Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Porażka boli, ale nie było tak źle

» 8 kwietnia 2013, 23:54 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Sir Alex Ferguson po derbowym meczu z Manchesterem City (1:2) wolał skoncentrować się na pozytywnych aspektach spotkania, a nie na krytykowaniu gry swoich podopiecznych. Zdaniem Szkota piłkarze Manchesteru United rozegrali dobre zawody.
Ferguson: Porażka boli, ale nie było tak źle
» Sir Alex Ferguson po meczu z Manchesterem City pochwalił występ swoich zawodników, choć ci zeszli z boiska pokonani
– To był bardzo intensywny mecz, w którym wzięły udział dwie najlepsze drużyny w tym kraju – przyznał sir Alex.

– Mieliśmy trochę pecha, że przegraliśmy to spotkanie. Wiemy, że Sergio Aguero potrafi fantastycznie wykańczać akcję, ale zostawiliśmy mu zbyt dużo miejsca.

– Jestem zadowolony z naszego występu i uważam, że spisaliśmy się naprawdę dobrze.

– Było sporo pozytywów, nasza forma jest dobra i nie mam na co narzekać. Jeśli spojrzycie na to całościowo, to nie był to dla nas zły dzień jeżeli chodzi o zaprezentowany poziom.

– Nigdy nie chcesz przegrywać derbów, ale wszystko z nami w porządku – dodał Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Old Trafford pozostanie Old Trafford
Następny news »
Mancini: Rywalizacja o tytuł jest już zakończona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Klimaa: Mecz obnażył słabość naszej środkowej strefy. Jeśli mamy walczyć o najwyższe cele potrzebny nam zawodnik który wszystko poukłada - potrzeba wyłożyć dużą gotówkę..
» 10 kwietnia 2013, 00:10 #55
fifidiaboliczny: ja ogladalem mecz i bylem przerazony slaboscia manchesteru united nasza lina pomocy nieistniala .jedyny pilkarz ktory walczyl to byl jones. czy ostatnie mecze pokazaly ze mamy problem strzelaniem bramek i kontrolowania meczu . fakt ze ogladalem mecz stoke city-aston vila i stoke jest do pokonania ale zawodnicy musza dac siebie 100% anie jak w meczu z city zaledwie 40% swoich umiejetnosci. dlamnie wielkie nieporozumienie bylo to ze 2 polowie niezmienil gigsa i cofnac rooneya na pomoc a na atak stawic hernandeza dlaczego tak twierdze bo hernandez ma sile do walki a gigs lub van persi sa zmeczeni.
» 9 kwietnia 2013, 21:20 #54
pakasiedlce: Pisanie że i tak mamy 12 punktów przewagi jest śmieszne, na boisko wychodzi się i zostawia całe serce i jaja, a wczoraj serce i jaja zostawił na boisku tylko Jones. Nie ma w tej drużynie parcia na bramkę przeciwnika i siekania goli jednego za drugim, choć potencjał jest. Może to już czas na emeryturę SIR ?
» 9 kwietnia 2013, 18:02 #53
Mazi1989: No pięknie, nasz boss jest zadowolony z tego występu. To jakaś kpina ze wszystkich kibiców ManU. Zadowolony mógł być z gry w dwumeczu z Realem, ale nie z takiej padaki jak wczoraj. Ferguson chyba nie dostrzega problemu jakim jest nasza słaba gra w tym sezonie, mimo niezłych wyników. Już dawno nie było tak źle jak teraz
» 9 kwietnia 2013, 16:57 #52
vip14: W tym meczu były jakieś plusy? Wątpię.. Przegrana a do tego dochodzi kontuzja Younga.. Nie no mecz był doskonały -.-
» 9 kwietnia 2013, 16:52 #51
PLDan11: "Mieliśmy trochę pecha, że przegraliśmy to spotkanie." - Pechem jest Cakir w ćwierćfinale, a nie koszmarna forma.
» 9 kwietnia 2013, 16:18 #50
orel: zabrakło ducha walki przez pełne 90 minut.Jedynie gdy przegrywaliśmy zaczęliśmy walczyć o piłkę , wyglądało to jak byśmy grali BYLE NIE PRZEGRAĆ , a dla mnie to nie jest motywacja mistrza(miejmy nadzieję że go zdobędziemy)
» 9 kwietnia 2013, 13:25 #49
