Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Wydamy trochę pieniędzy tego lata

» 27 kwietnia 2013, 12:32 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Obecny sezon jeszcze się nie zakończył, jednak sir Alex Ferguson wyjawił, iż otrzymał finansowe wsparcie od rodziny Glazerów, aby w nadchodzącym okienku transferowym wzmocnić swój skład.
Ferguson: Wydamy trochę pieniędzy tego lata
» Sir Alex Ferguson nie zamierza spoczywać na laurach
Manchester United na kilka kolejek przed końcem zapewnił sobie 20. tytuł mistrza Anglii, jednak właściciele Czerwonych Diabłów oraz sam menadżer, nie zamierzają na tym poprzestawać, stąd też planowane zakupy.

- Rozmawiałem już z rodziną Glazerów, mają takie samo patrzenie na sprawę jak ja - wyznał Szkot.

- Bardzo prawdopodobne jest, iż będziemy potrzebowali dwóch nowych graczy. Jeśli tylko znajdziemy zawodnika, spełniającego nasze kryteria, zrobimy wszystko, aby do nas dołączył i to niezależnie od tego, ilu mamy piłkarzy w zespole.

- Jeśli chodzi o obecny sezon. Cóż, powiedziałem w zeszłym tygodniu, że wygranie ligi w ostatnim meczu sezonu nie będzie dla mnie czymś złym. Teraz jednak, dokonaliśmy tego na cztery kolejki przed końcem kampanii i możemy skupić się na pobiciu rekordu. 96 punktów byłoby czymś fenomenalnym, nie sądzę, aby ktokolwiek dał radę powtórzyć taki wynik - zakończył Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Macheda chciałby zostać w Stuttgarcie
Następny news »
"To Carrick, a nie Robin powinien zgarnąć wyróżnienie"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (94)


repcak: Jak się czyta niektóre komentarze to strach myśleć o IQ poszczególnych użytkowników... Ludzie zastanówcie się 3 razy, zanim cokolwiek napiszecie...
» 30 kwietnia 2013, 10:10 #87
kpatryk01: Moim zdaniem. Jeśli ma odejść Nani to musimy go zastąpić jednym z trzech zawodników, czyli Bale, Di Maria lub James Rodriguez (Bale jeśli nie bedzie grał w przyszłorocznej LM to bedzie do w końcu do wyciągnięcia (Idealny walijski zastępca dla Giggs-a:) , Di Maria wkurza sie bo za mało zarabia w stosunku do reszty a James-em jest sprawa trochę trudniejsza gdyż ma klauzule wykupu 45 mln euro co jest śmieszne ale takie jest Porto:P)Chodź nie ukrywam, że wolałbym, żeby Nani przedłużył kontrakt a odszedł Valencia(wg mnie zbyt przewidywalny i statyczny zawodnik do ofensywy MU-no chyba żeby zrobić z niego zmiennika Rafaela bo widzę go tam bardziej niż Jonesa lub Smallinga).
Wg mnie priorytetem SAF-a powinien być kreatywny i ofensywnie usposobiony rozgrywający do drugiej linii. Moje propozycje:
- Isco (głupi są Ci wszyscy co nie zgarnęli go zimą gdzie nie miał podpisane nowego kontraktu bo był do wyciągnięcia za naprawde przyzwoite pieniądze a koleś jest po prostu magik i do tego bramko-strzelny)
- Eriksen (podobna sytuacja jak z Edenem Hazardem w okół, którego dwa lata temu był szum medialny, że odejdzie lecz ten został aby stać się jeszcze lepszym zawodnikiem. Z Christianem było tak samo i teraz bedzie szukał nowych wyzwań oby nie sprzątnęli nam go z przed nosa jak Edena bo chłopak jest młody, ograny, świetny technicznie do tego bardzo gra zespołowo)
- Gundogan (wątpie, żeby odszedł ale byłby dobrą opcją gdyby z Isco lub Eriksenem nie wyszło a z Moutinho dałbym sobie spokój gdyż nie ma co przepłacać pozatym nie jest on już taki młody a ja jestem za sprowadzeniem młodzieńca typu jakim jest Wilshere w Arsenalu)
Drugim zawodnikiem do załatania dziury w składzie jest Defensywny Pomocnik czyli zmiennik dla rewelacyjnego w tym sezonie Carricka:). Moje propozycję to:
- Kevin Strooman - Zawodnik podobnego typu co nasz Carrick tylko dłużo młodszy( trochę musiałby się podszkolić w defensywie ale pod okiem SAF-a o to bym się nie martwił;) pozaty chłopak dobrze gada z RvP co mogłoby pomóc w negocjacjach)
- Victor Wanyama - Mega silny fizycznie, dobry odbiór, dobrze gra głową, młody. Stosunkowo tani bo myślę, że do wyciągnięcia za 15 mln euro. Musiałby popracować nad techniką i kreatywnością ale u Nas też da sie to zrobić;)
- Marouane Fellaini - Wiem, że gra wyżej ale wg mnie to jest błąd Moysa. To jest odkurzacz, którego miejsce jest za rozgrywającym. Co tu dużo mówić chłopak ograny w PL i stosunkowo niska klauzula do jego umiejetności bo 22 mln. Więc skoro daliśmy 15 mln za Zahe to czemu by nie dać 22 za Fellainiego

Pozatym widziałbym u Nas w składzie Ignazio Abate i Mats-a Hummelsa, który byłby naszą środkową szafą na lata ale pewnie trafi do zje Barcelony:/
A Lewy niech lepiej zostanie a jeśli już ma odejść to do Juve lub Arsenalu bo tam by grał i nadal zdobywał doświadczenie.
Co Wy na to??
» 29 kwietnia 2013, 18:31 #86
7upMU: Ja bym kupił klasowego skrzydłowego. Nani i Valencia out. Co prawda mamy Zahe, ale jeszcze ktoś by się przydał.
Co do reszty linii pomocy: Jones poradzi sobie jako defensywny, mam tylko nadzieję, że Clev i Kagawa poprawią grę w przyszłym sezonie.
» 29 kwietnia 2013, 18:11 #85
pawel02: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2013 10:11

