Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson obserwuje Hummelsa i Bendera

» 18 listopada 2012, 18:40 - Autor: matheo - źródło: Sunday Mirror
Lars Bender z Bayeru Leverkusen i Mats Hummels z Borussii Dortmund znaleźli się na celowniku Manchesteru United. Sir Alex Ferguson jest skłonny zapłacić za Niemców nawet 50 milionów funtów – czytamy w Sunday Mirror.
Ferguson obserwuje Hummelsa i Bendera
» Mats Hummels zbiera znakomite recenzje za swoje występy w Borussii Dortmund
Który z piłkarzy bardziej przydałby się Manchesterowi United?
Ostatnio sir Alex wysłał swojego brata Martina, aby ten przyjrzał się grze Bendera i Hummelsa w meczu reprezentacji Niemiec z Holandią (0:0). Według doniesień prasy młodszy z braci Fergusonów był zachwycony grą wymienionej dwójki.

Transfer 23-latków do Manchesteru United będzie jednak trudny, bo obaj piłkarze są związani długoterminowymi umowami ze swoimi klubami. Hummels latem podpisał nowy, pięcioletni kontrakt, a umowa Bendera wygasa dopiero w 2017 roku.

Hummels miałby trafić na Old Trafford jako następca Rio Ferdinanda lub Nemanji Vidicia. Anglik jest coraz bliżej zakończenia kariery, a Vidić coraz częściej łapie poważne urazy. Sir Alex ma w odwodzie Chrisa Smallinga, Jonny'ego Evansa i Phila Jonesa, ale wydaje się, że akcje Hummelsa stałyby zdecydowanie wyżej. W Niemczech już porównuje się młodego obrońcę do legendarnego Franza Beckenbauera.

Obrońca Borussii Dortmund nie ukrywa, że na pewnym etapie kariery chciałby spróbować gry w innej lidze. Z aklimatyzacją w Anglii raczej nie miałby problemów, bo mówi doskonale po angielsku.

– Miałem już oferty z innych lig i muszę przyznać, że jedna z nich była bardzo interesująca. Nie padła jednak w odpowiednim dla mnie czasie. Kiedy jesteś w takim klubie jak Borussia Dortmund, to nie przenosisz się do jakiegokolwiek zespołu. Są tylko cztery kluby w Europie, które bym rozważył – przyznał Hummels.

Rozważać oferty Manchesteru United nie mają natomiast ochoty działacze Bayeru Leverkusen. Kiedy Czerwone Diabły zaczęły obserwować Larsa Bendera w ubiegłym roku, przedstawiciele „Aptekarzy” szybko poinformowali, że ich gracz jest nie na sprzedaż.

Sir Alex Ferguson być może będzie jednak zmuszony zacząć negocjacje z Bayerem, bo możliwości Manchesteru United w pomocy są ograniczone, a wkrótce może być jeszcze gorzej. O krok od emerytury są bowiem Paul Scholes i Ryan Giggs.

Mats Hummels jak i Lars Bender są wyceniani przez swoje kluby na około 25 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Zagłosuj na mecz Manchesteru United!
Następny news »
Cole zadowolony z postępów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (113)


