Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Paris Saint-Germain chce Naniego

» 1 grudnia 2012, 11:41 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Nani znalazł się na celowniku Paris Saint-Germain. Portugalski skrzydłowy Manchesteru United miałby zastąpić Nene – czytamy w The Sun.
Paris Saint-Germain chce Naniego
» Przyszłość Naniego w Manchesterze United stoi pod znakiem zapytania
Co Manchester United powinien zrobić z Nanim?
Francuzi zaczynają się rozglądać za następcą Brazylijczyka, bo ten stracił miejsce w pierwszym składzie i latem prawdopodobnie odejdzie do innego klubu.

PSG nie jest jedynym zespołem, który chętnie widziałby Naniego w swoich szeregach. Sytuację Portugalczyka w Manchesterze United uważnie obserwuje również Juventus Turyn.

Przyszłość Naniego na Old Trafford stoi pod dużym znakiem zapytania. Rozmowy z sprawie nowego kontraktu dla 26-latka utknęły w martwym punkcie i nie zanosi się na to, aby impas wkrótce został przełamany.

Nani obecnie leczy kontuzję ścięgna udowego. Do dyspozycji sir Alexa Fergusona będzie prawdopodobnie pod koniec grudnia.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Forma Wazzy to nie problem
Następny news »
Daily Mail: Lewandowski blisko United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


