Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Myślałem, że Robin wykona karnego"

» 20 września 2012, 09:56 - Autor: 10wazzar10 - źródło: standard.co.uk
Po spotkaniu z Galatasaray w Lidze Mistrzów i zmarnowanym rzucie karnym, Nani odważnie zadeklarował, że jeśli menedżer pozwoli mu ponownie wykonać rzut karny, bez wahania to uczyni i tym razem trafi do siatki.
» Fatalna passa United w rzutach karnych nadal trwa
- Źle wykonałem karnego. Van Persie ostatnio również zmarnował jedenastkę - przyznał Nani.

- Jestem pewien, że następnym razem, niezależnie od tego kto wykona karnego, zdobędziemy gola.

- Chciałbym ponownie mieć możliwość wykonania karnego. Jeśli menedżer wyrazi zgodę, nie zawaham się i pokonam bramkarza.

Menedżer jednak nie zgadza się ze słowami wypowiedzianymi przez Naniego. W rzeczywistości, sir Alex Ferguson nie ma pojęcia, dlaczego Nani podszedł do wykonania karnego.

- Myślałem, że tylko pobiegł po piłkę - powiedział boss United. - Byłem niemal przekonany, że Robin podejmie się wyegzekwuje jedenastkę.

- Musimy teraz przed meczem ustalić, kto wykona rzut karny. To była moja wina, powinienem był już to zrobić wcześniej.


TAGI


« Poprzedni news
Fergie zadowolony z powrotu Darrena
Następny news »
Carrick z nadziejami po wygranej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (66)


vip14: Nani źle wykonał tego karnego, ale nie ma sensu płakać nad rozlanym mlekiem. Trzeba się cieszyć z wygranej i myśleć o niedzielnej potyczce z Liverpoolem :) Glory, Glory Manchester United :]
» 21 września 2012, 15:57 #63
welllone: Śmieszne ale gdy do piłki podbiegł Nani od razu powiedziałem znajomemu, że dalej będzie 1:0 i nie ma szans na trafienie.
Trzy sekundy przed uderzeniem dodałem za dobrze znam swój zespół. Byłem tego niesamowicie pewny. Nie wiem czemu wiedziałem, że nie trafi.
Równowaga musiała zostać zachowana za należny karny dla przeciwnika w 40 sekundzie meczu.
» 20 września 2012, 16:56 #62
Alaan: Śmieszne i dziwne, ale miałem takie samo przeczucie i to samo powiedziałem znajomemu, gdy Nani podchodził do piłki, nie wiem czemu :)