Ja jestem tylko za Angelem di Marią a za resztą to nie wiem ale może też bym chciał Shaqiriego z Bayernu.ALE PO CO NAM LEWY?
» 29 kwietnia 2013, 10:06 #84
mkaszewski: Panowie proste
Scholes - OUT, Nani - OUT, Anderson - OUT,
przychodzi Bale i Di Maria !
skład :
De Gea
Rafael - Ferdinand - Evans - Evra
Young - Carrick - Bale - Di Maria
Rooney - Van Persie
i jedziemy wszystkich !!
UNITED 4ever !
» 29 kwietnia 2013, 08:21 #83
mkaszewski: W obwodzie :
Lindegard i Amos
Smalling, Jones, Vidic i Buttner
Giggs, Kagawa, Valencia i Cleverley
Hernandez i Welbeck
i mamy 2 pełne 11-tki
YEAH
» 29 kwietnia 2013, 08:24 #82
swees: i jeszcze Zaha Ci umknął :D
» 30 kwietnia 2013, 12:58 #81
vip14: Wyczytałem w internecie, że Sir Alex zamierza sprowadzić dwóch nowych zawodników w letnim okienku transferowym :) Mam nadzieję, że to będzie dobry wybór :)
» 28 kwietnia 2013, 12:02 #80
PaToManU: CR7 pewnie nieda rady wiec Bale moze za drogi to Reus.
Gundogan albo Bendtner ewentualnie Modric.
I rozjezdzamy :)
» 28 kwietnia 2013, 11:42 #79
kamills1988: Przychodzi Lewy, odchodzi Chicha proste.
» 28 kwietnia 2013, 10:54 #78
poster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2013 10:14

Bez Hejtu
» 28 kwietnia 2013, 10:12 #77
poster: SKŁAD :
Bramkarze : David de Gea (Hiszpania) , Anders Lindegaard (Dania) , Sam Johnstone (Anglia)

Obrońcy : Rafael Da Silva (Brazylia) , Phil Jones (Anglia) , Jonny Evans (Irlandia Płn.) , Chris Smalling (Anglia) , Alexander BĂźttner (Holandia) , , Alex Sandro (Brazylia) , Eliaquim Mangala (Francja) , RaphaĂŤl Varane (Francja)

Pomocnicy : Ashley Young (Anglia) , Tom Cleverley (Anglia) , Nick Powell (Anglia) , Shinji Kagawa (Japonia) , Érik Lamela (Argentyna) , James RodrĂ­guez (Kolumbia) , Victor Wanyama (Kenia) , Wilfriend Zaha (Anglia) , Marco Verratti (Włochy) , HĂŠctor Herrera (Meksyk)

Napastnicy : Weyne Rooney (Anglia) , Javier HernĂĄndez (Meksyk) , Angelo Henriquez (Chile) , Danny Welbeck (Anglia) , Robert Lewandowski (Polska)
» 28 kwietnia 2013, 10:11 #76
bezcenzury: Gundogan ,Humels oraz james rodriguez ,pozatym mniej rotacji rozumiem muszą byc , ale my z kazdym silnym rywalem gramy inną jedenastką niekoniecznie najsilniejszą , żaden inny zespol tak nie kręci skladem. pozdro.
» 28 kwietnia 2013, 08:24 #75
LuisNaniXD: classie i eriksena
» 28 kwietnia 2013, 07:55 #74
brylaantes: Gundogan/Alcanara - ale wątpię w jakąś gwiazde ,pewnie coś nieznane przyjdzie
» 27 kwietnia 2013, 23:57 #73
ash1414: Fabregasa :)
» 27 kwietnia 2013, 23:51 #72
grencel: gundogan albo eriksen, no i oczewiście ronaldo
» 27 kwietnia 2013, 22:42 #71
YaankesKing: Cóż, sprawa transferów jest prosta. Są tylko 2 pozycje na które United potrzebuje wzmocnień, środek pola i napad. W ataku nie mamy żadnego napastnika światowej klasy, który w razie kontuzji RvP może go zastąpić. Roo już na dobre zostanie w pomocy, cóż SAF jak już marnuje talent to do końca. Chicharito to typowy joker, taki chłopaczek który wejdzie i czasami ustrzeli coś dla zespołu, ale nic poza tym. Welbeck chyba wyleci na skrzydło bo widać że gra tam naprawdę dobrze.

Ciekawi mnie jak sytuacja się potoczy, nie wiadomo czy w zespole zostanie Anderson i Tom, a także Nani. Ando bardzo chce dostać się do reprezentacji Brazylii na mistrzostwa, więc jeżeli nie dostanie zapewnienia od SAFa że będzie grał to pewnie odejdzie. Tom nie ma zaufania u SAFa, widać że ten boi się na niego stawiać, z resztą sam Clev pokazał że nie jest w stanie ciągnąć gry United z mocnym przeciwnikiem. Nani odejdzie i to już jest raczej pewne, mamy pewne mistrzostwo, a on dalej siedzi na ławce.

Wśród kandydatów na rozgrywającego United są tak śmieszne nazwiska że trudno się powstrzymać od uśmiechu. Eriksen? Gundogan? Fellaini? Ta trójka się nadaje do zbierania truskawek, a nie do rozgrywania piłki w takim klubie jak United. Eriksen w Ajaxie ma przebłyski, poza tym gra przeciętnie. Gundogan w BvB jest wypełniaczem dla Gotze i Reusa oraz Kuby i Lewego, to ta czwórka "robi" wynik Borussii, Gundogan bez nich sobie nie poradzi, a z pewnością nie w takiej lidze jak angielska, gdzie nie ma tyle miejsca na boisku co w niemieckiej Bundeslidze. Fellaini sprawdza się w Anglii, ale czy jest na tyle kreatywny by bić się z takimi zawodnikami jak Iniesta, Xavi, Ozil czy Modrić w Lidze Mistrzów? Nie sądzę.

