Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lewandowski wstępnie kupiony przez United?!

» 3 grudnia 2012, 13:12 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Poniedziałkowy poranek przyniósł nam zaskakujące informacje, bowiem jak podaje Daily Mail, Manchester United uzgodnił wstępne warunki transferu Roberta Lewandowskiego na Old Trafford.
Lewandowski wstępnie kupiony przez United?!
» Robert Lewandowskie od dawna planuje przenosiny
Serwis powołuje się na niemiecką wersję Sky Sports, według której polski napastnik miałby dołączyć do drużyny wicemistrza Anglii po zakończeniu obecnego sezonu za kwotę 12 milionów funtów.

Polak ma ważny kontrakt z Borussią Dortmund do końca przyszłej kampanii, dlatego też suma transferu jest tak niska, bowiem po wygaśnięciu umowy, Robert będzie mógł opuścić niemiecki klub za darmo.

W obecnym sezonie, Lewandowski w 19 występach zdobył już 13 goli. Agent piłkarza, zapytany o zainteresowanie Robertem przez Manchester United odpowiedział wymijająco: - Nie zamierzam komentować żadnych doniesień związanych z jego przyszłością.

Według Daily Mail Polak miałby podpisać z United pięcioletnią umowę.


TAGI


« Poprzedni news
De Marcos ponownie na celowniku?
Następny news »
Szef skautów United obserwował Strootmana

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (173)


Ta3k: już chyba lepiej Błaszczykowskiego kupić
» 5 grudnia 2012, 18:13 #156
Kubcio32: Nie zgadzam się z wami odnośnie do grzania ławy. Jak wiecie Ferguson ściąga młodych zawodników by zrobić z nich gwiazdy jak to uczynił z Hernandezem. I na pewno "Lewy" nie będzie mało grał uwierzcie mi.
» 5 grudnia 2012, 16:07 #155
waterfordpany: Hernandez nie jest gwiazdą zacznijmy od tego , jest tylko dobrym w miarę napastnikiem , który gdy gra od początku meczu już nie jest nawet dobry lecz przeciętny
» 5 grudnia 2012, 18:45 #154
VIPdwojokpl: Ja nie specjalnie lubię Lewandowskiego ale fajnie było by go zobaczyć w moim ukochanym klubie i myślę także że trenując i grając w MU podniósł by swój poziom gry a to dobrze dla naszej reprezentacji :P
» 19 grudnia 2012, 18:01 #153
pawel159: Grzać ławe przyjdzie bez sensu !
» 5 grudnia 2012, 14:03 #152
RedDevilFan79: Mysle ze to fake...po co on na OT?nie da rady,a po za tym m juz mamy diabelski atak!!
» 4 grudnia 2012, 23:44 #151
FiFlaK: Czyli ostatecznie Rooney będzie pomocnikiem ? Smutne...
» 4 grudnia 2012, 21:13 #150
wazza89: jeżeli Lewy dołączy do United to na to wygląda... Widzieliśmy już Jones'a tuż za RvP to skrzydłowy Wayne Rooney nie powinien nas dziwić. Nas - kibiców United;)
» 6 grudnia 2012, 14:09 #149
kamil123manutd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2012 21:02

Lewandowski...... W Manchesterze może wiązać buty i donosić wodę naszym napastnikom. Z borusii niech przyjdzie obrońca albo pomocnik a nie średni napastnik. Co jak co ale w ataku nie są potrzebne wzmocnienia
» 4 grudnia 2012, 21:00 #148
kr15t: a kto wiąże tobie ?
» 5 grudnia 2012, 06:03 #147
StarkDragon: Ludzie powinniście się cieszyć takiej wiadomości ... Mnie to cieszy a czy on sobie da rade czy nie to będziecie sobie oceniać jak już dojdzie do transferu i będzie grał....
» 4 grudnia 2012, 19:30 #146
Matekunited: Piękne to jest 4-3-3 z Rooneyem cofniętym i Lewy z van Persiem w ataku ! BAJKA ! Polak w MU na ataku, na reszcie się doczekałem, oczywiście o ile to dojdzie do skutku. W pomocy Andersona, Kagawe i Cleverleya. Obronę tylko teraz wzmocnić i życzyć powodzenia, bo Lewy mi trochę stylem Berbatova przypomina :P
» 4 grudnia 2012, 15:59 #145
FiFlaK: Ja nie mam pytań... stylem Ci przypomina Berbatova...
Chciałem coś napisać, ale zabrakło mi słów.
» 4 grudnia 2012, 21:09 #144
Kobeman25: To jest wlasnie to Lewy 12 mln a Berba 5mln smiech na sali jak Lewy jest wart 12 to Berba powinien jakies hmm 120 a moze 200mln bo roznica klas jest ogromna Berba jest lepszy w kazdym aspekcie gry od Lewego...
» 5 grudnia 2012, 02:14 #143
Matekunited: Może nie oglądam meczy Borussi, ale co pokazuje w reprezentacji to dobre odszukanie się, zastawienie i strzał. Berba podobnie w United miał (bynajmniej początki) ;)
» 5 grudnia 2012, 23:30 #142
StarkDragon: Jak dla mnie to też dobry pomysł :)
» 4 grudnia 2012, 19:31 #141
fauzi: Z czym do ludzi;p Patrząc sercem Polaka to nawet idzie sie z tego cieszyć,ale jako fan United powiem że byłby to jeden z najgorszych transferów w historii klubu...
» 4 grudnia 2012, 12:08 #140
Zyvold: Dlaczego?
» 4 grudnia 2012, 14:54 #139
kalafior: Bebe pls.
» 5 grudnia 2012, 16:35 #138
kurekpawel: Siemanko :)
Jest to bodajze moj pierwszy koment takze nie zjedzcie mnie na "dzien dobry".
Mieszkam w anglii od paru lat i powiem szczeze ze ani w telewizji angielskiej ani w szanujacej sie brytyjskiej gazecie nie widzialem zmianki na temat Roberta.Wystarczy wejsc na manutd.com wcisnac news and features pozniej transfer speculation i sami zobaczycie ...oficjalna strona man utd nawet nie wspomni o Lewym.
Moim zdaniem jezeli ta plotka sie sprawdzi to obawiam sie ze Robert moze nie odnalesc sie w Premiership ale jak pisalem na poczatku to jest moje zdanie :) Pozdrawiam prawdziwych kibicow Man U
» 4 grudnia 2012, 07:09 #137
Klimaa: Na całą sprawę z Robertem trzeba patrzeć z dystansu, bo wątpię by kluby doszły do porozumienia. Miejsce Polaka jest w Dortmundzie i powinien tam grać i stać się z czasem może i legendą klubu. Liga angielska czy hiszpańska może okazać się zbyt wymagająca.
» 4 grudnia 2012, 00:08 #136
RamirezMUFC: Opadają mi ręce jak czytam te Wasze komentarze przepełnione nienawiścią i rozgoryczeniem. A przecież powinniśmy sie cieszyć, że naszym najlepszym polskim piłkarzem interesuje się NASZ klub. Szkoda gadać...
» 3 grudnia 2012, 21:17 #135
Joninho7: Dokładnie!
Dodatkową korzyść jest taka że ze względu na Lewego mecze United będą częściej w polskiej telewizji:D
» 3 grudnia 2012, 22:07 #134
kuban23: Ja bym chciał by skład był taki:
DDG
Vidic Rafael rio ewans
nani kagawa valencia
rooney RvP Lewandowski
» 3 grudnia 2012, 21:13 #133
TomcioUTD: Tak ... połowa nazwisk z małej litery, Evans przez ,,w"