Olszak: Ronaldo i Nani to moi najlepsi piłkarze Manchesteru United w tym, że Ronaldo już nie gra w United. Jak odchodził Ronaldo z ManU to też był wielki płacz, że kto go zastąpi? Kto będzie strzelał bramki, itd. itp. Z Nanim jest dokładnie tak samo, ale nie ma ludzi niezastąpionych. Może i będzie trudniej, ale jakoś United sobie radzi bez Ronaldo i dalej będzie sobie radził bez Naniego. Szkoda, ale trzeba żyć dalej i walczyć taką drużyną, jaką obecnie mamy czy będziemy mieć.
» 3 grudnia 2012, 16:26 #53
SiwyDiabel: Nani to znakomity pilkarz ale nie ma co sie oszukiwac ostatnio pozytek z niego marny lecz wierze w to ze wroci do znakomitej formy jaka prezentowal wczesniej. Lecz gdy united zdecyduje sie na sprzedarz niech kupia Jamesa Rodrigueza z FC Porto
» 3 grudnia 2012, 09:32 #52
buro: PIERD.........OLE DZWONIE DO FERGUSONA !! ZEBY GO ZJEBAC!
» 2 grudnia 2012, 19:54 #51
vip14: Ostatnio to ja w meczach United nie widzę. Szkoda, że nie gra, ale szkoda też go sprzedać, bo ciężko znaleźć drugiego takiego piłkarza jak Nani.
» 2 grudnia 2012, 08:38 #50
Klimaa: Sagi ciąg dalszy..jedno jest pewne, jeśli do czerwca nie podpiszą nowej umowy Nani nas opuści..pomyśleć że kiedyś był głównym motorem napędowym drużyny ;-(
» 1 grudnia 2012, 23:45 #49
messengerUTD: Sprzedać i kupić Isco.
» 1 grudnia 2012, 23:19 #48
LeoMessi10: NANI.... Nani jest świetny. Sir Alex Ferguson zawiódł mnie po raz kolejny
» 1 grudnia 2012, 21:07 #47
jerzy666: Ja krótko bardzo Nani musi zostać bo skrzydła to my mamy słabe na razie a wg mnie Nani jest dobry przyda się drużynie a jak już go sprzedadzą to niech w to miejsce kupią kogoś równie dobrego
» 1 grudnia 2012, 21:04 #46
PaToManU: a ja prosze bardzo bardzo o rozgrywajacego z prawdziwego swiatowego znaczenia . Kaka , Snejder ? za starzy ? Oezil , Goetze ? mlodzi ale za drodzy ? Fellani , Eriksen ? mlodzi ale w dobrej cenie ?
Szczerze obojetnie kogo by SAF sciagnal bylbym zadowolony tylko niech sciagnie kogos zebysmy wreszcie rzadzili na srodku boiska .
» 1 grudnia 2012, 16:44 #45
lukaszek9000: Zależy ile kasy sypną.
» 1 grudnia 2012, 15:04 #44
Damashi: Zawsze kiedy Valencia ma kilka słabszych meczów wypomina mu się, że gra tylko prawą nogą i generalnie nic nie potrafi zrobić. Problem w tym, że ten jeden zwód i tak działa wyśmienicie i jakoś większość się na niego nabiera. Poza tym Valencia zdecydowanie najlepiej dośrodkowuje piłkę w całej drużynie. Jednak forma wszystkich skrzydłowych pozostawia wiele do życzenia, więc przerzuciłbym się na diament ALE z wykorzystaniem Naniego, który według mnie mając więcej możliwości szukania gry nie tylko na skrzydle mając dużo okazji do gry na pewno by odpalił. Prędzej czy później odpali, przecież to Nani. ;)
» 1 grudnia 2012, 14:46 #43
KPBS: Jak można sprzedać najlepszego technicznie gracza Ligi Angielskiej , jest on napewno bardziej kreatywny niż Young . Trzeba dać mu troche czasu na zdobycie formy , troche zaufania i wtedy uciszy wszystkich .
» 1 grudnia 2012, 14:38 #42
Smart: Young nie jest taki słaby, solidny zmiennik, ot co. Na ławce powinien siedzieć, a grać muszą Nani i Antek.
» 1 grudnia 2012, 13:58 #41
danio14kw: Prawdą jest to, że nasi skrzydłowi są cieniem samych siebie w tym sezonie :). Ich forma pozostawia naprawdę wiele do życzenia, ale skoro mówisz, że trzeba dać szansę i czas Nani'emu to czemu nie mógłbyś tak zrobić z Young'iem. Tak trochę faworyzację tu czuję... I zgadzam się co do Lindegaard'a i jego miejsca w pierwszym składzie. Śmiech na sali (ewentualnie w szatni) :).
» 1 grudnia 2012, 15:28 #40
marsin7: Masz 100 % racji, dodam od siebie, że SAF z całym szacunkiem dla niego powinien już odejść na emeryturę, bo to co on wyprawia z tym składem to są jakieś jaja.
» 1 grudnia 2012, 16:20 #39
Smart: Young jest solidnym zmiennikiem ogólnie, nie tylko teraz. Jest przeciętniakiem i jego miejsce jest na ławce. Nadaje się na 2 połowę, na podmęczonego rywala.
» 1 grudnia 2012, 16:56 #38
Diabelred: Nani swoje szanse jakie dostal w tym sezonie poprostu nie wykorzystal ,nie dawal nic druzynie,a w meczu z Chelsea w pucharze nawet zabral(brak myslenia i przez to brak awansu) ...
» 1 grudnia 2012, 21:47 #37
GGMU17: a Young to wcale nie dostał szans ,wcale. Cały czas gra prawie i co on pokazuje -.^
» 2 grudnia 2012, 17:28 #36
Swinkapeppa: u nas skrzydłowi w tym sezonie to najslabsza broń. w Bayernie to skrzydłowi wypracowywują wszystkie sytuacje bramkowe, głownie chodzim i o Riberyiego. Natomiast dużo bardziej wole naniego który jest bez formy i który stara się coś zrobić finezyjnego niż Younga czy Valencie którzy grają cały czas tak samo, zero techniki, zero finezji i drewna niczym Grzesiu Rasiak.
» 1 grudnia 2012, 13:39 #35
Pauleta77: Wszyscy jeżdżą po Nanim, mówiąc że nic nie gra od początku sezonu, z tymże zwróćcie uwagę, że wszyscy nasi skrzydłowi nie mają formy, a jakoś im się nie obrywa. Young przez półtora roku zagrał 2! dobre mecze - z Arsenalem mając po swojej stronie gościa co kilka tygodni temu hasał po 4. ligowych boiskach i Tottenhamem nie mającym formy. Valencia stał się strasznie przewidywalny i ja szczerze nie widzę poprawy, bo wiemy, że nagle nie zacznie grać lewą nogą. Jego atutem jest szybkość i na tym bazuje, ale nic poza tym, dostanie lepszego obrońcę i po Valencii, co jedynie oddanie piłki do tyłu lub nastrzelenie jej na siłę w pole karne i licząc, że doskoczy do niej genialna noga Robina. Nani jest jedynym z kreatywnych skrzydłowych w zespole, to taki człowiek co nagle ni z tego ni z owego może rozegrać akcję co przyniesie nam zwycięstwo. Osobiście bym go nie sprzedawał, wiem, że nie ma formy, ale Nani w formie to genialny piłkarz. Choć i tak niestety odejdzie, konflikt Nani-Ferguson jest widoczny gołym okiem.
» 1 grudnia 2012, 13:34 #34
Diabelred: ,,Nani w formie to genialny piłkarz''-sam sobie odpowiedziales czemu jest wokol niego taka krytyka,a wokol innych nie :)
» 1 grudnia 2012, 21:49 #33
Danso: zgadzam się, że jest potrzebny rasowy środkowy obrońca. Rio sam nie wie ile jeszcze będzie wstanie grać, Vida ostatnimi czasy same kontuzje i nie wiadomo w jakiej formie wróci. Młodzież nie doświadczona i poza Evansem nie widzę mocnego punktu na środku. Co do Naniego wole żeby odszedł i grał regularnie, zawsze jakiś "grosz" wpadnie, a u nas się marnuje niestety... Nie dlatego, że jest zły czy ma gorszy czas tylko taki kaprys SAF'a i nic na to nie poradzi.
» 1 grudnia 2012, 13:31 #32
Nani1900: Pierwszy kto powinien wylecieć jest Young, ale i tak Ferguson sprzeda Naniego. Chociaż już wole żeby sprzedali obu niż ma grać Young. Marzy mi się, żeby przyszła dwójka z Borussi czyli Hummels i Gotze. Chociaż to prawie nie możliwe. Przeszlibyśmy na grę diamentem i skład wyglądałby tak :