United potrzebuje albo kogoś bardzo doświadczonego, kogoś takiego jak Schweinsteiger lub młodego chłopaka z dozą fantazji, który doda coś od siebie i zmieni styl gry United. Lucas już przepadł, a byłby idealnym kandydatem na tę pozycję. Z całą pewnością nie mogą to być Eriksen czy Gundogan, to będzie wielki niewypał jeżeli SAF ściągnie któregoś z nich do United.

Transfer Lewego wydaje się być przesądzony i z całą pewnością Robert odejdzie z BvB, tym bardziej jeżeli Borussia zdobędzie CL, czyli Lewy zdobędzie z zespołem wszystko i będzie szukał nowych wyzwań, a takie w United na pewno dostanie. Czy Robert dojdzie do United, trudno powiedzieć, ale United pewnie poszuka wzmocnień w ataku bo sam 30 letni RvP długo nam tam nie poszaleje, a Roo już dawno zatracił swój talent w ataku, co pokazuje każdy sezon od odejścia Ronaldo. Mam nadzieję, że Ando zostanie i dostanie szansę, bo na nią zasługuje, jest jedynym obecnie zawodnikiem w United który może odmienić grę United, gra genialne prostopadłe piłki, ma ciąg na bramkę przeciwnika i szuka szybkiej gry z pierwszej piłki. Gdyby został Nani i Ando to nie potrzebujemy żadnego wzmocnienia w pomocy, trzeba tylko w końcu ustawić Andersona obok Kagawy, a na skrzydła wrzucić Younga z Nanim, RvP na szpicy, a Roo na ławce żeby się otrząsnął bo póki co gra dramatycznie słaby, on powinien bić się z Messim i CR o złotą piłkę, a jest daleko za nimi.
» 27 kwietnia 2013, 19:49 #70
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2013 20:24

Jak to przeczytałem to się uśmiałem...Zastanowiłeś się co ty piszesz?
To tak jakby próbować znaleźć chwilowego zastępce dla Messiego, Ronaldo, Mate, Bale czy Schweinsteigera czyli najważniejszych postaci w swoich zespołach. Czy oni mają dla nich zastępce? To co napisałeś było tak bezsensu...Jest Chicharito, Welbeck. Rooney może zagrać na szpicy, a Kagawa za nim. Wcale nie potrzeba nikogo. Napisałeś tak dlatego, bo chcesz Lewandowskiego, w którym się tak po meczu z Realem nagle zakochałeś jak w Andersonie. Wychwalasz ich pod niebiosa. Większej głupoty nie mogłem przeczytać :)
» 27 kwietnia 2013, 20:23 #69
siano89: Z pełnym szacunkiem do Ciebie przyjacielu ale nie bardzo podzielam twoje zdanie... Uważasz że potrzebujemy wzmocnień w linii napadu ? heh trochę dziwne bo uważam że Chicharito jest idealnym zmiennikiem szpicy United... zdajesz sobie sprawę że nasz Groszek grał sporadycznie... a pomimo tego strzelił tyle samo bramek co Wazza, poprawienie fizycznych aspektów jego gry uczy z niego zawodnika porównywalnego z RvP. Co do linii pomocy zgadzam się z faktem, iż zakup klasowego rozgrywającego znacznie ożywił by grę United. Osobiście twierdzę, że trzeba sprzedać Naniego... nie wiele pożytku a utrzymanie go w zespole jest kosztowne. W zamian rozglądał bym się za skrzydłowym z powodu częstych kontuzji Younga. Pozdrawiam
» 28 kwietnia 2013, 05:10 #68
Damianos500: Napiszę coś i ja :) Wiadomo przydałby się ktoś do środka pola. Chciałbym zobaczyć Eriksena,albo Gundogana. Nie wiem czy to realne. Przydałby się też skrzydłowy,bo Nani pewnie nas opuści Young często kontuzję,a Antek niewiadomo czy odzyska formę. Zaha to też narazie niewiadoma. Tutaj chciałbym zobaczyć Jamesa Rodrigueza (chyba tak się piszę). Ale jak przyjdzie ktoś mniej znany,lecz o wysokich um. to również będę szczęśliwy.
ps. Vidala też byłoby fajnie u nas widzieć :)
» 27 kwietnia 2013, 18:11 #67
leiva1876: Dla mnie na bank środek pola myślę tu o Gundoganie z BvB lub Fellainim z Evertonu, ponieważ wątpię czy Fletcher będzie w stanie grać po tej operacji na takim poziomie jaki prezentował przed chorobą. Skrzydła no cóż ma dojść Zaha ale pomyślał bym nad wzmocnieniem jakimś jeszcze jednym młodzikiem np. Isco. Atak mamy bombowy dosłownie.Obrona mur chociaż na początku sezonu nie wyglądało do zbyt dobrze. Bramkarze przydałby sie 3 goalkepper na poziomie np Tibo Curtuais. Dzięki
» 27 kwietnia 2013, 17:59 #66
winiar97: z Gundoganem to sie zgodze .Gra kreatywnie ,ale Fellaini ??Juz mam dosyc tej drewnianej gry w tym sezonie ,a jak by przyszedł Fellaini to juz w ogole by była jaks masakra
» 27 kwietnia 2013, 20:40 #65
Nani1900: Chyba każdy wie, że wzmocnienie środka pola to podstawa. Od lat ta pozycja nie została porządnie wzmocniona. Jest dużo środkowych na poziomie klasy światowej Vidal, Marchisio, Gundogan czy Moutinho, ale o tych piłkarzach można tylko marzyć. Ferguson pewnie zadowoli się piłkarzem pokroju Strootmana lub Wanyama. Może to i piłkarze solidni, ale trochę nie pewni. Wyżej wymienieni grają na wysokim poziomie i to by była tylko kwestia czasu zanim by wskoczyli do pierwszego składu. Z powyższej 4 widzę tylko szanse na Gundogana i Moutinho. Nie wiem czy Gundogan ma klauzule, ale Moutinho ma klauzule która wynosi około 35 mln euro. Wielkie pieniądze, ale od lat mamy braki i chyba wreszcie Ferguson to zauważył. Nie stawia już na "talent" Cleverleya, a stawia na Rooneya lub Giggsa w środku. Czasem trzeba przeznaczyć wielkie pieniądze, zwłaszcza na obecne czasy. Pożegnamy pewnie Andersona, wiec środek praktycznie całkowicie pusty. Zostaje Carrick, Cleverley. Scholes chyba zakończy kariere, Fletcher to nie jest pewny zawodnik na środek - nie wiadomo czy wróci do formy. Jeden środkowy to minimum - najlepiej któryś z wyżej wymienionych. Każdy z nich jest w idealnym wieku, aby wskoczyć do pierwszego składu. Gundogan jest z nich najmłodszy, ale pokazał wielokrotnie, że jest to piłkarz bardzo wysokie klasy. Przydał by się jakiś młody talent na środek. Najbardziej liczę na Gundogan + jakiś talent. Środek wtedy były gotowy i moglibyśmy się liczyć w LM. To priorytet.