Szpakero: Niech kupią Gotze !!
» 22 listopada 2012, 16:18 #103
siabadaba: Wole Svena.
» 20 listopada 2012, 21:02 #102
tojapl: A ja wole Larsa, bo jest lepszy od Svena.
» 21 listopada 2012, 16:30 #101
vip14: Czy ja wiem czy warto inwestować aż takie pieniądze w niepotrzebnych nam zawodników?
» 20 listopada 2012, 20:17 #100
tojapl: Warto w potrzebnych, a oni by sie przydali-obaj!!
» 21 listopada 2012, 16:32 #99
charnas: Hummels się nam nie przyda?
» 21 listopada 2012, 23:19 #98
maradona29: do władz devilpage: podnieście newsa o głosowaniu na mecz United tak aby był widoczny bo spadł głęboko do archiwum i już przegrywamy z chelsea, jak tak dalej będzie to znów nie pokażą naszej ekipy!!
» 19 listopada 2012, 16:54 #97
CRX2: Widzę, że połowa osób tutaj komentujących po1: nie ma pojęcia, że jest Sven Bender i Lars Bender i są to bracia, a po2: zapewne ta sama ignorancka połowa osób, nie pofatygowała się nawet, żeby przeczytać artykuł, w którym jest to idealnie opisane... Nie rozumiem trochę co się stało z 'nosem' Alexa do takich dziwnych transferów nieznanych osób i robienie z nich gwiazd - bo bracia Benderowie bardzo dobrze prezentowali się już TSV i aż dziw, że tylko Borussia i tylko Bayer się nimi zainteresowali.. tym bardziej dziwne, że nikt nie chciał ich wyciągnąć w pakiecie.. i to za takie śmieszne pieniądze.
Z drugiej strony dobrze, że taki "z nikąd" Rafael wypalił.. oby Fabio do niego dołączył: )
» 19 listopada 2012, 11:38 #96
wiruch: obydwaj byliby dla nas zbawieniem i do tego przestać grać skrzydłami bo zarówno Valencia jak i Young to niczego wielkiego się nie nadają więc z taką taktyką to daleko nie ujedziemy...Z tej dwójki Hummels jest bardziej medialny ale ja od kilkunastu lat oglądam i interesuje się Bundesligą i Bender zarówno Lars jak i Sven bardzo by nam się przydali.
» 19 listopada 2012, 10:15 #95
adidul: Bradzo chciałbym tego jakże wspanialego obrońce co sie bardzo dpbrzew spisuje w dortmundzie. Wtedy Rio mogłby sb pojść w cholere a byśmy spowrotem Vidica a jeszcze jonesa i smalinga mamy a jones to przyszła legenda na obronie .
» 18 listopada 2012, 22:50 #94
przema: Juz nie chodzi o Lewego?? ;d
» 18 listopada 2012, 22:46 #93
kruk581: Hahahaha!:D jeszcze jakis czas temu pisalem tutaj, ze fajnie by bylo gdyby Hummels pojawil sie w naszych szeregach, a tu prosze:D taka klawa wiadomosc:D
» 18 listopada 2012, 22:39 #92
Alpinek: Średnio trzy razy dziennie ktoś tu pisze o Hummelsie, podobnie jak na innych stronach mocnych klubów..
» 19 listopada 2012, 00:27 #91
kruk581: Bo to dobry zawodnik i kazdy chcialby go miec w swoim klubie.
» 19 listopada 2012, 09:01 #90
HooLiGaN: Z dużej chmury mały deszcz....
» 18 listopada 2012, 22:30 #89