Moim zdaniem to ; De Gea, Rio,Vidić, Rafael, + jakiś dobry boczny obrońca albo z tych co są Evra albo Evans w pomocy Nani, Valencia, Carrick a w napadzie Roo, RvP no i Chicharito Jak dla mnie to jest idealny skład, nie ma miejsca na Roberta w pierwszej 11 chyba, że jak któryś w powyżej wymienionych dozna jakiegoś urazu.
» 4 grudnia 2012, 14:34 #132
borubar10: nieeeeeeeeeeee!!

Gotze i Hummels owszem, ale nastepny napastnik nam nie potrzebny !
» 3 grudnia 2012, 21:05 #131
przemek8832: stwierdzam że Polska zazdrosc nie ma granic to 1 sprawa druga to że on niby nie pasuje do united,tak tak pasowali by do united ci ktorzy mowia na przekór temu ktorzy siedza przed kompem i umieja tylko cwaniakowac zamiast zaczac trenowac i pokazac na co stac.a moim zdaniem on bardzo pasuje do united i nie pęka w każdym meczu jest bardzo dobry i strzela na zawołanie.i nie musi pokonywac roo czy rvp bo roo zauwazcie znawcy futbolu jest przesuniety do pomocy i to bedzie jego pozycja tak wiec odszczekacie jak lewy zacznie kłuć dla czerwnych diabłow i wtedy bedzie boze jaki on dobry dobrze ze przyszedł.elo
» 3 grudnia 2012, 21:03 #130
vip14: Że niby Lewandowski miałby pokonać Rooney' a i RvP? Wątpię. Nie chce nic mówić, ale coś czuję, że będzie grzał ławę tylko będzie gwizdać.
» 3 grudnia 2012, 20:53 #129
AliMatias: To jak , kolejny do grzania ławeczki w MU ?
» 3 grudnia 2012, 20:32 #128
Koroner: Co chcecie od tego lewego? skoro ferguson go chce to widocznie dalej chce wzmocnic atak, a ze nasi sa troche kontuzjogenni to zawsze jest ktos na zastepstwo.. jeszcze solidny obronca typu hangeland i bedzie dobrze!!:) jestem jak najbardziej za transferem roberta;)
» 3 grudnia 2012, 20:32 #127
kubuzaw: Co Wy wszyscy tak panikujecie... Lewy w Borussii też na początku grzał ławę ale dzięki ciężkiej pracy udało mu się wybić. Moim zdaniem to jest dobre posunięcie bo dzięki temu transferowi będzie mógł zostać jednym z najlepszych napastników Europy ;)
» 3 grudnia 2012, 20:22 #126
zylnor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2012 19:55

Miło by było mieć naszego rodaka na Old Trafford lecz pomijając tematy narodowości, to czy nam na pewno jest potrzebny kolejny napastnik? -_-
W przypadku przyjścia kolejnego napastnika zapewne Roo będzie ewoluował na okolice skrzydła/ofensywnego pomocnika.

Większym plusem będzie sprowadzenie kogoś ,,sprytnego" do trio Kagawa,Rooney, aby gra środkiem była bardziej zwięzła.

Ale tak najpoważniej mówiąc to do zmiany jest sztab medyczny lub ktoś za to odpowiedzialny, plaga kontuzji nas zabija. . ( Kagawa przyszedł i kontuzja, Robin miał już. )
» 3 grudnia 2012, 19:53 #125
Camcio94: boję się tego transferu. Czy Lewy bedzie jedynym wzmocnieniem? Szczerze widziałbym zakupy na inne pozycje - niekoniecznie atak.
» 3 grudnia 2012, 19:16 #124
H2O1994: I co będzie ławe grzał? Zły wybór..
» 3 grudnia 2012, 18:21 #123
Joninho7: Nareszcie!
De Gea-Rafael, Smalling, Rio, Evra-Carrick(ando)-Kagawa, Young- Roo-Lewy, RvP
Powiem tyle, obrona rywali nie będzie wiedziała kogo kryć :D
» 3 grudnia 2012, 17:44 #122
gosc1234: a my i tak będziemy przegrywać bo mamy tylko jednego defensywnego dwóch skrzydłowych i 3 napastników, przez co ofensywni nie dostaną piłek, pomyśl jak wyślesz skład a nie proponujesz coś na kształt 4-1-5
» 3 grudnia 2012, 18:24 #121
Joninho7: Barca ma też 1 defensywnego...a no tak co mecz w******l dostaje, zapomniałem....
» 3 grudnia 2012, 21:47 #120
muni: Ja bym jeszcze kupił Aguero, Falcao, Benzeme, Gomeza i Ville. I będziemy grać ustawieniem 1-1-8.
Atak mamy tak genialny i tak kompletny, że nie potrzeba tam nawet pół wzmocnienia. 2 wielkie gwiazdy + 2 młodych, ale już doświadczonych i ukształtowanych zawodników. Ale pewnie kupmy sobie jeszcze 5 napastników, bo nam mało.
Olejmy wzmocnienia na skrzydle. Valencia ciagłe kontuzje, Young za rzadko wznosi się na wyżyny swoich umiejętności, Nani skonfliktowany z Ferguson jest na wylocie(czemu on go nie wypieprzył w lecie to dla mnie pozostanie tajemnica na wieki i nie wziął Rodrigueza z Porto). Od lat nasza gra opiera się na skrzydłach, a teraz gramy kompletnie bez skrzydeł. W każdym meczu inne ustawienie, inna taktyka, całkowity burdel. Także błagam Ferguson skup się na zakupie skrzydłowego.
» 3 grudnia 2012, 17:29 #119
WTC: Za Rodrigueza były oferty, ale sam zawodnik nie chciał jeszcze zmieniać zespołu. To nie Fifa, że wyłożysz kasę i masz nowego piłkarza.