Można jeszcze pomyśleć nad skrzydłami, pewnie odejdzie Nani (niestety). Zostaniemy z drewnem na prawej stronie, Youngiem, Welbeckiem, Kagawą i Zaha. Giggsa nie liczę, bo raczej na skrzydle nie będzie grał. Brakuje zawodnika na poziomie klasy światowej, a jedyny dostępny na rynku to Bale. Liczę, że zobaczę w United jakiegoś Hiszpana, Isco lub Muniain. Oczywiście to wszystko na drugi plan. Podstawa to środkowy pomocnik klasy światowej.
» 27 kwietnia 2013, 17:43 #64
Diabelred: Nie no ja rozumiem ,ze czujesz sie wkurzony ,tak jak i inni fanboye ze wasz Nani nie gra,a zamiast niego gra Antonio,no ale czy to powod by wyzywac Valencie od drewien?.Jakos nie przypominam sobie ,aby ktos w poprzednim sezonie go tak nazywal,a no tak przeciez wtedy byl jednym z lepszych naszych pilkarzy...To nie jego wina ,ze SAF woli stawiac na niego ,zamiast na Naniego.Mysle ,ze SAF nie jest slepy i sam widzi ,ze Valencia nie gra w tym sezonie tego co gral w poprzednim.Jak dla mnie powodem, dla ktorego SAF nie daje szans Naniemu,jest to ,ze albo doszlo do konfliku pomiedzy nim ,a SAFem( a z historii wiemy jak czesto sie konczyl sie taki konflikt na linii SAF-zawodnik...) lub po prostu zarzad nie zgadza sie na warunki nowego kontraktu Naniego,przez co bedzie on prawdopodobnie sprzedany(dlatego tez SAF postawil kreche na Nanim i stawia ciagle na Valencie lub tez Welbecka).

Zobaczymy jak to bedzie w ostatnich meczach sezonu(kiedy mamy juz zapewnionego majstra),jezeli Nani nadal bedzie grzal lawe ,a zamiast niego gral Valencia,no to raczej na 100% pozegnamy Luisa latem...
» 27 kwietnia 2013, 18:43 #63
Nani1900: Nie dlatego nazywam Valencie drewnem, bo Nani nie gra. Dla mnie może grać Kagawa, Welbeck i każdy inny byle nie Antonio. Dla mnie Nani może odejść, po co ma się marnować. Po co United ma grać ładną piłkę dla oka jak można wrzucać piłki na pałę jak Valencia. Czy wy na prawdę wierzycie, że osiągniemy coś w składzie z tak nie kreatywnym Valencią? Czy Valencia by się załapał w jakimkolwiek czołowych klubów. On by nawet w takim Arsenalu nie grał. Dalej tłumaczcie go tym, że pół poprzedniego sezonu miał świetny. Nani potrzebuje regularnej gry tak jak Rooney - jak jej nie ma to gra beznadziejne.
Valencia w tym sezonie pokazuje kompletną bezradność, sam nie wie co robić, a jeszcze go siódemka przygniotła. To nie jest brak formy. Każdy go już odczytał. Gdyby jeszcze miał te swoje dośrodkowania, ale on nie ma nic. Chronicie go tym, że lepiej gra w deffensywie, ale to jest gracz offensywny...
Nawet nie chodzi o jego brak lewej nogi...bo było wielu wybitnych graczy co grało jedną nogą...np. Giggs, ale Giggs nie schodził tylko na lewą strone...
Piłka nożna stała się bardziej kreatywna. Jeśli Valencia ma stanowić o naszej sile na skrzydłach to nie widzę przyszłości United w LM.
» 27 kwietnia 2013, 20:02 #62
skjeldbred: Na poziomie BPL nie można gościa usprawiedliwiać tym, że miał świetny ostatni sezon. Na tym poziomie wymaga się określonej i solidnej formy.
» 29 kwietnia 2013, 11:44 #61
mateomufc: Moje propozycje ; z młodzianów : V.Fischer I.Gundogan M.Veratti lub Isco , z bardziej doświdczonych A.Negredo J.Moutinho oraz mimo wszystko za grosze Lamparda
» 27 kwietnia 2013, 17:20 #60
jamaj05: Fellaini/Strootman + Bale/Neymar i dla mnie wyśmienite wzmocnienia.

Ktoś napisze, że przereklamowani, ze to nie fifa ale... hajs na transfery plus ewentualna kasa za sprzedaż zawodników - Ando i Nani raczej odejdą, nawet Younga bym sprzedał, byleby zyskać środkowego i skrzydłowego takiego kalibru.

Raz na jakiś czas można zapłacić sporo, tym bardziej, że SAF jest chory na punkcie LM i wie, że trzeba troche nad wyjściową 11 popracować...

