzo konkretny w swojej rekomendacji i jesteśmy zachwyceni, że David przyjął naszą ofertę pracy. Przychodzi do nas ze wspaniałymi referencjami i solidnymi wynikami. Wiem, że nie może doczekać się już rozpoczęcia pracy na Old Trafford. Ed [Woodward - przyp. Red.] zasiądzie z nim do rozmów jak tylko zakończy się obecny sezon i obaj rozpoczął plany na lato i przyszłość.

David Gill: - Niezmiernie cieszę się, że David zgodził się dołączyć do Manchesteru United. W Evertonie wykonał fantastyczną pracę i ma wszystkie potrzebne cechy, których szukaliśmy w następcy sir Alexa Fergusona.


TAGI


« Poprzedni news
Moyes: Wiem, że będzie bardzo ciężko
Następny news »
"Fergie i Moyes są ulepieni z tej samej gliny"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


vip14: Jak już powiedziałem na razie na takie spekulacje odnośnie geniuszu Moyesa jest jeszcze za wcześnie. Przy dobrych wiatrach po sezonie 2013/2014 będzie można stwierdzić jak Moyesowi pracuje się w United.
» 10 maja 2013, 16:15 #36
uzio: Z jednej strony to chyba najlepszy wybór Moyes jest w stanie kreować nie tylko jeden zespół na dany sezon ale na kilka lat sam też jest w stanie pracować w jednym klubie długo i nie jakichś jaj w szatni jak w Realu czy City no i jeżeli chodzi o ligę angielską no to zna się na rzeczy tylko pod względem pucharów europejskich ma powiedzmy słabe doświadczenie i nie wiadomo jak u niego z doborem składu do gry na wielu frontach. No ale w końcu teraz wiadomo dlaczego Fergie odszedł na emeryturę i został dyrektorem będzie w stanie doradzać Moyesowi i przekazywać swoją wiedzę. W końcu nie wiadomo czy jak by Fergie został jeszcze na kolejny sezon to czy później miałby siłę żeby wprowadzać nowego trenera a dla mnie to właśnie tak wygląda. Zobaczymy jak wypadnie pierwszy sezon w wykonaniu Moyesa ale myślę że trzeba Moyesowi dac chociaż ze 2 sezony.
» 9 maja 2013, 22:08 #35
BugsonWazza: wydaje mi się, że jest jeszcze za wcześnie na ocene Moyesa, dajmy mu poprowadzić nasz kochany Klub w kilku spotkaniach, niech zrobi transfery i potem zaczniemy go oceniać. kto wie, może nas zaskoczy pozytywnie? a teraz troche bardziej subiektywnie, wydaje mi się że Roo opuści nas, nie dość że podobno z Moyesem sie nie lubi, to chyba troche nie radzi sobie na cofniętym napastniku i dobrze wie o tym.
» 9 maja 2013, 20:29 #34
Zag: Czytam komentarze użytkowników z lekkim zażenowaniem. Kibicuję United od 1999 roku, biorąc pod uwagę mój wiek - byłem pierwszym lepszym sezonowcem, lat 8, gdy Ci zdobywali The Treble. Takim samym jakimi teraz gardzi się na forach, jednak uwielbiam ten klub. Tak po ludzku, za całokształt. W raz z wiekiem przyszło też rozumienie jak jest on prowadzony, zarządzany i jak ważna jest w nim stabilność. United ciężko jest kibicować jak zwykły "sezonowiec", nie da się wręcz. Właśnie przez tę stabilność. Przez te lata nie przypominam sobie realnego kryzysu w tym zespole. Powiecie, że łuk brwiowy Beckhama był problemem, kłótnia z Van Nistelrooyem, czy Stamem takimi kryzysami były - nie zgodzę się. Najlepiej pamiętam United właśnie od 99' i nie przypominam sobie kryzysu jaki przeszła Barcelona, Juventus czy Real. Nie zawalił się trzon drużyny, sztabu, a przede wszystkim trenerski.