Lewandowskiego nie chciałbym oglądać w United. Poza tym, mamy już 4 dobrych napastników, a kolejnych 2 czeka w zespołach juniorskich na szansę, mianowicie Keane i Henriquez. Robert jest tak potrzebny jak kolejny goalkeeper do rywalizacji z De Gea i Lindegaardem.
» 3 grudnia 2012, 18:15 #118
muni: Zgadzam się , że to nie jest Fifa, ale wywalając Naniego po pierwsze byłby wieksza kasa do dyspozycji, a po drugie byłby to wyraźny znak dla Rodrigueza, że przychodzi do nas jako wzmocnienie pierwszego skłądu, a nie jako jakiś junior, który musiałby czekać rok lub na wywalczenie sobie miejsca w składzie. Także jest on jak najbardziej do sciągnięcia.
» 4 grudnia 2012, 00:14 #117
mcis: gdyby to bylo 30mln to bym powiedzial stanowcze NIE, za 12 mozna zaryzykowac.....
» 3 grudnia 2012, 16:58 #116
gosc1234: za Naniego mógłby na skrzydle biegać Kagawa
» 3 grudnia 2012, 18:29 #115
Adryjan: Nie ma szans. Mamy 4 klasowych napastników, którzy już teraz łupią nam bramy. Więc po co SAF miałby kupować następnego ? Ja już to niech przyjdzie klasowy obrońca lub pomocnik. I moim zdaniem tak będzie ... ;d A Lewy niech sobie strzela bramy tam gdzie mu dobrze, czyli w BvB ;d
Pozdro dla Fanów MU ;D
» 3 grudnia 2012, 16:53 #114
Tleniony: Kazdy krytykuje a nikt nie pomyslał tego ,że SAF może mieć wizje... Ja obstawiam ,że go kupi do pary z RvP a Roo będzie podwieszony za nimi i wcale bym sie nie zdziwił jakby tak było ;)
» 3 grudnia 2012, 16:52 #113
mcis: predzej vP na szpicy, a Robert i Roo za nim....
» 3 grudnia 2012, 16:59 #112
Taurus: Przeczytałeś te ustawienie tylko, no i zamiast kogo ten Lewandowski by grał?
» 3 grudnia 2012, 17:26 #111
paul1011: Po co on nam? Niech gra sobie w tej Borussi. Już mu sława uderzyła do głowy, a poza tym mamy bardzo dobrych napastników. Na miejscu Fergusona kupił bym za te pieniądze jakiegoś obrońce.
» 3 grudnia 2012, 16:35 #110
Taurus: Nie przejdzie, a jeśli już to i tak nam nie potrzebny, nie ujmując jego umiejętnościom, jakoś nie widzę go w angielskiej lidze..
» 3 grudnia 2012, 16:30 #109
Rasiak: Myślę, że akurat w angielskiej by się odnalazł. Tylko, że kogo miałby zastąpić na aktualną chwilę w United? Welbecka? Jeśli tak, to jego ilość występów byłaby znikoma. Walczyłby z Groszkiem o tytuł 3. napastnika.
» 3 grudnia 2012, 16:38 #108
Taurus: Być może tak, ja tak bardziej pod kątem United patrzyłem, Rooneya ani Robina nie wygryzie ze składu, więc co miałby robić? Marnować się jako 3 napastnik?
» 3 grudnia 2012, 16:40 #107
gosc1234: a może tak:
DDG
Rafael Vidić Evans Evra
Carrick Anderson
Rooney Kagawa
RvP Lewy

Rooney i Kagawa mogliby schodzić do środka jak i operować na skrzydle ze względu na swoją dynamikę i szybkość coś ala diament :)
» 3 grudnia 2012, 18:34 #106
Joninho7: cool story bro...
» 3 grudnia 2012, 21:59 #105
Taurus: Cóż, jakoś wątpię w takie ustawienie i wgl kupno Lewego ;>
» 3 grudnia 2012, 23:53 #104
RamirezMUFC: Powiedzcie mi proszę, w czym jest problem? Dlaczego Lewandowski nie nadaje się wg Was do United? Dlaczego z góry zakładacie, że się nie sprawdzi, będzie grzał ławę i ostatecznie zmarnuje swój talent?

Polak (no właśnie, POLAK w takim klubie) świetnie gra tyłem do bramki, może się pochwalić ponadprzeciętną techniką, świetnie się ustawia, doskonale wykańcza akcje, gra dobrze głową, jest silny fizycznie, przez co świetnie się zastawia. Jednym słowem, pasuje to PL... i to bardzo. A to, że mamy wielu napastników, nie oznacza od razu, że przegra rywalizację o pierwszą 11-stkę.

Istnieje również prawdopodobieństwo, że Ferguson będzie chciał przemianować Welbecka na skrzydło, a Roooney równie dobrze radzi sobie jako ofensywny pomocnik.