Klimaa: Hummels jak na swój wiek jest już bardzo ogranym piłkarzem. Byłby wzmocnieniem od zaraz. Zobaczymy jak się sytuacja potoczy, ale wątpię byśmy od tak zapłacili Niemcom 50mln. Bardziej prawdopodobny jest transfer jednego z zawodników.
» 18 listopada 2012, 22:21 #88
michal98: Nie wiem jak gra Bender, ale Hummels by się u nas sprawdził.
» 18 listopada 2012, 22:10 #87
gosc1234: Jurgen Klopp błby dobrym trenerem ale wg mnie on zastąpi Jogi Loewa który odejdzie do jakiegoś Realu po tym jak do Chelsea pójdzie Mourinho :D
i to dopiero science fiction ale tak ja to widzę :D
» 18 listopada 2012, 22:08 #86
mazi06TsR: Zgadzam się. Jurgen Klopp byłby dobrym trenerem.:)) Ale watpie w to że tak sie stanie.
» 18 listopada 2012, 22:14 #85
brylaantes: Schweinsteiger.!
» 18 listopada 2012, 22:05 #84
Krystiano98: Olisadebe !
» 19 listopada 2012, 12:51 #83
brylaantes: ale śmieszne !
» 19 listopada 2012, 14:43 #82
adisman17: Hummels zdecydowanie tak, ale patrząc na grę Mario Goetze to on jest moim idealnym celem transferowym z Borussi Dortmund jaki powinien sobie założyć Ferguson. Chłopak ma idealny instynkt !
» 18 listopada 2012, 22:02 #81
mazi06TsR: Heh Pozyskac np Goetze, Hummelsa, Moutihno, Fellaniego i Rodrgueza. Transfery marzeń. Ahh:):) Aż mordka mi sie cieszy.:D
» 18 listopada 2012, 21:53 #80
10wazzar10: Wymieniając nazwiska skrzydłowych dziwie sie, że zapominacie o świetnych braciach Ayew :)
» 18 listopada 2012, 21:39 #79
mazi06TsR: Jedynie z nich wolałbym Andre Ayew'a.:)
» 18 listopada 2012, 22:12 #78
Smart: Czyli jest tak jak myślałem. Mamy elitarną Akademię, jedną na zjalepszych na świecie, ale po co brać z niej zawodników skoro można pobawić się w City i nakupić.
» 18 listopada 2012, 21:36 #77
lolroflneo: nie oszukujmy się - w ostatnim czasie nasza akademia nie wypuściła żadnego genialnego zawodnika. są zawodnicy solidni (np. Cleverley), ale do statusu zawodników klasy światowej jeszcze im sporo brakuje.
» 18 listopada 2012, 22:25 #76
orchi650: Ale nie taniej ...
» 18 listopada 2012, 21:59 #75
adi87a: Hummels to byłby równie gorący transfer jak Robin tego lata. To co wyprawia ostatnio Rio woła o pomstę do nieba, toteż Mats byłby naszym zbawieniem.
» 18 listopada 2012, 21:30 #74
Filet: Tego czasami brakuje tej niemieckiej jakości - zwłaszcza w defensywie hehe:)
» 18 listopada 2012, 21:17 #73
1996kutno: Hummels, Gotze, Rodriguez
» 18 listopada 2012, 21:17 #72
United45: tak tak tak 3 razy na tak ;D
» 18 listopada 2012, 21:15 #71
messengerUTD: Jestem jak najbardziej tak z Hummelsem, jednak Bender mnie nie przekonuje. Jak z BvB kogoś prócz Matsa, to Goetze.
» 18 listopada 2012, 21:09 #70
gosc1234: poprawka: Ferguson interesował się LARSEM a on gra w Bayerze Leverkusen
brat Bender z Borussi to SVEN
» 18 listopada 2012, 22:04 #69
775330: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2012 21:08

