Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Terry zawieszony na cztery mecze

» 27 września 2012, 17:51 - Autor: Biafra - źródło: DevilPage.pl
Obrońca Chelsea, John Terry został zawieszony przez Angielską Federację Piłkarską na cztery mecze za znieważenie Antona Ferdinanda na tle rasowym.
Oficjalnie: Terry zawieszony na cztery mecze
» Johna Terry'ego raczej zabraknie w meczach z United
Anglik musi zapłacić również grzywnę w wysokości 220 tysięcy funtów. Jak poinformowała oficjalna strona londyńskiego klubu, władze Chelsea przyjmują i szanują decyzję FA, jednak oczywistym jest, iż Terry złoży odwołanie w tej sprawie.

Defensor The Blues ma czternaście dni na złożenie odwołania. Kara nałożona na Johna jest zawieszona do czasu rozpatrzenia odwołania lub wygaśnięcia czasu na jego złożenie.

Oznacza to, iż Terry wystąpi w najbliższym meczu z Arsenalem, jednak jeśli FA odrzuci odwołanie Anglika, to doświadczonego obrońcy zabraknie w dwóch meczach z Manchesterem United na Stamford Bridge (Premier League i Capital One Cup).


TAGI


« Poprzedni news
Cleverley chce strzelać więcej goli
Następny news »
AVB: Z United zagramy ofensywnie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


orion: Ta poprawność polityczna staje sie troche zbyt wyśrubowana. Terry został uniewinniony sąd. Wiec na jakiej podstawie Terry zostanie ukarany?? Rasizm powinien byc tepiony ale Taka poprawnosc polityczna tez nie jest dobra
» 28 września 2012, 03:07 #36
crack: cytat z pewnej strony
"1. Czemu Terry dostał karę i dlaczego akurat na 4 mecze?
Ponieważ Manchester United gra akurat ten 4 ostatni mecz z nami, a że oni borykają się z brakami w defensywie to i my też musimy
2. Brak kary dla R. Ferdinanda
Obrażanie A.Cole. Oczywiście można mówić, że nie zgłosił tego zajścia, ale czy ktoś zgłaszał sprawę Terry'ego do FA?
3. Brak kary dla A. Ferdinanda za nie podanie ręki Terry'emu
Suarez jakoś karę za nie podanie ręki P.Evrze dostał, więc czemu Ferdinand nie dostanie?
4. 220 tyś funtów?
Mało kasy w kieszeni mają i tyle.
5. Złamanie statusu FA, bo nie powinni karać zawodnika uniewinnionego przez sąd."
zgadzam się z fanem Chelsea
» 27 września 2012, 22:14 #35
slavkoo91: "zgadzam się z fanem Chelsea"... Patrząc na Twoje komentarze, to właśnie Ty jesteś fanem Chelsea i takie komentarze są bez sensu. Niech się cieszy, że nie dostał 8 meczów przerwy jak Suarez.
» 27 września 2012, 23:17 #34
LTMek: 1. Też się dziwię czemu na tak mało,Suarez dostał więcej,też uważam że to niesprawiedliwe,nie przejmuj się.
2. Napisanie czegoś w internecie a wypowiedź w twarz to dwie różne sprawy. Za owy występek Rio mógłby dostać bana na twitterze co najwyżej,to chyba jasne.
3. Podanie ręki nie jest obowiązkiem i za to akurat Suarez nie dostał kary więc skończ pisać głupoty.
4. Jej, dwa tygodnie musi na to chłop pracować,z głodu na pewno umrze...
5. FA to instytucja jak każda inna. Jeśli w pracy zostaniesz posądzony o kradzież,to nawet jak sąd cię uniewinni to pracodawca/firma może uznać,że w/g nich jesteś i tak winny i cię ukarać w jakiś sposób. Terry ma oczywiście prawo do pozwu przeciwko FA,ale oczywiście tego nie zrobi,bo skoro jest zapis wideo,to poległby z kretesem.
» 28 września 2012, 02:05 #33
Wielbicielka: A. Ferdinand przynajmniej miał powód..był ofiarą w tym sporze. Suarez mimo, ze wina leżała po jego stronie, obraził się i to on nie chciał podać ręki. To jest róznica.
» 28 września 2012, 08:24 #32
mJagiela: Suarez dostał więcej, bo użył tych słów kilka razy, poza tym "nie rozmawiam z czarnymi" i "kopnąłem Cię, bo jesteś czarny" jest trochę gorsze...