Dlatego zastanówcie się, czy Wasze negatywne argumenty na temat transferu Lewego do United, nie są przypadkiem bezpodstawne. Szczerze Wam radzę, pomyślcie troszkę rozsądniej.
» 3 grudnia 2012, 16:30 #103
hater1993: No wlaśnie. Rooney jako napastnik sie srednio nadaje, lepiej gra gdy moze sobie pobiegac po calym boisku czyli jako taki wolny elektron za napastnikiem,napastnikami. Chicarito - jest bad co badz duzo slabszy od Lewego. Wellbeckowi brakuje chlodnej glowy i ogrania. Czyli jak dla mnie jest drugim, trzecim napastnikiem. Do tego jest to bardzo pracowity zawodnik, co pokazal szybkim przeskokiem ze Znicza do Borussi.
» 3 grudnia 2012, 16:41 #102
saharicus: Myślę, że mógłby dołączyć do Man Utd. Fergie grałby pewnie taktyką 4-3-3 i skład według mnie wyglądałby tak:

[img] [link usunięty]

[link usunięty]

Nie komentujcie obrony. Welbeck byłby rezerwowym (w końcu powinno być kilku zmienników), a Chicha jokerem wchodzącym do pierwszego składu w wypadku kontuzji lub lekkiego meczu.
» 3 grudnia 2012, 16:16 #101
saharicus: zapomniałem, że usuwają linki:
www.footballuser com/589380/Manchester_United
» 3 grudnia 2012, 16:17 #100
kamil1700: Jak dla mnie to Wazza na lewą a RvP na prawą i Ando troszeczkę do środka :D Ale ogólnie nie widzę Lewego w United.
» 3 grudnia 2012, 19:01 #99
kamil1700: A i Rafael troszkę bardziej ofensywnie. Oczywiście to jest widziane moimi oczami tak więc proszę nie hejtować :)
» 3 grudnia 2012, 19:03 #98
Lopez1910: Ten gosc jest nam zupelnie nie potrzebny. Ile by nie kosztowal to za ta kase SAF moglby kupic nastepce dla Ferdinanda albo rzucic sie kasa na jakiegos pomocnika ze swiatowego topu a nie 5 napastnika. Zrobi sie zaraz jak w $hity bo sie beda co mecz obrazac ze nie graja... A tak na marginesie to nie przepadam za Lewym i nie chcialbym go ogladac w koszulce United...
» 3 grudnia 2012, 16:15 #97
gosc1234: jeśli się nie mylę to potencjalnych następców Rio posiadamy, oni musza się ograć, śmieszne jest to że ludzie twierdzą, że nie mogą grać niedoświadczeni obrońcy, a gdzie oni mają brać doświadczenie?
» 3 grudnia 2012, 16:38 #96
duzynh: to prawdziwa informacja, kontrakt juz jest dopiety, za lewego borusia dostanie jeszcze rooneya
» 3 grudnia 2012, 16:14 #95
Szakal: Przecież trzeba czymś przyciągnąć oko czytelnika :) A takie absurdalne informacje nadają się do tego najbardziej.
» 3 grudnia 2012, 16:10 #94
RamirezMUFC: Zobacz lepiej proszę jaka gazeta to napisała.
» 3 grudnia 2012, 16:15 #93
Szakal: Rzeczpospolita też pisała o śladach trotylu na tupolewie :)
» 3 grudnia 2012, 16:25 #92
RamirezMUFC: Chyba nie rozmawiamy o Smoleńsku, a o transferze naszego reprezentanta do największego klubu na świecie. "Daily Mail" to bardzo wiarygodne źródło, choć zawsze lepiej poczekać na rozwikłanie tej zagadki.
» 3 grudnia 2012, 16:32 #91
Rasiak: Daily Mail wiarygodne? Toż to angielski brukowiec. Wiarygodny to może być Sky Sports.
» 3 grudnia 2012, 16:39 #90
gosc1234: Rasiak to co mówisz to taki sam stereotyp jak to że Rafael gra słabo w obronie, DM informowało o transferze RvP i gdzie gra teraz Robin, to The Sun jest niewiarygodne a nie DM
» 3 grudnia 2012, 16:41 #89
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2012 16:49