Obydwaj by się przydali
» 18 listopada 2012, 21:07 #68
SirPatrick: Hummels, myślę, że ten transfer byłby czymś znakomitym. Chciałbym Matsa, Svena nie widzę w Manchesterze, ale może to tylko moje odczucie.
» 18 listopada 2012, 20:59 #67
Szakal: Rio już młodszy nie będzie, natomiast Vidić po kontuzji to już nie ten obrońca co kiedyś. Dobrze, że SAF myśli o jakiś zakupach na tą pozycję.
» 18 listopada 2012, 20:32 #66
BeterTenJU: odkad pamietam hummelsa w pierwszej kolejnosci w fm'ie sciagalem;]
» 18 listopada 2012, 20:18 #65
kckMU: Hummels? mistrzostwo.

ale nie realne, więc news w zapomnienie
» 18 listopada 2012, 20:00 #64
xrooneyfan: Sprowadzenie van Persiego też miło być nierealne :D
» 18 listopada 2012, 20:14 #63
Mrowlanin: Hummels ok, ale Bender? nie nie lepiej sprowadzić Gundogan'a :)
» 18 listopada 2012, 19:56 #62
Nani1900: Hummels i Goetze/Rodriguez

ahhhh marzenia ;)
» 18 listopada 2012, 19:45 #61
mazi06TsR: Fajnie gdyby sie spełniły.:))
» 18 listopada 2012, 19:57 #60
Nani1900: Czasem się spełniają ;d
» 18 listopada 2012, 20:06 #59
Celt15: Goetze niestety jest tak przecenionym zawodnikiem jak Bale, nie chciał bym go widzieć w barwach United ani przez chwilę.
» 18 listopada 2012, 21:46 #58
Rasiak: Nie trzeba szukać daleko. Choćby mecze z Realem, czy ostatni ŚWIETNY jego mecz w Bundeslidze, brama cudo.
» 18 listopada 2012, 21:58 #57
mazi06TsR: Mats Hummels. Oby udało sie go pozyskać. Jestem fanem jego talentu. To byłoby wielkie wzmocnienie.:)
» 18 listopada 2012, 19:44 #56
designer: Ferguson siega po kogos kogo bedzie trudno sprowadzic. Moze niech najlepiej caly zespol BVB sprowadzi na OT. Wtedy na pewno wreszcie zacznie ta druzyna RD grac jak nalezy.
» 18 listopada 2012, 19:43 #55
charnas: El Shaarawy jest teraz nie do wyciągnięcia. tak mi się wydaje, że Milan nie sprzeda piłkarza, który ma wpływ na ich grę i pomaga trzymać im pion, kiedy większość Milanu jest bez formy. po odejściu Ibry ten klub podupadł, więc może jak się podniosą.
» 19 listopada 2012, 00:36 #54
krysbe: Wczoraj Bender grał tak sztywno i niedokładnie, że oczy bolały. Mam nadzieję, że nie zawita on u nas.
» 18 listopada 2012, 19:56 #53
Kris91: Hummels i Sahin... Chociaż wydaje mi sie że nawet to nie rozwiąże naszych problemów w środku pola
» 18 listopada 2012, 19:24 #52
Cris89: Sahin? Really?
» 18 listopada 2012, 19:46 #51
Kris91: poprostu pamietam co grał w Borussi
» 18 listopada 2012, 20:13 #50
Nani1900: Teraz gorsze od środka są skrzydła...
» 18 listopada 2012, 23:03 #49
minu07: heh w fifie mam Hummelsa w Man united , cieszył bym się gdyby zawitał do nas na Old Trafford w rzeczywistosci :D
» 18 listopada 2012, 19:23 #48
Barney: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2012 19:23

" Sir Alex Ferguson jest skłonny zapłacić za Niemców nawet 50 milionów funtów ... " Wszyscy wiemy , że ci gracze są światowej klasy ale wiemy również ,że SAF nie da 50 mln za dwóch graczy .
» 18 listopada 2012, 19:23 #47
pawelkck2: Ale i tak nikogo klasowego nie kupimy w zimowym okienku .
Wiecie o tym;D
» 18 listopada 2012, 19:14 #46
Baster: Ja bym chętnie zobaczył u nas Hummelsa (:

Dodatkowo jakiś transfer skrzydłowego. Np. sprzedać Naniego, który dosyć, że słabo gra ostatnio to nie może się dogadać chyba ani z SAFem, ani z zespołem. Moim 'marzeniem' byłby Bale. Z jednej strony nie do wyciągnięcia, a z drugiej paru grajków od kogutów kupiliśmy (:

Co do Bendera... Środkowy też by się przydał. Ale preferowałbym transfer skrzydłowego w miejsce Naniego. W środku jest Tom, Carrick, Ando, Kagawa.. Można mieć nadzieje, że któryś złapie formę. Lub biorąc pod uwage forme Robina i Chicharito, Roo może grać ofensywnego pomocnika. Chociaż wolałbym duet Robin - Roo. Tylko środek pusty zostać nie może a wątpie żebyśmy kupili z 3 zawodników.
» 18 listopada 2012, 19:00 #45
M1LKA: ale się wszyscy uwiesili na Nanim... porażka. Już wolałbym żeby SAF sprzedał Antka niż Luis'a bo to kwestia czasu kiedy znów stanie sie najlepszym skrzydłowym w BPL. Uniwersalny piłkarz a nie tylko jedna noga, jeden zwód i jedna pozycja na boisku.
» 18 listopada 2012, 19:06 #44
Draciel: Zgadzam się z Adiosem. Niech Nani dostanie więcej zaufania i gra w tym pierwszym składzie. To dobry zawodnik, musi złapać tylko formę. Od Younga gorzej grać nie będzie, bo się nie da.
» 18 listopada 2012, 19:06 #43
sisinho: Baster - bez formy jest także Young i to od prawie roku, Antek też ostatnio gra słabo i niestety jest przewidywalny, czyli ich też sprzedajemy?
» 18 listopada 2012, 19:09 #42
gosc1234: nie trzeba nam sprzedać skrzydłowego, trzeba nam kupić skrzydłowego, mamy skrzydłowych tylko 3 na 4-4-2 to za mało bo gdy nie mają formy to jest mała szansa na zmiany tam, powinniśmy mieć co najmniej 4 :)
» 18 listopada 2012, 19:12 #41
Baster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2012 09:51

Chłopaki powodem, dla którego wymieniłem Naniego nie jest tylko jego słabsza forma. Oglądałem jak na razie wszystkie mecze Diabłów w tym sezonie i zdaję sobie sprawę, że ani Young, ani Valencia nie są w lepszej dyspozycji.

Ale to o Nanim dochodzą plotki, że nie może dogadać się w sprawie kontraktu. Ba! Zenit informował, że Nani chętnie by dołączył i już by go u nas nie było, ale zażądał tyle, że to Zenit odpuścił. Poza tym ta cała sprawa ze spięciem na treningu z Portugalczykiem w roli głównej...

Nie bierzecie tego pod uwagę? Wiecie jak się mówi: z niewolnika nie ma pracownika. A Nani chyba ostatnio nie czuję się zbyt komfortowo. Żąda sporej kasy, ale nie ma obecnie takiego znaczenia dla drużyny żeby klub się na to zgodził.

Znacie Alexa. On nie da ani jednego funta więcej jeśli uzna, że ktoś nie zasłuży. Mnie też denerwuje Valencia z jednym zwodem, Young który niewiele wnosi. Ale tak samo jak Nani, tak samo oni mogą złapać formę. Przecież w zeszłym sezonie to Valencia miał najwięcej asyst jeśli dobrze pamiętam. I to on chyba został wybrany na naszej gali zawodnikiem sezonu. A dodatkowo w przeciwieństwie do Portugalczyka oni siedzą cicho i zapierdzielają na ile ich stać. A że nawet w formie stać ich potencjalnie na mniej niż Naniego w formie to inna kwestia.

I zdaję sobie sprawę, że Nani ma większy potencjał niż tamta dwójka. Ale biorąc pod uwagę obecną sytuacje i argumenty o których Wam przypomniałem (bo pewnie to wiedzieliście), jak myślicie kto jest najbliżej odejścia z Old Trafford w razie ewentualnego transferu nowego skrzydłowego?

Dla mnie niestety dalej pozostaje to Nani. Bardzo jestem ciekaw Waszego spojrzenia na sprawę (: oczywiście nie odbierajcie tego jako atak, a zwykłą merytoryczną wymianę argumentów (:

Na pewno jako kibice Diabłów trzymamy kciuki za cały nasz skład (:

Pozdrawiam!
» 19 listopada 2012, 09:46 #40
M1LKA: A czy kiedyś grał jakiś niemiec w United?
» 18 listopada 2012, 18:55 #39
Alaan: Na poważnie pytasz?..
» 18 listopada 2012, 18:59 #38
M1LKA: nie na żarty... jakoś sobie nie przypominam nikogo... bede miły jak ktoś przypomni
» 18 listopada 2012, 19:03 #37
Alaan: Aaaa moja wina, krzywo przeczytałem to pytanie, co innego zrozumiałem :) Hmm... Trzeba by się zastanowić, pewnie się kiedyś jakiś przewinął.
» 18 listopada 2012, 19:07 #36
ZdzichuKrecina: z tego co pamiętam to bramkarz był zieler bodajze
» 18 listopada 2012, 19:13 #35
Draciel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2012 19:14