TylkoManUtd: mi sie wydaje ze on sie gotuje w srodku ale nie moze wyjsc i powiedziec, ze zagralismy kolejny slaby mecz itd., zeby nie zachwiac psychika zawodnikow, ktorzy i tak z pewnoscia to przezywaja a jak jeszcze SAF wyjdzie przed kamery i bedzie jechal kazdego zawodnika po kolei to morale pospadaja, zachwieje ich pewnoscia siebie, zbudowana przed 15 pkt przewagi, teraz 12 pkt. tak jest moje zdanie. i doskonale sie to uzupelnia z powyzsza informacja Manciniego ktory mowi ze mimo wczorajszego zwyciestwa nad nami, gra o tytul jest skonczona. Wloch z kolei chce uspokoic pilkarzy MU ze juz wszystko rozstrzygniete, zeby mysleli ze maja juz majstra, tak samo bylo przy 8pkt przewadze w tamtym sezonie, tak nas uspokoil ze mamy wygranego majstra ze ostatecznie przegralismy, chociaz nikt sobie tego wyobrazal. jest jak w tym powiedzeniu: indyk myslal o niedzieli...
» 9 kwietnia 2013, 10:28 #48
Fabio: Sensowna wypowiedź i bardzo prawdopodobne, że jest tak jak piszesz.
» 9 kwietnia 2013, 13:07 #47
dlabigt23: A on znowu swoje. Jezeli tak bedzie do tego podchodzil to nie wygramy nic w przyszlym sezonie i napewno ligi juz nie wygramy mam nadzieje ze wkoncu w pucharach powalczymy bo wkoncu to jest wazne dla takiego klubu jak Manchester . Teraz bardziej liczy sie top 3 i dominowanie w tych pucharach prestizowych.
» 9 kwietnia 2013, 10:13 #46
ziomboy777: właśnie w tym jest problem.... dokładnie w tej wypowiedzi SAFa. Gramy bardzo słaby mecz (czwarty z kolei) a SAF widocznie oglądał zupełnie inne spotkanie skoro mówi , że nie było tak źle... :/ mam nadzieje , że mistrzostwo dowieziemy , jednak na chwile obecną znajdujemy sie na równi pochyłej...
» 9 kwietnia 2013, 09:49 #45
b90: Przegrywamy ostatnio wszystkie najwazniejsze mecze - Real, Chelsea, City ...
» 9 kwietnia 2013, 09:12 #44
dlabigt23: Dokladnie chociaz z realem ladny dwumecz zagralismy i jakbysmy byli skuteczni bysmy mogli go wygrac i to nie malo z 4;1 w dwumeczu lub 4;2 tylko ta skutecznosc nas zawiodla ... ale mecz z cfc pokazal ze sa bez formy ale SAF skomentowal to tak ze byli zmeczeni po meczu z realem okej.. necz z sunderland ledwo 1;0 wygrany okej nie przemeczali sie przed rewanzem z cfc noi wkoncu rewanz z cfc zenada znowu to samo ? SAF : zabraklo nam spokoju w grze gdy gonilismy wynik... Teraz z City i praktycznie znow bez ladnych klarownych akcji i twierdzi ze jest zawodowolony z ich wystepu ? co jest grane w ogole
» 9 kwietnia 2013, 10:19 #43
AgEnT: No pewnie, że nie było źle. Zagraliśmy znakomity mecz, nasza gra momentami była jakby z innej planety, nic tylko się cieszyć z naszej postawy, brawo.
» 9 kwietnia 2013, 09:03 #42
FiFlaK: Ironizujesz ? Czasem czytam komentarze, szczególnie jak nie obejrzę meczu. Ferguson powinien rozgromić szatnie po porażce, a on chwali zawodników ? Czyżbyśmy grali galaktyczną piłkę ? Czy po prostu robisz ze mnie wała ? :)
» 9 kwietnia 2013, 09:55 #41
karas2011: Ironizuje.
» 9 kwietnia 2013, 15:52 #40
marsin7: Niech się przyzwyczaja do usprawiedliwiania porażek, bo jak nie zrobi zakupów i nie będzie grał emerytami, to będzie musiał coraz częściej musiał to robić. Ja Fergusona nie poznaje, z całym szacunkiem do niego, ale jak się przegrywa derby u siebie, przed własną publicznością, to jak on śmie mówić, że zagraliśmy dobrze ?
Panie SAF czas odejść na emeryturę, aby odejść godnie i niech Pan zabierze ze sobą swoich ulubieńców...
» 9 kwietnia 2013, 08:34 #39
Wielbicielka: Rzadko kiedy nie zgadzam się z SAFem ale tym razem przeszedł samego siebie. Nie wiem jaki pomysł miał na ten mecz, może taki aby przegrać, i to mu się udało. Bo napewno kiepskim pomysłem były zmiany na tak późnym etapie. Drużyna Ciy była lepsza na każdym polu i w zupełności zasłuzyli na zwycięstwo. Dawno tez Zawodnicy mnie tak nie irytowali, zamiast zabrać się za grę to woleli dyskutować z Deanem:/ Nie podobał mi się ten mecz i uważam go za taktyczną katastrofę Fergusona. Gdyby nie duża przewaga, moja złość byłaby jeszcze wieksza.
» 9 kwietnia 2013, 08:33 #38
HDMIMOD: dwie rzeczy mnie bardzo denerwuja w United