"Daily Mail" to nie zwykły brukowiec, ponad 80% transferowych spekulacji tego "brukowca" się sprawdziło, włącznie z Van Persiem w United. To oni, jako pierwsi się dowiedzieli i ogłosili transfer Ronaldo do Realu Madryt. Poza tym, powyższy news jest poparty niemieckim wydaniem Sky Sports.
» 3 grudnia 2012, 16:43 #88
Biafra: Szakal, news ten jest również na Sky Sports oraz na Sport.pl (choć to akurat nie jest dobry przykład:P).
» 3 grudnia 2012, 16:56 #87
Szakal: Tak wiem, nawet na RMFie o tym mówili. I tak nie wierzę w to, że SAF podupadł na rozumie aż do tego stopnia.
» 4 grudnia 2012, 00:02 #86
SkowronUNITED: Najlepiej kupić Lewego, kiedy w świetnej formie jest Chicha. Brawo.....
» 3 grudnia 2012, 16:02 #85
gosc1234: Chicha w świetnej formie? Chicha jak jest w świetnej formie to i tak jest o klasę gorszy od Roberta, a z resztą to Hernandez ma zadatki co najwyżej na naszego Another Baby Face Killer a nie na podstawowego snajpera
» 3 grudnia 2012, 16:40 #84
paul1011: @gosc1234
Nie ośmieszaj się Robert lepszy od Chicharito?? Z City pokazał jak pięknie umie grać z angielskimi klubami.
» 3 grudnia 2012, 18:56 #83
Kobeman25: Lewandowski nie ma szans nawet z napastnikami z naszych rezerw wiesz dlaczego?Bo polacy mają bardzo słabą kondycje a w Anglii są ciezkie warunki,wysoki poziom i mecze graja np w swieta co 2 co 3 dni a nasze druzyny z polskiej ligi jak mialy mecze w lidze europejskiej w czwartek to w niedziele w polskiej lidze dostawali od kazdego bo sily nie mieli haha a do tego lewy ma zero techniki zreszta jak typowy polak strzelic na pale na sile moze wpadnie do bramki...
» 5 grudnia 2012, 02:12 #82
messengerUTD: Ale po co on nam... Mamy RvP, Chicharito, Rooneya i Welbecka. Nie potrzebny.
» 3 grudnia 2012, 15:58 #81
Olszak: Borussia już szuka klubu, który wyłoży za Lewandowskiego jak największe pieniądze, bo jest większe prawdopodobieństwo na to, że Robert odejdzie z Dortmundu i po prostu chcą jeszcze na tym zarobić, żeby zawodnik nie odszedł za darmo. Fajnie by było zobaczyć kolejnego Polaka w United, ale generalnie dużo w Manchesterze jest napastników, a wydaje mi się, że w obronie przydałoby się jakieś przewietrzenie.
» 3 grudnia 2012, 15:56 #80
Isamela94: Niech zostanie w BVB, bo ManUtd ma wystarczy napastnicy. Myślę, że nie jest potrzebny w ManUtd. Może być w ligi niemieckim lepszy jest Lewy, a liga ang. lepszy jest chyba RvP, liga hiszpańska lepszy jest Messi i CR7, inni ligi. Jak Lewy będzie w ManUtd to liga niemiecka nie będzie lepszego lol :D :))
» 3 grudnia 2012, 15:55 #79
AdrianLOP: Sky Sports podało dziś informację, że Manchester United doszedł do porozumienia z Borussią Dortmund w sprawie transferu Roberta Lewandowskiego (za około 15 milionów euro). Van Persie, Rooney, Hernandez, Welbeck i... Lewy? Tak trochę tłoczno, nawet jeśli z drużyny miałby odejść Welbeck (bo takie informacje się juz pojawiają), to i tak konkurencja do gry w ataku byłaby ogromna.
» 3 grudnia 2012, 15:53 #78
GaRoo: Lewandowski jest lepszy w tym momencie, TYLKO od Maczety i Wellbecka. Nie trzeba nam kolejnego ławkowicza
» 3 grudnia 2012, 15:52 #77
gosc1234: Lewy panie znawco jest gorszy tylko od Roo i RvP, a to nie jest takie proste być od nich lepszym
» 3 grudnia 2012, 16:41 #76
wladek22ban: Tak jest w fifie zdecydowanie ogólna ilość punktów wskazuje na lefósa Ludzie ogarnijcie się
» 3 grudnia 2012, 20:24 #75
maciek5: Przydałby się. Van Persie z Rooney'em sąÂ spoko ale.. nie zawszę będąÂ mogli grać. Chicharito jest dobry ale tylko jako joker, wchodzi i strzela. Welbeck nawet nawet ale czasami tylko ma przebłyski, a wtedy gra naprawdę dobrze. o Maczecie nie będę mówił bo według mnie od do nas się nie nadaje. Tak więc Robert jako napastnik bardzo by nam się przydał. Taki Berbatov ( którego lubiłem ) szybszy i bardziej perspektywiczny. Tani dobrze sobie radzi w ważnych meczach ( z $ity czy Realem ) nawet lepiej niż Benzema czy Ronaldo zagrał. Jestem za !!
» 3 grudnia 2012, 15:51 #74
atos1987: Welbeck Robertowi może buty pucować. Absolutnie jestem za tym transferem i myślę że to nie plotki. SAF lubi młodych perspektywistycznych grajków za małe pieniądze. Robert spełnia te kryteria i jak ktoś śledzi LM to chyba widzi że radzi sobie dobrze przeciwko innym klubom. Hejty czekam na Was :)
» 3 grudnia 2012, 15:43 #73
luk1920: To sobie czekaj. Każdy może się wypowiedzieć czy jest za transferem czy nie. Jeżeli komuś się nie podoba ten transfer to już jest hejtem, tak ? To proszę bardzo :) Ja uważam, że Robert jest nam zupełnie nie potrzebny, bo mamy Van Persiego i Rooneya raczej do pierwszej 11stki, a na ławce mamy Chicharito oraz dość słabego ostatnio Welbecka. Miejsca w podstawowej 11stce dla Lewandowskiego jakoś nie widzę, a wątpię aby był zadowolony rolą zmiennika. Nie chcę również aby się zmarnował na ławce tak jak Kuszczak. Jak już kiedyś wspominałem, Robert musi mieć dobrze dograną piłkę aby trafiać bramki, a u nas musiałby sobie sam o nią powalczyć, gdyż nie oszukujmy się nie mam graczy typu Goetze, dlatego uważam ten transfer za naprawdę niepotrzebny.
» 3 grudnia 2012, 16:00 #72
SHEBESHYNMU: niech lepiej zostanie w dortmundzie po co nam kolejny napastnik
» 3 grudnia 2012, 15:40 #71
balsamcio: Jestem jakoś na nie, lubię Lewego i w ogóle, ale po co nam on, mamy 4 napastników, a przecież jest jeszcze Angelo, który co prawda nie debiutował, ale wiemy jak on się zapowiada, a taki transfer Lewego na pewno jego i innych młodych trochę przyblokował.
» 3 grudnia 2012, 15:38 #70
pito99: będzie tak że Lewy z RvP z przodu a Rooney za nimi a Kagawe na skrzydło za Naniego
» 3 grudnia 2012, 15:37 #69
queky: NaniXD 12 mnl funtow... nie euro.
» 3 grudnia 2012, 16:33 #68
NaniXD: Co to Lewandowski stracił jedną nogę że tylko 12 mln?
» 3 grudnia 2012, 15:33 #67
gosc1234: umowa mu się kończy za rok od następnego czerwca?
» 3 grudnia 2012, 15:42 #66
ZuczekUnited: Braki w pomocy, brak lewego obroncy za starzejacego sie Evre...po co nam napastnik w tym momencie? W jakiejs dluzszej perspektywie chcialbym Roberta u nas ale nie teraz. Chcoiaz 12 mln funtow to taniutko
» 3 grudnia 2012, 15:25 #65
satan23: 3 razy nie nie nie... potem sezonowcy będą płakać że SAF zniszczył kolejnego polaczka, a on w najlepszym przypadku podzieli los Berby..
» 3 grudnia 2012, 15:22 #64
JestemHardcorem: Za tego "polaczka" powinieneś dostać w mordę pajacu.
» 3 grudnia 2012, 18:15 #63
satan23: Puszku nie napinaj się.. nie będę zgłaszać twojej wypowiedzi niechaj ona będzie wizytówką prawdziwego polaczka.
» 4 grudnia 2012, 08:50 #62
FiFlaK: Zgadzam się, był już przypadek Berby, gdzie ten był 10 razy lepszy od Lewego. No ale polaczki polaczków wspierają i wybierali Kuszczaka niżeli Van Der Sara. ;P
» 4 grudnia 2012, 21:12 #61
satan23: Nie wiem jaki "poziom" poza boiskowy prezentuje Lewy (sprawia nie najgorsze wrażenie jak na krajowego kopacza, ale mylić się mogę, TV kłamie) natomiast Kuszczak to akurat nadaje się do łapania buraków na wozie i tyle, płakać za nim nie będę.
» 7 grudnia 2012, 14:32 #60
PLDan11: Jako piąty na ławkę? Bardzo proszę, ale żeby nie marudził :)
» 3 grudnia 2012, 15:22 #59
10wazzar10: Tylko nie to...
» 3 grudnia 2012, 15:18 #58
Man10Utd: Taa jasne CR7 też jest wstępnie kupiony przez United :)
» 3 grudnia 2012, 15:14 #57
nocek: ...taa i od razu się zrobi pełno kibiców sezonowców:/
» 3 grudnia 2012, 15:14 #56
ZuczekUnited: No i co z tego? Jak widze te pisanie o "sezonowcach" to mnie krew zalewa. Co cie interesuje dlaczego ktos kibicuje czy zaczal kibicowac czy moze zmienil upodobania? Zajmij sie soba. Przeciez to cale kibicowanie skupia sie de facto wokol kopania nadmuchanego kawalku materialu(co jest piekne, wiadomo), po co tworzyc tutaj filozofie i dowartosciowywac sie jako "prawdziwy" kibic...bez kitu
» 3 grudnia 2012, 15:23 #55
CheziChez: Fajnie by było zobaczyć Roberta w United, ale według mnie jest jak narazie niepotrzebny bo atak mamy dobrze obsadzony. No chyba, że SAF poważnie myśli o cofnięciu Rooneya na pomoc na stałe co według mnie jest marnowaniem potencjału strzeleckiego Roo. Jak na razie kolejny napastnik nie jest nam potrzebny, a Robert większość czasu przesiedziałby na ławce, a przecież jest jeszcze Chicharito i Welbeck którzy też chcą grać
» 3 grudnia 2012, 15:09 #54
lukaszek9000: Nieeeeee mamy DUŻO lepszych 4 napastników i tyle.
» 3 grudnia 2012, 15:09 #53
Biafra: Dla wszystkich, którzy piszą, że skoro Daily Mail to na pewno bujda... Otóż, tak się składa, że serwis ten ma jeden z najlepszych w Anglii działów sportowych i ich informacje w 80% są sprawdzone, poza tym tutaj powołują się na niemiecki, bardzo poważny portal. Tak gwoli ścisłości, to właśnie DM jako pierwsze informowało o transferach Ronaldo i RvP, a nie Sky Sports, czy strony oficjalne. Ot co.
» 3 grudnia 2012, 15:06 #52
PanTedeusz: No w końcu! Dobrze Biafra :)
» 3 grudnia 2012, 15:26 #51
Macinho: Nie przesadzajcie... Robert jest dobrym zawodnikiem, ale tutaj, by się zmarnował... Rooney i Van Persie zdominowali resztę napastników United, ciężko mu będzie ich przebić. Poza tym są jeszcze Chcicharito (w wybornej formie) i Wellbeck.
W BVB jest gwiazdą, dużo strzela i asystuje. Klubowi też się bardzo dobrze układa, więc myślę, że zmiana klubu jest mu niepotrzebna ;)
» 3 grudnia 2012, 15:05 #50
falcao32147: Lubie Lewego ale, nie chce żeby do nas przychodził
» 3 grudnia 2012, 14:43 #49
Biafra: Pozwól, iż sam będę oceniał, czy są to bzdury i wiadomość nadaje się do dalszego przekazania. Dzięki ;)
» 3 grudnia 2012, 15:04 #48
Snomer: Po co nam kolejny napastnik?! Ja bym bardziej preferował jakiegoś młodego skrzydłowego, ewentualnie obrońcę, chociaż ten ostatni nie jest niezbędny (mam szczerą nadzieję, że powrót Vidy zmieni oblicze obrony).
» 3 grudnia 2012, 14:21 #47
ZdzichuKrecina: Ploty ploty ploty łykajcie jak pelikany ... przed przyjściem RVP miał być po przyjściu też no no nieźle zaraz go Real weźmie w miejsce Benzemy eh ... kto pisze takie bzdury ?
» 3 grudnia 2012, 14:16 #46
michal21031980: Na oficjalnej stronie BVB nawet nic nie wspomnieli o tych zaskakujących doniesieniach Daily Mail ale może FAKT cos napisał na ten temat.??
» 3 grudnia 2012, 14:13 #45
Pakusta: Ten transfer to jakas wyssana z palca bujda. W ogole ten artykuł wypusciło "Daily Mail" czyli na 80% to nie prawda ;)
» 3 grudnia 2012, 14:09 #44
LechuK: mam prosbe do autora tekstow o lewandowskim z daili mail chlopie napisz o czyms innym bo trasnferze lewandowskiego do manchesteru nie ma rzadnej logiiki napastnikow mamy bardoz dobrych i pod dostatkiem
» 3 grudnia 2012, 14:08 #43
BartekMU10: Moim skromnym zdaniem transfer Lewego jest nam zupełnie niepotrzebny. Atak mamy ładnie obsadzony - Rooney, Van Persie, Chicharito i Welbeck dają radę. Jeśli już SAF szuka jakiegoś zawodnika do ściągnięcia w zimowym okienku transferowym to wolałbym zobaczyć prawego obrońcę/pomocnika.
» 3 grudnia 2012, 14:05 #42
Kajdano: Nie wierze w ten transfer. Lewy jest dobry ale my mamy atak kompletny. Rooney i Van Persie czyli dwoch fenomenalnych pilkarzy, absolutny top na swiecie a do tego Welbeck i Chicharito - dwoch mlodych, swietnych pilkarzy. Jakby tego bylo malo to jeszcze jest ciekawy talent a mianowicie Henriquez. Nie ma w ogole miejsca dla kolejnego napastnika. Inne formacje potrzebuja wzmocnien ale na pewno nie atak. Potrzebujemy kogos mlodego, kto by rozegral dobrze akcje i wprowadzil troche swiezosci w ofensywie i ja bym na to miejsce widzial Isco. Mlody, szybki z dobra technika i uderzyc tez potrafi. W jego wieku Silva, Mata czy Cazorla byli po prostu gorsi wiec talent ma niesamowity. Wymieniona wyzej trojka kapitalnie sie sprawdza w Premier League wiec nie wierze by z Isco bylo inaczej. Nasi skrzydlowi graja bardzo slabo w tym sezonie wiec jakis mlody talent moglby do nas zawitac. Ja bym widzial El Shaarawyego albo Rodrigueza. Jesli ktorys by przyszedl na OT to mysle, ze SAF zrobilby z niego podobnego gracza jak Ronaldo bo talent maja bardzo duzy.
» 3 grudnia 2012, 14:03 #41
kap: Jakoś mnie ten piłkarz nie przekonuje, bardziej bym widział jakiegoś pomocnika u nas niż napastnika i obrońcę..
» 3 grudnia 2012, 14:03 #40
brylaantes: nie przyjdzie nie ma szans
» 3 grudnia 2012, 13:57 #39
michal21031980: I po gościu jak przyjdzie do MANUTD. Jest za słaby i sie nie przebije. Humels i Reus to sa ludzie dla nas a nie chłopak jednego sezonu jak narazie.
» 3 grudnia 2012, 13:55 #38
xayus123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2012 14:03