Ogólnie komiczna sytuacja, żeby nie było ustalone kto ma wykonywać karne.
» 20 września 2012, 18:44 #61
dinho: U mnie tak samo. Akurat podszedł do mnie brat i mówi : O! karny ciekawe kto strzela. Kiedy zobaczyłem, że Nani strzela to powiedziałem mu że i tak nie trafi.
» 20 września 2012, 20:46 #60
TykiMikk: here the same
» 21 września 2012, 00:09 #59
ZuczekUnited: Jak dla mnie Carrick ma to 'cos' pewnego, kiedy podaje lub musi strzelic. Moglby on byc egzekutorem
» 20 września 2012, 16:50 #58
erni93x: Karnych nie powinien strzelać gwiazdor.Karne musi egzekwować ktos,kto sie nie boi,jest odważny.Moim zdaniem,po Roo(gwiazda,ale umie strzelać karne) egzekwować jedenastki powinien Rafael.Wg mnie powinno to wyglądać tak
1.Rooney
2.Rafael
3.Buttner
4.RvP
5.Carrick
» 20 września 2012, 15:50 #57
kocio10: Po Rooneyu powinien być Carrick a po Carricku, Scholes.
» 20 września 2012, 16:03 #56
ziomboy777: dzwońcie do SAFa , powidzcie mu kto powinnien a kto nie ;-)
» 20 września 2012, 16:47 #55
MacTavish: hahah no dokładnie dzwońcie
» 20 września 2012, 17:51 #54
PiterParker: A podobno ustalają zawsze przed meczem 2 zawodników do karnych i który czuje się lepiej wykonuje 11... czytałem o tym i to chyba na tej stronie nawet.
Nie rozumiem decyzji, w meczu grali Scholes, Van Persie, Vidić a strzelał nani. Nie twierdzę że tamci by trafili ale jednak
» 20 września 2012, 14:44 #53
ess: zobacz jak Nani strzelił z Hiszpanią. drugi najładniejszy karny ME. widać, że się nie boi, ale tym razem przesadził z trickami
» 20 września 2012, 15:44 #52
SzYnA: oczywiście że powinien Robin wykonywać, ma pier****ięcie, a takie Nanie Andersony to będą cudować, bączki kręcić zatrzymjywac się po 5 razy przed uderzeniem, a Robin nie dość że mocno uderzy to jeszcze celność ma dobrą, nie wolno zmieniać decyzji przed samym strzałem. ostatnio zrobił tak Robin i skończyło się koślawym podaniem do bramkarza
» 20 września 2012, 14:36 #51
BaRtAs21: Przypominam Ci tylko jak ostatnio RvP zmarnował karnego :) Za to Nani już nie raz pokazał że '11' strzelać potrafi, i to bardzo mocno i celnie. Nie wyszło tym razem? Trudno. Każdemu się zdarza.
» 20 września 2012, 18:43 #50
SzYnA: przecież napisałem że karny Robina skończył się koślawym podaniem do bramkarza. każdemu się zdarza wiadomo. musimy miec jednego pewnego egzekutora i ewentualnego zastępcę a nie że kazdy podchodzi po kolei a jajca w gardle ma jak ma ustawić piłkę na 11 metrze
» 20 września 2012, 20:20 #49
Damiano7: Karne powinni strzelać wg kolejności:
1. Rooney
2. Giggs
3. Van Persie
4. Scholes
5. reszta
» 20 września 2012, 14:30 #48
MANUGLORy: sorry ze sie wtracam ale moim zdaniem 1 RVP 2 WAZZA 3 YOUNG 4 SCHOLES 5 GIGGS 6 reszta to moja kolejność
» 20 września 2012, 14:32 #47
Jacques: Zgadzam się z MANUGLORy. Dodam, że Ferdek dobrze też strzela i Hernandez, ale jak jest w formie, która mam nadzieję nadejdzie.
» 20 września 2012, 14:36 #46
MarcinDevil161: A ja uważam ze Damiano7 ma racje.Jakby nie patrzecRoo najlepiej strzela karne, Giggs także, niepamiętam żeby kiedyś przestrzelił,ale i tak Giggs gra co raz mniej więc raczej nie będzie miał okazji do wykonywania 11'
Lista Damiano7 jak najbardziej słuszna
» 20 września 2012, 15:10 #45
Xeres: @up
Końcówka poprzedniego sezonu i sobie nagle wszystko przypomnisz.
» 20 września 2012, 15:15 #44
Nani1900: haha Young jako trzeci? On nigdy karnego nie trafił. Moja pierwsza trójka : Rooney, Scholes, Van persi.
» 20 września 2012, 15:52 #43
messengerUTD: @Nani1900

A ogólnie w trykocie United strzelał jakiegoś karnego? Mam na myśli wszystkie ligowe rozgrywki. Nie. No to jak miał trafić? W A.Villi zawsze/często podchodził do karne i strzelał je bardzo pewnie.
» 20 września 2012, 16:36 #42
Nani1900: To ja ci moja droga przypomne ;)
Jedno w reprezentacji w meczu z włochami trafił w poprzeczke.
W tym roku Barcelona - United - też nie trafił.
Może i wiele nie wykonywał, ale nawet Nani potrafi lepiej strzelać.
Np. w portugali pięknie uderzył chyba w meczu z hiszpanią.
Oczywiście Nani nie powinien nawet ustawiać piłki koledzę przy karnym ;)
Bo na razie próbuje na siłe pokazać jaki jest swietny.
» 20 września 2012, 17:30 #41
messengerUTD: Napisałam, że chodzi mi o rozgrywki ligowe. Tudzież : Fa Cup, CC, Liga i Liga Mistrzów. Żadne tournee i reprezentacja Anglii.

Nani też z Barceloną nie trafił i co? :) Nie raz spalił karnego w trykocie United.
» 20 września 2012, 22:31 #40
ziomboy777: mam wrażenie , że Nani jest kozłem ofiarnym w drużynie... zacznijmy od meczu z Evertonem... zagrała patologicznie cała drużyna... najbardziej obrywa się Naniemu. Nani ciągnie drużynę w ostatnich meczach( Wigan , Galatasaray) , czasami nie uda mu się zagranie... po meczu kibice po nim jadą właśnie za owe nie udane zagrania (o pięknych , kluczowych zagraniach nie pisnął ani słowem)... Karnych ostatnio nie strzelili: RVP , Rooney - cisza... nie strzela Nani - jest dym na każdym portalu... masakra! zwariować idzie! .. przypomina mi to łudząco niegdysiejszą nagonkę na Berbe jeszcze za czasów Teveza... później wszyscy zaczeli kochać Berbe jak SAF go posadził na ławce... brak słów...
» 20 września 2012, 14:03 #39
Jacques: Jak groszek wali w kosmos piłkę i gra padakę to wszyscy chcą go sprzedać, a jak Nani w każdym meczu MUSI posłać piłkę daleko od bramki w trybuny, bo nie byłby sobą, to jest ok?
» 20 września 2012, 14:09 #38
fokt93: zgadzam się z powyższym wypracowaniem ;D
» 20 września 2012, 14:11 #37
MANUGLORy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2012 14:37