Co do Lewego- oby do nas nie przechodził. Raz, że się nie odnajdzie w lidze, gdzie nie każdy kontakt z przeciwnikiem jest faulem, dwa, że co widać po bramkach w tym sezonie- napad mamy wyśmienity, z każdym sezonem Javier i Welbeck będą tylko lepsi, Roo i RvP klasa sama w sobie- skupmy się jednak na pomocy...
» 27 kwietnia 2013, 17:19 #59
mateomufc: wiesz jak bym chciał sie rozmarzyć to tez bym wypisał ciekawsze nazwiska ale czy mialo by to sens , piszmy o realnych rzecach a nie bale czy naymar ,rozumiesz , strorman jest za słaby na united, a fellaini? mysle ze Okej
» 27 kwietnia 2013, 17:24 #58
marsin7: pierwsza para jest ok, ale z drugiej jakby co to tylko Bale, zresztą o czym Ty mówisz, on chce grać w Realu, a Neymar (jak sam napisałeś jest przereklamowany) i w dodatku Barca ma go zaklepanego!! Trzeba by zapłacić im bardzo wysokie odszkodowanie + za transfer i wyszło by ponad 100 mln!!
» 27 kwietnia 2013, 17:29 #57
jamaj05: ale po czym wnosicie, że Neymar jest przereklamowany (ja to napisałem z przekąsem;))

albo, że sprowadzenie Bale'a czy Neymara nie jest realne?
Myśle, że United nie raz pokazało, że jeśli kogoś chcą ściągnąć to to zrobią.
Jak dla mnie kupienie młodzianów też nam nic nie załatwi- mamy młody skład, niską średnią wieku, ale przy wzmocnieniach innych klubów z BPL i w ogóle w europie MU też musi działać i sprowadzić ludzi robiących z miejsca różnice...

Uważam, że jeśli Tottenham nie zagra w LM w nastepnym sezonie, to Bale jest u nas bardziej prawdopodobny niż 95% wymienionych pod tym postem piłkarzy...
» 27 kwietnia 2013, 18:23 #56
niszak: Sory ale akurat Lewandowski bardziej by się odnalazł w Lidze Angielskiej niż Neymar, który jest wielką nie wiadomą, bo w Brazyli to on może sobie klepać ogórków ale Europa to już całkiem inny poziom.
» 27 kwietnia 2013, 18:28 #55
Diabelred: jamaj05,takze chcialbym widziec w naszych barwach Neymara,ale niestety,
po 1 z tego co mowil sam Neymar to ,przed MS nie opusci on Santosu
po 2 tak jak pisal marsin7 ,raczej Barsa ma go juz zaklepanego i jesli nawet doszloby do tego ,ze i my i Barsa bysmy go chcieli , to i tak Neymar wg mnie wybralby gre w Barsie :(
po 3 La liga bardziej pasowalaby by do jego warunkow fizycznych niz silowa PL...

takze pozostaje raczej tylko FIFA :)
» 27 kwietnia 2013, 18:59 #54
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2013 19:07

oczywiście @niszak i diabelred ;]

W takim razie spójrz sobie na mecze reprezentacyjne :)
I przestańcie z tymi stereotypami- z Brazylii się nie sprawdzi, bo tam mają niski poziom, pewnie będzie łapał kontuzję za kontuzją...

Patrząc z twojego punktu widzenia nie było sensu sprowadzać chociażby CR7, Naniego... Rafaela, a w innych klubach Messiego (przecież jego początek kariery to terapia hormonana :O)

Pogódźcie się z tym, że w United nie będą grali sami drwale z Wielkiej Brytanii, potrzebujemy prawdziwych wirtuozów świetnie wyszkolonych technicznie, lubiących kiwanie się z przeciwnikiem, a co ważniejsze- wygrywających takie pojedynki

prawie 40mln na piłkarza, który będzie grywał tak często jak Groszek, poza tym przynajmniej w pierwszym sezonie prezentującego taki sam poziom jak Javier...

Napad mamy wspaniały, potrzeba nam kogoś na środek- wspomagającego Carricka, a kiedy trzeba zastępującego go
Oraz kogoś na skrzydło, kto będzie ciągnął ofensywę do bramki, nawet kosztem Naniego i Younga

Isco i jemu podobni to ten sam poziom co Kagawa... Myśle, że Oscara czy Lucasa też byście bali się sprowadzić bo w lidze brazylijskiej to oni sobie mogą... O_o
» 27 kwietnia 2013, 19:06 #53
Rasiak: Oglądam mecze reprezentacyjne Brazylii. Choćby ostatni z Włochami, Neymar nie istniał.
» 27 kwietnia 2013, 19:35 #52
niszak: chodzi o to że zakładasze że Lewy by sobie nie poradził bo jest za delikatny, ale Neymar już tak, i gdzie tu logika?
» 27 kwietnia 2013, 20:37 #51
jamaj05: Trzeba się bardzo postarać, żeby w ten sposób zrozumieć to co napisałem...
Nie będe się czepiał czytania ze zrozumieniem więc napisze jak najprościej, żebyś ogarnął- nie, nie uważam, że Lewandowski jest delikatniejszy niż Neymar, natomiast uważam że brazylijczyk jest lepiej wyszkolony technicznie, przez cołatwiej mu będzie wygrywać pojedynki z przeciwnikami oraz, że więcej dałby plusów Czerwonym Diabłom, ponieważ napad i tak mamy świetny, a kuleje pomoc i na tym się należy skupić. Neymar zastąpi Naniego i Younga, Lewandowski nie, dodatkowo na jego pozycji gra lepszy piłakrz - RvP
» 28 kwietnia 2013, 00:59 #50
devil444445: ja to bym na jego miejscu kupił Boatenga lub Thiago. Wzmocnil bym jeszcze rywalizację na bramce sprzedałbym Lindegaarda a kupił Rui Patricio ze Sportingu. Moim zdaniem pozostałe pozycje nie potrzebują wsparcia
» 27 kwietnia 2013, 16:19 #49
Rafael: Najlepiej widziałbym Strootman i Gundogana :)
» 27 kwietnia 2013, 16:16 #48
Juwenalis: Jak dla mnie to fajnie by bylo wybrać kogoś z tej grupy: Wilshere, Gundogan, Bender, Strootman, McCarthy, Eriksen... Sprzedać Naniego i Andersona i zainkasować trochę kasy. Fajnie by bylo zobaczyć też w koszulce United np. Gaitana, Reusa czy Muniaina, ale ci trzej wydają się tylko marzeniem.
» 27 kwietnia 2013, 15:34 #47
orzeszko20: Wilshere to prawdziwy kanonier, watpie zeby chcial juz odchodzic z tego klubu
» 27 kwietnia 2013, 16:23 #46
rav7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2013 15:31