Nie dokonca jestem pewien czy to chlopak jednego sezonu w tamtym sezionie byl bardzo dobry a w tym tez daje rade wiec jeden sezon to chyba nie. Zgadzam sie troche z tym ze moze to byc koniec jego dobrej gry bo w United moze spedzac duzo czasu na lawce chyba ze SAF ma dla niego jakies miejsce.
» 3 grudnia 2012, 14:03 #37
NanoUnited: Jeśli to prawda to zniszczył sobie karierę :/ chyba że chodzi tylko o kasę i grzanie ławy.
» 3 grudnia 2012, 13:53 #36
ReeMove: Jeśli to prawda, to nie do końca rozumiem politykę transferową sir Alexa. Rozumiem, że jego czas odejścia z United się zbliża i być może chce "zaszaleć", kupując graczy nieco starszych, bardziej doświadczonych i sprawdzonych niż zazwyczaj. Ale albo nie widzi, albo nie chce dostrzec tego, że kupując van Persiego zapewnił nam jeden z najlepszych napadów w Europie, jeśli nie na świecie - na dobre kilka lat. Potwierdzają to statystyki. Po co kolejny napastnik? Welbeck wciąż się rozwija, grając u boku Rooneya i Persiego szybciej nabierze doświadczenia i umiejętności, których już dziś mu przecież nie brakuje, a Hernandez ma swój styl gry, który jak dotąd sprawdza się znakomicie.