De Gea
Rafael Vidic Hummels Evra
Anderson Carrick Cleverley
Gotze/Kagawa
Rooney Van Persie

Z takim składem liga mistrzów nasza ;)
» 1 grudnia 2012, 13:12 #31
bzowy21: A idź ty mi z tym Goetzem. Ja go w United nie chcę. Ma tylko przebłyski geniuszu, a jak gra, to przeważnie w drugiej połowie jest zmieniany. Reus- tego pana bym chętnie ujrzał :).
» 1 grudnia 2012, 13:19 #30
Nani1900: Trzy asysty + gol w meczu z Ajaxem, który prawie ograł City. Reus nie chce, bo zazwyczaj przewraca się o własne nogi. Chociaż Reus nie jest zły, ale nie jest lepszy od Goetze.
» 1 grudnia 2012, 13:31 #29
slavkoo91: Jedynym problemem Naniego w United jest to, że pod presją za bardzo chce. Jakby dostał trochę luzu i forów u SAFa, to znów by błyszczał. Jest to typ człowieka, który potrzebuje głaskania po głowie i ciepłych słów. Mam wrażenie, że kiedy się go nie docenia, to on próbuje na tyle mocno, że mu nie wychodzi.
» 1 grudnia 2012, 13:07 #28
SYSTEM: Sprzedamy go - złapie formę - będzie znów jednym z najlepszych skrzydłowych - och będzie płacz i lament.