Rzeczywiście!
» 18 listopada 2012, 19:13 #34
10wazzar10: Grał Zieler i pamietam jeszcze Markusa Neumayera z rezerw :)
» 18 listopada 2012, 21:37 #33
Rasiak: Bastian to raczej piłkarz jednego klubu.
» 18 listopada 2012, 22:04 #32
cvx: " Kiedy Czerwone Diabły zaczęły obserwować Larsa Bendera w ubiegłym roku, przedstawiciele „Aptekarzy” szybko poinformowali, że ich gracz jest nie na sprzedaż. [...] Lars Bender są wyceniani przez swoje kluby na około 25 milionów funtów."

Nie na sprzedaż, a cena jest. Czego to brukowce nie są w stanie wymyślić :)
» 18 listopada 2012, 18:55 #31
rm900502: To że nie jest na sprzedaż to nie znaczy, że nie ma swojej wartości ;)
» 18 listopada 2012, 19:01 #30
M1LKA: a ja nie widzę takiej wrednej twarzy w naszym united
» 18 listopada 2012, 21:24 #29
wegiel86: potrzebujemy dobrego srodkowego obronce. ferdinand juz swoje lata ma i widac ze juz taki szybki nie jest.
» 18 listopada 2012, 18:53 #28
naniLuis: Z tej dwójki zdecydowanie Hummels.
» 18 listopada 2012, 18:52 #27
wlodekzlc: Według mnie, powinno się zainwestować w Niemców - to młode pokolenie może naprawdę rządzić w Europie. Jako następcę Giggsa chciałbym widzieć Goetzego.
» 18 listopada 2012, 18:50 #26
M1LKA: myslisz ze SAF da za niego 40 baniek? myslisz ze Borussia go pusci? Jak dla mnie to przetrzymaja go jeszcze ze dwa lata a potem sprzedadzą za 60mln do jakis szejków, ruskich albo realu czy barcy. United woli kreować takich piłkarzy niz kupować.
I ja nadal nie widzę niemców w United.
» 18 listopada 2012, 18:55 #25
sisinho: @Szkoda tylko że od ery 92 to żadnego takiego zawodnika nie wykreowaliśmy ze szkółki.
» 18 listopada 2012, 19:08 #24
wlodekzlc: Ano właśnie.
» 18 listopada 2012, 19:43 #23
gosc1234: jak Niemca to zakupmy sobie Juliana Draxlera z Shalke 04 może grać na LP i ŚP jest dobrym dla nas wyjściem i ma 18 lat :)
» 18 listopada 2012, 22:07 #22
10wazzar10: Hummels tak, ale zamiast Bendera wolę Banege czy też Strootmana...
» 18 listopada 2012, 18:48 #21
M1LKA: vidala, m'vile czy eriksena... już wolałbym z Gundogana a nie żadnego z braci benderów. Na koniec to pół borussi bedzie u nas grało :D
jeszcze goetze, lewy...
» 18 listopada 2012, 18:51 #20
gosc1234: Lars Bender z Bayeru a nie Sven z Borussi
» 18 listopada 2012, 19:10 #19
10wazzar10: Podałem realne cele, po drugie M'Vila jest zawieszony...
» 18 listopada 2012, 19:39 #18
10wazzar10: W Holandii dalej masa talentów, Strootman ma formę i bramki regularnie zdobywa.... Banega gorszy od Bendera? Na pewno nie w kreowaniu gry...
» 18 listopada 2012, 21:22 #17
Smart: M'villa zawieszony tylko na mecze reprezentacji, więc to chyba nawet lepiej.
» 18 listopada 2012, 21:35 #16
PLDan11: Pomocnik i obrońca to konieczność w styczniowym okienku. Giggs jak widać kompletnie się wypalił, a Scholes nie zagra całego meczu. Obrona kontuzjowana przez pół sezonu, więc tutaj zawsze ktoś się przyda.
» 18 listopada 2012, 18:47 #15