Jeśli mamy fundusze, to kupmy jakiegoś pomocnika, w końcu Giggs i Scholes nie będą grali wiecznie - po ich odejściu w drugiej linii powstanie olbrzymia luka, co nie powinno mieć miejsca, zważywszy na ich wiek i na to, że mamy rozwijającego się Cleverleya, świetnego Kagawę i całą resztę.
Priorytetem powinien być jednak nie pomocnik, a jakiś dobry, doświadczony i kompletny stoper.
Strzelamy mnóstwo bramek, tracąc przy tym zbyt wiele, co nie powinno mieć miejsca u wicemistrza Anglii.
» 3 grudnia 2012, 13:47 #35
Diabelred: Skoro znudzilo mu sie granie i chce teraz odpoczac to zapraszamy do nas na laweczke hehe :),a tak juz calkiem serio to mam nadzieje ,ze Robert pojdzie po rozum do glowy i nie przejdzie do nas,sam chyba widzi,ze przy takiej konkurencji nie mialby szans na gre zawsze w pierwszym skladzie jak ma to zapewnione w BVB.No chyba,ze pasowałoby mu granie w pucharach krajowych i jako zmiennik w lidze wchodzacy z lawki w 2 polowie.O ile przed transferem Robina,mialby szanse zagoscic w 1 skladzie,o tyle teraz nie ma praktycznie szans...Jezeli zobacze go w koszulce United to tylko dlatego ,ze Lewy z Kucharskim polecieli na kase,bo napewno nie dlatego,ze SAF zapewnilby go ze bedzie gral zawsze w podstawie tak jak w BVB...Teoretycznie zawsze jest tez opcja ,ze kibicuje United i ze zawsze marzyl aby u nas zagrac,ale szczerze watpie ;p
» 3 grudnia 2012, 13:45 #34
TylkoManUtd: mamy 4 napadziorów, po co nam kolejny? gdzie SAF chce ich pomiescic? chyba kosztem Evry albo Evansa bo nigdzie indziej nie widze dla lewego miejsca na boisku. żeby to nie była prawda
» 3 grudnia 2012, 13:44 #33
kefas: hmmm moze dlatego ze Robertowi konczy sie za rok kontrakt? wystarczy dokladnie przeczytac newsa;)
» 3 grudnia 2012, 13:50 #32
Diabelred: ,,Polak ma ważny kontrakt z Borussią Dortmund do końca przyszłej kampanii, dlatego też suma transferu jest tak niska, bowiem po wygaśnięciu umowy, Robert będzie mógł opuścić niemiecki klub za darmo.''
natomiast Goetze ma konrakt wazny do 2016 stad ta roznica,im dluzszy kontrakt tym wyzsze ceda odstepnego...
» 3 grudnia 2012, 13:52 #31
jankes9031: brac Lewego! Roo na stale do pomocy ! i jest dobrze. Btw czuje ze RvP przed koncem konraktu zacznie znacznie obnizac loty i kogo wtedy wezma? pewnie kogos za ciezkie pieniadze a taka okazja drugi raz sei nie trafi ten kto wezmie lewego napewno sie nie zawiedzie nowoczesna 9! takiego kogos nam trzeba!
» 3 grudnia 2012, 13:33 #30
Filet: Nie. Nie trzeba. Nam trzeba kogoś takiego jak Schweinsteiger, tylko młodszego.
» 3 grudnia 2012, 13:37 #29
ZdzichuKrecina: tak Roo jeden z najlepszych napastników świata do pomocy gratulacje pomysłu . Ja czuje że Bramkarze będą puszczać babole co mecz to co może bramkarza kupimy ?
» 3 grudnia 2012, 14:18 #28
Diabelred: Zdzichu jeszcze sie nie pogodziles z tym ,ze SAF chce z niego zrobic pomocnika ;)
» 3 grudnia 2012, 14:36 #27
TheMagmagik89: niech lepiej kupia obronce a nie kolejnego napastnika
» 3 grudnia 2012, 13:32 #26
Panel1996: Po co ON? Mamy tylu dobyrch napastników, nam potrzebny jest OBROŃCA i POMOCNIK
» 3 grudnia 2012, 13:31 #25
RobvanKlu5i: a po to że Hernandez jest niestabilny a Welbeck nawet Lewandowskiemu do pięt nie dorasta.