Nani jest jeszcze młodym graczem forma na pewno przyjdzie. Valencia Young czy nawet Nani są ciągle kontuzjowani. Nie widzę potrzeby sprzedaży tak dobrego zawodnika. Jego statystyki z poprzednich sezonów mówią same za siebie:
- To najwięcej asyst w całej lidze Angielskiej.
- To najwięcej asyst w Man Utd.
- To na drugim miejscu w asystach.
» 1 grudnia 2012, 13:04 #27
TraN: Nani gra ostatnio bardzo nierówno i z taką grą nie ma co szukać w pierwszym składzie United, ale prawda jest taka, że obecnie Valencia i Young też nie ma czego tam szukać. Skrzydłowi są naszym największym problemem w składzie, zaraz po linii obrony. Mam nadzieję, że Nani i Valencia powrócą do swojej najlepszej formy i udowodnią, że jeszcze na coś ich stać. Wtedy będziemy nie do zatrzymania.
» 1 grudnia 2012, 13:03 #26
habeq1878: Nani ma zostać !
» 1 grudnia 2012, 13:02 #25
kalafior: Wyobraźcie sobie gdyby to Nene do nas zawitał :
'' Nene do Naniego, Nani do Nenego i gol! Nani asystował Nenemu'' :D
» 1 grudnia 2012, 12:43 #24
Domestos: moglibyśmy sprzedac naniego za jakieś 80 mln funtów
» 1 grudnia 2012, 12:40 #23
slavkoo91: I wysłać go do Paryża na jednorożcu, ale żeby nikt nie zobaczył jednorożca, to wysłalibyśmy go po tęczy.
» 1 grudnia 2012, 13:05 #22
BeterTenJU: chyba koron czeskich
» 1 grudnia 2012, 13:14 #21
alaSz97: Lubie Naniego, to jedyny taki piłkarz co gra "efektownie", a to podoba się młodym ludziom.. ;) Ale jeżeli PSG na poważnie byłaby zainteresowana jego kupnem, do tego dołączył by się inny klub z mega kasą i zaczęli by o niego walczyć.. Sporo kaski myślę by weszło na konto.. ;)
» 1 grudnia 2012, 12:36 #20
satan23: Też mi się wydaje że to dobry moment na sell będzie..
» 3 grudnia 2012, 15:25 #19
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 12:33

Wbrew pozorom to jest dobra wiadomość, bo jeśli rzeczywiście istnieje jakiś konflikt na linii Nani-Klub, to zainteresowanie PSG sprawia, że możemy na nim zarobić, a w innym przypadku i tak musielibyśmy się pozbyć skonfliktowanego zawodnika, tyle że za grosze.
» 1 grudnia 2012, 12:32 #18
Smart: Dziwne by było, gdyby SAF puścił ostatniego wirtuoza i artystę w tym klubie. Nani nie raz i nie dwa dupę nam ratował, gra jak gra, co tu opisywać. Sam może mecz wygrać, nieprzewidywalność to jego atut, bo gdy dostaje piłkę Antek(aby do końca boiska, wrzutka, jakoś to będzie), czy też Young (ręce do ziemi, podejście do przeciwnika, strata) wiadomo jak się skończy akcja. Szkoda, że niektórzy nie pamiętają co zrobił dla tego klubu i mieszają go z błotem. Tacy "kibice".

W tym wpisie nie chcę obrazić żadnego z naszych skrzydłowych, chcę natomiast przekazać, że moim zdaniem sprzedaż Naniego będzie ogromnym błędem.
» 1 grudnia 2012, 12:29 #17
eewuchh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 16:58