listek007: Ich też pewnie nie kupimy, a po co, przecież Ferdinand ma dopiero 34 lata i patrząc jak SAF poważnie traktuje emerytów to do 40 spokojnie pogra, a Giggs spokojnie do 45 może grać nawet w pierwszym składzie, a jak. Brak słów co do naszej polityki transferowej. Potem będziemy oglądać takie mecze jak wczoraj.
» 18 listopada 2012, 18:47 #14
grobla95: Nooo Hummels, to by było to !
» 18 listopada 2012, 18:47 #13
Draciel: Zawsze to samo. Gadanina, że brat Alexa jedzie obserwować kogoś tam... Braki w składzie z sezonu na sezon coraz większe, bo nie sprowadzamy zawodników naprawdę potrzebnych. W zeszłym był tylko środkowy pomocnik, w tym doszedł jeszcze skrzydłowy i środkowy obrońca.
» 18 listopada 2012, 18:46 #12
jeff: ja już od roku myśle jakby wyglądała obrona United z Hummelsem moim zdaniem jest on lekiem na słaby środek naszej obrony
» 18 listopada 2012, 18:46 #11
trikos: Myślę ,że co do Hummelsa to powinien dołączyć patrząc na naszych obrońców to brakuje ogranego i młodego stopera do pary Jones/Smalling bo Rio wahania formy za duże a Vidicia można sprzedać i zgarnąć jakąś sumkę bo chyba już raczej nie odzyska swojej formy ale to tylko moje zdanie na temat linii obrony.Natomiast zarówno Lars jak i brat bliźniak Sven prezentują równą zwyżkującą formę kto wie ?
» 18 listopada 2012, 18:46 #10
Wade: Każdy kto zaznaczył w ankiecie "Żaden, oni tu nie pasują" jest niepełnosprawny umysłowo.Obaj są lepsi od każdego zawodnika,z tych których mamy na ich pozycjach(łącznie z Vidiciem).
» 18 listopada 2012, 18:45 #9
wlodekzlc: Oj, Fergie, a ja tak sobie marzę o Hummelsie w United od dawna :)
» 18 listopada 2012, 18:43 #8
775330: bo ma dobre średnie w fifie?
» 18 listopada 2012, 18:44 #7
wlodekzlc: Nie gram w Fifę, bardziej interesuję się futbolem "realnym", czyli oglądam różne mecze - najwięcej Manchesteru United oczywiście, ale także innych wielkich europejskich klubów,np Borussi,gdzie gra Hummels. Poza tym pokazał na co go stać na wielkiej imprezie,czyli na Euro.
» 18 listopada 2012, 18:48 #6
M1LKA: nie głupcze bo po prostu jest świetnym środkowym
» 18 listopada 2012, 18:49 #5
775330: M1LKA "głupcze" ja wiem że Hummels to obrońca światowej klasy tylko większość ludzi kieruję się właśnie średnimi z fify czy pesa, jak było w przypadku Lucasa w wakacje, a nie realnymi faktami.
» 18 listopada 2012, 18:58 #4
Bartolek05: no i dobry progres :D
» 18 listopada 2012, 19:04 #3
775330: z pewnością, będzie taką gwiazdą jak jego kolega Robinho
» 18 listopada 2012, 21:08 #2
lukasz00090: Kto słyszał o nierealnych faktach ręka do góry ! Lucasa widziałem w kilku meczach jeszcze w ubiegłym roku, czyli wtedy kiedy nie było szopki z jego transferem i zapowiada się na prawdziwą gwiazdę piłki. Jak skończy to się jeszcze okaże ale nie ma co chłopaka skreślać tylko dlatego, że wybrał ofertę paryżan[?] a nie naszą. Według mnie pogra kilka lat i pokaże na co go stać [czyli zgadzam się z opinią Yaankesa].
» 18 listopada 2012, 23:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.