Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Neville: Scholes najlepszym piłkarzem swojej generacji

» 17 września 2012, 13:12 - Autor: Bart - źródło: dailymail.co.uk
Gary Neville po 700. meczu rozegranym przez Paula Scholesa w Manchesterze United wychwalał swojego kolegę. Angielski obrońca w samych superlatywach wypowiadał się na temat Paula na łamach gazety Mail on Sunday.
Neville: Scholes najlepszym piłkarzem swojej generacji
» Gary Neville po 700. meczu rozegranym przez Paula Scholesa w Manchesterze United wychwalał swojego kolegę. Angielski obrońca w samych superlatywach wypowiadał się na temat Paula na łamach gazety Mail on Sunday.
- Najlepszą ilustracją jego talentu jaką mogę wam dać to nasze ćwiczenia treningowe, podczas których doskonaliliśmy nasze umiejętności podawania. Graliśmy trzech na trzech, sześciu na sześciu czy też dziewięciu na dziewięciu. Nie ważne jednak jak liczne były zespoły, strona Paula Scholesa zawsze wygrywała poprzez najdłuższe utrzymywanie się przy piłce - pisał Neville.

- Scholes osiągnął historyczny kamień milowy w United. Jest jednym z trzech piłkarzy, którzy rozegrali tak wiele meczów dla Manchesteru United. Pozostali to sir Bobby Charlton oraz Ryan Giggs. Po strzeleniu gola w swoim 700. meczu Paul szybko udał się do domu, zignorował całe zamieszanie wokół siebie, tak jak robił to w 699 poprzednich meczach.

- Jego jedynym zmartwieniem było to, czy podczas tego jubileuszowego meczu United zwycięży. Trzeba głęboko szukać w historii futbolu, aby znaleźć kogoś takiej klasy i takiego honoru. Wydaje się, że tacy piłkarze już nie istnieją. Paul nie ma tytułów szlacheckich, Orderu czy Medalu Imperium Brytyjskiego, lecz każdy jego kolega z drużyny zgodnie powie, że to najlepszy zawodnik z jakim grał.

- Wszyscy jego rywale, w tym Xavi czy Zinedine Zidane również twierdzą, że to najlepszy pomocnik z jakim kiedykolwiek mieli do czynienia. Każdy fan, każdego klubu, nie ważne którego, kocha sposób w jaki Paul Scholes gra. To modelowy zawodnik dla młodych graczy. Zważywszy na to, że zbliżają się jego 38. urodziny, a jego kariera dobiega końca, zalecam wszystkim, którzy kochają futbol, a szczególnie tym, których dzieci chcą uczyć się od zawodowców, niech pójdą na mecz i zobaczą Paula na żywo.

- Nie oglądajcie nikogo innego. Po prostu obserwujcie go przez 90 minut. Poświęćcie swoje pieniądze na bilet i nie patrzcie na piłkę, chyba, że ta jest w posiadaniu Scholesa. Nie zajmujcie się strzelonymi bramkami ani innymi piłkarzami. Po prostu patrzcie na ustawienie Paula, układ jego ciała gdy otrzymuje piłkę, gdzie się porusza nie mając futbolówki. Przez te 90 minut nauczycie się więcej niż z jakiegokolwiek wideo instruktażowego lub sesji treningowej.

- Jest tylko jedna rzecz, o którą się martwię. Jak tylko Paul dowie się, co napisałem w tym artykule napisze do mnie smsa z pytaniem 'Po jaką cholerę to zrobiłeś?'. Tym razem zignoruję jednak te zmartwienia, bo Scholes powinien być teraz w świetle reflektorów - zakończył Gary Neville.


TAGI


« Poprzedni news
Sir Bobby Charlton chwali van Persiego
Następny news »
Büttner wybrany graczem spotkania z Wigan

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


DEPE: za powiedzmy 30 lat o pomocnikach przelomu wieku beda mowic z pewnosci: xavi, zidane, pirlo i scholes. jednak jesli ktos bedzie chcial wymienic najlepszego to zdecydowanie bedzie to xavi, zaden z pozostalych nie odniosl takich sukcesow (mistrzostwo swiata, 2x europy, 3x liga mistrzow - a to pewnie nie koniec) i chyba zaden nie mial az tak wielkiego wplywu na pilke nozna jak katalonczyk. to bedzie cos jak z pomocnika mi z lat 80tych, byl scifo, giresse, tigana, zico, socrates ale kazdy pamieta glownie o platinim.
» 18 września 2012, 14:46 #39
Damashi: Zidane był ikoną, zawodnikiem który definiował każdy klub w jakim był, w gwiazdozbiorze Realu, Juventusu to On wybił się wyżej niż ktokolwiek inny potrafił. Nigdy nie zgodzę się, że Xavi jest/był lepszy od Zidana. Poza tym, muszę stwierdzić, że Xavi stał się wielki dopiero od narodzin tej aktualnej Barcelony z Messim, wcześniej był po prostu znakomitym zawodnikiem, a Zidane wziął szturmem Europe i takim samym szturmem ją zostawił.
» 18 września 2012, 17:44 #38
tomManUnited: Jest tylko jedna rzecz, o którą się martwię. Jak tylko Paul dowie się, co napisałem w tym artykule napisze do mnie smsa z pytaniem 'Po jaką cholerę to zrobiłeś?'. Tym razem zignoruję jednak te zmartwienia, bo Scholes powinien być teraz w świetle reflektorów - zakończył Gary Neville.
Końcówka najlepsza. Paul jest najlepszym pomocnikiem na świecie!
Szkoda że już tak wiekowym ale myślę że pociągnie jeszcze z 2 sezony.
» 18 września 2012, 14:39 #37
PetrCech: Wetług mnie to Boby Harlton był lepszym zawodnikiem tej generacji.
» 18 września 2012, 14:03 #36
scholsy: mam nadzieję, że to ironia...
» 18 września 2012, 17:28 #35
PetrCech: Lol?? Hyba nie wież co to jest ironia kolego... -.-
» 18 września 2012, 17:41 #34
linox: Wow.