1) brak agresji w odbiorze pilki ,po stracie oraz zostawianie przeciwnikowi zbyt duzo miejsca, na rozgrywanie akcji przed naszym polem karnym
2) klasowy rozgrywajacy to koniecznosc
» 9 kwietnia 2013, 08:32 #37
repcak: 4 - obrońców - Jones najlepszy
2 - pomocników - nie miał kto rozgrywać piłki
4 - napastników - nie dostawali podań, nie było strzałów

Przykro mi, że nie było piłkarza, który wziąłby się za rozgrywanie piłki. Carrick miał za dużo roboty w defensywie, żeby myśleć o kreowaniu gry. Giggs nie zaprezentował swojej magii. RvP - czas posadzić go na ławkę, niech się zastanowi nad swoją grą.

Ka-me-ha-me-ha!
» 9 kwietnia 2013, 08:29 #36
KacyK: Giggs to się nadaje na QPR, Wigan czy Reading a nie na derbowy mecz.
» 9 kwietnia 2013, 07:50 #35
marek615: Ehh bez nowych 2 skrzydłowych źle to widzę:/ vlencja bez formy w tym sezonie totalna ocena 2/10(sezon klapa...) Nani ze 2-3mecze dobre reszta ława lud zawodzi... 2/10(moim zdaniem nani się zastał albo dac mu mocnego kopa motywacyjnego do gry albo kopa na wylot) young 5/10(cień younga z początku gry u nas prawi nie oddaje strzałów). Do tego brak nam indywidualności nikt nie ciagnie gdy do przodu zawodnicy boją się brać odpowiedzialność na siebie. A taki Aguero wchodzi sam w pole karne jak w maslo... brak takiego ronaldo który czasem zrobił by coś sam....
» 9 kwietnia 2013, 07:31 #34
Taurus: Trochę smutno że stało to co się stało.., nie tego oczekiwaliśmy, to co nie którzy grali.. szkoda było patrzeć, liczę że kolejny mecz będzie w lepszym wykonaniu, szczególnie że jest to teoretycznie gorsza drużyna, nasze diabły wracajcie !
» 9 kwietnia 2013, 06:46 #33
Adamczik: Z Realem nie było tak źle. Z Chelsea nie było tak źle. Z Sunderlandem nie było tak źle. Z City nie było tak źle. Gramy fatalnie SAF. Skrzydła do wymiany. Stoper na gwałt potrzebny, do tego klasy rozgrywający. 4 piłkarzy do kupienia.
» 9 kwietnia 2013, 02:21 #32
Johnyys: z Realem akurat prezentowaliśmy godny poziom i niebywałą taktykę, która bardzo dobrze się spisywała. Aż do momentu wkroczenia kebsa i zrujnowania widowiska.
» 9 kwietnia 2013, 02:26 #31