Do wypowiedzi Ferguson'a na temat transferów trzeba mieć dystans, od zawsze tak było :) To ilu zawodników sprowadzi zależy od wielu czynników. Czy np. odejdzie Anderson, czy Fletcher wróci do zdrowia, bo Scholes na 100% zakończy karierę po tym sezonie. "Jeśli tylko znajdziemy zawodnika, spełniającego nasze kryteria, zrobimy wszystko, aby do nas dołączył i to niezależnie od tego, ilu mamy piłkarzy w zespole" - Wg mnie nie oznacza to transferu napastnika jak wielu twierdzi, tylko to, że SAF najpierw będzie kupował tych zawodników na których mu najbardziej zależy, żeby znowu nie podkupił mu któregoś zawodnika inny klub (jak to bywało w przeszłości), a później zrobi przegląd kadry i pozbędzie się tych zbędnych. Wiadomo też, że Ferguson woli robić transfery po cichu, więc nie musi wcale kupić dwóch zawodników, skoro ma mieć te 50 mln + kasa ze sprzedaży kilku zawodników to starczy spokojnie na 3 wysokiej klasy grajków. A jak wiadomo nie wyda 50 baniek na jednego zawodnika, chociaż za Bale'a pewnie tyle by zawołali. Prawdopodobnie też szkot ściągnął z emerytury Scholes'a bo nie chciał zaliczyć wtopy tak jak było to z veronem czy klebersonem, a widać że do środka pola chętnie nie kupuje zawodników więc potrzebował więcej czasu. Od zakupu hargo i andersona, nie wzmacniano środka pola, nie licząc powell'a który był kupiony z myślą o przyszłości. Nie spodziewałbym się transferów typu Vidal, Song, Gundogan czy Fellaini. Eriksen jest zawodnikiem usposobionym bardziej ofensywnie, to samo Isco, ale mamy już na tą pozycję Kagawę. Więć najbardziej realne wydają się być transfery kogoś z trójki Cabaye, Strootman, Moutinho. Cabaye/Moutinho wypełniliby lukę po odejściu Scholes'a :)
» 27 kwietnia 2013, 15:27 #45
increase: Jeżeli rzeczywiście Chicharito od nas odejdzie to Lewandowski wcale nie jest złym pomysłem. Prawdopodobnie odejdzie jeszcze Nani, więc kogoś na skrzydło by się przydało, np. Schurrle z Bayeru. Dodatkowo sprowadzić na środek Gundogana lub Moutinho i skład gotowy na potrójną koronę. :)
» 27 kwietnia 2013, 15:25 #44
justdudi: Wilshere:D może Robin mu wytłumaczy, że w Arsenalu nigdy nic nie wygra, skoro jeszcze sam tego nie zauważył;) i uda się go pozyskać, możemy im oddać wirtuoza Andersona + $
» 27 kwietnia 2013, 15:22 #43
cypek23: Błagam o jakiegoś typowego światowej klasy pomocnika albo ewentualnie skrzydłowego . Żadnego Lewego ani Falcao -.-
» 27 kwietnia 2013, 15:20 #42
czeko1878: Anderson + około 5mln za Eriksena , a tak wyskakując z rzeczywistości .. Bale i Neymar :D Nani możliwe że nie bd tutaj już długo grał bo raczej nie pasuje mu siedzenie na ławce
» 27 kwietnia 2013, 14:24 #41
Avelina: Marzy mi się zobaczenie Bale w koszulce Manchesteru, może akurat się uda ;)
» 27 kwietnia 2013, 14:01 #40
mepol: Mam nadzieje, ze to nie będzie zaden Lewandowski ani Fellaini. Lewandowski mnie nie przekonuje, jest dosyć drewniany, już mamy takiego Chicharito. Fellaini to też nie jest klasa światowa, słabsza podróbka Yaya Toure. Chętnie bym zobaczył u nas Eriksena, albo jakiś inny młody talent. Inter wyciągnął za 10 mln euro Kovacica, chłopak ma 18 lat, a już im prowadzi grę w drugiej lini. Niestety prawda jest taka, że Man City, Chelsea, PSG niszczą rozwój młodzieży. Że nie zostać w tyle, trzeba kupować, a nie można spokojnie budować zespołu w oparciu młodzież. Bo gdyby nie co raz trudniejsza premier league, to olałbym transfery i stawiał na Coilina Powella :)
» 27 kwietnia 2013, 13:49 #39
arctic: Chłopie! To co tutaj przeczytałem... to tragedia. Ja wiem, że w obecnych czasach mamy wolność słowa, szczególnie w internecie, ale bez przesady. Nie masz kompletnie pojęcia o piłce nożnej.
» 27 kwietnia 2013, 13:57 #38
Bydgoszczanin: Zgadzam się... Aczkolwiek potrzebujemy trochę doświadczenia do pomocy. Mamy dość młody skład i podoba mi się droga obrana przez SAF, ale mimo wszystko przyda się jakiś zastrzyk jak np. van Persie, tyle że na środek pola.
Spójrzcie na takie zestawienie:
De Gea. Smalling, Jones, Evans, Fabio. Rafael, Cleverley, Powell. Welbeck. Kagawa, Chicarito. Sama młodzież i moim zdaniem nie na straconej pozycji, ale potrzeba zastrzyku doświadczenia.
» 27 kwietnia 2013, 14:04 #37
justdudi: Człowieku Clev ma 24 lata! Small i Evans po 23 tak samo jak Kagawa i Chico chyba też, to nie jest młodzież, Powell się nie nadaje do United i skończy tak jak Bebe
» 27 kwietnia 2013, 15:20 #36
YaankesKing: justdudi, Twój brak wiedzy na temat piłki nożnej mnie powalił.