W jednym z artykułów na tej stronie porównano Moyesa do Fergusona - i w tym porównaniu wypada on bardzo porządnie. Każdy kto nie jest tylko fanem United, ale jest miłośnikiem angielskiej piłki wie ile Moyes znaczy na Wyspach. Naprawdę się cieszę z tego wyboru, Moyes jest najlepszym wyborem. United to klub bez gwiazd, które przyćmiewają co mecz cały zespół. United jest jak sam Manchester. To klub rzemieślniczy, tutaj haruje się jak mróweczka, gra się wspólnie. Wcześniej wspomniane The Treble - słyszeliście aby ktokolwiek z tamtej ekipy dostał Złotą Piłkę? Beckham się otarł. Owszem potem Cristiano Ronaldo otrzymał to wyróżnienie, prawie 10 lat później. Co jakiś czas pojawia się zawodnik, który dodaje tej magii - bo według starego porzekadła w zespole musi być dwóch wariatów - boczny pomocnik i bramkarz. I ta kalkulacja się zgadza :)
Piszę to wszystko po to, by przekazać czym jest United, w jak najprostszych słowach, teraz podsumowując swoją wypowiedź.
Manchester United to po prostu piękna piłkarska idea.
Sprawdza się ona od czasu gdy przybył tutaj Ferguson, piłkarze zostawali i odchodzili - dostosowali się lub nie.
Dlatego mam nadzieję, że ta idea przetrwa, już widać kontynuację tych zamierzeń. W United nie ma miejsca na szastanie pieniędzmi, czy na piłkarzy czy na trenerów.
Nie oczekuję Ronaldo, nie chcę Mourinho. Nie chcę by zabrano mi nie tylko całą otoczkę klubu jakim jest United. Nie chcę by zabrano mi jeden z ostatnich bastionów porządnej piłkarskiej praktyki.
Dlatego cieszę się, że wybór padł na Moyesa. On to zagwarantuje.
Pozdrawiam
» 9 maja 2013, 20:17 #33
czekidaut: aż ciężko mi uwierzyć ilu tutaj ludzi, za których mi wstyd, że nalezą do tej samej grupy co ja - kochających ManUtd. Wypowiedzi na poziomie gimnazjum, mam wrażenie ze niektórzy z Was, oglądają wyłącznie skróty meczów ManUtd.
ja obserwuję pracę moyesa od dawna i zawsze mi imponował, zawsze tez wydawał mi się być bardzo naturalnym następcą Sir Alexa i niezmiernie cieszę się ze do tego doszło. Oglądałem wiele meczów Evertonu, pomijając fakt, że co tydzień oglądam oba wydania Match Of The Day. To człowiek, który ze średniaka uczynił klub grający futbol na bardzo wysokim poziomie, którego gra była miła dla oka. W dodatku wprowadzał wielu młodziaków, nie mówiąc o tym ilu wartościowych graczy udało mu się zatrzymać w klubie przez wiele sezonów. jestem 100% ZA!
p.s.
kibicuję ManUtd uwaznie i całym sercem mniej więcej od 1988, to daje 25 lat a więc i dla mnie SAF jest synonimem ManUtd i tym trudniej pogodzic mi się z myślą ze już nie zasiądzie na ławce w przyszłym sezonie. Ale wybór Moyes'a w dużej części rekompensuje mi tę nieopisaną stratę.
Już Was widzę w komentarzach dotyczących pracy Sir Alexa, gdybyśmy się cofnęli do jego pierwszych kilku sezonów w ManUtd...90% dawałoby go na odstrzał...
» 9 maja 2013, 19:24 #32
rafell: Nie wiem po prostu jak delikatnie opisać Wasze wypowiedzi...
Panowie i Panie, Pan David jeszcze zapewne nie miał okazji na spokojnie porozmawiać z piłkarzami, jeszcze nikt z nas nie zdążył ochłonąć po decyzjii Sir Alex'a a WY JUŻ SPALACIE CHŁOPA NA STOSIE!!
Gdyby każdy pracodawca w Polsce miał takie podejście jak Wy to zapewne ten kraj już dawno zniknąłby z map świata bo zabiłoby go totalne bezrobocie.
Wiele osób zapomniało chyba o tym co w Manchesterze United robi się najlepiej. Kreujemy tutaj brylanty. Gwiazdy na skalę światową. Głównie piłkarskie ale... dlaczego nie trenerskie??
Jeszcze nie wiemy jak w tej kategorii poradzi sobie Ole Gunnar Solskjaer. Dwa razy zdobył Mistrzostwo z Molde, jak na razie nie idze mu najlepiej w tym sezonie ale drużyna to nie tylko trener.