Johnyys: Dlaczego, drodzy fani Manchesteru United, nie potrafimy się pogodzić z gorszą formą i porażkami? Oczekujecie, że ta maszyna cały czas ma zdobywać to co chcemy bądź oni chcą? Patrzcie na inne zespoły z silnymi składami: Chelsea, City, Arsenal, Tottenham, Liverpool. Czy oni non stop wygrywają? Nie! Tak samo i nasz team wiecznie nie będzie perfekcyjny, my jak również zawodnicy jesteśmy ludźmi, Sir Alex także. Nie oczekujcie samych zwycięstw i triumfów bo sport polega również na porażkach, które uczą i pozwalają na to, żeby stać się najlepszymi. Lekcję z tamtego sezonu wyciągneliśmy, reszta zespołów jest sporo w tyle za nami dlatego odpuścicie i SAFowi, zawodnikom i przede wszystkim sobie. Uświadomcie sobie, że nie ma niepokonanych na tym świecie i gorsza forma zawsze będzie tykać nas i naszych rywali. Nauczmy się godnie przegrywać i znosić te gorsze momenty, by w momentach chwały móc się z tego cieszyć najlepiej jak potrafimy. Pozdro
» 9 kwietnia 2013, 02:10 #30
Adamczik: Barca wygrywa.
» 9 kwietnia 2013, 02:19 #29
Johnyys: Tak? A 2 porażki z Realem przed meczem z United na OT? Stracony tytuł w tamtym roku? Porażka z Chelsea w dwumeczu? Kiepsko z pamięcią widzę, chyba, że mam potraktować Twoją wypowiedź jako kąśliwy, ironiczny komentarz.
» 9 kwietnia 2013, 02:22 #28
Szilk: No takim podsumowaniem meczu nie wstrząśnie się drużyną !! To mi przypomina wypowiedzi kolejnych trenerów Liverpoolu -graliśmy dobrze,ale.. . W takim Klubie jak M.U. nie ma miejsca na takie praktyki, a to nie jest pierwszy raz . Myślę,że SAF to najlepsze co mogło spotkać M.U. w jego długoletniej historii - niestety kiedyś przychodzi taki dzień kiedy to coś już nie wystarcza - myślę , że zdobycie przez SAF - a 20-go tytułu jest najlepszym momentem , żeby powiedzieć sobie dość i nie rozmieniać sławy na drobne. Kto następcą ? - nikt obcy - któryś z legendarnych zawodników- Solskjear,Giggs ,Scholes -a może wszyscy razem- musi to być ktoś kto przekaże drużynie styl i charakter do jakiego w przeszłości przyzwyczaił nas M.U.
» 9 kwietnia 2013, 01:29 #27
Dymo: Nie wiem , ja chyba widziałem inny mecz . Może obrałem kurs na inne derby ?-te Rzymu. W sumie tam też grał emeryt , ale on dla odmiany huknął bramke. No nic czekamy na Stoke i zwyżkę formy. GGMU !!
» 9 kwietnia 2013, 00:38 #26
Mielony: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2013 00:30

SAF ma rację, United wyglądał dużo lepiej niż np. w ostatnim meczu z Chelsea. Drużyna się pozbierała po porażce z Cacirem Madryt i teraz przyjdą zwycięstwa i mistrzostwo o tym jestem święcie przekonany.