Co za felieton. zamurowalo mnie..
» 18 września 2012, 07:08 #33
TykiMikk: Gary Neville i wszystko jasne :)
Jego słowa zawsze są niesamowicie dobrane i oddają w 100% rzeczywistość :)
» 18 września 2012, 00:36 #32
orchi650: A jak pięknie mecze komentuje :)
» 18 września 2012, 07:21 #31
Klimaa: Ale wychwalił kumpla ;-) Ma rację, Rudy to unikat. Ciężko w dzisiejszych czasach o takiego zawodnika. A jego gra zawstydza niejednego młodszego.
» 17 września 2012, 23:50 #30
SixAxsis: Paul Scholes Legenda, takiego zawodnika ze świecą szukać. ;)
» 17 września 2012, 22:40 #29
T7MU: Scholes to prawdziwa ikona United ale również światowej piłki. Uwielbiam patrzeć na jego grę, po przypomina mi piękne czasy 98-2002. Długie podania, ostry ale genialny odbiór i te strzały z daleka... PAUL jest niezastąpiony.

p.s.
Mecz CL jak podejrzewam, będzie oprócz N tylko na necie ?
» 17 września 2012, 20:30 #28
Hazelos: mowia ze rudy to idiota . . . a ja tam znam rudego geniusza :D chociaz wiekszosc rudych co znam to idioci :P
» 17 września 2012, 20:20 #27
T7MU: dobre to ! ;D
» 17 września 2012, 20:27 #26
10wazzar10: niesamowite słowa wypowiedziane przez niesamowitego faceta... Scholes to klasa sama w sobie, szkoda że jego kariera niebawem się skończy, póki co delektujmy się jego grą
» 17 września 2012, 20:14 #25
EmigrantPL: haha, świetne zdjęcie z pięknego meczu na głownej :)
» 17 września 2012, 20:14 #24
RedDevil1996: Aktorzy z Barcy (xavi i iniesta) uczcie się od Rudego
» 17 września 2012, 20:04 #23
Merguson: Xavi i Iniesta, to nie są Aktorzy ;[.
» 17 września 2012, 20:18 #22
ZuczekUnited: Jednym z najlepszych pomocnikow generacji napewno, ale po co takie hasla ze 'najlepszy pilkarz generacji'. Nie popadajmy w obled, swietny zawodnik, uwielbiam/uwielbialem jego gre, ale byli lepsi :)
» 17 września 2012, 18:02 #21
hater1993: np. kto byl lepszy? Xavi? Watpie... Iniesta? W to nie uwierze.. Zidane? Raz nie gral na tyle dlugo, na takim poziomie(mimo mniej fizycznej ligi),a dwa i tak w rozgrywaniu nie dorosl mu do piet. O podobnej pozycji wide tylko Xaviego szczerze, ktory napewno nie jest lepszy w rozgrywaniu, + nigdy nie mial takiego uderzenia z dystansu, wiec tu tez zostaje oczywista oczywistosc. Wedlug mnie Xavi i Scholes to dwaj najbardziej niedoceniani zawodnicy w historii!
» 17 września 2012, 19:16 #20
DelPiero: Tylko Ronaldinho mógł zagrozic Scholesowi, chociaz ten gral nieco wyżej od niego.
Xavi, Iniesta, Zidane, Fabregas - to już nie to samo :)
» 17 września 2012, 19:43 #19
jamaj05: Scholes nie jest tak doceniany ze względu na brak sukcesów reprezentacji gdy tam grywał, a gdy United kilka lat temu odnosiło same sukcesy brawa zgarniali CR7 i Rooney
» 17 września 2012, 21:32 #18
ZuczekUnited: hater1993 a ja nie watpie. Jesli zawezymy grono tylko do srodkowych pomocnikow, to Zidane byl bez najmniejszych watpliwosci numer jeden tej generacji. Jesli potrzebujesz jakichkolwiek argumentow do tego, to dyskusja z toba nie ma sensu.