Chociaż fakt faktem że przydałoby się głównie wzmocnienie obrony, i kogoś do środka pomocy.
» 3 grudnia 2012, 13:38 #24
Panel1996: Ale jest RVP, ROO Hernandez zawsze coś wniesie, a Welbeck to nie typowy nmapastnik, jego trzeba zaliczać do skrzydłowych
» 3 grudnia 2012, 13:57 #23
wazza89: Fergie rozbij bank i kup Hummelsa Ozila i Mario Goetze;) hehe ;)
» 3 grudnia 2012, 13:30 #22
Filet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2012 13:28

Zanim pozyskaliśmy Robina van Persi to byłem za tym aby Lewandowski grał dla United. Ale skoro mamy 4 napastników na czele z RvP to po co nam 'Lewy'? No chyba że Welbeck by poszedł ale o tym jakoś cisza.

Obecnie nie potrzebujemy żadnego Lewandowskiego tylko jakiegoś mocnego w drugiej linii.
» 3 grudnia 2012, 13:28 #21
TheMagmagik89: jak dojdzie to alex bedzie musiał kogos pogonic i zeby to nie był Roo
» 3 grudnia 2012, 13:27 #20
Lejn: Z BVB przydałby sie Hummels i jeden z dwójki Gundogan/Bender bardziej ten drugi, byłby idealnym zmiennikiem a w konsekwencji zastępcą Carricka
» 3 grudnia 2012, 13:27 #19
wilus3: Do United jest potrzebny dobry środkowy pomocnik (nie ofensywny) i ze 2 stoperów. Po co nam kolejny napastnik? Jakby nie przyszedł do nas RvP to bym się cieszył, ale skoro go mamy to na co nam on tutaj? Rooney, van Persie, Chicharito, Welbeck i ewentualnie Henriquez. Także jest 3 napastników. Rooney może cisnąć na skrzydle, ale w MU to taki "wolny elektron" bo gra tam gdzie jest potrzebny. Teraz i tak gramy 4-2-3-1, więc ja nie widzę sensu dla tego transferu.
» 3 grudnia 2012, 13:23 #18
kubuzaw: RvP ma już swoje lata, a Lewy jest młody i nadal może się szybko rozwijać
» 3 grudnia 2012, 20:25 #17
dkwart123: będziemy grac ustawieniem z 4 napastnikami z czego 1 to będzie skrzydłowy(danny) a i to op (Rooney)


a tak na serio to oby nie lepiej humelsa bo i tak Ferdinand pewnie odejdzie po sezonie z vidica nie wiadomo co będzie wiec to jest przymus kupić kogoś takiego jak humels
» 3 grudnia 2012, 13:21 #16
lestar: hehehe to i tak plota :) mamy Roo , RVP, Groszka, Dannego więc po co na Lewy ?? Przydałby się obrońca i środkowy pomocnik np. Mario i Hummels i gites. Osobiście uważam, że Lewy nie poradzi sobie w lidze angielskiej ... ale i tak decyzję podejmie SAF :)
» 3 grudnia 2012, 13:21 #15
SkowronManUtd: Mamy RVP , Wazze , Chica , Welbecka ... powiedzcie mi po co nam 5 napastnik ? Ktory wg mnie jest slabszy od pierwszej trojki i ewentualnie na rowni z Welbeckiem ...
Z całym szacunkiem dla Roberta ale nie chce go w United !
» 3 grudnia 2012, 13:19 #14
lager: Na jakiej rowni z Welbeckiem? Czlowieku, Lewandowski jest jednym z najlepszych graczy Bundesligi, w LM radzil sobie swietnie w meczach z Realem i City. Welbeck jest od niego tak z 4 klasy gorszy. Jak RVP mial przyjsc, tez byly takie teksty - po co on nam? Otoz Lewandowski moglby grac razem z RVP i Roo we trojke na boisku, Chicharito z lawki, Welbeck w rotacji. Za takie pieniadze, bylby to swietny transfer.
» 3 grudnia 2012, 13:23 #13
MUFC16: Nie lubie Lewego i tez uwazam ze jest nam nie potrzebny ale co jak co lelbek mu moze buty czyscic!
» 3 grudnia 2012, 13:24 #12
jrjozek: nigdy w życiu nie zgodzę sie że Welbeck jest o 4 klasy gorszy od Lewandowskiego!! nigdy!
» 3 grudnia 2012, 13:25 #11
jrjozek: lewy bez pomocników nie potrafi zrobic nic! zobaczcie jak dobrze grał jak byl jeszcze Kagawa u nich.. a teraz? prosze was... Welbeck ma drybling i balans ! nie to co lewy... niestety
» 3 grudnia 2012, 13:26 #10
MUFC16: taki ma balans ze sam sie przewraca po tym balansie:)
» 3 grudnia 2012, 13:53 #9
SYSTEM: Ja się zgadzam Welbeck < Lewandowski.
» 3 grudnia 2012, 14:11 #8
ZuczekUnited: Lewandowski gorszy od Chicharito i na rowni z Welbeckeim? hahahahahha.......pozartowal
» 3 grudnia 2012, 15:15 #7
adi0wn3dpl: Nie rozumiem jak można porównywać Lewandowskiego jednego z najlepszych napastników w Bundeslidze jeśli nie najlepszego do Welbecka który jak na swój wiek i renomę klubu w którym występuje jest po prostu kiepski.
» 3 grudnia 2012, 15:25 #6
jrjozek: Kolejny już raz zadaje sobie jedno i to samo pytanie, mianowicie: po co?
» 3 grudnia 2012, 13:17 #5
redres: bull shit
» 3 grudnia 2012, 13:16 #4
misiek88: oby nie...
» 3 grudnia 2012, 13:16 #3
jacoparada: jak zobaczę go w czerwonej koszulce to się ucieszę, ale ostrożnie podchodzę do takich newsów
» 3 grudnia 2012, 13:15 #2
TylkoManUtd: Boże, tylko nie to !!
» 3 grudnia 2012, 13:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.