W derbach jednak City zagrało lepiej niż my ale minimalnie lepiej i to trzeba zauważyć. Zagrali bardzo dobry mecz chyba jeden ze swoich najlepszych w sezonie(w sumie nie wiem bo ich nie oglądam ale tak to wyglądało)
» 9 kwietnia 2013, 00:30 #25
Johnyys: Popieram
» 9 kwietnia 2013, 02:25 #24
Diabelred: SAF chyba widzial inny mecz hehe :D
» 9 kwietnia 2013, 00:23 #23
przema: Fergi juz prawi takie farmazony jak Mancini ... nie bylo tak zle blee tragicznie bylo! nie stworzylismy sobie z gry zadnej 100%
» 9 kwietnia 2013, 00:19 #22
RedDevilFan79: Bylo bardzo zle.
Mnie boli bardzo ta porażka.
» 9 kwietnia 2013, 00:14 #21
Kris91: Przykro mi ale momentami nasza gra przypomina "popisy" reprezentacji Polski. Brak swojego stylu (bo gra z kontry to żaden styl) ale przed wszystkim brak lidera. To ja już wolałem kiedy wszystko spadało na Ronaldo bo przynajmniej wiadomo było że swoją grą pociągnie zespół do przodu. A teraz?? Nikt nie ma jaj (a obawiam się że również umiejętności) żeby ruszyć do przodu. Nie ma jakości, nie ma solidnych wzmocnień, przegrywamy z drużynami z czuba, no ale najważniejsze, że jak to boss mówi, nie było tak źle
» 9 kwietnia 2013, 00:14 #20
Diabelred: ,,nie ma solidnych wzmocnień'',a chocby krol strzelcow z poprzedniego sezonu,to nie solidne wzmocnienie?.Badzmy obiektywni,majstra bedziemy(mam nadzieje) zawdzieczac glownie dzieki swietnej formie Robina z poczatku jak i ze srodka sezonu...
» 9 kwietnia 2013, 00:19 #19
Linn: Chyba jeden z najbardziej trafnych komentarzy.
Tak jak napisałem gdzieś niżej, nie ma tego 'kołowrotka, który pociągnąłby grę'. Męczymy się coraz bardziej, kibice męczą się coraz bardziej. Słowa bodajże Ferdinanda, że "liczy się najpierw mistrzostwo [..]" nabiera innego znaczenia. Nie liczy się jakość gry, bo jak wspomniałeś gra z kontry to nie jest żaden styl. Brak kreatywności, powtarzane po raz enty. Idziemy na przebój, dokładnie tak samo jak Valencia - do przodu jeden zwód i piach, piła nie tam gdzie powinna. Tak widzę grę United.

Ja się bardziej obawiam, że możemy kiedyś skończyć jak Liverpool.
» 9 kwietnia 2013, 00:22 #18
patryk29: ,obra facet,nie bredz tylko odposc sobie po tym sezonie bo twoj czas juz minol!!,,Spisalismy sie naprawde dobrze..."Chyba na Playstation??!!Gratuluje panu za takie madre i udane zmiany i ustawienia taktyczne....!!Oby tak dalej panie SAF!! BRAWO BRAWO...Szok!!Facio obudz sie wrescie....albo rob miejsce dla innych!!
» 9 kwietnia 2013, 00:10 #17
LeoMessi10: '' Jestem zadowolony z naszego występu i uważam, że spisaliśmy się naprawdę dobrze '' żart?
» 9 kwietnia 2013, 00:07 #16
Sebny: dajcie spokój Giggsowi, słaby mecz i tyle zdarza się, ważne że w jego wykonaniu było duuuużo lepszych meczów
» 9 kwietnia 2013, 00:05 #15
Jerksik97: zgadzam się,uważam ,że tyle co zrobił dla Nas Giggsy ,w tym sezonie to ,to wybacza mu ten mecz.
» 9 kwietnia 2013, 00:10 #14
sisinho: "Jesteś tak dobry jak Twój ostatni mecz" - tyle w tym temacie. Mecz jeden z ważniejszych w tym sezonie, co mnie interesuje że z Fulham Ryan zagrał dobre spotkanie skoro dzis zawiódł?
» 9 kwietnia 2013, 00:11 #13
Linn: nic do niego nie mamy, ale skoro miał słaby mecz, to czemu grał pełne 90 minut? :)
Trochę mało pozytywów, mydlenie oczu a nie "nie było tak źle".
Mamy pewność, że Jones w formie to gość, a nie podrzędny grajek.
Pokaz bezsilności środka w starciu z mocniejszym rywalem, ot co.
Zero kreatywności, zmienników brak pomimo szerokiej kadry, takie jest moje odczucie.
Rozbić bank po nowej, lukratywnej ofercie firmy AON i kupić ogranego młodego środkowego pomocnika, co by dał trochę spokoju w 2 linii.
Czas, żeby Nani wrócił do gry, bo nie ma kołowrotka który ciągnąłby grę.