Clev ma 24 lata i jest rozgrywającym, a tego typu zawodnicy dojrzewają w wieku 24-26 lat. Jeszcze 3 lata temu Modriciem nikt się nie interesował, a miał wtedy 23 lata, a dzisiaj gra w Realu Madryt. Sneijder w wieku 23 lat wyleciał z Realu bo był podobno za słaby, a w wieku 25 lat zdobył wszystkie puchary z Interem i wicemistrzostwo Holandii i do wszystkich tych trofeów się przyczynił bardzo mocno.

Clev i Ando właśnie w przyszłym sezonie powinni rozwinąć skrzydła, u Ando pytanie jest proste, czy kontuzje dadzą mu spokój, a u Cleva pytanie jest jeszcze prostsze, czy w końcu SAF zaufa mu i da grać przez cały sezon, a nie że po jednym słabszym meczu sadza Ando i Toma na ławce i potem się dziwi że obaj nie mają stabilnej formy.
» 27 kwietnia 2013, 19:30 #35
SEBEKMU11: Srodek pomocy .Mam pare typów na tą pozycje :M'Vila,Strootman,Witsel,Gungogan,Draxler.
» 27 kwietnia 2013, 13:43 #34
SEBEKMU11: Zapomniałem jeszcze dodać Eriksena i Kevina de Bruyne .
» 27 kwietnia 2013, 13:56 #33
rav7: Draxler jest skrzydłowym i ma iść do BvB za goetze, m'vila i witsel sprzedali się do rosji, a gundogan'a raczej nie puszczą.
» 27 kwietnia 2013, 15:40 #32
fanMU: już chyba na 90% Lewy u nas jest, Bale + Alcantara i nic nas nie zatrzyma :)
» 27 kwietnia 2013, 13:37 #31
Bydgoszczanin: Skąd masz informacje, że na 90%? Sam Robert ci o tym powiedział?
» 27 kwietnia 2013, 13:47 #30
Gl4D: skąd masz takie informacje, że na 90% jest u nas Lewandowski? Wydaje mi się bardziej i mam taką nadzieję, że przejdzie do Bayernu. Jest nam nie potrzebny. Co do reszty... praktycznie nierealne. Za duzo fify
» 27 kwietnia 2013, 13:48 #29
danio14kw: Ludzie chyba nie ogarniacie pojęcia sarkazmu :P
» 27 kwietnia 2013, 13:58 #28
Avelina: Borussia cały czas dementuje plotki o zmianie klubu Roberta na przyszły sezon, więc ciekawe skąd masz takie informacje.
» 27 kwietnia 2013, 13:58 #27
ess: Polskie dzienniki piszą, że Lewy jest na 90% w Bayernie
» 27 kwietnia 2013, 14:23 #26
majk1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2013 16:57