Jesli chodzi o Xaviego, to Scholes nie dorasta mu do piet jesli chodzi o kontrole pilki i technike uzytkowa. Strzal ciut lepszy moze mial rudy, ale tak naprawde kiedy Xavi probuje uderzac albo strzela wolne to rowniez widac ze na wysokim poziomie u niego to stoi. Xavi poprostu nie musi strzelac bo gra w zupelnie innym systemie gry druzyny. Jesli chodzi o rozgrywanie i przeglad pola to ja nie widze roznicy wielkiej miedzy tymi graczami, jesli juz to marginalna. Trzeba rowniez dodac ze Xavi jest/byl wiodaca postacia drugiej (po Brazylii Pelego i Garrinchy) najlepszej druzyny narodowej w historii, nie mowiac juz o tym ze jest jedna z centralnych postaci wielkiej Barcy, oraz ignorujac zalosne plebiscyty na najlepszych pilkarzy, z czystym sumieniem moge powiedziec ze powinien dostac zlota pilke za sezon 2009 . Reasumujac Xavi jest lepszym zawodnikiem niz byl Scholes, trzeba byc obiektywnym.

Jedyni gracze ktorych tez mozna przymierzac do tego grona, to Iniesta i Gerrard. Co do Iniesty to trudno mi teraz powiedziec, jesli zacznie grac jeszcze lepiej w przyszlych sezonach to dla mnie tez bedzie przed Scholesem. Gerrard znowuz to zawodnik ktorego ja za czasow swietnosci poprostu uwielbialem, jak robil wslizg, to zwykle czysty, jak mial podac, to dynamicznie i co do centymetra, jak strzelic to piekielnie mocno i w najwazniejszych momentach. Dla mnie osobiscie on tez jest przed Scholesem, ale to jest juz kwestia bardziej sporna.
» 18 września 2012, 15:06 #17
jamaj05: najlepsze jest to, jak SAF przyznał kiedyś, ze nigdy nie otrzymał oferty kupna Scholesa, bo po prostu każdy trener na świecie wiedział że nie jest do wyciągnięcia z United ;]
» 17 września 2012, 16:34 #16
RaveDave: Współczuje młodszym kibicom MU którzy nie mieli okazji go oglądac tyle razy co ja i wtedy gdy był jeszcze młodszy....
Wierzcie lub nie ale drugiego takiego piłkarza już nie ma i nie będzie.
Ronaldo Messi Xavi Iniesta Zidane Figo Raul ?
Niestety tez mu nie doruwnują
» 17 września 2012, 16:23 #15
erni93x: Niby że starszy jesteś,a piszesz "nie doruwnują" . Ale co to tego się zgodze,Scholes był i jest znakomity,ale nie najlepszy.Najlepszy był G.Best ,i tego sie trzymajmy
» 17 września 2012, 19:21 #14
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 16:12

Szkoda że Rudy nie jest młodszy ;/ Nie wiem czy kiedykolwiek uda się go zastąpić.

Po pół roku rozbratu z piłką, na pewno przestał już się odżywiać tak zdrowo jak podczas gry, wrócił i gra najlepiej z pomocy. Geniusz!
» 17 września 2012, 16:10 #13
vip14: Scholes to naprawdę genialny zawodnik :) Ciekawe ile jeszcze meczy zagra w barwach United?
» 17 września 2012, 15:37 #12
Kajdano: Pilkarski geniusz i tyle w temacie ;)
» 17 września 2012, 14:58 #11
orchi650: Nic dodać nic ująć...
» 18 września 2012, 07:21 #10
chicharito111: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 14:00

Nic nie mówię , ale Pirlo posyła podobne piłki do rudzielca :) Takiego piłkarza długo nie będzie .

A tak wracając do Juve to Pogba gra pierwsze skrzypce :)
» 17 września 2012, 13:59 #9
welllone: Pogba gra w pierwszym składzie?
» 17 września 2012, 14:09 #8
Polson: Chyba coś Ci się pomyliło, sprawdziłem właśnie 3 mecze ligowe Juve.

Nie zagrał nawet minuty, 2x siedział na ławce.
» 17 września 2012, 14:24 #7
messengerUTD: Pierwsze skrzypce, że hoho.
» 17 września 2012, 14:38 #6
MU29: Zapomniałeś napisać
UWAGA UWAGA- Sarkazm UWAGA UWAGA
dla ludzi bez umiejętności rozpoznawania żartu.
» 17 września 2012, 15:28 #5
chicharito111: nie wiem może emotikona nie zadziałała jak należy ... transfer udany dla niego
» 19 września 2012, 14:56 #4
grass13: Chyba jedyny rudy człowiek którego lubie i szanuje :D
» 17 września 2012, 13:55 #3
GGManU: Rudzielec jest najlepszy, co do tego nie ma żadnej wątpliwości.
» 17 września 2012, 13:27 #2
orchi650: Gdyby można wydać 40 milionów na odmłodzenie Paula...:(
» 18 września 2012, 07:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.