zgadzam się, jak zawodnik ma mieć wysoką formę gdy męczą go kontuzję i nie może regularnie grać? dwa sezony temu był, nie boję cię tego powiedzieć, najważniejszy w naszym składzie:) nawet w tamtym roku, gdy wrócił po kontuzji i to jakąś asystę zaliczył i strzelił bramkię(z Evertonem i AV) a więc widać, że Nani najbardziej potrzebuje gry na boisku, a nie ciągłej krytyki ze strony niektórych kibiców.
» 1 grudnia 2012, 16:54 #16
Wade: Tak jest sprzedajmy Naniego i dalej pałujmy się z Youngiem!
W końcu jeśli Young będzie grał tak jak od początku przyjścia na Old Trafford to za jakieś 2 sezony trzeba będzie skorzystać z palców obu rąk,żeby policzyć jego trochę lepsze niż tragiczne występy.
» 1 grudnia 2012, 12:24 #15
FanDawid17: Czemu nie ma takiego newsa że United są poważnie zainteresowani pozyskanie jakiegoś zawodnika bądź też zawodników, tylko wszędzie piszą ze ktoś jest zainteresowany pozyskaniem zawodnika United albo jakieś inne drużyny chcą się wzmocnić a United nie.. SAF niech się zacznie rozglądać za jakimiś skrzydłowymi pomocnikami bo niestety ale wszystko na to wskazuje ze Nani odejdzie z United, a Young nie prezentuje odpowiedniej formy, można by się postarać o Rodriguezie z Porto, albo Gaitana z Benfici. Defensywnego pomocnika też trzeba kupić pokroju Felliniego, bądź też tego młodego dobrze zapowiadającego się Wanyame, i jakiegoś ofensywnego pomocnika w razie czego jakby Kagawa był kontuzjowany, to Rooney nie musiał by grac na jego pozycji tylko w ataku z RvP. Ach o takich transferach można pomarzyć, ale kogoś musimy sprowadzić na OT jeśli chcemy sięgnąć po potrójna koronę :)
GG Man Utd!!:D
» 1 grudnia 2012, 12:21 #14
niedoniebieski: Jak to nie ma takiego newsa. Masz dziś o Robercie Lewandowskim. Saf przekwalifikuje go na skrzydłowego -_-
» 1 grudnia 2012, 14:04 #13
SuVeReN: Ja jestem zwolennikiem Naniego. Bardzo go lubię, mimo iż ma poważną zniżkę formy. Mimo to myślę, że jego forma powróci - kwestia czasu. Rzadko spotyka się zawodników z takim dryblingiem, wrzutkami.. Poza tym ma idealne warunki fizyczne, aby móc się przepchać między obrońcami. Widać na pierwszy rzut oka.
» 1 grudnia 2012, 12:17 #12
SapphirUnited: Dla mnie na sell.
» 1 grudnia 2012, 11:56 #11
satan23: Do sprzedania, taka mentalność i postawa nie jest dobrze odbierana w tym klubie.
» 1 grudnia 2012, 12:16 #10
Gl4D: Jeżeli go sprzedadzą to popełnią DUŻY błąd, co prawda Nani ma temperament, ale to jest właśnie diabeł. Powinien dostawać zdecydowanie więcej szans do gry i odbudować swoją formę. Jeżeli mielibyśmy sprzedawac jakieś skrzydło to tylko Younga.
» 1 grudnia 2012, 11:52 #9
ripper: Wymiana Nani - Pastore? Moze wyszlaby dobrze dla obu stron, jesli pierwszy odbudowal by forme w PSG, a drugi w United...
» 1 grudnia 2012, 11:44 #8
grobla95: Taaa... Na pewno go sprzedadza, jak on bedac w formie jest ich najlepszym zawodnikiem po Ibrze. I dali za niego 42mln.
» 1 grudnia 2012, 12:05 #7
lukas0970: Ja bym chętnie Nene ujrzał w naszych barwach, mimo tych trzech dych na karku ;)
» 1 grudnia 2012, 12:05 #6
nosiema: pastore wg wielu ekspertow jest bardzo przeplacony, przynajmniej narazie nic nie pokazuje i dostaje slabe noty
» 1 grudnia 2012, 12:12 #5
satan23: Całe PSG jest przepłacone.. więc Nani tam pasuje. ;]
» 1 grudnia 2012, 12:17 #4
DevilDragon: nigdzie Nani nie idzie ! A jak juz musi to nie do PSG :P
» 1 grudnia 2012, 11:43 #3
maciek300626: Niektórych newsów w tym serwisie po prostu wolałbym nie czytać/widzieć ...

Chciałbym aby Nani wrócił ze swoją dawną formą, i kontynuował swoją kariere w MU. Jak narazie wszystko wskazuje na to ze będzie inaczej, a szkoda bo lubie go...
» 1 grudnia 2012, 11:43 #2
smerf: Zgadzam się ...
» 1 grudnia 2012, 12:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.