A czepianie się, że Terry musi zapłacić 220 tysięcy, kiedy dla niego to pewnie 1,5 tygodnia jest idiotyzmem, szczególnie, że wszelkie grzywny the FA przeznacza na szkolenie młodzieży i tego typu przedsięwzięcia, a nie dla siebie. Jezuuu.
» 28 września 2012, 09:49 #31
crack: nie jestem fanem Chelsea ,nie podoba mi się ich styl gry.Jestem obiektywny
» 28 września 2012, 18:30 #30
majew: e jak przeleciał żone najlepszego przyjaciela, i sie nie załamał to teraz też sie nie załamie:D
» 27 września 2012, 21:07 #29
TrueBlue: Żonę najlepszego przyjaciela? Byłą dziewczynę kolegi. Giggs spał z żoną brata.
» 28 września 2012, 16:23 #28
cypek23: Czy z Terrym czy nie to i tak musimy ich pokonać żeby mieć wreście Lidera ;]
» 27 września 2012, 19:25 #27
TraN: Lidera możemy mieć już w następnej kolejce.
» 27 września 2012, 19:36 #26
cypek23: Oby tak było ;]
» 27 września 2012, 22:31 #25
50cent: Frajerskie zachowanie FA. Chyba są gorsi niż nawet PZPN. Wiem że Chelsea to nasi rywale itd. ale ta sprawa z obrazą Ferdinanda jest żenująca. Wielki skandal bo ktoś kogoś zwyzywał na boisku co jest normalne. FA jest nienormalne + sąd uniewinnił gościa, więc FA nie powinna już się wtrącać. Nie mam pytań, i w tej sprawie jestem w 100% za Terrym.
» 27 września 2012, 19:03 #24
Smart: Mi się wydaje, że kara dotyczy tylko rozgrywek ligowych, więc do COC się nie ma. Mam rację, czy się mylę?
» 27 września 2012, 18:33 #23
jacoparada: czytaj więcej niż tylko nagłówek ;-D#
» 27 września 2012, 18:45 #22
Alaan: Pewności nie mam, ale COC organizowany jest przez angielską federację piłkarską, która wydała karę. Nie może ukarać zawodnika w rozgrywkach organizowanych przez UEFA itd.
» 27 września 2012, 18:46 #21
Klimaa: Podobnie jest chyba z Pucharem Anglii. Jeśli tam np. zawodnik otrzyma czerwoną kartkę to obowiązuje ona w Premier League.
» 27 września 2012, 21:47 #20
Miszcz1908: " jeśli FA odrzuci odwołanie Anglika, to doświadczonego obrońcy zabraknie w dwóch meczach z Manchesterem United na Stamford Bridge (Premier League i Capital One Cup)."
» 27 września 2012, 23:14 #19
SuVeReN: Nasz też nie zagra (Vidić), więc jesteśmy kwita :D
» 27 września 2012, 18:23 #18
50cent: hahahaha up w 100% Suveren :D
» 27 września 2012, 19:04 #17
naniLuis: Bardzo dobra wiadomość ;)
» 27 września 2012, 18:06 #16
showdark: Bo po 1 interesuja nas inne mecze, wazne wydarzenia itd a po 2 jesli Terry nie zagra przeciwko nam to bedzie bardzo fajnie
» 27 września 2012, 17:59 #15
Mac1us91: Może dlatego, że może zabraknąć go w meczach z United? Nie widzisz związku?
» 27 września 2012, 17:59 #14
RedDevil1695: Tak sie zastanawiam czemu piszecie o nim i wgl o tej sprawie jak to jest strona z info o Manchesterze United?
» 27 września 2012, 17:57 #13
Biafra: Po pierwsze dotyczy brata Rio, ale mniejsza o to, bardziej istotnym jest fakt, iż zabraknie go w dwóch meczach z nami, czyli dość bardzo dotyczy Manchesteru United.
» 27 września 2012, 17:58 #12
Rajan11: no moze to niektorych interesowac (np. mnie ) bo jest nadzieja ze nie zagra przeciwko nam 2 meczy :)
» 27 września 2012, 18:00 #11
marjo: co za głupie pytanie..
» 27 września 2012, 18:00 #10
hergreeneyes: ponieważ pisze na końcu newsa : " (...)jeśli FA odrzuci odwołanie Anglika, to doświadczonego obrońcy zabraknie w dwóch meczach z Manchesterem United na Stamford Bridge (Premier League i Capital One Cup)."
Jak dla mnie, fana MU, jest to istotna wiadomość że ich najważniejszy środkowy obrońca nie wystąpi (prawdopodobnie) w dwóch meczach z nami.
» 27 września 2012, 18:01 #9
Biafra: @hergreeneyes, jeśli już odpisujesz to 'jest napisane', a nie 'pisze'. ;)
» 27 września 2012, 18:02 #8
Martin: Następny.. nie chcesz to nie czytaj, są inne fansite o Man United. Dla mnie ta sprawa jest jak najbardziej powiązana z naszym klubem, zwłaszcza, że Terry jest kapitanem naszych rywali w tabeli i ciesze się, że mogę tu o tym przeczytać, inaczej bym się nie dowiedział.. Nie czytam onetów itp.
» 27 września 2012, 18:03 #7
jamaj05: a my niedługo gramy z Chelsea i warto wiedzieć że ich doświadczony stoper może z nami nie zagrać..
» 27 września 2012, 18:09 #6
majkejowsky: @Biafra, ostatnio czytałem, że obie formy są znowu dopuszczalne, po prostu bardziej gramatyczna jest wersja 'jest napisane', nie jest natomiast błędem zwrot 'pisze'.

Pozdrawiam _/
» 27 września 2012, 18:09 #5
Biafra: @majkejowsky - w dalszym ciągu jest to 'błąd polegający na używaniu czasownika zamiast imiesłowu przymiotnikowego biernego'. Fakt, coraz częściej dopuszczalne jest jako 'potocyzm', ale nie powinno się pojawiać w wypowiedziach.
» 27 września 2012, 18:14 #4
Smart: Niby jestem ścisłowiec, ale jak słyszę poszłem, tutaj pisze, czy inne wiatery to mnie po prostu złość ogarnia.
» 27 września 2012, 18:35 #3
Miszcz1908: Ludzie to mają problemy życiowe...
» 27 września 2012, 23:19 #2
DavidKu: Boże... Co za dziecinada, jak ktoś napiszę coś ważnego coś o czym można dyskutować to przeważnie zero odzewu, a jak tutaj pojawił sie głupkowaty komentarz to zaraz stado nie powiem kogo będzie komentowało ile sił takie pierdy. Szczególnie ty @Biafra jesteś wyżej niż zwykły użytkownik więc powinieneś raczej zachęcac do dyskusji na ważne tematy a nie ciągnąć rozmowę dotyczącą durnego komentarza albo co gorsza ortografii.
» 28 września 2012, 07:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.