masz racje ciągnie drużyne jak by nic nie robil to czemu 2 dobre asysty jedna chyba kluczowa i ma dużo %podań celnych nie ma sie co na niego złościć nie szczelił karnego no i co messi nie szczela czasami CR7 RVP WAZZA tak jest i pogódzmy się z tym każdy ma wzloty i upadki
» 20 września 2012, 14:36 #36
ziomboy777: jaques---> z tym , że Hernandez oprócz tego , że wali w trybuny jest totalnie bezproduktywny. A Nani poza tym , że pośle pilke daleko od bramki jest chyba najbardziej produktywny w drużynie jeżeli chodzi o gre do przodu. Tak więc nie porównywałbym groszka z Luisem.
» 20 września 2012, 16:42 #35
nosiema: jak wszedl hernandez to wlasnie wtedy nasza gra zaczela jakos wygladac z przodu, przynajmniej umie znalezc sobie pozycje. jak wroci forma strzelecka to znow bedzie tak pieknie jak 2 lata temu.
» 20 września 2012, 16:50 #34
Jacques: Tylko, że Hernandez sam wychodzi na pozycje, marnuje szybkie akcje, takie z niczego. A z Nanim jest zazwyczaj tak, że drużyna klepie atak pozycyjny, gracze się narobią i nagle Nani strzela w kosmos. To potrafi wkurzyć niż nie jedna setka zmarnowana przez Groszka.
» 20 września 2012, 20:52 #33
Jacques: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2012 13:37

Pamiętam jak kilka sezonów temu (2-3?) Nani też wziął piłkę "sprzed nosa" Giggsowi i oczywiście nie strzelił. Wszyscy byli zdziwieni, w tym SAF, czemu nie strzelał Giggs (to był chyba jakiś jubileusz chyba). Po meczu dostał podobno opieprz. Teraz mam nadzieję, że też dostał.
» 20 września 2012, 13:37 #32
siara93: mysle, ze jednak trzeba troche fergusona obwinic, jak nie troche za te niewykorzystane karne.

Po 1. pradopodobnie nie dba o ten staly fragment gry w zespole, nie przygotowywuje zawodnik poprawnie do wykonywania tego stalego fragmentu gry.

Po 2. jego chore decyzje. Zachowuje sie jak male dziecko. RVP nie strzelil karnego to sie na niego obrazil i juz mu nie daje wykonywac karnych po jednym zmarnowanym- tak sie nie robi i wybiera Naniego, ktory mi raczej nie slynie z opanowania i z zimnej krwi.

Mam wiele zastrzezen do Fergusona, a jednym z nich jest zbyt impulsywne reagowanie i podejmowanie dosc drastycznych decyzji pod wplywem jednej akcji, jednego bledu - przyklad braku gry DE Gei w ostatnich 2 meczach tez sie do tego zalicza.