@ess
Beyern zdementował pogłoski o kupnie Lewandowskiego.
[link usunięty]
» 27 kwietnia 2013, 16:56 #25
ess: skoro tak to zwracam honor
» 27 kwietnia 2013, 21:37 #24
champione2013: Myśle że będzie to wiadomo środkowy pomocnik i ... skrzydłowy :) Nani tak na 90% odejdzie zostanie Young , Valencia i Zaha . W środku zostaną Giggsy , Carrick , Cleverley , Kagawa i do tego mlodzież Powell czy tam Lindgard .
Przy powrocie Fabio trzeba pomyśleć nad zmianą pozycji bo raczej na lewej obronie nie będzie miał czego szukać chyba żę Buttnera przesunie Ferie na skrzydło .
na pomoc : Eriksen , Valbuena :) , Santi Cazorla może Hamsik ?
skrzydło : Robben ( czemu nie :) Bale ale to nierealne , Gaitan , Hatem Ben Arfa jakby go omijały kontuzje ,
» 27 kwietnia 2013, 13:13 #23
tojapl: Oby tylko madrze wydali te pieniadze(na pilkarzy typu van Persie), a nie na jakies niewypaly(Kagawa)
» 27 kwietnia 2013, 13:26 #22
Bydgoszczanin: Sam jesteś niewypał, słabo się znasz na futbolu...
Który to sezon Kagawy, aby go skreślać? Ty masz chyba za krótki staż, aby patrzeć w ten sposób. Chociażby Evra, mówi ci coś to nazwisko? Potrzebował dwóch sezonów na aklimatyzację, aby wyrosnąć na jednego z najlepszych na lewej obronie. De Gea? Kiepsko zaczął, ale popatrz teraz... Przykładów jest sporo, nie ma sensu wymieniać. Kagawa ma jeszcze czas, chociaż to był też chwyt marketingowy. Wierzę, że będzie wymiatał. Bundesliga a PL to dwie różne bajki.
Moim zdaniem wyleci Nani i Anderson. Pierwszy - potrzebuje zmiany otoczenia, już nie będzie tak dobrze dla nas grał jak wcześniej, trzeba przestać żyć przeszłością. Jemu dobrze zrobi odejście do zagranicznej ligi. Drugi - jest zbyt podatny na kontuzje. PL niestety nie jest dla niego. Tutaj również spodziewam się, że wyjedzie z Anglii. No i jeszcze Scholes ponownie odejdzie, ale to chyba oczywiste.
Moim zdaniem potrzebujemy DOBREGO, SOLIDNEGO, MŁODEGO gracza na rozegranie. TYPOWEGO środkowego pomocnika. A najlepiej dwóch pomocników. Fletcher - wątpliwy powrót, Giggs - w każdej chwili może zawiesić buty na kołku, i co wtedy?, Cleverley - OK, Carrick - OK. I co dalej? Rooney? Bez przesady, to miałaby być ewentualność. Należy pamiętać, że nowi kopacze potrzebują czasu na aklimatyzację. No i wiele zależy od tego kto odejdzie... Jeśli Chicarito bądź Ronney, będzie trzeba poszukać zastępstwa.
» 27 kwietnia 2013, 13:44 #21
champione2013: Chicharito i Rooney to bardziej plotki dziennikarskie niż fakty ... po co mieliby odchodzić ?? Rooney przyszła legenda klubu Chicharito zmiennik .
» 27 kwietnia 2013, 13:58 #20
Bydgoszczanin: Może plotki, a może nie... Ja mam do nich dystans, ale wszystko jest możliwe.
Taki Chicarito gra malutko, a powinien więcej... Skąd pewność, że nie odejdzie, aby grać regularnie?
» 27 kwietnia 2013, 14:06 #19
Pastuch: chetnie bym CI pokazal wywiad z Chicha gdzie mowi ze pasuje mu rola super rezerwowego
» 27 kwietnia 2013, 14:20 #18
Lopez1910: Ja uwazam ze idealnym wzmocnieniem bylby Gundogan ale Borussia juz stracila Goetzego,zaraz odejdzie Lewandowski wiec ciezko go bedzie wyciagnac z Dortmundu. Drugim niezlym posunieciem bylby Isco ale to raczej typ zawodnika podobny do Kagawy. Chetnie zobaczylbym na Old Trafford Digne z ligi Francuskiej na bok obrony. A co do Wanyamy i Strottmana to mam nadzieje ze zaden do nas nie dolaczy bo Manchester Unitedd to jednak za wysokie progi dla obu. Ale to tylko moje zdanie :)
» 27 kwietnia 2013, 13:02 #17
sssexton90: mi wystarczyłby jeden genialny transfer czyli Bale, jeśli nie on to potem na celowniku mam Isco, Eriksena, Reusa, Fellainiego. City planuje pożegnać się z Micah Richardsem i myślę, że też warto się nim zainteresować bo z Buttnera nie będzie raczej nic więcej niż zmiennik. Na DMa ten Wanyama może być dobrym i tanim pomysłem. Jest w czym wibierać, jeżeli uda nam się zdobyć 2 z tych zawodnikow to będzie genialnie. Prawdobnie odejdzie Anderson, Nani i Scholes więc nie można żałować pieniędzy
» 27 kwietnia 2013, 12:59 #16
tomManUnited: Mi jeden genialny Gundogan
» 27 kwietnia 2013, 13:00 #15
kamills1988: Z tego co kojarzę Richards jest prawym obrońcą, co do Buttnera to szans za wiele też nie dostawał, ma braki z tyłu, ale ma się od kogo uczyć (EVRA). Przynajmniej jeszcze jeden sezon w United mu się należy by się przekonać, jakim jest zawodnikiem.
» 27 kwietnia 2013, 13:08 #14
kamills1988: No to jednak Lewy przyjdzie do NAS, tylko kupmy jakiegoś pomocnika please!
» 27 kwietnia 2013, 12:57 #13
redmati: Może być naprawdę ciekawie, osobiście nie nastawiam się na nic wielkiego jak np. Bale za 50 milionów, ale zapewne znowu zostaniemy zaskoczeni :)
» 27 kwietnia 2013, 12:54 #12
Derp: Jeżeli ferguson otwarcie mówi o tym, że transfery będą - to myślę, że możemy się spodziewać obiecujących zawodników :)
» 27 kwietnia 2013, 12:51 #11
RedDragon: Na Bale'a nas nie stać raczej a Fellaini... hm zbyt ofensywny, potrzebujemy raczej konkretnego box to boxa i ewentualnie skrzydłowego
» 27 kwietnia 2013, 12:50 #10
cypek23: zgadzam się typowy Środkowy Pomocnik + ewentualnie jakiś skrzydłowy i niszczymy w następnym sezonie ;D
» 27 kwietnia 2013, 15:22 #9
TraN: Może być ciekawe okienko w tym roku. Już nie mogę się doczekać lata :) (szczególnie, że będę już wtedy po maturach).
» 27 kwietnia 2013, 12:46 #8
DevilFan: wow, co za osiągnięcie życiowe, mimo wszystko powodzenia ; ).
» 27 kwietnia 2013, 12:51 #7
QraBrat: DevilFan - żałosny koment, zazdrościsz?
» 27 kwietnia 2013, 12:54 #6
corvel: taaa to niech nie podchodzi do matury, bo co to za osiągniecie. Komentarz roku
» 28 kwietnia 2013, 12:53 #5
Beere: Myślę, że kupimy niedrogiego prawego obrońcę z Francji lub Holandii. Za pare mln funtów.

A klasowego zawodnika na środek pola. Marzy mi się Fellaini. Środek pola to z pewnością duży wydatek. Rzędu 30 mln funtów. Ale to konieczne.

Jeżeli odejdzie Nani to z pewnością kupimy też skrzydłowego. Chyba, że Welbeck nim się stanie-już tak definytywnie.
» 27 kwietnia 2013, 12:46 #4
zamaro: Oby tu był Bale i Fellaini, ale nie robię sobie większych nadziei :D
» 27 kwietnia 2013, 12:44 #3
basteq14: "- Rozmawiałem już z rodziną Glazerów, mają takie samo patrzenie na sprawę jak ja - wyznał Szkot." ??
Patrzenie ?

"Spojrzenie" raczej :)
» 27 kwietnia 2013, 12:43 #2
simongr: Szkoci patrzają, nie spoglądają ;)
» 27 kwietnia 2013, 12:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.