P.S: Valencia to chyba dostaje szanse do gry z racji numeru 7 na plecach.
» 9 kwietnia 2013, 00:12 #12
Pioootrek85mu: Dokładnie sisinho masz rację dziś był słaby i nie ma co go po głowie głaskać.
» 9 kwietnia 2013, 00:12 #11
luczyniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2013 00:35

znawcy, znawcy, znawcy... sisinho - co jest ważniejsze - wygrać derby czy mistrzostwo? Jeśli ciebie nie interesuje dobra postawa zawodników w meczach z innymi drużynami to co z ciebie za kibic? Jak przegraliśmy poprzedni sezon? przez głupie straty ze słabszymi właśnie. W derbach 1-1 więc nie jest tragedia. Ja też jestem wkurzony ale nie wiń Giggsa. Moim zdaniem od jakiegoś czasu mamy dziwną tendencję do gry defensywnej zamiast przeć do przodu. Jak ktoś już tu zauważył - kontry to broń słabszych drużyn...
» 9 kwietnia 2013, 00:34 #10
Pioootrek85mu: dla mnie ważna jest walka i gra do przodu a tego nam brakuje od długiego czasu i nie ma co bronić Giggsa bo niestety ale już lata ma za sobą i nie nadaje się na środkowego pomocnika w takim meczu jak dziś SAF popełnił błędy i każdy kto widział mecz nie może być zadowolony ze stylu gry żę drużyna się cofa zamiast rozwijać. Cieszy fakt że zdobędziemy 20 mistrzostwo ale z taką grą i postawą to o lm możemy zapomnieć odstajemy od bayernu barcelony czy realu i to niestety jest prawda pora na zmiany zwłaszcza w pomocy i niestety Giggs nie zapewni nam już nic więcej.
» 9 kwietnia 2013, 01:00 #9
Pioootrek85mu: Było słabo nie ma co mydlić oczów. Nastawieni na grę z kontry na własnym stadionie to nie wypada. Nie trafiony dziś skład był i było to widać po liczbie wypracowanych dla Nas sytuacji bramkowych. Z meczu na mecz co raz bardziej się męczymy.
» 9 kwietnia 2013, 00:02 #8
SebeX2012: Strasznie szkoda, ale mimo wszystko City grało lepiej, chcieli wygrać i im się udało. Mamy teraz 12 pkt przewagi, nie można się potykać wygrywać wygrywać i jeszcze raz wygrywać ! Mimo że zdobędziemy mistrzostwo, to ten sezon i tak uważam za średni, gdybyśmy nie sprowadzili RVP nie wiem jak by to wyglądało, pewnie gorzej choć mogę się mylić. Glory Glory Man United !
» 9 kwietnia 2013, 00:00 #7
bisegna: No co SAF mógł innego powiedzieć po takiej padace. Zmiana Kagawy mnie najbardziej rozbawiła;) Trafna decyzja nie ma co.
» 8 kwietnia 2013, 23:59 #6
Pioootrek85mu: no zmiana akurat musiała być bo Young już nie mógł grać. Co nie zmienia faktu że powinny zmiany nastąpić dużo wcześniej ale dziś SAF zabawił się w nieudcznka Smudę. Widać faktycznie mu się gra podobała dziś.
» 9 kwietnia 2013, 00:04 #5
sisinho: DMWN

To że Kagawa powinien wejść wcześniej, a najlepiej już w 46 minucie za bezużytecznego w tym spotkaniu Giggsa.
» 9 kwietnia 2013, 00:09 #4
Pomarancz: Znowu przegrywamy przez uwielbienie do emerytów. :)
» 8 kwietnia 2013, 23:59 #3
patrykbor2: "(...), Ale nie było tak źle" Prosze o wybaczenie tak to mogą mówić menadzerowie Sunderlandu, Fulham, Stoke, QPR, Norwich itp. bez przesady...
» 8 kwietnia 2013, 23:58 #2
Lukasz15: Bo było bardzo źle.
» 8 kwietnia 2013, 23:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.