Wg mnie wykonawca karnych powinien byc jeden, w sytuacji gdy niestrzeli tych karnych juz kilka, a przyczyna tego bedzie ich slaba egzekucja, a przede wszystkim pojawi sie ktos na treningu kto bedzie lepiej wykonywal karne od RVP to wtedy bedzie to idealna podstawa do zmiany wykonawcy rzutow karnych
» 20 września 2012, 13:20 #31
MU29: Ogarnij się i przeczytaj jeszcze raz ten artykuł. Ferguson nie ustalał, że Nani ma strzelać tego karnego. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
» 20 września 2012, 13:41 #30
fokt93: nie ustalił nikogo z tego co ja skumałem a możliwe że persie po ostatnim nie wykorzystanym nie chciał strzelać ^
» 20 września 2012, 14:12 #29
siara93: no to jeszcze gorzej ^^ wstydzic sie powinien, przynajmniej przyznal sie do winy
» 20 września 2012, 23:58 #28
foster321: ,,Myślałem, że tylko pobiegł po piłkę "- bo ten Nani to prezentuje poziom chłopców od podawania piłek więc w sumie można było tak pomysleć.
» 20 września 2012, 12:38 #27
RobvanKlu5i: Dla mnie jako zawodnika sprawa wykonywania karnego jest prosta - podchodzę i uderzam MOCNO i albo szczęśliwie obroni albo wpadnie, bo przy mocnym uderzeniu tylko szczęście może bramkarzowi pomóc. Nani pokazał jak nie strzelać karnego, podac piłkę bramkarzowi to poprostu frajerstwo wykonywania jedenastki, bo jak juz ktoś uderza technicznie to pod poprzeczkę bądź przy samiutkim słupku.
» 20 września 2012, 11:53 #26
buhert: Wróci Rooney to będzie strzelał on karne :)
» 20 września 2012, 11:50 #25
99iw: Rooney też nie popisywał się skutecznością przy
karnych
» 20 września 2012, 11:59 #24
Diabelred: ,,Myślałem, że tylko pobiegł po piłkę'' - ahhaha dobre ;D
» 20 września 2012, 11:38 #23
wrobel1992: "Byłem niemal przekonany, że Robin podejmie się wyegzekwuje jedenastkę" poprawcie, bo źle to wygląda:)
» 20 września 2012, 11:35 #22
wwwwww333: Nani - chce 130 tys.funtów za tydzień gry,a karne wykonuje jak...dokończcie sobie sami...
» 20 września 2012, 11:18 #21
Nani1900: A RvP lepiej niby karnego wykonał?
» 20 września 2012, 15:54 #20
ziomboy777: a Young lepiej karne wykonuje? a zarabia 130 tys. ;] smieszny argument zatem... chora nagonka na Naniego . 130 tys. to mu się należą jak psu zupa.
» 20 września 2012, 16:44 #19
fokt93: chyba sobie żartujesz...
» 20 września 2012, 14:39 #18
Mio: Ludzie,proszę udać się do lekarza bo zrobiliście z Naniego kozła ofiarnego,kurwa...
RvP też nie kopnął karnego-cisza Hernandez-cisza
ODPIE*DOLCIE SIĘ OD NANIEGO !
» 20 września 2012, 15:41 #17
ziomboy777: Mio----> polać mu! 1000% racji. Pozdro
» 20 września 2012, 16:44 #16
Samuelikson: "Myślałem, że tylko pobiegł po piłkę" - hahahahahha Ferguson Naniego sprowadził na ziemię i wyznaczył rolę na najbliższe karne ;p
» 20 września 2012, 11:00 #15
Miszcz1908: Jeżeli nie wiadomo przed meczem kto będzie wykorzystywał rzut karny to poczułem się jak w Okręgówce
» 20 września 2012, 10:50 #14
10wazzar10: Nani widać, że chce się zrehabilitować za słabą grę, stara się, ale mu to średnio wychodzi... co do karnych - Giggs powinien być pewniakiem jeśli przebywa na murawie, w przeciwnym razie RVP albo Scholes...
» 20 września 2012, 10:34 #13
alexandragt: Czasami takie silne chęci udowodnienia, że jednak jest się przydatnym przeszkadzają w grze i mocno wpływają na psychikę. Dla mnie ten karny wgl był dziwny. Raz - nie podszedł RVP, dwa - na drugie tempo jakby się zastanawiał czy ma strzelać, czy nie.
» 20 września 2012, 12:17 #12
ziomboy777: alexandragt--> Nani karne zawsze strzela na dwa tempa. Euro , mecz z Barca i teraz... poprostu taki ma styl.
» 20 września 2012, 16:46 #11
MUFC16: szósty karny z rzędu! ale wstyd!
» 20 września 2012, 10:15 #10
brylaant14: jaki 6? 3 , nie trafili v.persie i chicha i wczoraj nani
» 20 września 2012, 11:37 #9
leszek1544: Chodzi o rzuty karne z Barceloną wtedy trzech nie strzelili !!
» 20 września 2012, 11:38 #8
jamaj05: chodziło też o sparingi
» 20 września 2012, 11:42 #7
Rasiak: 3 z rzędu. W meczu z Hannoverem Rooney trafił.
» 20 września 2012, 14:27 #6
brylaant14: a to sorry ;)
» 21 września 2012, 11:55 #5
aris019: wroci Roo to on bdzie strzelal bramki z karnych a teraz niech to robi RvP
» 20 września 2012, 10:09 #4
nosiema: to juz szosty niestrzelony karny w tym sezonie, z tym trzeba cos zrobic, bo przeciez w zeszlym wiele naszym goli padlo wlasnie po karnych
» 20 września 2012, 09:59 #3
padre: i wiele nie padło, roo też kilka skopał w zeszłym sezonie
» 20 września 2012, 10:05 #2
Akwinata: padre - skopał dwa pod rząd - później egzekwował wszystkie z tego co pamiętam, więc wyglądało to dobrze.
» 20 września 2012, 11:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.