Dlaczego Pan David nie osiągnął sukcesu z Evertonem? Powód jest prosty, nie ta półka budżetowa. A mimo wszystko nie raz ktoś został przez nich "przekopany" na boisku.
Tak więc "kibice" którzy skreślają trenera przed rozpoczęciem jego pracy: weźcie gumowy młotek i przetestujcie go na swoich pustych łbach.
Dziękuję i miłego "hejtowania"
» 9 maja 2013, 19:01 #31
Kaczor5454: Gwoli ścisłości Rafell - wielu pracodawców w Polsce ma taki tok rozumowania :D
» 9 maja 2013, 19:24 #30
Kaczor5454: Mam tylko nadzieję, że ta dziura ograniczy się do tej w sercu, a nie na boisku. A jeżeli na boisku tez będzie to niewielka :)
» 9 maja 2013, 18:22 #29
Kaczor5454: Popieram Szpakero. Jak ktoś jest negatywnie nastawiony niech sprawdzi na polskiej stronie fanów Evertonu jak radził sobie ten klub od momentu przyjścia ich starego a naszego nowego trenera, tj. od 2002. Większość w ścisłej czołówce, 2 razy poza Top 10 i chyba raz na 8 miejscu. Poza tym. Parę lat temu, gdy jeszcze AV była na topie z trenerem Martinem, te dwa kluby toczyły zażarte boje o miejsca zaraz za Top 4. Władze AV trenera zwolniły, a Evertonu nie. A teraz Everton nadal jest wysoko w tabeli a AV, hhhmmm, gdzieś tam za pingwinami człapie. Więcej wiary ludzie, ja jestem ciekaw co się z tego wykluje, choć nie jestem bez obaw. Ale to chyba przez to, że tak czy siak dziura po Aleksie zostanie, mimo wszystko.
» 9 maja 2013, 18:21 #28
karim: Nie obrażaj pingwinów! :D
» 9 maja 2013, 23:13 #27
VanDerSar111: On jesli chce kontynuowac man utd po sir aleksie to musi zostwaic dawny sztab jak i zawodnikow
» 9 maja 2013, 18:18 #26
champione2013: Fajnie jakby zostawił sztab szkoleniowy albo przynajmniej kluczowe postacie .
» 9 maja 2013, 18:11 #25
Taurus: Świetnie, ciekawe co nas i jego czeka, już się doczekać nie mogę..
» 9 maja 2013, 18:07 #24
karim: "Przychodzi do nas ze wspaniałymi referencjami i solidnymi wynikami."

ZE WSPANIAŁYMI REFERENCJAMI I SOLIDNYMI WYNIKAMI??
» 9 maja 2013, 18:02 #23
Szpakero: Tylko zobacz co osiągał mając taki niski budżet ! przez kilka sezonów nie spadał poniżej pierwszej 10 wyprzedzając Liverpool , który włada kilku krotnie większymi pieniędzmi oraz dokonywał trafnych transferów (Fellaini , Mirallas )
» 9 maja 2013, 18:11 #22
karim: Miał niski budżet i nie spadał poniżej pierwszej 10 w lidze angielskiej... Serio to są te "wspaniałe referencje i solidne wyniki " na trenera ManU, drużyny która celuje w finał LM itd? :)
» 9 maja 2013, 18:28 #21
HuiSton: a kto oczekuje od niego odrazy wygrania ligi mistrzów?
no nie no naprawdę tutaj poziom niektórych fanów jest na poziomie większości tych z madrytu.
pożyjemy zobaczymy
» 9 maja 2013, 18:57 #20
karim: Nigdzie nie napisałem, że oczekuję od niego wygrania LM, lecz że jest różnica pomiędzy Evertonem i jego "standardami" a ManU. Także czytaj normalnie, bo póki co to Ty prezentujesz poziom gimbazy ;)
» 9 maja 2013, 20:24 #19
HuiSton: "drużyny która celuje w finał LM " to już bardzo blisko wygrania ligi mistrzów.
ale nie wiem czemu go "skreślasz" skoro nie pokazał jeszcze nic w United?
» 9 maja 2013, 20:34 #18
karim: Nie skreślam go, bardzo chcę by osiągnął jak najwięcej z ManU!
Tylko zastanawiam się co oznaczały te "wspaniałe referencje" :)
Bo jeżeli przedstawia się Beniteza jako marnego trenera zważywszy na jego osiągnięcia, to jestem ciekaw, co ma do zaproponowania Mr. Moyes ;)
» 9 maja 2013, 20:46 #17
HuiSton: referencje to opinia poprzedniego pracodawcy na temat jego pracownika :)
» 9 maja 2013, 22:26 #16
karim: Stary, wiem jaka jest definicja tego słowa, tylko pytam się jakie one są dokładnie ;) Nic innego nie zostało nam jak poczekać z dwa sezony, w tedy może się dowiemy czy rzeczywiście są z tej samej gliny ;) a póki co to życzę powodzenia na maturze ;)
» 9 maja 2013, 23:11 #15
HuiSton: Hm widocznie musieli w Liverpoolu być z niego bardzo zadowoleni skoro wykonał tam bardzo dobrą robotę, też dałbym mu dobre referencję gdybym mógł, a tak no nic pożyjemy zobaczymy.
Wole już jego "skąpe" i przemyślane transfery(jak u SAF-a było) niż miliony Mourinho.
jestem w technikum :)
» 10 maja 2013, 00:36 #14
Bartolek05: Takie pytanie niezwiązane lekko z tematem. Chciałem się zapytać czy Moyes może otrzymać tytuł szlachecki? jeśli to czemu nie :)
» 9 maja 2013, 17:59 #13
karim: Pewnie, że może, ale musiałby osiągnąć coś wielkiego, jak SAF w 1999 ;)
» 9 maja 2013, 18:04 #12
Bartolek05: Przyznam, że nie śledziłem kariery Moyes'a i po prostu nie wiedziałem, czy jakieś "występki" nie udaremniły mu tego tytułu jak to CHYBA było z Giggsem
» 9 maja 2013, 18:06 #11
przema: a za co on ma dostac tylul szlachecki jak w gablocie zero !
» 9 maja 2013, 18:13 #10
parada: Tytuł szlachecki dla SAF'a tak naprawdę był zagrywką polityczna pani Margaret Thatcher. Śmiem wątpić czy w innym czasie za podobne zasługi został by Sir'em...
PS. Oczywiście nie ujmuje to Fergusonowi niczego.
» 9 maja 2013, 18:17 #9
xerham97: @parada: gdy Sir Alex dostawał tytuł szlachecki, Thatcher nie rządziła już prawie 10 lat. przy władzy nie była nawet partia z, której się wywodziła. więc nie masz racji.
ale zgodzę się z tym, że w dużej mierze była to zagrywka polityczna wtedy urzędującej Partii Pracy.
nie umniejszam tu zasług samego Fergusona, któremu bardzo się ten tytuł należał.
» 9 maja 2013, 18:59 #8
Bartolek05: pytam się czysto teoretycznie, spokojnie :)
» 10 maja 2013, 08:00 #7
HuiSton: Ferguson dostał tytuł Sir za potrójną koronę, więc chyba dostał " za coś" .
» 10 maja 2013, 09:22 #6
Kaczor5454: Przyszły sezon jak i nadchodzące okienko transferowe ( a także okres przed nim) będzie wielką zagadką. Ciekawe co się wydarzy w okresie od czerwca do czerwca.
» 9 maja 2013, 17:58 #5
atos1987: Tu raczej SAF będzie czuwał ;] Obserwacje piłkarzy trwają już od dawna więc nie sądzę żeby władze kluby wywaliły karteczkę z nazwiskami graczy których chcą sprowadzić .
» 9 maja 2013, 18:03 #4
mepol: "Sir Alex był bardzo konkretny w swojej rekomendacji..." czyli cały zarząd miał gie do powiedzenia przy wyborze trenera :)
» 9 maja 2013, 17:48 #3
eMGieKa: Wydaję mi się,że tu bardziej chodzi o to,że Sir Alex go polecił i jego kandydatura mu się wydawała najodpowiedniejsza, i to przedstawił reszcie zarządu. :)
» 9 maja 2013, 17:54 #2
mepol: eMGieKa: jedno nie wyklucza drugiego. Ale coś mi się wydaje, że była to rekomendacja (propozycja) z tych nie do "odrzucenia" :)
» 9 maja 2013, 18:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.